• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
n2626559-3731719.jpg
 

hamed171

Registered User
تاریخ عضویت
28 می 2012
نوشته‌ها
1,526
لایک‌ها
150
پروین هم شد مدیر عامل
رسما هفته داغونمون کامل شد
ای خودا !این فصل اولاش خیلی قشنگ بود ولی آخرش افتضاح که با این قضیه کامل شد
ولی پارسال برعکس بو آخرش خوب شده بود
 
Last edited by a moderator:

mehrabooni

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2010
نوشته‌ها
2,781
لایک‌ها
2,270
محل سکونت
051

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
اين تيم نه چريك دارد نه عاشق

سايت گل-شبیه یک دفتر صد برگ است که پنجاه تا کاربن لا به لایش کار گذاشته باشند.خط اول را که نوشتی تا صفحه صدم همان یک خط حک می شود.جمله اول صفحه نخست پرسپولیس را خوب ننوشتند.خوب ننوشتند که حالا هر چه ورق می زنی و از آن ابتدای نحس فرار می کنی باز هم آن را می بینی و آن جلوتر چیزی منتظرت نیست جز نوشته ای که از آن می گریزی.


آخرین بار لیگ هفتم بود.لیگ را خوب شروع کردند اما در میانه های راه امپراتور وقت، کم آورد. چهار تا از استقلال اهواز خدا بیامرز خورد و دوستان نزدیک حبیب کاشانی که یکی از آنان یکی از روزنامه نگاران معروف بود حلقه اش کردند و به او گفتند حالا وقت تعویض مربی است.قطبی را بیرون بیانداز و ادامه کار را به حمید استیلی بده.چه شد که حاج حبیب خام آن حرف ها نشد مشخص نیست.شاید قطبی خوش شانس بود که بر خلاف این روزهای علی دایی خیلی سریع تیمش را نجات داد.آخرین بار همان لیگ هفتم بود.بازی های انتهایی فصل همه با پیروزی توام شد و حتی روزی که برق شیراز با یاوری توانست پرسپولیس را در تهران متوقف کند باز هم همه ایمان داشتند که این تیم قهرمان می شود.نه اینکه فوتبال شان زیبا باشد اما یک جورهایی مطمئن بودند.آخرین بار همان لیگ هفتم بود دقیقه 96 و آن ضربه سر معروف که شد مهمترین گل تاریخ باشگاه قرمزها.شش سال از ان روز می گذرد و اینک صفحات کاربن زده پرسپولیس حرف تازه ای برای گفتن ندارند.


همان حبیب کاشانی که به واسطه پشتیبانی از قطبی آخرین قهرمانی لیگ برتر را به ارمغان آورد دوسال بعد تخم لق تغییرات بی موقع را کاشت و حالا آن نهال برای خودش درختی شده که به دایی هم رحم نمی کند. لیگ نهم بود که پرسپولیس با کرانچار در رده سوم و چهارم جدول پرسه می زد و هنوز هم شانس قهرمانی داشت اما مدیرعامل وقت پرسپولیس پس از تساوی این تیم در قم مقابل صبا در جمله ای تاریخی گفت قفل ما دیگر با کلید این کروات باز نمی شود. با این تز بی مایه پرسپولیس، یکی از بهترین مربیان خارجی حاضر در تاریخ لیگ برتر را از دست داد.علی دایی آمد و دو فصل تمام نتوانست در لیگ جامی را صید کند اما دو جام حذفی را اورد که به واسطه ان دو جام، هواداران وقتی رویانان دایی را بازگرداند چیزی نگفتند. دایی که در پایان لیگ دهم رفت عمر مربیگری در پرسپولیس به نیم فصل رسید.استیلی، دنیزلی،مانوئل و یحیی. چهار مرد برای دو فصل.ویروس تغییرات ول کن تن نحیف و آفت زده پرسپولیس نبود و نيست.همه مشکل را در "بی پولی" می دیدند اما این تیم با پورشه هم به جایی نرسید. نه در بی پولی جامی کاسب بودند و نه وقتی با بودجه پنهان و پیدای رویانیان در آغاز لیگ دوازدهم بازار را قبضه کردند.


نگاه واقع بينانه به قضيه


خرافات را باید کنار گذاشت؛نه آهی در میان است و نه نفرینی.اگر حبیب کاشانی در لیگ نهم به کرانچار اعتماد می کرد اگر پرسپولیس لیگ دهم را با این کروات اغاز می کرد شاید امروز وضعیت به گونه دیگری بود.شاید که نه قطعا سرنوشت پرسپولیس عوض می شد نشان به نشان این روزهای سپاهان.تیمی که با وجود شروع نا امید کننده اش حالا از خاکستر برخاسته و از شانس های قهرمانی به حساب می آید. در این سو پرسپولیس در سالی که امید می رفت طلسم بی عنوانی را بشکند در فاصله شش هفته مانده به پایان کار،کارش را "تقریبا" تمام شده می بیند. جام حذفی در کارون غرق شده و برای قهرمانی در لیگ برتر باید منتظر "سوپر اتفاق" بنشینند. گیریم که بی مهره ای استقلال نقس ابی ها را برید اما سپاهان اوج گرفته و فولاد و نفت چه می شوند؟پس منطقی آن است که قرمزها سطع توقع شان را تقلیل دهند.گرفتن سهمیه در چنین وضعیتی برای آنان باید نخستین اولویت باشد. اگر با این متد پیش رفتند شاید "باب معجزه" هم باز شد و دایی با پشت سر گذاشتن سه باخت از 5 مسابقه، تیمش را ناباورانه قهرمان کرد. اما اگر این تیم قهرمان نشد، اگر حتی سهمیه آسیا را هم نگرفت باید این بار مسیر درست را انتخاب کنند. تغییرات هیج سودی برای آنان ندارد.همانطور که رویانیان اشتباه کرد و یحیی را برکنار کرد.تاریخ می گوید اگر دایی را هم در ابتدای لیگ چهاردهم برکنار کنند با هر بازیکنی، با هر بودجه ای با هر مدیری،این تیم توان عبور از دوره گذار را به سلامت ندارد. شش سال ازگار است که اسیر این دوره های گذار شده اند. اگر رویانیان کمی فوتبالی تر بود هرگز گلمحمدی را برکنار نمی کرد و حالا که دایی آمده دست کم باید دو فصل بماند و کارش را تمام کند؛ یا سرانجام با پرسپولیس دستش به جام زرین لیگ می رسد و یا اینکه این بار می رود برای همیشه.


عواقب كنار گذاشتن دايي


نخستین خروجی برکناری دایی در ابتدای لیگ چهاردهم مصادف است با جدایی خیلی از بازیکنانی که تنها به واسطه نام دایی به این تیم آمدند. پرسپولیس نه پول راضی نگه داشتن انان را دارد و نه مربی گم شده ای که با بازگرداندنش بتواند ستاره ها را مجاب به ماندن کند.این تیم خسته از تغییرات پی در پی است.این تیم نه چریک دارد که بی هیچ منتی سر مقابل توپ دشمن بگذارد و نه عاشق که با بی پولی اش بسازد.این تیم تشکیل شده از ستاره هایی از جنس سید جلال و صادقیان.که اولی می گوید یا پولم را بدهید یا در این دوره سخت من می روم و شما بمانید و مصیبت تان و دومی صریحا اعتراف می کند برایش پول اهمیت دارد نه مجتبی محرمی شدن.پس بهتر است پرسپولیس کاربن ها را از لای صفحاتش بیرون بکشد و در صفحه جدید حرف تازه ای بنویسد.
 

mehrabooni

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2010
نوشته‌ها
2,781
لایک‌ها
2,270
محل سکونت
051
خبرو شنیدین که وزیر ورزش مدیر عاملی پروینو تکذیب کرده
بخش اخبار نرم افزار 11 اندروید نوشته بود

Sent from my HUAWEI G610-U20 using Tapatalk
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
جون ما همین الان فقط دایی نره .... اخر فصل هر جا خواست بره
 

Corner

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 دسامبر 2011
نوشته‌ها
702
لایک‌ها
445
علی دایی رو پرت کنین بیرون همه چیز حله ..
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
پروین اومدنش جز مشکلات بعدی هیچ دستاورد دیگه ای نمیتونه داشته باشه جدای از همه موارد اگه قرار بود رو هدایتی هم حساب بازکنیم دیگه با اومدن پروین کی پولمونم پر میشه :(
 

shervin

ASP.net
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2005
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
261
سن
38
محل سکونت
تهران

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
دادکان برای اومدن گفته بدهی های باشگاه تسویه بشه و من بدون بودجه دولتی باشگاه را اداره می کنم. دولت و وزارت ورزش هم که به لحاظ بودجه مشکل داره و عملاً نمیتونه پولی با پرسپولیس بده. اینجاست که دولت داره یه تیری تو تاریکی مینداره و باشگاه را تا پایان فصل به پروین میده تا بدهی های باشگاه را تسویه کنه. اگه بدهی ها تا پایان فصل پرداخت شد که فبها و پایان فصل هم پروین برکنار میشه و در صورت موفقیت امکان داره بیشتر هم بمونه و اگه پروین به وعده اش یعنی تسویه بدهی های باشگاه عمل نکنه برکنار میشه و وزارت ورزش هم که سال آینده به لحاظ بودجه ای وضعیت بهتری داره، هیئت مدیره و مدیرعامل خودش را میاره. والسلام. ب
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
پشت مديرعاملي پروين چه رازي نهفته است؟






انتخاب عجولانه علي پروين به عنوان مديرعامل در يك جلسه نيم بند هيات مديره ابهامات بسياري را نزد اهالي فوتبال ايجاد كرده و خواهد كرد.

هيچ كس نمي داند پروين چطور به راحتي ساير رقبا را كنار زد و بر صندلي خالي مانده سردار تكيه زد.هيچ كس نمي داند چرا رويانيان و جمشيدي در جلسه امروز نبودند.

آيا پشت قضيه مدير عاملي پروين رازي نهفته است؟آيا او با حل مشكلات مالي وصل بودن به يك خزانه وسيع ساير رقبا را از صحنه خارج كرده و در لابي و دم وزارت را ديدن از بقيه گزينه ها پيشي گرفته است؟

علي پروين به كدام منبع مالي سرشار وصل است كه مي خواهد همه بدهي ها را بدهد و تا پايان فصل مشكلات مالي پرسپوليس را حل كند ؟

به يكباره چه اتفاقي مي افتد كه رئيس هيات مديره باشگاه مي گويد از ابتدا هيچ گزينه اي غير از پروين نداشته اند و مطرح شدن اسامي مثل دادكان،عابدني،كاشاني،برادران انصاري فرد كار رسانه ها بوده است؟
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
بحث پیشنهاد وسوسه برانگیز قطری ها به مدافع پرسپولیس باعث شده برخی از مسئولان این باشگاه با سیدجلال حسینی گفت وگوهایی مبنی بر نرفتنش از پرسپولیس داشته باشند، اما با توجه به پیشنهاد خوب قطری ها سیدجلال حسینی صحبت های لازم را با پرسپولیسی ها داشته و منتظر است تا تصمیم نهایی علی دایی به او اعلام شود. گفتنی است قرار است تا یک تا دو روز آینده مشخص شود که آیا سیدجلال حسینی به قطر خواهد رفت یا خیر؟ در صورتی که علی دایی موافقت کند رفتن حسینی به قطر قطعی می شود.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
توضيح درباره خودروهاي توقيفي پرسپوليسي‌ها

00944748.jpg


يکي از مسئولان باشگاه پرسپوليس به توقيف 12 خودروي بازيکنان پرسپوليس واکنش نشان داد.

پس از ناراحتي برخي از بازيکنان پرسپوليس در تمرين امروز بابت مشکل در خصوص دريافت خودرو از باشگاه پرسپوليس در ازاي مطالبات‌شان يکي از مسئولين باشگاه پرسپوليس که نمي‌خواست نامش فاش شود، در گفت‌وگويي با فارس، اظهار داشت: ما در قبال خريد اين خودروها پول پرداخت کرده‌ايم و فقط بخشي از آن مانده تا بتوانيم اسناد و مدارک مربوطه را بگيريم.

وي افزود: ما با هماهنگي به جاي برخي مطالبات بازيکنان به آنها ماشين داديم که با حل مشکلاتي کوچک اسناد اين ماشين‌ها به بازيکنان داده خواهد شد. فقط مبلغي کوچک از هزينه خريد اين ماشين‌ها مانده که آن را پرداخت خواهيم کرد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
پرسپولیس در حالی به پایان فصل نزدیک میشود که این تیم برای فصل بعد هم با شرایط سخت مدیریتی باید مواجه شود زیرا اکثر ستارگان این تیم با پرسپولیس قراردادی یک ساله دارند و در پایان فصل قراردادشان به پایان میرسد و برای مدیریت جدید راضی کردن آنها برای ماندن کمی سخت به نظر میرسد.
نیلسون، حسین ماهینی!، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، رضا حقیقی، پیام صادقیان، محسن مسلمان، محمد نوری!، سیدمهدی سیدصالحی! و محمدرضا خلعتبری (؟)که بازیکنان کلیدی پرسپولیس به حساب میآیند بعد از ۶ بازی این فصل قراردادشان به اتمام میرسد و قرمزها برای تمدید قرارداد آنها کار بسیار دشواری را پیش رو خواهد داشت و چالش جدید مدیریت بعدی پرسپولیس تمدید با این ستارگان است که کار بسیار سختی برای او خواهد بود.
اگر رویانیان در خیلی از مسائل به مدیریتش انتقاد وارد است اما در جذب ستارهها عملکرد بسیار خوبی داشت و باید دید علی پروین یا هر کس دیگری که مدیرعامل این تیم بشود میتواند مثل او ستاره جذب کند.
 
Last edited:

linksis

Registered User
تاریخ عضویت
25 اکتبر 2013
نوشته‌ها
1,258
لایک‌ها
1,150
دوست نداشتم پست بذارم و زیر قولم تا اخر فصل بزنم ولی باید بگم علی پروین با رفتن سید جلال موافقت کرد !

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
 

linksis

Registered User
تاریخ عضویت
25 اکتبر 2013
نوشته‌ها
1,258
لایک‌ها
1,150
بفرمایین مدیر عامل فوتبالی اقایی که 6 کلاس درس خونده uploadfromtaptalk1390850188225.jpg

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
 
بالا