• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لواندووسکی نشد، حالا مانزوکیچ را می خواهیم

624-wenger2.jpg


FCBayern.ir- آرسن ونگر سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال انگلیس اعتراف کرد که پیش از اعلام خبر رسمی پیوستن لواندووسکی به بایرن به شدت به دنبال جذب این مهاجم بوده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ ملی پوش لهستانی دورتمند در حالی با بایرن مونیخ برای 5 سال به توافق رسید که مشتریان زیادی از سراسر اروپا داشت.

آرسن ونگر با اذعان به این مطلب که یکی از مشتریان جدی لواندووسکی بوده است از تمایل خود برای جذب ماریو مانزوکیچ نیز خبر می دهد ونگر می گوید:" باید صادق باشم، ما مدتهاست که لوا را می خواهیم اما او هرگز با ما مذاکره نکرد چراکه او به قراردادش با بایرن که مدتها پیش امضا شده بود پایبند بود."

ونگر در ادامه ضمن تمجید از بازی ماریو مانزوکیچ از علاقه خود به جذب این مهاجم کروات خبر می دهد و میگوید:" ما نتوانستیم لواندووسکی را جذب کنیم اما پیوستن او به بایرن کار ما را برای جذب مانزوکیچ ساده تر خواهد کرد."

آرسن ونگر در شرایطی از علاقه خود به جذب مانزوکیچ خبر می دهد که مدیر برنامه های این مهاجم هفته گذشته از عدم تمایل مانزو برا جدایی از بایرن خبر داده بود.

پپ: کمتر بازیکنی مانند ریبری دیده ام

624-guardiola-4.jpg


FCBayern.ir- بایرن مونیخ سومین جلسه ی تمرینی خود در دوحه قطر را نیز پشت سر گذاشت از حواشی این تمرینات می توان به حضور دوباره بداشتوبر در تمرینات مونیخی ها اشاره داشت که پس از حدود دو فصل خانه نشینی به تمرینات بازگشته بود.



روبن و شواین اشتایگر نیز دیگر مصدومان بایرن بودند که تمرینات انفرادی را در کنار تیم آغاز کردند و امیدها برای بازگشت آن ها در نیم فصل دوم بیشتر از پیش بود.



اما پس از تمرین روز گذشته بایرن گواردیولا در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران در مورد توپ طلا و مراسم هفته آینده نیز اظهار نظر کرد و گفت:" کمتر بازیکنی با این سطح و شخصیت دیده ام که برای موفقیت تیم مبارزه کند این باعث افتخار من است که می توانم مربی تیمی باشم که فرانک ریبری را در اختیار دارد."



ریبری دوشنبه آینده در مقر فیفا حاضر خواهد شد و در مراسم اهدای توپ طلا شرکت می کند با این وجود به گزارش رسانه های اسپانیایی کریس رونالدو شانس نخست کسب این جایزه است او حتی بلیط سفر به سوئیس را هم اوکی کرده است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پیام لواندوفسکی به دورتمندیها؛ حمایت کنید!

624-lewandowski.jpg


FCBayern.ir- روبرت لواندوفسکی مهاجم جدید باشگاه بایرن مونیخ از هواداران تیم سابق خود خواست که او را تا پایان فصل حمایت کرده تا بتواند تمرکز خود را در نیم فصل دوم حفظ کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: لواندوفسکی در صفحه اجتماعی خود با هواداران دو آتیشه بوروسیا دورتمند که از انتقالش به تیم رقیب خشمگین هستند، سخن گفت. او در این متن با امید به اینکه مورد حمایت دورتمندیها قرار بگیرد، آورده است:

"هواداران عزیز دورتمند، می خواهم چند کلمه ای با شما سخن بگویم:

نصفی از فصل گذشته است و ما هنوز اهدافی داریم که می خواهیم به آن برسیم.من از شما می خواهم مرا حمایت کنید حتی اگر با تصمیم من مخالف هستید.من تمام توانم را برای بوروسیا می گذارم.

با احترام، روبرت لواندوفسکی"

سامر: باید به سختی تلاش کنیم

624-sammer-5.jpg


FCBayern.ir - دوحه در میان صحرا واقع شده اما روز دوشنبه آنجا باران بارید. البته هوا تاثیری روی تمرینات آماده سازی بایرن در کمپ فولکس واگن قطر نداشت و همه با انگیزه و پر انرژی به کار خود ادامه می دهند. ماتیاس سامر اوضاع بایرن را به خوبی زیر نظر دارد و در مصاحبه ای از شرایط تیم سخن گفته است.

تعطیلات شما چطور بود؟
من از گذراندن زمان با خانواده ام لذت بردم. ما مثل همیشه به اتریش رفتیم. من گوشی خود را خاموش کردم. البته مسائل خاص کاری همیشه پیش می آیند. من می توانم کارم را با تلفن انجام دهم. این قسمتی از زندگی من است اما من زمان کارم را در تعطیلات بسیار محدود کردم. در هر صورت من عاشق کارم هستم و هرگز کارم مزاحمتی برای من ایجاد نمی کند و می توانم از تعطیلاتم لذت ببرم.

تعطیلات برای شما و البته همه با خبر انتقال لواندوفسکی پایان یافت
حضور لواندوفسکی انتقال بزرگی برای بایرن است. ما از پیوستن او به بایرن بسیار خوشحال هستیم. اما من معتقدم به اندازه کافی در این باره صحبت شده است. رابرت لواندوفسکی در حال حاضر بازیکن بروسیا دورتموند است و باید روی باشگاهش تمرکز داشته باشد. من در این مورد حرفی نخواهم زد. لواندوفسکی تابستان آینده به مونیخ خواهد آمد و ما درباره او صحبت خواهیم کرد.

ما در کمپ تمرین در قطر هستیم. شما در زمانی که بازیکن بودید از کمپ های تمرینی لذت می بردید؟
نه به اندازه ای که اکنون لذت می برم. (با خنده) من اینجا مجبور نیستم تمرینات سخت انجام دهم... تمرینات نیم فصل در گذشته بسیار سخت بود. چون در فاصله بین بازی ها فرصت استراحت بیشتری بود و در نیم فصل تیم ها فشرده تمرین می کردند. ما از ابزار متفاوتی برای افزایش توانایی و دانش ورزشی استفاده می کردیم. من به یاد می آورم که زمانی در دینامو درسدن در این فصل از سال ما در روز 4 جلسه تمرین داشتیم و این برنامه 2 هفته بی وقفه ادامه داشت. به نظر من امروزه کمپ ها خیلی خوشایند تر هستند.

در چند هفته باقی مانده تا شروع مجدد بازی ها چه انتظاری از بازیکنان دارید؟
اول از همه امیدوارم مصدومیت جدیدی برای بازیکنان پیش نیاید و اینکه باستین شواینشتایگر به تمرینات تیمی بازگردد. باستین کمی زودتر از آرین روبن می تواند به تمرینات تیم برسد. اما باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد. برای بقیه بازیکنان امیدوارم انگیزه، تمرکز و نظم را از آنها ببینیم و همچنین علاقه و لذت. داستان ساده است. از 8 بازی ابتدای نیم فصل دوم ما 6 بازی خارج از خانه خواهیم داشت و باید از نظر فیزیکی و فکری به خوبی برای آنها آماده شویم.

در ماه دسامبر پپ گواردیولا گفت که از نتایج تیم بسیار راضی است و تیم در مسیر خوبی قرار گرفته است. آیا شما هم از شرایط به همین مقدار رضایت دارید؟
پس از موفقیت های بزرگ فصل گذشته ما نباید انتظار داشته باشیم لزوما بتوانیم خیلی عالی باشیم. اما در نیم فصل اول ما نمایش بسیار خوبی از تیم و مربی دیدیم. از سوی دیگر ما در شرایطی جدید قرار گرفته بودیم و می خواستیم موفقیت های خود را تکرار کنیم. ما می دانستیم که باید از ابتدای فصل به خوبی حمله کنیم و همیشه در حال پیشرفت باشیم تا بتوانیم موفق شویم. اگر شما ثابت بمانید می بینید که رو به عقب حرکت کرده اید.

پیش از تعطیلات مربی شما تذکر داد که تیمش هنوز کار بسیار سختی پیش رو دارد. گواردیولا چقدر در کارش پیشرفت داشته و بازیکنان تا چه حد دیدگاه های او را درک کرده اند؟
پیشرفت همچنان ادامه دارد. ما همه می دانیم که فلسفه بازی یک مربی نمی تواند یک شبه در زمین پیاده شود. در این مسیر نتایج کسب شده بسیار مهم هستند. ما باید ابتدا زیرساخت های لازم را درست پیاده کنیم و پس از آن روی جزئیات تمرکز کنیم. به مرور زمان می توانیم با دقت بیشتری جزئیات را درک کنیم و آنها را بهبود ببخشیم. کمپ های آماده سازی هم برای همین منظور خوب هستند.

سه بازیکن جوان از تیم دوم به همراه تیم به قطر سفر کرده اند. توصیه شما برای یولیان گرین، الساندرو شپ و ییل سالاهی چیست؟
اول از همه این نشانه ای از طرف مربی و باشگاه است که ما به دو گروه اعتقاد داریم در یک سو بازیکنان حرفه ای و در سوی دیگر جوانان با استعداد باشگاه. این سه نفر خودشان را به خوبی نشان داده اند و مسیر پیشرفت را به خوبی طی می کنند. ما به آنها اعتقاد داریم. حالا به خود آنها بستگی دارد که بتوانند خودشان را ثابت کنند و البته باید بسیار تلاش کنند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
توپ طلا،سکانس آخر از رسوایی بلاتر و دوستان؟


ribery-ballon-plus.jpg


FCBayern.ir- هفت روز دیگر به مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال 2013 فوتبال جهان باقی مانده است مراسمی که توپ طلای فیفا را در اختیار یکی از ستاره های جهان فوتبال قرار می دهد سوپر استارهایی همچون لیونل مسی، کریس رونالدو و فرانک ریبری سه نامزد کسب این عنوان هستند اما پیش از آنکه برترین بازیکن سال در زوریخ انتخاب شود گذری داشته باشیم بر جواشی این انتخاب:

فرانک ریبری ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ مدت طولانی است که روی خط پیروزی گام بر می دارد تریپل معروف مونیخی ها و پس از آن سوپر جام اروپا و جام جهانی باشگاه های جهان، پنج عنوان قهرمانی است که او در کنار مونیخی ها بدست آورد تمامی این عناوین بیانگر شایستگی حضور او در جمع سه نامزد نهایی توپ طلا است.

او در خصوص سال گذشته میلادی و موفقیت هایش می گوید:" من در سال 2013 با بایرن همه چیز بدست آوردم و فکر می کنم این می تواند به من کمک کند تا 13ام ژانویه شانس خوبی برای کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان داشته باشم."

در آخرین گام مونیخی ها در مراکش نیز قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را جشن گرفتند و فرانک ریبری به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت انتخاب شد حتی پپ گواردیولا در مورد ریبری می گوید:" فرانک یکی از معدود بازیکنانی است که من با چنین سطح کیفی و شخصیت دیده ام او برای پیروزی تیم مبارزه می کند و افتخار می کنم که مربی وی باشم."

ستایش های گواردیولا می تواند شانس پیروزی ریبری را افزایش دهد؟
فرانک ریبری پر افتخار ترین بازیکن 2013 در جمع سه نامزد نهایی توپ طلا است اما رسانه ها همه به کریس رونالدو می پردازند.

سپ بلاتر رئیس فیفا چند ماه گذشته در اظهار نظری جنجالی لیونل مسی را شایسته تر از رونالدو دانسته بود که این صحبت های جناب رئیس به کام رونالدو خوش نیامد و حتی او فیفا را تهدید به تحریم این مراسم کرد تا بلاتر به وضوح عقب نشینی کرده و از او به شکل ویژه ای تقدیر کند.

در اقدام بعدی برای دلجویی از سی آر 7، آقای رئیس برای اولین بار در تاریخ این مراسم مهلت رای گیری را دو هفته ی دیگر تمدید کرد تا تیم ملی پرتغال در مرحله پلی آف جام جهانی به مصاف سوئد برود و رونالدو با هتریک در این بازی به تنهایی عامل صعود پرتغال باشد این درخشش بازتاب رسانه ای بسیاری داشت و به نوعی توپ طلای رسانه های فوتبالی به کاپیتان پرتغال تقدیم شد.

و حالا روزنامه ی ال موندو خبر از رزرو بیلط رونالدو برای سفر به زوریخ می دهد با آن پیش زمینه ای که از تهدیدات او سراغ داریم و تویتیری که پاسکال پراود روزنامه نگار فرانسوی ارسال کرد و بر اساس اطلاعات خود رونالدو را بازیکن منتخب فیفا دانست می توان او را پیروز این رقابت تنگاتنگ خطاب کرد.

اما فرانک ریبری با وجود چنین اخباری اعتماد به نفس خود را از دست نداده و می گوید:" حتی اگر توپ طلا را بدست نیاورم خوشحال می شوم که در کنار ستاره هایی همچون مسی و رونالدو در این مراسم شرکت کنم."

با رفتارهای عجیب سپ بلاتر و تمدید مهلت رای گیری که برای نخستین بار در تاریخ این مراسم رخ داده و با پیش زمینه ای که از رسوایی های مقامات فیفا در انتخاب میزبان جام جهانی سراغ داریم آیا می توان سناریوی دست های پشت پرده برای انتخاب مرد سال فوتبال جهان را کلیک زد؟
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ملاقات اسپانیایی در قطر

FCBayern.ir - امروز در جریان تمرینات بایرن مونیخ در دوحه قطر میهمان ویژه ای به سر تمرینات بایرنی ها آمد که بیشتر از همه پپ گواردیولا از دیدن آن خوشحال شد، رائول گونزالس.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: در جریان تمرینات بایرنی ها در قطر (دوحه) که برای تعطیلات بین نیم فصل در این کشور اردو برگذار کرده اند، میهمان ویژه ای برای استقبال آن ها بر سر تمرینات آمد. رائول گونزالس برای دیدن بازیکنان بایرن و به خصوص هم ملیتی خود پپ گواردیولا که در سالهای 1996 تا 2001 در تیم ملی اسپانیا با یکدیگر هم بازی بوده اند و درخششان نیز در آن سالها زبان زد بود، آمد و چند لحظه با یکدیگر سخن گفتند تا سوژه تمرین امروز بایرنی ها به این موضوع معطوف شود.

رائول گونزالس پس از جدایی از شالکه در سال 2012 به تیم السد قطر پیوست و به دلیل نزدیکی به کمپ بایرنی ها به دیدار آنها آمد.



Tag2Doha_get_060113_8.variant846x476.jpg

Tag2Doha_get_060113_13.variant846x476.jpg

Tag2Doha_get_060113_5.variant846x476.jpg

Tag2Doha_get_060113_9.variant846x476.jpg

Tag2Doha_get_060113_6.variant846x476.jpg

Tag2Doha_get_060113_10.variant846x476.jpg

Tag2Doha_get_060113_1.variant846x476.jpg
Tag2Doha_get_060113_3.variant846x476.jpg
Tag2Doha_get_060113_7.variant846x476.jpg
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مانوئل نویر بهترین دروازه بان سال 2013 جهان

624-neuer-5.jpg


FCBayern.ir- افتخاری بزرگ برای مانوئل نویر و باشگاه بایرن مونیخ، دراوازه بان شماره یک تیم ملی و باشگاه بایرن مونیخ عنوان بهترین دروازه بان جهان در سال 2013 را از آن خود کرد.



نویر بالاتر از جیان لوئیجی بوفون دروازه بان یوونتوس و پیتر چک سنگربان چلسی در مکان نخست بهترین دروازه بان جهان در سال گذشته میلادی جای گرفت. در این انتخابات که از سوی فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال انجام شد سردبیران و کارشناسان فوتبالی 70 کشور جهان شرکت کردند.



اولیور کان دروازه بان اسبق مونیخی ها با سه عنوان برترین دروازه بان جهان یکی از پر افتخارترین دروازه بانان آلمان به شمار می رود. مانوئل نویر پس از این انتخاب گفت:" باورنکردنی است البته باید برای این موفقیت از هم تیمی هایم تشکر کنم تازه عصر بایرن آغاز شده است و امیدوارم دوشنبه فرانک ریبری نیز بتواند در مراسم توپ طلا موفق باشد."



مانوئل نویر با 5 عنوان قهرمانی در سال گذشته توانست 211 امتیاز را در رای گیری بدست آورد پس از او بوفون با 78 امتیاز و پیتر چک با 64 امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مقاله: مانوئل نویر، دروازبان و سوئیپر بایرن

624-neuer-1.jpg


FCBayern.ir - بر کسی پوشیده نیست که مانوئل نویر در بین بهترین دروازبان های جهان فوتبال جای دارد. پس از اینکه مانوئل خودش را در باشگاه اول شهر خود شالکه به عنوان دروازبان اول مطرح کرد، دیری نپایید که او شماره 1 تیم ملی آلمان را هم بر تن کرد. پس از این بایرن مونیخ قدرتمند در سال 2011 به دنبال نویر آمد و پیوستنش به باواریایی ها اجنتاب ناپذیر بود.
به خاطر اصالت گلزنکرشنی نویر، عده ای از هواداران متعصب بایرن اصلا برخورد خوشامد گویانه ای با او نداشتند. اما سخت گیرترین مخالفان نویر هم به زودی مسحور نمایش خیره کننده او شدند.

با ماندن پشت سر بروسیا دورتموند در لیگ و جام حذفی در آلمان و شکست در مقابل چلسی در فینال دراماتیک مونیخ، نویر فصل اول حضورش در بایرن را با سه گانه ای از نایب قهرمانی به پایان رساند، اما در هر سه جام در بین بهترین های بایرن بود. او روز به روز به همراه بایرن بهتر شد و سال بعد توانست به همه چیز برسد. آنها با ***** یوپ هاینکس هر سه جام ممکن را در 2013 به دست آوردند.

نویر در فرم بسیار خوبی به سر می برد. او رکوردهای جدیدی را پیاپی ثبت کرد. کمترین گل خورده در یک فصل بوندس لیگا(18) احتمالا مهم ترین آنها بود. او در بازی مقابل باته بوریسف در لیگ قهرمانان کاپیتان تیم بود. او از 16 بازی بوندس لیگا در این فصل در 9 بازی گلی دریافت نکرد. اما اینها هنوز قسمت مهم و شگفت انگیز کار نویر نیست.
نویر در آخرین دقایق بازی با گوانژو در جام باشگاه های جهان 35 متر دورتر از محوطه پنالتی بایرن پاس ارسال شده برای مهاجم حریف را قطع کرد. در 90% چنین شرایطی دروازبان ترجیح می دهد در محوطه پنالتی خود باقی بماند و خطر خروج از محوطه و تبدیل شدن به یک بازیکن معمولی را به جان نمی خرد. نویر پیش از این هم چنین حرکاتی را در بایرن با مربی گری یوپ هاینکس و همچنین تیم ملی آلمان انجام داده بود. اما به نظر می رسد او در حال تکمیل کردن روش بازی خود است و به خصوص این فصل زیر نظر پپ گواردیولا بیشتر به یک بازیکن درون زمین شبیه شده است و در جریان بازی تیم قرار می گیرد.

تمام 193 سانتیمتر از مانوئل نویر به خوبی می تواند توپ را کنترل کند. او در بازی با پا کاملا حرفه ای است. در بازی مقابل گوانژو نویر زمانی که توپ را دریافت می کند مهاجم حریف را جا می گذارد و به سمت چپ به داوید آلابا پاس می دهد و این حرکت یک حمله سریع از سمت چپ را برای بایرن پایه ریزی می کند. همه می دانند که فلسفه بازی گواردیولا بر پایه مالکیت توپ بنا شده است ولی بسیاری در این مالکیت دروازبان تیم را سهیم نمی دانند. در حالی که نویر در بازی و پاسکاری و حفظ توپ بایرن خیلی سهیم بوده است. در بازی های خانگی بایرن در لیگ قهرمانان به خوبی مشخص بود که زمانی که بایرن صاحب توپ است نویر بیرون محوطه پنالتی قرار دارد و فاصله کمی با مدافعان دارد و خود را در موقعیت دریافت پاس قرار می دهد. این باعث می شود مدافعان برای به گردش در آوردن توپ به عقب برنگردند.

یک نگاه سریع به نمودار حرکات بازیکنان در زمین در بازی های لیگ قهرمانان مشخص می کند که نویر بسیار بیشتر از سایر دروازبان ها از محوطه خود خارج می شود و به طور میانگین نویر در طول زمان بازی در محوطه پنالتی خود نیست و بیشتر زمان بازی را در خارج از محوطه به سر می برد. این مساله همچنین در بازی های بوندس لیگا هم دیده می شود.
بازی با پای نویر هم پیشرفت زیادی کرده و نسبت به زمان مشابه در فصل پیش او بیشتر توپ را لمس کرده و پاس های بلند کمتری داده است و به طور مشخص دقت پاس هایش بسیار بیشتر شده و از 35% به حدود 80% رسیده است. اگرچه گواردیولا سعی می کند اهداف تمریناتش را مخفی نگه دارد اما بدون شک این برنامه تمرینی او برای بازیکن شماره یک تیمش است.

البته زمانی که لازم باشد نویر به خوبی توپ را دور می کند و پرتاب های بلند و سریع او هم فاکتور مهمی در ضد حمله های بایرن هستند. اما زمان دفع توپ های شتاب زده و بی دقت سپری شده و دیگر شاهد نخواهیم بود مانند بازی ابتدای نیم فصل دوم 2012 مقابل گلادباخ توپ دفع شده بی دقت نویر به مارکو رویس برسد و او از 40 متری دروازه خالی بایرن را هدف قرار دهد. چیزی که در یادها خواهد ماند. امروز نویر مهره ای ارزشمند در تاکتیک ترکیبی تیکی تاکای باواریایی است.
در ابتدای تابستان همه می پرسیدند گواردیولا چگونه می تواند تیمی را که همه چیز به دست آورده بهتر کند. پیشرفت نویر می تواند یکی از بهبودهای فردی در اردوی مونیخی ها باشد که برای تیم ملی آلمان هم بسیار ارزشمند خواهد بود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
سامر: فیلیپ لام برای بایرن یک شوالیه است

624-sammer-3.jpg


FCBayern.ir- ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ در گفتگویی با کانال تلویزیونی اشپورت وان از فیلیپ لام کاپیتان این تیم به عنوان یک شوالیه یاد کرد.

او در اظهار نظری با اشپورت وان گفت:" من همیشه لام را با پائولو مالدینی مقایسه می کنم این دو از امپراطور های فوتبال جهان هستند." مالدینی اسطوره ی باشگاه میلان دو عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با روسونری ها دارد و یکی از کامل ترین مدافعان کناری تاریخ فوتبال جهان محسوب می شود.

سامر در ادامه صحبت هایش افزود:" فیلیپ یک ورزشکار استثنایی است که همواره بالاترین سطح را به نمایش می گذارد." او در پایان گفتگوی خود به کمپ زمستانی در قطر اشاره کرد و گفت:" آنچه که بازیکنان در این تمرینات نشان دادند شادی و نشاط و حرص برای پیشرفت است این بدان معنی است که ما می توانیم دوباره موفق شویم."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
سباستین روده به بایرن پیوست

624-rode.jpg


FCBayern.ir - آخرین گزارشات از رسانه های آلمانی حاکی از ان است که جوان آینده دار باشگاه آینتراخت فرانکفورت، سباستین روده 23 ساله به صورت آزاد در تابستان پیش رو به بایرن مونیخ پیوسته است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: به نقل از نشریه امروز کیکر آلمان، باشگاه بایرن مونیخ دومین خرید تابستانی و البته آزاد خود را انجام داده و روده 23 ساله را در تابستان آینده باید مونیخی دانست.طبق این گزارشات روده از ماه ژوئن به طور رسمی به مونیخ خواهد آمد و این می تواند خبری خوبی برای هواداران بایرن باشد که هنوز سیاست سرمایه گذاری بر روی بازیکنان جوان آلمانی در باشگاه وجود دارد.

لازم به ذکر است هنوز هیچ واکنشی از سوی سران باشگاه بایرن در این مورد این خبر صورت نگرفته و حتی سایت رسمی بایرن مونیخ نیز این خبر را اعلام نکرده است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
سامر: نویر می تواند یک الیور کان دیگر باشد

624-sammer-6.jpg


FCBayern.ir - ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ به تمجید از سنگربان جوان مونیخی ها پرداخت و عنوان کرد که نویر می تواند یک الیور کان جدیدی برای فوتبال آلمان و بایرن مونیخ باشد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ نویر که چند روز پیش بعنوان بهترین دروازه بان دنیا در سال 2013 انتخاب شد، سامر در گفتگویی با وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ به تمجید از این دروازه بان پرداخت و گفت: " این یک راه طولانی و بسیار سخت است که بتوانی بهترین دروازه بان جهان شوی و مانوئل با شایستگی توانست این عنوان را کسب کند ".

سامر در ادامه افزود: " او یک دروازه بان کامل، یک **** و همچنین انسان استثنایی است. او می تواند دورانی استثنایی همانند حضور الیور کان در بایرن و آلمان شکل دهد ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
نگرانی های جدید از وضعیت شواینی

624-schweinsteiger-6.jpg


FCBayern.ir - باستین شواین اشتایگر که در آستانه بازگشت به تمرینات تیمی بود، به نظر می رسد اینبار از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده است در حالی که سامر این مورد را زیاد جدی نمی داند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: شواین اشتایگر که برای آمادگی بیشتر و همچنین بازگشت به میادین به دوحه سفر کرده بود، در جریان تمرینات دچار آسیب دیدگی از ناحه زانوی پای چپ شد و دوباره نگرانی ها در مورد این هافبک افزایش یافت. بعد از پشت سر گذاشتن مچ پا، اکنون باید دید که این آسیب دیدگی تا چه حد جدی است.

در همین حال ماتیاس سامر در مورد این مصدومیت خبر های خوبی می دهد: " این مصدومیت ها بعد از بازگشت طولانی مدت طبیعی و زیاد مهم نیست، همچنین نیاز به درمان طولانی مدت ندارد "
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
هاینکس بهترین مربی سال شد

624-heynckes-3.jpg


FCBayern.ir - پوپ هاینکس مربی سابق باشگاه بایرن مونیخ موفق شد به عنوان بهترین مربی سال 2013 فیفا انتخاب شود و برگ زرین دیگری را به افتخارات باشگاه بزرگ باواریایی اضافه نماید.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: در این انتخابات که به صورت سالیانه توسط IFFHS و کارشناسانی از 70 کشور دنیا برگزار می شود و طی آن بهترین و برترین مربی سال فیفا از نگاه این کارشناسان انتخاب میگردد . سرمربی 68 ساله و سابق بایرن مونیخ که به همراه این تیم موفق به کسب سه گانه شد موفق گردید با اختلاف ارای زیادی نسبت به دیگر کاندیداها به عنوان بهترین مربی سال 2013 انتخاب شود

یورگن کلوپ سرمربی 46 ساله بروسیا دورتموند و دیگر مربی موفق آلمانی عنوان دوم را کسب نمود و دیه گو سیمئونه سرمربی 43 ساله آرژانتینی اتلتیکو مادرید در رتبه سوم قرار گرفت .

فهرست بهترین مربیان سال 2013 جهان و امتیاز دریافتی آنان به شرح ذیل می باشد:

1- يوپ هاينکس (آلمان-بايرن مونيخ) با 216 امتياز
2- يورگن کلوپ (آلمان-بروسيا دورتموند) با 101 امتياز
3- ديه گو سيمئونه (آرژانتین اتلتيکو مادريد) با 61 امتياز
4- سر الکس فرگوسن (اسکاتلند-منچستريونايتد) با 33 امتياز
5- پپ گوارديولا (اسپانیا-بايرن مونيخ) با 30 امتياز
6- آرسن ونگر (فرانسه-آرسنال) با 29 امتياز
7- ژوزه مورينيو (پرتغال-رئال مادريد و چلسي) 10 امتياز
8- آنتونيو کونته (ایتالیا-يوونتوس) با 3 امتياز
8- جورج خسوس (پرتغال-بنفیکا ليسبون) با 3 امتياز
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بدشتوبر: خوشحالم که هنوز یک بایرنی هستم

624-badstuber-3.jpg


FCBayern.ir - هولگر بدشتوبر مدافع مصدوم بایرن معتقد است با وجود اینکه مدتی زیادی را از دست داده اما هنوز هم می تواند بازگشت داشته باشد. او در ادامه عنوان می کند که سرمربی جدید تیم، همیشه به او دلگرمی می دهد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: بدشتوبر با اشاره به اینکه مدتی زیادی از سال ها و بازی های دوران جوانیش "سوخته" است، گفت: " من مدت زیادی از بازی ها را از دست داده ام اما نباید بگذارم که این مصدومیت از این بیشتر طول بکشد و باشگاه نیز فرصت کافی برای بازگشت را در اختیار من گذاشته است ".

هولگر ادامه داد: " من می دانم آسان نیست که بعد از گذشت چنین زمانی بتوانید به آمادگی قبل برسد اما همچنان خوشحال هستم که بخشی از این تیم محسوب می شوم. پپ نیز بسیار مرا دلگرمی می دهد و این مرا خوشحال می کند که او به من توجه دارد و من را جزو تیم می داند ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
استراحت، آرامش و سفر در بیابان

624-fcb-training-2.jpg


FCBayern.ir - دوحه جاهای دیدنی بسیاری دارد که اگر شما یک روز را به خودتان مرخصی دهید می توانید از زیبایی های آنها لذت ببرید، مثل موزه ی هنرهای اسلامی و جاده های فوق العاده زیبا. اما بهرحال فرانک ریبری و فیلیپ لام و اکثر بازیکنان تیم ترجیح دادند جمعه ی تعطیل خود را استراحت کنند و به بازسازی و تمدد اعصاب بپردازند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن موییخ در ایران؛ تونی کروس در زمان صرف نهار می گوید: "من در کمال آرامش یک فیلم تماشا کردم سپس یک جلسه ی ماساژ داشتم". پس از هفت جلسه تمرین و یک بازی دوستانه انگار اولویت اصلی تیم با ریکاوری و شارژ مجدد است. "زیرا چند روز سخت در پیش است." تونی از دیدن رنگین کمان بسیار خوشحال است و می گوید "خورشید هنوز بیرون نیامده" آب و هوای دوحه در واقع به اندازه کافی لذت بخش است، اما آسمان مبهم و مه آلود است... در نتیجه بسیاری از بازیکنان در هتل گیر کردند.

"من استراحت کردم و بیشتر به مراقبت از بدنم پرداختم" این را دانیل فن بویتن گفت. جروم بواتنگ هم در اظهار نظری مشابه می گوید "برخی بازیکنان پلی استیشن بازی کردند، برخی پوکر و بعضی ها هم فقط استراحت کردند." اما این مدافع بزرگ خودش چه کرده؟ "من فقط خوابیدم!" با این وجود برخی بایرنی ها از جمله پپ گواردیولا ترجیح داد نهار در کنار رائول باشد. پیر امیل هویبرگ، لوکاس ریدر، دکتر پیتر اوبلاکر و دکتر رولاند اشمیت نیز به سیاحت از بیابان پرداختند. چهار نفر از اعضای تیم (باستین، آرین، هولگر و تیاگو) نیز در سالن ورزشی مشغول آماده کردن خود بودند.

بازیکنان بایرن مونیخ قرار است شنبه دو جلسه ی تمرینی داشته باشند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن و یووه سخترین باشگاه از نظر فروش بازیکن

624-bayern-juventos-.jpg


FCBayern.ir - گروه "یونایتد کلوپ ترانسفر مارکت" با برسی زیادی که بر روی امور نقل و انتقالات بازیکنان در رده باشگاهی در اروپا و در ده سال اخیر داشتند به نتایچی جالبی رسیدند.این گروه نتایج بررسی خود را اخیرا منشر نموده اند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: به گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا این گروه با بررسی بر روی نقل و انتقالات باشگاه های اروپایی به این نتیجه رسیدند که در امور فروش بازیکن به ترتیب سه باشگاه اژاکس امستردام هلند ،کان فرانسه و پی اس وی ایندهون هلند باشگاهی هستند که به راحتی بازیکنان خود را به فروش می رسانند و در سوی دیگر و به ترتیب سه باشگاه یوونتوس ایتالیا، بایرن مونیخ آلمان و بارسلونا اسپانیا باشگاه هایی هستند که نمی شود به راحتی بازیکنی از آنان را خریداری نمود و به نوعی این سه باشگاه سخترین باشگاه از نظر فروش بازیکن می باشد.

از طرفی دیگر سه باشگاه رئال مادرید اسپانیا ،چلسی انگلیس و منچستر سیتی انگلیس سه باشگاهی هستند که به ترتیب رکورد بیشترین خرید بازیکنان را در دهه اخیر میلادی داشته اند.نقطه مقابل این، باشگاه های اسکاندیناوی نظیر فنلاند، سوئد و دانمارک هستند که دارای کمترین روند خرید بازیکنان فوتبال در سراسر اروپا می باشند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن مونیخ و پرداخت 90000 یورو برای طرفداران!

624-fcb-fans-1.jpg


FCBayern.ir - مسئولین باشگاه بایرن تصمیم گرفته اند برای تشکر و قدردانی از هوادارانی که در سال 2013 از این تیم حمایت کردند و یک سال رویایی را رقم زدند پاداش در نظر بگیرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بر این اساس هوادارانی که برای تماشای دیدار بایرن و آرسنال به آلیانز آره نا خواهند رفت به جای پرداخت 75 یورو قیمت بلیط این بازی فقط باید 45 یورو پرداخت کنند و 30 یورو به آنها تخفیف داده خواهد شد.


در بیانیه ی باشگاه آمده است: "بایرن مونیخ فقط بخاطر ساختار قدرتمندش موفق نشد بلکه این موفقیت مدیون حضور هوادارانی است که همیشه از تیم حمایت کرده اند. این باید برای همه روشن باشد که این وفاداری شامل مقدار زیادی از زمان و هزینه ی آنها بوده است. بنابراین بایرن تصمیم گرفته برای بازی با آرسنال به آنها یارانه بلیط دهد. و این یک تشکر کوچک در برابر حمایت های زیاد آنها در سال 2013 است."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
سامر : بایرن همچنان در بازار خواهد بود


624-sammer-5.jpg


FCBayern.ir - به نظر می رسد بایرن مونیخ بعد از خرید لواندوفسکی دست به خرید انچنانی دیگری در ژانویه نخواهد زد اما این به این معنی نخواهد بود که دیگر باشگاه مونیخی در بازار ترانسفر بازیکنان حضور نداشته باشد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران:ماتیاس سامر در گفتگو با شبکه تی زد مونیخ درباره این موضوع می گوید : "در حال حاضر برای باشگاه بایرن در امور نقل و انتقالات دو بعد اهمیت دارد.یک بعد این است که ما حضور چندان فعالی نداشته باشیم که این نیز طبیعی است زیرا ما در حال حاضر تیم کاملی داریم و برای احترام به بازیکنان تیم هم که شده به نظر می رسد نباید خرید پر سروصدای دیگری داشته باشیم اما باشگاه بایرن همواره نشان داده که همیشه در بازار نقل و انتقالات حضور ارام و موثر داشته است و منتظر اتفاقات ایجاد شده در مارکت می باشد زیرا ما همیشه باید الترناتیو موثر و خوبی برای باشگاه خودمان داشته باشیم".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مادریدیها : فرانک! مقداری قرص ارامش بخش بخور

624-%20madrid%20tv.jpg


FCBayern.ir - به نظر می رسد توهین ها و متلک های رسانه ها و طرفداران حامی رئال مادرید برای فرانک ریبری وینگر باشگاه بایرن مونیخ و رقیب کریستینو رونالدو در مراسم توپ طلا امسال پایانی نداشته باشد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران:بعد از مسخره کردن بودوایلگنر و روبرتو مورالس این بار نوبت به کارلوس مونیز مجری و کارشناس شبکه رئال مادرید تی وی رسید تا اینبار او فرانک ریبری را مورد هجوم متلک ها و مسخره بازیهای خود قرار دهد.

پدرو مونیز در یکی از برنامه های تلویزیونی رئال مادرید عنوان نمود :شنیدم ریبری گفته است برای مراسم توپ طلا فیفا بسیار اضطراب و نگرانی دارم.من به این بازیکن فرانسوی میگویم : فرانک عزیز این که مشکلی ندارد مقداری قرص ارامش بخش بخور تا استرست کمتر شود اما ریبری باید مقداری کمی از این قرصها بخورد زیرا ممکن است در این مراسم به خواب فرو رود و کلا مراسم را نبیند."

کارشناس رئال مادرید تی وی در ادامه سخنان خود می افزاید : "من واقعا دلایل این صحبتهای اخیر ریبری را نمیدانم .این جایزه تنها از آن کریس رونالدوست وتنها اوست که سزاوار دریافت چنین جایزه ای می باشد.ریبری بهتراست فقط به عنوان میهمان به مراسم برود، درست مانند مسی ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
امروز تولد اتمار هیستفلد بزرگ هست

1513207_579739695433397_878559760_n_9116138953844918464.jpg


جا داره به مناسبت تولدش افتخارات زمان بازیگری و مربیگری این مربی بزرگ فوتبال دنیا رو ذکر کنیم

به عنوان بازیکن :

قهرمانی در لیگ سوییس به همراه اف سی بازل در فصل 71-72 و 72-73
و قهرمانی در جام حذفی سوییس به همراه اف سی بازل در سال 1975

به عنوان مربی :

قهرمانی جام خذفی سوییس با تیم اف سی آرائو در سال 1985

قهرمانی در لیگ سوییس به همراه تیم گرسشوپر در فصل 89-90 و 90-91
قهرمانی در جام حذفی سوییس به همراه تیم گرسشوپر در سال های 89 و 90
قهرمانی سوپر جام سوییس به همراه تیم گرسشوپر در سال 89

قهرمانی بوندسلیگا به همراه بوروسیا دورتموند در فصل 94-95 و 95-96
قهرمانی تو سوپر کاپ آلمان به همراه دورتموند در سالهای 96 و 96
قهرمانی جام قهرمانان اروپا به همراه دورتموند در فصل 96-97

قهرمانی بوندسلیگا به همراه بایرن مونیخ در فصل های 98-99 99-2000 2000-2001 2002-2003 2007-2008
قهرمانی جام حذفی آلمان به همراه بایرن مونیخ در فصل های 99-2000 2002-2003 2007-2008
قهرمانی در سوپر جام آلمان به همراه بایرن مونیخ در سال های 1998 1999 2000 2007
قهرمانی در جام قهرمانان اروپا به همراه بایرن مونیخ در فصل 2000-2001
قهرمانی جام بین قاره ای به همراه بایرن مونیخ در سال 2001

افتخارات فردی :

آقای گلی لیگ سوییس در سال 1973 با 18 گل
بهترین مربی دنیا در سال های 1997 و 2001
بهترین مربی سال اروپا در سال 2001
بهترین مربی آلمانی سال در سال 2008
انتخاب به عنوان بهترین مربی تاریخ بایرن مونیخ
انتخاب به عنوان بهتریم مربی تاریخ بوندسلیگا
بهترین مربی دنیا بر اساس سایت IFFHS در سال های 1997 و 2001

هیتزفیلد فقط 13 سال به طور حرفه ای فوتبال بازی کرد و در این مدت در 296 بازی 169 گل به ثمر رسونده بود

اف سی بازل 92 بازی 66 گل
اشتوتگارت 77 بازی 38 گل
لوگانو سوییس 55 بازی 35 گل
لوزن سوییس 72 بازی 30 گلج

در ضمن هیتسفلد با مربیگری تیم ملی سوئیس و پیروزی های متعدد با این تیم تونست این تیم رو به عنوان یکی از سرگروه های جام جهانی 2014 برسونه
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ژاوی: در آستانه پیوستن به بایرن بودم

624-xavi.jpg


FCBayern.ir- ژاوی هرناندز **** خط میانی باشگاه بارسلونا در اظهار نظر جالبی عنوان نمود که سال 2008 در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ بوده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: هرنادز که از رهبران و عاملان اصلی باشگاه بارسلونا در موفقیتهای چندسال اخیر بوده است، در یک مصاحبه جالب با موندو دیپورتیو از پیوستن به بایرن در سال 2008 خبر داد. او در این رابطه گفت: " در آن زمان بایرن به من پیشنهاد داد اما پپ به من گفت که نباید اینجا را ترک کنم زیرا با این تصمیم ممکن است بارسا با از دست دادن چند بازبکن از کورسهای قهرمانی فاصله بگیرد ".

ژاوی در انتها گفت: " علاوه بر آنکه صحبتهای پپ بر روی من تاثیر گذاشت اما دلیل اصلی انجام نگرفتن این انتقال این بود که خود من نیز دوست داشتم در بارسلونا بازنشسته شوم ".


هشدار سامر به تیاگو؛ روی اعصاب پپ راه نرو!

624-sammer-3.jpg


FCBayern.ir - ماتیاس سامر ضمن تمجید از تیاگو آلکانتارا، از جهتی نیز به این بازیکن هشدار داد که عملکرد خود را با دقت بیشتری دنبال کند. او در بخشی دیگر نیز عنوان کرد که گاهی اوقات او پپ را بیش از حد عصبانی می کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: ماتیاس سامر ضمن تمجید ستاره 22 ساله اسپانیایی، از جهتی دیگر به این بازیکن هشدار داد که بی دقتی او بارها پپ را آزار داده است. ماتیاس سامر در این باره گفت: " تیاگو گاهی اوقات با اشتباهاتی که انجام می دهد روی اعصاب پپ می رود که این روند او باید با دقت بیشتری دنبال شود ".

سامر در ادامه افزود: او یک بازیکن بسیار خوب است که خلاقیت فراوانی دز مین و حتی خارج از آن دارد و از این بابت برای باشگاه بسیار خوب و مفید است ". تیاگو در این نیم فصل حضور خود با مصدومیت طولانی رو به رو شد و در این فصل تنها یک گل و در بازی جام باشگاهای جهان مقابل کازابلانکا به ثمر رسانده است.
 
بالا