• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Miracles

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
446
لایک‌ها
805
اوزیل و نویر در تیم نونهالان شالکه

4500dc03ab1.jpg
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گواردیولا و انتظار باز گشت سریع ریبری

624-Pep.jpg


FCBayern.ir- پپ گواردیولا امیدوار به باز گشت سریع فرانک ریبری ستاره ی تیمش می باشد.
به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از سایت tz؛ پپ در پاسخ به خبرنگاران درباره ی بازگشت ریبری گفت: "او هر روز خیلی بهتر از روز قبل است، دیگر هیچ آسیب دیدگی ای ندارد و در حال حاضر با تیم تمرین می کند، اما هنوز مطمئن نیستم که می تواند برابر هانوفر بازی کند یا نه."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پپ: بوندسلیگا مثل پیتزاست !!!

pep-pza.jpg


FCBayern.ir- پپ گواردیولا سرمربی تیم بایرن مونیخ در مصاحبه ای قبل از دیدار یک شنبه شب با هانوفر بوندسلیگا را این گونه تشریح کرد: "لیگ قهرمانان به عنوان معتبر ترین لیگ اروپا نامیده می شود و اما مهم ترین و سخت ترین مسابقات را در قهرمانی آلمان (بوندسلیگا) داریم، درلیگ هر روز باید بر روی بازی ها متمرکز باشیم و این دشوار است."
به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ گواردیولا همچنین روز جمعه تاکید کرد: "لیگ قهرمانان مانند پختن یک غذای خوب در یک رستوران خوب است و اما بوندسلیگا مانند درست کردن پیتزا یا همبرگر روزانه است."
باواریایی ها که با 46 بازی بدون باخت و 16 امتیاز برتری نسبت به تیم دوم جایگاه بسیار خوبی دارند و می توانند در 5 -6 بازی آینده تکلیف قهرمانی خود را روشن سازند، آنها در لیگ هنوز شکست نخورده اند اما گواردیولا در این باره می گوید: "من فکر نمی کنم بشود تا پایان این روند را ادامه داد، گاهی ممکن است امتیاز از دست بدهیم، اما راجع به بازی با هانوفر امیدوارم پیروز شویم چون پس از بازی در لیگ قهرمانان این بسیار مهم است. زمانی که در نیویورک بودم این رویا را داشتم که بتوانم برای باشگاه افتخارآفرینی کنم ، در حال حاضر این تیم هنوز جای کار زیادی دارد و به ایده آل من نرسیده اما خوشحالم که بازیکنانی دارم که ایده های من را درک می کنند."
وی همچنین در خصوص احتمال خستگی بازیکنانش پس از سفر به لندن ودیدار با آرسنال گفت: "این چیزی است که بازیکنان بایرن به آن عادت دارند و فکر نمی کنم چنین مسئله ای مشکلی برای تیم ایجاد کند."



هضم پیتزای ما سخت خواهد بود !!

سرمربی هانوفر پس از مصاحبه ی گواردیولا که بوندسلیگا را به پیتزا و همبرگر روزانه تشبیه کرده بود، گفت: " هضم پیتزای ما سخت خواهد بود! "
به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ تایفون کورکوت 39 ساله گفت که قصد دارد با "آشپز بایرن (پپ)" بجنگد! کورکوت با اطمینان می گوید: "ما قبل از درست کردن پیتزا و همبرگر مواد تشکیل دهنده آن را آماده می کنیم، و قصد داریم سس بسیار تیزی برای بایرن روی پیتزایمان بریزیم، به گونه ی که هضم آن برای باواریایی ها سخت شود!" وی در ادامه ی صحبتهایش به خبرنگاران گفت: "البته قصد ما فقط شکست دادن بایرن نیست بلکه ما می خواهیم مردم مونیخ از آشپزی لذیذ ما خوششان آید."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
فن بویتن خواستار تمدید قرارداد

buyten.jpg


FCBayern.ir- دانیل فن بویتن مدافع کهنه کار بایرن در مصاحبه ای اعلام کرد هیچ برنامه ای برای بازنشستگی ندارد و مشتاق است قرادادش را با بایرن تمدید کند.
به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ قرارداد فعلی دانیل در پایان این فصل به پایان می رسد اما این 36 ساله بلژیکی عنوان نموده که دوست دارد در آلیانز بماند، وی به Sportsmagazin می گوید: "اگر شما بازیکن بایرن مونیخ باشید، در واقع می خواهید به عنوان یک بازیکن از بایرن مونیخ باقی بمانید. من تا زمانی که با مسئولان بایرن صحبت نکنم با هیچ تیمی مذاکره نخواهم کرد. بایرن به خوبی می داند من چه بازیکنی هستم و من نیز به خوبی با باشگاه آشنایی دارم."
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
یه پیروزی بزرگ دیگه در خارج از خانه برای بایرن

هانوفر 0 - 4 بایرن
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
هانوفر 0 بایرن مونیخ 4

bayern-play.jpg


FCBayern.ir- رقابتهای هفته بیست و دوم بوندسلیگای آلمان با دیدار تیم های بایرن مونیخ و هانوفر در زمین هانوفر خاتمه یافت که در این مسابقه باواریایی ها به یک برد قاطع حریف خود را شکست دادند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در این مسابقه بایرن در هر نیمه 2 بار دروازه رقیب را باز کرد تا در مجموع به برتری 4 بر صفر دست یابد.

هانوفر 0 بایرن مونیخ 4

گلها

مولر "25 و "59

تیاگو " 34

مانزوکیچ "66


کارت زرد

دیوف/هوستزی از هانوفر
رافینیا از بایرن

هانوفر: زیلر-رایتورال-مارسلو-شولز-پکونگولی-اشمیدباخ-اشتیندل-هوستزی-بیتنکورت-رودنوس-دیوف

بایرن مونیخ: اشتارک- رافینیا-مارتینز-بواتنگ-آلابا-لام-تیاگو-مولر(روبن)-گوتزه(کروس)-شواین اشتایگر(پیزارو)-مانزوکیچ
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
هانوفر ؛ بایرن مونیخ از نگاه آمار

624-fcb-fans-1.jpg


FCBayern.ir- بایرن مونیخ هفته بیست و دوم رقابتهای بوندسلیگا را با یک برد قاطع به پایان برد تا یک گام دیگر به قهرمانی این فصل رقابتهای بوندسلیگا نزدیک شود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ با مشاهده آمار این مسابقه هم می توان فهمید که بایرن یک بازی یک طرفه را برگزار کرده و هانوفر عملا حرفی برای گفتن نداشته است.

آمار مسابقه

درصد مالکیت توپ

هانوفر 29 درصد ؛ بایرن مونیخ 71 درصد

شوت (داخل چارچوب)

هانوفر 8 (3) ؛ بایرن مونیخ 14 (7)

کرنر

هانوفر 11 ؛ بایرن مونیخ 10

آفساید

هانوفر 4 ؛ بایرن مونیخ 2

خطا

هانوفر 10 ؛ بایرن مونیخ 11
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پیشنهاد نجومی منچستر یونایتد برای کروس

David-Moyes-and-Toni-Kroos-Agent-3059388.jpg


FCBayern.ir- به گفته مدیاهای انگلیس باشگاه منچستر یونایتد سرگرم فراهم نمودن یک پیشنهاد نجومی برای راضی نمودن تونی کروس برای پیوستن به باشگاه منچستری در فصل تابستان می باشد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ به گفته مدیاها و مطبوعات انگلیسی باشگاه منچستر یونایتد در ملاقاتی که با ولفانگ شورت مدیر برنامه های تونی کروس ستاره این روزهای باشگاه مونیخی داشته است به وی اطمینان داده است باشگاه منچستر هیچ گونه مخالفتی با دستمزد هفتگی و ماهیانه تونی کروس ندارد.

به گفته این منابع باشگاه منچستری سرگرم فراهم تمودن یک پیشنهاد 45 ملیون یورویی و پنج ساله و دستمزد 190 تا 200 هزار پوند درهفته برای جوان اول این روزهای فوتبال آلمان می باشد وبدین ترتیب کروس بعد از وین رونی بیشترین دستمزد را در بین یازیکنان باشگاه منچستر یونایتد دریافت خواهد نمود.

به گفته مدیر برنامه های تونی کروس این بازیکن فعلا از اینکه در بایرن مونیخ بازی میکند خوشحال است وقصد دارد پس از جام جهانی برزیل و ملاقات با روسای باشگاه بایرن مونیخ تصمیم نهایی خود را در مورد اینده اش بگیرد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
کروس برای رفتن به منچستر باید تا 2015 صبر کند

624-kroos-4.jpg


FCBayern.ir- باشگاه بایرن مونیخ به طور صریح اعلام نمود که تونی کروس را تا پایان مدت قراردادش باید در بایرن مونیخ بماند وباشگاه اجازه خروج وی را به هیچ عنوان صادر نخواهد کرد.

مارکوس هورویک سخنگوی باشگاه بایرن مونیخ در این باره به شبکه خصوصی باشگاه بایرن مونیخ اعلام نمود : در جلسه ای که بعد از بازی با هانوفر توسط روسای باشگاه و مدیر ورزشی تیم انجام پذیرفت مقرر گردید که تونی کروس اگر قرارداد خود را تمدید هم ننمود تا سال 2015 یعنی تا پایان قراردادش در باشگاه بایرن باقی بماند و بایرن مونیخ به هیچ وجه اجازه نخواهد داد این بازیکن به باشگاه منچستر یونایتد منتقل شود.باشگاه بایرن مونیخ تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا هر طور که شده بتواند قرداد تونی کروس را تمدید نماید و وی را راضی به ماندن در باشگاه بایرن مونیخ نماید "
رسانه های آلمانی پیش تر مدعی شده اند به احتمال زیاد اگر تونی کروس قرارداد خود را تمدید ننماید به وضعیتی به مانند میشائیل بالاک دچار خواهد شد که مجبور شد تا پایان قرارداد خود در بایرن بماند و پس از ان با یک قرداد آزاد به باشگاه چلسی ملحق شد .بنابراین تونی کروس اگر میخواهد به منچستر یا هر باشگاهی دیگری ملحق شود باید تا سال 2015 صبر نماید.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لوکاس شول 17 ساله پسر مهمت شول
بازیکن تیم زیر 19 ساله های بایرن

ntao_c0c0afe1be2b90470102d026a3080fc971c54968.jpg
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن مونیخ 5 شالکه 1

624-fcb-fans-2.jpg


FCBayern.ir- در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای بوندسلیگا بازی تیم های بایرن مونیخ و شالکه لحظاتی پیش با برتری قاطع شاگردان گواردیولا خاتمه یافت.



به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بایرنی ها این مسابقه را طوفانی آغاز کردند و از همان لحظات ابتدایی برتری خود را به حریف دیکته کردند.



باواریایی ها با این برد یک گام دیگر به قهرمانی بوندسلیگا نزدیک شدند.



بایرن مونیخ 5 شالکه 1



گلها



آلابا "3

روبن "14

مانزوکیچ "24

روبن "28

رافینیا(گل به خودی*) "63

روبن "77

کارت زرد



تیاگو از بایرن



کارت قرمز



پاپاس دوپولوس از شالکه



ترکیب دو تیم



بایرن مونیخ: نویر-رافینیا-دانته-مارتینز- آلابا-تیاگو- شواین اشتایگر(هویبرگ)-روبن(کنتنتو)-کروس-گوتزه(پیزارو)-مانزوکیچ
سرمربی: پپ گواردیولا

شالکه 04: فاهرمن-هوودس-پاپاسدوپولوس-ماتیپ-دراکسلر(هوگلند)-بواتنگ-نوئشتادر-فارفان--گوئرتزکا(فاکس)-هونتلار
سرمربی: ینس کلر
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
واکنش ها پس از پیروزی بر شالکه

alaba-gotze.jpg


FCBayern.ir- بایرنیها با یک بازی واقعا چشمگیر در نیمه اول و پیروزی 5-1 برابر شالکه ثابت کردند که در حال حاضر غیر قابل توقف هستند.
روبن: " ما واقعاً امروز لذت بردیم...ما با شور و اشتیاق بازی کردیم و این یکی از بهترین نیمه های دوران فوتبال من از زمان پیوستن به بایرن بود. چه از نظر سرعت و چه حمله، در نیمه ی اول ما کاملاً شالکه را تحت احاطه ی خود داشتیم و اکنون باید ریتم خود را برای بازیهای آینده حفظ کنیم. "

پپ گواردیولا: "ریتم ما و عملکرد ما در نیمه اول بسیار خوب بود. تبریک به تیم من. و اکنون ما به حفظ قهرمانی آلمان نزدیک تر شده ایم."

ینس کلر (مربی شالکه 04): "نمایش ما در نیمه ی اول، وحشتناک و فاجعه بار بود. تیم ما پس از دریافت گل آن هم پس از دو دقیقه و نیم از شروع بازی از هم پاشید. این گل خصوصاً پس از شکست چهارشنبه به رئال بازیکنان ما را وحشت زده کرد و پس از آن گل های بعد را دریافت کردیم...ما باید از هوادارانمان عذرخواهی کنیم. در نیمه ی دوم تیم ما شجاعت بیشتری به خرج داد اما متأسفانه بازی را واگذار کردیم."
بندیک هودس (کاپیتان شالکه 04): "این یکی از بدترین نمایشهای ما در نیمه اول بازی بود. این یک خجالت بزرگ بود و من متاسفم برای طرفدارانی که مجبور به تماشای آن شدند. در نیمه دوم ما با روحیه نشان دادیم و جنگیدیم و چند شانس گل زنی هم داشتیم که فقط یکی از آنها گل شد. اما پس از آن با اشتباهات فردی نتوانستیم نتیجه را تغییر دهیم."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
خبر خوب برای توماس مولر

624-muller-fcb.jpg


FCBayern.ir- توماس مولر ستاره ی24 ساله آلمانی بایرن که پس از دیدار با هانوفر دچار آسیب عضلانی شده بود، تمرینات خود را با تیم آغاز کرده و در روزهای آینده می تواند پس از گذراندن تمرینات توان بخشی به تمرینات تیم اصلی برگردد.
با این حال یوآخیم لو نام وی را در لیست دعوت شدگان تیم ملی برای بازی چهارشنبه با شیلی قرار نداده است و 6 بازیکن دیگر بایرن با نام های مانوئل نویر، فیلیپ لام، جروم بواتنگ، باستیان شواین اشتایگر، تونی کروس و ماریو گوتزه را به اردو فراخوانده است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
هشدار قیصر به کروس

beckenbauer.jpg


FCBayern.ir- فرانتس بکن باوئر رئیس افتخاری بایرن مونیخ به تونی کروس در برابر درخواست دستمزد غیر منطقی هشدار داد.
به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ این مهاجم 24 ساله که هنوز حاضر به تمدید قرارداد با باواریایی ها نشده، در دیدار برابر آرسنال عملکرد فوق العاده ای داشت و هم اکنون با پیشنهاد دستمزد هفتگی 250.000 £ در هفته از طرف منچستر یونایتد رو به رو است.

اما فرانتس بکن باوئر بر این باور است که این رقم که 3 برابر دستمزد فعلی تونی می باشد، غیر منطقی است، هرچند آن بازیکنی باشد که نقش مهمی در چیدمان پپ دارد و بازیکن تأثیرگذار تیم باشد: " بایرن مشتاق به نگه داشتن کروس است اما زمانی که خواسته های بیش از حد بالا باشد، تصمیم گیری سخت خواهد شد. هیچ بازیکنی نیست که برای حفظش ما دست به هر کاری بزنیم زیرا همه ی بازیکنان قابل جایگزین هستند."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
قصد بازنشستگی ندارم !

piza.jpg


FCBayern.ir- مهاجم شوخ طبع و دوست داشتنی بایرن دیروز در پاسخ به سوالات FCBayern.de از عدم علاقه برای بازنشستگی و سرگرمی هایش در مونیخ صحبت کرد.
در زیر خلاصه ای از اظهارات مهاجم 35 ساله پرویی را می خوانیم:

چشم انداز بایرن در این فصل
هرچند ما در بوندسلیگا جایگاه بسیار خوبی داریم و در جام حذفی و لیگ قهرمانان نیز شرایط عالی است اما باید با اعتماد به نفس فقط به فینال لیگ قهرمانان نگاه کنیم. ما قصد داریم دوباره همه جامها را برای خود تصاحب کنیم. البته ابتدا باید در دور برگشت مقابل آرسنال پیروز شویم، چون فعلاً این خیلی مهم است. حضور پپ گواردیولا در بایرن نیز باعث آرامش بیشتر بازیکنان برای رسیدن به این مهم شده است.

هم بازیهای پیشین مورد علاقه
من با بسیاری از بازیکنان خوب هم تیمی بوده ام. بازیکنانی نظیر مهمت شول، میشائیل بالاک، فرانک لمپارد و مسوت اوزیل. همچنین بسیار به بازی کنار باستین شواینی علاقه دارم. تیاگو نیز بازیکن فوق العاده ای است. در کل با اکثر بازیکنان بایرن ارتباط خوبی دارم.

فیلم های مورد علاقه
من سعی می کنم با همسرم دو بار در هفته به سینما بروم. حتی در خانه، در حال راه اندازی یک سینمای کوچک خانگی هستم. من فیلم های با ژانرهای مختلف را نگاه می کنم- فیلم اکشن و کمدی و ... به خصوص من دیدن فیلم های با زمینه ی تاریخی مثل "گلادیاتور" را دوست دارم.

روزهای پس از بازنشستگی
اولاً، من می خواهم برای چند سال دیگر به بازی کردن ادامه دهم. اما به طور کلی، تصور می کنم در آلمان بمانم. بچه های من اینجا متولد شده اند، آنها تقریبا به طور کامل به زبان آلمانی مسلط می باشند و فکر نمی کنم اینجا را ترک کنم.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
تیاگو بازیکن منتخب ماه بایرن

thiago-alca.jpg


FCBayern.ir- تیاگو آلکانتارا هافبک بایرن مونیخ توسط طرفداران FCB برای عملکرد خود در ماه فوریه بعنوان بهترین بازیکن باواریایی ها برگزیده شد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ هافبک اسپانیایی با کسب 19.4 درصد آرا جلوتر از ماریو مانژوکیچ (18.2) و ماریو گوتزه (17.8) در رده ی نخست قرار گرفت.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
زمان بازی های جام حذفی مشخص شد

624-fcb-dfb-pokal.jpg


FCBayern.ir- فدراسیون فوتبال آلمان (DFB) برنامه ی مرحله ی نیمه نهایی جام حذفی را مشخص کرد، که طی آن اف ث بایرن چهارشنبه 16 ماه آوریل (27 فروردین 93) ساعت 20:30 (24 بامداد به وقت ایران) در آلیانز به مصاف کایزرسلاترن خواهد رفت. این مسابقه توسط شبکه ی sky و ARD نیز پخش خواهد شد.
روز قبل از این دیدار نیز برنده ی رقابت بوروسیا دورتموند و ولفسبورگ(ساعت 20:30)، اولین فینالیست را تعیین می کند. دیدار نهایی 17 مه (شنبه 27 اردیبهشت 93) در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می شود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لو: کروس بازیکن مهم آلمان در جام جهانی

Joachim-Low-dan-Toni-Kroos.jpg


FCBayern.ir- یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان تاکید می کند که با وجود آینده به ظاهر نامشخص تونی کروس با بایرن مونیخ بدون شک این هافبک اهمیت زیادی برای کشور خود دارد.
به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ یوآخیم لو در گفتگو با بیلد اظهار داشت در جام جهانی بازیکنانی بازی خواهند کرد که از لحاظ فنی بسیار عالی هستند و تونی کروس یک بخش اساسی برای تیم ملی در جام جهانی امسال است: "تونی کروس یک بلوک بسیار مهم برای ساختمان من است. او یک فوتبالیست درجه یک با تکنیک و باهوش است."
لو 54 ساله همچنین در خصوص باستین شواینی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده گفت: "او به زمان نیاز دارد اما با اعتماد به نفس دوباره با قدرت سابق به میادین برمی گردد."
ژرمن ها در بازی دوستانه چهارشنبه 5 مارس (14 اسفند) برابر شیلی به میدان خواهند رفت.
 
بالا