• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
یک مطلبی میگم پرسپولیسی نیستی اگه نخونی

دیروز خبر داشتیم :

بازیکنان پرسپولیس در آستانه دربی اعتصاب کردند/ چطور وزارت ورزش به آبی‌پوشان پول می‌دهد و به قرمزپوشان خیر

پرسپولیس نیوز : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در نشانه اعتراض به وزارت ورزش و مشکلات مالی حاضر به تمرین کردن در آستانه دربی 78 نشدند.

مشکلات مالی این روزهای قرمزپوشان به حدی رسیده تا بازیکنان این تیم جلسات متوالی را با یکدیگر برگزار کنند که بالاخره به این توافق رسیدند که امروز به این اتفاق عکس‌العمل نشان دهند. از همین رو بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که قرار بود ساعت 12 امروز تمرین خود را شروع کنند علیرغم سوت‌های مربیان تیم به داخل زمین نرفتند و حاضر به تمرین کردند نشدند.

این در شرایطی است که محمد رویانیان در تمرین حضور دارد. بالاخره علی دایی پس از چند دقیقه که از 12 گذشته بود به تمرین آمد و بازیکنان با وی گفت‌وگو کرده و نظرات خود را اعلام کردند.

از اتفاقات درونی باشگاه پرسپولیس، در حال حاضر بازیکنان پرسپولیس در رختکن هستند و حاضر به تمرین کردن نیستند. آنها اعلام می‌کنند چطور وزارت ورزش به آبی‌پوشان پول می‌دهد و به قرمزپوشان خیر و چرا ما باید مشکلات مالی را اینگونه تحمل کنیم.

گفتنی است در حال حاضر جلسات متوالی و پشت سر هم در رختکن در حال برگزاری است.



برای پایان دادن به اعتصاب/رویانیان با سرخپوشان جلسه گذاشت

پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پرسپولیس در تمرین سرخپوشان حضور یافت.

به دنبال خبر اعتصاب بازیکنان پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی،محمد رویانیان در درفشی فر حضور یافت.

بهروز منتقمی،حسین فریدونی و حسین قدوسی هم رویانیان را همراهی می کنند.

رویانیان در حال گفت و گو با سرخپوشان است تا آنها را برای بازگشت به تمرین در آستانه دربی متقاعد کند.



نگاه‌های تاسف‌بار دایی مقابل چشمان سردار/ برزیلی‌ها هم انگشت به دهان ماندند

پرسپولیس نیوز : پس از اعتصاب بازیکنان پرسپولیس، علی دایی با نگاه‌های تاسف‌بار درفشی‌فر را ترک کرد.

با توجه به عدم پرداخت مطالبات مالی بازیکنان پرسپولیس پس از برگزاری جلسات متعدد آنها تصمیم گرفتند که امروز اعتصاب خود را علنی کنند. آنها معتقد بودند اگر دربی برگزار شود هیچ پولی به آنها داده نخواهد شد حتی این موضوع را از روزهای قبل هم به اطلاع مسئولان باشگاه پرسپولیس رسیده بود.

تصمیم آنها برای اعتصاب جدی است و حتی اعلام کرده‌اند بدون برگزاری تمرین به دربی می روند تا با استقلال روبه‌رو شوند.

خلعتبری در واکنش به این سوال که آیا بدون تمرین می خواهید به مصاف استقلال بروید، می گوید: ما امروز تمرین کردیم اما فقط 5 دقیقه! (پاسخ مهاجم پرسپولیس با خنده).

واقعیت از اعتصاب امروز بازیکنان این است که بازیکنان پرسپولیس امروز در درفشی‌فر حضور پیدا کردند و قرار بود رأس ساعت 12 تمرین شروع شود. دستیاران دایی که به دلیل حضور دایی در گوشه‌ای از زمین حضور داشتند،‌ با زدن سوت‌های بلند از بازیکنان خواستند که به داخل زمین بیایند اما بازیکنان در داخل رختکن ماندند در همین لحظه بود که محمد رویانیان نیز به همراه چند تن از مسئولان باشگاه از جمله بهروز منتقمی، قائم‌مقام باشگاه جلسه‌ای را در دفتر درفشی‌فر برگزار کرد، پس از اینکه خبر منتشر شد که بازیکنان اعتصاب کردند سریعاً این موضوع به اطلاع رویانیان رسید. او به سمت رختکن رفت و قصد برگزاری جلسه با بازیکنان را داشت.

مدیرعامل پرسپولیس در اتاق جلسات نشست اما بازیکنان برای جلسه با وی نیامدند سپس رویانیان دقایقی با دایی صحبت کرد که دایی نیز با چهره‌ای بغض‌آلود که سرش را به نشانه اعتراض تکان می‌داد صحبتی نکرد.

سپس رویانیان خودش مجبور شد به سمت بازیکنان برود و از آنها بخواهد که در تمرین حضور پیدا کنند اما صحبت‌های رویانیان فایده‌ای نداشت و او که به خیلی از واقعیات پی برده بود با چهره‌ای برافروخته درفشی‌فر را ترک کرد و بازیکنان نیز یکی پس از دیگری درفشی‌فر را ترک کردند و علی دایی هم که با لباس آماده حضور در تمرین بود مجبور شد مجدداً لباس‌های شخصی خود را بپوشد و درفشی‌فر را ترک کند.

این در شرایطی بود یک دوربین از یکی از شبکه‌های معروف برزیلی مهمان تمرین امروز قرمزپوشان بود که با علی دایی دقایقی در مورد تیم ملی، جام جهانی و حتی میزبانی برزیل گفت‌وگو کرد.

خبرنگار این شبکه تلویزیونی منتظر بود از تمرین قرمزپوشان فیلم بگیرد، اما با دیدن این اتفاقات متعجب شد و مدام سوال می کرد که چرا پرسپولیسی ها تمرین نمی کنند.

بازیکنان پرسپولیس هنگام ترک ورزشگاه درفشی فر اعلام کردند که می خواستند 15 روز پیش دست به اعتصاب بزنند، اما به خاطر علی دایی ماندند و تمرین کردند،‌اما حالا در آستانه دربی دیگر کاسه صبرشان لبریز شده و به همین دلیل تمرین نکردند.

محمد رویانیان نیز که با تلاش فراوان با بازیکنان دیدار کرد در جلسه‌ای به آنها گفت: من این همه کار کردم و پول برای پرسپولیس جور کردم بالاخره الان شرایط حساسی است سعی می‌کنم هر طوری شده پول جور کنم و به شماها بدهم اما از شما می‌خواهم که تمرینات خود را رها نکنید ما روز حساسی را در پیش داریم من کم نگذاشتم اما الان به مشکل خوردیم.

این در شرایطی است که نماینده بازیکنان پرسپولیس اعلام کرد تا موقعی که به بازیکنان پول داده نشود دیگر آنها در تمرینات شرکت نخواهند کرد و فقط در مسابقات رسمی حضور پیدا می‌کنند این موضوع به اطلاع رویانیان رسید.




بازیکنان پرسپولیس بدون انجام تمرین درفشی‌فر را ترک کردند/بازیکنان نگران پول،هواداران نگران دربی

پرسپولیس نیوز : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از اعتصاب امروز، بدون انجام تمرین ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کردند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که امروز اعتصاب کرده بودند، بدون انجام صحبت با رویانیان و در اقدامی هماهنگ و عجیب بدون برگزاری تمرین ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کردند.

تلاش‌های اطرافیان و نزدیکان رویانیان برای منصرف کردن بازیکنان از تصمیم شان هم سودی نداشت و آن ها در نهایت ورزشگاه را ترک کردند.

خروج بازیکنان از ورزشگاه در شرایطی بود که علی دایی در رختکن حضور داشت و پس از مدتی او هم ورزشگاه را ترک کرد.



تمرین فردای پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام/ هماهنگی بازیکنان با پیامک و تلفن

پرسپولیس نیوز : بازیکنان پرسپولیس با یکدیگر هماهنگ کردند در صورت پرداخت مطالباتشان فردا در تمرین قرمزپوشان حضور پیدا کنند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی هماهنگ شده امروز دست به اعتصاب زدند و تمرین نکردند اما آخرین خبر از تمرین فردا قرمزپوشان این است که هنوز برگزاری این تمرین در هاله‌ای از ابهام و 50 به 50 است.

بازیکنان با یکدیگر هماهنگ کردند در صورتی که مشکلات حل شود از طریق پیامک و تلفن با یکدیگر هماهنگ شوند و در صورتی که مشکلات حل شد در تمرین فردا حضور داشته باشند در غیر اینصورت قرار است هر بازیکن به صورت انفرادی تمرین و فردا هم اعتصاب سرخپوشان ادامه داشته باشد.

این در شرایطی است که مسئولان پرسپولیس به شدت درگیر فراهم کردن پول برای پرداخت مطالبات بازیکنان خود هستند.



ولی امروز خبر داشتیم :


تمرین فردا پرسپولیس با حضور بازیکنان در درفشی‌فر برگزار می شود

پرسپولیس نیوز : تمرین پرسپولیس فردا (پنج‌شنبه) با حضور بازیکنان این تیم برگزار خواهد شد.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که امروز (چهارشنبه) در اعتراض به عدم پرداخت حقوق‌شان حاضر به تمرین نشدند، فردا زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پی خواهند گرفت.


در پی اعتصاب امروز، بسیاری از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس این اقدام را در آستانه دربی 78 تقبیح کردند و در نهایت هم بازیکنان سرخ‌پوش با انتشار اطلاعیه‌ای در سایت رسمی باشگاه خطاب به هواداران اعلام کردند که روز جمعه (27 دی ماه) با انگیزه و مصمم مقابل استقلال به میدان خواهند رفت. در همین راستا بازیکنان فردا در آخرین تمرین خود قبل از دربی 78 شرکت خواهند کرد.

تمرین فردا ساعت 15 در ورزشگاه درفشی فر برگزار خواهد شد.



باشگاه پرسپولیس: رویانیان سند خانه‌اش در جماران را در اختیار بانک گذاشت/ قرار بود چک‌ها پاس شود

پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که محمد رویانیان سند خانه‌اش در جماران تهران را در اختیار بانک گذاشت تا وام 2 میلیارد تومانی بگیرد.

حسین قدوسی اظهار داشت: به دلیل فشار و مشکلات زیاد بازیکنان پرسپولیس امروز در اقدامی حاضر به تمرین کردن نشدند و خودشان هم از این بابت ناراحتند اما فردا تمرینات پرسپولیس با قدرت انجام می‌شود و هواداران مطمئن باشند که پرسپولیس با قدرت در دربی 78 به میدان می‌رود و چشم‌انتظار حضور هوادارانش است.

وی افزود: روز جمعه پرسپولیسی‌ها با احترام به داور بازی و درک شرایط قطعاً سعی خواهند کرد یکی از حساس‌ترین بازی‌های پرسپولیس را با پیروزی پشت سر بگذارند. بازیکنان شرایط حساس را درک کرده‌اند و ان‌شاءالله با صبوری در مشکلات همه چیز حل خواهد شد از این بابت رویانیان هم ناراحت است البته دایی نیز مهمترین تمرین پرسپولیس را از دست داده.

قدوسی ادامه داد: پس ازاین اتفاق‌ها رویانیان سند خانه‌ای که جدیداً در جماران خریده نزد بانک گذاشت تا وامی 2 میلیارد تومانی بگیرد تا مشکلات تمام شود. ما از هواداران می‌خواهیم همه چیز را فراموش کنند تا روز جمعه خدشه‌ای در موفقیت پرسپولیس وارد نشود.

وی یادآور شد: البته ما قبول داریم قرار بود با توجه به اینکه قبل از بازی با نفت چک به بازیکنان داده شده بود، این چک‌ها پاس می‌شد اما این اتفاق نیفتاد که ان‌شاءالله به زودی این اتفاق خواهد افتاد. ما از هواداران می‌خواهیم که مانند بازی 2 بر صفر که به یک‌باره 3 بر 2 به سود ما تمام شد تا ثانیه آخر کنار پرسپولیس باشند و از این تیم چشم برندارند.




اون کسایی که میگفتند سردار به دنبال منافع خودشه کجان ؟؟؟؟
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
اقا همش فیلمه

شما چرا باور میکنین؟اونا اعتصاب کنن؟عمرا اگه اینکارو کنن
همش شایعست
بازکنا بخاطر خرابی چمن رفتن تو سالن تمرین کردن
سید جلال یه نیم فصل پول نگرفت اصلا حرفی نزد!باور نکنین.پرسپولیس اگه قرار بود اینکارو کنه که پرسپولیس نبود
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
فيش پرداختي بازيکنان پرسپوليس آماده شد

مديرعامل باشگاه پرسپوليس خبر داد که فيش پرداختي به بازيکنان دقيقه 90 آماده شد.
00946205.jpg

با توجه به وعده قبلي رويانيان، مبني بر پرداخت به بازيکنان پيش از دربي، رويانيان از آماده شدن فيش پرداختي به بازيکنان خبر داد.

به نقل از فارس،مديرعامل باشگاه پرسپوليس در اين باره اظهار داشت: با تلاش همگاني، خوشبختانه در دقيقه 90 پول پرداختي به بازيکنان دريافت و فيش آنها براي دادن به بازيکنان آماده شد تا ان‌شاء الله فردا يک روز به يادماندني را داشته باشيم.

وي افزود: وقتي به شيريني فيش‌ها را دادم گفتم معطل نکن و در تمرين امروز خيلي سريع اين پول‌ها را به بازيکنان پرداخت کن تا خيال‌شان راحت شود، همين‌جا جا دارد مجدداً تشکري ويژه از بانک صادرات داشته باشم که با ما کمال همکاري را داشتند، ان‌شاءالله بتوانيم فردا با يک نتيجه خوب دل ميليون‌ها هوادار را شاد کنيم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
هر کاری دلشون میخواد بکنند فقط فردا باید ببریم هر کاری جوانمردانه غیر جوانمردانه داور بخرید بفروشید مزایده بزارید هر غلطی دلتون میخواد بکنید فقط فردا باید ببریم

نبریم قهرمانی خداحافظ
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
یک مطلبی میگم پرسپولیسی نیستی اگه نخونی
اون کسایی که میگفتند سردار به دنبال منافع خودشه کجان ؟؟؟؟

یعنی دماغم اومد تو دهنم بس که این مطلبو خوندم داداش من حالا پرسپولیسی هستم یا نه چون تا اخرشو کامل خوندم :)
به امید حماسه ای دیگر پرچم سرخ بالا تا موج مثلا برمودا یک صدا پرسپولیس پیروز است ...نابوداست
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
اقا همش فیلمه

شما چرا باور میکنین؟اونا اعتصاب کنن؟عمرا اگه اینکارو کنن
همش شایعست
بازکنا بخاطر خرابی چمن رفتن تو سالن تمرین کردن
سید جلال یه نیم فصل پول نگرفت اصلا حرفی نزد!باور نکنین.پرسپولیس اگه قرار بود اینکارو کنه که پرسپولیس نبود
نمیدونم والله خودم هم همین حرف های شما رو بهش فکر کردم

ولی آخه دم دربی ؟!! نمیدونم والله
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
یعنی دماغم اومد تو دهنم بس که این مطلبو خوندم داداش من حالا پرسپولیسی هستم یا نه چون تا اخرشو کامل خوندم :)
به امید حماسه ای دیگر پرچم سرخ بالا تا موج مثلا برمودا یک صدا پرسپولیس پیروز است ...نابوداست
شما تاج سر ماببد داداش

وقتی خوندم سردار سند خونش رو گرو گذاشته خیلی ناراحت شدم خداییش

دقیقا به امید یک حماسه دیگر
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
شما تاج سر ماببد داداش

وقتی خوندم سردار سند خونش رو گرو گذاشته خیلی ناراحت شدم خداییش

دقیقا به امید یک حماسه دیگر
اقایی دادا
سردار فوق حرفه ای عمل میکنه واقعا یدونست باورکن اگه لیگ ما حرفه ای بود کلی خواهان مدیریتش میشدن از جاهای دیگه واقعا از خود دادکان هم حرفه ای تره دیگه شادابیان وباقی مدیرارو که بیخیال اصلا حرفشونم نزن
 

asadira

Registered User
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2012
نوشته‌ها
665
لایک‌ها
707
سن
30
محل سکونت
IR
هم سپاهان مساوی کرد و هم فولاد ، این سپاهان یه دفعه میاد قهرمان میشه ، لامصب !
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
آقا بخدا باید ببریم . این همه اعصاب خوردی گرفتیم فردا باید جبران بشه . ما چیزی واسه از دست دادن نداریم. بهترین بازیکنا رو داریم که به نظرم راحت میتونیم شکستشون بدیم. اعصاب نمونده واسم . استرس دارم که یه چیزی از خارج مستطیل سبز نزاره ما نتیجه بگیریم.
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
مهدوي‌ کيا: اميدوارم اين دربي مساوي نشود

کاپيتان پيشين تيم پرسپوليس گفت:شرايط بازي در روز مسابقه دربي تعيين کننده نتيجه است.
00944439.jpg


مهدي مهدوي‌کيا درباره دربي عنوان کرد: نيازي به گفتن ندارد که يک مسابقه حساس در پيش است. پرسپوليس و استقلال به دنبال سه امتياز اين بازي هستند.

به گزارش اوج، وي ادامه داد: نمي شود نتيجه اين بازي را پيش بيني کرد ولي تيمي که بهتر از موقعيت هايش استفاده کند در نهايت برنده خواهد بود.اميدوارم اين دربي مساوي نشود.طبعا دوست دارم پرسپوليس برنده ميدان باشد.

کاپيتان پيشين پرسپوليس درباره اينکه آيا با توجه به جدايي جواد نکونام و پژمان منتظري بايد شانس استقلال را در اين بازي کم دانست گفت:اين مساله تعيين کننده نيست و نمي شود گفت استقلال قطعا شکست مي خورد. شرايط بازي در روز مسابقه دربي تعيين کننده نتيجه است. نمي توانم بپذيرم به خاطر رفتن نکونام و منتظري استقلال در اين مسابقه قطعا شکست مي خورد.اين تيم بازيکنان خوب ديگري هم دارد.

مهدوي کيا در پاسخ به اين پرسش که آيا براي تماشاي بازي به استاديوم مي رود يا نه اظهار داشت: نه، دليلي ندارد بروم.


پ.ن آخرین دربی که بود رو هرگز فراموش نمیکنم. مثل داش مهدی هرگز تو فوتبالمون نخواهیم دید.
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
اعصابم خورده که فردا نمیتونم برم استادیوم دوستانی که این مهم نصیبشون میشه برای ماهم دعاکنید :)
انشالله فردا روز خوبی باشه -اگه فردا بازیو ببریم من یکی تا خود خود خود صبح شنبه نمیخوابم همش کامنت میزارم تا صبح شنبه اینجا میمونم شب زنده داری
 

2hid

Registered User
تاریخ عضویت
25 آگوست 2006
نوشته‌ها
1,637
لایک‌ها
198
محل سکونت
Tehran
هر جور فکر می کنم دلیلی نداره فردا امتیاز از دست بدیم. حالا اگه فردا بخوام بریم بالا باید با تفاضل گل بالا ببریم 100% روحیه برای رفتن به بالا و ترس تیم های دیگه میشه
خود تیم مقابل هم طرفدار هاش و هم کادر و بازیکن هاش میدونند و برای مساوی میان جلو از همین سو نباید اسیر خواسته مساوی اونها بشیم.
 
بالا