• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
مدیونی اگه بخندی ! خوب مگه چیه ! اشکالی نداره که ! :D

:((

جای تاسف داره ه واسه تیم ما

ایشالاسال دیگه نظر سنجی میزارن نصفی از تیم فعلی ما توی بهترین تیم هاجهان هستن
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
رویانیان: هیچکس از فعالیت‌های ما حمایت نمی‌کند/ شاید تصمیم عجیبی بگیرم! - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اتفاقاتی که طی هفته‌های گذشته پیرامون این باشگاه رخ داده و صحبت‌هایی که مبنی بر جدایی‌اش از جمع سرخپوشان مطرح شده، گفت:

همه می‌دانند برای باشگاه پرسپولیس برنامه‌های اقتصادی ماندگاری را طراحی کردیم اما هیچکس از ما حمایت نمی‌کند تا بتوانیم این طرح‌ها را به سرمایه‌های باشگاه تبدیل کنیم و به نتیجه برسانیم.

محمد رویانیان ضمن بیان این مطلب افزود: از زمانی که به باشگاه پرسپولیس آمدم تلاش کردم طرح های اقتصادی تاثیرگذاری را برای این باشگاه برنامه ریزی و اجرا کنم که شکر خدا چند طرح به سرانجام رسید که شرکت پیشکسوتان پرسپولیس یکی از آنها بود و در حال حاضر خدمات خوبی را به پیشکسوتان می دهد. برنامه های دیگری هم داریم که متاسفانه هیچکس از ما حمایت نمی کند که بتوانیم آنها را به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: قطعا کار کردن در پرسپولیس نیاز به حمایت های همه از جمله اعضای هیات مدیره دارد اما متاسفانه هیات مدیره ما نه تنها کمکی به من و باشگاه نکرده است بلکه زیر پای ما را هم خالی کردند و به دنبال اهداف و برنامه های خودشان بودند که البته خیلی زود عقب نشینی کردند و مشخص نیست در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ورزش به درخواست شما برای ماندن یا رفتن از پرسپولیس پاسخی داد گفت: تاکنون که هیچ واکنشی به درخواست های من نداشتند. ظاهرا خودم باید بروم و با مسئولان وزارت ورزش جلسه بگذارم تا تکلیف پرسپولیس مشخص شود. با شرایطی که داریم تصمیم گیری سخت است و شاید هم تصمیم عجیبی گرفتم چرا که هیچکس از ما حمایت نمی کند و برخی ها هم اجازه نمی دهند برنامه هایمان را به اجرا درآوریم.

محمد رویانیان با اشاره به گفتگوی تلفنی که با علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال داشت گفت: ما دعوایی با هم نداشتیم. ایشان صحبت هایی را مطرح کرده بودند که ما هم جواب دادیم. البته بنده خدا تحت فشار هوادارانش این حرف ها را زده بود و برخی خبرنگاران هم شیطنت کرده بودند. با این حال فتح الله زاده مثل برادر من است و احترامش برای من واجب است اما در این ماجرا شروع کننده ایشان بود و ما هم جواب صحبت های او را دادیم.

وی در مورد مشخص شدن وضعیت بازیکنان تیم امید پرسپولیس برای حضور در دیدار با استقلال گفت: با آقای تاج در این مورد صحبت کردیم و قرار است فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم بگیرد تا ما و تیم های دیگر بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم. به هر حال برای همه تیم ها مهم است که بتوانند از بازیکنانشان در این شرایط استفاده کنند. ما هم بازیکنانی داریم که برای تیم خوب کار می کنند و امیدواریم مشکل آنها هم حل شود و ما بتوانیم یک دربی خوب را برگزار کنیم.

محمد رویانیان در مورد اظهار نظر مسئولان سازمان لیگ که عنوان کرده بودند مستنداتی در پرونده محسن قهرمانی وجود ندارد گفت: اینها همه حرف است. مدارک پیش آقای علیپور است و امیدوارم پس از بررسی های نهایی تصمیم درستی در این مورد گرفته شود.


پ ن : پرسپولیس نباید روی پای خودش بایسته... ایستادن روی پا به معنی قطع شدن منافع ریز و درشت افراد ریز و درشت اطراف باشگاه هست... پس باید همیشه لنگ بزنه تا چرخ امورات خیلی ها لنگ نمونه... این دیگه از روز هم روشن تره...
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
[h=1]گزارش تمرين پرسپوليس[/h]
[h=2] تمرينات امروز صبح پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که بازيکنان اين تيم 50 دقيقه بدنسازي کردند.[/h]
00946088.jpg

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس در نوبت صبح از ساعت 10 و 50 دقيقه امروز در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شد. به گزارش فارس،در اين تمرين پرسپوليسي‌ها به مدت 50 دقيقه به بدنسازي سبک و کار بر دستگاه پرداختند. قرمزپوشان پس از تمرين امروز در ورزشگاه درفشي‌فر ناهار خوردند.

همچنين فيلم 3 بازي تيم نفت، حريف پرسپوليس در ديدار روز جمعه نيز به کادر فني رسيد.

مشت‌هاي پيام صادقيان در برنامه 90 و حضور جلال حسيني سوژه اصلي بازيکنان شده بود.

علي دايي نيز در تمرين امروز حضور داشت و دقايقي با کادر فني خود جلسه‌اي برگزار کرد.

 

redboys

Registered User
تاریخ عضویت
8 مارس 2011
نوشته‌ها
1,685
لایک‌ها
1,520
سن
30
محل سکونت
Tehran
توی بازی امروز تیم ملی امید 4 بازیکن از پرسپولیس هستن .
پیام و محسن که فیکس تیم مون هستن , خانزاده و غریبی هم که قرضی رفتن ذوب آهن .
این تیم حفظ بشه این دهه لیگ ایران واسه پرسپولیسه...
تازه رضا حقیقی هم جزو بازیکنای جوون مونه
بچه عقاب اصلی هم هست ;)
ترنسفر هم بشه هر کدومشون افتخارش واسه ماست
دم رویانیان گرم
 

Abbath

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2010
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
27,705
محل سکونت
(Caspian(Qazvin
دیگه اینا باید چیکار کنن که بگن نمیخان پرسپولیس موفق بشه،بازی داره انجام میشه وسط بازی آقای نبی تو سایت فدراسیون تازه خبرش رو میزنه که دهنوی محرومه،حتما بازی هم می کرد به علت تخلف نتیجه می شد 3 بر صفر به سود ملوان دیگه،چه قدر کثیفی و پستی و رذالت آخه؟!
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
دایی در گفت‌وگو با فارس: این حرف آخر من است؛ برای دربی باید همه پرسپولیسی‌ها باشند/ ما تنها نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس این روزها شرایط بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد و با حضور در صدر جدول نشان داده که برای کسب قهرمانی در لیگ برتر برنامه دارد، اما این روزها مباحثی مانند برگزاری دربی هفتاد و هشتم بدون دو بازیکن کلیدی قرمزپوشان و دیدار با نفت دلیلی شد تا با علی دایی گفت‌وگویی انجام دهیم که این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید:

فارس: حتماً خیلی خوشحالی که این روزها پرسپولیس هم چشم‌نواز بازی می‌کند و هم در صدر جدول است؟

بله خدا را شکر می‌کنم که تا امروز بچه‌ها همه با هم کمک کردند و با حضور در صدر جدول نتایج بسیار خوبی را گرفتیم که جا دارد از همین‌جا از همه بازیکنانم تقدیر و تشکر کنم چون زحمت زیادی کشیدند و هنوز کار ما تمام نشده و بیشتر باید با همدیگر تلاش کنند تا انشالله به نتایج لازم در انتهای فصل برسیم.

فارس: دیدار با نفت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

بازی بسیار سختی در پیش داریم و در کنار این سختی حساسیت زیادی نیز این بازی دارد. متأسفانه در بازی رفت به تیم نفت باختیم و خیلی دوست داریم به دلیل اینکه باید در صدر جدول بمانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

فارس:‌ نفت رقیب جدی شماست؟

بله، فاصله در صدر جدول بسیار کم است. ما چاره‌ای به جز گرفتن سه امتیاز نداریم. خوشبختانه تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و در هفته جاری خیلی خوب کار کرده‌ایم. امیدوارم با آمادگی بازیکنان امیدمان و ملی‌پوشان در یک جمع کامل با یک بازی خوب و نتیجه خوب نفت را شکست دهیم.

فارس: این بار رویارویی شما با گل‌محمدی هم جالب است.

من راجع به اینگونه مسائل حرفی نمی‌زنم. من با یحیی و خیلی دیگر از مربیان رفیق و دوست هستم و با یحیی دوران بسیار خوبی را پشت سرگذاشتم. من همین الآن هم با یحیی بسیار دوست و رفیق هستم.

فارس: اما باید رو در روی او قرار بگیری؟

بله، فوتبال همین است. یک روز باید کنار هم باشیم و یک روز باید رو در روی هم قرار بگیریم، نفت تیم بسیار خوب و جوانی است و کار سختی مقابل این تیم داریم. امیدوارم که در این شرایط حساس لیگ دست خالی بیرون نیاییم. خوشبختانه همه چیز خوب است.

فارس: حضور جمشید مشایخی در تمرینات پرسپولیس را چطور بود؟

جمشید مشایخی به من لطف دارد و من از ایشان به خاطر لطف‌شان سپاسگزارم. جمشید مشایخی جزو افتخارات مملکت بزرگ ما است و ایشان با حضورشان در تمرینات هم به بچه‌های ما روحیه دادند و هم به شخص من.

جمشید مشایخی یکی از بزرگان این مملکت ما است و من همیشه برای او آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. راستش را بخواهید از بچگی جمشید مشایخی را دوست داشتم و الآن هم همینطور است، انشالله آقای مشایخی در تمام کارهایش موفق و سربلند باشد. ما از صحبت‌های او استفاده کردیم.

فارس: نظر شما راجع به دربی 78 چیست؟

حالا زود است بخواهیم درباره این بازی صحبت کنیم. فرصت کافی داریم تا در این باره حرف بزنیم. انشالله بعداً درباره آن بازی حرف می‌زنیم فعلاً باید به بازی‌های حساس پیش رو فکر کنیم.

فارس: اما می‌گویند باید بدون پیام صادقیان و محسن مسلمان بازی کنید؟

من این چیزها را نمی‌دانم و کاری هم به این حرف‌ها ندارم. من 27 دی‌ماه بازی می‌کنم اما با تمام نفرات و بازیکنانم. این حرف من است و دیگری کاری به هیچ چیزی ندارم.

فارس: اما اگر قبول نکردند؟

من حرف خودم را زده‌ام و انشالله با تمام بازیکنان 27 دی در دربی به میدان خواهیم رفت. فعلاً هم در باره چیز دیگری نمی‌خواهم حرف بزنم و همیشه هم برای تیم ملی کشورم در هر رده سنی آرزوی موفقیت دارم.

فارس: به نظر شما چرا هواداران به ورزشگاه نمی‌آیند؟

دلایل مختلفی دارد اما انشالله هواداران پرسپولیس شرایط ما را در این شرایط حساس درک می‌کنند و من مطمئن هستم پرسپولیس را تنها نمی‌گذارند. ما روزهای سخت و حساسی را در پیش داریم و همیشه هواداران نشان داده‌اند که در روزهای سخت یار ما بوده‌اند. الآن هم من مطمئنم همین اتفاق می‌افتد و هیچ چیز جلودار هواداران ما نیست.

فارس: همچنان معتقدید رونالدو بهترین بازیکن جهان است؟

بله، به نظر من رونالدو به دلیل تأثیرگذاری‌اش برای تیم ملی پرتغال و باشگاهش امسال شایسته کسب عنوان بهترین اروپا است. او با عملکردش همه چیز را ثابت کرده و حالا باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
توی بازی امروز تیم ملی امید 4 بازیکن از پرسپولیس هستن .
پیام و محسن که فیکس تیم مون هستن , خانزاده و غریبی هم که قرضی رفتن ذوب آهن .
این تیم حفظ بشه این دهه لیگ ایران واسه پرسپولیسه...
تازه رضا حقیقی هم جزو بازیکنای جوون مونه
بچه عقاب اصلی هم هست ;)
ترنسفر هم بشه هر کدومشون افتخارش واسه ماست
دم رویانیان گرم
تازه عالیشاه رو از قلم انداختی:happy:
می گم این فصل بی اخلاق ترین تیم نشیم!
آخه نیست بازیکن های اخلاق فقط از تیم بازنده انتخاب می شه...

به نکته بسیار جالبی اشاره کردی:D ما که همش میبریم و بازیکن اخلاق از تیم حریف انتخاب میشه...
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
[h=1]عاليشاه در اختيار بدنساز تيم قرار گرفت[/h]
[h=2] مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس با رفع مصدوميت از امروز در اختيار بدنساز تيم قرار گرفت.[/h]
00946141.jpg

اميد عاليشاه مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس که به دليل مصدوميت مدتي از ترکيب سرخپوشان دور بود بالاخره امروز با به دست آوردن شرايط ايده‌آل در تمرينات گروهي شرکت و تست شد.

به گزارش فارس،پس از اينکه عاليشاه در تمرين امروز از ناحيه کشاله احساس درد نکرد با تشخيص پزشکان از امروز در اختيار بدنساز تيم قرار گرفت و اين بازيکن در صورت صلاحديد کادر فني براي بازي با نفت تهران هيچ مشکلي ندارد.

 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
جمشیدی: حتماً قالیباف در جریان مشکلات پرسپولیس نبوده/دوست نداریم هواداران نسبت به شهرداری بدبین شوند

محمد جمشیدی که این روزها در سوگ پدر خود نشسته، پس از مشکلات مالی سرخپوشان و کمک شهردار تهران به آبی‌پوشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: خبری که ظرف دو روز گذشته شنیدیم این بود که شهرداری تهران اسپانسری باشگاه استقلال را پذیرفته است که ما هم از این بابت خوشحالیم، بالاخره قرار است به یک تیم تهرانی کمک شود.

وی افزود: بالاخره نظر آقای قالیباف بر روی ورزش همیشه مثبت بوده اما این کار در آستانه دربی به نظرم خیلی خوشایند نیست که شهرداری فقط به آبی‌پوشان قصد کمک دارد.

جمشیدی ادامه داد: ما معتقدیم اگر قرار است کمکی شود باید به تیم‌های تهرانی انجام شود و هیچ فرقی نباید بین استقلال و پرسپولیس بگذارند، بالاخره ما 30 میلیون هوادار به عنوان تیم مردمی در تهران و سراسر ایران داریم و معتقدم باید این تیم‌ها را به یک چشم نگاه کرد. من معترض نیستم که چرا به استقلالی‌ها کمک کردند ولی اگر قرار بود کمکی شود آن هم نزدیک به دربی 78، باید پرسپولیس را هم ببینند تا برای این تیم و هوادارانش شبهه‌ای ایجاد نشود.

عضو هیئت مدیره قرمزپوشان تأکید کرد: به نظر من همان اندازه‌ای که استقلال در تهران حق دارد، پرسپولیس هم حق دارد چون ما هواداران زیادی داریم، من امروز حتی در این خصوص با اعضای هیئت مدیره صحبت کردم و همه به دنبال این بودیم که اگر دسترسی به قالیباف دارید این موضوع را به اطلاع ایشان برسانید. ما معتقدیم شاید قالیباف در جریان این موضوع نیست و یا درخواستی از طرف باشگاه پرسپولیس دست ایشان نرسیده است. ما معتقدیم قالیباف برای یک تیم خاص کاری را انجام نمی‌دهد و خواسته ما این است که اگر شهرداری حرکتی قرار است برای تیمی تهرانی انجام دهد این حرکت برای محبوب‌ترین تیم تهرانی هم انجام شود چون ما هم تیم پایتخت هستیم و مانند آبی‌ها طرفداران زیادی داریم پس اگر قرار است کمکی از طرف شهرداری انجام شود ما توقع داریم که شهردار تهران پرسپولیس را هم نادیده نگیرد و به خواسته هواداران ما آن هم نزدیک به دربی 78 جواب مثبت دهد تا دلخوری برای هواداران ما پیش نیاید.


پ ن : احتمالا دلخوری تغییر اسپانسر پرسپولیس از بانک شهر به اپل همچنان وجود داشته باشه...
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
جشن 50 سالگی پرسپولیسی‌ها شنبه در برج میلاد انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، با برنامه‌های محمد رویانیان و قول او برای رسیدگی بیشتر به پیشکسوتان طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است جشن 50 سالگی تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه در برج میلاد برگزار شود. از همین رو از کلیه پیشکسوتان و بازیکنان حال حاضر پرسپولیس و کادر فنی دعوت شد که در این جلسه و مراسم بزرگ حضور داشته باشند. تقدیر از برخی پیشکسوتان و ارائه برنامه رویانیان برای بزرگان پرسپولیس در دستور کار این مراسم است.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
[h=1]گزارش تمرين پرسپوليس[/h]
[h=2] تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که بازيکنان اميد اين تيم نيز به قرمزپوشان اضافه شدند.[/h]
00945240.jpg

تمرين تيم پرسپوليس از ساعت 10 و 30 دقيقه امروز در ورزشگاه درفشي‌فر عنوان شد. در اين تمرين بازيکنان ابتدا بدن‌هاي خود را گرم کردند و سپس به تنيس فوتبال در قالب دو تيم اصلي و ذخيره پرداختند.

به گزارش فارس، محسن مسلمان و پيام صادقيان دو بازيکن ملي‌پوش پرسپوليس در تمرين امروز حضور پيدا کردند و اختصاصي دقايقي با دايي به گفت‌وگو پرداختند البته صادقيان توضيحاتي نيز درباره برخي اتفاقات در چند روز گذشته به دايي داد.

* نيلسون دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس که اين روزها يک ماشين از باشگاه گرفته خودش رانندگي مي‌کند و همين موضوع سوژه اصلي هواداران شده بود. نيلسون به خوبي راه‌هاي تهران را ياد گرفته و از اين بابت بسيار خوشحال است.

*مجتبي محرمي نيز پس از چند روز غيبت در تمرين امروز حضور پيدا کرد و اختصاصي دويد.

* اميد عاليشاه نيز در تمرين امروز اختصاصي تمرين کرد.

* حدود 50 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند، نکته جالب اين بود که يک هوادار با لباس سنتي کردي و يک هوادار نيز با لباس سنتي ترکي در تمرين امروز حضور داشتند.

* علي دايي در ابتداي تمرين 10 دقيقه با بازيکنان صحبت کرد.

* مهرداد پولادي و دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس 25 دقيقه بيشتر از ساير بازيکنان به تمرين پرداختند.

*کارت دعوت مراسم 50 سالگي پرسپوليس هم بين بازيکنان تقسيم شد.

* در هنگام تنيس فوتبال کري فراواني بين بازيکنان بود که صحنه‌هاي جذاب و جالبي را به وجود آوردند.

 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
احکام انضباطی مو به مو طبق آخرین موازین علیه پرسپولیس اجرا میشن... بسیار هم عالی... ولی دهن مدعیها چرا همچنان بازه؟ الله اعلم...

پ ن : با تشکر ویژه از عادل فردوسی پور... حتما خواهد گفت : "من چه کاره ام؟"

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

siahkamar

Registered User
تاریخ عضویت
4 اکتبر 2012
نوشته‌ها
352
لایک‌ها
168
پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیام صادقیان را به دلیل رفتار غیرورزشی در دیدار با ملوان یک جلسه از همراهی این تیم محروم کرد. بدین ترتیب این بازیکن نمی‌تواند تیمش را در دیدار روز جمعه برابر نفت تهران همراهی کند.
 
بالا