برگزیده های پرشین تولز

کلوپ طرفداران فولاد خوزستان

hamidjoon1366

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2011
نوشته‌ها
512
لایک‌ها
507
سن
36
باختيم. تبريك مي گم به فولادي ها. اينم شانس ماست كه همون اول بايد به تيم خوبي مثل فولاد بخوريم.
 

Moostafa

Registered User
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2009
نوشته‌ها
2,955
لایک‌ها
656
محل سکونت
AHWAZ
درود

خب این هفته فولاد نتونست بازی رو ببریه و مقابل سایپا با نتیجه 0-0 متوقف شد ...


جلالي:فولاد يکي از بهترين بازيهايش رانمايش داد

مجید جلالی در جمع خبرنگاران پس از پایان بازی مقابل سایپا گفت: یکی از بهترین بازیها را به نمایش گذاشتیم.وی ادامه داد: تیم ما در این دیدار بر بازی مسلط بود و من تمام بازیکنانم را ستایش می کنم. سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: متاسفانه وضعیت ما در جدول رده بندی خوب نیست و باید به فکر جمع آوری کردن امتیازات باشیم تا به میانه جدول صعود کنیم. وی در خصوص سایپا گفت: سایپا همیشه فوتبال قابل قبولی را به نمایش می گذارد و فکر می کنم شرایط نامناسب جوی هوا در بازی تاثیرگذار بود و هر دو تیم نتوانستند از موقعیتهای به دست آمده به خوبی استفاده کنند. جلالی در پایان در خصوص نامناسب بودن نور ورزشگاه بیان کرد: امیدوارم این مشکل حل شود تا تیمهایی که به کرج می آیند با این مشکل مواجه نباشند.



الان فولاد با 12 بازی توی جدول 13 هست که اصلا رتبه خوبی نیست ...
 

Moostafa

Registered User
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2009
نوشته‌ها
2,955
لایک‌ها
656
محل سکونت
AHWAZ
درود

خدارو شکر این هفته بازی حساس مقابل تراکتور سازی رو با برد پشت سر گذاشتیم .

\\


خبر مربوطه :

برد فولاد برابر تراکتور درهفته سيزدهم ليگ برتر
دیدار دو تیم از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه تختی اهواز و در حضور حدود ۱۰ هزار تماشاگر آغاز شد و فولاد به برتری ۲ بر یک رسید. به این ترتیب جلالی توانست سه امتیاز حساس از تراکتورسازی بگیرد و تیم فولاد بعد از هفته‌ها ناکامی به پیروزی برسد.

حکیم نصاری در دقیقه ۳۹ و ۶۸ گل‌های فولاد خوزستان را به ثمر رساند و احسان حاج صفی در دقیقه ۴۸ تک گل تراکتورسازی را زد.

امیر قلعه‌نویی برابر فولاد و مجید جلالی چهارمین شکست این فصل خود را تجربه کرد.

محسن قهرمانی داور مسابقه به داود دانش دوست از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.
با این برد فولاد خوزستان ۱۶ امتیازی شد و تراکتورسازی ۲۳ امتیازی باقی ‌ماند.


\\


نصاري: گل‌هايم را به مادرم تقديم مي‌كنم
قسمت اين بود که گل اول را هم خودم بزنم. من اين گل‌ها را به مادرم تقديم مي‌کنم که مريض بود و حالا مي‌دانم که خيلي خوشحال است.

00035392.jpg


حکيم نصاري بازيکن 24ساله فولاد خوزستان که از نفت مسجدسليمان به اين تيم آمده است، در بازي با تراکتورسازي دو گل مهم به ثمر رساند تا مرد اول تيمش لقب بگيرد.


او حرف هایش را اينگونه آغاز مي‌کند:«خوشحالم که به لطف خدا و کمک همه بازيکنان توانستم دو گل بزنم. وقتي بازي تمام شد خيلي خوشحال بودم چون همه ما دوست داشتيم از اين وضعيت خارج شويم. ما چند هفته پشت سر هم بدشانسي آورديم ولي اين‌بار بدشانسي را هم شکست داديم.»

نصاري در پاسخ به اين سوال که فکر مي‌کردي در اين ديدار 2گل بزني خاطرنشان مي‌کند:«‌ باور کنيد که مي‌دانستم گل مي‌زنم. من قبل از بازي به روانشناس تيم گفتم که امروز دو گل مي‌زنيم و خودم گل دوم را مي‌زنم. ولي قسمت اين بود که گل اول را هم خودم بزنم. من اين گل‌ها را به مادرم تقديم مي‌کنم که مريض بود و حالا مي‌دانم که خيلي خوشحال است.»

او در پايان حرف‌هايش مي‌گويد:«‌ بازي بسيار سختي بود و شکست دادن تيم قلعه‌نويي آسان نبود. قبل از بازي آقامجيد روي نقاط ضعف و قدرت تراکتور کار کرده بود و خدا را شکر که پيروز شديم.»



\\


قلعه نوعي:فولاد خوزستان تيمي با كيفيت است
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: در نيمه اول در مقابل تيم فوتبال فولاد خوزستان ضعيف عمل کرديم بطوري که استحقاق خوردن سه گل را داشتيم.


تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، شامگاه جمعه در جریان هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران در اهواز با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم فولاد خوزستان شد.

امیر قلعه نوعی در خاتمه این بازی در گفت و گو با خبرنگاران در اهواز، افزود: در نیمه دوم، بازی را خوب شروع کردیم و در همان آغاز توانستیم گل مساوی را بزنیم و اختیار بازی را از حریف گرفتیم.

وی اضافه کرد: می توانستیم گل برتری را هم بزنیم، ولی برخلاف جریان بازی، گل دوم را دریافت کردیم و دیگر نتوانستیم این گل را جبران کنیم و به این دلیل من این برد را به تیم فوتبال فولاد تبریک می گویم.

قلعه نوعی اظهار داشت: فولاد خوزستان تیمی با کیفیت است که فوتبال را خوب بازی می کند و جایگاه آن در جدول باید بهتر از این باشد.

وی در خاتمه گفت: تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز توانست از موقعیت های خود خوب استفاده کند و برنده شود.




\\\\


خب الان روند رو به رشدی داشتیم و از 3 بازی اخیر که انجام دادیم 2 برد و 1 مساوی داشتیم .
الان هم با 16 امتیاز رده 11 قرار داریم و انشالله هفته های بعد بالاتر میریم.

بازی بعدی هم بسیار سخت هست . توی اصفهان با سپاهان بازی داریم .
با توجه به شکست سپاهان مقابل فولاد در جام حذفی ، مطمئنا برای انتقام وارد بازی خواهند شد و همچنین برای رسیدن به صدر جدول حتما به دنبال 3 امتیاز خانگی هستند.
امیدوارم بازی بعدی نتیجه قابل قبولی بگیریم.
 

Moostafa

Registered User
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2009
نوشته‌ها
2,955
لایک‌ها
656
محل سکونت
AHWAZ
درود به هوادران عزیز فولاد خوزستان

بازی حساس با نفت آبادان رو خوشبختانه با نتیجه 2 بر 0 بردیم و به مرحله بعد صعود کردیم ...

خبر مربوطه :

فولاد باشکست نفت،حريف شهرداري ياسوج شد
تيم فوتبال فولاد خوزستان موفق شد در مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي فوتبال با دو گل نفت آبادان را شکست دهد و به مرحله بعد راه پيدا کند.

شاگردان مجيد جلالي در اين ديدار که بسيار پربرخورد بود که وجود 8 بازيکن اخطاري در اين بازي ميزان برخوردها را نشان مي‌دهد موفق شدند با دو گل امين متوسل‌زاده در دقيقه 12 و آرش افشين در دقيقه 93، نفت آبادان را از پيش رو بردارند و به مرحله بعد اين جام صعود کنند.

در اين ديدار بختيار رحماني، حکيم نصاري و عبدالله کرمي از فولاد و والري آلکسانيان، سجاد مشکل‌پور، حسين بغلاني، فونيکه‌سي و مصطفي صبري از نفت آبادان با کارت زرد داور روبه‌رو شدند.

فولاد با اين پيروزي بايد در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي به مصاف شهرداري ياسوج برود؛ ياسوجي‌ها يکشنبه، سياه‌جامگان مشهد را با حساب 2 بر يک شکست داده بودند.



\\


خب بازی بعدیمون هم با شهرداری یاسوج هست که انشالله اون بازی رو هم میبریم ...


\\


این هم مصاحبه مجید جلالی بعد بازی : (خیلی حال میکنم باهاش :دی)

جلالي: فوتبال به جوانان فولاد افتخار خواهد کرد

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برابر نفت به دنبال اين بوديم که آن قدر خوب باشيم که ثابت کنيم باخت‌مان برابر سپاهان اتفاقي بوده است.
مجید جلالی پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل نفت آبادان اظهار داشت: بعد از شکستی که در اصفهان داشتیم، به دنبال این بودیم که این قدر خوب باشیم که ثابت کنیم باخت‌مان در اصفهان اتفاقی بوده است. به جوانانی میدان دادیم که در آینده فوتبال به آنها افتخار می‌کند. با وجودی که زمین نامساعد بود عالی بازی کردیم.

وی در خصوص شرایط نفت آبادان عنوان کرد: در مورد نفت نمی‌توانم خیلی اظهار نظر کنم اما آنها هم مثل فولاد استراتژی تعیین کنند. در آبادان استعداد زیاد است اما باید به جوان‌ها فرصت داد و صبر و حوصله داشت.
 

Moostafa

Registered User
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2009
نوشته‌ها
2,955
لایک‌ها
656
محل سکونت
AHWAZ
درود به هوادران عزیز فولاد خوزستان


هفته هفدهم هم تمام شد . فولاد توی این هفته با تیم پرسپولیس در تهران بازی کرد و با وجود 10 نفره بودن توانست 1 امتیاز از این بازی کسب کند .
اگه اخراج امید خورج نبود شاید بهتر کار میکرد و میتوانست 3 امتیاز رو بگیریم که خیلی بهشون احتیاج داشتیم . با این 1 امتیاز 21 امتیازی شدیم و در رده 11 موندیم .
با توجه به شکست هفته پیش در جام حذفی مقابل شهرداری بزد ، توی نیم فصل بازی نداریم و میتوانیم با تمرینات و بدنسازی خوب نیم فصل دوم رو شروع کنیم ...


\\



آرش افشين: پرسپوليس هميشه بزرگ است
آرش افشین پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در خصوص اینکه چرا این فصل مثل سال گذشته عملکرد خوبی در گلزنی نداشته عنوان کرد: از ابتدای فصل مصدوم بودم و از هفته نهم به بعد توانستم خود را به تیم اضافه کنم. رضا نوروزی هم همین طور شد اما در دو سه بازی اخیر بهتر شده ایم و گل هم زده ایم. نسبت به فصل قبل عملکرد خوبی نداشتیم اما در نیم فصل دوم بهتر می شویم.

وی افزود: گل زدن در دقایق آخر دلچسب بود. پرسپولیس تیم کوچکی نیست. آنها خیلی فرصت داشتند اما نتوانستند استفاده کنند اما ما از موقعیت خود استفاده کردیم. پرسپولیس همیشه بزرگ است.




رحماني: براي شکست پرسپوليس آمده بوديم
گلزن تيم فولاد خوزستان گفت: براي برتري برابر پرسپوليس به تهران آمده بوديم.
بختیار رحمانی پس از تساوی یک بر یک فولاد مقابل پرسپولیس گفت: خدا را شکر می کنیم که توانستیم با دست پر به اهواز بازگردیم. آمده بودیم پرسپولیس را شکست دهیم اما این تیم متفاوت تر از بازی های گذشته اش بود.

وی افزود: نیمه دوم با صحبت هایی که جلالی انجام داد توانستیم بازی بهتری را نشان دهیم. فکرش را هم می کردیم که بتوانیم با امتیاز میدان را ترک کنیم.




جلالي: تيمي که مي‌خواستيم نبوديم
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برابر پرسپوليس تيمي که مي‌خواستيم نبوديم اما خوشحالم که در دقايق پاياني بازي مساوي شد.
مجید جلالی پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: برای اولین بار بود که با این شرایط مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حاضر شدیم. یادم می‌آید 25 سال قبل با تیم وحدت مقابل پرسپولیس در همین ورزشگاه آزادی بازی کردیم و 110 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

وی افزود: در 16 روز گذشته 4 بازی انجام دادیم که یک مسابقه 120 دقیقه طول کشید. در نیمه اول بازی که 10 نفره شدیم کیفیت لازم را نداشتیم. امروز تیمی که می‌خواستیم نبودیم اما خوشحالم که در دقایق پایانی بازی مساوی شد.

جلالی در خصوص اینکه چرا فولاد بازی روانی از خود نشان نداد، گفت: 27 بازیکن داریم که 7 تن آنها در حال حاضر مصدوم هستند و تمام موجودی‌مان همین است. امروز بچه‌ها به خود فشار آوردند ولی به لحاظ بدنی کم آوردیم. من سعی کردم در تیم موقعیتی فراهم شود تا به بازی بازگردیم.

سرمربی فولاددر خصوص اینکه داوری این مسابقه چه طور بود، گفت: داوری مشکلی نداشت.

جلالی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه زمانی قرار است مشکل پنالتی‌های فولاد حل شود، اظهار داشت: فکر می‌کنم هیچ نمونه دیگری ندیده باشید که یک تیم در یک نیم فصل 6 پنالتی خود را خراب کند. من هم با نظر شما موافقم. اگر پنالتی‌های ما گل می‌شد تا الان باید حداقل 6-7 امتیاز بیشتر از این داشته باشیم.
در این زمینه به گروه‌های دانشجویی هم متوسل شدم و از آنهاخواسته‌ام پایان‌نامه بنویسند که مشکل فولاد چیست. از خیلی‌ها سعی کردم کمک بگیرم. ما از همه تیم‌های جهان بیشتر تمرین پنالتی کردیم. این یک فضای ذهنی سخت است و مثل این است که از یک فضای ترسناک بخواهیم به فضای آرام برویم.





نوروزي: پرسپوليس را غافلگير کرديم
رضا نوروزی که پس از تعویض‌اش در جریان بازی با پرسپولیس با یکی از نیمکت نشینان فولاد درگیری لفظی پیدا کرد در این باره تنها گفت: مسئله خاصی نبود.

وی در خصوص بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما پرسپولیس را غافلگیر کردیم. در نیم فصل اول امتیازهایی از دست دادیم که باید در نیم‌فصل دوم جبران کنیم.
 

Moostafa

Registered User
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2009
نوشته‌ها
2,955
لایک‌ها
656
محل سکونت
AHWAZ
درود به خوزستانی های عزیز و طرفدار فولاد


امروز فولاد خیلی خوب بازی کرد و تونست تیم مس سرچشمه رو با 4 گل شکست بده و به رده ششم صعود کنه .
چند هفته ای هست که فولاد نتایج خیلی خوبی داره میگره . توی 5 بازی اخیرش از 15 امتیاز ممکن ، توانست 11 امتیاز رو بگیره .

مصاحبه مجید جلالی بعد از بازی :
جلالي:به فولاد مورد نظرمان نزديک شده‌ايم

مجيد جلالي مي‌گويد که فولاد به تيم مورد نظرش رسيده است.
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان پس از پيروزي 4 بر صفر برابر مس سرچشمه گفت: تيم ما در اين بازي چند موقعيت‌ خود را به گل تبديل کرد و خيلي از موقعيت‌ها را نيز از دست داد ولي تيم ما به جايي رسيده که يک فوتبال خوب و نتيجه خوب از آن انتظار مي‌رود. خوشحالم که به چيزي که مورد نظرمان است نزديک شده‌ايم و اگر به ساختار موقعيت‌هاي ما نگاه کنيد، متوجه مي‌شويد که تنها کم‌تجربگي باعث از دست رفتن خيلي از موقعيت‌هاي ما مي‌شود.

وي ادامه داد: بازيکنان ما هرچه به سمت جلوتر مي‌روند، تجربه آن‌ها نيز بالاتر مي‌رود. تيم ما تنها 5 بازيکن از رده جوانان خود و يک بازيکن از صنعت نفت آبادان جذب کرد چون با سياستي که باشگاه دارد، نمي‌توانيم براي جذب بازيکن، زياد هزينه کنيم. به طور مثال جاسم کرار براي يک نيم فصل 700 ميليون تومان پول از ما طلب کرد ولي اگر اين مبلغ صرف بازيکنان خودمان شود، آن‌ها به سرمايه‌هاي باارزشي در خوزستان تبديل مي‌شوند.

جلالي با بيان اين که خيلي از استان‌ها آرزو دارند که تيمي همانند ما داشته باشند، گفت: در تيم‌هاي پايه فولاد حدود 34 مربي براي پرورش بازيکنان تلاش مي‌کنند و ما ثمره کار آن‌ها را براي پيشرفت فوتبال خود به کار مي‌گيريم. با وجود چنين بازيکنان جواني، آينده فوتبال خوزستان را خوب پيش‌بيني مي‌کنيم. تنها هدف ما اين است که در اين رقابت‌ها آنقدر خود را بالا بکشيم که به جايگاه شايسته‌اي دست يابيم.



//


الان فولاد با 27 امتیاز در رده ششم قرار داره و انشالله به همین روند رو به رشد ادامه بده .
 

sara__joon

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 آگوست 2006
نوشته‌ها
5,355
لایک‌ها
5,607
محل سکونت
El Paso, Texas
اومدم همون خبرو بذارم دیدم گذاشتید.

قسمت هایی از صبحت های جلالی واقعا جالب بود. یکی اون طلب 700 میلیونی کرار برای یه نیم فصل!:hmm:

دوم این قسمت :
در تيم‌هاي پايه فولاد حدود 34 مربي براي پرورش بازيکنان تلاش مي‌کنند و ما ثمره کار آن‌ها را براي پيشرفت فوتبال خود به کار مي‌گيريم. با وجود چنين بازيکنان جواني، آينده فوتبال خوزستان را خوب پيش‌بيني مي‌کنيم.

این اون چیزیه که باید تو همه تیم ها مخصوصا استقلال و پرسپولیس باشه. البته نه طوری که محل کلاهبرداری و ... بشه. افرادی باشن که هم اخلاقی و هم فنی قابل تایید باشن.

جلالی کارش درسته. امیدوارم به حقش تو این فوتبال برسه.
 

jerii

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
11 مارس 2007
نوشته‌ها
7,946
لایک‌ها
9,663
سن
37
محل سکونت
اهواز
جلالی و فولاد داره عالی نتیجه میگیره
امیدوارم این روند ادامه داشته باشه:)
مرسی جلالی
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,716
لایک‌ها
16,653
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
تبریک میگم به مایکل :دی
 

ali_gt65

Registered User
تاریخ عضویت
24 جولای 2009
نوشته‌ها
328
لایک‌ها
243
متاسفانه بعضیا نمیخوان فولاد نتیجه بگیره و چوب لای چرخ جلالی میزارن.
چند هفته پیش یادتونه که نتیجه نمیگرفت چه بلایی سرش آوردن
 

sara__joon

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 آگوست 2006
نوشته‌ها
5,355
لایک‌ها
5,607
محل سکونت
El Paso, Texas
میبینم که فولاد با هت تریک نوروزی نفت تهران رو برد:cool:
 

ahwaz1986

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
515
لایک‌ها
201
باید دید میتونه اتنقام باخت به استقلال رو بگیره
هرچند بازیکنهای خوزستانی تا 3 تا برد میارن اشباع میشن
 

ahwaz1986

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
515
لایک‌ها
201
خب باز هم متاسفانه حدسم درست بود و فولاد باخت
کلا هر تیمی تو بحرانه فقط زورش به خوزستانیها میرسه
هفته دیگه هم حتما نوبت استقلاله از بحران در بیاد
 

mohammad5

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2012
نوشته‌ها
1,796
لایک‌ها
8,293
محل سکونت
اهواز
[h=1]خبر بد؛رضا نوروزي رباط پاره کرد[/h]
[h=2] نتيجه ام آر آي رضا نوروزي مهاجم فولاد و آقاي گل سابق ليگ نشان مي دهد که رباط صليبي او پاره شده است.[/h]
00024044.jpg




رضا نوروزي مهاجم فولاد که سال گذشته در هفته اخر با درخشش افراطي آقاي گل ليگ شد در بازي فرداي فولاد - پرسپوليس غايب خواهد بود؛ غلت اين عيبت چيزي چز پارگي رباط ضليبي وي نيست.

به گزارش گل نوروزي در بازي ملوان دچار مصدوميت شد ونتيجه ام آر آي آقاي گل سابق ليگ نشان مي دهد که رباط صليبي او پاره شده است.

نوروزي که در فهرست 33 نفره کي روش قرار داشت جاي خود را به بازيکن تازه اي خواهد داد.او بايد 6 ماه دور از ميدان باشد.


 

mohammad5

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2012
نوشته‌ها
1,796
لایک‌ها
8,293
محل سکونت
اهواز
[h=1]جلالي:مي‌خواهم باخاطره خوش بروم[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: احساس مي‌کنم بازي برابر پرسپوليس، آخرين روز حضور من در باشگاه فولاد خواهد بود و اميدوارم اين بازي با نتيجه خوبي به پايان برسد و با خاطره‌اي خوش اينجا را ترک کنم.[/h]
00026390.jpg



نشست مطبوعاتي پيش از مسابقه فولادخوزستان - پرسپوليس، عصر پنجشنبه برگزار شد. اين نشست خبري طبق روال گذشته در سالن کنفرانس هتل فجرسپاه اهواز و با حضور سرمربيان و مديران رسانه‌اي دو باشگاه برگزار شد که البته دستيار مصطفي دنيزلي به جاي وي به کنفرانس آمد.

براساس اعلام سايت باشگاه فولادخوزستان، مجيد جلالي، سرمربي فولادخوزستان در ابتداي اين نشست گفت: آنچه که در بازي با پرسپوليس براي ما اهميت زيادي دارد اين است که مسابقات را خوب تمام کنيم و پايان خوبي داشته باشيم.

وي در ادامه افزود: در فولادخوزستان کارهاي مثبتي انجام شده که بسيار باارزش هستند. ما عده‌اي بازيکن جوان و بومي به خدمت گرفتيم و در ليگ برتر به آنها ميدان داديم و به نوعي از بازي رسيديم که يکي از بهترين انواع بازي است که هم اکنون در ليگ مشاهده مي‌شود.



سرمربي تيم فولادخوزستان ادامه داد: در فصل جاري عليرغم اينکه از بازيکنان جوان و کم تجربه‌اي استفاده کرديم ولي به هيچ عنوان دغدغه سقوط نداشتيم و اگر چند هفته اخير را در نظر نگيريد خواهيد ديد که از نظر نتيجه گيري هم عملکرد خوبي داشتيم و هنگامي که در رده ششم جدول بوديم بسيار به کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا اميدوار بوديم اما نمي‌دانم در اين چند بازي اخير چه گذشت که اينگونه ظاهر شديم.



"قبول دارم که رتبه خوب و آنچه که به عنوان هدف در نظر گرفته بوديم به دست نياورديم"، وي با بيان اين جمله افزود: من در چهار سال گذشته مربي پروازي نبودم و اينجا زندگي کردم. من فقط به همراه تيم از اهواز خارج مي‌شدم و سپس به همراه تيم به اهواز باز مي‌گشتم. اهداف و روياهاي بسيار بزرگي در ذهن خود داشتم و هميشه با خود مي‌گفتم روزي از اين باشگاه مي‌روم که قهرمان آسيا شده باشم و به همين دليل بود که پيشنهاد باشگاه‌هاي ديگر در اين چند سال را رد کردم و البته منتي هم بر سر کسي نمي‌گذارم.



سرمربي تيم فولادخوزستان در مورد آينده خود در اين باشگاه نيز گفت: وقتي يک باشگاه تا آخرين روز با مربي‌اش مذاکره نمي‌کند، يا او را نمي‌خواهد و يا در موردش ترديد دارد که در هر دو حالت، احساس بدي به من دست داده است، البته ايرادي به مسئولان باشگاه نمي‌گيرم چون نظر آنهاست ولي هميشه فولاد را دوست خواهم داشت.



وي ادامه داد: احساس مي‌کنم بازي برابر پرسپوليس، آخرين روز حضور من در باشگاه فولاد خواهد بود و اميدوارم اين بازي با نتيجه خوبي به پايان برسد و با خاطره‌اي خوش اينجا را ترک کنم.



مجيد جلالي در مورد پيشنهادهاي دريافتي خود نيز گفت: در روزهاي اخير چند تماس از باشگاه‌هاي ديگر داشتم ولي همه آنها را به بعد از بازي با پرسپوليس موکول کردم و هيچ مذاکره‌اي با آنها نداشته‌ام.

 

nader3624

Registered User
تاریخ عضویت
2 آپریل 2012
نوشته‌ها
615
لایک‌ها
103
محل سکونت
dezful
خوزستان : مهد فوتباله ایران

اونایی که دارن به فولاد خوزستان عیب و ایراد میگیرن . یادشون باشه فولاد داره با شرف بازی میکنه . با صداقت ترین تیم توی لیگ فولاده . مثلا بعضی تیمهای نامرد نیست که بلند شه زنگ بزنه به مهاجم یه تیم و وسط فصل بهش پیشنهاده میلیاردی بده و روحیه بازیکن رو تا آخر فصل خراب بکنه . در ضمن یادتون باشه میانگین سن بازیکنای فولاد از همه تیمها کمتره . 90 درصدشون هم بومی هستن . سرمایه زیادی هم نداره . اما نوع بازی کردنش یه سرو گردن از تیم های میلیاردی لیگ بالاتره .
 

manoonam

Registered User
تاریخ عضویت
25 آپریل 2012
نوشته‌ها
174
لایک‌ها
107
خوزستان : مهد فوتباله ایران

اونایی که دارن به فولاد خوزستان عیب و ایراد میگیرن . یادشون باشه فولاد داره با شرف بازی میکنه . با صداقت ترین تیم توی لیگ فولاده . مثلا بعضی تیمهای نامرد نیست که بلند شه زنگ بزنه به مهاجم یه تیم و وسط فصل بهش پیشنهاده میلیاردی بده و روحیه بازیکن رو تا آخر فصل خراب بکنه . در ضمن یادتون باشه میانگین سن بازیکنای فولاد از همه تیمها کمتره . 90 درصدشون هم بومی هستن . سرمایه زیادی هم نداره . اما نوع بازی کردنش یه سرو گردن از تیم های میلیاردی لیگ بالاتره .

دیگه دوره این حرفا گذشت عزیزم !
خوزستان یه زمانی مهد فوتبال بود که با صعت نفت با برزیل مساوی میکرد ! ولی یه زمااااااااااانی !
الان فوتبال خوزستان گورستان متروکه ای بیش نیست واقعاً باعث سرشکستگیه امثال فرکی رو برای مربیگری باشگاهی انتخاب میکنن که ادعای حرفه ای بودنش گوش فلکو کر کرده اما هر دوره افت کیفیش به وضوح دیده میشه
جهت اطلاه اونا که سه چهار صباحی از فوتبالدوست شدنشون و ایزن استادیوم دیدنشون نمیگذره باید بگم اس اس شهر اهواز همون چلسی انگلستان سابق ! :lol: هم از وقتی مربیهای عتقیه ای مثل چراغپور توش اومد سیر نزولیشو شروع کرد همون کارشناس یه پای ثابت نود تو دهه 80 ... جلالی که وضعیتش روشنه و چندسال با اون ادبیات خاصش سر ملتو شیره مالیدو هی میگفت تیمم جوونه و از جون مایه میگذاره اما دید این جوونا بعد از چندسال دارن تو تیم خودش درجا میزنن و پیشرفتی هم در کارشون نیست ما خوزستانیای ساده رو با یه مشت حرف تکراری پیچوندو فلنگو بست فاتحه فولاد خونده شد وقتی مربی های بیکاری مثل فرکی رو بیارن دیگه صددرصد منتظر سقوط تنها نماینده اهواز تو لیگ باشید
اونم از وضع صنعت نفت که خیلی بیشترم من دوستش میدارم اما مدیرای بی غیرت دارن تیشه به ریشش میزنن مدیر بی عرضه ای که بیاد آقای گل لیگ رو اونطور با تیپا از باشگاه بندازه بیرون عیار آبادانی خوزستانی بودنش روشنه !! اونم از استقلال که دیگه نشونی از پرطرفدارترین تیم ایران بعد از از تیمای پایتخت رو نداره و اصلاً ناپدید شده !
تو رو خدا حرف نزنید بگید خوزستان مهد فوتبال ایرانه فعلاً دعا کنید این فولاد درپیت و اون صنعت نفت و مدیرای بی لیاقتشون تو لیگ برتر بمونن بقیش پیشکش
 

mohsen25

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
17 می 2007
نوشته‌ها
7,715
لایک‌ها
4,114
محل سکونت
Hell
خوزستان : مهد فوتباله ایران

اونایی که دارن به فولاد خوزستان عیب و ایراد میگیرن . یادشون باشه فولاد داره با شرف بازی میکنه . با صداقت ترین تیم توی لیگ فولاده . مثلا بعضی تیمهای نامرد نیست که بلند شه زنگ بزنه به مهاجم یه تیم و وسط فصل بهش پیشنهاده میلیاردی بده و روحیه بازیکن رو تا آخر فصل خراب بکنه . در ضمن یادتون باشه میانگین سن بازیکنای فولاد از همه تیمها کمتره . 90 درصدشون هم بومی هستن . سرمایه زیادی هم نداره . اما نوع بازی کردنش یه سرو گردن از تیم های میلیاردی لیگ بالاتره .


تایید.
از همین خوزستان خودمون میشه 100 تا برزیل دراورد! فقط یه برنامه ریزی و استعدادیابی درست و حسابی میخواد.
 

mohammad5

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2012
نوشته‌ها
1,796
لایک‌ها
8,293
محل سکونت
اهواز
موافقت فولادی ها با حضور افشین در لیل/ابن قاسم: فرانسوی ها مدام آرش،آرش می کنند


سرپرست تیم فولاد خوزستان از انتقال آرش افشین به لیل فرانسه پس از بازی با نفت تهران خبر داد.
ابن قاسم با بیان این خبر گفت:« آنها از افشین خوششان آمده و مدام آرش،آرش می کنند.البته هنوز قراردادی بین افشین و باشگاه امضا نشده است ولی ما برای پیشرفت او رضایت کامل داریم.احتمالا این انتقال در پایان نیم فصل و پس از بازی با نفت تهران انجام می شود.
 

jerii

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
11 مارس 2007
نوشته‌ها
7,946
لایک‌ها
9,663
سن
37
محل سکونت
اهواز
موافقت فولادی ها با حضور افشین در لیل/ابن قاسم: فرانسوی ها مدام آرش،آرش می کنند


سرپرست تیم فولاد خوزستان از انتقال آرش افشین به لیل فرانسه پس از بازی با نفت تهران خبر داد.
ابن قاسم با بیان این خبر گفت:« آنها از افشین خوششان آمده و مدام آرش،آرش می کنند.البته هنوز قراردادی بین افشین و باشگاه امضا نشده است ولی ما برای پیشرفت او رضایت کامل داریم.احتمالا این انتقال در پایان نیم فصل و پس از بازی با نفت تهران انجام می شود.
امیدوارم این بچه رو به هرز ندن و خوب تحقیق کنن برای این انتقال
الان اوضاع لیل چطوریاس؟
 
بالا