• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
توجه کنید که تا همین جا هم به نسبت فصول گذشته و بعد از اخرین قهرمانی که شرایط تیم دچار رکود و سیر نزولی و نوسانات شد "مجموعا" خوب کار شده و نباید انتظار داشت که حتما امسال قهرمانی حاصل بشه؛ به عقیده من کسب سهمیه هم قابل قبول هست برای کارنامه کاری امسال و اگر قهرمانی پرسپولیس مسجل شد که فبها المراد!
این را هم در نظر بگیریم که در هفته های پایانی هیچ حریف و هیچ بازی ای را نباید ساده پنداشت؛ کوچکترین لغزشی به سود رقبا خواهد بود. فعلا 5 تیم دارای شانس قهرمانی هستند و هیچ کدام دوست ندارند این فرصت را مفت از دست بدهند.
منم با حرفهای آقا مرتضی موافقم. دلیلش رو هم در ادامه پست آقا جواد عزیز میگم.
اتفاقا از این تیم انتظار قهرمانی نداشتن غلطه و باید قهرمان بشن !

امسال بازیکنانی خریدیم که هر کدوم ستون اصلی تیم خودشون بودن و داشتن هر کدومشون آرزوی تیم های دیگه بود ؛ جلال حسینی ، بنگر ، ماهینی ، رضا حقیقی ، صادقیان ، مسلمان ، خلعتبری ( با اون مبلغ هنگفت ) و حتی همین دهنوی !

با این تیم ما باید با اختلاف امتیاز وحشتناک صدر جدول رو تو دست میگرفتیم ، نه اینکه به اما و اگر بیافتیم که آیا سهمیه میگیریم یا نه
اول اینکه آقا جواد عزیز ما امسال یک خانه تکونی اساسی داشتیم. کلی از بازیکنهایی که در چند سال اخیر واسمون بازی میکردن رو رد کردیم و کلی بازیکن جدید و جوون به تیم اضافه کردیم. خوب این بازیکنها تا بیان کنار هم مچ و هماهنگ بشن زمان میبره.
دوم اینکه این بازیکنا که اسم بردین همشون ستونهای تیمشون نبودن منجمله: ماهینی - صادقیان - مسلمان - دهنوی (من لیست بازیکنهایی که شما نامبرده بودین رو ذکر کردم). سید جلال و بنگر رو هم فصل گذشته جذب کردیم و البته عملکرد دفاعی تیم در فصل گذشته رو هممون بیاد داریم که همین سید جلال - بنگر - ماهینی و پولادی دفاعهامون بودن.
سوم اینکه شما به کامنت دوستان تاپیکهای دیگه در تابستون نگاه کنین که چپ و راست به خریدهای پرسپولیس میخندیدن و پرسپولیس رو کاملا از لیست مدعیها کنار گذاشته بودن، علتش هم این بود ما رفتیم بازیکن جوون ارزون قیمت تر گرفتیم با قرارداد 2-3 ساله. اونها رفتن بازیکن ستاره و ملی پوش و گرون قیمت تر گرفتن و البته بازیکنهای خودشون رو هم با قراردادهایی که خودشون خبر دارن نگه داشتن. لذا پرسپولیس رو از لیست مدعیهای قهرمانی همون اول فصل خارج کرده بودن. خوب ما اگه ستونهای تیمهای دیگه رو جذب کرده بودیم که همچین پیش داوری پیش نمیومد! خریدهای تابستون امسال: صادقیان - غریبی - عالیشاه - شاکری - میثم حسینی - عباس زاده - کفشگری - سید صالحی - دهنوی. که در ادامه فصل برای ترمیم تیم خلعتبری رو گرفتیم که میشه گفت تنها ستاره جذب شده توسط پرسپولیس بود. و نیم فصل هم مسلمان رو گرفتیم که در بعضی از بازیهای ذوب آهن جزو بازیکنان نیمکت نشین بود. حالا شما به این لیست نگاه کن و ببین کدومشون ستونهای تیمشون بودن؟! ما سید جلال - بنگر - ماهینی - نیلسون - حقیقی و دیگران رو سال قبل تر خریده بودیم که هممون نتیجه فصل گذشته رو یادمون هست. تیم تابستون امسال کلی بازیکن جوون و آینده دار خرید که مطمئنا اول فصل کسی بهشون توجهی نمیکرد ولی الان همه حسرتش رو میخورن و آرزوی جوون گرایی در تیمهاشون رو دارن. خوب این بازیکنهای جوون و کم تجربه نیاز به زمان دارن تا با هم هماهنگ بشن و به تجربیاتشون افزوده بشه پس نمیشه همین سال اول انتظار قهرمانی داشت. تازه همین که این بازیکنهای تا حدی از حاشیه دور بودن و واقعا تو بازیها جنگیدن رو مدیون علی دایی هستیم . من خودم از منتقدان بعضی تصمیمهای علی دایی خصوصا در زمینه کادر فنی کنار دستش که چقدر جای یک تمرین دهنده و آنالیزور خوب خارجی در بین اونها خالیه و گاها تصمیمهای فنی خودش هستم ولی نمیشه خوبیهاش رو نادیده گرفت. قبلا هم گفتم که علی دایی درسته که از لحاظ فنی و علم مربی گری نفر اول برای تیم پرسپولیس نیست ولی از لحاظ مدیریت این تیم پرحاشیه جزو بهترینهاست. چرا هممون یادمون میره که سال گذشته با درخواست هوادارها رویانیان مانوئل ژوزه رو آورد!! مگه ژوزه کارنامه خیلی خوبی نداشت؟! پس چی شد؟! اون که قهرمان لیگ باشگاههای آفریقا شده بود (فکر کنم با الاهلی مصر) پس چرا توی پرسپولیس موفق نبود؟! این خودش ثابت نمیکنه که تنها داشتن دانش فنی برای مربی گری تیم پرسپولیس کافی نیست؟؟
شما به کارنامه منصور ابراهیم زاده و جلالی در این فصل نگاه کنید. کسانی که بنظر من با علم به مسئله فقر علم و دانش مربی گری در ایران، جزو خوبها هستن ولی امسال دربرابر حاشیه های تیمهای تحت هدایتشون واقعا کم آوردن و مستاصل شدن.
خلاصه کلام اینکه بازیکنهای جوون و آینده داری به پرسپولیس پیوستن و مطمئنا با گذشت زمان بیشتر با هم هماهنگ میشن و نتیجه های بهتری میگیریم. باید تابستون امسال این شاکله رو حفظ کنیم و با اضافه کردن بازیکنهای جدید در جاهایی که ضعف داریم، تیم خیلی بهتری بسازیم و در چند سال آینده نتیجه این جوون گرایی و اعتماد به جوونها رو ببینیم. تازه همین فصل هم هنوز امید به کسب قهرمانی لیگ رو داریم. بازی با فولاد در جام حذفی هم دیدیم که دوتا از بازیکنهای فولاد باید اخراج میشدن که نشدن. توی ضربات پنالتی هم نتیجه 50 - 50 هستش و باید کاری میکردیم که بازی به پنالتی نرسه و اگه اون دوتا بازیکن اخراج میشدن احتمال بردمون در طول بازی بیشتر میشد. در هر حال بازی تموم شده و انشاا... در ادامه بازیهای لیگ بچه ها با جون و دل و بدون اشتباه بازی کنن.
 
Last edited:

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
یه حسی بهم میگه اگه باهمین مهره ها گلمحمدی یا قطبی واسه فصل اینده بیان بهترنتیجه میگیریم اخه پارسال دست خالی اونم باتیمی که خودش نبسته بود بیشتر از دایی امتیاز گرفت تو نیم فصل دووم
ایشا... که بهترین تصمیم واسه کادر فنی و مربی گری پرسپولیس گرفته بشه. البته اول از همه تکلیف مدیرعامل، هیئت مدیره و دخل و خرج پرسپولیس مشخص بشه و قراردادهای بازیکنها پرداخته بشه و دوستان و دشمنان دست از حاشیه سازی برای تیم محبوبمون بردارن، دوم شاکله تیم واسه سال آینده حفظ بشه، سوم راجع به کادر فنی بهترین تصمیم گرفته بشه. ما همه هوادار و دوستدار پرسپولیس هستیم نه شخص. پس موفقیت پرسپولیس واسمون مهمه ;)
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
گزارش تصویری: تمرین پرسپولیس و جشن تولد دایی

640xNx24.jpg.pagespeed.ic.1n6TQiIfiT.jpg

 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
صادقيان: مي‌خواهم به جنگ مشکلات بروم

هافبک تهاجمي تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد اين تيم توانايي دستيابي به عنوان قهرماني ليگ برتر را دارد.
00946293.jpg


پيام صادقيان که طي روزهاي گذشته به دليل برخي مشکلات از شرايط دلگير بود در گفت‌وگو با سايت باشگاه پرسپوليس صحبت‌هايي متفاوت را مطرح کرد و گفت: آن فکرها را به کلي از سرم بيرون کردم. نشستم و فکر کردم که بايد با خودم و اين شرايط کنار بيايم و دلگير بودن کمکي به من نخواهد کرد. حالا تصميم خودم را گرفته‌ام، مي‌خواهم به جنگ مشکلات بروم و حتماً موفق خواهم شد.

وي در ادامه افزود: بعد از بازي با سپاهان، حالم خيلي بهتر شد. مطمئنم که از پس کارها بر مي‌آيم. 5 بازي مانده و ما حتماً مي‌توانيم قهرمان شويم. حالا فقط به قهرماني پرسپوليس فکر مي‌کنم و هرکس هر چه مي‌خواهد بگويد. براي همه احترام قائلم ولي روي هدف خودم متمرکز خواهم بود.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس خاطر نشان کرد: تلاشم را بيشتر کرده‌ام و همانطور که ناصر محمدخاني گفت، مي‌خواهم با تمرين و موفقيت در زمين فوتبال، جواب انتقادها را بدهم. باز همان صادقيان با انگيزه و قبراق اول فصل مي‌شوم. مهم نيست ديگران چه مي‌کنند، چون اگر ما اين 5 بازي را ببريم، حتما قهرمان مي‌شويم و من هم بايد سهم خودم را ادا کنم.

«با کاري که بچه‌ها جلوي سپاهان کردند، حالا سرنوشت دست خودمان است»، صادقيان با بيان اين جمله تصريح کرد: اگر سرمربي صلاح ديد و در بازي با فجرسپاسي بودم، مي‌خواهم با گل و يا پاس گل و شايد هر 2 برگردم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
گزارش تمرين پرسپوليس

در تمرين پرسپوليس، براي دومين بار در يک روز جشن تولد گرفته شد.
00946420.jpg


تمرين نوبت بعدازظهر روز دوشنبه پرسپوليس از ساعت 15:30 در ورزشگاه درفشي‌فر آغاز شد.

به نقل از ايسنا، پيش از آغاز تمرين و زماني که دايي به ورزشگاه وارد شد، هواداران با دادن گل و شيريني تولدش را تبريک گفتند و سرمربي پرسپوليس هم از همه آن‌ها تشکر کرد.

تمرين پرسپوليس با دويدن و گرم کردن آغاز شد و بازيکنان با انجام پاسکاري‌هاي کوتاه و بلند و در ادامه فوتبال تحت فشار، به تمرين ادامه دادند. در بخش پاياني هم دويدن‌هاي استقامتي و استارت‌هاي سرعتي در دستور کار بازيکنان قرار گرفت.

علي دايي با حضور در ميانه زمين، شخصا تمرين را زير نظر داشت و با فريادهاي خود مدام به بازيکنان تذکر مي‌داد.

سيد جلال حسيني که به کيش رفته بود، بر خلاف تمرين نوبت صبح، در اين تمرين حاضر بود. همچنين بازيکنان پرسپوليس به مناسبت تولد سيد جلال که با علي دايي در يک روز است، مراسم کوچکي برگزار کردند. روي کيک تولد حسيني هم تصوير خودش حک شده بود. بازيکنان پرسپوليس و کادر فني با تبريک تولد حسيني به او، کيک را به صورت او ماليدند.

محمدرضا خلعتبري تنها غايب تمرين امروز بود. مهرداد کفشگري و اميد عاليشاه با کادر پزشکي تمرين کردند. ضمن اينکه دو بازيکن تستي هم در اين تمرين حاضر بودند.

30 تماشاگر هم در هواي سرد تهران، تمرين را از نزديک ديدند.

پرسپوليس خود را براي ديدار با فجر سپاسي در هفته بيست و ششم ليگ برتر آماده مي‌کند که اين بازي يکشنبه آينده در شيراز برگزار مي‌شود.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
مدافع پرسپوليس به تهران بازگشت

سيدجلال حسيني پس از مذاکره با تيم قطري از دوحه به تهران بازگشت.

سيدجلال حسيني مدافع تيم فوتبال پرسپوليس که مورد توجه يک تيم قطري قرار گرفته بود پس از بازي مقابل سپاهان سفري به قطر داشت اما اين بازيکن پس از حضور در قطر به تهران بازگشت.

به گزارش فارس، گفته مي‌شود حسيني درباره فصل آينده مذاکرات بسيار خوبي را با يک تيم قطري داشته است.

پ.ن بالاخره قطر بوده یا انزلی یا کیش ....شاید تایلند!




 

koonkooa

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,274
لایک‌ها
2,542
هدايتي بازداشت شد ! به نقل از تويتز
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
منم با حرفهای آقا مرتضی موافقم ...

آمدم پاسخی برای جواد بنویسم که دیدم شما بیشتر حرف هایی که می خواستم بزنم را نوشته و زحمت مرا کم کرده اید!

نکته مهم در مورد پرسپولیس فصل 92 - 93 این هست که همیشه باید در سطح توقعات "واقع بینی" را با توجه به شرایط موجود مد نظر قرار داد.

اضافه می کنم که در مورد دهنوی، سید صالحی و محمد نوری بهترین کسی که می تواند تصمیم بگیره خود سر مربی هست؛ حالا ممکنه که ما گاهی به تصمیمات سرمربی و شخص دایی اعتراض و انتقاد داشته باشیم و این حق هم سر جای خودش محفوظ هست با این وجود ما همه زوایای یک مسابقه و اتفاقاتی که در تمرینات افتاده و میزان آمادگی بازیکن و غیره را نمی دانیم. محمد نوری اگر چه افت داشته در چند فصل اخیر و به روزهای پرفروغش برنگشته ولی به عقیده من در این حدی که در مورد ضعیف بودنش بزرگنمایی می شه نیست؛ به هر حال پرسپولیس در میانه میدان فاقد بازیکن شش دانگ و قوی است و بناچار از همین سرمایه ها که دهنوی هم جزوش است باید استفاده کرد.
اما سید صالحی بازیکنی است که هم توانایی سرزنی داره هم بغل پاهای خوبی می زنه، تا حالا هم "در کل این فصل" بد کار نکرده. این رو هم باید در نظر داشت که کلا در لیگ ما که کیفیت قابل ذکری نداره، بازیکنان شاخص و خیلی تاپی هم در آن ظهور نکرده اند و بازیکنان اسمی و نامدار هم آنقدر که انتظار می رود نشان نداده اند، این رو حتی در آمار گلزنان لیگ و کل گل های به ثمر رسیده می توان مشاهده کرد. بازیکنان مهاجم در تمام باشگاه ها کم در موقعیت گلزنی قرار می گیرند و نتیجتا کم هم گل می زنند. این موضوع برای لیگ ما فاجعه آمیز هست.

درباره استفاده از عباس زاده هم موافقم که می بایست بیشتر از این بازیکن استفاده می شد؛ به هر حال این بازیکن تقریبا داره خودش رو اثبات می کنه و در تیم جا می افته. وجود چنین بازیکن های جوان و با انگیزه ای در فصل بعد و سال های آینده بسیار حایز اهمیت هست برای تثبیت موفقیت پرسپولیس.
 

mehrabooni

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2010
نوشته‌ها
2,781
لایک‌ها
2,270
محل سکونت
051
خواهش میکنم بخاطر دوتا تشکر،همدیگه رو تخریب نکنین
همه باهم رفیقیم،همه هوادار پرسپولیسیم رفقا

Sent from my HUAWEI G610-U20 using Tapatalk
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
يکي از دغدغه‌هاي اصلي بازيکنان پرسپوليس مشکلات مالي است و همين موضوع باعث شد تا آنها اعتراض‌هاي چندباره‌اي را به محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس داشته باشند.

به گزارش فارس،حتي بازيکنان قرمزپوش يک بار در آستانه بازي با استقلال اعتصاب کردند و اين موضوع منجر به جدايي رويانيان و ناراحتي او از پرسپوليس شد اما امروز هم بازيکنان پرسپوليس در اعتراض به عدم رسيدگي به مشکلات بازيکنان در ورزشگاه درفشي‌فر حضور پيدا کردند اما به دليل عدم پرداخت مطالبات‌شان و عدم رسيدگي کامل به مشکلات اعتصاب کردند و درفشي‌فر را ترک کردند. اين در شرايطي است که بازيکنان به شدت به مسئولان باشگاه پرسپوليس اعتراض دارند و معتقدند آنها هيچ توجهي به مشکلات باشگاه ندارند.

پرسپوليسي‌ها اعلام کردند که اگر اين موضوع ادامه داشته باشد اتفاقاتي ديگر در راه است.
 

koonkooa

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,274
لایک‌ها
2,542
يکي از دغدغه‌هاي اصلي بازيکنان پرسپوليس مشکلات مالي است و همين موضوع باعث شد تا آنها اعتراض‌هاي چندباره‌اي را به محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس داشته باشند.

به گزارش فارس،حتي بازيکنان قرمزپوش يک بار در آستانه بازي با استقلال اعتصاب کردند و اين موضوع منجر به جدايي رويانيان و ناراحتي او از پرسپوليس شد اما امروز هم بازيکنان پرسپوليس در اعتراض به عدم رسيدگي به مشکلات بازيکنان در ورزشگاه درفشي‌فر حضور پيدا کردند اما به دليل عدم پرداخت مطالبات‌شان و عدم رسيدگي کامل به مشکلات اعتصاب کردند و درفشي‌فر را ترک کردند. اين در شرايطي است که بازيکنان به شدت به مسئولان باشگاه پرسپوليس اعتراض دارند و معتقدند آنها هيچ توجهي به مشکلات باشگاه ندارند.

پرسپوليسي‌ها اعلام کردند که اگر اين موضوع ادامه داشته باشد اتفاقاتي ديگر در راه است.

حق دارند !
از دستاوردهاي جناب رويانيان !
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
از حضرات در آینده خبری شد زیاد تعجب نکنین فقط موندم اینایی که گول این آقا رو خوردن بازم میان میگن ال و بل .
 

مهراب 17

Registered User
تاریخ عضویت
23 نوامبر 2013
نوشته‌ها
629
لایک‌ها
895
دايي: اگر نمي خواهند تمرين كنند بگوييد من هم نيايم!!!
پرسپولیسیها: در تمرين امروز پرسپوليس عده‌اي از بازيكنان جوان اين تيم مخالف اعتصاب بودند ولي از آنجاييكه محمد نوري، سيدجلال، بنگر و خلعتبري سرسختانه خواهان تمرين نكردن بودند، بازيكنان جوان هم از ترس تركش‌هاي احتمالي، تن به درخواست اين بازيكنان دادند و به مربيان اعلام كردند كه امروز تمرين نمي كنند. محمد دايي، رضا فروزاني و بهزاد غلامپور هم هيچ اصراري براي تمرين كردن بازيكنان نداشتند و در تماسي با علي دايي، كه امروز دير به محل تمرين رسيده بود اعلام كردند بازيكنان اعتصاب كرده اند و دستور چيست؟
كه دايي هم با اعلام اينكه اگر نمي خواهند تمرين كنند بگوييد من هم نيايم، خيال همه را راحت كرد و اصلا به محل تمرين تيم نيامد. خيلي جالب است كه بازيكنان در مواقع لزوم از هواداران ميليوني تيم مايه مي گذارند ولي در تصميم گيري‌هاي اينچنيني هيچ توجهي به همان هواداران ندارند و فقط خودشان هستند كه تصميم مي گيرند. شايد اگر چنين اتفاقي در تمرين استقلال رخ مي‌داد و قلعه‌نويي هم در تمرين حضور نداشت، ميرشاد ماجدي، صالح، همداني و ديگر اعضاي تيم براحتي مي‌توانستند بازيكنان را راضي به تمرين كردن كنند ولي در پرسپوليس وقتي علي دايي نباشد، اين بازيكنان هستند براي كادر فني تصميم مي‌گيرند.
 

مهراب 17

Registered User
تاریخ عضویت
23 نوامبر 2013
نوشته‌ها
629
لایک‌ها
895
خرج 44 روزه یک فوتبالیست اندازه 66ماه یک کارمند!!!
پرسپولیسیها: بازیکنان پرسپولیس پس از رفتن رویانیان، این روزها حسابی از اوضاع مالی‌ باشگاه شاکی هستند و هر روز در این مورد مصاحبه می کنند. در میان صحبت بازیکنان، حرف‌های جالبی هم به گوش می رسد. پیام صادقیان ماه گذشته مصاحبه ای انجام داده بود که در آن اعلام کرده بود ماهیانه 20 میلیون خرج خرید لباس می کند. بنگر هم دیشب در گفتگو با دوربین نود اعلام کرد آنقدر بی پول شده که 50 میلیون تومان وام گرفته تا بتواند تا عید مخارج خانواده‌اش را تامین کند. 44 روز تا تعطیلات عید نوروز باقی است و اگر بنگر روزی یک میلیون تومان هم خرج کند باز هم 6میلیون پول اضافه می آورد. شاید برای بنگر جالب باشد که اکثر مردم کشورمان 500 هزار الی یک میلیون تومان حقوق می گیرند که اگر میانگین بگیریم، درآمد سالیانه فردی که 750 هزار تومان حقوق می گیرد، می‌شود 9میلیون تومان. در واقع وامی که بنگر برای 44 روز گذران زندگی گرفنه برابر است با هزینه حدود 5سال و نیم یک کارمند شریف کشور. شاید بهتر است صداوسیما هم کمی به این موضوعات فکر کند و چنین صحبت هایی را در پربیننده ترین برنامه اش پخش نکند. زیرا مردم کشورمان همین طوری هم با فوتبال قهر هستند و با شنیدن این حرف‌ها بیشتر از فوتبال زده می‌شوند.
 
بالا