• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
حاج آقا نویر

1538758_641231905935720_304675135_n.jpg
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
قیصر: می خواهم لواندوفسکی را در بایرن ببینم

624-beckenbauer-1.jpg


FCBayern.ir - بکن باوئر، مدیر افتخاری باشگاه بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد که بتواند مهاجم لهستانی بوروسیا دورتمند، روبرت لواندوفسکی را در بایرن مونیخ ببیند. او در بخش دیگری از سخنانش لام را یک بازیکن همه کامل خواند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: بکن باوئر در این رابطه به Munich tz گفت: " من از انتقال لواندوفسکی به بایرن حمایت می کنم و امیدوارم او را با لباس بایرن ببینم ".بکن باوئر با این صحبت ها احتمال حضور این مهاجم لهستانی در تیم را افزایش داد تا طبق گفته های لواندوفسکی که پیش تر اعلام کرد که در ژانویه با بایرن مونیخ قرارداد امضاء خواهد کرد، باشد.

قیصر در بخشی دیگری از سخنانش کاپیتان مونیخی ها را مورد ستایش خود قرار داد و گفت: " او بازیکن فوق العاده ای هست و می تواند هر جا که شما از او بخواهید بهترین عملکرد را به جای بگذارد ".

بکن باوئر در ادامه صحبت هایش یک پست را برای لام محدود کرد و گفت: " در مورد فلیپ تنها یک استثناء وجود دارد ، آن هم حضور در دروازه به خاطر کوتاهی قدش است! ".


احتمال حضور ریبری در فوتبال آمریکا

624-ribery-2.jpg


FCBayern.ir- فرانک ریبری ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ و یکی از سه نامزد نهایی دریاقت جایزه توپ طلای جهان تاکید کرد که این احتمال وجود دارد که سالهای پایانی دوران حرفه ای فوتبالش را در آمریکا ادامه دهد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ ریبری با تاکید بر این موضوع که قصد ندارد به جز بایرن برای هیچ تیم اروپایی دیگری به میدان رود از احتمال حضورش در آمریکا خبر داد.

ریبری در گفت و گو با بیلد گفت:" فعلا در مورد دوران پایانی فوتبالم فکر نمیکنم و امیدوارم بتوان سالها در اوج بازی کنم، اما من 30 ساله هستم و روز به روز پیرتر می شوم و باید به فکر روزهای پایانی فوتبالم باشم، من در اروپا برای هیچ تیم دیگری به میدان نخواهم رفت و اگر از سطح آمادگی کنونی ام فاصله زیادی گرفتم ترجیح میدهم در آمریکا و یا شاید در امارات فوتبال خود را به پایان ببرم."

فرانک ریبری تا پایان سال 2017 با بایرن قرارداد دارد و بارها اعلام کرده است که به شدت به این قرارداد وفادار است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
رومینیگه: جایگاه بارسا را در فوتبال جهان می گیریم

624-rummenigge-2.jpg


FCBayern.ir- کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ، پس از قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها اکنون هدف بایرن را قرارگیری به عنوان بهترین تیم جهان و جایگزین بارسلونا در این رتبه بندی می داند.



او در گفتگویی با کانال تلویزیونی باشگاه بایرن گفت:" اینکه به این سطح از فوتبال برسیم و این سطح بالا را حفظ کنیم بسیار سخت است اما تصور می کنم اگر فرصتی برای رسیدن به این کیفیت داشته باشیم با همین تیم و همین مربی خواهد بود."



رومینیگه در مورد بالاترین سطح فوتبال جهان بارسلونا را مثال می زند و می گوید:" آن ها هر سال جام اروپایی برنده نشده اند اما هر ساله در نیمه نهایی حضور داشتند این چیزی است که ما برای رسیدن به ثبات باید تلاش کنیم امکان پذیر نیست که شما هر سال لیگ قهرمانان را فتح کنید اما حضور هر ساله در نیمه نهایی می تواند شگفت انگیز باشد."



صحبت های رومینیگه در حالی مطرح شد که بایرن در طول چهار سال گذشته سه فینال چمپیونزلیگ را تجربه کرده و از این حیث رکورد جالبی را ثبت کرده است.


جیب پر بایرن در پایان سال، درآمدی 125 میلیونی

624-fcb-logo-1.jpg


FCBayern.ir- پنجمین عنوان قهرمانی بایرن در آخرین دیدار آن ها در سال 2013 رقم خورد تا مونیخی ها با سپری کردن فصلی رویایی به استقبال سال نوی میلادی بروند اما این فصل علاوه بر جام های زیادی که به موزه ی افتخارات بایرن اضافه کرد توانست خزانه ی بایرنی ها را هم پر طمطراق تر از همیشه کند.



بایرنی ها با 3.65 میلیون یورو جایزه ی قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها کازابلانکا را ترک گفت تا شمار جوایز و سود های سال 2013 مونیخی ها به 125 میلیون یورو برسد. آن ها با قهرمانی در چمپیونزلیگ مبلغ 55.05 میلیون یورو جایزه از یوفا دریافت کردند تا با احتساب پیروزی هایی که در مرحله گروهی و حذفی بدست آورده بودند درآمد آن ها از لیگ قهرمانان اروپا به بیش از 80 میلیون یورو افزایش یابد.



به این رقم ها قهرمانی در بوندس لیگا و جام حذفی آلمان و حق پخش تلویزیونی با مبلغ 31 میلیون یورو را اضافه کنید این پایان کار نبود مونیخی ها با شکست در دیدار سوپر کاپ آلمان و کسب مقام نائب قهرمانی هم مبلغ 740 هزار یورو به جیب زدند تا خزانه ی باشگاه در سال نوی میلادی فول تر از همیشه باشد این آمار جایگاه بایرن را در مقایسه با سایر باشگاه های بزرگ اروپایی که با سرنوشت شوم ورشکستگی دست به گریبان هستند و قسط های عقب افتاده دارند ویژه تر از همیشه می کند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
قیصر: تیم کنونی بهترین تیم تاریخ بایرن است

624-beckenbauer-2.jpg


FCBayern.ir- فرانتس بکن باوئر اسطوره و قیصر فوتبال آلمان پس از قهرمانی بایرن در جام جهانی باشگاه ها و کسب پنجمین عنوان قهرمانی در سال 2013 در اظهار نظری تیم کنونی بایرن را بهترین تیم تاریخ باشگاه و حتی بهتر از دوران طلایی دهه 70 دانست.



بکن باوئر که با روزنامه ی محلی تی زد صحبت می کرد اظهار داشت:" امروز برای انتخاب تیم از بین 20 بازیکن مربی دست به انتخاب می زند این چیزی است که در دوران ما هم وجود نداشت این تعداد بازیکن با کیفیت همتراز بایرن را ویژه تر از همیشه کرده است."



قیصر فوتبال آلمان ادامه می دهد:" فرانک ریبری برجسته ترین بازیکن فصل است و فیلیپ لام با ثبات ترین و پایدارترین بازیکن تیم گواردیولا است اینکه بازیکنی مانند فیلیپ در طول یک سال چندین بار برای کسب جام روی سکو می رود بسیار قابل توجه است."



بکن باوئر در پایان صحبت هایش به انتخاب ریبری به عنوان بهترین بازیکن این جام اشاره می کند و می گوید:" با این انتخاب عملکرد شخصی ریبری در پس زمینه قرار می گیرد و این نشان می دهد که شما برای انتخاب شدن باید پیروز شوید و این چیزی است که ریبری در این فصل بارها به آن دست یافته."


شوک برای مارتینس؛فرود اظطراری جت شخصی

624-martinez-2.jpg


FCBayern.ir - خاوی مارتینس هافبک اسپانیایی مونیخیها که به همراه جت شخصی خود در راه رفتن از مراکش به سمت اسپانیا بود، مجبور به فرود اظطرای شد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: مارتینس که در آغاز تعطیلات زمستانی خود بود با شوک بزرگی رو به رو شد. وی که قصد داشت تا از این تعطیلات استفاده کند، از فرودگاه مراکش به همراه جت شخصی خود راهی اسپانیا شد. تنها سه دقیقه بعد از پرواز از فرودگاه مراکش درب جت شخصی مارتینس باز شده و خلبان مجبور به یک فرود اظطراری می شوند.

اما خبر خوب این است که برای این بازیکن اسپانیایی و همچنین همراهان وی که متشکل از مربیان بودند، هیچ اتفاق نیافتاده و جان سالم از این اتفاق نادر به در برده اند. اما این شوک روی این بازیکن تاثیرات فروانی خواهد گذاشت که شاید تا مدت ها طول بکشد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
توهین په په و کونترائو به فرانک ریبری

624-pepe.jpg


FCBayern.ir - دو بازیکن پرتغالی باشگاه رئال مادرید به شدت از هم وطنشان برای رسیدن به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا دفاع نمودند اما در این میان چیزی که باعث جنجالی شدن این موضوع شده است توهین های این دو بازیکن نسبت به فرانک ریبری هافبک باشگاه بایرن مونیخ و رقیب اصلی کریستیانو رونالدو بر سر این عنوان بوده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ کونترائو در این باره به شبکه تله مادرید اعلام نمود :"من قبلا هم در مصاحبه هایم این موضوع را یادآور شدم که نمی شود جایزه ای به این مهمی را به شخصی مانند ریبری داد. او شایستگی این عنوان را ندارد زیرا این یک عنوان کاملا شخصی است که تنها باید به بازیکنی مانند کریستیانو برسد."

په په نیز در دفاع از هم باشگاهی مادریدیش می افزاید : "تنها یک عده احمق می توانند این جایزه را از کریس بگیرند و آن را به بازیکنی مانند ریبری بدهند. ریبری بدون باشگاهش هیچ کاره است. زنده باد CR7 "

باید منتظر شد و عکس العمل بایرنی ها و به خصوص فرانک ریبری که تجربه نشان داده نمی تواند این گونه توهین ها و سخنان را تحمل کند وبه آن با پاسخ ندهد چگونه خواهد بود؟
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
شایعه روز: کوکه به جای شکیری در بایرن؟

01.jpg


FCBayern.ir - روزنامه های اسپانیایی زبان از احتمال شکل گیری یک معامله میان بایرن مونیخ (آلمان) و اتلتیکو مادرید (اسپانیا) خبر دادند که گواردیولا خواستار معاوضه شکیری با ستاره این تیم، کوکه شده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در یاران: کوکه 21 ساله که فصل درخشانی را در اتلتیکو مادرید سپری می کند چشم تمام غول های اروپا را به خود جلب کرده است که بلا استثناء بایرن مونیخ هم وارد این ماجرا شده است. روزنامه های اسپانیاییی از جمله El Mundo Deportivoauch و چند رسانه بین المللی دیگر خبر از علاقه گواردیولا به این بازیکن 21 ساله داده اند.پپ در نظر دارد تا وینگر سوئیسی خود، ژردان شکیری را با این بازیکن جوان مادریدی معاوضه کند.گرچه گواردیولا قصد دارد به هر قیمتی شده است این بازیکن را به مونیخ بیاورد و در صورت رد این معاوضه به سراغ بند قرارداد این بازیکن که چندان زیاد نیست خواهد رفت.

از ویزگی های این بازیکن می توان به بازی کردن در پست های ، هافبک مرکزی و بال چپ و راست اشاره کرد. گفته می شود تیم های منچستر یونایتد ، لیورپول، میلان و بارسلونا به شدت به دنبال به خدمت گرفتن کوکه هستند.


شالکه به دنبال جذب یان کیرشهوف

624-kirchhoff-2.jpg


FCBayern.ir - باشگاه شالکه 04 که در این روز ها حال و روز خوشی ندارد قصد دارد برای نیم فصل دوم خود را تقویت کند. از این رو خواستار یان کیرشهوف، مدافع بلند قامت بایرن مونیخ شده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: طبق گزارشات منتشر شده در رسانه های آلمانی، باشگاه شالکه و شخص کلر برای تقویت تیم خود قصد دارد کیرشهوف مدافع جوان و ذخیره بایرن را به طور قرضی به خدمت بگیرد. این گزارش به جایی نیز رسیده که حتی بعضی رسانه ها خبر از توافق دو باشگاه و شخص کیرشهوف صورت گرفته است. این خبر می تواند هدیه کریسمس معدنچی ها به هواداران متعصب خود باشد.

کلر در این رابطه گفت: " بایرن می خواهد او را قرضی به تیمی بفرستد و چه از آن بهتر که به اینجا بیاید. ما قبل از اینکه کیرشهوف به مونیخ برود به دنبال او بودیم اما او با بایرن قراداد بست ". این مدافع بلند قامت در تابستان پیش با یک انتقال آزاد به مونیخ آمد و تقریباً در همه بازی ها روی نیمکت حضور داشته، اما تاکنون در هیچ بازی رسمی از ابتدا مورد استفاده قرار نگرفته است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مصاحبه با رومینیگه؛2013 از این بهتر نمی شود

624-rummenigge-1.jpg

FCBayern.ir - کار هاینس رومینیگه مدیر اجرایی باشگاه ، طی صحبت هایی با شبکه رسمی باشگاه (Fcb.tv) عنوان کرد که سال 2013 نمی توانست از این بهتر شود. در ادامه به صحبت های رومینیگه خواهیم پرداخت:

سال 2013 ... : می خواهم بگویم که نمی توانستیم از این بهتر باشیم.شما هرگز نمی توانید از این عنواین بهتر کسب کنید و این یک سال تاریخی برایمان شد. در ابتدا توانستیم سه گانه را کسب کنیم و در ادامه سوپر کاپ اروپا و حال نیز جام باشگاه های جهان.اما آنچه که بیش از هر چیزی مرا به اندازه کسب این عنوان ها خوشحال کرده است راهی است که باشگاه و بازیکنان در پیش گرفته اند.بازیکنان بی سر و صدا،بدون مغرور شدن به کار خود ادامه می دهند و فوق العاده بودند.من فکر می کنم این بایرن بسیار دوست داشتنی تر و قدرتمند از بایرن هر ساله بوده است.همچنین باید از مربیان که به این تیم شخصیت تازه ای بخشیدن یوپ هاینکس و پپ گواردیولا نیز تشکر کرد.

اهمیت کسب جام ها در این سال: بدیهی است که بسیار مهم خواهد بود.ما در دو فصل هیچ گونه جامی کسب نکردیم، بوندسلیگا را به بوروسیا دورتمند واگذار می کردیم و در جام حذفی نیز که در آن فینال 5 - 2 بازی را واگذار کردیم و قطعاً اظطراب هایی از بابت در تیم وجود داشت که مربیان با مسیر درست این چالش را رد کردند.با کسب این جام ها توانستیم خود را در عرصه بیتن المللی به رسمیت بشناسانیم و بدون اغراق می گویم که ما جزو سه تیم برتر جهان هستیم.شما باید برای باشگاه،مربیان و بازیکنان کلاه را از سر بردارید.

انتظارات پس از یک فصل رویایی: به شخصه من انتظاراتم بالا نیست و در این مورد آرام هستم.من نمی دانم که می توانیم سه گانه را تکرار کنیم یا نه اما فکر می کنم که مربی تیم را در مسیر درست هدایت می کند و بسیار بلند پروازانه فکر می کند اما من اساساً خیال بافی نمی کنم.تنها می توانم با صداقت بگویم احتمال زیاد قهرمان آلمان خواهیم شد آن هم با توجه به موقعیت خوبی که در نیم فصل اول داریم.اما موقعیت در لیگ قهرمانان متفاوت است و ما نباید تنها به بازی آرسنال فکر کنیم زیرا همه حریفان بسیار قدرتمند تر شده اند.

حفظ آمادگی کنونی ...: فوتبال مانند هر ورزش دیگری است، برنده باید موفقیت کسب کنند و این نیاز به آمادگی دارد.اما من فکر می کنم برای این کار به دقت فراوانی نیاز دارید و ما همیشه کلمه عالی را "معیار" قرار می دهیم.فوتبال که بارسلونا در زمان پپ انجام می داد و در پیشرفت و آمادگی ثبات داشت را مورد نظر داریم.آن ها هر ساله قهرمان چمپینزلیگ نمی شدند اما بعنوان یک حریف خطرناک تا نیمه نهایی پای ثابت بودند.ما نیز هر ساله نمی توانیم قهرمان باشیم اما اگر جزو یکی از چهار تیم نهایی قرار داشته باشیم فوق العاده خواهد بود.من به این مربی و بازیکنان اعتماد دارم که می توانند چنین کاری را انجام دهند.

خواسته خود برای سال 2014: همانطور که گفتم من کاملاً برای سال آینده آرام هستم، از آنجا که در این فصل جام ها و موفقیت های زیادی کسب کردیم،فشار های روانی برای فصل بعد وجود دارد که مانع تکرار این عملکرد شود و حتی در تعطیلات کریسمس نیز ذهن بازیکنان را مشغول کند. من فکر می کنم که این تعطیلات فرصتی مناسبی برای مرور سالی که گذشت خواهد بود و می توانیم بازیکنان را برای سال بعد از لحاظ ذهنی آماده کنیم.من بسیار خوشحال هستم که بخشی از موفقیت های این سال بودم.این یک تجربه فوق العاده بود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
تمدید قریب الوقوع قرارداد روبن

624-robben-2.jpg


FCBayern.ir- آرین روبن وینگر هلندی تیم فوتبال بایرن مونیخ تایید کرد که به زودی مذاکراتش را برای تمدید قراردادش با باشگاه بایرن مونیخ آغاز خواهد کرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ ملی پوش هلندی بایرن فقط تا سال 2015 با باواریایی ها قرار داد دارد و مدیران بایرن شدیدا به دنبال حفظ او هستند.

روبن 29 ساله که از سال 2009 و پس از جدایی از رئال مادرید در بایرن حضور دارد در گفت و گو با TZ گفت:" خواسته های باشگاه از من و من از باشگاه کاملا مشخص است من فکر می کنم که حداقل تا 3 سال دیگر می توان در سطح اول اروپا فوتبال بازی کنم و من عاشق اینجا هستم و مدیران بایرن هم تصمیم دارند به زودی در مورد آینده با من گفت و گو کنند."

روبن در حال حاضر به علت مصدومیت دور از میادین است.


چک: نویر بهترین دروازه بان جهان است

624-cech.jpg


FCBayern.ir- سنگربان تیم ملی جمهوری چک معتقد است که در حال حاضر مانوئل نویر بیشترین شایستگی را برای کسب عنوان بهترین دروازه بان سال 2013 دارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ پیتر چک معتقد است مانوئل نویر فردی است که می تواند به سلطه 5 ساله کاسیاس در مراسم انتخاب بهترین دروازه بان سال خاتمه دهد.

پیتر چک که خود یکی از نامزدهای نهایی کسب عنوان بهترین دروازه بان سال 2013 جهان است معتقد است که فتح لیگ قهرمانان، جام حذفی و رقابتهای بوندسلیگا توسط بایرن که با درخشش نویر همراه بوده است دلیل محکمی است که او را بهترین دروازه بان جهان بدانیم.

چک می گوید:" کسب سه گانه فصل گذشته توسط بایرن بدون حضور نویر ممکن نبود و من معتقدم او به سلطه کاسیاس خاتمه خواهد داد و البته از حضور خودم در بین آن دروازه بانان بسیار خرسند هستم."

بهترین دروازه بان سال 2013 ، 13 ژانویه انتخاب و معرفی خواهد شد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لواندوفسکی: ریبری سزاوارتر از رونالدو است

624-lewandowski.jpg


FCBayern.ir - روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی زنبورها معتقد است که فرانک ریبری سزاوارتر از کریس رونالدو برای کسب توپ طلا است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: لواندوفسکی که احتمال دارد به تازگی با بایرن مونیخ در ژانویه قرار داد ببندد،همانند بوندسلیگایی های دیگر همچون تیاگو آلکانتارا،پپ گواردیولا و به طوری نا مشخص آرین روبن اعتقاد پیدا کرده است که ریبری باید مرد سال فوتبال جهان شود.

لواندوفسکی در این رابطه به یکی از رسانه های لهستانی گفت: " آمار کریس رونالدو از لحاظ فردی فوق العاده است و کارهای بزرگی انجام می دهد که هر کسی قابلیت انجام آن را ندارد، با این حال ریبری بازی های بسیار خوبی همراه با کمک های دفاعی انجام می دهد و در اکثر نقاط تیم را همراهی کرده تا چنین افتخاراتی را کسب کرد.او با این تفاسیر قابلیت کسب هر عنوانی را دارد ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
رقابت بایرن و منچستر بر سر کوکه

000-coke.jpg


FCBayern.ir- دیوید مویس سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد که رقابت بر سر جذب تیاگو آلکانتارا را تابستان گذشته به پپ گواردیولا واگذار کرده، حالا وارد رقابت تازه ای با سرمربی اسپانیایی بایرن شده است.

به گزارش و ب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در حالیکه روزنامه tz از علاقه مندی بایرنی ها به جذب کوکه هافبک اسپانیایی اتلتیکو مادرید خبر داده است همزمان روزنامه دیلی میرور انگلیس هم آمادگی منچستریونایتد برای جذب این بازیکن را فاش کرد تا این دو باشگاه وارد یک رقابت تازه شوند.

هرچند که باشگاه بایرن در مواضعی غیر رسمی پیش تر از عدم تمایلش برای حضور در بازار زمستانی خبر داده است اما ظاهرا احتمال جدایی قریب الوقوع کوکه و علاقه پپ به این هافبک آینده دار تمام معادلات را به هم زده است.

قیمت بالای این بازیکن 21 ساله که در تمام رده های سنی اسپانیا بازی کرده است پیش تر باشگاه میلان را از جذب وی منصرف کرده بود اما ظاهرا باواریایی ها مشکل مالی برای جذب وی ندارند اما گفته می شود در صورت جذب این بازیکن ژردان شکیری برای کاهش ترافیک در خط میانی بایرن از این تیم جدا خواهد شد.


یان کیرشوف به شالکه پیوست

624-kirchhoff-3.jpg


FCBayern.ir- سرانجام پس از کش و قوس های فراوان پپ گواردیولا با جدایی مدافع آلمانی تیم خود به صورت قرضی و پیوستنش به جمع آبی های سلطنتی موافقت کرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بر طبق قرارداد منعقد شده بین دو باشگاه کیرشوف 23 ساله 18 ماه در تیم شالکه توپ خواهد زد.

کیرشوف که تابستان گذشته به جمع بایرنی ها پیوسته بود نتوانسته بود دقایق زیادی را برای این تیم به میدان رود و سرانجام با تصمیم کادر فنی بایرن به صورت قرضی از این تیم جدا شد.

کارل هاینز رومنیگه مدیر باشگاه بایرن در این ازتباط می گوید:" فکر می کنم این تصمیم بسیار خوبی برای هر سه بود، شالکه تقویت خواهد شد، یان کیروشف فرصت بازی پیدا خواهد کرد و بایرن مونیخ بازیکنی با تجربه تر را تحویل خواهد گرفت."

کیرشوف توانایی بازی در پست هافبک و دفاع میانی را دارد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ملاقات مدیر برنامه های مانزوکیچ با یوونتوسی ها

624-mandzukic-2.jpg


FCBayern.ir- بنابر ادعای روزنامه توتو اسپورت ایتالیا، مدیر برنامه های ماریو مانزوکیچ مهاجم کروات تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان جهت انجام دیدارهایی با مدیران باشگاه یوونتوس در ایتالیا به سر می برد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ ماریو مانزوکیچ در حال حاضر شرایط مناسبی در بایرن دارد اما شایعه پیوستن رابرت لواندوفسکی در پایان فصل به بایرن مونیخ باعث نارضایتی این مهاجم گلزن شده است.

گفته می شود رابطه خوب آندره آگلی رئیس باشگاه یونتووس ایتالیا با کارل هاینز رومینیگه این انتقال را ساده تر خواهد کرد اما بسیار بعید است بایرنی ها پیش از مطمئن شدن از جذب لواندوفسکی به این انتقال رضایت دهند.

مانزوکیچ که در حال حاضر یکی از آماده ترین مهاجمان بوندسلیگاست در مورد اخبار اخیر سکوت کرده است اما چیزی که مشخص است احتمال این انتقال در زمستان بسیار پایین است.


تیاگو: گوتزه آینده بزرگی دارد

624-thiago-1.jpg


FCBayern.ir - تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ عنوان کرد که در این تیم احساس بسیار خوبی دارد.او در بخش دیگری از سخنانش به تمجید از هم تیمیش،ماریو گوتزه پرداخت و او را یک بازیکن بزرگ در آینده تلقی نمود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: هافبک 25 میلیونی بایرنی ها که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته است عنوان کرد که بایرن یکی از بهترین تصمیمات وی در دوران فوتبالیش بوده است.او در این رابطه به روزنامه ورزشی اسپانیا گفت: " من در بایرن احساس بسیار خوب و راحتی دارم. مصدومیتی برایم پیش آمد که متاسفانه در زمان بسیار بدی رخ داد ".

تیاگو ادامه داد: " فوتبال بسیار خوب است اگر همانند اینجا با بازیکنان سطح بالا هم بازی شوید.بازیکنانی زیادی در بایرن وجود دارند که بازی کردن با آن ها لذت بخش است و ماریو گوتزه یکی از آن هاست.او می تواند در آینده جهان را تحت تاثیر قرار دهد و آینده بزرگی خواهد داشت ".

هافبک اسپانیایی در ادامه علت اصلی انتقال خود به بایرن را بازیکنان بزرگی همچون ژاوی،مسی و اینیستا در تیم بارسلونا خواند و گفت: " به خاطر وجود چنین بازیکنانی فرصت بازی کردن چندانی نداشتم و شاید خیلی بیشتر بر روی نیمکت بارسلونا می نشستم ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن مونیخ به کویت نیز سفر خواهد کرد

624-fcb-logo-1.jpg


FCBayern.ir - کار هاینس رومینیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ امروز تایید کرد که در تعطیلات زمستانی به کویت نیز سفر خواهند کرد و در آنجا بازی تدارکاتی برگذار خواهند نمود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: قهرمان پنج گانه جهان قصد دارد تا بیشتر در آسیا سفر کرد و علاوه بر حضور در قطر به کشور کویت نیز که 1000 کیلومتر از قطر دور تر است نیز سفر می کند.این بازی قرار است در 13 ژانویه (دوشنبه) در یکی از ورزشگاه کویت برگذار شود.

رومینیگه در این باره به شبکه تلویزیونی و اختصاصی بایرن مونیخ گفت: " این اولین حضور ما در کویت است و دوست داریم آنجا را نیز تجربه کنیم و طرفداران پرشور کویتی را نیز از نزدیک ببینیم ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
برنامه کامل بایرن در تعطیلات

624-fcb-logo-4.jpg

FCBayern.ir- سرانجام روزهای پایانی سال 2013 فرارسید، سالی که بدون شک یکی از بهترین سالهای تاریخ باشگاه بایرن مونیخ بود و آنها باکسب پنج جام در این سال یک خاطره به یادماندنی را برای هوادارنش رقم زدند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بایرنی ها پس از قهرمانی در رقابت های جام باشگاههای جهان حالا در تعطیلات زمستانی به سر می برند تعطیلاتی که پس از انجام 56 مسابقه در 6 جام مختلف شدیدا به آن نیاز داشتند.

باواریایی ها 13 روز در تعطیلات و استراحت خواهند بود و از روز 5 ژانویه مجددا همه چیز آغاز می شود و نخستین جلسه تمرینی بایرن در سال 2014 کلید خواهد خورد.

برنامه کامل تعطیلات نیم فصل بایرن مونیخ

5 ژانویه -------------------------------------------> آغاز تمرینات بایرن در کمپ دوحه قطر

9یا 10 ژانویه --------------------------------------> انجام یک بازی دوستانه درون اردویی

13 ژانویه ------------------------------------------> بازی دوستانه با تیم کویت اسپورتینگ در کویت

14 ژانویه ------------------------------------------> بازگشت به مونیخ

18 ژانویه -----------------------------------------> دیدار دوستانه با تیم ردبول سالزبورگ

19 ژانویه ------------------------------------------> ملاقات با هواداران به مناسبت سال جدید

24 ژانویه ------------------------------------------> شروع مجدد بوندسلیگا و دیدار با گلادباخ
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لوا از ژانویه در بایرن؟

624-lewandowski.jpg


FCBayern.ir- پرونده انتقال رابرت لواندووسکی به بایرن مونیخ روز به روز پیچیده تر می شود شاید این انتقال را بتوان پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال دانست.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در حالیکه تا کنون چندین بار انتقال رابرت لواندووسکی به بایرن مونیخ تایید شده است و چند روز بعد تکذیب شده است همچنان شایعات پیرامون بایرن و لواندووسکی ادامه دارد.

شاید تنها چیزی که در این رابطه قطعی به نظر می رسد جدایی رابرت از دورتمند است اما مقصد نهایی و زمان جدایی او مشخص نیست، اما به نظر می رسد که شانس بایرن برای تصاحب این مهاجم لهستانی بیش از سایرین است.

در شرایطی که طی هفته های گذشته از علاقه مندی باشگاههای انگلیسی به خصوص منچستریونایتد به لواندووسکی مطالبی منتشر شده بود طی چند روز اخیر بازهم نام بایرن پیرامون این بازیکن شنیده شد و مطبوعات آلمانی از انتقال قطعی لواندووسکی به بایرن مونیخ در زمستان پیش رو خبر دادند.

خبرگزاری ابولای آلمان به صراحت امروز از توافق بایرن و دورتمند برای انتقال 11 میلیون یورویی لواندووسکی خبر داد و حالا باید منتظر واکنش های جدید بود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پیزارو در رادار بشیکتاش

624-pizarro-2.jpg


FCBayern.ir- بنابر ادعای روزنامه ترک زبان فاناتیک باشگاه بشیکناش ترکیه قصد دارد در فرصت نقل و انتقالات ژانویه کلادیو پیزارو مهاج کهنه کار بایرن مونیخ را به خدمت بگیرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بشیکتاش که در حال حاضر با مشکلات زیادی در خط حمله رو به رو است قصد تقویت خط حمله خود را به وسیله مهاجم پرویی بایرن دارد.

کلادیو پیزارو 35 ساله که تنها در 3 مسابقه این فصل برای بایرن به میدان رفته است تا کنون تمایلی برای جدایی از این تیم ابراز نکرده است اما به نظر می رسد بایرن مونیخ قصد دارد با صدور مجوز این انتقال زمینه را برای اضافه شدن یک مهاجم آینده دارد به ترکیب تیم خود را مهیا کند.

پیزارو سابقه حضور در تیم های وردربرمن و چلسی را نیز در کارنامه خود دارد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بغض لام و شواینی ترکید؛ پنج جام در یکسال

lahm-bastii-plus.jpg

FCBayern.ir- دروازه بان شماره یک بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان سال درخشانی را در دومین فصل حضورش در بایرن تجربه کرد. پنج عنوان قهرمانی و حضور در جمع نامزدهای بهترین بازیکنان جهان در مرحله مقدماتی و مدعی نخست کسب عنوان بهترین دروازه بان جهان در سال 2013 همه ی این اتفاقات خوب موجب شد تا سوپر مانو از انتقالش به بایرن رضایت کامل را داشته باشد.



توپ جمع کن سابق ولتینس آره نا، گلزن کیرشن را به مقصد مونیخ ترک کرد تا نفرت هواداران دو آتیشه ی آبی های سلطنتی را به بهای درخشش در سطح اول فوتبال جهان و کسب عناوین متعدد قهرمانی به جان بخرد و حالا او از بهایی که پرداخته رضایت کامل دارد.



نویر در همان سال نخست ورود به بایرن هم حداقل مستحق کسب چمپیونزلیگ بود دفع دو پنالتی در نیمه نهایی و ادامه ی درخشش در فینال با گرفتن پنالتی و گل کردن ضربه ی سوم بایرن مقابل پیتر چک، اما به نظر همه ی این ها برای نگه داشتن جام در آلیانس کافی نبود ولی این همه ی آنچه بود که از توان نویر برمی آمد و آن صحنه ی شوم که سرنوشت بر عهده ی باستین عزیزمان گذاشت و سکوت...

schweinsteiger_lahm_cl_389.jpg

ضربه ای که به گل ننشست و شاید بهترین واکنشی که نسل ما در قبال شکست ناباورانه مقابل اتوبوس آبی لندن می توانست نشان دهد همان بود که شواینی انجام داد. ناامیدی فضا را پر کرده بود و دیگر امیدی به زندگی و ادامه دادن نبود تجربه ی دو شکست در فینال تنها در عرض سه سال این یعنی طلسم قهرمان نشدن های نسلی که تمام مسیر ترقی را آکادمیک وار و روی برنامه طی کرده بود. اما همیشه مسیر درست باید به مقصد برسد ناکجا آبادی وجود ندارد و این قانونی است که هرگز تغییر نخواهد کرد همانند نیروی جاذبه ی زمین که با سقوط سیب تجلی پیدا کرد.



مسیر صحیح نتیجه داد و سرانجام فیلیپ و باستین جام های معتبری را به روی سر بردند گویی بغض سنگین چندین سال اشان ترکیده باشد و حالا جام ها یکی پس از دیگری شکار می شود. با مرور آنچه که در این دو دهه از فوتبال آلمان به یاد داریم بیشتر و بیشتر به این نکته می رسیم که راه صد ساله را نمی توان یک شبه رفت حداقل این چیزی است که آلمان ها آن را ثابت کرده اند استعداد یابی، پرورش، آموزش های آکادمیک و عرضه به ویترین پر زرق و برق بوندس لیگا فرمولی است که تولیدات باشکوهی داشته اما حلقه ی گمشده ی موفقیت یا بهتر بگویم فوت کوزه گری آن، تجربه است و متاسفانه تجربه آموختنی نیست و بازهم متاسفانه چندان هم حوش طعم نیست. لام و شواینی مسیر را درست طی کردند اما برای موفقیت باید تجربه را نیز چاشنی کار کرد تا گام آخر را اینبار آنقدر محکم بردارند که کاری از دست سرنوشت ساخته نباشد.



رشته ی کلام را با نویر آغاز کردیم و با او هم به پایان ببریم وقتی نویر پس از قهرمانی در جام باشگاه های جهان سرخوشانه به پایکوبی مشغول بود خبرنگاری از وی در مورد جام جهانی 2014 پرسید و او ابراز امیدواری کرد که آلمان با تمام سختی های موجود در مسیر قهرمانی بتواند این عنوان را کسب کند "چون ما برای بردن فوتبال بازی می کنیم" جمله ای که بیانگر شکل گیری شخصیت قهرمانی در تیم است و به نظر لوو بتواند با کپی از دست هاینکس تیم خوبی را راهی برزیل کند و در ادامه هنرمندی خود را با استفاده از فرمول گواردیولا به رخ حریفان بکشد.



حال نسلی که فوتبال آلمان را با قهرمانی 90 یا 96 در خاطر دارد باید منتظر قهرمانی چهارم در جام بیستم باشد که به نظر بسیار شیرین تر از قهرمانی های گذشته است که یکی از دلایل آن می تواند همپوشانی تکامل هواداری ما با نسلی باشد که اکنون شاکله ی اصلی مانشافت را شکل داده است.



سعید محمدخواه - برگرفته از شماره پانزدهم ماهنامه ی آلمانی ها
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
معامله دو سر باخت برای بایرن

624-lewandowski.jpg


FCBayern.ir- تقریبا از یکسال پیش و همزمان با قطعی شدن حضور پپ در بایرن پروژه انتقال رابرت لواندووسکی به بایرن نیز کلید خورد و بارها اخبار ضد و نقیضی در مورد این مهاجم لهستانی به گوش رسید و حالا با نزدیک شدن به فرصت نقل و انتقالات زمستانی باز هم نام لواندووسکی تیتر اصلی اخبار نقل و انتقالات شده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ طی روزهای گذشته مطبوعات آلمانی به حدس و گمان در مورد انتقال احتمالی لوا به بایرن پرداختند و حتی ارزش انتقال زمستانی او را 11 میلیون یورو تخمین زده اند، انتقالی که در صورت رخ دادن پرسش های متعددی را در مورد عملکرد مدیران بایرن مطرح خواهد کرد.

با یک نگاه ساده متوجه می شویم که انقال زمستانی لواندووسکی یک معامله غیر منطقی برای بایرن است که نه تنها منفعتی برای بایرن ندارد بلکه زیان های زیادی هم متوجه این باشگاه خواهد کرد.

کلیدی ترین نکته در مورد رابرت لواندووسکی حضور وی در رقابتهای لیگ قهرمانان فصل جاری با پیراهن دورتمند است که بدین ترتیب امکان حضور او در این مسابقات با پیراهن تیم دیگری را منتفی می کند، با توجه به این مساله سوالات متعددی در ذهن فوتبالدوستان در مورد این انتقال شکل می کیرد.

لواندووسکی تنها 6 ماه دیگر با دورتمند قرار داد دارد و به هیچ وجه قصد تمدید این قرارداد را ندارد و بایرن به راحتی می تواند بدون پرداخت مبلغی تابستان آینده لوا را به خدمت بگیرد و با توجه به فاصله زیاد بایرن با رقبا در بوندسلیگا به نظر نمی رسد که بایرن برای حضور در رقابتهای بوندسلیگا به تقویت خود یا حتی تضعیف تیم دورتمند نیاز داشته باشد و پرداخت مبلغی در حدود 11 میلیون یورو در ازای هیچ کاری غیر منطقی از سوی مدیران بایرن به نظر می رسد.

از سوی دیگر اضافه شدن لوا به بایرن نارضایتی های مانزوکیچ را افزایش خواهد داد و همین امر تمایل وی را برای پیوستن به یوونتوس بیشتر خواهد کرد، اتفاقی که در صورت رخ دادن عملا بایرن در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا هیچ مهاجمی نخواهد داشت.

با توجه به اینکه بایرن طی سالیان دراز ثابت کرده است که به این راحتی بازیکنی را جمع خود اضافه نخواهد کرد باید منتظر بود و دید که آیا مدیران بایرن یک اشتباه تاریخی را انجام خواهند داد یا پروژه انتقال لوا به بایرن دست کم موقتا متوقف خواهد شد؟


هاینکس: بایرن یک دهه بهترین تیم جهان می ماند

624-heynckes-2.jpg


FCBayern.ir- یوپ هاینکس سرمربی موفق بایرن مونیخ که فصل گذشته پس از قهرمانی در سه جام معتبر از نیمکت این تیم مونیخی خداحافظی کرد در گفتگویی با کیکر شرایط کنونی بایرنی ها را مناسب دانست او معتقد است بایرن می تواند با این بازیکنان و کادر فنی برای یک ده بهترین تیم جهان بماند.



او به کیکر می گوید:" من در حال حاضر هی تیمی را بهتر از بایرن مونیخ برای کسب عنوان قهرمانی در اروپا نمی بینم بایرن بهترین تیم اروپا و جهان است و می تواند این کیفیت را برای یک دهه ادامه دهد."



او ادامه می دهد: آن ها با سن و سالی که بازیکنانشان دارند می توانند با این کیفیت بالا برای بیش از یک دهه ادامه دهند آن ها با بازیکنان فوق العاده که می خواهند همواره قهرمانی را دبست بیاورند شکل گرفته اند."



دون یوپ ادامه می دهد:" من هر کجا که بروم با احترام به بازیکنان جوان کار خواهم کرد و از پیشرفت آن ها خوشحال خواهم شد" او در پایان در مورد پیشنهاد هایی که پس از پایان دورانش در بایرن از رئال و پاریسن ژرمن مطرح شده بود گفت:" پس از موفقیت هایی که داشتم این پیشنهادات طبیعی بود اما آنه مرا خانه نشین کرد همین موفقیت هایی بود که با بایرن بدست آوردم من برای موفقیت های ورزشی ادامه فعالیت می دهم نه محرک اقتصادی بنابراین هیچ تیمی نمی تواند عوامل موفقیت هایی را که من با بایرن بدست آوردم برایم فراهم کند."
 
بالا