برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران بایرن مونیخ

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
2,993
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
پدیده بایرن، آلمان را به انگلیس ترجیح داد
جمال موسیالا پدیده 17 ساله قصد دارد برای تیم ملی بزرگسالان آلمان بازی کند.



نشریه دیلی میل انگلیس مدعی شد که جمال موسیالا بال 17 ساله تیم فوتبال بایرن مونیخ با وجود واجد شرایط بودن برای بازی در تیم ملی انگلیس ترجیح داده که برای تیم ملی آلمان بازی کند.


01574934.jpg






موسیالا متولد آلمان است اما به واسطه زندگی و تحصیلاتش که در انگلیس بوده و البته حضور در آکادمی باشگاه چلسی می‌تواند برای سه‌شیرها هم بازی کند. علاوه بر این‌ها او به واسطه ملیت پدرش که نیجریه‌ای است می‌تواند برای تیم ملی این کشور هم بازی کند.

گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس امیدوار بود که موسیالا را در جمع شاگردانش داشته باشد اما طبق اعلام نشریه دیلی‌میل، این بازیکن که به تازگی هم قراردادی طولانی مدت با بایرن مونیخ بسته است و در پایان هفته جاری 18 ساله می‌شود، آلمان را به عنوان تیم ملی خود انتخاب کرده است.


01574933.jpg



موسیالا که به عنوان یکی از آینده‌‌دارترین فوتبالیست‌های حال حاضر دنیای فوتبال شناخته می‌شود، تا الان بیشتر به تیم ملی انگلیس گرایش داشت و از 14 سالگی هم در رده‌های پایه فوتبال این کشور از جمله تیم زیر 21 ساله (ماه نوامبر سال 2020) بازی و گلزنی هم کرده است. اکنون اما به نظر می‌رسد که او ترجیح داده برای ژرمن‌ها در رده ملی بازی کند.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
2,993
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
کلوپ پیش از کلینزمن گزینه هدایت بایرن مونیخ بود
کارل هاینس رومینیگه، رییس باشگاه بایرن مونیخ، فاش کرد که پیش از اینکه این تیم با یورگن کلینزمن به توافق برسد، یورگن کلوپ را برای هدایت باواریایی ها در نظر داشت.



به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی فعلی لیورپول، در گذشته مذاکراتی نیز با بایرن مونیخ انجام داده بود اما این مذاکرات به نتیجه نرسیدند.

کارل هاینس رومینیگه تایید کرد که در تابستان سال 2008 بایرن مونیخ مذاکراتی را با یورگن کلوپ انجام داد و در نظر داشت که هدایت باواریایی ها را به او بسپرد، اما در نهایت با یورگن کلینزمن به توافق رسیدند.

یورگن کلینزمن، مهاجم سابق بایرن مونیخ، که پیشاپیش فصل 09-2008 جانشین اوتمار هیتزفلد بازنشسته روی نیمکت این تیم شد، انتخابی دور از ذهن و غیرمنتظره بود.



هر چند کاپیتان سابق تیم ملی آلمان تنها 9 ماه روی نیمکت بایرن مونیخ دوام آورد و در نهایت اخراج شد.
اکنون رومینیگه از تصمیمی خود در امضای قرارداد با کلینزمن به عنوان بدترین تصمیم دوران مدیریت اجرایی خود در بایرن مونیخ نام می برد!

بایرن مونیخ فصل 08-2007 فوتبال آلمان را به عنوان قهرمان بوندسلیگا و قهرمان جام حذفی به پایان برد اما با توجه به تصمیم اوتمار هیتزفلد به بازنشستگی، باید برای فصل بعد خود به دنبال یک سرمربی مناسب می گشت.

01575221.jpg


یورگن کلوپ در آن زمان یکی از گزینه های در دسترس بایرن مونیخ بود. کلوپ پس از شکست در رساندن تیم ماینز به بوندسلیگا، از سمت خود در این تیم استعفا داده بود.

کلینزمن نیز با تیمی قرارداد نداشت، هر چند تجربه سرمربی گری او تنها به دو سال هدایت تیم ملی آلمان خلاصه می شد، که آن هم دو سال قبل و پس از جام جهانی 2006 به پایان رسیده بود.
با وجود نداشتن تجربه کافی، این یورگن کلوپ بود که موفقش د سکان هدایت بایرن مونیخ را در دست بگیرد.

انتخابی که با گذشت زمان مشخص شد اشتباه بوده و در آوریل سال 2009 کلینزمن از بایرن اخراج شد. در زمان اخراج یورگن کلینزمن، بایرن مونیخ در رده سوم جدول بوندسلیگا قرار داشت و از جام حذفی آلمان و چمپیونزلیگ حذف شده بود.

رومینیگه گفت: "من هم در این تصمیم که یورگن کلینزمن را به عنوان سرمربی به تیم بیاوریم مقصر بودم. متاسفانه این تصمیم اصلا جواب نداد. البته این موضوع به وضعیت بایرن هم مربوط بود اما به هر حال جواب نداد. من خیلی متاسفم اما این تصمیم خوبی برای هیچ یک از دو طرف نبود."

01575223.jpg


رومینیگه اکنون فاش کرده که اولی هوینس، رییس باشگاه بایرن مونیخ در آن زمان، صحبت هایی با یورگن کلوپ نیز انجام داده بود.

رومینیگه افزود: " اولی آن زمان در حال مذاکره با کلوپ بود. ما باید سریع تصمیم می گرفتیم و در نهایت توافق کردیم که کلینزمن را بگیریم."

پس از این تصمیم، یورگن کلوپ در همان تابستان هدایت دورتموند را بر عهده گرفت و در دو فصل بعد این تیم را دو بار قهرمان بوندسلیگا کردف همچنین دو قهرمانی در جام حذفی آلمان و دو قهرمانی در سوپر جام نیز با زنبورها به دست آورد.
او همچنین در سال 2013 دورتموند را به فینال چمپیونزلیگ رساند که در آن بازی 2-1 برابر بایرن مونیخ شکست خوردند.

کلوپ در سال 2015 به لیورپول پیوست توانست این تیم را در سال 2019 به قهرمانی در چمپیونزلیگ برساند و قرمزها سپس با هدایت سرمربی آلمانی جام قهرمانی در لیگ برتر را نیز در فصل 20-2019 بالای سر بردند.

در این میان کلینزمن دوباره به سرمربیگری در عرصه های ملی بازگشت و در سال 2011 هدایت تیم ملی آمریکا را بر عهده گرفت و آنها را در سال 2014 به جام جهانی رساند. دو سال بعد و پس از ناکامی در رسیدن به جام جهانی 2018، کلینزمن از سمت خود در تیم ملی آمریکا اخراج شد.

او همچنین یک دوره کوتاه و ناموفق در فصل 20-2019 روی نیمکت هرتا برلین نشست.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
2,993
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
اینزاگی: لواندوفسکی باید برنده توپ طلا می شد
سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو، می‌گوید تیمش قصد دارد در بازی فردا برابر بایرن بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.



به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو بعد از پیروزی روحیه بخش ابتدای هفته برابر سمپدوریا در رقابت های سری آ، فردا شب در چهارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف مدافع عنوان قهرمانی یعنی بایرن مونیخ خواهد رفت؛ مسابقه ای که به طور قطع شاگردان سیمونه اینزاگی کار بسیار دشواری در آن پیش رو خواهند داشت.

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو، پیش از بازی فردا شب تیمش مقابل بایرن مونیخ گفت: " ما سعی خواهیم کرد که با نگرشی مناسب و بدون دغدغه و البته با فروتنی کامل این بازی را انجام دهیم. بایرن به تازگی قهرمان جهان شد. آن ها در دو بازی اخیر خود یک تساوی و یک شکست کسب کردند اما پس از پنج پیروزی متوالی.


01575360.jpg





ما از دیروز به این مسابقه فکر کرده ایم. من در حال کار روی نقاط قوت لاتزیو هستم نه نقاط ضعف بایرن مونیخ. ما سعی خواهیم کرد بهترین عملکرد خود را که تاکنون انجام داده ایم به نمایش بگذاریم. ما به بلوغ رسیده ایم و فصل گذشته در برخی فینال ها و البته یک چهارم نهایی لیگ اروپا حاضر بودیم."

اینزاگی درباره میروسلاو کلوزه، دستیار هانسی فلیک در بایرن مونیخ: " خوشحالم که دوباره او را ملاقات می کنم. در اولین گام های مربیگری خیلی به من کمک کرد."

ایموبیله و لواندوفسکی: " آنها دو مهاجم بسیار بزرگ هستند. ایموبیله کفش طلا را از آن خود کرده که این باعث افتخار ماست. لواندوفسکی هم باید برنده توپ طلا می شد."
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
2,993
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
غلبه بر لواندوفسکی و رونالدو خوشحالم کرد
چیرو ایموبیله مدعی شد رابرت لواندوفسکی بهترین مهاجم نوک فوتبال جهان است.



به گزارش "ورزش سه"، چیرو ایموبیله، ستاره ایتالیایی لاتزیو فصل گذشته در نبردی هیجان انگیز برای تصاحب کفش طلا برابر رابرت لواندوفسکی پیروز شده و این جایزه ارزشمند را نصیب خود کرد. در آستانه تقابل دو تیم لاتزیو و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان، چیرو ایموبیله کسب این جایزه در کورس با لواندوفسکی را شیرین و خوشحال کننده توصیف کرده است.

01530828.jpg


چیرو ایموبیله گفت: "چنین قرعه ای را باید به مثابه یک پاداش برای خودمان بدانیم. بازی کردن مقابل بهترین باشگاه ها رضایت و انگیزه اضافی برای شما به ارمغان می آورد. بدیهی است که بازی بسیار دشواری پیش روی ما خواهد بود. سبک بازی خود را تغییر نخواهیم داد و سعی خواهیم کرد بهترین عملکرد خود را در هر دو دیدار ارائه دهیم. می دانیم برای ارائه نمایشی خوب برابر بایرن مونیخ باید بهتر از همیشه عمل کنیم. بی تردید ما به اندازه بازی های قبلی روی دروازه بایرن مونیخ فرصت نخواهیم داشت، بنابراین باید در استفاده از موقعیت های خود تمرکز کنیم.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
2,993
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
هانسی فلیک: در آستانه صعود قرار داریم
هانسی فلیک مدعی شد بازیکنان بایرن مونیخ انتظارات او را برآورده کردند.



به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با چهار گل لاتزیو را در شهر رم شکست داده و تقریبا صعود خود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان را مسجل سازد. هانسی فلیک، سرمربی باتجربه بایرن مونیخ در پایان بازی به تمجید از عملکرد تیمش پرداخته و مدعی شد آنها فاصله ای تا صعود به دور بعدی ندارند.

هانسی فلیک گفت: "به طور کلی باید بگویم که امشب همه بازیکنان بایرن مونیخ انتظارات من را در زمین برآورده کردند. ما شرایط را جوری رقم زدیم که توپ بیشتر در زمین لاتزیو باشد و حریف را تحت فشار قرار دادیم. من امشب از عملکرد بایرن مونیخ کاملا راضی هستیم.

01575743.jpg






قطعی شدن صعود به جمع هشت تیم؟ حالا ما ابتدا باید بازی برگشت را برابر لاتزیو انجام دهیم. ما می خواهیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم و با برتری در دیدار امشب به رسیدن به این هدف خیلی نزدیک شدیم و در آستانه صعود هستیم. لیگ قهرمانان برای بایرن مونیخ رقابت های خاص و ویژه محسوب می شود و امشب همه بازیکنان آماده ارائه عملکرد قابل توجهی برابر لاتزیو بودند. امشب بایرن کاملا شایسته کسب پیروزی بود.

غیبت توماس مولر برابر لاتزیو؟ هنوز باید آزمایش های روی این بازیکن صورت گیرد و هر زمان چراغ سبز از سوی کادر پزشکی صادر شد قادر به استفاده از توماس مولر خواهیم بود. البته هر چقدر این اتفاق زودتر رخ بدهد باعث خوشحالی ما خواهد شد."
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,023
محل سکونت
اوهایو - دیتون

فلیک: گاهی یک مربی باید نقش بازی کند​


هانسی فلیک در مورد مصاحبه مدیر ورزشی بایرن پیش از بازی با پی اس جی و اعلام تمدید نشدن قرارداد ژروم بواتنگ حاضر به پاسخگویی نشد.



به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته برای بایرنی ها شب خوبی نبود. قهرمان فصل گذشته اروپا در خانه برابر پی اس جی 2-3 شکست خورد تا کار صعودش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان دشوار شود.


01588709.jpg




در این بازی بایرن تیم بهتر میدان بود ولی از موقعیت هایش نتوانست به خوبی استفاده کند. به خصوص غیبت روبرت لواندوفسکی مشهود بود.
از بخت بد، بایرن دو بازیکنش را نیز در جریان بازی از دست داد. یکی نیکولاس زوله بود که جای خودش را به ژروم بواتنگ داد و او هم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. پیش از بازی حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ تایید کرده بود که بواتنگ در پایان فصل باشگاه را ترک خواهد کرد و به او پیشنهاد تمدیدی ارائه نخواهد شود.



01588710.jpg



پس از بازی یکی از سوالات خبرنگاران از فلیک در مورد زمان بندی اعلام این خبر بود و اینکه شاید روی روحیه بواتنگ اثر منفی گذاشته باشد.
سرمربی بایرن در ابتدا گفت:
« دوست ندارم به این سوال پاسخ بدهم.»

فلیک چند ثانیه بعد ادامه داد:« من به عنوان مربی اینجا مجبورم به سوالات پاسخی حرفه ای بدهم. در مورد تمدید قراردادها نمی توان همه چیز را در نشست خبری گفت. نه درست است و نه خودم تمایلی دارم. در واقع برخی مواقع مجبورم نقش بازی کنم. بله؛ نقش بازی کردن هم جزئی از کارهای یک مربی است.»
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,023
محل سکونت
اوهایو - دیتون

هانسی فلیک: اگر بازی را دیدید خوش بین باشید!​


هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد تیمش مقابل پاری سن ژرمن رضایت دارد.



به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در شبی که موقعیت های گلزنی پرشماری ایجاد کرد، بدشانس بود که در خانه خود با نتیجه 2-3 مغلوب پاری سن ژرمن شد تا شانس زیادی برای صعود به نیمه نهایی نداشته باشد. اما هانسی فلیک معتقد است با این سبک بازی، آنها می توانند به صعود در دیدار برگشت و جبران این نتیجه امیدوار باشند.

هانسی فلیک گفت: "بایرن مونیخ همیشه 90 دقیقه در زمین می جنگد و این همان کیفیتی است که تیم ما را متمایز می کند. هر روز قادر به استفاده از بازیکنان کمتری نسبت به گذشته هستیم، اما تلاش می کنیم بیشترین بهره از افراد موجود را داشته باشیم. البته برخی بازیکنان ناراحت و ناامید شده اند، اما ما باید تغییر شکل داده و این احساس فعلی را به انرژی برای بازی برگشت روز سه شنبه هفته بعد تبدیل کنیم.

01588602.jpg



حریف با چند موقعیتی که خلق کرد موفق به زدن سه گل شد، اما ما موقعیت های زیادی داشتیم. امروز می توانستیم نتیجه خوبی بگیریم، اما حملات ما از بازده لازم برخوردار نبود. با این حال از عملکرد و نحوه بازی بایرن مونیخ راضی هستم و ما واقعا فوتبال بازی کردیم.

ما موقعیت های زیادی داشتیم، سبک بازی ما چشمگیر بود. من علاقه ای به شکست ندارم، اما اگر قرار به باختن باشد نیز حداقل کاش با ارائه چنین فوتبالی شکست بخورید. اگر امروز به بازی ما نگاه کرده باشید می توانید در مورد دیدار برگشت ما در پاریس خوش بین باشید.

هم لئون گورتزکا و هم نیکلاس سوله دچار آسیب دیدگی عضلانی شده اند. آنها به زودی مورد آزمایش قرار می گیرند تا مشخص شود ما تا چه مدت قادر به استفاده از این دو بازیکن نخواهیم بود.

اشتباه مانوئل نویر روی گل اول پاری سن ژرمن؟ نویر تا به حال بارها دروازه بایرن مونیخ را نجات داده و از نظر من که بهترین دروازه بان جهان است."
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,023
محل سکونت
اوهایو - دیتون

رسمی؛مخالفت بایرن با درخواست جدایی هانسی فلیک​


باشگاه بایرن‌مونیخ رسماً با جدایی سرمربی خود یعنی هانس فلیک مخالفت کرد.



به گزارش "ورزش سه"، صحبت های هانسی فلیک بعد از دیدار روز گذشته بایرن مونیخ برابر ولفسبورگ باعث شد این پیروزی به کام هواداران تیم آلمانی تلخ شود؛ جایی که او اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل به همکاری اش با باواریایی ها پایان دهد. در واقع گزارشات حاکی از آن است که فلیک قصد دارد بعد از یورو هدایت تیم ملی آلمان را برعهده بگیرد.


01592082.jpg




با این حال سرمربی بایرن مونیخ هنوز تا سال 2023 با این تیم قرارداد دارد. این بدان معناست که سران باشگاه آلمانی می توانند با جدایی هانسی فلیک مخالفت کنند؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد حداقل در مقطع کنونی رخ داده زیرا باشگاه بایرن‌مونیخ طی بیانیه ای مخالفت رسمی خود را با درخواست جدایی فلیک اعلام کرده است.

در بیانیه ای که بایرن مونیخ لحظاتی پیش منتشر کرد آمده است: " روز گذشته هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ تقاضای خود برای فسخ قراردادی که تا سال 2023 اعتبار دارد را اعلام کرد. هانسی فلیک طی هفته‌های گذشته این درخواست را به هیئت مدیره بایرن‌مونیخ اطلاع داده بود. هانسی فلیک و بایرن مونیخ توافق کرده بودند که تمرکز خود را روی دیدار برابر ولفسبورگ و پس از آن بایرلورکوزن وماینس بگذارند تا تمرکز باشگاه به خاطر این اتفاق از بین نرود.

باشگاه بایرن مونیخ این درخواست را رد می‌کند و طبق توافق از قبل انجام شده بعد از دیدار برابر ماینس مذاکرات ادامه خواهد یافت."


01588711.jpg
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,023
محل سکونت
اوهایو - دیتون

مشکل بزرگ بایرن مونیخ؛ سرمربی چقدر قدرت دارد؟​


اختلافات بین هانسی فلیک و حسن صالح حمیدزیچ، سرمربی و مدیر ورزشی بایرن مونیخ، تنها یکی از دلایلی است که فلیک برای جدایی از بایرن مونیخ داشت.



به گزارش "ورزش سه"، پس از هفته ها بحث و جدل، هانسی فلیک بالاخره اعلام کرد که در پایان فصل ار بایرن مونیخ جدا خواهد شد. پس از هفته ها درگیری پنهان و آشکار، اکنون همه می دانند که یکی از دلایل جدایی فلیک از بایرن مونیخ اختلافاتش با مدیر ورزشی این باشگاه بود. سوال اساسی برای بایرن مونیخ اما این است که سرمربی این تیم چقدر باید قدرت داشته باشد؟ مسئله ای که در آینده هم می تواند برای باواریایی ها مشکل‌ساز شود.

01592317.jpg


در یک روز تابستانی رابرت لواندوفسکی که در خانه اولی هوینس، رییس آن زمان بایرن مونیخ، نشسته بود، به او گفت که مدیران بایرن باید با زهاوی، ایجنت جدیدش، صحبت کنند. حدس زدن چیزی خواسته ای که لواندوفسکی داشت سخت نبود. مهاجم بایرن سعی داشت تا با ایجنت قدرتمند جدیدش به بایرن فشار بیاورد تا اجازه پیوستن به رئال مادرید را بگیرد.

هوینس بعدها در مصاحبه ای گفت که در جواب درخواست لواندوفسکی برای صحبت با ایجنتش پاسخ داده: "باشه. حتما. ملاقات بعدی ما در تاریخ سوم سپتامبر است." سپس در جواب اعتراض مهاجم لهستانی به این موضوع که در آن زمان دیگر پنجره نقل و انتقالات بسته شده است، گفت "دقیقا به همین دلیل! فرقی نمی کند چه اتفاقی بیافتد. بایرن مونیخ تو را نخواهد فروخت."
این پایان بحث لواندوفسکی و بایرن مونیخ بود. لوا باید می ماند و هوینس و باواریایی ها بار دیگر ثابت کردند که اگر بایرن نخواهد اجازه دهد که کسی که با آنها قرارداد دارد باشگاه را ترک کند، پس آنها ماندگارند.

01592318.jpg


حالا و تقریبا سه سال پس از آن ماجرا، هانسی فلیک اعلام کرده است که در تابستان قصد جدایی از بایرن مونیخ را دارد، هر چند که سال گذشته با این باشگاه قراردادی امضا کرده است که تا تابستان سال 2023 اعتبار دارد.
در نگاه نخست این موضوع طبیعی به نظر نمی رسد. برخلاف همیشه که این بایرن است که اعلام می کند یک سرمربی را نمی خواهد، این بار این سرمربی است که اعلام کرده بایرن را نمی خواهد!
آن هم تیمی که با آنها در یک سال و نیم گذشته توانسته به موفقیت های بسیاری برسد! هانسی فلیک در بایرن مونیخ از 81 بازی 67 پیروزی، هفت تساوی و هفت شکست و شش جام قهرمانی به دست آورده است.
اما با اندکی تعمق بیشتر این موضوع کاملا پذیرفتنی به نظر می رسد. با توجه به مورد لواندوفسکی، شاید بتوان گفت که تصمیم فلیک برای باشگاه هم چندان بد نیست.
در این جدایی دو لایه مختلف وجود دارد که در هفته های گذشته به آنها اشاره شده است. لایه نخست همان اختلاف نظر و درگیری های مداوم فلیک و صالح حمیدزیچ است. آنها معمولا نظرات متفاوتی با یکدیگر داشتند، مخصوصا در مورد خرید بازیکنان جدید و یا تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی بایرن. اختلاف بین این دو آنقدر بالا گرفت که فلیک حتی یک بار به صالح حمیدزیچ توهین کرد و دشنام داد، هر چند که بعدا عذر خواست.

01592321.jpg


در لایه دوم و مهمتر اما یک سوال اساسی وجود دارد: سرمربی بایرن چقدر باید قدرت داشته باشد؟
پاسخ به این سوال بایرنی ها را به دو گروه تقسیم می کند. یک طرف حسن صالح حمیدزیچ و تاثیری که اولی هوینس هنوز هم بر بایرن دارد، قرار دارد و در سوی دیگر هانسی فلیک و کارل هاینس رومینیگه نایب رییس بایرن مونیخ که از رویکرد جدید و دادن قدرت عمل بیشتر به سرمربی بایرن مونیخ حمایت می کند.
هر دو طرف ماجرا دلایل خوبی برای خود دارند. اما اوضاع در بایرن مونیخ همیشه اینطور بوده است: گروه اولی هاینس همواره پیروز است.
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,023
محل سکونت
اوهایو - دیتون

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,023
محل سکونت
اوهایو - دیتون

بواتنگ لیگ برتر را به سایر لیگ ها ترجیح می دهد​


مدافع میانی تیم فوتبال بایرن مونیخ حضور مجدد در لیگ برتر را به سایر لیگ ها ترجیح می دهد.
بواتنگ لیگ برتر را به سایر لیگ ها ترجیح می دهد


به گزارش خبرگزاری فارس، در کنار هانس دیتر فلیک و داوید آلابا، سرمربی و مدافع اتریشی، «جروم بواتنگ» سومین نفری خواهد بود که مونیخی ها را در تابستان امسال ترک می کند.

بواتنگ از سال 2011 برای بایرن توپ زد و در این تیم به افتخارات بیشماری از جمله 2 قهرمانی اروپا رسید.

3 هفته قبل باشگاه باواریایی مشخص کرد قرارداد رو به اتمام این بازیکن 32 ساله تمدید نخواهد شد.

از این رو وی که تا پایان فصل با تیم باواریایی قرارداد دارد، در فهرست خرید چندین تیم بزرگ اروپایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا قرار گرفت.

طبق ادعای کریستیان فالک، روزنامه نگار معروف آلمانی، این بازیکن هنوز هیچ مذاکره ای را آغاز نکرده است.البته اولویت وی، حضور مجدد در انگلیس است. زیرا قبل از حضور در بایرن در تیم منچسترسیتی حضور داشت.

این منبع از تیم های لسترسیتی و تاتنهام به عنوان جدی ترین گزینه ها در لیگ جزیره برای بواتنگ نام برد.
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,023
محل سکونت
اوهایو - دیتون


 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,023
محل سکونت
اوهایو - دیتون

ایوان راکیتیچ:​


حیف شد بایرن مونیخ من را جذب نکرد​


ایوان راکیتیچ، ستاره کروات سویا از عدم انتقال به بایرن مونیخ حسرت می خورد.



به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2019 و بعد از جدایی از بارسلونا بود که اخباری در مورد احتمال انتقال ایوان راکیتیچ، هافبک خلاق و کروات به بایرن مونیخ منتشر شد. البته در نهایت کادر مدیریتی باشگاه و در راس آن حسن صالح حمیدزیچ علاقه ای به این انتقال نشان ندادند و ایوان راکیتیچ راهی سویا شد. حالا این هافبک باتجربه و کروات در مورد آن شایعات و البته حسرت هم تیمی نشدن با مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ صحبت کرده است.

01525022.jpg


ایوان راکیتیچ گفت: "در حقیقت من چیزی در این مورد نمی دانستم. اما با خودم فکر می کنم چه حیف که دوست من حسن صالح حمیدزیچ چنین تصمیمی گرفت، زیرا دوست داشتم دوباره با مانوئل نویر هم تیمی بشوم. از نظر من بایرن مونیخ حتی اگر از لیگ قهرمانان حذف شده باشد هم هنوز هم بزرگترین تیم اروپا محسوب می شود.


من واقعا دوست داشتم برای بایرن مونیخ بازی کنم، زیرا این تیم این یکی از بزرگترین باشگاه های جهان محسوب می شود و من در رختکن این تیم دو دوست خوب به نام های مانوئل نویر و تونی تاپالوویچ دارم. آنها برای همیشه از دوستان من و بخشی از خانواده ام محسوب می شوند، اما در نهایت متاسفانه این انتقال رخ نداد."
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,023
محل سکونت
اوهایو - دیتون

رونمایی از طرح پیراهن فصل بعد بایرن مونیخ(عکس)​


سایت فوتی هدلاینز از طرح پیراهن فصل آینده بایرن‌مونیخ رونمایی کرده است.



به گزارش "ورزش سه"، در فاصله چند ماه مانده به آغاز رقابت‌های فصل جدید فوتبال جدید، پیش بینی ها در رابطه با پیراهن های فصل آینده تیم‌های بزرگ اروپایی به اوج خود رسیده است. در این راستا سایت مطرح فوتی هدلاینز طی هفته های اخیر از طرح پیراهن فصل آینده چند تیم بزرگ رونمایی کرده است.

در همین ارتباط فوتی هدلاینز از پیراهن فصل آینده بایرن‌مونیخ رونمایی کرده است. مطابق اکثریت قریب به اتفاق فصول پیراهن فصل 22-2021 باواریایی‌ها نیز یک دست قرمز خواهد بود.

اما یک نکته ویژه در رابطه با این پیراهن رونمایی شده وجود دارد و آن هم به طرح قسمت بالای آن بر می گردد. در واقع قسمت بالای پیراهن فصل بعد بایرن مونیخ کمی تیره تر طراحی شده و شکل قابل توجهی به آن داده است که می تواند در نوع خود برای هواداران جذاب باشد.



01594355.jpg

1619368654529.png
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,023
محل سکونت
اوهایو - دیتون

سرمربی 33 ساله روی نیمکت باواریایی ها؛​


ناگلزمان با بایرن مونیخ به توافق رسید​


نشریات آلمانی خبر از توافق یولیان ناگلزمان برای حضور روی نیمکت بایرن مونیخ در فصل بعد داده اند.



به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که شایعات در مورد جدایی هانسی فلیک، سرمربی 56 ساله و آلمانی از بایرن مونیخ به حقیقت پیوست و او اعلام کرد در پایان فصل دیگر سمتی در این باشگاه نخواهد داشت. از همان روز اخبار زیادی در مورد احتمال حضور یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان لایپزیش روی نیمکت بایرن مونیخ مطرح شد و به نظر می رسد این سرمربی فاصله ای تا توافق نهایی با باواریایی ها ندارد.

01595290.jpg


نشریه کیکر در گزارشی مدعی شد لایپزیش مشکل با جدایی یولیان ناگلزمان نداشته و تنها مسائل مالی در اولویت این تیم قرار دارد. مدیران لایپزیش رقمی در حدود 25 میلیون یورو برای فسخ قرارداد با جولیان ناگلزمان طلب کرده اند که به نظر می رسد بایرن مونیخ به زودی این رقم را پرداخت خواهد کرد. خود ناگلزمان درخواست فسخ قرارداد داده و به همین دلیل لایپزیش چاره ای جز پذیرش درخواست سرمربی جوان خود ندارد. کریستن فالکه، خبرنگار مشهور آلمانی نیز این اخبار را تایید کرده و ساعتی قبل مدعی شد ناگلزمان با باشگاه بایرن مونیخ به توافق نهایی دست یافته است.


بدین ترتیب این سرمربی 33 ساله به زودی و به صورت رسمی هدایت بایرن مونیخ را به عهده خواهد گرفت. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ علاقه زیادی به همکاری با یولیان ناگلزمان داشته و در هفته های اخیر برای توافق با او به شدت تلاش کرده است. در ماه های گذشته اخباری در مورد احتمال حضور یولیان ناگلزمان روی نیمکت رئال مادرید نیز مطرح شده بود، اما او بایرن مونیخ را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است.
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,023
محل سکونت
اوهایو - دیتون

رومنیگه:​

بایرن توان رقابت برای جذب هالند را ندارد​

کارل هاینس رومنیگه، مدیر سابق بایرن مونیخ، می‌گوید این باشگاه قادر به رقابت برای جذب ارلینگ هالند نخواهد بود چرا که قیمت این بازیکن بسیار بالا می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم 21 ساله نروژی در حال حاضر پیراهن بروسیا دورتموند را بر تن دارد و موفق شده در 65 بازی 65 گل برای این تیم به ثمر برساند. همین درخشش باعث شده که باشگاه‌های بزرگ اروپایی چون رئال مادرید و منچستریونایتد شرایط این بازیکن را مدنظر داشته باشند و رومنیگه باور دارد که بایرن در این بین جایی نخواهد داشت.
اسطوره باشگاه آلمانی به آ.اس گفت:« من هانس یواخیم واتسکه را می‌شناسم و می‌دانم که روی حرفش خواهد ایستاد. او گفته بود که آنها تصمیم به فروش این بازیکن ندارند و همین اتفاق هم رخ داد. هرچند حفظ این بازیکن در بوندسلیگا پس از سال 2022 بسیار دشوار خواهد بود چرا که می‌دانم بند فسخ این بازیکن در این تاریخ فعال می‌شود. او دست از گلزنی برنمی‌دارد و بسیاری از باشگاه‌ها همین حالا برای متقاعد کردن او و مدیربرنامه‌اش تلاش می‌کنند»

01634967.jpg


رومنیگه اضافه کرد:« ما شاهد یک مزایده واقعی خواهیم بود و این در حالی است که مبلغ مدنظر پیش از این در قرارداد او تعیین شده است. او به باشگاهی خواهد پیوست که حاضر باشد بالاترین مبلغ دستمزد را به این بازیکن پرداخت کند. من فکر نمی‌کنم هیچ باشگاهی از بوندسلیگا و حتی بایرن قادر به رقابت در این زمینه باشند.»

بسیاری از رسانه‌ها در ماه‌های گذشته خبرهایی را درباره احتمال انتقال ارلینگ هالند به رئال مادرید منتشر کرده‌اند. رئالی‌ها پیش از این جز مشتریان جدی رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ، به حساب می‌آمدند اما رومنیگه می‌گوید هرگز هیچ پیشنهاد رسمی از سوی فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال، به دست آنها نرسیده است:« او هرگز نام این بازیکن را در هیچ یک از مکالمات ما مطرح نکرد. او به خوبی من را می‌شناخت و می‌دانست که بازیکنی مانند لواندوفسکی به فروش نمی‌رسد. من همیشه گفتم که دو خرید بزرگم در طول 30 سال او و مانوئل نویر بوده‌اند. بهترین بازیکن در دروازه و بهترین بازیکن در خط حمله که موفقیت‌های اخیر بدون حضور آنها ممکن نبود.»
 
بالا