• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بارسلونا

Mohammad Yek110

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژوئن 2012
نوشته‌ها
613
لایک‌ها
1,263
محل سکونت
Isfahan
ولی در کل هرسال کلی بازیکن به بارسا لینک میشن و هیچ خبری نمیشه
مثه اون سال که فقط آلبا و سانگ رو خریدیم
جدی نگیرید این اخبارو

پ.ن : همزمان با پست بالا ارسال شد
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
من فقط از این دو تا خرید مطمئنم
تراشتگن و آلن هلیلوویچ
 

rms

Registered User
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
7,919
محل سکونت
اهواز
امیدوارم هر کاری میکنند تا قبل از جام جهانی نهایی بشه. چون بعد از مسابقات احتمال افزایش قیمت بازیکنان مورد نظرمون خیلی بالاست.
 

xavi68

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2010
نوشته‌ها
1,869
لایک‌ها
3,423
فابرگاس رو چرا دارن می فروشن
دهنمون صاف شد تا اینو از آرسنال خریدیم :mad:
 

hamed599

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,896
لایک‌ها
2,677
من نمیدونم این مدیریت احمق واسه چی میخواد فابرگاس رو بفروشه البته خودم جوابو دادم چون احمقه اینو میفروشن میرن گوندوغان رو میخرن حتما؟ واقعا بیشعور و احمق هستن از اینا بعید نیست فروش هامون واقعا عالی بوده یحی توره رفت سانگ عزیز جاش اومده الان اتوئو رو فروختیم ویا هم که با نون اضافه دادیم رفت حال میکنم با ارسنال بازیکن میفروشه 40 به بالا به ما بهترین بازیکن ها رو میخواد 15 تا .بیلاخ:Dهمه دیگه فهمیدن زوبی و بقیه مدیرا شلغم تشریف دارن
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
لوئیس انریکه در صورت هدایت بارسلونا، پویول را به عنوان دستیار خود انتخاب خواهد کرد
در صورتی که لوئیس انریکه سرمربی تیم بارسلونا شود، کارلس پویول نیز می تواند به عنوان دستیار وی در این تیم به کارش ادامه دهد.
بنا به گزارش Sport، این دو هم تیمی سابق در مورد این ایده با هم صحبت کرده اند و در حالی که هنوز تصمیم گرفته نشده است، انریکه می خواهد پویول را روی نیمکت و در کنار خود داشته باشد.

6is_entreno-barca-luis-enrique-y-p_54402260950_54115221152_960_640.jpg


بنا به ادعای این گزارش، انریکه می خواهد از شناخت پویول نسبت به بازیکنان، موقعیت نمادین او در میان هواداران بارسلونا و شخصیتی که دارد استفاده کند.

گفته می شود رئیس باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو و مدیر ورزشی تیم، آندونی زوبیزارتا تصمیم گرفته اند که لوئیس انریکه را جانشین تاتا مارتینو کنند و معتقد اند که انریکه برای هدایت بارسا واجد شرایط است.
تابستان گذشته نیز در حالی که تیتو ویلانوا به دلیل عود کردن بیماری خود از هدایت بارسلونا استعفا داد، نام انریکه به عنوان یکی از گزینه های جانشینی مطرح شد اما او قبل از آن با تیم سلتاویگو قرارداد امضاء کرده بود.

در حالی که هنوز او با تیم سلتا قرارداد دارد، اما به نظر می رسد که او به قول خود وفا کرده است و سلتاویگو اکنون دارای جایگاه مناسبی است و بدین ترتیب شرایط برای جدایی او و انتقال به بارسلونا مهیا می شود.

مارتینو و کادر فنی اش در پایان رقابت های امسال از کار برکنار خواهند شد و انریکه به همراه کادر فنی خود که شامل دروازه بان سابق بارسلونا، خوان کارلوس اونسوئه نیز می شود، جایگزین وی خواهند شد. اما انریکه می خواهد تعدادی از اعضای کادر فنی کنونی باقی بمانند و پویول را به عنوان دستیار خود انتخاب کند.
++++++++++++++++++
مدیر ورزشی گلادباخ : تر اشتگن به بارسلونا میرود !

مدیر ورزشی باشگاه مونشن گلادباخ در جدیدترین اظهار نظرش پیرامون مارک آندره تر اشتگن اعلام کرد که این دروازه بان جوان به بارسلونا میرود .

0lac_10065.jpg


مدیر ورزشی گلادباخ در مصاحبه با ZDF تاکید کرد که مارک آندره تر اشتگن در تابستان امسال به بارسلونا خواهد رفت .
+++++++++++
آخرین حضور مارک تراستگن در بورسیا پارک

سال 1996 آغاز فوتبال تراستگن در مونشن گلادباخ بود و او تابستان سال جاری این تیم را پس از 18 سال ترک خواهد نمود
به گزارش Kicker، مونشن گلادباخ روز شنبه و از رقابت های هفته سی و سوم بوندسلیگا در استادیوم بورسیا پارک میزبان ماینتس خواهد بود و این آخرین بازی خانگی مارک تراستگن در تیم مونشن گلادباخ خواهد بود.

481516347-marc-andre-ter-stegen-of-moenchengladbach-smiles-during_0.jpg


تراستگن در این خصوص گفت:"بازی مقابل ماینتس برای من بسیار احساسی و مهم خواهد بود، این دیدار آخرین حضور من در بوروسیا پارک خواهد بود و طبیعتا من می خواهم با یک برد از هواداران خداحافظی نمایم."

هنوز پیوستن تراستگن به بارسلونا به صورت رسمی اعلام نشده است، اما به نظر این انتقال نهایی شده باشد، وی در این خصوص نیز گفت:"من می خواهم زمان اعلام باشگاه آینده ام را خود تعیین کنم و بعد از پایان رقابت های این فصل این کار را خواهم کرد."

تراستگن در ادامه در خصوص مونشن گلادباخ گفت:"در تمام این سال ها باشگاه برای من کمک بزرگی بوده است و من فکر می کنم که در سه سال گذشته توانسته باشم اندکی از آن را جبران کنم."
++++++++
:general703::general703::general703: مشعوف میشویم:D
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
بعضی از رسانه ها گفته میشه که دیوید لویز در فهرست فروش قرار داره;)
حالا ببینم زوبی جان دست به کار میشه ؟:general710:
این تراشتگن وقتی میبینمش حال میکنم ااصلا"
برازنده شماره 1 گلری در بارسا هست.ببینم چیکار میکنی نا امیدمون نمیکنه
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004

تاتا ماریینو: برخی برای ستایش مادرید، گواردیولا را می کوبند؛ به ادامه فصل امیدواریم
تاتا مارتینو در آستانه بازی بارسلونا در برابر ختافه در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن صحبت در مورد بازی آبی و اناری پوشان از تدابیر پپ گواردیولا نیز دفاع کرد.
به گزارش AS، تاتا مارتینو در کنفرانس خبری پیش از بازی بارسلونا در برابر ختافه به اظهار نظر در مورد این بازی پرداخت:

دیدن انحطاط گواردیولا: جا انداختن یک سیستم جدید در فوتبال تحسن بر انگیز است. من با این فکر شما مخالفم. هر دو ما بر روی عقیده های فوتبالی خود تمرین می کنیم و به دنبال جذاب تر کردن فوتبال خواهیم بود. گاهی اوقات شما پیروز می شوید و گاهی اوقات شما شکست می خورید. شما نباید یک سبک را از بنیان بی اعتبار کنید. این روشی است که تیم ملی نیز از آن بهره می برد. انتقاد کردن از گواردیولا به معنای بازنده کردن فوتبال اسپانیاست چرا که اساس و مبنای فوتبال اسپانیا نیز بر پایه پاس های کوتاه بنیان گذاشته شده است.

انتقادات از گواردیولا: الان نباید عملکرد گواردیولا را با سایرین مقایسه کرد. افتخارات او در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد و فوتبال به او افتخار خواهد کرد. حالا او از رئال مادرید شکست خورده است و برخی برای ستایش مادرید او را می کوبند. شیوه بازی کردن او فوق العاده است. البته نباید از اعتبار اتلتیکو و رئال نیز بگذریم. یک شیوه ابتکاری بازی ممکن است بسیار خوب باشد، اما این به این معنی نیست که شما سایر روش های بازی را بی ارزش کنید.

کورس قهرمانی: ما همچنان به روز پایانی امیدواریم. نهایتا ما در جایگاه خود باقی خواهیم ماند و نباید زیاد به دنبال نتایج دیگر تیم ها باشیم. هنوز بازی با الچه نیز باقی مانده است و تحت هر شرایطی به هر حال ما باید با آن ها بازی کنیم. حداقل برای حفظ جایگاه فعلی باید در سه بازی آینده خود پیروز شویم.

یک فصل سخت: امسال یک فصل سخت و دشوار را پشت سر گذاشتیم. سال اول همیشه مشکل است. من چیز های زیادی را از امسال یاد گرفتم بعدها در مربیگری از آن ها استفاده خواهم کرد. من فقط امیدوارم بتوانم تا جایی که توانسته ام تلاش کرده باشم.

اثرات این فصل: امسال به من کار کردن در اورپا را آموخت. فهمیدم چگونه باید تشویق ها و انتقادات را بررسی کنم. فهمیدم در هرجایی که هستم باید در زمان کمی چیزهای زیاد را بیاموزم.

آینده: اول از همه تمرکز من بر روی سه بازی آینده است. نمی توانم در مورد آینده چیزی بگویم و باشگاه برای من تصمیم گیری خواهد کرد.

لوئیس انریکه: پاسخ به این سوال وظیفه من نیست.

فصل طولانی: برای من امسال طولانی به نظر نیامد. ما هیچ وقت مشکلات را بهانه نمی کنیم تا مدتی پیش ما در سه جام مدعی بودیم و حالا فصل برای ما به صورتی الهام بخش به پایان می رسد.

پویول: ما با او صحبت کردیم و او برای بازی در دیدار پایانی مصر است. او می خواهد شانس خداحافظی با هواداران را داشته باشد. باید ببینیم آیا او شرایط بازی را به دست خواهد آورد یا خیر. این چیزی است که همه ما مشتاق به دیدن آن هستیم.
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
لوییس انریکه احتمال حضورش روی نیمکت بارسلونا را رد کرد: وارد این بازی نخواهم شد
سرمربی 43 ساله دوران خوبی را در زمان بازیگری اش در بارسلونا به همراه این تیم سپری کرد و همچنین در تیم ب آبی اناری ها نیز سرمربی گری کرد و حالا، به بازگشت به نیمکت بارسلونا بسیار نزدیک است
سرمربی 43 ساله دوران خوبی را در زمان بازیگری اش در بارسلونا به همراه این تیم سپری کرد و همچنین در تیم ب آبی اناری ها نیز سرمربی گری کرد و حالا، به بازگشت به نیمکت بارسلونا بسیار نزدیک است.

a355c331-aee0-4dca-822d-cb6cb45855b8-cb.Jpeg

لوییس انریکه، سرمربی سلتاویگو، شایعات مبنی بر پیوستنش به بارسلونا را تکذیب کرد.

بازیکن سابق آبی اناری‌ها، پیشتر در تیم ب بارسلونا سرمربی گری کرده بود و حالا پس از نتایج ضعیف مارتینو، یکی از گزینه های جایگزینی اوست.
این سرمربی 43 ساله، قراردادی 2 ساله با سلتا امضا کرده و نتایج خوبی هم با این تیم کسب کرده، ولی قصد خروج از این تیم را ندارد.
او گفت: "اینکه در مورد آینده ی من صحبت می‌شود فوق‌العاده است، ولی من در حال زندگی می‌کنم و گزارش ‌هایی که می‌شود تنها حدس و گمان است. همیشه دوست دارم به قراردادم پایبندد باشم.روی 3 بازی پایانی متمرکز هستم.
نمی‌دانم چرا همه راجع به قراردادم با سلتا سوال می‌کنند.
مانند اوایل فصل است و چیزی عوض نشده. وارد این بازی نخواهم شد.
تنها چیزی که من را جذب خود می‌کند، بازی شنبه شب تیمم مقابل اوساسوناست."
+++++++++++++++
:general304::D (با تمام احترامی که برات قائلم لویز انریکه و خیلی دوست دارم) خوشحال شدم از اینکه نمیایی:general406:
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
سلتاویگو لوییس انریکه را در آستانه جدایی می بیند

به نطر می رسد که سران باشگاه سلتاویگو به خروج لوییس انریکه از این تیم راضی شده اند.
به گزارش Football Espana، شنیده ها حاکی از آن است که لوییس انریکه اصلی ترین گزینه برای نیمکت فصل بعد بارسلونا می باشد.

lp84_5080faef-1b87-3cc1-b1b0-f625b7a3a4a8.jpg


Marca گزارش داده است که سران باشگاه سلتاویگو از نگه داشتن سرمربی تیم خود برای فصل بعد ناامید شده اند و همین موضوع احتمال خروج انریکه از این تیم و حضورش روی نیمکت آبی اناری ها را افزایش می دهد.

رسانه های اسپانیایی بر این باورند که باشگاه بارسلونا به طور جدی در پی آوردن لوییس انریکه یه نیو کمپ است و قصد دارد برای فصل بعد وی را جایگزین تاتا مارتینو بکند. سرمربی سابق رم رابطه بسیار خوبی با مدیر باشگاه سلتا دارد و همین موضوع باعث ایجاد سهولت در این انتقال می شود
++++++++++++
شایعه هست ؟یا نیست؟هست؟نیست؟
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
ترکیب احتمالی بارسلونا:

پینتو ، آدریانو ، بارترا ، ماسکرانو ، آلوس ، بوسکتس ، ژاوی ، اینیستا ، پدرو ، مسی ، سانچز
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
لعنت بر اون یک امتیازی که از گرانادا نگرفتیم لعنت

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
یه خودم قول داده بودم چون ماسکی رفتنش قطعیه دیگه غر نزنم سرش ولی این موجود عجیب غریب ثانیه سی چنان جا گذاشت خودش رو که نمی گذاره ساکت موند
++++++++
ادریانو گاهی موقع ارسال تنها کاری که نمیکنه دقت به بازیکنای خودیه

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
 

rms

Registered User
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
7,919
محل سکونت
اهواز
تبریک میگم، قضیه ی کواردادو هم به سرانجام رسیده و توافقات به دست اومده.
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
این گزارشگر امروز - میثاقی-واقعا گزارشگر خوبیه. کمترین میزان در اعصاب روی رو داره.
برای من این طوریه دست کم

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
لیوی ما عالیه.
چقدر استیل داره این بشر
در دسته فاین آرت قرار می گیره رفتارش با توپ

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
خرید های گواردیولا
یکی وسط زمین توپ رو میده بر میگرده به جای فشارآوردن بازیکن رو بد جور میزنه. همون میشه گل
واقعا خریدهای پپ اون ور افتضاح هستند

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
:general208::general208::general208::general208: تو روحت ماسچرانو رو اشتباه این اقا خطا رو گرفتن بعد اون بازیکن حریف توپ به دستش خورده داور کناری اعلام میکنه بعد داور وسط زارت میگه نه و در ادامه شاهد توپ در گل ما و شیرجه 5 ثانیه دیرتر از پینتو :general208::general208::general208::general208: به والله کفر ادمو در میاره توپ رفته از کنارش رد میشه بعد شیرجه میزنه اخ..........
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
- اخبار نقل و انتقالات تابستان
* لوئیز انریکه گزینه اول مربیگری بارسا می باشد و گفته می شود اگر این اتفاق رخ دهد کارلس پویول دستیار او خواهد شد.

منبع: Marca

* مسئولین باشگاه بارسا در حال آماده سازی یک پیشنهاد استثنایی برای تمدید قرارداد مسی هستند. گزارش شده که او بی صبرانه منتظر تمدید قرارداد با باشگاه است.

منبع: AS

* خوان کوادرادو در حال حاضر به توافق شخصی با باشگاه بارسلونا رسیده است، قیمت خرید او 20 میلیون یورو تخمین زده شده است. بارسلونا باید با فیورنتینا نیر به توافق برسد.
ممکن است او با الکسیس سانچز نیز مبادله شود.

منبع: Mundo Deportivo
++++++++++++
دیگه از عجایبه که الکسیس رو بدیم
 
بالا