• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

Apple lob

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2013
نوشته‌ها
2,815
لایک‌ها
4,389
محل سکونت
تهران
اعتصاب قبل بازي با استقلال نكنه در زمان اسكندر مقدوني بود ؟
یادت باشه تا قبل از دربی خبری از اینا نبود وقتی زمزمه رفتن رویانیان بود بازی کنا اعتصاب کردن پروین تو زندگیش ۱ ملیون نشمرده چه جوری میخواد میلیارد بده !!!!
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
دايي: فردا تصميم نهايي را مي گيريم

سرمربي تيم پرسپوليس گفت:شنبه قبل قرار بود آقايان سر تمرين باشند ولي ما کسي را نديديم.
00944882.jpg


علي دايي در حاشيه تمرين روز پنجشنبه پرسپوليس درباره ادامه اعتصاب سرخپوشان اظهار داشت:متاسفانه فقط در هيات مديره قول دادند و اين هفته قولشان عمل نشد.آنها دوست دارند پرسپوليس را خراب کنند.ما بيشترين شانس را براي قهرماني داشتيم اما عين آب خوردن ما را زدند.مگر به مردم فکر نمي کنند؟

به گزارش اوج، وي ادامه داد:بچه ها با غيرت ايستاده اند اما به آنها بي احترامي شده است.ما قصد داريم فردا تصميم نهايي خود را بگيريم.اميدوارم کاري را کنيم که به صلاح تيم باشد.

سرمربي پرسپوليس افزود:شرمنده مردم شديم.مردم بدانند مگر مي شود که با شرمندگي زن و بچه بازيکنان سير شود؟فقط وعده و وعيد دادند و به شعورها توهين کردند.صد رحمت به زمان رويانيان چون او حداقل جوابگو بود و تلاشش را مي کرد.يک هفته است چيزي نديدم.شنبه قبل قرار بود آقايان سر تمرين باشند ولي ما کسي را نديديم.هيات مديره حتي پاسخ تلفن ما را هم نمي دهد.مگر مشکل ما پادش بازي با سپاهان است که مي گويند پاداش را به دايي بدهيم؟مگر مشکل بچه هاي ما پاداش ها است؟آنها 25 بازي کردند ولي بين 20 تا 25 درصد پول گرفتند.برخي حتي هيچي نگرفته اند.

وي ادامه داد:آنها در جلسه هيات مديره به شرف قسم خوردند که 3 تا 4 ميليارد بدهند و حتي پاداش ها را هم بدهند.تا اين لحظه که ظهر است و بانک ها تعطيل شدند يک ريال هم واريز نشده است.آقايان اگر نمي توانند بدهند بگويند نمي توانيم.حتي بگويند يک ماه ديگر که در آن صورت بچه ها فکر ديگري مي کنند.اگر قسم خورده اند بايد انجام بدهند.مرتب مي گويند با بچه ها صحبت کن ولي در اين شرايط من خسته مي شوم.

دايي افزود:از ديروز اعصاب من خراب شده است.اگر نمي توانند کمک کنند پس براي چه آمدند؟فقط مصاحبه مي کنند.در اين دو هفته بچه ها غيرت خودشان را مقابل سپاهان نشان دادند.اگر فکر خراب باشد مغر کار نمي کند.شما اگر يک جا کارگر هم باشيد،5 روز پول نگيريد در روز بعدش نمي آييد.اگر حرفي داريد بياييد اينجا بزنيد نه اينکه مصاحبه کنيد.به جز پنجعلي کسي سر تمرين نيامده است.مگر تيم محلي است يا مال علي دايي است؟با دعواهاي بيرون به تيم ضربه مي زنند.مطمئنا هر چه داد بزنيم فايده اي ندارد و مانده ايم.وزارت ورزش و دولت در اين وسط چه نقشي دارند؟اگر تيم مال شما نيست مصاحبه کنيد و بگوييد تيم مال ما نيست.بايد تا آخر امسال با تيم تسويه کنيد.خدا را شکر از جيب خودشان که پول نمي دهند.طرفدار هر کسي که هستيد به خاطر مردم کمک کنيد و شعار ندهيد.پس از بازي با سپاهان ديديد مردم چقدر خوشحال شدند اما آنها خودشان را به خواب زدند.
 

Apple lob

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2013
نوشته‌ها
2,815
لایک‌ها
4,389
محل سکونت
تهران
اقای پروین کاری نکن تا مثل ۱۰ سال پیش از خجالتت در بیاییم
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
دایی هم خیلی 0 و 1 برخورد میکنه اصلا مدیریت بلد نیست
دوست داره درگیر بشه فقط
بابا نیاز نیست روزنامه ها که دشمن خونی پرسپولیس هستن خبر دار بشن
رویانیان هم پول نداشت پروین هم همینطور خیلی مسخره است حتما هم بازی روز میخاد وا بدید دیگه
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
مسائل دیگه ای هست منتظر باشید در روزهای آینده خبرهایی هست . امیدوارم اونموقع کسی نیاد بگه رویانیان رویانیان . خبر ندارین که ...
 

Apple lob

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2013
نوشته‌ها
2,815
لایک‌ها
4,389
محل سکونت
تهران
هدایتی در صورتی پول میده که یا تیم بست برای فصل بعد و امدن دادکان که دادکان رفت دانشگاه ازاد ....
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
حاشيه‌هاي سومين روز اعتصاب قرمزپوشان

بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس امروز براي اعتصاب در سومين روز پياپي اختلاف نظرهايي داشتند.
00946088.jpg


تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس براي سومين روز پياپي برگزار نشد و قرمزپوشان حاضر به تمرين‌کردن نشدند.

به گزارش فارس، جلسه علي دايي با بازيکنان هم ثمربخش نبود اما باعث شد تا اختلاف نظرهايي ميان بازيکنان به وجود آيد.

برخي بازيکنان معتقد بودند وقتي يک تيم و بازيکن 72 ساعت تمرين نمي‌کند بدنش وارد افت شديدي مي‌شود و از هماهنگي لازم خارج مي‌شود.

برخي ديگر هم معتقد بودند که بازيکنان بايد روي نظر خود بايستند و چون مسئولي براي رسيدگي به کار آنها به تمرين نيامده بايد به اعتراض ادامه دهند؛ اما نکته جالب اين بود که بازيکنان پرسپوليس به شدت از يکي از مدافع قرمزپوشان که مخالف اعتصاب بود، ناراحت بودند و به وي انتقاداتي داشتند.


_________
پ.ن بیچاره شدیم رفت.
 

starone after banned

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
457
لایک‌ها
444
محل سکونت
TEHRAN
ای بابا چه گیری افتادیما . حالا که مافیا دست از سرمون برداشته بود و داشتیم به قهرمانی فکر میکردیم بازیکنا اعتصاب کردن
به خدا اگر همینجوری پیش بره بازی با فجر میبازیما
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
هیچ کس نمیتونه در لحظه بدهکار نباشه !
هیچ عیبی به رویانیان وارد نیست ! مدیریت باید ثبات داشته باشه ... اینکه بفهمه امروز چقدر خرج کنه فردا چقدر درمیاد ازش ..
متاسفانه نذاشتن رویانیانی که کمی کار یاد گرفته بود بمونه و دوباره روز از نو روزی از نو شده ...
فردا روزی اگر دیدید 10میلیارد بدهی داشتیم اصلا تعجب نکنید چون باز هم خللی در کار رویانیان نبوده ایشون باید خرج میکردن و مطمئنم بیشتر از مدیران قبلی درآمد زایی داشتن ...
به هر مدیر عامل باید حداقل 5سال مهلت داد ! اینکه از زمین و زمان بخوره و ندونه فردا هست یا نه اینو بهش میدن مدیریت ایرانی !
در مدیریت ایرانی هم انتظار نداشته باشید دخل و خرج حتی برابر باشن !
اگر به هر مدیر 5سال مهلت بدن یه مدیر میتونه یه پروسه رو استارت بزنه که حتی شاید تا سال چهارم هست زیر بار بدهی باشیم ولی در سال پنجم میتونه چنان رشدی بکنه که سال های سال تامین باشیم !
رویانیان مدیر آینده محوری بود پس اگر بدهی ای هم مونده اصلا به رویانیان دیگه ربطی نداره چون میتونه براحتی بگه نزاشتن کارم رو بکنم و اینطوری شد و حق هم داره !
پس رویانیان رو جزو خاطرات خوب بشمار بیارید که هرچی هوادار خواست انجام داد ... فقط نتونست وارد زمین بشه و خودش یه تنه جام بگیره !
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
آقا صادق کاشکی همینی بود که شما گفتین . اما ...
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
آقا صادق کاشکی همینی بود که شما گفتین . اما ...
علی جان من از کسی دفاع نمیکنم
فقط دارم میگم اگر 100میلیارد هم بدهی داشته باشه کسی نمیتونه مقصر بدونتش
میدونی چرا ... چون براحتی میتونه بگه پروسه من چهار ساله بوده و شما من یهو عزل کردین که حقم باهاشه



Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
بيانيه بازيکنان پرسپوليس درمورد تحريم تمرينات

بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس در پي برگزار نشدن تمرينات تيم پرسپوليس براي سومين روز متوالي بيانيه‌اي صادر کرده و ضمن پوزش از هواداران پرسپوليس تاکيد کردند بهترين تصميم را خواهند گرفت.
00946410.jpg


بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس با صدور اطلاعيه‌اي ضمن تاکيد بر اينکه مواضع اعلام شده از سوي علي دايي سرمربي تيم نظرات و ديدگاه‌هاي تمامي بازيکنان و اعضاي تيم بوده ابراز اميدواري کردند در روزهاي باقي مانده تا پايان فصل شاهد بي‌تفاوتي مسئولان و وعده و وعيدهاي تحقق نيافته نباشند.

به نقل از تسنيم،متن بيانيه بازيکنان تيم پرسپوليس به شرح زير است:

بسيار متاسفيم و ناراحت از اينکه به جاي تمرين و آماده‌سازي مجبور به عدم برگزاري تمرينات بوده و چاره‌اي نداريم جز اينکه اين‌گونه صداي اعتراض و گلايه‌هاي خود را به گوش مسئولان برسانيم. افسوس مي خوريم در شرايطي که تيم پرسپوليس مجددا شانس خوبي براي قهرماني پيدا کرده نمي‌توانيم تمرينات آماده‌سازي خود را انجام دهيم. ما از هواداران عزيز و فهيم پرسپوليس که در فصل جاري مثل کوه پشتيبان و حامي تيم و ما بوده‌اند صميمانه به واسطه اتفاقات اخير عذرخواهي مي‌کنيم و مي‌دانيم و آگاه هستيم که دوستداران پرسپوليس از اين اتفاقات ناراحت و دل‌نگران هستند.

هواداران عزيز! اميدواريم ما را درک کنيد و مطمئن باشيد بهترين تصميم را گرفته و تمام تلاش خود را مي‌کنيم تا دل شما را شاد کنيم. ما در فصل جاري مشکلات عديده و بي‌شماري داشته‌ايم که حتي نيمي از آنها را نيز عنوان نکرده‌ايم. کسي از مصائب و مشکلات ما خبر ندارد و نمي‌داند که تحقق نيافتن تعهدات باشگاه و برخي وعده و وعيدها چه دردسرهايي براي اعضاي تيم به وجود آورده و بعضاً زندگي برخي بازيکنان را با چالش‌ها و گرفتاري‌هاي عديده‌اي همراه ساخته است.

ما در اين روزها خود را شرمنده سرمربي تيم و هواداران مي‌دانيم. آقاي علي دايي سرمربي تيم تنها سنگ صبور ما در اين ايام بوده و ما مشکلات خود را با ايشان در ميان گذاشته و از ايشان به واسطه عدم برگزاري تمرينات عذر خواسته‌ايم. آنچه که آقاي دايي طي يکي، دو روز اخير در مصاحبه‌هاي‌شان عنوان کرده‌اند به طور تمام و کمال نظرات، ديدگاه‌ها و مواضع ما بازيکنان بوده است. حتي آقاي دايي شايد برخي از موضوعات را بيان نکرده و به نوعي دندان روي جگر گذاشته اند. ما اميدواريم مسئولان از اين تيم دولتي و مردمي حمايت کرده و از پشت ميزهايشان بلند شده و فکري به حال اين تيم بکنند. ما نمي دانيم چرا برخي تيم هاي دولتي از بودجه هاي منظم و کلان بهره مي برند اما تيم دولتي پرسپوليس به رغم برخورداري از ميليون ها هوادار مي بايست چنين مشکلاتي داشته باشد.

مدت هاست که هيچ مقام مسئولي از باشگاه به خود زحمت نداده که در تمرينات حاضر شده و پاي درد دل ها و مشکلات ما بنشيند. ما به جاي گفتگو درباره مسائل فني با سرمربي تيم هر روز درباره مشکلات مالي به وجود آمده با آقاي دايي درد دل مي کنيم و از ايشان سپاسگزاريم که خود را هزينه کرده و نظرات ما را بيان داشته اند تا شايد مسئولان و دست اندرکاران تصميمي بهتر بگيرند.

نکته اي که مهم است روي آن تاکيد کنيم وعده و وعيدهايي است که مرتباً به طور مستقيم و يا از طريق سرمربي تيم به ما داده مي شود و اعضاي تيم با حساب کردن روي اين قول ها دچار مشکلات تازه اي مي شوند. در مجموع ضمن عذرخواهي مجدد از هواداران و دوست داران پرسپوليس اميدواريم که بتوانيم بهترين تصميم را بگيريم، تصميمي که در نهايت منجر به شادي هواداران و سربلندي آنها شود.

ما در فصل جاري و از مدت ها پيش قصد داشتيم اعتراض خود را با عدم برگزاري تمرينات به گوش مسئولان برسانيم اما به حرمت هواداران و درخواست سرمربي تيم صبوري کرده و تا اينجا تحمل کرده ايم اما مشکلاتي براي برخي از بازيکنان تيم به وجود آمده ما را به اين مرحله رسانده که تمرينات را لغو کنيم تا شايد راه چاره اي پيدا شود. باز هم به حرمت هواداران و سرمربي تيم و اعضاي محترم کادر فني سعي خواهيم کرد تصميمي بگيريم که پرسپوليس و دوست دارانش متضرر نشوند.

ما واقعاً شرمنده هوادارانيم و نمي دانيم چگونه از آنها پوزش بطلبيم اما اين قول و اين اطمينان را مي دهيم که با اتخاذ تصميم مناسب و عزمي راسخ کاري کنيم که در نهايت اين روزهاي تلخ تبديل به روزهاي خاطره انگيز شود. ما تعهد و تعصب خود به پرسپوليس را با صبوري در فصل جاري نشان داديم و باز هم ثابت خواهيم کرد که به عضويت در اين باشگاه پرافتخار و پرطرفدار افتخار کرده و سعي مي کنيم با افتخارآفريني دل هواداران را شاد کنيم.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
بحث نام افراد نیست... بحث تفاوت سطح درک افراد ناشی از سبک زندگی اونهاست. کسانی که سبک زندگیشون به اصطلاح کارمندیه (برداشت غلط نکنید لطفا) تصور میکنن که میزان مشخصی از درآمد وجود داره و باید متناسب با اون میزان درآمد هزینه کرد تا سر برج بدهکار نباشیم. اما کسی که در فرآیند بازار (از هر نوعش) کار کرده باشه به خوبی واقفه که بدهکاری جزیی از بیزنس هست. وقتی شما بابت سرمایه در گردشتون خرید میکنید و بابت خریدتون متعهد میشید، تقصیری بر گردن شما نیست. درصورت رسیدن به هدف و به بار نشستن تعهدی که بر گردن گرفتید کسی شما رو مواخذه نمیکنه. اما لازمه رسیدن به نتیجه چیزیه که صادق عزیز تلویحا گفت...
به گفته های عابدینی توجه کنید در برنامه ورزش از نگاه 2 و تفاوتش رو با مصاحب های خوردبین ببینید. دقیقا منشاء این تفاوتها همون دو تا برداشت متفاوته...
حالا این وسط یه گروهی هستن که انگیزه های شخصی دارن یا قضاوتشون رو به یه بازیکن وصل میکنن که گفته های اونها اصلا محلی از اعراب نداره. چه تایید کنن و چه تکذیب. اما اگر منظور دوستان بدهی سازیه که از زمانی که من به یاد دارم بعد از امیر عابدینی پرسولیس بدهکار بوده. عباس انصاری فر بابت وینگادا بدهی بالا آورد و رویانیان صافش کرد، رویانیان بابت مانوئل بده ساخته و مدیر بعدی باید صافش کنه... پرسپولیس که مثل تیمهای صنعتی وصل به بند و تبصره های پول ساز نبوده که حالا با کمترین مشکل ادامه مسیر بده...
پس بدهی ها رو به حساب چماقی بیارید که مدیرها از اون برای توجیه ناکامیهاشون استفاده میکنن (کما اینکه کردن...) باز کمترین ناله از این بابت رو رویانیان زده.
فقط میمونه واکنش درست برابر کسانی که ماهها دوندگی کردن تا همه رو از پرسپولیس بیرون کنن و خودشون بشن زمامدار... با کدوم برنامه؟ با کدوم هدف؟ با کدوم پول؟ در حساسترین مقطع مسابقات هستیم... آیا پاسخگوی ناکامی احتمالی که احتمالش بخاطر تمرین نکردنهای متوالی بسیار زیاده، هستن؟ قطعا این بلبشو رو به هیچ عنوان نباید به پای رویانیان نوشت... مگر اینکه سر در برف کنیم و از قبل آماده باشیم تا هر شکستی رو بر گردن رویانیان بندازیم و هر پیروزی رو به تشخیص درست خودمون نسبت بدیم. خیلی ها منتظرن پرسپولیس زمین بخوره تا بگن : "دیدی گفتم؟"...
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
بله وقتی عاقایون بارفاقت وبه قولی با پنبه سرمیبرن الان جمع کنن عاقایه پروین ینم از استارت شما رویانیان لولوبود خوب تو خوب وبااستعداد برو دم رفقاتو تو وزارت خونه سردرگم ببین بلکه بتونی پول جور کنی یا تیمو بخری:-(
دیگه عمرا یکی مپثله سردار با بیان ونفودذی گیرتیم بیاد
 
  • Like
Reactions: usl

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
من اصلن دوست ندارم بگم دیدی گفتم . چون کمبودی ندارم . و کلن fun هست برای من موضوعات فوتبال .
شماها هیچ کدومتون نمیدونید چی شده :) . شما نمیدونید چیکار کردن . ;):):):):):) امیدوارم قهرمان بشیم . فقط یه مسئله ای پروین خودش هم نفهمید چه جوری مدیر عامل شد .
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
من اصلن دوست ندارم بگم دیدی گفتم . چون کمبودی ندارم . و کلن fun هست برای من موضوعات فوتبال .
شماها هیچ کدومتون نمیدونید چی شده :) . شما نمیدونید چیکار کردن . ;):):):):):) امیدوارم قهرمان بشیم . فقط یه مسئله ای پروین خودش هم نفهمید چه جوری مدیر عامل شد .
والا خوشحال میشیم مارو هم روشن کنی داش علی ...
چیرو نمیدونیم ؟ رویانیان چیکار کرده
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
آقا صادق من قبل از این ماجراها خب از رویانیان بدم میومد چون با علی کریمی بد کرد اما در حد نرمال اما اینی که میگم ... . مهم نیست . همیشه پشت پرده اتفاقاتی میوفته و ظاهر قضیه طوری هست که ... متاسفم که نمیتونم بگم . به هر حال گذشت .
شاید بعد ها خبرهایی بشنوید.
 

koonkooa

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,274
لایک‌ها
2,542
عجبا !!!

رويانيان اگر اينده نگر بود و كمي تاريخ رو مطالعه كرده بود ميفهميد كه هر لحظه امكان داره يكي ديگه رو بيارن سر كار !!!! پس يك درصد هم اينده نگر نبود !

دوم عمه من كه استعفا نداد كه خودش پاشد بعد از باخت استعفا داد چرا ؟!!! اگر تيم مساوي يا ميبرد هم استعفا ميداد !!!! اصلا باخت استعفا نميداد و صبر ميكرد تا بيرونش كنند !!!!

دو روز ديگه همين اقا گنداش بالا مياد كه چه كارهايي پشت پرده انجام داده !!!

اون عزيزي كه ميگه تقصير رويانيان نيست تقصير عمه من هست شايد !! اولا براي چي به بازيكنا وعده ها تو خالي داده ؟ براي چي استعفا داد ؟ براي چي هر روز هر روز مصاحبه و حاشيه ؟ براي چي وقتي پول بازيكنا رو نداده پا ميشه ميره ايتاليا عكس يادگاري براي يك تيم دولتي و ... ميگيره ؟ براي چي وقتي پول نداده به نيلسون ميگه حق حرف زدن نداره ؟ برا چي تو اون اوضاع رفت ژوزه رو اورد ؟ برا چي با كريمي چپ افتاد ؟ برا چي گند زد كه تو نيم فصل يحيي رو بياره ؟ برا چي وقتي جشن ٥٠ سالگي ميگيري وقتي تيم هنوز ٥٠ ساله نشده با اون هزينه هنگفت ؟ برا چي ميري فلان جا و ميگي به من ماهي ٢٠٠ مليون بديد هر مجوزي خواستيد براتون اوكي ميكنم ؟ برا چي از هواپيما و شبكه در مريخ صحبت ميكني وقتي خودت هم ميدوني كه ممكنه فردا نباشي ؟

ادم خوبه خودشو نشون داد و رفت و الان هم همه تقصيرا گردن عمه من هست خوبه !

هميچين ميگيد بي تقصير كه انگار هيچ سهمي نداره تو اي وضعيت ايشون ! درصد بالايي از تقصيرها به همين اقا بر ميگرده !
 
بالا