• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
خب قهرمانی رکو راست گفت منو بکشین پایین خیلی هارو با خودم میکشم پایین دیگه بیچاره چیکار میکردن 8 ماه مرخصی اجباری با مزایا بهش میدن بره حال کنه بعد 8 ماه هم اولین بازی رو دربی بهش میدن از دلش درارن میگن برو سوت بزن حال کن:D
واقعا مردمو جلبک فرض کردن؟! خب اگه قهرمانی ریگی به کفشش بود به خاطر اتهاماش باید پدرش در می اومد نصف فوتبال گیر می افتادن اگه هم ریگی به کفشش نبود خب باس دهن دایی رو به خاطر تهمتش سرویس میکردن آخه نه اون نه این مگه میشه آخه ضایع بازی هم حدی داره ما میگیم روزه به خدا میگن نه بابا عینک آفتابی بزن شبه میگیم باز معلومه روزه میگن نه نه شبه یه چیزایی زیادی روی هم حد داره خجالت بکشین ای بابا
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
این آدمها چطوری سر بر بالش میزارن؟ کارمندی رشوه گرفتنش ثابت بشه انفصال خدمت دولتی میزنن بعد یارو نامرد معلوم نیست چند بار خورد و برد هشت ماه؟! واقعا.مدیری به بلاهت شادابیان نوبره که دوروبریهاش اینقدر فاسد تشریف دارن
بعد ابلاغ این حکم تو این ایام که گند داوری فقط دودش چشم ما میره چه دلیلی داره جز اینکه گیرم شکایت کردید حکمی مسخره صادر میکنیم؟!
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
دزفولی: آنقدر شهامت دارم که بگویم اشتباه کردم/ گل فولاد خوزستان مردود بود






هادی دزفولی در گفت و گویی با اصلاح نظر کارشناسی خود در مورد صحت گل دوم فولاد خوزستان در مقابل پرسپولیس در دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر، گفت: آنقدر شهامت دارم که اگر اشتباهی کرده باشم این مسئله را بیان کنم و وقتی بار دیگر فیلم را بازبینی کردم متوجه استفاده بازیکن فولاد خوزستان از دست شدم.

وی که دیروز اعلام کرده صحنه هَند بازیکن فولاد خوزستان در تصاویر مشخص نبود، خاطرنشان کرد: در بازبینی دوباره فیلم بازی، دیدم که توپ به دست مهاجم فولاد خوزستان برخورد می کند و توپ در حالی که به یک طرف دیگر می رفت مقابل او قرار گرفت و با زدن شوت گلزنی کرد. بدین ترتیب چون توپ مقابل خودش قرار گرفت گل مردود است.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
رویانیان: بالاخره حرف من و دایی ثابت شد/ پاسخ ضرر پرسپولیس را چه کسی می‌دهد؟
پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان از رای کمیته انضباطی درباره قهرمانی تشکر می‌کند اما می‌گوید پاسخ ضرر و زیانی را که پرسپولیس دیده است، چه کسی می‌دهد؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به رای کمیته انضباطی درباره پرونده محسن قهرمانی اظهار کرد: از دوستان تشکر می‌کنیم که با قاطعیت و صداقت این رای را دادند اما ضررهایی را که دیده‌ایم، چطور می‌توانند جبران کنند؟ ضرر‌هایی که از قهرمانی در نیم‌فصل دیدیم چه می‌شود؟ چه کسی پاسخ امتیازهایی را که از دست دادیم، می‌دهد؟

او ادامه داد: بازیکن ما را از صفحه تلویزیون محروم می‌کنند اما بازیکنی که شب گذشته با دهان بازیکن حریف برخورد کرد که آن بازیکن از این ناحیه خونریزی داشت و همان بازیکن در یک صحنه دیگر کشتی گرفت اما داور به او کارت نشان نداد و محرومیتی را هم برایش در نظر نگرفتند. مربی ما را به خاطر صحبت علیه قهرمانی محروم می‌کنند در صورتی که مشخص می‌شود تخلف از سوی قهرمانی صورت گرفته بود!

رویانیان گفت: من و دایی خیلی در این قضیه جنگیدیم و بالاخره حرف من و او ثابت شد. ما می‌گوییم جامعه داوری پاک و قابل اعتماد است اما مدیران داوری باید دقت کنند که در بازی‌های حساس به گونه‌ای عمل شود که تیمی ضرر نکند. باید کادر داوری را به خوبی آموزش دهند تا از هرگونه اشتباهی به دور باشند و نشود که اشتباهات آنها باعث نابودی یک باشگاه شود و بلایی که سر ما آمد، سر باشگاه دیگری نیاید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به برخوردها و حکم‌های ناعادلانه کمیته‌های فدراسیون برای پرسپولیس گفت: ما تخلف یک داور را می‌دانستیم و از روز اول روی این قضیه پافشاری کردیم. بالاخره این موضوع ثابت شد اما بسیاری از تصمیم‌های فدراسیون عادلانه نبوده است. ما به شهری رفتیم که در ورزشگاهش سراسر به بازیکنان ما فحش و توهین شد اما امتیازی از این تیم کسر نشد؛ در صورتی که برای پرسپولیس فورا حکم می‌دهند و امتیاز کسر می‌کنند. این رفتارهای غیرعادلانه، اعتماد را از بین می‌برد.

او گفت: ما جامعه داوری را قبول داریم اما داوران ما نباید مسائل و ناراحتی‌های شخصی خود را وارد امر قضاوت کنند یا اعتقاد و علاقه خود به یک تیم را به داوری وارد کنند که باعث نابودی تیم مقابل شود. درست است که در این صورت بحث پول در میان نیست اما این طور قضاوت کردن بدتر است. فقط از داوران می‌خواهیم که عادلانه قضاوت کنند. در همین بازی‌های خارج از خانه ما با تیم‌های مدعی، آقای جهانبازی با اشتباهاتش چند امتیاز را از ما گرفته بود؛ در صورتی که اگر امتیازهای کامل یکی از این بازی‌ها را گرفته بودیم، الان وضعیت بهتری در جدول داشتیم.


پ ن : باشید تا ببینید که حکم محرومیت قهرمانی به همینجا خاتمه خواهد یافت و از همین امشب وامصیبتا شروع میشه که دایی چرا محروم نشده...

http://www.perspolisnews.com/index....03-32&catid=53:2012-09-25-22-49-22&Itemid=846
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
قرمزپوشان به رضا چاچا کمک کردند
به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از اتفاقات بسیار زیبا و پسندیده در اردوی پرسپولیسی‌ها در فصل جاری این است که کاپیتان‌های پرسپولیس بعد از هر بازی در رختکن با دریافت کمک از بازیکنان برای حل مشکل یک یا دو فرد اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

از همین رو علی‌رغم باخت سرخپوشان مقابل فولاد خوزستان بازیکنان پرسپولیس در اقدامی خداپسندانه پس از جمع‌آوری مبلغی در رختکن آن را به رضا چاچا لیدر سابق فولاد خوزستان و تدارکات تیم ملی اهدا کردند. این کار پرسپولیسی‌ها مورد توجه علی دایی قرار گرفت و بارها سرمربی قرمزپوشان بازیکنان خود را مورد تشویق قرار داد.

خبری دیگر از پرسپولیس اینکه پس از رضا حقیقی و فرشاد قاسمی، رضا نورمحمدی مدافع قرمزپوشان نیز دچار سرماخوردگی شدید شد.


پ ن : رضا چاچا در سالهای پایانی دهه 50 و در جام جهانی 1978 آرژانتین ماساژور تیم ملی ایران بود ...
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
358401_heroa.jpg

10 سال برای ایشون... چه کسی میدونه زمانی که داوری میکرد، چی در ذهنش میگذشت؟ برای کسی مثل این آقای کریمی آیا رفتن به راه کج بعد از بازنشستگی رخ داد یا اینکه عادت واسطه فیض بودن در تخلفات فوتبالی در ایشون ریشه دار بوده؟ پرسشهایی که قطعا کسی دنبالشون نخواهد رفت... اما در صورت مثبت بودن پاسخ، تاوان حقوق ضایع شده افراد و تیمها رو چه کسی خواهد داد؟
از این بازی بود که اتفاقات کذایی و افت شدید تیم شروع شد بر باعث و بانیش لعنت تو این 5 6 سال بعد از قهرمانی 87 هیچ خوشی تیم ما نداشت .
 

2hid

Registered User
تاریخ عضویت
25 آگوست 2006
نوشته‌ها
1,637
لایک‌ها
198
محل سکونت
Tehran
متاسفانه امروز نشان داده شد که چه میگذره...حالا باید تشریف بیارند مو شکافی کنند که چرا این کمک داور و داور خواسته یا ناخواسته اینگونه سوت زدند..اون کریمی هم ...حالا برین ببینید پشت کریمی ها و قهرمانی ها چه کسانی بودند...
جهانبازی هم شده قوز بالا قوز...
 
Last edited by a moderator:

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
ولی خداییش ما بعد چند فصل ناکامی از 13همی گرفته تا 7تمی فصل قبل به این شرایط رسیدم دیگه باید انتظار به جا داشت یوونتوس نیست که از دسته 1 بیاد برا قهرمانی بجنگه
ولی باز با اطمینان میگم قهرمانی این فصل برا ماست از هفته بعد تموم 3 امتیازی هارو ما جمع میکنیم
بهترین مربی هم از نظرم فعلا برا پرسپولیس همین دایی هست

پس فعلا از دایی حمایت کنین پشتش واستین

منم با نظر شما کاملا موافقم و بنظر من هم بهترین مربی برای پرسپولیس در حال حاضر دایی هستش و باید ازش حمایت بشه. درسته شاید دایی از لحاظ فنی برای سرمربی گری در پرسپولیس نفر اول ایران نباشه ولی از لحاظ مدیریت اونهم تو پرسپولیس که پر از حاشیه هست و چپ و راست واسش حاشیه میسازن نفر اول ایرانه. همین یحیی بنده خدا معلومه که توان فنی بالایی در مربی گری داره و با نفت خیلی خوب نتیجه گرفته ولی واقعا توان مدیریت علی دایی رو نداره. الان بازیکن جرات نمیکنه واسه پرسپولیس قهر و ناز کنه:D نمونش علیرضا حقیقی، اینهمه رو نیمکت بود و یک بازی تدارکاتی بعد از تعویض نرفت رو نیمکت بشینه، دایی خیلی راحت کنار گذاشتش. یا همین محمد نوری واقعا اگه دایی نبود و اونوقت نیمکت نشین مسلمان جوون میشد، ساکت میموند؟ اینها همه به توان مدیریتی علی دایی برمیگرده و پرسپولیس که همه کار میکنن تا واسش حاشیه درست کنن و زمینش بزنن به همچین سرمربی نیاز داره. البته من خودم بشخصه کمک مربیهای تیم رو خیلی قبول ندارم ولی چون سرمربی تیم ازشون راضیه و حق خودش هست که اونها رو انتخاب کنه پس هوادار باید از سرمربی و انتخابش حمایت کنه. از طرفی خدایی بازیکنها هم امسال از جون و دل واسه پرسپولیس مایه میذارن و تو بی پولیها هیچ وقت مصاحبه یا اعتراض عمومی نکردن، دم همشون گرم و فکر میکنم یک علت اصلی اینگونه رفتار بازیکنها حضور علی دایی هستش. تازه سرمربیمون آقای گل فوتبال جهانه و خودش یک برند بین المللی واسمون هستش;)
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
Last edited:

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
هر دربی که میشه شما میای همینو میگی از اخر ما میبریم بعد میره تو پاچت ها:D
آره دیگه اینبار قراره ناجور بره تو پاچه کاپیتان علی عزیز :D تازه اگه به تعداد گلهامون بخواد شیرینی بده که واویلا میشه اونوقت:D دیگه باید از بچه ها بخوایم یاد و خاطره بازیهای پرگلمون یعنی 6 تا و 4 تا گل رو زنده نکنن چون کاپیتان علی خیلی متضرر میشه :D
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
من اون همه حرکت زدم اون متن به اون خوبی رو اینجا سند کردم شما پاکش کردین .
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
بعد از اینکه 2000 امین پستم رو اینجا جشن گرفتم حالا 3000 امین پستم رو میخوام اینجا جشن بگیرم :D

بعد از صدور رای محرومیت ۱۰ ساله و در آستانه دربی ۷۸ / سوال روز: مرتضی کریمی در دربی ۶۹ تخلف کرد یا اشتباه؟
230x146xoffside.jpg.pagespeed.ic.0DbV3hGo5e.jpg


پرسپولیس نیوز : حال که کمیته انضباطی، کمک داور متخلف فوتبال کشور را به محرومیتی بی‌سابقه محکوم کرده، سوال مهمی در اذهان اهالی فوتبالی شکل می‌گیرد.

سرانجام و پس از کش و قوس فراوان رای پرونده تخلف محسن قهرمانی که ابعاد گسترده‌ای هم پیدا کرده بود اعلام شد و در کنار صدور آرای مختلف برای تخلفات صورت گرفته، آنچه جلب توجه می‌کند محرومیت 10 ساله «مرتضی کریمی» کمک داور پیشین فوتبال کشورمان است که یکی از سنگین‌ترین احکام انضباطی تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود.

صدور حکم محرومیت 10 ساله برای یک کمک داور نشان از تخلفات متعدد او دارد و گویای پرونده حجیمی است که در این رابطه برای وی تشکیل شده است.

مرتضی کریمی همان کمک داوری است که در دربی 69 گل سالم دقیقه 7 محمد نوری هافبک پرسپولیس را مردود اعلام کرد و جنجال‌ساز شد. این بازی که در تاریخ 23 مهر 1389 برگزار شد در نهایت با پیروزی یک بر صفر استقلال خاتمه یافت. پرویز مظلومی و علی دایی سرمربیان استقلال و پرسپولیس در آن مسابقه بودند.

با توجه به رای اخیر، و در آستانه دربی 78 این سوال مطرح می‌شود که مردود اعلام شدن گل نوری در دربی 69 جزو اشتباهات مرتضی کریمی بوده یا تخلفاتش؟



قضاوت با وجدان جامعه.
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
دوستان فقط رعایت مسائل مرامنامه رو بکنید در غیر اینصورت شرمنده شما خواهیم شد. :) انشالله یه دربی خوب رو شاهد باشیم.
 

aliandre

Registered User
تاریخ عضویت
23 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,449
لایک‌ها
737
سن
32
محل سکونت
Arak
بعد از اینکه 2000 امین پستم رو اینجا جشن گرفتم حالا 3000 امین پستم رو میخوام اینجا جشن بگیرم :D

بعد از صدور رای محرومیت ۱۰ ساله و در آستانه دربی ۷۸ / سوال روز: مرتضی کریمی در دربی ۶۹ تخلف کرد یا اشتباه؟
230x146xoffside.jpg.pagespeed.ic.0DbV3hGo5e.jpg


پرسپولیس نیوز : حال که کمیته انضباطی، کمک داور متخلف فوتبال کشور را به محرومیتی بی‌سابقه محکوم کرده، سوال مهمی در اذهان اهالی فوتبالی شکل می‌گیرد.

سرانجام و پس از کش و قوس فراوان رای پرونده تخلف محسن قهرمانی که ابعاد گسترده‌ای هم پیدا کرده بود اعلام شد و در کنار صدور آرای مختلف برای تخلفات صورت گرفته، آنچه جلب توجه می‌کند محرومیت 10 ساله «مرتضی کریمی» کمک داور پیشین فوتبال کشورمان است که یکی از سنگین‌ترین احکام انضباطی تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود.

صدور حکم محرومیت 10 ساله برای یک کمک داور نشان از تخلفات متعدد او دارد و گویای پرونده حجیمی است که در این رابطه برای وی تشکیل شده است.

مرتضی کریمی همان کمک داوری است که در دربی 69 گل سالم دقیقه 7 محمد نوری هافبک پرسپولیس را مردود اعلام کرد و جنجال‌ساز شد. این بازی که در تاریخ 23 مهر 1389 برگزار شد در نهایت با پیروزی یک بر صفر استقلال خاتمه یافت. پرویز مظلومی و علی دایی سرمربیان استقلال و پرسپولیس در آن مسابقه بودند.

با توجه به رای اخیر، و در آستانه دربی 78 این سوال مطرح می‌شود که مردود اعلام شدن گل نوری در دربی 69 جزو اشتباهات مرتضی کریمی بوده یا تخلفاتش؟



قضاوت با وجدان جامعه.
عجب.
حیف چقد من حرص خوردم سر اون گله
نامردا:mad:
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
دربی رو بردیم شیرینی میدم .
یادمه اولین باری که اومدم تو این تاپیک اولین پستی رو که خونده بودم شما پست داده بودی که فلان بازی رو ببریم من شیرنی می دم از قضا بردیم اون موقع یکی دوتا پست داشتیم به من چیزی نماسید:(:D
بردمون که حتمیه اصلا بحثی توش نیست ولی اگه ایندفه به من چیزی نرسه خون به پا می کنم:eek:
 
بالا