• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بارسلونا

Nike10R

Registered User
تاریخ عضویت
30 نوامبر 2009
نوشته‌ها
1,249
لایک‌ها
521
محل سکونت
طهران
اگه این زوبی تصمیم جدی برای اوردن رویس داشته باشه بایرن نمیتونه رقیب ما محسوب بشه تو خریدش.
تنها مشکل همینجاس که هیچکس نمیدونه این بشر (زوبی) دقیقا به چی چیزی فکر میکنه؟! اصلا آیا کلا فکر میکنه؟؟!!:general211:
 

LiverBarca

Registered User
تاریخ عضویت
25 آپریل 2011
نوشته‌ها
2,546
لایک‌ها
1,846
محل سکونت
Tab
رویس اخرین جایی که میتونه بره بایرن هست،چون نه خودش علاقه ای به بایرن داره و نه دورتموندیها میخوان به بایرن بدنش!!!
فقط باید مواظب یونایتد زخمی،ریال،مورینیو و اعراب باشیم چون ممکنه با یه پیشنهاد نجومی از چنگ ما درش بیارن!!!
ولی بخواد جدا بشه به احتمال خیلی زیاد مال خودمونه،اصلا عزیز دل خودمونه...:D
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004

تمرینات امروز بارسلونا: غیبت ادامه داد پدرو به خاطر ورم معده؛ ادامه حضور چهار بازیکن لاماسیا
طرفداری - در فاصله کمتر از سه روز مانده به آغاز رقابت های لالیگا شاگردان لوئیز انریکه تمرینات خود را برای آمادگی برای دیدار برابر الچه ادامه دادند.
به گزارش Mundo Deportivo تمرینات تیم فوتبال بارسلونا در حالی صبح امروز با حضور 20 بازیکن تیم اصلی و چهار بازیکن لاماسیا که به علت عملکرد درخشان شان در پیش فصل، همچنان در معیت تیم اصلی باقی مانده اند، ادامه یافت. بر اساس گزارش این وب سایت خبری، ساندرو، سرجی سمپر، گریمالدو و مونیر الحدادی چهار بازیکنی هستند که در تیم اصلی باقی مانده اند و با توجه به مصدومیت پدرو، خروج دلوفئو و محرومیت سوارز، لوئیز انریکه قصد دارد تا در هفته های اول لالیگا از مونیر الحدادی با توجه به عملکرد درخشانش در رقابت های پیش فصل، در ترکیب تیم اصلی استفاده کند.

همچنین پدرو نیز که از روز گذشته با مشکلات ورم معده و گوارشی رو به رو شده، امروز نیز نتوانست به همراه تیم به تمرین بپردازد و به نظر می رسد که در بازی یک شنبه شب آینده در هفته اول رقابت های لایگا برابر الچه غایب باشد تا به همراه مارک آندره تراشتگن و توماس فرمالن، دو مصدوم دیگر بارسلونا که به تمرینات انفرادی خود جهت بهبودی هر چه سریع تر ادامه می دهند. سه مصدوم تیم لوئیز انریکه برای دیدار ابتدایی بارسلونا در رقابت های لالیگا لقب بگیرند.
+++++++++++++++++++

دنی آلوز: هیچگاه به ترک بارسلونا فکر نکرده ام؛ کار کردن با لوئیز انریکه باعث افتخار است
طرفداری - مدافع تیم فوتبال بارسلونا پیرامون شرایطش در این روز در جمع آبی اناری ها سخن گفت.
به گزارش Mundo Deportivo، دنی آلوز مدافع کناری و برزیلی باشگاه بارسلونا در پایان جلسه تمرین امروز صبح آبی اناری ها در صحبت هایی به شایعات جدایی اش از بارسلونا در هفته های گذشته واکنش نشان داد.

"از کار کردن با لوئیز انریکه فوق العاده خوشحالم و آماده ام تا فصل جدید را برای کسب موفقیت آغاز کنم. اهداف من نسبت به سال های گذشته هیچ تغییری در این فصل نکرده است. من همواره از انتقادات جهت بهتر شدن و پیشرفت کردن استفاده کرده ام و اجازه نداده ام که در کارم اثر منفی بگذارد.

"می خواستم پیش از شروع کارم در این فصل با انریکه صحبت کنم تا مطمئن شوم که در برنامه هایش جای دارم. من در دو فصل گذشته نتوانستم بهترین فرم خودم را به نمایش بگذارم ومسئولیت این را نیز می پذیرم، اما از این نیز اطمینان دارم که اگر روزی مجبور به ترک اینجا می شدم از دوران حضورم در بارسا بارضایت و سربلندی یاد می کردم.

"من تا سال 2016 با بارسلونا قرارداد دارم و پس از آن با باشگاه بهترین تصمیم را برای هر دو طرف خواهیم گرفت. طبیعی است که فصل پیش رو یک سال کلیدی برای تعیین آینده ام در بارسلونا خواهد بود.

"هیچگاه تصمیم به ترک بارسلونا نگرفته بودم، اما افرادی در خارج از باشگاه شک و تردید هایی پیرامون عملکرد و شرایط من ابراز کردند. من مشکلی با آن صحبت ها نداشتم، اما از طرفی به عنوان بازیکنی که بیش از 300 بار برای بارسا به میدان رفته و قهرمانی های زیادی کسب کرده، انتظار احترام بیشتری داشتم.

"تاکید رسانه ها بر این که در فصل گذشته لیاقت فتح هیچ جامی را نداشته ایم، کمی ناجوانمردانه است. نمی دانم شاید بهتر باشد که مردم هنگام خرید روزنامه تنها به عکس های آن نگاه کنند کاری به مطالب آن ها نداشته باشند. زیرا که شما نمی توانید در برابر قدرت فوق العاده رسانه ها در این روز ها مقابله کنید و تنها باید بر کار خود تمرکز کنید.

"کل تیم انگیزه فوق العاده ای برای فصل جدید دارد. بازیکنان بسیار خوبی به جمع ما اضافه شده است و با تمام احترام به مادریدی ها باید بگویم که هیچ ترسی از هیچ تیمی نخواهیم داشت.

"نیمار در این فصل بسیار بهتر از سال قبل خواهد بود، زیرا همانطور که قبلا گفته بودم کمی طول خواهد کشید که به شرایط فوتبال اروپا عادت کند. او به درک متقابلی از لیونل مسی رسیده و در این فصل بسیار بهتر از سال گذشته عمل خواهد کرد. لوئیز سوارز؟ او فوق العاده است. یک جنگجوی واقعی. ما در تیم به بازیکنانی همانند او احتیاج داشتیم و امیدوارم وی بتواند همچون لیورپول و تیم ملی اروگوئه در بارسلونا نیز کیفیت فنی اش را به نمایش بگذارد."
+++++++++++++++++++++
بارسلونا در تابستان آینده قادر نیست در نقل و انتقالات شرکت کند از همین رو قصد دارد کوکه را از اتلتیکو مادرید بخرد و به مدت یک سال به شکل قرضی او را به باشگاهش بسپارد و فصل آینده به نیوکمپ بیاورد.

منبع: Sport

* بارسلونا قصد دارد مارکو رویس را به خدمت بگیرد و او را به مدت یک سال به دورتموند قرض دهد.

منبع: Mundo Deportivo

داگلاس مدافع کناری 24 ساله سائوپائولو برزیل این هفته قرارداد خود با باشگاه بارسلونا را ثبت می کند .sport

باشگاه بوروسیا دورتموند برای جلوگیری از رفتن رویس به بایرن مونیخ این بازیکن را به بارسلونا می فروشد .sport

آرسنال به دنبال خرید آلکس سانگ است این بازیکن یا به صورت قرضی و یا مبلغ 10 میلیون یورو منتقل می شود .daily mail

باشگاه فیورنتینا در صورتی کوادرادو را می فروشد که او یکسال دیگر به صورت قرضی در فلورانس بازی کند .sport
+++++++++++++
منیر الحدادی یک پدیده که فلورنتینو پرز او را میخواهد !
جهان پدیده ی جدیدی را در فوتبال تجربه خواهد کرد که جواهر آکادمی بارسلونا نام گرفته است . بازیکنی که در سن 18 سالگی توانسته است چشم جهانیان را معطوف به خود کند . این پدیده ی جدید مورد توجه ی رئیس فعلی باشگاه رئال مادرید یعنی فلورنتینو پرز نیز قرار گرفته است .


گفته میشود پرز از سال گذشته در تلاش برای خرید منیر الحدادی بوده است . باشگاه بارسلونا قراردادی معتبر تا سال 2017 با منیر دارد و بند جدایی او در قراردادش 12 میلیون یورو ذکر شده است و در صورتی که در تیم اصلی به کار گرفته شود بند جدایی او به 35 میلیون یورو افزایش خواهد یافت .

ft5s_58007_1408572705.jpg


23 ژانویه وب سایت مادرید بارسلونا در خبری اعلام کرد که رئال مادرید در تلاش برای خرید تعدادی بازیکن جدید است که نام منیر الحدادی نیز در میان اسامی بود .


پورتال تریبال فوتبال نیز از علاقه ی باشگاه آرسنال به منیر الحدادی خبر داده است . به گفته ی پورتال تریبال فوتبال علاوه بر رئال مادرید و آرسنال باشگاه پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ نیز در تلاش برای خرید منیر الحدادی هستند . منیر الحدادی در سال 2011 به مدرسه ی فوتبال بارسلونا پیوست . منیر الحدادی در منطقه ی اسکوریال شهر مادرید اسپانیا متولد شد اما دارای ریشه ی مراکشی است .


منیر الحدادی 18 ساله نشان داده است که برای کسب موفقیت آماده است . آنچه که منیر به نمایش میگذارد به ما اجازه میدهد که او را حتی جانشین اصلی لیونل مسی بدانیم .
+++++++++++++++++++
بشین تا لنگ کفش منیر بهت بدن
 

Mohammad Yek110

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژوئن 2012
نوشته‌ها
613
لایک‌ها
1,263
محل سکونت
Isfahan
سلام
دیشب شبکه ورزش تکرار بازی با هلسینکی رو پخش کرد
از بازی هلیلوویچ واقعا خوشم اومد ... راکیتیچم نشون داد که فوق العاده با ارزشه ...
+ امیدوارم منیر جایی نره ... ( منیر الحدادی در منطقه ی اسکوریال شهر مادرید اسپانیا متولد شد )
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
توافق اولیه بارسا برای خرید داگلاس
کارلوس میگل آیدار، رئیس باشگاه سائوپائولو گفت :" انتقال داگلاس به بارسا نهایی است و به زودی جزئیات قرارداد نهایی می شود."
در حال حاضر ماندن آلوس در بارسلونا موجب شده است که در صورت پیوستن داگلاس به بارسا، کاتالان ها به این نتیجه برسند که او را به صورت قرضی برای یک فصل به سائوپائولو قرض بدهند و این بازیکن را در سال 2015 به ترکیب خود اضافه کنند.
 

Satan1992

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 دسامبر 2012
نوشته‌ها
95
لایک‌ها
20
ایول
 

_professor_

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2014
نوشته‌ها
393
لایک‌ها
1,224
+ امیدوارم منیر جایی نره ...

هیچ جا نمیره!! چون تاریخ نشون داده کسی که بره تیم مخالف چه بلایی سرش اومده:general711:

خوبی این محرومیت اینه که حداقل اگه باشگاه میخواد واقعا رویس رو بگیره همین الان دست به کار میشه و ما دیگه خیالمون واسه سال بعد راحته

اگه نه که تا سال دیگه که کلی مشتری پیدا میکنه و ما در حسرت رویس
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
فوری: مصدومیت نیمار از ناحیه قوزک پا و غیبت احتمالی او در دیدار برابر الچه

فوق ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا به علت مصدومیت تمرین امروز تیم فوتبال بارسلونا را نیمه کاره رها کرد.
6rab_pic_2014-08-21_entreno_26-optimized.v1408698710.jpg


باشگاه بارسلونا لحظاتی پیش با تایید مصدومیت نیمار و مشکل او در ناحیه قوزک پای چپ اذعان کرد که آزمایش های نهایی برای ارزیابی دقیق مصدومیت او به زودی انجام خواهد شد.
به همین دلیل و بر اساس اخبار رسیده از اسپانیا به نظر می رسد که لوئیز انریکه در صورتی که این ستاره برزیلی نتواند در اولین دیدار بارسلونا برابر الچه در رقابت های لالیگا حضور یابد، با توجه به مشکلات گوارشی پدرو و عدم تمرین او با تیم در چند روز گذشته و همچنین محرویت لوئیز سوارز، از مونیز الحدادی جوان به عنوان جانشین نیمار در بازی یک شنبه شب استفاده خواهد کرد.
++++++++++++++++++
اسپورت : دی ماریا یکی از اهداف خرید بارسلونا ؟
اسپورت امروز گزارش کرد که بارسلونا علاقه مند به آنخل دی ماریا است . اسپورت همچنین ادعا کرده است بارسلونا حاضر به پرداخت مبلغ 60 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن دی ماریا شده است .
++++++++++++++++++
:general210::general210:
 

Mohammad Yek110

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژوئن 2012
نوشته‌ها
613
لایک‌ها
1,263
محل سکونت
Isfahan
اهههههههههه باز مصدوم شد که نیمار
جلوی لئون همون نیمار برزیل بود
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
من تازه مطلع شدم، مثل اینکه ورمالن و آدریانو با تیم تمرین کردند. :)
فرمالن دوهفته دیگه آماده به کاره
منیر احتمالا فردا فیکس باشه
نظرم در مورد ضعف مادرید در لیگ با بازی دیشب تقویت شد.
اگر سازمان دفاعیشون تقویت نشه در این چند روز و نیم فصل احتمالا به مشکل بخورند.
کریس رو حدس میزنم حتما آمار پایین تری نسبت به سال قبل داشته باشه
با رفتن دیماریا امسال و اوزیل سال گذشته چشمه های ورودی کریس هی دارن کمتر میشن. این دو تا همه هنرشون گل سازی بود ولی بیل و خامس همیشه یه چشم به خودشوون دارند
جالبه که هیچ کدوم فوروارد سنتر تخصصی هم نیستند و بنزما تنها گزینه ست
کروس هم اگر چه وسطشون رو تاکتیکی تر میکنه ولی با توجه اوضاع ژابی و کیفیت متوسط ایارامندی و بالارفتن سن پپه و راموس و رفتن لوپز و تقویت نشدن چپ و راستشون احتمال بهتر بودنشون در کار دفاعی نسبت به قبل خیلی کمه.
***،بارسا کمی هم خودش باشه جام تو مشتشه☺

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
 

rms

Registered User
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
7,919
محل سکونت
اهواز
فرمالن دوهفته دیگه آماده به کاره
منیر احتمالا فردا فیکس باشه
نظرم در مورد ضعف مادرید در لیگ با بازی دیشب تقویت شد.
اگر سازمان دفاعیشون تقویت نشه در این چند روز و نیم فصل احتمالا به مشکل بخورند.
کریس رو حدس میزنم حتما آمار پایین تری نسبت به سال قبل داشته باشه
با رفتن دیماریا امسال و اوزیل سال گذشته چشمه های ورودی کریس هی دارن کمتر میشن. این دو تا همه هنرشون گل سازی بود ولی بیل و خامس همیشه یه چشم به خودشوون دارند
جالبه که هیچ کدوم فوروارد سنتر تخصصی هم نیستند و بنزما تنها گزینه ست
کروس هم اگر چه وسطشون رو تاکتیکی تر میکنه ولی با توجه اوضاع ژابی و کیفیت متوسط ایارامندی و بالارفتن سن پپه و راموس و رفتن لوپز و تقویت نشدن چپ و راستشون احتمال بهتر بودنشون در کار دفاعی نسبت به قبل خیلی کمه.
***،بارسا کمی هم خودش باشه جام تو مشتشه☺

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
امیدوارم بیاد، بازی کنه، و دهان منتقد ها رو ببنده و نشون بده خرید خوب و هوشمندانه ای بوده (البته امیدوارم)
منیر بازیکن خوبیه، نشون داده تحت تاثیر فیکس بازی کردن و درخشش هم قرار نگرفته اما خب! جوونه و شاید واسش زود باشه یک شبه پله های ترقی رو طی کنه!
کریس مصدومه و تقریبا دیگه پا به 30 سال گذاشته! مثل همیشه سیاست های مالی برای پرس بر مسائل فوتبالی اولویت دارند. اوزیل، دیماریا بهترین بازیکنان رئال در الکلاسیکو ها بودند. ایسکو یک جواهرِ اما نمیدونم چرا روی نیمکته. واقعا این پسر حیفِ. خیلی دوست داشتم در بارسا باشه و بجای اینیستا بازی کنه. در کل این فصل هم رقیب اصلیمون واسه لالیگا اتلتیکو هستش.
انگیزه انریکه تا اینجا خوب بوده. نیمار هم در بازی با لئون همون نیمار برزیل نشون داد.
باید از آخرین فصل حضور ژاوی نهایت استفاده رو ببریم، اجازه بدیم بازیکنهای جونمون مثل سمپر در کنارش بازی کنند. (این سمپر همین الان نگیم بهتر اما بدتر از بوسکتس در بازی های دوستانه نشون نداد)

لیگ امسال داره شروع میشه. نکاتی رو نباید فراموش کرد
1- پویول و والدس رو از دست دادیم
2- ژاوی احتمالا داره آخرین فصل خودش رو میگذرونه
3- نیمار نیمه آماده و مصدوم رو داریم
4- ورمالن و آدریانو مصدوم در خط دفاع
5- سوارز محروم تا هفته هشتم نهم
6- الکسیس و سسک رو هم از دست دادیم
7- آلوس هم مورد بی مهری تماشاگر ها و مدیریت باشگاه قرار گرفته
اینا همش مشکل هستند. باید ببینیم انریکه چقدر توانایی داره!!!!!!!
 

rms

Registered User
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
7,919
محل سکونت
اهواز
خب اینم از ترکیب بازی امشب

Previa-Barca-Elche_54413966342_51356729138_352_256.jpg


امشب عیار متیو سنجیده میشه. پیکه و سوارز محرومند. نیمار هم مصدوم. پدرو هم ورم معده داره اما تمرین کرده. عصر بارسا بدون ژاوی آغاز شده.

خبری که شاید خوب باشه اینه که کلوپ گفته امیدوارم رویس بمونه! این یعنی یه تیمی شدید پیگیر رویس هستش. امیدوارم اون تیم ما باشیم. رفت اون تیمه که در به در بازیکنه شدیدا متضرر میشه از ما گفتن :)
الموندو هم نوشته بارسا وسام بن یدر رو زیر نظر گرفته

Ben-Yedder-celebrando-un-gol-c_54414320763_51356729138_352_256.jpg


بازیکن تولوز فرانسه هستش. ملیتش هم فرانسویه. مهاجمِ و توی فصل اخیر 30 تا گلی به ثمر رسونده. انتقالش به چه دردی میخوره من نمیدونم. احتمالا شایعه باشه.
170 سانتی متر قامتشه. سوارز، دلوفو، رافینیا، منیر، نیمار رو داریم واسه فصل دیگه. فکر هم نکنم واسه بارسا بی بخوانش.
 
Last edited:

_professor_

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2014
نوشته‌ها
393
لایک‌ها
1,224
بابا بارترا مگه چشه!؟درسته جوانه و تجربه اش کمه ولی بلاخره یه موقعی باید به کاری بیاد!

آخه ماسکی و دفاع وسط!؟خدا به خیر بگذرونه...ولی یه حسی بهم میگه امشب هم مونیر قراره ستاره بشه
 

Nike10R

Registered User
تاریخ عضویت
30 نوامبر 2009
نوشته‌ها
1,249
لایک‌ها
521
محل سکونت
طهران
بابا بارترا مگه چشه!؟درسته جوانه و تجربه اش کمه ولی بلاخره یه موقعی باید به کاری بیاد!

آخه ماسکی و دفاع وسط!؟خدا به خیر بگذرونه...ولی یه حسی بهم میگه امشب هم مونیر قراره ستاره بشه
با اینکه بعد اون گلی که از بیل خوردیم چندان دل خوشی از بارترا ندارم ولی بازم هر چی باشه از ماسکی بهتره!
 

brainsore

Registered User
تاریخ عضویت
1 مارس 2008
نوشته‌ها
5,886
لایک‌ها
3,189
محل سکونت
دور
شبکه کارتی پخش نمی کنه بازی رو؟ روی هات*برد یا بدر :)
 
بالا