• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
در آخر یه مسئله ای رو من بگم شخص خوده من روی هیچ فردی قضاوت نمیکنم اصلن خودم رو در حدی نمیدونم که قضاوت کنم . من همیشه میگم اگر مدیر عامل X کار کنه به فکر تیمش باشه در ظاهر و در باطن اگر اون شخص رویانیان باشه من دوسش دارم ازش حمایت میکنم . اگر هم با توجه به حواشی ها دارم میگم خود شخص من قضاوت نمیکنم . شاید من اشتباه شنیده بودم من کسی نیستم قضاوت کنم رو شخصی که اسمش اینجا برده شده بوده اما در کل اگر چیزی میگم این نکته هست آقای مرتضی گفتن این فوتبال جنبه fun داره که روز به روز به این نتیجه بیشتر پی میبرم . پس چون به این دید میبینم این دوستانی که یک اسم رو هی فریاد میزنن یادشون باشه در دیزنی لند زندگی نمیکنن . مدیر عامل X میره Y میاد . خودتون رو ناراحت نکنین .
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
برا چي تو اون اوضاع رفت ژوزه رو اورد ؟ برا چي با كريمي چپ افتاد ؟ برا چي گند زد كه تو نيم فصل يحيي رو بياره ؟
شما اول مشخص کن هوادار فوتبالی ؟ یا هوادار شخص ؟
برای من علی کریمی بدون پرسپولیس فقط یه اسمه مثل همه اسم های دیگه ... زیاد رو این اسامی مانور ندید از این گنده تر زیاد داشتیم ...
با علی کریمی چپ افتاد چون علی کریمی با افراد زیادی چپ افتاده اگر یکی از اون افراد اومدن بگن چرا اینم میگه ...

ولی در مورد ژوزه ... ژوزه یه ارثی برا پرسپولیس بجا گذاشت که میلیاردها میارزه ... یه دروازبانی که بعد از سالیان سال پرسپولیس رو بیمه کرده
اینا به کنار ... کارنامه ژوره رو ببینید دوست عزیز ... هم آماری هم عملی این مربی باید جواب میداد و بهترین گزینه بود ! ولی از اونجایی که نظم و انضباط اصلا معنا نداره و نداشته تو این فوتبال نتونست نتیجه بگیره و شما مطمئن باش لیگ مصر خیلی غنی تر از لیگ ایرانه ... ژوزه نتونست کار کنه چون بازیکن ایرانی جنس نچسب رو زود پس میزنه ! هر کاری برا زمین زدنش کردن ... و در آخر باز هم شما طلبکار شدی ...
یکی از چهره های مطرح فوتبال پرتغال کسی که نیمکت تیم ملی پرتغال رو حق خودش میدونست و...

حرف برا گفتن زیاده ولی مطمئن باش مطمئن باش برادر کسی بیشتر از من و شما دلش برا پرسپولیس نمیسوزه پس خودت رو وقف کسی نکن ...
 

ahwaz1986

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
515
لایک‌ها
201
هیچی دیگه
اینها تمرین کردشون تحفه ای نبود
تمرین نکردشون سوژه خنده است
خوبه نه جامی بردن نه حتی عرضه کسب سهیمه آسیایی داشتند
وگرنه دیگه چه می کردن
بدبخت محرمی ها و پیوس ها
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
دايي: فردا تصميم نهايي را مي گيريم

سرمربي تيم پرسپوليس گفت:شنبه قبل قرار بود آقايان سر تمرين باشند ولي ما کسي را نديديم.
00944882.jpg

علي دايي در حاشيه تمرين روز پنجشنبه پرسپوليس درباره ادامه اعتصاب سرخپوشان اظهار داشت:متاسفانه فقط در هيات مديره قول دادند و اين هفته قولشان عمل نشد.آنها دوست دارند پرسپوليس را خراب کنند.ما بيشترين شانس را براي قهرماني داشتيم اما عين آب خوردن ما را زدند.مگر به مردم فکر نمي کنند؟

به گزارش اوج، وي ادامه داد:بچه ها با غيرت ايستاده اند اما به آنها بي احترامي شده است.ما قصد داريم فردا تصميم نهايي خود را بگيريم.اميدوارم کاري را کنيم که به صلاح تيم باشد.

سرمربي پرسپوليس افزود:شرمنده مردم شديم.مردم بدانند مگر مي شود که با شرمندگي زن و بچه بازيکنان سير شود؟فقط وعده و وعيد دادند و به شعورها توهين کردند.صد رحمت به زمان رويانيان چون او حداقل جوابگو بود و تلاشش را مي کرد.يک هفته است چيزي نديدم.شنبه قبل قرار بود آقايان سر تمرين باشند ولي ما کسي را نديديم.هيات مديره حتي پاسخ تلفن ما را هم نمي دهد.مگر مشکل ما پادش بازي با سپاهان است که مي گويند پاداش را به دايي بدهيم؟مگر مشکل بچه هاي ما پاداش ها است؟آنها 25 بازي کردند ولي بين 20 تا 25 درصد پول گرفتند.برخي حتي هيچي نگرفته اند.

وي ادامه داد:آنها در جلسه هيات مديره به شرف قسم خوردند که 3 تا 4 ميليارد بدهند و حتي پاداش ها را هم بدهند.تا اين لحظه که ظهر است و بانک ها تعطيل شدند يک ريال هم واريز نشده است.آقايان اگر نمي توانند بدهند بگويند نمي توانيم.حتي بگويند يک ماه ديگر که در آن صورت بچه ها فکر ديگري مي کنند.اگر قسم خورده اند بايد انجام بدهند.مرتب مي گويند با بچه ها صحبت کن ولي در اين شرايط من خسته مي شوم.

دايي افزود:از ديروز اعصاب من خراب شده است.اگر نمي توانند کمک کنند پس براي چه آمدند؟فقط مصاحبه مي کنند.در اين دو هفته بچه ها غيرت خودشان را مقابل سپاهان نشان دادند.اگر فکر خراب باشد مغر کار نمي کند.شما اگر يک جا کارگر هم باشيد،5 روز پول نگيريد در روز بعدش نمي آييد.اگر حرفي داريد بياييد اينجا بزنيد نه اينکه مصاحبه کنيد.به جز پنجعلي کسي سر تمرين نيامده است.مگر تيم محلي است يا مال علي دايي است؟با دعواهاي بيرون به تيم ضربه مي زنند.مطمئنا هر چه داد بزنيم فايده اي ندارد و مانده ايم.وزارت ورزش و دولت در اين وسط چه نقشي دارند؟اگر تيم مال شما نيست مصاحبه کنيد و بگوييد تيم مال ما نيست.بايد تا آخر امسال با تيم تسويه کنيد.خدا را شکر از جيب خودشان که پول نمي دهند.طرفدار هر کسي که هستيد به خاطر مردم کمک کنيد و شعار ندهيد.پس از بازي با سپاهان ديديد مردم چقدر خوشحال شدند اما آنها خودشان را به خواب زدند.
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
این شرایط تا حد زیادی قابل پیش بینی بود. منظور مشکلاتی است که به لحاظ مالی گریبانگیر باشگاه است و عزمی برای حل درست و بنیادین آن دیده نمی شود و هیچ کس (از آقایان تصمیم گیرنده در باره باشگاه) هم شفاف پاسخ نمی دهد که این همه فشار برای تعویض مدیریت در این زمان از فصل برای چه بوده و اگر هم واقعا لازم بوده اکنون و در این برحه زمانی چه دستاوردی داشته است؟؟!

اگر مشکلات مالی و مدیریتی حل نشود، هر گونه انتظاری - حتی کسب سهمیه! - از تیم فعلی غیر منظقی خواهد بود.
وزیر ورزش فعلی هم دارد نشان می دهد که در فلسفه فکری اش، اسامی همچون استقلال و پرسپولیس جای خاصی ندارند ...

---------------------------

... هر چه بیشتر می گذرد بیشتر پی می برم که فوتبال و هیجانات مثبت و زیبایش از این مملکت رخت بسته:

پول های میلیاردی بدون پشتوانه و حساب و کتاب مشخص و فوتبالیست هایی که بر خلاف دیروزی ها که از جنس عامه مردم بودند و اقشار مختلف فوتبالدوست با آنها همذات پنداری می کردند، اما امروز گلگیر سپر ماشین دم دستی شان هم در معادلات ریالی یک ساله همان مخاطبان کثیر و عاشق جایی ندارد؛ فوتبالیست هایی که خیلی زود و راحت از این باشگاه به باشگاه رقیب می روند و هر فصل در بخش دیگری از رویای کودکی! روزگار را سپری می کنند و دیری نمی گذرد که نمی توانی یک پرسپولیسی یا استقلالی اصیل پیدا کنی؛ امروز اعتصاب ها بابت نرسیدن پول حرف اول تیترهای محافل فوتبالی شده و بازیکنانی که دایما در حال ذکر مصیبت! ناداری زن و فرزندان شان اند و نهایتا هم ناچارند به کشور همسایه برای مشتی دلار بیشتر بروند؛ داور هایی که امروز راحت تر از دیروز دریاره غش و ضعف کردن شان "همگان" داد سخن می دهند و زیر میزی ها و افشاگری ها و پچ پچ های دیروز، امروز تابلویی بزرگ در دست مدیران بر سر کار است بر بریده شدن سر تیم متبوع شان؛ از دیگر سو پیشکسوت سپید موی امروز و متعصب غیور دیروز که دستش از این هیاهو و ریخت و پاش و پورشه و مازاراتی و ...! دور مانده و هر از چند گاهی چوبی بر می دارد تا در چرخی که هنوز نیمدور هم نچرخیده بگذارد و به شکلی سهم و دین خودش را به این فوتبال مدرن ادا کند ...
از آن سو دولتمردانی که علاقه مردم مشتاق و فوتبالدوست، در نزد ایشان حداکثر در حد علاقه یک کودک 2 ساله به آب نباتی 100 تومانی است! در همان حد و حدود ...!

...

برای این شلم شوربا و بهتر بگویم برای این "تراژدی"، من لزومی به مغموم شدن یا حرص و جوش خوردن نمی بینم! این حداقل واکنشی است که فعلا - و در این شرایط - پذیرفته ام داشته باشم ...
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
من فقط موندم این دوستانی که علی کریمی میگفت اااا صداشون در میومد . الان این حضراتی که اعتصاب کردن نظرشون رو در مورد این افراد هم بگن خیلی خوبه ؟ همین رو به شما بگم برین ببینین ماشین آقای صادقیان چیه بعد بیایین بگین ما وام گرفتیم آره ما هم باور کردیم .
 

Apple lob

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2013
نوشته‌ها
2,815
لایک‌ها
4,389
محل سکونت
تهران
پروین با پول امد پرسپولیس بالاخره تمرین کرد
 

Apple lob

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2013
نوشته‌ها
2,815
لایک‌ها
4,389
محل سکونت
تهران
خیلی مردی خیلی آقایی ، دمت گرم

حاج حسین هر وقت مشکل داشتیم به عشق هوادارا اومدی جلو و بدون هیچ چشم داشتی کمک کردی. دمت گرم که امروز هم پول پاداش های بازیکن ها دادی هم کمی از قسطشونو
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
اتمام حجت دايي با بازيکنان پرسپوليس

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس خطاب به بازيکنان گفت: اگر امروز تمرين نکنيد من هم از فردا ديگر سرمربي تيم نيستم.
00944882.jpg

علي دايي در نشستي که با بازيکنان پرسپوليس بعد از جلسه آنها با علي پروين داشت، خطاب به بازيکنان گفت: هر تصميمي شما بگيرد من هم با شما هستم. حمايت‌تان مي‌کنيم. چون مشکل دارم. اما اين را بدانيد اگر امروز تمرين نکنيد من هم از فردا ديگر سرمربي پرسپوليس نيستم و روي نيمکت تيم نمي‌نشينم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: چون بايد جواب هواداران را بدهم و بازي حساسي با فجرسپاسي داريم و هواداران از ما انتظار دارند اگر تمرين نکنيد من هم ديگر روي نيمکت نمي‌نشينم. هر تصميمي شما بگيريد من هم با شما هستم.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
خب... ظاهرا قهرمانی رو به رقبا بفرما زدیم... سپاهان از خوان اول گذشت... مبارک آرزومندان... ما بشینیم به امید معجزه...
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
وداع همیشگی مرد خوش‌اخلاق فوتبال ایران در سالروز تولدش

مجید سبزی یکی از فوتبالیست‌های خوش‌اخلاق ایران بود که همین اخلاق خوب و متانتش هیچ‌گاه از یادها نمی‌رود.

او فوتبالش را از باشگاه هما آغاز کرد و در پرسپولیس نیز به کارش خاتمه داد تا یکی از پیشکسوتان این باشگاه لقب بگیرد.

perspolis (19) copy.jpg

وی که در دهه 70 در یک مجموعه تلویزیونی نیز به بازی پرداخت، سال‌ها سرمربی تیم فوتبال هنرمندان بود.

سرمربیگری تیم فوتبال هنرمندان را نیز به عهده داشت. (زادهٔ 18 بهمن 1337 و درگذشتهٔ 18 بهمن 1384) بازیکن ایرانی فوتبال بود. وی سابقه حضور در تیم‌های فوتبال هما و پرسپولیس را داشت.

وی همچنین در سال‌های 1375 و 1376 در مجموعه تلویزیونی به سوی افتخار بازیگری کرده است.

مرد خوش‌اخلاق فوتبال ایران در روزهای ابتدایی بهمن 1384، پس از خروج از باشگاه پرسپولیس که با آنها نیز دچار اختلافاتی شده بود، دچار حمله قلبی شد و بعد از چند روز بستری شدن در بیمارستان قلب، درنهایت درست در روز تولدش 18 بهمن (1337) دار فانی را وداع گفت.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
پروین: رویانیان عزیز؛ لیست بدهی‌ها کار من نبود و امور مالی باشگاه آن را اعلام کرد

علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اظهارات محمد رویانیان مبنی بر اینکه حاضر است در هیأت مدیره در مورد بدهی‌های باشگاه صحبت کند و این بدهی‌ها را قبول ندارد گفت: لیستی که در آمده کار من نیست، بدهی و طلب رویانیان از باشگاه توسط من لیست‌برداری نشده و اصلاً به من ربطی ندارد که بخواهم درباره آن حرفی بزنم اما عددی بیرون آمده که ما آن را اعلام کردیم.

وی افزود: آقای رویانیان عزیز قربانت بروم، لیستی که ارائه شده توسط امور مالی باشگاه بوده و ناراحتی ندارم چون من هیچ وقت دنبال این نبودم که بخواهم زیر پای شما را خالی کنم یا خدای ناکرده زحمات‌تان را زیر سؤال ببرم.

پروین تاکید کرد: انشاءالله یک ریال هم سردار بدهکار نباشد، من از خدا می‌خواهم که اینطور باشد اما اگر عدد و ارقامی اعلام شده که سردار ناراحت است به من ربطی ندارد چون موضوعی بوده که از باشگاه خواسته شده و امور مالی آن را در اختیار گذاشته است. فردا ننویسید من می‌خواهم برای سردار نامه‌نگاری کنم و یا از این گونه حرفها این مسئله‌ای بوده که امور مالی آن را در آورد و حال شاید بخشی از آن متعلق به قبل باشد، ما هم حاضریم هر جا که بخواهند درباره این موضوع توضیح بدهیم. اما خلاصه باید این موضوع رسیدگی می‌شد چون از ما خواسته بودند. الان هم می‌گویم اگر اعدادی را اعلام کردیم اصلاً از قول ما نبوده است.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
از این تیم با همه حاشیه های دور و برش نمیشه چیزی انتظار داشت .... فصلی رو که روزنه امیدی برامون ایجاد کرده بود ...به راحتی داریم تقدیم رقبا میکنیم .........

مسایل و روشهایی که اطلا فوتبالی نیستن و به مسایل فنی مربوط نمیشن تیمو از پا درمیارن!
 
Last edited:

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



پروين چک پاداش بازي با سپاهان را به دايي داد


00946507.jpg


پس از حضور علي پروين در تمرين امروز پرسپوليس و صحبت‌هايي که خيال بازيکنان را راحت کرد که هيچ پولي بابت مطالبات‌شان وجود ندارد که به آنها داده شود و بازيکنان نيز تصميم گرفتند که با همين وضعيت تمرين کنند، سرپرست باشگاه پرسپوليس در هنگام خروج از زمين درفشي‌فر چک بازي با سپاهان را که حدود 300 ميليون است به دايي داد.

علي دايي نيز با توجه به اينکه بازيکنان از اين موضوع اطلاع نداشتند، قرار شد تا فردا اين چک را نقد کند و در اختيار بازيکنان بگذارد، اين در شرايطي است که بازيکنان در هنگام خروج از ورزشگاه هيچ اطلاعي از اين پاداش نداشتند.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!


کاروان پرسپوليس با 3پرواز راهي شيراز مي‌شود


00946088.jpg


تيم فوتبال پرسپوليس در يکي از حساس‌ترين بازي‌هاي خود در چارچوب ليگ برتر روز يکشنبه در شيراز ميهمان فجر است.

از همين‌رو بالاخره پس از حرف‌وحديث‌هاي فراوان پرسپوليس بليت سفر به شيراز را مهيا کردند و قرار است فردا در 3 پرواز جداگانه وارد شيراز شوند.

کاروان اول قرمزپوشان ساعت 13، کاروان ساعت 17 و کاروان سوم ساعت 20 به سمت شيراز پرواز خواهند کرد. البته بازيکنان با يک پرواز به شيراز خواهند رفت.
 

CP-YOU

Registered User
تاریخ عضویت
2 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
193
سن
40
محل سکونت
tehraaaaaan
من فکر کنم ماههاست اینجا کامنت نمیذارم ، شاید جدیدتر ها اصلا نشناسنم
درهرصورت اومدم یه چیزی رو بگم

همه ما کار می کنیم که پول در بیاریم
همه ما اگر توی محیط کار حق و حقوقمون عقب بیوفته واکنش نشون میدیم
کمترین واکنشمون قطعا دلسردی و کاهش راندمان کاریست
تا اینجا شاید بشه به بازیکنان تیم حق داد
اما
این وسط حقیقت بنظر من یک روی دیگه ای هم داره
در روزهایی که درصد قابل توجهی از هوادارها - بخصوص استادیوم رو ها - ماهانه در آمدی کمتر از 1 میلیون دارند
در روزهایی که تعویق در پرداخت حقوق بخصوص در بخش خصوصی امری بدیهی و غیرقابل اعتراض است
یکسری بازیکن که بعضا از یک استپ ساده عاجزند و در شرایط عادی سر جمع 2 میلیارد هم نمی ارزند
بابت اینکه تا اینجای کار فقط 30% حقوقشون رو گرفتند دست به اعتصاب می زنند
اونم در حالیکه تمام 3-4 سال اخیر مشغول گندزدن و بازی با اعصاب و روان ما بودند
اونم درحالیکه یه امسال با تضعیف رقبا ، بلاخره ما هم رنگ بالای جدول رو دیدیم
یه حساب سرانگشتی می گه 30% قرارداد این آقایون ، حداقل نزدیک 100 میلیون تومان میشه
این درحالیه که اغلب هوادارهای اینها 100 میلیون رو نه طی 7-8 ماه بلکه طی 7-8 سال هم ممکنه نتونن در بیارن
این بزرگواران همچین می گن برامون مشکل ایجاد شده و پول کرایه ماشین نداریم و ...
که انگار از سر سال تا حالا 100 هزار تومن مساعده گرفتن فقط !!
عزیز ! بزرگوار ! شما دستکم - دستکم - 100 میلیون بابت این 7-8 ماه گرفتید و کاش به احترام تمام کم کاریهاتون
تمام خودخواهی ها و منم منم هاتون که نتیجه ش شد بازی با اعصاب چند ده میلیون آدم
به خاطر نتایجی که گاهی ما رو روزها خونه نشین کرد و سرافکنده
نه اصلا بخاطر اون بچه هایی که 2 تومن کلا جیبشونه اونم هزینه می کنن که بیان سر تمرین تیمتون
یه امسالو با همین پول ناقابل سر می کردید و جشنواره بازی کردن با اعصاب ما رو تکمیل نمی کردید !
واقعا حیف تیم من ، که این موجودات غریب توش بازی می کنند
حیف پیرهنی که تن محمود کلهر بود و سالها به احترامش نیمکت نشینی پرسپولیس رو افتخار دونست و تا عذرش رو نخواستن تیم رو ترک نکرد
حیف پیرهنی که تن این تاجر ها ی تازه به دوران رسیده شد
حیف تیم من که محله ی برو بیا شد !
دیگه نمی دونم چی بگم

زنده باد پرسپولیس و پرسپولیسی
 

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,144
لایک‌ها
13,441
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها
... هر چه بیشتر می گذرد بیشتر پی می برم که فوتبال و هیجانات مثبت و زیبایش از این مملکت رخت بسته:
...

مدت مدیدی است برادر که منوال همینطوره ،
قسمتیش از ندانم کاری و قسمتیش از عمد ...


.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
من فکر کنم ماههاست اینجا کامنت نمیذارم ، شاید جدیدتر ها اصلا نشناسنم
درهرصورت اومدم یه چیزی رو بگم

زنده باد پرسپولیس و پرسپولیسی

بانو خوش آمدید... شماها ما رو دلگرم میکنید... جای امثال شما اینجا همیشه خالیه...
 
بالا