• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بارسلونا

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
پاسها و نگاه عالی ، جنگندگی در عین ظرافت ، شوتزنی پشت محوطه ، قد بلند و سرزنی در دفاع و حمله ،
راکیتیچ
همه ی اون چیزیه که ما نیاز داشتیم ،
خونی تازه برای خط هافبکمون ...


.
همه چی عالیه فقط از خط دفاعمون میترسم...
 

kokhabar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 آگوست 2014
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
5
سن
36
رونمایی از ستاره ۷۵ میلیون پوندی بارسلونا در نیوکمپ+گزارش تصویری
ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا به مدت ۱۵ دقیقه برای کاتالان‌ها به میدان رفت تا بارسا از ستاره ۷۵ میلیون پوندی خود رونمایی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بارسلونا شب گذشته در نیوکمپ و در جام خوان گامپر به مصاف لئون رفت و با ۶ گل پیروز شد.

در این بازی لوئیس سوارز ستاره ۷۵ میلیون پوندی بارسا اولین بازی خود را با پیراهن آبی‌اناری انجام داد و مورد تشویق بیش از ۷۲ هزار هوادار کاتالان قرار گرفت.

13930528000494_PhotoL.jpg


ادامه تصاویر و خبر در لینک زیر:
http://kokhabar.com/news/رونمایی-از-ستاره-75-میلیون-پوندی-بارسلون/
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
آندرس اینیستا: ما یک مدعی جدی برای تمامی عناوین هستیم
ستاره باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، امیدوار است در فصل جاری بارسلونا ناکامی های فصل گذشته را جبران کند.
آندرس اینیستا پس از پیروزی در دیدار دوستانه برابر لئون مکزیک، از بازی هم تیمی هایش رضایت دارد و به درخشش در فصل جاری امیدوار است.

او به Barca Tv می گوید: " شروع ما بسیار خوب بوده است و من احساس می کنم فصل خوبی را پیش رو داریم، ما تمرینات بسیار سازنده ای داشتیم و این مسئله در دیدار یک شنبه برابر الچه دیده خواهد شد."

ستاره بارسلونا از انریکه تمجید می کند و می گوید: " ما یک مدعی بزرگ برای به دست آوردن تمام عناوین هستیم. روش هر مربی متفاوت است اما سبک اصلی بازی ما همان چیزی است که قبلا بوده. مهم ترین نکته این است که ما سخت تلاش کنیم."

اینیستا گاهی اوقات به عنوان کاپیتان با بازیکنان جوان بارسلونا صحبت می کند، او در این مورد می گوید: " بسیار خوب است که ما شاهد بازیکنانی هستیم که از رده جوانان می آیند، گاهی اوقات نیاز است که ما با آن ها صحبت کنیم و مواردی را بگوییم. بارسلونا برای بازیکنان جوان یک مکان بسیار امن است."
++++++++++++++++++
کنایه ی زوبی زارتا به فیفا
اختصاصی بارسا نیوز / همان طور که اطلاع دارید روز گذشته هیئتی از نمایندگان باشگاه بارسلونا به زوریخ سوئیس سفر کردند تا با مسئولان فیفا صحبت کنند ( در مورد اتهاماتی که فیفا به خرید بازیکنان زیر سن قانونی به بارسلونا وارد کرده است ) . آندونی زوبی زارتا روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی سوارز گفت :
" مدل و شیوه ی خرید بازیکنان که توسط بارسلونا به کار گرفته میشود مثال زدنی است . اولین کار ما شکل دادن به شخصیت بازیکنان فوتبال است و ما در این کار زبان زد هستیم " .

6jej_58015_1408518370.jpg

+++++++++++++++++
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
اوه مثل اینکه محرومیت بارسا برگشت در مورد خرید بازیکن!!!به مدت 2فصل(همون زمستان تابستان)
این ملت چه حرف مفتی میزنند
 

Nike10R

Registered User
تاریخ عضویت
30 نوامبر 2009
نوشته‌ها
1,249
لایک‌ها
521
محل سکونت
طهران
دفاعيه کاتالان‌ها رد شد؛

بارسا تا سال 2016 از خريد بازيکن محروم شد

فيفا دفاعيه تيم فوتبال بارسلونا را نپذيرفت و اين باشگاه يک سال از خريد بازيکن محروم شد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به خاطر تخلفات گسترده در زمینه خرید بازیکنان نوجوان، بر اساس حکم فیفا تا فصل نقل و انتقالات زمستانی سال 2016 حق خرید بازیکن نخواهد داشت.

کاتالان ها امروز در مقر فیفا سعی کردند که در مقابل این پرونده از خود دفاع کنند اما به توفیقی دست نیافتند و پس از پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی 2014 تا یک سال حق خرید بازیکن نخواهند داشت. بدین ترتیب آنها نه در زمستان و نه در تابستان آینده حق خرید بازیکن نخواهند داشت.

بارسا به دلیل رعایت نکردن قوانین در زمینه خرید بازیکنان نوجوان با این تنبیه مواجه شده است. در ابتدا این محرومیت برای تابستان 2014 اعمال شده بود اما پس از درخواست فرجام خواهی بارسا این محرومیت به حالت تعلیقی درآمد و حالا دوباره توسط فیفا به صورت رسمی تائید شده است.

++++++++++++++

با کی کار دارن اینا؟!!!!
حالا با این حکم خدا کنه تحریک بشن این فصل رویس رو بگیرن !!
 

Mohammad Yek110

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژوئن 2012
نوشته‌ها
613
لایک‌ها
1,263
محل سکونت
Isfahan
به نظرم این محرومیت تا حدودی به نفع بارساست ، ما امسال مهره های مورد نیاز رو خریدیم و کلی جوون فوق بااستعداد داریم که اگه سال دیگه هم خرید و فروش داشته باشیم بهشون بازی نمیرسه ، اینطوری بیشتر میتونیم ازشون استفاده کنیم ...
ضمن اینکه هنوز امسال فرصت داریم ، باید یه مهره ای رو بخریم که سال دیگه به دردمون بخوره ، کسی وقتی اینیستا سنش بالا رفت بتونیم ازش استفاده کنیم و کسی نیست جز رویس ...
فکر کنم بر اساس فیرپلی مالی 40 میلیون ماکسیممی هست که میتونیم بازیکن بخریم ، رویس هم که بند جداییش 25 میلیونه ، راحت میتونیم برای سال دیگه بخریمش ... از وجود ترشتگن که دوس صمیمیش هست هم میتونیم استفاده کنیم برای اوردن مارکو رویس
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
این فیرپلی مالی تا جایی که من خوندم شامل یک فصل نمیشه! بلکه عملکرد دو یا سه فصل متوالی رو در نظر میگیرن...
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
رقم قرارداد جنجالی ترین خرید فصل فاش شد
جوردی مستره، نایب رئیس ورزشی باشگاه بارسلونا در مراسم معارفه لوئیس سوارز تأکید کرد که رقمی که منابع خبری در بارسلونا برای قیمت این بازیکن اعلام کرده‌اند، درست بوده و اظهار داشت:
مبلغ تعیین شده برای فروش وی 75 میلیون پوند اعلام شده بود و ما بر روی 65 میلیون پوند که معادل 80 میلیون یورو است، به توافق رسیدیم. مبلغ فروش وی در این باشگاه 200 میلیون تعیین شده است.

منابع خبری لیورپول در زمان عقد قرارداد گزارش داده بودند که مبلغ کامل 75 میلیون پوند برای سوارز پرداخت شده است. مستره اعلام کرد که به دو دلیل این قیمت کاهش یافت: مهارت مذاکره کنندگان و اشتیاق سوارز برای پیوستن به بارسلونا.

آندونی زوبیزارتا، مدیر فوتبالی باشگاه بارسلونا درباره خرید جدید این تیم گفت: دو سال به دنبال سوارز بودیم. او دوست داشت برای بارسلونا بازی کند و این اشتیاق او مهم بود.
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
پس هر چه سریعتر باید رویس رو بگیرن و به همون دورتموند یکسال قرض بدن!
جریمه زیاد سنگین نیست طی دو نقل انتقال پیش رو نمیتونیم بازیکن بخریم .(و فکر نکنم به بارسای ب ربطی داشته باشه)
رویس هم با این تفاسیر من به اون صورت امید ندارم کهجذبش کنیم !!! ولی اگر بیاد عالی میشه
---------
خدایا یه عقلی به این به بعضی از این ملت بده تا کی میخوان ادم بشن خدا داند
ادم اینقدر بچه باشه و ی.بو گند کاریهای خودشون رو یادشون رفته بعد میان به بارسا حرف مفت میزنند
++++++++++++++

فوری: اعلام نهایی حکم محرومیت بارسلونا از نقل و انتقالات
طرفداری - فدراسیون جهانی فوتبال تصمیم گرفت که درخواست باشگاه بارسلونا برای بخشش محرومیت این تیم از فرصت نقل و انتقالات رد کند.

به گزارش فیفا، درخواست استیناف بارسلونا و فدراسیون اسپانیا برای بخشش نماینده اسپانیا در بازار نقل و انتقالات رد شد. بر این اساس، بارسلونا از فصل نقل و انتقالات زمستانی سال 2015، نمی تواند در 2 دوره نقل انتقالات (زمستان و تابستان 2015) حضور داشته باشد. بارسلونا همچنین 450 هزار فرانک سوئیس جریمه شد و نود روز فرصت خواهد داشت تا وضعیت بازیکنان جوانش را حل کند.
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
جزئیاتی از تمرینات امروز بارسلونا / پدرو تمرین نکرد
ترجمه اختصاصی / تمرین روز چهارشنبه بدون پدرو انجام شد . امروز صبح بازیکنان بارسلونا بعد از یک روز استراحت به تمرین پرداختند . پدرو به دلیل مشکلات معده در تمرینات حضور نیافت . لوئیس انریکه امروز در مجموع با 24 بازیکن تمرین کرد که چهار بازیکن آن از بارسای ب بودند .
etqz_58021_1408531473.jpg


منیر الحدادی , سامپر , ساندرو و گریمالدو از بازیکنان بارسای ب بودند که به همراه بازیکنان اصلی تمرین کردند . تر اشتگن و ورمائلن نیز تمرینات ویژه ای انجام دادند و گفته میشود مصدومیت هر دو در حال بهبود است . فردا دو جلسه تمرین برگزار میشود .
++++++++++++++++++
ایوان راکیتیچ؛ کلیدی ترین خرید بارسلونا
به طور حتم می توان گفت یکی از بهترین خریدهای بارسلونا در فصل نقل و انتقالات، ایوان راکیتیچ بازیکن کروات و سابق باشگاه سویا بوده است.
او همواره یک بازیکن کامل نشان داده، دقیقا اولین چیزی که به ذهن می رسد، همین موضوع است که او در وسط میدان همه کار می کند.

juy8_imip_sadwq-9853.jpg


هنگامی که مالکیت توپ برای بارسلونا کلید می خورد، بازیکنی که در حال حاضر بیشترین نگاه به او می شود، ایوان راکیتیچ است. او به خوبی توپ را به گردش در می آورد، او ذاتا یک هافبک می باشد، یک هافبک مدرسه ای کامل که خیلی زیرکانه هدف های خود را انتخاب و توپ ها را برای آن ها ارسال می کند.
ارسال پاس کوتاه و بلند، خیلی راحت و دقیق این کار را انجام می هد. بازی راکیتیچ کاملا با حرکات بوسکتس و اینیستا هم خوانی دارد، او به نوبه خود خیلی خوب از مسی حمایت می کند، زمانی که دنی آلوز از سمت راست نفوذ می کند، یک نفر را به عنوان پشتیبان، پشت سر خود می بیند و او راکیتیچ است.

راکیتیچ به علت کلاس بالای بازی که به شکل ذاتی از آن برخوردار است، خیلی راحت می تواند با بارسلونا هماهنگ شود. مورد مهم و کلیدی تری که لوئیز انریکه را مجاب کرد برای انتقال هافبک کروات، جنگده بودن بازیکن است.
راکیتیچ در تمام فصول گذشته یکی از بهترین هافبک های لالیگا بوده، هم چنین از سال 2009 تا به الان نام او همیشه درلیست بهترین هافبک های اروپا دیده شده است.

اگر بخواهیم راکیتیچ را به بازیکنی در تاریخ بارسلونا شبیه بدانیم، می توانیم شیوه بازی رونالد کومان یا برند شوستر را به یاد آوریم، بازیکنانی خلاق و در عین حال جنگنده و دونده.

در نهایت شاید مهم ترین خصوصیت ایوان، ارسال پاس های بلند و چندین متری او است، موردی که بارسلونا سخت به آن نیازمند است. او در سویا نشان داده که استاد پاس های بلند و چندین متری است، البته در دیدار برابر لئون مکزیک نیز ما این را شاهد بودیم، زمانی که از میانه میدان پاسی را برای دنی آلوز ارسال کرد، کاری که شاید ما در پلی استیشن نیز نتوانیم به خوبی آن را انجام دهیم، ارسال پاسی 40 متری که در نهایت منجر به گل شد.

راکیتیچ، نمونه ای از فوتبال خالص است که بارسلونا به آن نیازمند بوده و می توان گفت آمدن او به نیوکمپ کلیدی ترین انتقال و خرید باشگاه خواهد بود.
++++++++++++++++++
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
خبر فوری : بارسلونا از خود دفاع میکند
به گزارش سایت گل بدنبال جریمه ى اعمال شده فیفا درمورد خرید و فروش بازیكنان زیر سن قانونى ، باشگاه فوتبال بارسلونا اعلام كرد مبارزه ى خود را براى مقابله با این مجازات را ادامه خواهد داد و در گام بعدى دفاعیات خود را روز چهارشنبه به دادگاه داورى ورزشى ( CAS ) ارائه خواهد داد .

iuib_2011-08-02_reportaje_nova_masia_003.v1371578346.jpg
 

kyle

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
10,435
لایک‌ها
23,201
محل سکونت
SHomal SarSabZ
بارسا تا سال 2016 از خريد بازيکن محروم شد

فيفا دفاعيه تيم فوتبال بارسلونا را نپذيرفت و اين باشگاه يک سال از خريد بازيکن محروم شد.
00944575.jpg


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به خاطر تخلفات گسترده در زمینه خرید بازیکنان نوجوان، بر اساس حکم فیفا تا فصل نقل و انتقالات زمستانی سال 2016 حق خرید بازیکن نخواهد داشت.

کاتالان ها امروز در مقر فیفا سعی کردند که در مقابل این پرونده از خود دفاع کنند اما به توفیقی دست نیافتند و پس از پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی 2014 تا یک سال حق خرید بازیکن نخواهند داشت. بدین ترتیب آنها نه در زمستان و نه در تابستان آینده حق خرید بازیکن نخواهند داشت.

بارسا به دلیل رعایت نکردن قوانین در زمینه خرید بازیکنان نوجوان با این تنبیه مواجه شده است. در ابتدا این محرومیت برای تابستان 2014 اعمال شده بود اما پس از درخواست فرجام خواهی بارسا این محرومیت به حالت تعلیقی درآمد و حالا دوباره توسط فیفا به صورت رسمی تائید شده است.



کاش رویس یا یحیی توره رو هم بگیرن خیالمون راحت بشه
 

mohammad ir

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2011
نوشته‌ها
3,074
لایک‌ها
1,447
محل سکونت
iran.mashhad
مسئولان فیفا زحمت کشیدن واقعا دستشون درد نکنه . :general208:
 
بالا