• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
ســــــــــــــــــــــــــــــــردار خوبی ها . . . :
جدا از تمام حرف و حدیث های آمدن و نیامدن ،رفتن و ماندن سردار محبوب سرخ ها امروز می خواهیم نگاهی هرچند گذرا صرفا جهت اطلاع هوادارن باشگاه پر هوادار پرسپولیس و وزیر محترم دولت تدبیر و امید به آینده ی باشگاه پرسپولیس در صورت حذف سردار و آمدن سلطان حاشیه های پرسپولیس بپردازیم .

به هر حال با خیانت های اطرافیان سردار رفتنی است و این ننگی است دوباره بر پیگر باشگاهی که هیچ گاه قدر مدیر عامل پر تلاش و زحمت کشش را درک نکردند و به جای حمایت از ایشان سکوت کردند تا گرگان درنده بیایند و باشگاه را چپاول کنند .:mad::mad:
هوادارن پرسپولیس که مدت ها بود به خاطر موفقیت های سردار رویانیان شعار به احترامش ایران را خبردار می کردند به یک باره بد جوری رو دست خوردند و با خیانت های شبانه ی آقا گرگه حال باید شعار حیا کن رها کن سر دهند .
با تمام احترامی که برای پولکسوتان و چاپلوسان عزیز قائلیم باید آینده ی باشگاه را بدون سردار یا با سردار فقط برای یاد آوری هوادران میلیونی این باشگاه ترسیم کنیم .
با توجه به سابقه ی کمی که از سردار در ذهن داریم و تلاش های ایشان در صورتی که بالا دستی ها اجازه می دادند و کمک یارش بودند پرسپولیس می توانست در 5 سال آینده از قطب ها ی فوتبال و یکی از پردر آمدترین تیم های این قاره شود .

مدیر عامل محبوب قرمز ها به قدری پرتلاش و خستگی ناپذیر بوده است که هوادران پرسپولیس برای چند سال آینده ی تیمشان ورزشگاهی اختصاصی در رویا می دیدند و با توجه به تلاش های و کارهای زیر ساختی سردار این دور از انتظار نبود .:(

در حالی که بیشتر هوادارن از برگزاری مراسم پیشکسوتان ،دانشگاه پرسپولیس،مدرارس فوتبال پرسپولیس،برند زیبای پرسپولیس،خداحافظی باشکوه مهدوی کیا،قرار داد بستن با ستاره های لیگ،جذب ستاره های جوان ، قرار داد همکاری با باشگاه های بزرگ دنیا و قرار داد با ترافیک برزیل و چندین و چند طرح بزرگ دیگر لذت می بردند!:(

به یکباره لابی ها برای نابودی باشگاه و برکناری سردار از دیزی سرای سر کوچه ی علی آقا آغاز شد . . . . .o_O

ادامه دارد . . . . .

برو آقا . همه رو میچسبونن به پرسپولیسی اینا چیه میگید.
 

ali.000

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
70
لایک‌ها
17
محل سکونت
سرزمین کوروش
کجا بریم اقـــــــــــــــــــــــــا؟؟؟؟؟
کمی دقت کنی به این چند وقته کامل میفهمی قضیه رو آقــــا
راس میگین اینطور آدما نباید به پرسپولیس بچسبن...
باید آدمای زالو صفت ک فقط به فکر جیبشونن به پرسپولیس بچسبن ....
هرکه را بهر کاری ساختن...
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
گزارش تمرين امروز پرسپوليس

تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که چهار دستيار کارلوس کي‌روش در آن حضور داشتند.
00946420.jpg

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 12 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر پيگيري شد.

به نقل از فارس، در اين تمرين پرسپوليسي‌ها آخرين مرور کارهاي تاکتيکي را در دستور کاري خود قرار دادند. سانتر از جناحين و ضربه به گل و زدن ضربات هدفمند به سمت دروازه در داخل محوطه 18 قدم در دستور کار قرمزپوشان بود.

*تمرين امروز پرسپوليس باز هم مانند روز گذشته براي حفظ آرامش بيشتر و دوري از هرگونه حاشيه‌سازي توسط برخي طرفداران پشت در‌هاي بسته برگزار شد. تغيير و تحول در پرسپوليس سوژه هواداران در تمرين امروز بود.

*4 دستيار کارلوس کي‌روش از جمله گاسپار، سيموئز، ماکارآقاجانيان و اميد نمازي به همراه مربي بدنساز تيم ملي امروز به تمرين پرسپوليس رفتند و دقايقي با علي دايي درخصوص ملي‌پوشان پرسپوليس در جلسه‌اي شرکت کردند.

علي دايي نيز دقايقي درباره شرايط تيم ملي و بازيکنانش با مربيان تيم‌ملي به گفت‌وگو پرداخت. يادداشت‌هاي مربيان تيم‌ملي از تمرين قرمزپوشان در نوع خود جالب بود.

*در حاشيه تمرين امروز فيلم بازي‌هاي فولاد خوزستان به دست کادرفني پرسپوليس رسيد. يکي از اين فيلم‌ها مربوط به باخت قرمزپوشان مقابل فولاد در چارچوب بازي‌هاي ليگ برتر بود.

*علي دايي نيز در تمرين امروز بسيار جدي‌تر از قبل عملکرد قرمزپوشان را زير نظر داشت و گهگاهي نيز به آنها تذکراتي جدي مي‌داد.

*در تمرين امروز فقط مهرداد کفشگري غايب بود.

*حضور علي پروين در تمرين پرسپوليس سوژه اصلي بازيکنان بود. همه به دنبال آن بودند که بدانند مديريت جديد براي حل مشکل قرمزپوشان چه برنامه‌اي دارد.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
مجید تشرفی بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس دار فانی را وداع گفت
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مجید تشرفی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در دهه 50 دار فانی را وداع گفت و مراسم تشییع پیکر صبح امروز برگزار شد. پیکر زنده یاد تشرفی با حضور اهالی فوتبال در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد.
مجید تشرفی که در سال های 1351 و 1352 عضو تیم فوتبال پرسپولیس بود و در سال 1352 با پرسپولیس به قهرمانی جام تخت جمشید دست یافت سابقه عضویت در تیم های پیکان، بانک ملی، عقاب، ماشین سازی و ابومسلم را در کارنامه داشته و با پیراهن شماره 4 برای پرسپولیس به میدان رفته است.
مجید تشرفی مدتی به علت کسالت در منزل به استراحت می پرداخت و برنامه نود نیز گزارشی از وی تهیه کرد. چندی پیش از زنده یاد تشرفی در حاشیه رقابت های جام یونس شکوری تجلیل و قدردانی به عمل آمد. باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس درگذشت این پیشکسوت با اخلاق را به خانواده وی و خانواده بزرگ پرسپولیس تسلیت می گوید.

003%5B4%5D.jpg

پ ن : روحش شاد... میگردم اگر عکس قدیمی ازش داشتم میذارم...
 
Last edited:

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
دادکان: ورزش بیرون ازساختمان وزارتخانه اداره می‌شود/ مدیریت کردن کار پروین نیست

رییس سابق فدراسیون فوتبال پیش بینی می کند که بدترین دوران ورزش در حال رقم خوردن است. او می گوید بر خلاف ادعاهای مطرح شده انتخابات کمیته ملی المپیک به هیچ عنوان دموکراتیک نبوده. دادکان همچنین از وزارت ورزش به خاطر تحت فشار گذاشتن رویانیان برای استعفا به شدت انتقاد کرد.

دکتر محمد دادکان در گفت وگویی مفصل از هر دری سخن گفت. از پرسپولیس گرفته تا کمیته ملی المپیک. این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

*اگر اجازه بدهید از پرسپولیس شروع کنیم. همانطور که در جریان هستید، محمد رویانیان بعد از دو سال و چهار ماه مدیریت از پرسپولیس استعفا داد. نظر شما به عنوان یکی از قدیمی ترین پرسپولیسی‌ها درباره رفتن رویانیان چیست؟
اول باید بگویم قصد انجام مصاحبه نداشتم اما اخباری که از پرسپولیس به بیرون رسیده نگران کننده بود و به همین خاطر احساس وظیفه کردم تا صحبت کنم. متاسفانه از 35 سال گذشته تاکنون همیشه پرسپولیس با ناملایماتی روبه رو شده و این تغییرات برای بار نخست نیست که اتفاق می افتد. سازمان تربیت بدنی سابق و وزارت ورزش فعلی هیچ وقت برنامه منسجمی برای این تیم نداشته و هر یک سال یا دو سال چنین تغییراتی رخ می دهد. شما می بینید که در طول چهار ساله عمر یک وزیر، حتی تا 3 مدیرعامل برای پرسپولیس انتخاب می شود.
*فکر می کنید دلیلش چه بوده؟
من معتقدم این تصمیمات به نفع ورزش نیست و تنها از روی شکم سیری انجام می شود. امروز رویانیانی که نباید از همان اول به فوتبال می آمد را بعد از 27 ماه کار و کسب تجربه بر می دارند. اگر رویانیان کار بلد نبود چرا او را آوردید که الان بعد از دو سال و سه ماه او را برکنار کنید. من به یک چیزی به یقین رسیده ام و آن هم اینکه 36-37 سال است که نمی خواهند پرسپولیس سر و سامان داشته باشد.
*البته رویانیان منصوب دولت قبلی بود و شاید به خاطر برخی سیاستهای متفاوت چنین فشاری به رویانیان آمد که استعفا بدهد.
من نظرم چیزی دیگری است. تصمیماتی که درباره ورزش گرفته می شود بیرون از اختیارات وزارت ورزش است. الان وزیر و معاونش ورزشی و دانشگاهی هستند اما به نظر من اینها تصمیم گیرندگان اصلی نیستند و تنها دستوراتی که داده می شود را اجرا می کنند. شما پرسپولیس را ببینید. این تیم می توانست دوباره به صدر برگردد و حتی قهرمان شود اما در وسط مسابقات چنان فشاری به مدیرعاملش آوردند که مجبور شد استعفا بدهد.
* یکی از اظهارنظرهایی که بعد از استعفای رویانیان از سوی وزیر ورزش مطرح شد، این بود که مسائل مهم‌تری نسبت به استعفای رویانیان و وضعیت پرسپولیس وجود دارد. بعد از این اظهار نظر این انتقاد از سوی برخی مطرح شد که سرنوشت پرسپولیس با حدود 30 میلیون هوادار چیز کم‌اهمیتی نیست و نباید چنین اظهار نظری صورت می‌گرفت. نظر شما در این باره چیست؟
من معتقدم هنوز کسی به مفهوم کامل پتانسیل پرسپولیس و استقلال را درک نکرده است و همه تصمیم‌ها در تمام این سال‌ها درباره این دو باشگاه بزرگ باری به هر جهت بوده است. پرسپولیس و استقلال در اولویت کاری وزیر ورزش قرار ندارند. پیش از انتخاب وزیر ورزش یکی از نامزدهای تصدی پست وزارت ورزش از من مشورت خواست و من به او گفتم اگر شما بتوانید وضعیت فدراسیون‌های کشتی، فوتبال و کمیته ملی المپیک و استقلال و پرسپولیس را سروسامان دهید و به خوبی مهره‌چینی کنید بسیاری از چالش‌هایتان برطرف می‌شود. اما می‌بینیم که حداقل درباره استقلال و پرسپولیس چنین وضعیتی وجود ندارد.
* هرچند مواضع‌تان را درباره مجموعه تیم مدیریتی وزارت ورزش در این مصاحبه به روشنی بیان کردید اما به هر حال این سوال مطرح است که آیا حاضرید با توجه به اخباری که در برخی رسانه‌ها آمده، به پرسپولیس بیایید؟
جسته و گریخته به من نیز این پیشنهادها مطرح شده است. اما این را می‌خواهم به شما بگویم که من با امضای هیچ وزیر ورزشی نمی‌آیم و تنها اگر مردم روزی بخواهند حاضرم با عشق برای آن‌ها کار کنم. فقط با کمک کردن مردم حاضرم باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس را اداره کنم و این توانایی را کاملا در خود می‌بینم. من با امضای هیچ دولتی‌ای حاضر نیستم کاری را بر عهده بگیرم. مردم کسانی را که از طرف مسئولان دولتی انتخاب می‌شوند، پس می‌زنند. شما اکنون می‌بینید در وزارت ورزش کسانی کنار هم هستند که اختلاف نظرهایشان مثل کارد و پنیر است ولی یک سری عوامل این‌ها را کنار هم نگه داشته است. منافع و شهرت باعث شده که آن‌ها کنار هم بمانند اما من آدمی نیستم که اگر با کسی اختلاف داشته باشم حاضر باشم کنارش کار کنم. ضمن اینکه همین سیاست‌های غلط آقایان باعث شده کسانی مانند هدایتی و شفیع‌زاده که از پول خودشان برای این فوتبال خرج کرده‌اند، مجبور به فرار از فوتبال و ورزش شوند.
* شما به عنوان یکی از قدیمی‌های پرسپولیس فکر می‌کنید راه حل مشکلات پرسپولیس چیست؟
پرسپولیس هم مانند بسیاری از باشگاه‌های دنیا باید توسط خود پرسپولیسی‌ها اداره شود. باید سیاسیون و غیر ورزشی‌ها پایشان را از پرسپولیس کنار بکشند. هیات مدیره پرسپولیس نباید از افراد غیر پرسپولیسی تشکیل شود. مگر پرسپولیس آدم تحصیل کرده و باسواد کم دارد؟ این همه خاک خورده پرسپولیس هستند که هم توان مدیریت دارند و هم اینکه باتجربه هستند. می‌خواهم بدانم کسانی که توسط این آقایان در سه دهه گذشته انتخاب شده‌اند، چه سنخیتی با پرسپولیس داشته‌اند؟ البته در این دوره که من اطمینان دارم وزارت ورزش اختیاری ندارد و مهره‌چینی‌ها از بیرون وزارت ورزش صورت می‌گیرد.
* بعد از موافقت با استعفای رویانیان یکی از بحث‌برانگیز‌ترین تصمیم‌های گرفته شده انتخاب علی پروین به عنوان سرپرست باشگاه بود. شما نظرتان درباره این انتخاب چیست؟
علی پروین زحمت زیادی برای پرسپولیس کشیده و اعتقاد دارم او یکی از بزرگان فوتبال ایران است. اما او خودش هم باید بفهمد که مدیریت کار هر کسی نیست. کسی که به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌شود باید در بخش مدیریت کار کرده باشد و تجربه‌اش را داشته باشد. علی پروین نباید گول سیاسی‌کاری‌ها را بخورد.
* البته می‌گویند پروین به این دلیل به عنوان سرپرست انتخاب شده که بتواند حداقل حمایت بخشی از هواداران قدیمی پرسپولیس را به خود جلب کند و این تصمیم برای تلطیف فضاست.
درست می‌گویید کسانی که این انتخاب را انجام داده‌اند برای اینکه این شرایط را مدیریت کنند پروین را سرپرست گذاشته‌اند. خودشان هم به خوبی می‌دانند مدیریت کردن کار پروین نیست. ضمن احترام به علی پروین من به او توصیه می‌کنم که مراقب باشد برای صدمین بار از یک سوراخ گزیده نشود.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
قابل توجه همه اونهایی که ما رو متهم به توهم توطئه میکنن :

دکتر دادگان :
**من به یک چیزی به یقین رسیده ام و آن هم اینکه 36-37 سال است که نمی خواهند پرسپولیس سر و سامان داشته باشد.

**به نظر من اینها تصمیم گیرندگان اصلی نیستند و تنها دستوراتی که داده می شود را اجرا می کنند. شما پرسپولیس را ببینید. این تیم می توانست دوباره به صدر برگردد و حتی قهرمان شود اما در وسط مسابقات چنان فشاری به مدیرعاملش آوردند که مجبور شد استعفا بدهد.

**می‌خواهم بدانم کسانی که توسط این آقایان در سه دهه گذشته انتخاب شده‌اند، چه سنخیتی با پرسپولیس داشته‌اند؟ البته در این دوره که من اطمینان دارم وزارت ورزش اختیاری ندارد و مهره‌چینی‌ها از بیرون وزارت ورزش صورت می‌گیرد.

**خودشان هم به خوبی می‌دانند مدیریت کردن کار پروین نیست. ضمن احترام به علی پروین من به او توصیه می‌کنم که مراقب باشد برای صدمین بار از یک سوراخ گزیده نشود.


همچنان چشمها رو ببندید و دهانها رو باز کنید که فلان بازیکن اگر بود چه میشدیم و حالا که نیست چیزی نمیشیم... یا مربی فلان بیاد قهرمانیم و با این مربی زیر صفر... کار از جای دیگه خرابه و شماها همچنان در عوالم خودتون سیر میکنید...
 
Last edited:

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
پای عرب‌ها به اردوی قرمزپوشان هم باز شد
فرصت ۴۸ ساعته تیم قطری برای جدایی سیدجلال حسینی از پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس، عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس از جمله سیدجلال حسینی باعث شد تا این‌بار عرب‌ها پایشان مانند تیم استقلال به اردوی قرمزپوشان هم باز شود.
از همین رو یک تیم قطری که حدود 3 ماه است عملکرد سیدجلال حسینی را زیرنظر دارد طبق مکاتبات انجام شده خواستار جذب این بازیکن شد.
قطری‌ها اعلام کردند با توجه به حساسیت لیگ این کشور آماده هستند تا هرچه زودتر سیدجلال حسینی را با یک پیشنهاد خوب جذب کنند.
قطری‌ها به حسینی اولتیماتوم دادند که فقط 48 ساعت وقت دارد تا نظر خود را درباره این پیشنهاد و عقد قرارداد با این باشگاه قطری اعلام کند.
این در حالی است که در یک ماه اخیر یک تیم از قطر و یک تیم هم از کویت با خرید جواد نکونام و پژمان منتظری، بازیکنان کلیدی استقلال در فصل جاری، مشکلاتی را برای استقلال به وجود آوردند.
این در شرایطی است که پرسپولیس در روز یکشنبه در یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود در چارچوب جام حذفی میهمان فولاد خوزستان است.

پ ن : برای ما کسی از این کارها نمیکنه ...
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
رویانیان گزارش مالی باشگاه پرسپولیس را به مراجع قانونی ارائه می‌دهد
به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد رویانیان اعلام کرده در 72 ساعت آینده گزارش مالی شفاف باشگاه پرسپولیس از مهر 90 تا دی ماه 91 به وزارت ورزش و جوانان، مدیریت جدید و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، سازمان بازرسی کل کشور و سایر مراجع قانونی ذیربط داده خواهد شد و در صورت لزوم در رسانه‌ها نیز منتشر می‌شود.

وی اعلام کرده این گزارش مالی شامل درآمدها، هزینه‌ها، بدهی‌های پرداخت شده از ادوار گذشته و بدهی‌های برجامانده است که به طور شفاف و به صورت داوطلبانه در اختیار مراجع قانونی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس همچنین قصد دارد گزارش عملکرد و فعالیت‌های انجام شده در دوران مدیرعاملی خود در پرسپولیس را اوایل هفته آینده ارائه کرده و در گزارشی جداگانه نیز برنامه‌های اقتصادی و ورزشی آماده اجرا را به هیئت مدیره، مدیریت جدید و وزارت ورزش اعلام خواهد کرد.

رویانیان اعلام کرد وظیفه خود می‌داند پس از کناره‌گیری از مدیرعاملی پرسپولیس گزارش عملکردش به ویژه در زمینه مالی را ارائه کند تا ضمن شفاف سازی از انتشار برخی شایعات هدفمند که به پرسپولیس لطمه می‌زند جلوگیری کند.

رویانیان تاکید کرد تمایلی به رسانه‌ای کردن گزارش مالی خود ندارد اما در صورتی که ضرورت ایجاب کند گزارش مالی را در رسانه‌ها منتشر خواهد کرد.

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/258673
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
رد حمایت از گزینه‌ای خاص برای حضور در پرسپولیس از سوی هدایتی
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از استعفای رویانیان و انتخاب علی پروین به عنوان سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت دوباره حسین هدایتی به عنوان عضو هیئت مدیره این باشگاه به گوش می‌رسد.

هدایتی هفته گذشته جلسه‌ای با مسئولان ارشد ورزش کشور داشته و در این جلسه نظراتی درباره حضورش در پرسپولیس ارائه داده که شامل چند محور بود. وی گفته که ابتدا باید تکلیف بدهی‌های باشگاه پرسپولیس مشخص شود و در وهله دوم به این نکته اشاره کرده که یک تیم اقتصادی قوی باید در باشگاه حضور داشته باشد. سومین مورد هم این بوده که افرادی باید در هیئت مدیره این باشگاه باشند که همراه بوده و به مدیریت باشگاه کمک کنند.

هدایتی تاکید کرده که باشگاه پرسپولیس بزرگتر از این است که کسی بخواهد برای آن شرط بگذارد و موارد فوق را در قالب نظراتش ارئه داده است. اگر این نظرات مورد توجه واقع شود امکان اینکه هدایتی به پرسپولیس بازگردد وجود دارد اما اگر شرایط همانند شرایط کنونی باشد وی به پرسپولیس بازنخواهد گشت.

با این وجود وی اعلام کرده حتی اگر به پرسپولیس بازنگردد همانند گذشته در کنار این تیم خواهد بود و به صورت کامل از پرسپولیس حمایت خواهد کرد. او که در سال‌های اخیر علاوه بر پرسپولیس از چند فدراسیون ورزشی هم حمایت مالی کرده گفته که حتی در صورت نیامدنش به پرسپولیس این تیم را همچنان مورد حمایت قرار خواهد داد و برایش تفاوتی نمی‌کند که چه کسی در این باشگاه مسئولیت دارد.

این در حالی است که این روزها تلاش‌هایی برای وانمود کردن این مسئله که هدایتی با فرد خاصی مشکل داشته و یا خواهان حضور فردی خاص در پرسپولیس بوده، مطرح شده که مالک باشگاه استیل آذین در این جلسه این موضوع را رد کرده و گفته به عشق هواداران و موفقیت به این تیم به پرسپولیس کمک می‌کند و برایش تفاوتی نمی‌کند چه فردی در باشگاه مسئولیت دارد.

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/258580
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
قابل توجه همه اونهایی که ما رو متهم به توهم توطئه میکنن :

دکتر دادگان :
**من به یک چیزی به یقین رسیده ام و آن هم اینکه 36-37 سال است که نمی خواهند پرسپولیس سر و سامان داشته باشد.

**به نظر من اینها تصمیم گیرندگان اصلی نیستند و تنها دستوراتی که داده می شود را اجرا می کنند. شما پرسپولیس را ببینید. این تیم می توانست دوباره به صدر برگردد و حتی قهرمان شود اما در وسط مسابقات چنان فشاری به مدیرعاملش آوردند که مجبور شد استعفا بدهد.

**می‌خواهم بدانم کسانی که توسط این آقایان در سه دهه گذشته انتخاب شده‌اند، چه سنخیتی با پرسپولیس داشته‌اند؟ البته در این دوره که من اطمینان دارم وزارت ورزش اختیاری ندارد و مهره‌چینی‌ها از بیرون وزارت ورزش صورت می‌گیرد.

**خودشان هم به خوبی می‌دانند مدیریت کردن کار پروین نیست. ضمن احترام به علی پروین من به او توصیه می‌کنم که مراقب باشد برای صدمین بار از یک سوراخ گزیده نشود.


همچنان چشمها رو ببندید و دهانها رو باز کنید که فلان بازیکن اگر بود چه میشدیم و حالا که نیست چیزی نمیشیم... یا مربی فلان بیاد قهرمانیم و با این مربی زیر صفر... کار از جای دیگه خرابه و شماها همچنان در عوالم خودتون سیر میکنید...
علی آقا من یکی که یقین به توطءه داشتم و دارم خصوصا در دولتهای نهم و دهم. چندین ساله که پروژه نابودی پرسپولیس رو استارت زدن. تو 12 سال 11 تغییر مدیریت !! آخه کدوم تیم دیگه ای اینهمه تغییرات داشته؟! و چندین و چند دلیل مختلف. اگه اینهمه اتفاق توهم توطءه هستش!! امیدوارم همین شرایط واسه تیمهای دیگه هم اتفاق بیفته تا اونها هم چنین شرایطی رو تجربه کنن و اونوقت متوجه میشن توهم هستش یا یقین.
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
وجود خوشمزه ای هم دست به دست داد این جریان نابودسازی قوت بیشتری بگیره به خیال خودش حتی خواست انتقام شش تایی هارو هم بگیره ولی نتونست
نمیدونم چی میخواد؟
هممون میدونیم کیه از من نپرسید مثل اون عکس که در حقیقت مظلومیت پرسپولیس بود تا بازیکنی که صورتش رو داغون کرده بودن، حذف نشه
 

amirshakoori

Registered User
تاریخ عضویت
13 جولای 2011
نوشته‌ها
7,356
لایک‌ها
840
محل سکونت
kermanshah
چند روزه به تاپیک سر نزدم, نمی دونم چه بحث هایی شده
ولی آیا با دادکان موافقین یا نه? اینم صحبت هاش:
* 35 سال است نمی گذارند پرسپولیس سر و سامان پیدا کند
* وزارت ورزش هر 4 سال 3 بار مدیر پرسپولیس را عوض می کند
* رویانیان را زمانی که کار بلد نبود آوردید و بعد از 27 ماه تجربه برداشتید
* پرسپولیس می توانست دوباره صدرنشین شود اما چنان فشاری آوردند که مدیرش مجبور به استعفا شود
* پرسپولیس و استقلال باید اولویت وزیر باشد نه مسئله حاشیه ای
* اگر مردم بخواهند با عشق می آیم اما با امضای هیچ وزیری پا به پرسپولیس نمی گذارم
* پروین بزرگ این فوتبال است اما خودش باید بفهمد مدیریت کار او نیست

Sent from my PadFone Infinity using Tapatalk
 

koonkooa

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,274
لایک‌ها
2,542
حقيقي شد بازيكن مازاد !
سيد جلال هم شايعه شده قصد ترك تيم رو داره
 

Tak-Graph2

Registered User
تاریخ عضویت
8 می 2013
نوشته‌ها
1,913
لایک‌ها
893
محل سکونت
یجایی تو قلبت
فقط خدا کنه دادکان بیاد.
تنها دوای درد پرسپولیس.
نیاد من دیگه لیگ ایرانو دنبال نمیکنم.
دادکان با رویانیان زوج بی نظیری برای پرسپولیسه که نمیزارن.
پروین چیه آخه؟
ای خدا ...

Send From My Galaxy SIII Using Tapatalk
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
سید جلالم میخواد بره .... عجب اوضاعی شده
بعید میدونم بزارن دادکان بیاد
 
بالا