• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
پرسپولیس 395 روز بدون باخت در آزادی
دایی تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی باشگاه‌های کشور 49 پیروزی به دست آورده و 24 مساوی و 23 باخت در کارنامه‌اش دیده می‌شود. دایی در صورت برتری مقابل راه آهن پنجاهمین پیروزی اش در پرسپولیس را به عنوان سرمربی رقم خواهد زد.
تیم فوتبال پرسپولیس با رکورد 395 روز بدون باخت در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال راه‌آهن خواهد رفت.
به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس فردا یکشنبه در شرایطی به مصاف تیم فوتبال راه آهن می‌رود که تجربه 395 روز بدون باخت در ورزشگاه آزادی را در کارنامه دارد.

آخرین باخت سرخپوشان در ورزشگاه آزادی به اسفند سال 91 و دیدار دو تیم پرسپولیس و راه آهن برمی‌گردد. در آن بازی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بود و علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن. پرسپولیس از آن روز به بعد در هیچ دیداری بازی را به حریفان خود در ورزشگاه آزادی واگذار نکرده است و در 21 بازی بدون باخت میدان را ترک کرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی مقابل راه آهن و با توجه به احتمال شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در تاریخ دوم مرداد 93 ، 107 روز دیگر در میادین رسمی و در ورزشگاه آزادی به میدان نخواهد رفت و با این اوصاف سرخپوشان در صورت نباختن به راه آهن رکورد 502 روز بدون باخت در ورزشگاه آزادی را در کارنامه خواهند داشت.

همچنین علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در صورت برتری مقابل راه آهن پنجاهمین بردش در دوران سرمربیگری در پرسپولیس را رقم خواهد زد. دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در سه فصل مسئولیت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس را بر عهده داشته و در 96 بازی روی نیمکت این تیم نشسته است.

دایی تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی باشگاه‌های کشور 49 پیروزی به دست آورده و 24 مساوی و 23 باخت در کارنامه‌اش دیده می‌شود. دایی در صورت برتری مقابل راه آهن پنجاهمین پیروزی اش در پرسپولیس را به عنوان سرمربی رقم خواهد زد.

علی دایی تا پایان فصل در دو بازی دیگر روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست و با 98 بار سرمربیگری در این تیم بعد از علی پروین دومین مربی تاریخ پرسپولیس خواهد بود که بیشتر از سایر مربیان تاریخ پرسپولیس روی نیمکت این تیم نشسته است.
 

aliandre

Registered User
تاریخ عضویت
23 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,449
لایک‌ها
737
سن
32
محل سکونت
Arak
دمتون گرم برین ورزشگاه رو پر کنین
انشاالله قهرمانیم
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
اخه از راهن بدم میات!همون پوله بلیتو چیپسو تخمه میترکونم توخونه من ترسم از اینه اخرسری این اتوبان واسمون قیف کنه مساوی کنیم:(
ولی بایدبرد جنگ جنگ تاپیروزی

Sent from my GT-I9300
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
ایشالا بیاری یزدان پاک میبریم و چشم میدوزیم به بازی فولاد. امیدوارم اس اس برای سهمیه هم شده انتحاری بازی کنه.
اگرم نشد امیدم به هفته آخره. دوبار تو لیگ برتر قهرمان شدیم هر دوبارش هفته آخر بوده، اینم ممکنه بکشه به هفته آخر.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
ایشالا بیاری یزدان پاک میبریم و چشم میدوزیم به بازی فولاد. امیدوارم اس اس برای سهمیه هم شده انتحاری بازی کنه.
اگرم نشد امیدم به هفته آخره. دوبار تو لیگ برتر قهرمان شدیم هر دوبارش هفته آخر بوده، اینم ممکنه بکشه به هفته آخر.
همسایه از حالا کشیده کنار :D
پستای هواداراشونو نگاه کنید قهرمانی نمیخوان هیچ میخوان ببازن:p
پرسپولیس قربونت برم که چی هستی تو
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
خلعتبری: برای گرفتن ۴ ریال برای‌مان شرط می‌گذارند/ چرا دروغ می‌گویید، بگویید پول نداریم خیال همه را راحت کنید
240x171xkhalatbari3.jpg.pagespeed.ic.IweK8QeqWs.jpg
پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار شد ماهی ۵ میلیون اجاره خانه به من بدهند اما ۷ ماه است از جیبم پول دادم، چرا دروغ می‌گویید، بگویید پول نداریم خیال همه را راحت کنید.

محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگویی درباره وضعیت حال حاضر پرسپولیس و مشکلات این تیم اظهار داشت: من 5 سال در ذوب‌آهن و حدود 3 سال در تیم سپاهان توپ زدم اما مشکلاتی را که در باشگاه پرسپولیس دیدم هرگز ذره‌ای از آن را در اصفهان ندیدم. واقعاً دست این بچه‌ها درد نکند که با این مبلغی که تا الان گرفته‌اند در پرسپولیس به میدان رفتند.

وی افزود: من نمی‌دانم این بچه‌ها چطور زندگی خودشان را بدون پول چرخانده‌اند، واقعاً خیلی سخت است. حسین ماهینی پولی نگرفته و مهرداد پولادی به بهانه مصدومیت، در هر سالی که برای پرسپولیس بازی کرده طلبکار است، برای برخی آقایان متأسفم.

خلعتبری تاکید کرد: یکسری آقایان می‌آیند و درباره تیم ما در این شرایط اظهارنظر می‌کنند و شرط برای پرداخت 4 ریال می‌گذارند اینها اصلاً نمی‌دانند که فوتبال چیست. اگر رشته ما کشتی بود من کوچک همه آقایان هستم و هیچ اظهارنظری نمی‌کنم چون بزرگ هستند اما آقایان می‌آیند درباره فوتبال اظهارنظر و تعیین و تکلیف می‌کنند که واقعاً متأسفم. این بچه‌ها سختی کشیده‌اند، مشکلات زیادی دارند و باید به داد این تیم رسید.

مهاجم قرمزپوشان تصریح کرد: فقط دو هفته به لیگ برتر مانده، این دو هفته هم خیلی زود تمام می‌شود و هر کس پی کار خود می‌رود درحالیکه ما نه پولی گرفته‌ایم و نه می‌دانیم باید به چه کسی اعتراض کنیم تا جواب ما را بدهد. آقایان چک برج 10 را به ما داده‌اند، خدا پدر دایی را بیامرزد شب بازی با استقلال 120 میلیون تومان به ما داد و بقیه چک که ما خرج کرده‌ایم معلوم نیست باید از چه کسی پولش را بگیریم. چک ما خرج شده و دست طلبکار است. ماشین 800 میلیون تومانی را با 170 میلیون پول سند نمی‌زنند. اینها درد و مشکلات ما است به نظر شما چه کار باید انجام دهیم.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا مشکل شما با عجمان امارات حل شد یا خیر، گفت: 250 هزار دلار بابت دریافت رضایت‌نامه‌ام از باشگاه پرسپولیس طلبکارم. نمی‌دانم چه قراردادی بود که مسئولان باشگاه پرسپولیس با عجمانی امضا کردند جالب این است هر ماهی که این قراداد دیرکرد داشته باشد باید 50 هزار دلار اضافه‌تر به عجمانی‌تر بدهند، الان 7 ماه از موعد پرداخت 250 هزار دلار گذشته و 350 هزار دلار اضافه‌تر باید به عجمانی‌ها پرداخت شود. این صحبتی است که مدیر برنامه‌های من اعلام کرد یعنی چیزی معادل 600 هزار دلار باشگاه پرسپولیس به عجمانی‌ها بدهکار است. نمی‌دانم چطور می‌خواهند این پول را بدهند.

وی افزود: البته این مسائل مهم نیست، مهم این است که آقایان زحمت به خود بدهند و به داد بچه‌ها برسند واقعاً زندگی کردن در این شرایط، سخت شده و یکسری درباره فوتبالیست‌ها فقط اظهارنظر می‌کنند که ما پول گرفته‌ایم، آقایان کدام پول؟ شیرینی 9 ماه به من گفت این یکشنبه و آن یکشنبه به تو پول می‌دهیم برای مسائل مختلف. قرار شد ماهی 5 میلیون اجاره خانه به من بدهند اما 7 ماه تا الان از جیبم پول دادم چرا دروغ گفتید یا چرا الان دروغ می‌گویید بگویید پول نداریم خیال همه را راحت کنید و ما هم تکلیف خودمان را بدانیم. مشکلات پرسپولیس زیاد است و واقعاً نمی‌دانم بعد از این دو هفته آیا ما به یک ریال از پولمان می‌رسیم یا نه فقط امیدوارم کسانی که فوتبالی نیستند درباره برخی مسائل صحبت نکنند.
خادم: وزارت ورزش هیچ پولی را به باشگاه‌ها پرداخت نمی‌کند / هیچ شرطی در کار نیست!
240x160xkhadem-parvin.jpg.pagespeed.ic.EuKpfVorOl.jpg
پرسپولیس نیوز : معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: برای پرداخت پول به پرسپولیس هیچ نامه و یا شروطی از سوی وزارت ورزش و جوانان مطرح نبوده است.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیررضا خادم با بیان اینکه به لحاظ قانونی وزارت ورزش و جوانان نمی تواند هیچ پولی را به هیچ باشگاهی اختصاص دهد اظهار داشت: طی توافقات صورت گرفته مقرر شده این پول به عنوان کمک به فدراسیون فوتبال تخصیص داده شود و فدراسیون نیز توسط سازمان لیگ این مبلغ را به باشگاه پرسپولیس بپردازد، این کار روال معمولی است.

وی در ادامه با تکذیب ادعای گذاشتن شرط و شروطی خاص برای پرداخت این کمک از سوی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: وزارتخانه به هیچ عنوان در امور جاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دخالت نمی کند.

معاون حقوقی و امور مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: باشگاه استقلال نیز با این مشکلات مواجه است و اگر قرار است ما شرطی بگذاریم قطعا مردم این انتظار را از ما دارند.

وی تاکید کرد این دو باشگاه متعلق به مردم هستند و هیچ کس توقع ندارد پرداخت ها خارج از قاعده و چارچوب تعریف شده و ثبت شده در سازمان لیگ اتفاق دیگری بیفتد.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
کفاشیان: 3 شرط وزارت ورزش برای پرداخت پول به پرسپولیس کذب است

کفاشیان اگر راست می‌گوید به قرآن قسم بخورد
پروین: اگر راست می‌گویید ۲ میلیارد تومان را همین الان بدهید/پنجعلی و درخشان هم دروغ می‌گویند؟

پنجعلی: کفاشیان گفت بازیکنان پرسپولیس از 50 درصد قراردادشان بگذرند / کفاشیان واقعیت را نمی‌گوید، پروین شاهد است
پیشنهاد میکنم پرونده آخرین شماره از ماهنامه "دنیای فوتبال" تحت عنوان "قلیان گیت" رو بخونید تا متوجه بشید پیش از دربی چه سناریوی کثیفی اجرا شد تا تنها نام دو بازیکن پرسپولیس از دل اون ماجرا بیرون بیاد. اتهامی که هیچوقت ثابت نشد و تنها انگیزه و دلیل رخ دادنش برهم زدن نظم و آرامش تیم پیش از یک بازی بسیار مهم بود. حالا همون سناریو به شکل دیگه ای درحال اجراست... قابل توجه همه اونهایی که امثال من رو به داشتن توهم توطئه متهم میکنن!!!
پرسپولیس حالا فقط هوادارهاش رو داره... تنهاتر و خسته از همیشه تاریخش. و اونهایی که قریب 30 سال تلاش کردن تا محوش کنن، اینبار از بالاترین مدارج و با توپ پر وارد شدن.
از همه کسانی که دسترسی دارن تقاضا میکنم به ورزشگاه برن و حمایت بی قید و شرطشون رو از پرسپولیس فریاد بزنن. هیچکس جلودار موج خشم هوادارها نخواهد بود. نمونه اش رو در توطئه برکناری رویانیان دیدید... همت کنید رفقا... تا بعدها حسرت نخوریم...
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
حداقل امیدوارم دوم بشیم . نائب قهرمانی هم. کم از قهرمانی نداره .
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
اعلام ترکيب پرسپوليس براي ديدار با راه‌آهن

ترکيب تيم فوتبال پرسپوليس براي بازي مقابل راه‌آهن مشخص شد.
00946410.jpg


پرسپوليس در يکي از حساس‌ترين بازي‌هاي خود از ساعت 17 و 30 دقيقه امروز در ورزشگاه آزادي به مصاف راه‌آهن مي‌رود.

به نقل از فارس، از همين رو ترکيب پرسپوليس براي ديدار مقابل راه‌آهن به شرح زير است:

نيلسون- نورمحمدي- بنگر- ماهيني- پولادي- صادقيان- حقيقي- خلعتبري- عباس‌زاده- عاليشاه و دهنوي.

اين در شرايطي است که علي دايي در ديدار مقابل داماش هم با همين ترکيب به ميدان رفت. نيمکت‌نشيني سيدجلال حسيني و محمد نوري و خط خوردن سيد صالحي و ميثم حسيني از ليست 18 نفره مهم‌ترين اتفاقات ترکيب امروز پرسپوليس است.
 
  • Like
Reactions: usl

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
پول بازیکن رو ندادن ....................... همه فکر و ذکرش باید به بازی باشه؟ ببازن هم نمیشه بهشون خرده گرفت ................!
 
  • Like
Reactions: usl

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
چه گل بدی هم خورد نیلسون
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
و بلافاصله عباس زاده گل مساوی رو زد
 
بالا