• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
خب خشبختانه برای بازی با استقلال فقط نوری و کفشگری رو نداریم
همه بازیکنان خوبمون توی خط هافبک از جمه پیام و مسلمان و عالیشاه برای هفته بعد هستن
خلعتبری هم که برای بازی با استقلال محرومیتش تموم میشه
پس باید دربی رو ببریم

امین جان نوری واسه دربی محروم نیست.
2 اخطاره هامون: مسلمان، عالیشاه و ماهینی بودن.
www.shafaf.ir/fa/news/231293/8-سرخابی-در-آستانه-از-دست-دادن-دربی
 

Six

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2002
نوشته‌ها
1,701
لایک‌ها
605
محل سکونت
| P | r | i | s | o | n |

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
امین جان نوری واسه دربی محروم نیست.
2 اخطاره هامون: مسلمان، عالیشاه و ماهینی بودن.
www.shafaf.ir/fa/news/231293/8-سرخابی-در-آستانه-از-دست-دادن-دربی
اخه داوود میگفت نوری هم دو کارته بوده
312jtp0.gif
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
هنوز یه بازیه دیگه با فولاد داریم بچه ها
6 بهمن تو خونه خودشون انتقام میگیریم ... مطمئن باشید
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
همون چیزی که می ترسیدم اتفاق افتاد.

به عقیده من بازی پرسپولیس رو فرکی خوب آنالیز کرده بود. خط هافبک پرسپولیس رو از کار انداختند و با دوندگی و تحرک بیشتر از خط دفاعی خوب ما هم گذشتند. نتیجه این بازی در حالت عادی باید همان مساوی یک - یک می شد.

در مورد صحنه گل فولاد: بله، اینطور به نظر رسید که هند شده باشه، هر چند احتمالا می گویند بازیکن مهاجم (آرش افشین) پشتش به توپ بوده و دید نداشته پس هند نیست. به هر حال در بدترین زمان گل فولاد به ثمر رسید و فرصتی برای جبران باقی نماند.

الان شاید بشه گفت انگیزه پرسپولیس برای برد در دربی بیش از استقلال هست و قطعا باید برای برد در این مسابقه حساس پا به میدان بگذاره.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
نصیرزاده: گل دوم فولاد هند بود / بازیکن فولاد توپ را با دست کنترل کرد

پرپسولیس نیوز : کارشناس داوری فوتبال گفت گل دوم و پیروزی بخش تیم فولاد خوزستان مردود بود و بازیکن فولاد پس از کنترل توپ با دست دروازه پرسپولیس را باز کرد.

هوشنگ نصیرزاده در گفگتو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: گل پیروزی بخش و دوم تیم فولاد خوزستان در برابر پرسپولیس در شرایطی به ثمر رسید که بازیکن تیم فولاد توپ را با دست کنترل کرد و مسیر آن را تغییر داد و پس از آن موفق به باز کردن دروازه تیم حریف شد بنابراین گل مردود بوده و داور در این صحنه اشتباه تاثیرگذاری داشت.
http://perspolisnews.com/index.php?...4-01-11-13-09-06&catid=184:referee&Itemid=882
 

redboys

Registered User
تاریخ عضویت
8 مارس 2011
نوشته‌ها
1,685
لایک‌ها
1,520
سن
30
محل سکونت
Tehran
تقصیر دایی هست که عالیشاه اون تک به تک رو پاس نمیده تا دروازه خال رو سید بزنه ؟
یا تقصیر دایی هست که شوت محمد نوری به تیرک میخوره؟
اون اشتباه خیلی بد که روش گل اول رو خوردیم هم شاید تقصیر دایی هست ؟
و یا شاید اینکه داور کوره هند واضح رو نمیبینه تقصیر دایی هست ؟
فرکی که اینهمه میگند فنی هست مثلا چه غلطی کرد تو بازی

باخت ما فقط به علت بد شانسی مطلق و ناداوری بود

Sent from my qual core 1100 Using Tapatalk Super Full HD

نظر شما هم محترمه
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
رویانیان: بازی زیبا با حق کشی به زشتی گرایید / این داور در دو بازی شش امتیازی عامل باخت پرسپولیس شد

پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یداله جهانبازی در دو بازی شش امتیازی پرسپولیس مقابل فولاد و تراکتورسازی با اشتباهات خود معادلات صدر جدول را تغییر داده و بازی زیبای پرسپولیس و فولاد را با حق کشی به زشتی کشاند.
محمد رویانیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد بازی زیبا و جذابی بود و هر دو تیم موقعیت هایی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند. این بازی پرتحرک متاسفانه با حق کشی و اشتباه بزرگ داور میدان به زشتی گرایید. ما نگرانی خود از داوری این بازی را قبل از بازی به کمیته داوران اعلام کرده بودیم.

بنده شخصا به واسطه اشتباهاتی که این داور در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی داشت و دو پنالتی ما را نادیده گرفت نگران این بازی بودم و مراتب نگرانی خود را به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال اعلام کردم و از قائم مقام باشگاه نیز خواسته بودم این موضوع را پیگیری کند. متاسفانه داور بازی در دقایق پایانی هند مسلم بازیکن فولاد را نادیده گرفت و گلی را به ما تحمیل کرد که از نظر کارشناسان داوری مردود بوده. چرا پرسپولیس باید در دو بازی شش امتیازی از سوی یک داور این گونه آسیب ببیند. حالا یقین یافتم که نگرانی ام از داوری این بازی بی دلیل نبود. متاسفانه حق پرسپولیس در دو بازی تاثیرگذار و مهم که می تواند معادلات صدرنشینی و قهرمانی را تعیین کند ضایع شده. بازیکنان ما این همه زحمت می کشند و سختی ها را تحمل می کنند و هواداران پرپسولیس با تمام وجود از تیمشان پشتیبانی می کنند اما زحمات باشگاه و تیم با این قبیل اشتباهات هدر می رود. حرفی هم بزنیم می گویند محروم می کنیم. تصمیمات سخت و عجیب علیه پرسپولیس گرفته می شود و از همه طرف این تیم که پس از چند سال با زحمات کادر فنی و بازیکنان و دلسوزی هواداران احیا شده تا می رود در مسیر قهرمانی قرار بگیرد با چالش هایی مواجه می شود و ظلم هایی به این تیم روا می شود، پشت سر هم.

رویانیان تصریح کرد: داوری که در بازی با تراکتورسازی دو پنالتی ما را نادیده گرفت در این بازی در صحنه ای آشکار هند بازیکن فولاد را نادیده می گیرد، ما چه باید بگوییم و چه باید بکنیم. بدون تردید شکایت خود را به مراجع قضایی فوتبال و کمیته انضباطی اعلام خواهیم کرد و برای احقاق حق تیم تمام تلاش خود را می کنیم. متاسفانه در شرایطی که پرسپولیس به صدر جدول رسیده بود سدهایی مقابل این تیم قرار داده شده و این حق کشی ها امتیازات مهمی را از تیم ما سلب کرده است. در پشت پرده فوتبال خیلی چیزها می گذرد، چطور می شود که یک باشگاه و یک تیم به ناگاه از همه چیز محروم می شود. از یک طرف سخت گیری های آن چنانی می شود و از طرفی دیگر با این قضاوت ها تیم ما دچار آسیب هایی می شود که جبران کردن آن سخت خواهد بود با این وجود ایمان دارم بازیکنان غیرتمند و کادر فنی با درایت پرسپولیس با کسب یک نتیجه ایده آل در دربی دل هواداران را شاد خواهند کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: احترام ویژه ای برای باشگاه فولاد و این تیم قائل هستیم و آقای فرکی یکی از مربیان با اخلاق و نمونه فوتبال ایران اند، در این بازی هم بازیکنان فولاد فوتبال جوانمردانه ای را به نمایش گذاشتند اما متاسفانه داور همه چیز را به حاشیه کشاند و با تصمیم اشتباه خود که در بازی با تراکتورسازی نیز تکرار شده بود ابهاماتی را ایجاد کرد، نمی دانم مشکل این داور با پرسپولیس چیست که همه اشتباهاتش به ضرر پرسپولیس تمام می شود. چرا باید یک داور در دو بازی مهم و حساس و البته تعیین کننده این همه اشتباه به ضرر یک تیم داشته باشد.

پ ن : چه فایده این حرفها؟


http://perspolisnews.com/index.php?...39-04&catid=53:2012-09-25-22-49-22&Itemid=846
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran

Abbath

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2010
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
27,705
محل سکونت
(Caspian(Qazvin
دوستان حالا کار ندارم به قضیه داوری و اینا،منم میگم اون توپ هند بود اما چه فایده؟کی گوش میکنه؟بازی تموم شده رفته دیگه،زهر خودشونم تو این بازی ریختن و هر چی هم داد و هوار کنیم بازم هیچی نمیشه!

اما اگه از بعد فنی نگاه کنیم امروز میانه میدان واقعا دست ما نبود،سکان داران میانه میدان بی شک اهوازیا بودن،نوری و دهنوی هم خوب بازی کردن به خصوص نوری،اما خب هم نوری یه کم سنش رفته بالا و اون طراوت گذشته رو نداره،هم دهنوی یه کم کند عمل میکرد،اون مهره مفقود رابط بین هافبک دفاعی و هافکب های تهاجمیمون هنوز پیدا نشده،یکی باید باشه همون اندک توپای تخریب شده یا کلا توپایی که به هافبک دفاعیامون میرسه رو برسونه به بک های تهاجمی یا نه؟این وظیفه امروز بر عهده ممد نوری و دهنوی بود که تو کار دفاعی بد کار نکردن اما در زمینه توزیع توپ ضعیف بودن

عالیشاه هم هنوز به آمادگی کامل نرسیده،از اون طرف مسلمان هم خوب نبود امروز(اما میتونست تو زمین بمونه و تعویض نشه)،اون توپ لو دادن هم از بنگر بعید بود واقعا!

روند کلین شت های نیلسون هم شکسته شد!:(

و اینکه امیدوارم نبود کشفگری تو بازیای بعدی برای تیم گرون تموم نشه!امروز فهمیدیم که چه بازیکنی بود و تو جریان بازی دیده نمی شد
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
به نقل از ايسنا، در اين ديدار هيچکدام از بازيکنان دو اخطاره پرسپوليس يعني مسلمان، ماهيني و عاليشاه کارت نگرفتند تا اين تيم در داربي 78 محرومي نداشته باشد. هرچند سيدجلال حسيني و قاسم دهنوي در اين ديدار کارت زرد گرفتند.
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
بازم داوران گرامی حماسه سازی کردند پس. بازی رو ندیدم اما اینطور که پیداست باز هم حاشیه به متن غلبه کرده.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



بس ناجوانمردانه بر تو یورش آورده اند پرسپولیس من !



volleyball_player-13107.jpg


پرسپولیسیها : باز هم اشتباه ، باز هم به ضرر پرسپولیس ، فولاد والیبال را برد !

نیاز به هیچ توضیحی نیست ، وقتی تمام مردم ایران می بینند که چگونه برای نابودی پرسپولیس کمر همت بسته اند !

مانده ام گناه مردمانی که سال ها به عشق پرسپولیس شادی کرده اند ، غمگین شده اند ، در بد ترین شرایط زندگی حامی این تیم بوده اند چیست ؟

چه کسی باید پاسخ گوی ما باشد؟

شکایتمان را به کدام داداگاه و عدالت خانه ببریم وقتی تمام درها را روی ما بسته اند !

وقتی بی دلیل ما را محکوم می کنند !

بی دلیل محروممان می کنند !

به فدراسیون شکایتمان ببریم وقتی یک شبه ، بدون هیچ سند و مدرکی ستارگان جوان تیم را محروم می کنند و تیتر می زنند صادقیان و مسلمان محروم ! و این می شود که در بازی حساس خارج از خانه روحیه بازیکنان جوان تیم تا این حد افت کند و مسلمان بر خلاف تمام بازی های اخیر روحیه ی بازی و جنگندگی نداشته باشد !

شکایتمان را به سازمان لیگ ببریم ؟ وقتی می دانیم و می بینیم که چگونه برای این تیم حاشیه سازی می کنند و مثل ... در حین بازی پرسپولیس – ملوان تیتر می زنند ، دهنوی محروم ! تا اگر بازی کرد از تیم کسر امتیاز شود ، بازی نکرد با روحیه ای به هم ریخته یا علیه مدیریت باشگاه مصاحبه کند یا دیگر شرایط روحی مناسبی برای بازی نداشته باشد .

نکند می خواهید به کمیته ی استینافی برویم که شاکی را یک شبه محروم می کنند ، چند ساعت مانده به بازی حساس پرسپولیس – رای به اخراج وی می دهند و درست در اردوی پیش از بازی ، حساس با نفت تهران حکم را پس می گیرنر!

به کجا برویم ، به کمیته ی انضباطی ؟ لازم نیست نرفته محکومیم !

همه ی این ها به کنار با داوران لیگ چه کنیم که دیگر برایمان عادی است که بازی تیم ما جزئی از اشتباهات داوری است !

عجبا !حرف بزنیم محکومیم ! سکوت کنیم محکومیم! لااقل به خاطر شرایط جوی از لیگ محروممان کنید .

فقط یک جمله با هوادارن

هوادار شادی و غم تو اینجا برای کسی مهم نیست ، مهم تو برای پرسپولیسی و پرسپولیس برای تو ، پس پای عشقت بمان !

 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
صد
حالا این توپ اگه میخورد دست دفاع پنالتی میبود؟

99% میگن نه!
درصد پنالتی نبود چون اگه در این حالت توپ به دست دفاع می خورد چون دید نداشت غیر عمدی به حساب میومد کلا خطای هند فقط برا پنالتی اما و اگر داره و شرایط برخود حکم می کنه در غیر این صورت کلا خطا گرفته میشه
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
من اگه جای رویانیان بود یه کولی بازی عظیم راه مینداختم بعد یه 30-40 هزار دلار می دادم دست فدراسیون می گفتم برا بازی های پرسپولیس داور اسیایی بیارن حق الزحمه داور های اسیایی فکر کنم چیزی بین 2500 تا 3000 دلار باشه
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
اگر این فصل قهرمان بشیم... به لطف خدا و همت همین بازیکنها... یکی از جذاب ترین خاطرات فوتبالی من خواهد شد... اگر بشه و بگذارند البته...
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
وظیفشونو خوب انجام میدن!!!!

متاسفانه از 3 بازی درمقابل مدعی ها فقط 1 امتیاز گرفتیم و این میتونه برامون گرون تموم شه
 
Last edited by a moderator:
بالا