برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گلادباخ 0-2 بايرن مونيخ

624-fcb-bundesliga-4.jpg


FCBayern.ir- بايرن مونيخ در يک جدال حساس در شهر مونشن گلادباخ به مصاف اين تيم رفت و توانست اين بازي را با نتيجه دو بر صفر پيروز شود.

به گزارش وب سايت رسمي کانون هواداران بايرن مونيخ در ايران: بايرن مونيخ امروز در جدالي حساس در هفته هجدهم بوندسليگا ميهمان تيم گلادباخ بود. در اين ديدار بايرن مونيخ توانست در بوروسیا پارک (ورزشگاه خانگي)، گلادباخ را با نتيجه دو بر صفر شکست دهد.

ترکيب اصلی تيم بايرن مونيخ:
نوير - آلابا - رافينيا - دانته - بوآتنگ- کروس (هویبرگ)- گوتسه (پیزارو) - شکیری (روبن) - لام - مولر - تياگو
سرمربي: پپ گوارديولا

گل ها:
ماریو گوتزه و توماس مولر برای بایرن مونیخ

مکان:

آلمان - استادیوم بوروسیاپارک در شهر گلادباخ

داور:

گاگلمن
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
منچستر یونایتد به دنبال تونی کروس

624-kroos-5.jpg


FCBayern.ir - روزنامه دیلی‌میل گزارش داده که دوید مویس، سرمربی منچستر یونایتد علاوه بر دانته، تونی کروس را هم زیر نظر دارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ دیوید مویس شب گذشته به همراه یوپ هاینکس و یواخیم لوو مهمانان ویژه دیدار بایرن و گلادباخ بود. این ملاقات با توجه به صحبت‌هایی که اخیرا درباره تمایل این باشگاه به جذب دانته منتشر شده بود، چندان دور از انتظار و مخفیانه نبود اما روزنامه دیلی‌میل امروز در گزارشی از تمایل این مربی اسکاتلندی به تونی کروس خبر داد.



کروس که اخیرا جایگاه ثابتش در ترکیب بایرن را از دست داده، پیش از این اعلام کرد برای داشتن یک جایگاه ثابت در تیم ملی آلمان در جام جهانی، درباره آینده‌اش با سرمربی تیم ملی مشورت خواهد کرد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
واکنش بایرنیها پس از برد مقابل گلادباخ

0.jpg


FCBayern.ir - پس از برد با ارزش بایرن مونیخ در بازی اول نیم فصل دوم، پس از بازی مربیان و بازیکنان بایرن در این مورد صحبتهایی انجام دادند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت؛

اولی هوینس: " من یک بازی خوب از تیممان مقابل گلادباخ دیدم، حق برنده شدن را نیز داشتیم. من فکر میکنم اگر همیشه اینطور بازی کنیم قهرمان بوندسلیگا خواهیم شد. ما خیلی منسجم و تهاجمی بازی میکردیم و نمیتوان مشکلی چندانی از تیم گرفت ".

پپ گواردیولا: " ما از بازی مقابل سالزبورگ درسهای خوبی گرفتیم و در این بازی آن اشتباهات را تکرار نکردیم. من از عملکرد تیم بسیار راضی هستم و الان باید به فکر سه امتیاز دیگر در بازی روز چهارشنبه باشیم ".

ماریو گوتزه: " امروز ما بسیار خوب کار کردیم و توانستیم با شایستگی بازی را دو بر صفر پیروز شویم. تاکتیک ها و ایده های خوبی در زمین پیاده شد و ما برای موفقیت تنها به جلو نگاه می کنیم ".

توماس مولر: " این یک شروع عالی بعد از باخت مقابل سالزبورگ بود و توانستیم بسیار متفاوت تر ظاهر شویم. ما گلادباخ را به خوبی کنترل کردیم اما نمیتوانیم در طول 90 دقیقه ضد حملات آنها را نیز کنترل کنیم. در کل بازی بسیار خوبی برای ما بود ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
tgn9_1137199304-fcb_mis_03_20140124-211506-12sttfbi0fef.jpg


حضور مویس در ورزشگاه

uy0j_2069734292-fcb_dpa_04_20140124-211405-urhp3kfimef.jpg


lgx_1136444785-fcb_mis_06_20140124-211521-mocf2zceaef.jpg


رونمایی از پیراهن جدید بایرن در بازی دیشب

1011198_577927102294908_854317203_n.jpg
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
رومینیگه: به شواین اشتایگر نیاز داریم

624-rummenigge-3.jpg


FCBayern.ir - مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ، رومینیگه در یک اظهار نظر عنوان نمود که تیم به بازگشت شواین اشتایگر نیاز دارد و امیدوار است که از هفته بعد این بازیکن را در تیم ببیند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ رومینیگه در گفتگویی با بیلد پلاس در این رابطه گفت: " ما در هفته آینده به شواین اشتایگر برای رسیدن به اهدافمان نیازمند هستیم و امیدواریم که مشکلات نیز سد را این موضوع نشود ".

رومینیگه ادامه داد: " او از نسل بازیکنانی همانند فلیپ لام است و شاید امسال آخرین شانس برای کسب قهرمانیشان باشد، همچنین بازگشت او می تواند برای تیم بسیار مفید باشد ".

او در انتها با اشاره به جام جهانی گفت: " اگر قرار است یک تیم اروپایی قهرمان جام جهانی شود، پس آن آلمان است ".

دفاع لام از گواردیولا؛ مانزوکیج باید بیشتر تلاش کند

624-lahm-2.jpg


FCBayern.ir - فلیپ لام، کاپیتان اول مونیخها از تصمیم پپ مبنی بر کنار گذاشتن مانزوکیچ در بازی مقابل مونشن گلادباخ دفاع کرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ لام در رابطه با تصمیم پپ که مانزوکیچ را در بازی قبل مقابل گلادباخ شرکت نداد، دفاع کرد و عنوان نمود مربی باید در این مواقع تصمیمات لازم را بگیرد. لام در این رابطه گفت: " پپ مربی تیم است و همه شرایط را در نظر گرفته و سپس این تصمیم را گرفته است که من کاملاً از او بابت این تصمیم دفاع می کنم ".

لام در ادامه افزود: " مشکلاتی بیشتری در تیم به وجود خواهد آمد وقتی همه بازیکنان حضور داشته باشند و مربی اینگونه مواقع باید تصمیمات جدی بگیرد. در باشگاه های بزرگ هر بازیکن باید بداند که اگر میخواهد در ترکیب باشد باید زیاد تلاش کند ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
منچستر، شواینی را می خواهد

624-schweinsteiger-2.jpg


FCBayern.ir- این روزها شایعاتی مبنی بر تمایل پپ گواردیولا برای فروش باستین شواین اشتایگر ملی پوش و ستاره خط میاینی تیم بایرن در تابستان آینده به گوش می رسد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ علاقه مویس و سران یونایتد به جذب اسطوره تیم فوتبال بایرن مونیخ و علاقه نه چندان زیاد پپ به سبک بازی او شواینی را به درهای خروجی باشگاه نزدیک کرده است.

بنابر ادعای روزنامه دیلی میل انگلستان، شواینی 29 ساله که در صدر فهرست خرید باشگاه منچستر یونایتد برای تابستان آینده قرار دارد تمایل زیادی به ترک آلیانز آرنا ندارد اما ظاهرا شرایط در مونیخ چندان باب میل او نیست.

گفته می شود باشگاه منچستر حاضر است مبلغ 40 میلیون یورو برای جذب یکی از بهترین هافبک های میانی جهان پرداخت کند و پپ نیز به این انتقال بی میل نیست.

الیورکان اسطوره باشگاه بایرن مونیخ در واکنش به این شایعات در گفت و گو با کیکر گفت: تعجب نمی کنم اگر باستین به این پیشنهادها جواب مثبت دهد."

باستین شواین اشتایگر تا سال 2016 با بایرن قرار دارد.

کروس خواهان دریافت بالاترین دستمزد در بایرن

624-kroos-3.jpg


FCBayern.ir- به نظر می رسد تونی کروس و مدیر برنامه هایش هر روز سنگ تازه ای پیش روی مدیران باشگاه باواریایی می گذارند تا مسئله تمدید قرارداد این بازیکن هر روز وارد مرحله تازه تر و مشکل تر از روزهای قبل خود بشود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ فولکر اشتروت مدیر برنامه های تونی کروس در تازه ترین مصاحبه خود درباره وضعیت موکلش به شبکه دی اس اف آلمان میگوید : "تونی کروس جز بهترین بازیکنان بایرن محسوب می شود وباید دستمزد این بازیکن نیز در حد توانایی وارزش این بازیکن تعریف شود.به نظر من تونی کروس باید بیشترین دستمزد را در بین بازیکنان مونیخی دریافت نماید و یا حداقل دستمزد وی باید در ردیف بازیکنانی مانند لام و گوتزه قرار بگیرد."

فیلیپ لام و ماریو گوتزه به ترتیب بیشترین دستمزد ها را در بین بازیکنان باشگاه مونیخی را از باشگاه بایرن مونیخ دریافت می دارند.

از طرفی دیگر تونی کروس نیز در مصاحبه کوتاهی که با شبکه اسکای آلمان انجام داد تلویحا موضوع عدم تمدید قرارداد خود را تایید نمود .کروس دراین باره می گوید : "چیز تازه ای وجود ندارد .مذاکرات فعلا متوقف شده است وبه زمان بیشتری برای اندیشیدن وتامل به این موضوع لازم است.من میتوانم هر پیشنهادی را قبول نکنم وآن را رد نمایم زیرا باید شرایط من در آن لحاظ شده باشد"

باشگاه منچستر یونایتد اخیرا اعلام نموده است تونی کروس بعد از خرید خوان ماتا از چلسی که در ژانویه انجام شد در صدر خریدهای باشگاه شیاطین سرخ در فصل تابستان قرار گرفته است.باشگاه بایرن مونیخ نیز اعلام کرده است کماکان به تلاشهای خود برای راضی نمودن هافبک ملی پوش خود برای تمدید قرارداد ادامه خواهد داد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
کان: همه مهاجمان در بایرن عمر کوتاهی دارند

624-kahn.jpg


FCBayern.ir - الیور کان کاپیتان سابق باشگاه بایرن، معتقد است که هیچ مهاجمی در بایرن مونیخ نمی تواند زیاد دوام بیاورد و همه قابل تغییر هستند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ کان در گفتگویی در رابطه با موضوع داغ این روزهای بایرن، یعنی پست مهاجم به بیلد می گوید: " با نگاهی به گذشته به سادگی می توان فهمید که مهاجمان در بایرن همگی عمر کوتاهی در تیم داشتند. با وجود عملکرد مثبت مانزوکیچ بازهم همانند دیگر مهاجمان آینده بازیگریش با آمدن لواندوفسکی به خطر افتاد ".

کان در انتها گفت: " در بایرن هر مهاجمی قابل تغییر بوده و این جمله درستی است ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
کروس در منچستر یونایتد؛ از واقعیت تا جوسازی انگلیسی

624-kroos-2.jpg


FCBayern.ir - تقریبا دو روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی اروپا باقی مانده است. تیم‌های مطرح انگلیسی این روزها به شدت در تلاش هستند تا خود را برای ادامه فصل تقویت کنند. در این بین بوندس‌لیگای آلمان به معدن اصلی آنها برای جذب بازیکن تبدیل شده؛‌ هرچند هنوز صیدی دشت نکرده‌اند.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بعد از انتقال خوان ماتا از چلسی به یونایتد، دیوید مویس به این تصور که تیمش به تیم موردعلاقه ستاره‌ها تبدیل شده، صحبت از جذب ستاره‌های دیگر کرد. دانته، کروس و مانجوکیچ سه بازیکن اصلی بایرن در صدر لیست مربی اسکاتلندی قرار گرفتند. چند روز پیش از انتشار این لیست بود که رومنیگه درباره پیشنهاد چند سال پیش چلسی به ریبری گفت: ما با رد این پیشنهاد نشان دادیم یک باشگاه خریدکننده هستیم نه یک باشگاه فروشنده. البته در سال‌های اخیر همیشه تیم‌های دیگر اروپایی به دنبال ستاره‌های بایرن و بوندس‌لیگا بوده‌اند و حالا که بایرن شروع به خرج کردن پول بیشتر کرده این فکر بیشتر به ذهن رقبا رسیده که می‌شود ستاره‌ها ناراضی بایرن را شکار کرد.

* تونی کروس واقعا شاکی است؟
تونی کروس تا سال 2015 با بایرن قرارداد دارد و طبعا تا آن زمان بدون اجازه بایرن امکان خروج نخواهد داشت. در روزهای اخیر مدیربرنامه‌های این بازیکن 24 ساله، با اعلام اینکه موکلش یکی از بهترین بازیکنان بایرن است و باید بالاترین دستمزد را بگیرد، به نوعی خبر از ناراضی بودن وی داد. البته خود او گفته که در بایرن راضی است اما صحبت‌های مدیربرنامه‌هایش را هم تکذیب نکرده است. مسئولان بایرن هنوز واکنشی نسبت به این اظهار نظر نشان نداده‌اند. گواردیولا گفته کروس یکی از بازیکنان مهم بایرن است. حضور دائم و موثر این بازیکن از زمان حضور پپ در مونیخ صحبت‌های سرمربی تیم را تایید می‌کند. این اظهار نظر نشان می‌دهد پپ تمایلی به فروش این بازیکن ندارد. اما اگر او به خاطر دستمزدش ناراضی باشد شرایط کمی متفاوت خواهد بود. بایرن همواره ثابت کرده مشکلی برای خرج کردن پول ندارد. خرید خاوی مارتینز، مانوئل نویر، ماریو گوتسه و روبرت لواندفسکی نشان می‌دهد بازیکنی که مورد نظر کادرفنی باشد، جذب می‌شود. تمدید قرارداد با ریبری، شواینی، لام، آلابا و روبن نیز نشان می‌دهد بایرن هرکدام از بازیکنانش را که بخواهد نگه می‌دارد.

* منچستر مقصد بهتری است یا بایرن؟
بدون تردید برای بازیکنی با شرایط کروس مسئله مهمتر از پول، عملکرد در سال جام جهانی است. وی در حال حاضر جایگاه خوبی در تیم ملی ندارد. ترافیک شدید هافبک در تیم ملی کار را برای او و سایر هافبک‌های آلمانی سخت کرده است. عملکرد خیره‌کننده این بازیکن همراه بایرن در فصل گذشته باعث شد او در مقدماتی جام‌جهانی یکی از گزینه‌های اصلی یوگی لوو باشد. شرایط فصل جاری بایرن نیز به نظر مطلوب میرسد. حتی جذب ماریو گوتسه و نمایش عالی این بازیکن هم خللی در جایگاه کروس در بایرن ایجاد نکرده است. او همچنان یکی از ستون‌های اصلی تیم است و بسیاری شانس او و تیمش را برای تکرار عناوین سال گذشته بسیار بالا می‌دانند. در طرف دیگر منچستر یونایتد اوضاع اسفباری دارد. آنها احتمالا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده کار تقریبا غیرممکنی خواهند داشت. در لیگ قهرمانان نیز هرچند قرعه نسبتا راحتی دارند اما در مواجهه با رقبای مدعی قطعا شانسی نخواهند داشت. نکته دیگر درباره این تیم جذب خوان ماتا ست. هافبک اسپانیایی با 37 میلیون یورو رکورد خریدهای باشگاه را شکسته و در میانه میدان گزینه اول خواهد بود. سوال اصلی اینجاست که مویس تونی کروس را برای چه پستی زیرنظر دارد؟

* جوسازی از نوع انگلیسی
این روزها رسانه‌های انگلیسی به شدت پیگیر انتقال این بازیکن به یونایتد هستند. دیلی‌میل اولین بار خبر داد که دیوید مویس در بازی مقابل گلادباخ فقط دانته را زیرنظر نداشته و تونی کروس را هم می‌خواهد. آنها هرروز اخبار تازه‌تری از این انتقال منتشر می‌کنند. حتی واکنش پپ به این انتقال نیز باعث نشد آنها "بازیکن مهم بایرن" را در آستانه انتقال به الدترافورد ندانند. اما اصلی‌ترین حامی این انتقال میرر است. بیست و نهم ژانویه این روزنامه نوشت: پپ گواردیولا جزئیات تازه‌ای از احتمال انتقال تونی کروس به منچستر یونایتد مطرح کرد. پپ به espn گفته کروس بازیکن مهمی است که هرروز بیشتر پیشرفت می‌کند. امروز اینجاست؛ فردایی هم وجود دارد. روزنامه باهوش انگلیس از جملات آخر سرمربی بایرن اینطور برداشت کرده که کروس همچنان می‌تواند با رضایت او راهی منچستر شود. عجیب اینکه این روزنامه گفته که کروس هم مثل ماتا نمی‌تواند در لیگ قهرمانان بازی کند اما آنها می‌توانند در تابستان این بازیکن را به رختکنشان اضافه کنند.

* چرا مسئولان بایرن در اینباره اظهار نظری نمی‌کنند؟
احتمالا ساده‌ترین پاسخ به این سوال و سوالاتی درباره شواینی و مانجوکیچ این باشد: دلیلی برای اظهار نظر وجود ندارد. این بازیکنان با بایرن قرارداد دارند و دلیلی برای خروج آنها وجود ندارد. سرمربی تیم بارها و در مقاطع مختلف درباره کروس و دیگر ستاره‌های تیم گفته به آنها نیاز دارد. حتی پیشنهادهای نجومی تیم‌های دیگر هم هرگز محرک خوبی برای بایرن نبوده است. آخرین ستاره مهمی که از بایرن جدا شد، میشائیل بالاک بود. او ناراضی بود و رفت اما کروس هنوز اظهار نظری درباره ناراضی بودن نکرده است. مسئولان بایرن این روزها روی برنامه‌های آینده تیم تمرکز کرده‌اند. برنامه‌هایی که احتمالا تونی کروس یکی از بازیگران اصلی آن خواهد بود.



سجاد بیات - وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
09785561307610866355.png

54837081082974577198.png


78278660805646282844.png

چهارشنبه 9 بهمن سال 139
ساعت ۲۲:۳۰ بوقت ایران

90427460237250272020.png
_______________________
41837021665278599623.png

60828442272544740991.png
__________________________________________________ ________
82385258212044638287.png
________
________
__
____

54368312153882499968.png

53558272793696224455.jpg






39555435453057119168.png


36883844336913221520.jpg


نام ورزشگاه:Mercedes-Benz Arena
ظرفیت:60,449نفر

04668075550911153843.png


62328920715570778797.png


38410656005974225719.png


39211782605450682993.png




00237837371576817310.png
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
عجب بازی فوق العاده بود بازی اشتوتکارت - بایرن

دقیقه 93 چه گل وحشتناکی زد تیاگو. قیچی برگردون زد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
کروس، پیشنهاد یونایتد را رد کرد

624-kroos-1.jpg


FCBayern.ir- سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و شایعات متعدد پیرامون پیوستن احتمالی تونی کروس به منچستریونایتد هافبک بازیساز بایرن تمامی شایعات را رد کرد و از عدم تمایلش برای پیوستن به منچستر خبر داد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ باشگاه منچستریونایتد انگلیس طی هفته های گذشته به شدت به دنبال جذب ملی پوش جوان بایرن مونیخ بود اما ظاهرا در این امر ناکام شده است.

مدیر برنامه های کروس در واکنش به شایعات اخیر گفت:" هیچ اتفاقی رخ نداده است تمام این مسائل در حد شایعه بوده است و ما با انگلیسی ها هیچگونه تماسی نداشته ایم."

ضمن اینکه کارل هانیز رومنیگه مدیر باشگاه بایرن مونیخ هم از مذاکرات قریب الوقوع با تونی کروس برای تمدید قراردادش خبر داده است.

تونی کروس با بایرن مونیخ تا سال 2015 قرارداد دارد و در صورت عدم توافق وی با این باشگاه به احتمال فراروان او در تابستان آینده از بایرن جدا خواهد شد و منچستر علی رقم ناکامی در جذب زمستانی او همچنان یکی از مشتریان وی باقی می ماند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پراندلی : لام یک نابغه است

62-prandle.jpg


FCBayern.ir- وقتی سرمربی تیمی مانند ایتالیا که خود از قدیم به داشتن مدافعان بزرگ شهره می باشند از مدافعی تعریف و تمجید نماید به طور حتم آن بازیکن یکی از بهترین مدافعان حال حاضر فوتبال جهان به شمار می اید.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ چزاره پراندلی در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا می گوید :من فیلیپ لام را یک نابغه در امور دفاعی می دانم او **** بایرن مونیخ و تیم ملی المان است.بازیهای او در جناحین خط دفاعی و همچنین پست جدید او در بایرن که توسط گواردیولا برایش تعریف شده بی نظیر است .لام بدون شک جز بهترینها جهان می باشد".

پراندلی در پایان در حالیکه که میخندد میگوید : "کاش فیلیپ لام یک ایتالیایی بود سبک دفاعی او به ایتالیایی ها بیشتر می خورد تا ژرمنها"

سرمربی تیم ملی ایتالیا به فیلیپ لام بسیار علاقمند است به طوریکه پراندلی بعد از اندره پیرلو فیلیپ لام را به عنوان دومین نفر بهترین بازیکن جهان از دیدگاه خود معرفی نمود و رای سه امتیازیش را نیز به لام اختصاص داد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لیپی :آلمان اگر مانند بایرن بازی نماید قهرمان است

624-lipp.jpg


FCBayern.ir- مارچلو لیپی در حال حاضر یک از بهترین سر مربیان فوتبال جهان به شمار می رود و تنها شخصی در جهان فوتبال می باشد که توانسته با دو تیم باشگاهی و یک تیم ملی قهرمان اروپا ، اسیا و جهان شود.او درباره تیم ملی آلمان ،بوندس لیگا و سرمربیان تیمهای باشگاهی المان صحبت نموده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در اینجا توجه شما را به گوشه هایی از مصاحبه جالب مارچلو لیپی معروف به "اقای سیگار برگ" را با اشپورت بیلد آلمان جلب می نماییم :

بوندس لیگا :واقعا بوندس لیگا در این سالها پیشرفت زیادی کرده ورسیدن بایرن و دورتمند به فینال سال قبل نقطه عطف این ماجرا بود.لیگ آلمان جز سه رده باشگاهی اول جهان به شمار می رود.

بایرن مونیخ :واقعا تیم بزرگی هستند قدرت آنها چه در زمان هاینکس و چه زمان گواردیولا غیر قابل انکار است .من با گوانژو این برتری را لمس نمودیم.

دورتمند :انها هم تیم خوبی هستند یک تیم متحد و یکپارچه.امیدوارم آنها کماکان بتوانند به پیشرفت خود ادامه دهند.

فینال لیگ قهرمانان :من فکر میکنم رئال مادرید و بایرن به فینال برسند و نتیجه غیر قابل پیش بینی خواهد بود.

فینال لیگ اروپا :یک پای فینال قطعا یوونتوس خواهد بود و باتوجه به اینکه فینال در زمین آنها برگزار می شود آنها شانس اول قهرمانی خواهند بود.

هاینکس و گواردیولا :هردو بهترین هستند یکی جوان ودیگری کوهی از تجربه.عملکرد آنها با بایرن تحسین کردنی می باشد.

کلوپ : توصیف او سخت است. اعضای تیم او همیشه در مسائل دفاعی و هجومی شرکت می‌کنند و نتایج سال های اخیر او بی نظیر بوده است. سبک او را بسیار دوست دارم. او یک **** و یک دوست واقعی برای شاگردانش می باشد.

آلمان : از نظر فاکتورهای ذهنی من، آلمان همه چیز ممکن را برای موفقیت دارند و آن ها درست مانند بایرن مونیخ بی نظیر هستند. من فکر میکنم اگر انها بنوانند سبک بایرن را به اجرا بگذارند قهرمان جهان خواهند شد."

مدعیان جام جهانی : آلمان، برزیل و امیدوارم ایتالیا مدعیان جام جهانی باشند.

فینال جام جهانی :دوست دارم دو غول سنتی اروپا یعنی آلمان و ایتالیا به فینال برسند.

وقهرمان :قطعا ایتالیا
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
تیاگو: بایرن هنوز قهرمان نشده است

624-thiago-2.jpg


FCBayern.ir - تیاگو آلکانتارا بازیکن اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ، عنوان نمود که با اینکه تیمش با اختلاف فراوانی در صدر جدول بوندسلیگا قرار گرفته است اما هنوز هیچ تضمینی مبنی بر قهرمانی در این فصل مسجل نشده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ تیاگو که با گل ثانیه های پایانی خود موجب فراهم شدن سه امتیاز شیرین در یک بازی عقب افتاده مقابل اشتوتگارت شد، در مصاحبه با بیلد از عدم اطمینان حاصل شده برای قهرمانی این فصل بایرن خبر داد و از هم تیمی هایش خواست که همه چیز را در بوندسلیگا تمام شده ندانند.

تیاگو در گفتگویی با بیلد در این رابطه اظهار کرد: " ما هنوز قهرمان نشده ایم. درست است که از قبل نیز ما را قهرمان می دانستند ولی همه چیز ممکن است اتفاق بیافتد و ما قهرمان نشویم، ما نمی توانیم اجازه این کار را دهیم. با گذشت هفته های اینده به قهرمانی هم نزدیک می شویم ".

تیاگو در ادامه راجب خود نیز اظهر نظر کرد و گفت: " شما هنوز تیاگو صد در صد آماده را ندیده اید!.هنوز جای برای پیشرفت دارم و من در اینجا زیاد بازی نکرده ام و مصدومیت طولانی نیز داشتم و هنوز با تیم هماهنگ نشده ام. پپ نیز با بازیکنان بسیار خوب است و همیشه آینده را نگاه می کند طوری که تنها پنج ثانیه بعد از پایان بازی، به فکر بازی بعد است ".
 
بالا