• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
به بازی یکشنبه خوشبین نیستم. نمیدونم چرا کلا بعداز برد فولاد برابر تراکتور کلا نا امید شدم
از هفته ها پیش خیلیا میگفتن ما امید نداریم و حتی نمیتونیم سهمیه اسیا رو بگیریم
و دیدیم که تا حالاش خیلی خوب خودمونو کشوندیم بالا
من هنوزم به این دو هفته امیدوارم:)
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
صادقيان و عباس‌زاده امروز تست مي‌شوند

وضعيت آسيب ديدگي پيام صادقيان و محمد عباس زاده دو بازيکن مصدوم پرسپوليس امروز مشخص خواهد شد.
00945148.jpg

به گزارش ورزش سه به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، دکتر حقيقت، پزشک تيم فوتبال پرسپوليس درباره آخرين وضعيت مصدوميت پيام صادقيان گفت: نتيجه MRI پيام صادقيان را بررسي کرديم و اين بازيکن روز سه شنبه به فيزيوتراپي زير نظر کادر پزشکي پرداخت.

وي گفت: پيام صادقيان از ناحيه زانوي پاي راست با آسيب ديدگي مواجه شده و زير نظر کادر پزشکي است. ما در تمرين روز پنجشنبه از صادقيان تست خواهيم گرفت تا مشخص شود که او از شرايط لازم براي شروع تمرينات ويژه و دويدن دور زمين برخوردار است يا خير. ما پس از معاينه و اين تست درباره ساير برنامه هاي پزشکي و تمريني وي تصميم خواهيم گرفت. تلاش مي کنيم صادقيان را هرچه زودتر در اختيار کادرفني قرار دهيم. به طور کلي بايد بگوييم مشکل صادقيان حاد و نگران کننده نيست. ما تلاش مي کنيم وي را به بازي هاي باقي مانده برسانيم و پس از تست روز پنجشنبه مي توانيم اظهارنظر دقيق تري داشته باشيم.

پزشک تيم فوتبال پرسپوليس درباره آخرين وضعيت عباس زاده گفت: عباس زاده از ناحيه عضله همسترينگ با مشکل مواجه شده و زير نظر کادر پزشکي است. ما تمام تلاش خود را انجام مي دهيم تا روند بهبودي عباس زاده سرعت بيشتري داشته باشد. عباس زاده نيز روز پنجشنبه معاينه و تست خواهد شد
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
راه‌آهن با 3 غايب برابر پرسپوليس

تيم فوتبال راه‌آهن سورينت در ديدار با پرسپوليس 3 بازيکن خود را در اختيار نخواهد داشت.
00946663.jpg

تيم راه‌آهن سورينت در هفته بيست‌ونهم ليگ برتر بايد رودرروي پرسپوليس قرار بگيرد که اين بازي يکي از حساس‌ترين مسابقات هفته محسوب مي‌شود.

به نقل از تسنيم، راه‌آهن در اين ديدار 2 بازيکن خود را به دليل محروميت و يک بازيکن را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد. فرزاد آشوبي و بهادر عبدي 2 بازيکن محروم اين تيم هستند و ابراهيم کريمي هم همچنان مصدوم است و نمي‌تواند تيمش را در ديدار با پرسپوليس همراهي کند.

همچنين پيروز قرباني تمرينات اين هفته تيمش را با مصدوميت دنبال کرده و وضعيت او براي ديدار با پرسپوليس مبهم است.

ديدار پرسپوليس - راه‌آهن سورينت روز يکشنبه و از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

صادقيان: مي‌توانم مقابل راه‌آهن بازي کنم

هافبک مصدوم تيم فوتبال پرسپوليس از آمادگي کاملش براي بازي مقابل راه‌آهن خبر داد.
00946671.jpg

پيام صادقيان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره وضعيتش براي بازي در ديدار حساس تيمش مقابل راه‌آهن اظهار کرد: چند روزي بود که با مصدوميت دست و پنجه نرم مي‌کردم اما پزشک تيم پنجشنبه از من تست گرفت و اعلام کرد که از نظر بدني هيچ مشکلي ندارم.

به نقل از ايسنا، وي افزود: ديروز نيز تمرين کردم و هيچ مشکلي براي بازي يکشنبه مقابل راه‌آهن ندارم، البته در تمرين‌ها احتياط لازم را داشتم تا خداي نکرده اتفاق خاصي نيفتد. با اين حال از همه لحاظ براي بازي مقابل راه‌آهن آماده‌ام و بايد ببينم نظر آقاي دايي چيست.

صادقيان همچنين درباره حريف تيمش در هفته ماقبل پاياني ليگ به ايسنا گفت: راه‌آهن جزو تيم‌هاي خوب ليگ است و ما نيز براي برد به ميدان مي‌رويم. به هيچ وجه به وضعيت تيم مقابل کاري نداريم و در دو هفته باقي مانده تنها بايد به برد فکر کنيم.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
خدارو شکر باری بازی با راه آهن هیچ مصدومی نداریم
ولی در عوض 3 بازیکن راه آهن نیستن .... حالا دایی باید با بهترین ترکیبش بیاد تو زمین
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
نبود بهادر عبدی:general312: که معلوم نیست چرا اینقدر انگیزه داشت همیشه، خیلی خوبه همین یعنی یک هیچ:general609:
راه اهن هم باید 20 دقیقه ای کارش تموم شه
ابراهیم زاده هم به گمونم تا حالا جلوی دایی نتیجه نگرفته
همه و همه مهیاست دایی جان:general504: بزن بترکون ببینیم!
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
صادقیان :

آرزویم این است که پرسپولیس بتواند در سال 93 یک جام بگیرد. همه بچه ها همدل هستند. هواداران امسال در سرما و گرما پشت تیم ما بودند و خدا را شکر با برد داماش شرمنده آنها نشدیم. به کورس قهرمانی برگشتیم و دو قدم با هدف فاصله داریم. از هواداران می خواهم روز یکشنبه به ورزشگاه بیایند تا یک برد دیگر را با آنها جشن بگیریم و سپس برای صدرنشینی و قهرمانی به اهواز برویم. ما هواداران خونگرمی داریم و به نظرم لیاقت آنها قهرمانی و کسب سهمیه آسیاست. مطمئن باشید روز یکشنبه تنها نیستیم چون مردم مثل همیشه همه مشکلاتمان را می دانند و مثل کوه پشت ما هستند.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
ابراز همدردی و تسلیت باشگاه پرسپولیس و سرخپوشان به عباس زاده
xakhbar.jpg.pagespeed.ic.-b6UOgCoJq.jpg
پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با محمد عباس زاده به دلیل حادثه ای که برای بستگان وی روی داد ابراز همدردی کردند و به وی تسلیت گفتند.


به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس؛ محمد عباس زاده مهاجم پدیده و گلزن پرسپولیس به دلیل حادثه گازگرفتگی خواهرزاده اش و فرزند خواهرزاده اش را از دست داد و در سوگ نشست.

باشگاه پرسپولیس و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ائم از کادرفنی و بازیکنان امروز به دلیل این ضایعه با عباس زاده ابراز همدردی کرده و به وی تسلیت گفتند.
پ ن: عجب ضربه روحی بدی:general503:
اونم چه بد موقع
 

amirakbari00

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2011
نوشته‌ها
625
لایک‌ها
469
سلام دوستان
فردا کسی از اینجا میاد استادیوم ؟
ما فردا میرم ایشالله یه برد پر گل نسیبمون شه
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
سلطان صحبت های شهریار رو تایید کرد

علی پروین:
* نمیخوان تیم دایی قهرمان بشه.

* این که وزارت ورزش صحبت های دایی رو تکذیب کرده اشتباهه. ما امروز پیش کفاشیان رفتیم و به ما گفتن 3 تا شرط برای پرداخت پول گذاشتن.

* وزارت ورزش گفته 50% پول بازیکنا رو بیشتر ندید و بقیه رو تخفیف بگیرید و به کادر فنی هم پول ندید. مگه با بقالی طرف هستن؟

* شدیم موش آزمایشگاهی آقایون! این چه شرط و شروطیه که گذاشتن؟ این بچه ها و کادرفنی تا الان به خاطر مردم بازی کردن. پس مرام و معرفت کجا رفته؟

* وقتی گفتن 2 میلیارد پرداخت میکنن خوشحال شدم و به آقای منتقمی گفتم سریع این پول رو با نظر دایی بین بچه ها تقسیم کن.

* اگه نمیخواستن این پول رو بدن چرا اینکارارو کردن؟

* تمام صحبت های دایی رو تایید میکنم. دوشنبه حرفامو میزنم.

* از دایی خواهش میکنم این دو بازی با قدرت کار رو پیش ببره چون سر مردم رو نمیشه کلاه گذاشت. آقایون نمیخوان پرسپولیس با دایی قهرمان بشه.


پ.ن: تو روحتون اقایون
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
اخبار کوتاه از پرسپوليس

پاداش برد مقابل داماش علاوه بر بازيکنان به پرسنل و نگهبانان درفشي‌فر نيز اهدا شد.
00944748.jpg


در جريان تمرين امروز پاداش برد مقابل داماش علاوه بر بازيکنان به پرسنل و نگهبانان درفشي‌فر نيز اهدا شد که اين موضوع باعث شد تا پرسنل اين ورزشگاه خوشحال شده و براي تشکر نزد علي دايي بروند.

به نقل از فارس، 19 بازيکن براي ديدار با راه‌‌‌آهن راهي اردو شدند. از جمله خط خورده‌هاي معروف ليست پرسپوليس براي ديدار با راه‌‌آهن مي‌توان به نام سيدمهدي سيدصالحي اشاره کرد.

*مصدومان پرسپوليس از جمله صادقيان، سيدجلال حسيني و محمد عباس‌زاده با رفع مصدوميت خود راهي اردوي سرخپوشان شدند.

*در اواخر تمرين امروز، بوي اعتصاب از تمرين مي‌آمد به طوري که بازيکنان پس از اتفاقات امروز قصد داشتند تمرين را ترک کنند که با صحبت‌هاي دايي و اينکه بازيکنان به خاطر هواداران با مشکلات کنار بيايند، از ترک تمرين منصرف شدند.
 
  • Like
Reactions: usl

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

دايي: به مردم دروغ نگوئيد


علي دايي به صحبت‌هاي مازيار ناظمي رئيس مرکز روابط عمومي وزارت ورزش واکنش تندي نشان داد.

00946228.jpg


علي دايي بعد از تمرين امروز پرسپوليس در واکنش به اظهارات مازيار ناظمي مبني بر اينکه شروط وزارت ورزش براي پرداخت دو ميليارد تومان به پرسپوليس صحت ندارد اظهار کرد: من اصلا نبايد جواب آقاي ناظمي را بدهم. ايشان کارمند ورزارت ورزش هستند و نبايد دباره اين مسائل صحبت کنند اما متاسفم که امثال آقاي ناظمي بايد به مردم دروغ بگويند. اگر ايشان با مردم روراست باشند، مردم خيلي بيشتر او را دوست دارند و به او احترام مي‌گذارند.


به گزارش ايسنا، او ادامه داد: اما آقاي ناظمي بايد به شما بگويم که شما اطلاعات کافي نداريد و انگار فقط خواسته‌ايد يک جواب بدهيد. وزارت ورزش نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس ارسال کرده بود و براي پرداخت دو ميليارد تومان شروطي تعيين کرده بود و همانطور که امروز در جلسه‌اي که در فدراسيون فوتبال برگزار شد، پروين و کفاشيان هم گفته بودند، ارسال اين نامه از سوي اين افراد تاييد شد.


دايي گفت: بعد هم هيات مديره باشگاه در اين رابطه تشکيل جلسه داده تا درباره اين پول تصميم‌گيري شود. اين دو ميليارد تومان اصلا به حساب باشگاه نرفته و به حساب سازمان ليگ رفته که هنوز چيزي به اعضاي تيم نرسيده است.


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس بار ديگر با انتقاد از وزارت ورزش گفت: آقاي ناظمي گفته که امسال 15 باشگاه ليگ برتري به طور ميانگين 35 درصد از قراردادهايشان را گرفته‌اند. در حالي که اين ادعا کاملا غلط است. بايد به شما بگويم که سپاهان 80 درصد، نفت 80 درصد، ذوب‌آهن 75 درصد، فولاد 80 درصد، تراکتور 55 تا 60 درصد، استقلال صنعتي خوزستان 75 درصد، مس کرمان 75 تا 80 درصد، گسترش 75 درصد، فجرسپاسي 45 درصد، راه‌آهن 35 درصد، داماش 35 درصد، پرسپوليس 40 تا 50 درصد و استقلال 50 تا 55 درصد گرفته است.حالا به نظر شما کجاي اين رقم‌ها ميانگينش مي‌شود 35 درصد؟!


دايي گفت: اين اطلاعاتي که شما مي‌دهيد اشتباه است. آمارهايي که وجود دارد خيلي با صحبت‌هاي آقايان فرق مي‌کند ما هم جزو 4 پنج تيمي هستيم که کمترين پول را گرفته‌ايم. ضمن اينکه قبل از عيد آقايان مي‌گفتند که تيم را خصوصي مي‌کنيم و تا يازدهم، دوازدهم فروردين باشگاه را به بورس مي‌بريم. اين وعده‌ها چه شد؟ فکر مي‌کنيد چون ما حرف نمي‌زنيم، اين صحبت‌هاي شما را يادمان رفته است؟ شما يک روز قبل از بازي حساس ما مقابل راه‌آهن اين شرط‌ها را مي‌گذاريد و بعد هم مي‌گوييد که دايي اشتباه مي‌کند. من يک سوال دارم آيا اين کار شما تيم ما را به حاشيه نمي‌برد؟ شما نمي‌خواهيد پرسپوليس قهرمان شود و با اين مسائل تمرکز ما را به هم مي‌ريزيد.


او ادامه داد: اگر کفاشيان تصميم‌گيرنده بود، اين پول را به پرسپوليس مي‌داد، اما پول به حساب سازمان ليگ رفته و گفته‌اند که آن را تقسيم کنيد. مگر آقاي خادم پيش از عيد نگفته بود که دو ميليارد الان به تيم مي‌دهيم و دو ميليارد هم در طول عيد به باشگاه مي‌دهيم تا به نوعي دست بازيکنان را بگيرد؟ لطفا از اين حرف‌ها نزنيد و خودتان را جلوي مردم خراب نکنيد. علي دايي هميشه حرف حق را مي‌زند و هيچ‌وقت دروغ نمي‌گويد. تمام اين صحبت‌ها را هم کفاشيان تاييد کرده است. من متاسفم براي افرادي که فقط به خاطر امنيت شغلشان عوام‌فريبي‌مي‌کنند و مي‌خواهند دروغ بگويند.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
اگه دایی فردا مسلمان و کفشگری رو توی ترکیب اصلی بزاره و نوری رو نیاره مطمئن باشین که میبریم:)
 
  • Like
Reactions: usl

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
انشالله هر جور شده ببریم یعنی هر جور ها حتی با نامردی :D
 
  • Like
Reactions: usl
بالا