• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
اعصابم خورده که فردا نمیتونم برم استادیوم دوستانی که این مهم نصیبشون میشه برای ماهم دعاکنید :)
انشالله فردا روز خوبی باشه -اگه فردا بازیو ببریم من یکی تا خود خود خود صبح شنبه نمیخوابم همش کامنت میزارم تا صبح شنبه اینجا میمونم شب زنده داری
باشه منم شنبه آخرین امتحانمه پس بیدارم نگه دار که بخونم:D
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD

پرسپوليسي ها هم پولدار شدند


بازيکنان پرسپوليس بخشي از قراردادهاي خود را دريافت کردند.
00946205.jpg


سرخپوشان قبل از اينکه پنجشنبه شب شام را صرف کنند؛قسمتي از قراردادهاي خود را از سوي باشگاه دريافت کردند.

به گزارش اوج، بازيکنان پرسپوليس از دقايقي ديگر در جلسه فني حضور خواهند يافت تا کادر فني نکات مدنظر براي بازي بااستقلال را مطرح کند.


پ ن : پولم ریخته شد به حسابشون دیگه بهونه ای برای نبردن ندارن:)
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



لیست 18 نفره بازیکنان پرسپولیس برای دربی 78 به شرح زیر مشخص شدند:

نیلسون، رضا محمدی، سیدجلال حسینی، رضا نورمحمدی، حسین ماهینی، سیدمیثم حسینی، رضا حقیقی، محسن مسلمان، پیام صادقیان، محمدرضا خلعتبری، فرزاد حاتمی، قاسم هنوی، محمد عباس زاده، محسن بنگر، امید عالیشاه، سیدمهدی سیدصالحی، حمیدرضا علی عسگر و محمد نوری.

همچنین برای این مسابقه قاسمی، کمندانی و پولادی از لیست پرسپولیسی ها خط خوردند که این موضوع ناراحتی پولادی را در پی داشت.

امیر عابدزاده که تیم زیر 22 سال را همراهی می کند نیز به این بازی نخواهد رسید.

* بازیکنان پرسپولیس هنگامی که ورزشگاه درفشی فر را به نشانه پایان تمرین ترک می کردند توسط هواداران این تیم به شدت تشویق شده و هواداران از آنها می خواستند به هر شکل ممکن پیروز دربی باشند.

* پلاکاردی به رنگ قرمز تمرین امروز پرسپولیسی ها خودنمایی می کرد و در آن نوشته شده بود «فقط 6»
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!


حالا 3 امتیاز داربی بوی جام می دهد/ چیزی بیشتر از حیثیت و لگد پراکنی





از آخرین باری که اهمیت سه امتیاز داربی بیشتر از هیجان و جنبه حیثیتی اش بود مدت زمان زیادی می گذرد.دست کم در پنج فصل گذشته همواره در داربی های برگشت که تیم ها در کورس قهرمانی بودند وضعیت پرسپولیس به گونه ای بوده که هواداران این تیم هم دیگر امیدی به کسب جام نداشتند.

در لیگ هفتم هم که قرمزها در کورس بودند و سرانجام قطبی این تیم را قهرمان کرد آبی ها در میانه های جدول پرسه می زدند از این رو آن داربی هم رنگ و بوی امتیازی نداشت. اما جمعه اوضاع کاملا متفاوت است. دو تیم از مدعیان اصلی قهرمانی هستند و قطعا این سه امتیاز برای شان اهمیت حیاتی دارد. از سوی دیگر با توجه به التهابات رسانه ای چند روز گذشته، حساسیت به اوج خودش رسیده و هیچ کدام از طرفین مایل به بالا بردن دست شان به علامت تیم بازنده نیستند.امیر قلعه نویی و علی دایی را هم بگذارید یک سوی دیگر قضیه؛مردانی که با غرورشان زنده هستند و تاب باخت را ندارند.از این رو بود که داربی رفت یکی از ملال آورترین بازی های این دو تیم در یک دهه اخیر از آب در آمد.

اما دلایلی وجود دارد که شاید از جانب قرمزها شاهد فوتبال هجومی تری باشیم. البته این ریسک منافات زیادی با خلقیات علی دایی دارد.او همیشه و در همه عمر روی نوار دو ضربدر دو مساوی چهار حرکت کرده از این رو تیم هایش بیشتر از اینکه شگفتی ساز باشند دارای یک ثبات قابل اعتماد هستند.اما هشت هفته تا پایان لیگ سیزدهم باقی مانده و اگر پرسپولیس می خواهد بعد ازشش فصل قهرمان شود چاره ای ندارد جز جبران 4 امتیاز اختلافش با صدر جدول و چه زمانی بهتر از داربی 3 امتیازی؟ اگر دایی برابر نفت تهران و فولاد برنده می شد ان وقت با قاطعیت همه می توانستند روی تساوی داربی هفتاد و هشتم شرط ببندند چرا که اختلاف پرسپولیس و اس... بسیار ناچیز بود و طرفین راضی به تقسیم امتیازات می شدند و امیدشان را به هفت بازی دیگر می گذاشتند اما حالا اوضاع برای پرسپولیس متفاوت است.
 
Last edited:

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
th



دایی : نمي‌خواهم دوباره مصدوم شوي!


بعد از مصدوميت شديد اميد عاليشاه از ناحيه همسترينگ برخي عنوان کرده بودند که آسيب‌ديدگي عاليشاه از رباط صليبي است و او تا پايان فصل نمي‌تواند براي پرسپوليس بازي کند.

اما در ديدار با فولاد خوزستان خلاف صحبت‌هاي اين عده ثابت شد.

هافبک سرعتي سرخپوشان از ابتدا در ترکيب اصلي پرسپوليس به ميدان رفت. دايي براي اينکه عاليشاه در جريان بازي‌ها قرار بگيرد و بتواند در داربي بازي کند او را مقابل فولاد محک زد و بعد از پايان بازي هم از عملکرد اين بازيکن ابراز رضايت کرد و گفت: «اگر در اين چند وقت اخير عاليشاه در شرايط بازي‌ها بود شايد آن موقعيت تک به تک را با آمادگي فراوان تبديل به گل مي‌کرد. حال دايي براي داربي روز جمعه حساب ويژه‌اي روي اميد عاليشاه باز کرده است. از اين رو در حين تمرين ديروز وقتي عاليشاه روي پايش فشار سنگيني وارد مي‌کرد و مدام براي نفوذ و گلزني تلاش مي‌کرد دايي و دستيارانش مدام از گوشه زمين به او مي‌گفتند تا با احتياط کار کند و به پايش فشار وارد نکند. حتي سرمربي سرخ‌ها چند روزي است براي اينکه از شرايط بازيکن مياني‌اش کاملا مطلع شود مدام با او و پزشک تيم جلسه مي‌گذارد. جالب اينکه دايي به عاليشاه گفته بود مثل قبل به من دروغ نگو که کاملا آماده‌اي و پايت درد نمي‌کند! نمي‌خواهم دوباره مصدوم شوي. اين بازيکن هم به سرمربي تيمش اطمينان داده به هيچ عنوان دردي را در ناحيه آسيب‌ديده احساس نمي‌کند و اگر صلاح باشد مي‌تواند بدون هيچ مشکلي براي پرسپوليس در داربي روز جمعه بازي کند. با اين شرايط و با توجه به حساسيتي که دايي نسبت به عاليشاه از خود نشان مي‌دهد قطعا بايد او را يکي از بازيکنان اصلي داربي ناميد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



اتمام حجت دایی با بازیکنان برای دربی و قول بازیکنان به هواداران



62.jpg



بازیکنان پرسپولیس پس از اینکه یک روز تمرین نکردند امروز کار خود را از سر گرفتند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی عجیب، روز گذشته به نشانه اعتراض به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان اعتصاب یک روزه کردند و در تمرینات پرسپولیس شرکت نکردند.

در همین راستا محمد رویانیان امروز فیش‌های پرداختی به بازیکنان را تهیه و در اختیار آنها گذاشت. پس از اعتصاب یک روزه امروز قرمزپوشان قبل از شرکت در تمرین جلسه‌ای را در داخل رختکن برگزار کردند.

در این جلسه علی دایی با بازیکنان برای دربی 78 اتمام حجت کرد. وی از کلیه بازیکنان خواست با فراموش کردن اتفاقات تمرین روز گذشته فقط به موفقیت در بازی فردا فکر کنند و به چیز دیگر فکر نکنند. بازیکنان نیز پس از گفت‌وگوی داخلی با یکدیگر هم قسم شدند در دربی یکی از بهترین عملکردهای خود را به نمایش بگذارند.

این در شرایطی است که سعید شیرینی امروز فیش‌های پرداختی به حساب بازیکنان را آماده و قرار است در اختیار آنها بگذارد.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس قبل از شروع تمرین پس از جلسه‌ای که با یکدیگر داشتند دستها را در دست هم قرار دادند و برای برد در دربی 78 هم قسم شدند.
 

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***
سلام گرم خدمت سرخ دل های گلم دم همتون گرم امروز برنده ایم ترکیب عالی همه چی محیاست برای برد اگه تیم رقیب ضد فوتبال بازی نکنه
برنده ایم حیف شد پولادی نیس ولی امروز حتی اگه خط دفاعیمونم نباشه برنده ایم
دمتون گرم با آرزوی پیروزی تیم محببمون
 
Last edited by a moderator:

Tak-Graph2

Registered User
تاریخ عضویت
8 می 2013
نوشته‌ها
1,913
لایک‌ها
893
محل سکونت
یجایی تو قلبت
ما میبریم چون عادت نداریم بزاریم تیم ضعیف تر از حد لیگ برتر مارو ببره .
آخه حقه که خداییش تیمی که فوتبال علی اصغری میکنه صدر باشه ؟
ولی دیگه انتظارها به پایان رسیده و قراره عدالت برقرار بشه و یکم صدر رو قلقلک بدیم و آماده بشیم بعد از جشن دربی جشن قهرمانی رو چند هفته قبل از پایان لیگ بگیریم :)
هیپ هیپ ... ؟ هورا
واویلا واویلا !!
بزن چند تا دیگه ؟؟؟ 6 تا دیگه واویلا واویلا !!!
میپوکونیم !!
پ.ن: فردا دو تا امتحان چرت دارم ولی دل تو دلم نیست بازی شروع بشه ! (علم مواد + ارزیابی کار و زمان)
دعا کنید هم برای برد عشقمون و هم برای یکی از طرفدارای عشقتون : )))))))
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
حاشيه هاي دربي پايتخت

در کمال تعجب بليت‌هاي جايگاه ويژه با قيمت‌هاي عجيب به فروش مي‌رسد.


00023896.jpg


از ساعات ابتدايي صبح امروز بازار سياه بليت فروشي در مجموعه ورزشي آزادي انجام مي شود. اين در حالي است که تعدادي از بليت فروش ها بليت ها را زير قيمت مي فروشند ولي تعدادي که معلوم نيست از کجا بليت هاي vip تهيه کردند آنها را با قيمت 40 تا 50 هزار تومان مي فروشند. اين موضوع باعث تعجب تماشاگران شده بود و برخي از تماشاگران سوال مي کردند مگر آدمهاي معمولي هم مي توانند به جايگاه ويژه بروند؟!

به نقل از فارس، هواداران پرسپوليس با بادکنک هاي قرمز رنگي که در دست دارند گوشه اي از ورزشگاه را به حالتي زيبا در آوردند.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه با شال هاي قرمز و آبي رنگ و همچنين پتو از خود در مقابل سرما محافطت مي کنند.

* پرسپوليسي ها با پوشيدن پيراهن منچستر و در دست داشتن شال قرمز در راهروي ورزشگاه از تيم خود حمايت مي کنند.

* ماموران کنترل تماشاگران از ورود بطري هاي آب به داخل استاديوم جلوگيري مي کنند. همچنين آنها اجازه بردن ووووزلا را به استاديوم نمي دهند و در چادري که تهيه شده وسايل اضافي هواداران دو تيم را ضبط کرده و در آنجا نگهداري مي کنند.

* در حال حاضر بيش از 40 هزار نفر در ورزشگاه هستند. جالب اينجا است که جايگاه تمشاگران پرسپوليس که بليت را صبح امروز تهيه کرده اند در طبقه اول پر شده و فقط جايگاه بليت هاي الکترونيکي اين تيم کمي خالي است.

ديدار دو تيم از ساعت 14 و 30 آغاز مي شود.
 

Abbath

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2010
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
27,705
محل سکونت
(Caspian(Qazvin
یه حسی بهم میگه امروز میبریم،حتما باید ببریم،اگه بازیکنا خودشون باشن میبریم

فقط باید ببریم،نه مساوی بدردمون میخوره و باخت هم که...
 
بالا