• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ منصرفین از شاتل

کیفیت اینترنت DSL شاتل ؟


  • Total voters
    66

ihnd4

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
45
لایک‌ها
6
در پست بعدی توضیح داده ام که چرا از شاتل انصراف خواهم داد.
 
Last edited:

ihnd4

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
45
لایک‌ها
6
سلام به همه.
از شاتل ناراضی نیستم بلکه متنفرم.
این دیالوگ من با بخش پشتیبانی شاتل است که برای عبرت دیگران در اینجا قرار می دهم باشد تا رستگار شوید.

من (دوشنبه 4 شهریور):
کد اشتراک : ***

شناسه : ***

خلاصه موضوع : افت شدید سرعت در 2 هفته گذشته تا الان

توضیحات : سلام. از دو هفته پیش تا امروز افت شدید سرعت داشتم به طوری که سایت خودتان را هم به زحمت الان باز کردم. واقعن دیگه دارم کلافه میشم. یعنی باید به فکر تغییر سرویس باشم و از شاتل برم؟ یه جایی شنیدم که توی سرویس های شاتل اگه شبها دانلود رایگانت از یه حدی تجاوز کنه محدودیت سرعت اعمال میشه. اگر اینطوره که خیلی بی انصافیه بعدشم من اصلن اهل شب دانلود کردن نیستم. واقعن از وضعیت سرعت ناراضی ام و به فکر رفتن از شاتل افتادم. اگر درست شدنی هست بگید اگر نه من تکلیف خودم را بدونم. مرسی.

نحوه تماس : E-mail

نام ونام خانوادگی : ***

شاتل (دوشنبه 4 شهریور):
بر اساس اطلاعات وارد شده در سیستم، به درخواست شما رسیدگی شده است. اگر سوال یانظری در این باره دارید لطفا به این ایمیل پاسخ دهید.

دوباره شاتل (دوشنبه 4 شهریور):
مشترک گرامی جناب آقای ***

باسلام

خط شما بررسی شد مودم شما به نسبت سرویسی که از شاتل خریداری فرموده اید با سرعت بسیار خوبی به شبکه وصل است.

پهنای باند در حال استفاده شما تقریبا خالی است و روی مرکز مخابراتی شما مشکلی از لحاظ سرعت وجود ندارد و با توجه به سایر مولفه های موجود سرویس شما باید سرعت مناسبی داشته باشد مگر اینکه سیستم شبکه داخلی شما مشکل داشته باشد.

برای بررسی دقیق تر مشکل قبل از هر چیز یک کامپیوتر غیر سرور را به صورت مستقیم به مودم خود متصل نموده و مودم خود را خاموش فرموده و بعد از 30 ثانیه روشن نمایید و حتی المقدور از برنامه های در حال اجرا خارج شوید و کلیه دانلود ها و آپدیت ها را موقتا کنسل بفرمایید.

سپس به آدرس شاتل-محتوای آموزشی و لینک : بررسی و بر طرف کردن مشکلات افت سرعت مراجعه کنید .توجه داشته باشید برای تست سرعت دانلود سرویس خود باید از سایت های استاندارد مانند Free software downloads and software reviews - CNET Download.com تست دانلود بگذارید . در ضمن چنان چه مشکلی یا افت سرعت در باز کردن Page ها دارید ؛ می توانید به آدرس شاتل-محتوای آموزشی و لینک : راهنمای بررسی مشکلات مرورگرها مراجعه کنید .در صورتی که با بررسی موارد فوق مشکل برطرف نشد با سیستم دیگر هم بررسی بفرمایید. همچنین به یاد داشته باشید که 8 kbps = 1 KB/s . هر یک کیلوبایت برابر است با 8 کیلوبیت

لازم به ذکر است مصرف شبانه تاثیری در افت سرعت روزانه ندارد و درحال حاضر نباید مشکلی روی سرویس از این نظر باشد.

همچنین به اطلاع می رسانیم در حال حاضر گروه شركت‌های شاتل اقدام به راه اندازی سیستمی جدید ,جهت رفع مشکلات اتصال به اینترنت نموده است .با استفاده از این برنامه شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به تماس با پشتیبانی فنی شرکت شاتل دلایل عدم برقراری ارتباط با اینترنت را بر روی سرویس خود یافته و سپس با توجه به راهنمای ساده این نرم افزار مشکلات موجود را به راحتی برطرف نمایید.

لذا خواهشمندیم وارد آدرس " شاتل-مرکز بارگیری " شده و لینک "سیستم هوشمند پشتیبانی شاتل" را دانلود بفرمایید.

شما می توانید در صورت وجود مشکل با یکی از 5 روش زیر با ما در ارتباط باشید :

1.در سایت "Shatel.ir" در قسمت "چت آنلاین" با کارشناسان پشتیبانی فنی چت فرموده و سوالات و مشکلات خود را مطرح بفرمایید. همچنین پیشنهاد می شود جهت تسریع در روند رفع مشکلات نرم افزار هوشمند چت را از لینک زیر دانلود کرده و روی سیستم خود نصب بفرمایید (شاتل-سیستم هوشمند پشتیبانی فنی)

2.در سایت "My.Shatel.ir" بعد از Login کردن در قسمت "گزارش مشکلات" مورد خود را توضیح دهید ، در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

3.به آدرس [email protected] ایمیل ارسال کنید (با ذکر مشکل ، مشخصات و شناسه کاربری خود) تا در کمترین زمان ممکن همکاران ما پاسخ گوی شما باشند.

4.با مراجعه به "سایت شاتل" و مطالعه داکیومنت های قرار داده شده در این قسمت مشکلات خود را بدون نیاز به تماس تلفنی حل بفرمایید.

5.با دانلود برنامه "سیستم هوشمند پشتیبانی شاتل " بدون نیاز به تماس تلفنی و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات سرویس اینترنت خود را برطرف بفرمایید.

باسپاس

من (دوشنبه 4 شهریور):
خیلی ممنون از رسیدگی شما. ولی مشکل من کماکان باقی ست.
ببینید همه کارهایی که در توضیح شما گفته شده را انجام دادم. تنظیمات مرورگر، تنظیم دوباره DNS ها، دانلود و اجرای برنامه هوشمند شما(که چقدر هم سنگین بود ولی نسبت به زمانی که طول کشید برای نصبش کار مفیدی انجام نداد) ولی مشکل پابرجاست.
دقت داشته باشید که من سوال کرده بودم دلیل افت سرعت چیه. یعنی با همین تنظیمات فعلی، من قبل از این دو هفته، سرعت خوبی داشتم و رضایت داشتم.
من وقتی تغییری توی تنظیمات اعمال نکردم ولی افت سرعت پیدا کردم به نظر شما من باید برم تنظیماتم را بازبینی کنم یا شما باید تنظیماتتون را بازبینی کنید؟
متاسفانه مشکل پشتیبانی ها ی ما اینه که همیشه ایراد ازسمت کاربر فرض میشه.
بعلاوه کاربر مبتدی هم نیستیم که توی نحوه تنظیم مودم و تنظیمات مرورگرمون مشکل داشته باشیم.
من البته انتظار داشتم از طرف شما با پاسخی مثل این روبرو بشم که نهنگ های اقیانوس کابل ها را جویدن. یا موشهای خیابون کابل ها را له کردن و مشکل افت سرعت سراسریه و به زودی رفع میشه.
همین کلمه آخرش به من امید میداد که به زودی رفع میشه ولی متاسفانه شما گفتید که مشکل از سمت منه و من با این جواب شما مطمئن شدم که این مشکل هیچ وقت حل نخواهد شد و من باید به فکر مهاجرت از شاتل بیفتم.
با تشکر از خدمات پشتیبانی خوب شما که البته در صحبت و گپ زدن با مشتری بسیار خوب عمل میکنید ولی در حل مشکل زیاد قابل تعریف نیست.
به امید دیدار.

شاتل (سه شنبه 5 شهریور):
با سلام

متاسفانه بدلیل خاموش بودن مودم شما امکان بررسی سرعت اتصال آن با شبکه شاتل وجود نداشت.

لطفا برای بررسی دقیق تر بعد از اتصال به اینترنت سرعت دانلود خود را از سایت های معتبری نظیر PHP: Hypertext Preprocessor ، http://www.apphit.com، Free software downloads and software reviews - CNET Download.com تست بفرمایید .

همچنین به یاد داشته باشید که 8 kbps = 1 KB/s .

اگر سرعت همچنان پایین بود با ما از طریق Reply به همین ایمیل در تماس باشید تا مورد پیگیری شود.

همچنین به اطلاع می رسانیم در حال حاضر گروه شرکت های شاتل اقدام به راه اندازی سیستمی جدید،جهت رفع مشکلات اتصال به اینترنت نموده است.با استفاده از این برنامه شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به تماس با پشتیبانی فنی شرکت شاتل دلایل عدم برقراری ارتباط با اینترنت را بر روی سرویس خود یافته و سپس با توجه به راهنمای ساده این نرم افزار مشکلات موجود را به راحتی برطرف نمایید.لذا خواهشمندیم وارد آدرس شاتل-سیستم هوشمند پشتیبانی فنی شده و لینک «سیستم هوشمند پشتیبانی شاتل» را دانلود بفرمایید.

در صورت وجود مشکل با یکی از 4 روش زیر با ما در ارتباط باشید :

· به آدرس [email protected] ایمیل ارسال کنید (با ذکر مشکل ، مشخصات و شناسه کاربری خود) تا در کمترین زمان ممکن همکاران ما پاسخگوی شما باشند.

· در سایت "My.Shatel.ir" بعد از login کردن در قسمت "گزارش مشکلات" مورد خود را توضیح دهید،در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

· در سایت "Shatel.ir" در قسمت "چت آنلاین" با کارشناسان پشتیبانی فنی چت فرموده و سوالات و مشکلات خود را مطرح بفرمایید.

· با شماره ۲۳۰۸۹ تماس حاصل کرده و مشکلات خود را با کارشناسان ما مطرح نمایید.

شما می توانید با مراجعه به "سایت شاتل" و مطالعه داکیومنت های قرار داده شده در این قسمت مشکلات خود را بدون نیاز به تماس تلفنی حل بفرمایید.

من (پنجشنبه 7 شهریور) :
دارم از سرعت بسیار افتضاح سرویس شما خسته می شوم.
سرعتتان افتضاح است. یعنی بد هم نیست افتضاح است.
سرعت دانلود پیشکش، من اهل دانلود نیستم سرعت باز کردن صفحه ها ناامید کننده است.
شما را به هرچه اعتقاد دارید آن چیزی را به مشتری ارائه کنید که ادعایش را دارید.
من هیچ تغییری در تنظیماتم ندادم که الان شما باز پاسخ دهید کجا را کنترل کنم و چه دستور العملی را پشت سر بگذارم.
معمولن وقتی نیاز به تغییرات از سوی کاربر می شود که شما در کانفیگ های خود اصلاحات یا تغییراتی انجام داده باشید.
که در این صورت باید به همه مشترکان به صورت اطلاعیه بگویید فلان تغییرات را اعمال کنید تا با کانفیگ جدید بهترین نتیجه را بگیرید.
حالا وقتی که من می دانم هیچ تغییری در سیستمم نداده ام و شما هم ادعا میکنید که هیچ تغییری در سیستمتان نداده اید و همه چیز مثل قبل است لابد دوباره تقصیر نهنگ های اقیانوس است که سرعت اینترنت افت کرده لااقل بگویید تقصیر انهاست و به زودی مشکل رفع می شود که آدم خیالش راحت شود امیدوار باشد که خوب می شود.
شما جوری می گویید تنظیماتم را کنترل کنم که انگار من هر روز دارم با تنظیمات مودمم سر و کله میزنم.
آقا یا خانم محترم ایراد از سمت من نیست.
ایراد از اینترنت لعنتی شماست.
حداقل بگویید همین است که هست تا یک خاک دیگر سرم بریزم. شما این را هم نمی گویید. هی می گویید ال کن بل کن درست می شود. بس است دیگر دروغ.
خسته ام کردید به خدا.

شاتل (از تاریخ قبل تا امروز):
بووووووووووووووووووووووووق

نتیجه منطقی: انصراف از شاتل

این را فقط برای التیام دل دردمند خودم نوشتم و البته برای آگاه ساختن مشترکین جدید شاتل.
که بدانید بعد از یکی دو ماه بدون هیچ دلیلی سرعت شما کم خواهد شد و هیچ وقت هم راه حل مشکل پیدا نخواهد شد.
 

vaheava

Registered User
تاریخ عضویت
9 جولای 2013
نوشته‌ها
585
لایک‌ها
151
محل سکونت
021
سلام
این شاتل خیلی دزده .. الان چند ماهه سرویسمونو عوض کردیم . بعد مودمی که 110 هزارتومن پولشو دادیم به این ....... الان بردم رو یه adsl دیگه استفاده کنم بعد یه هفته مودم خراب شد. بردم شاتل گفتم مودم خراب شده . بعد تستش کردن گفتن آره خرابه برو بیرون بده تعمیر کنن یا یدونه نو بگیر ... آخه ....... من با این پول میتونستم یه مودمی با 3 سال گارانتی بگیرم
--بعد بگو شما که مودم گارانتی نمیکنی واسه چی میدی دست ملت .. بدبختا فک میکنن زرنگن خاک تو سرشون کنن.
 
Last edited:

ihnd4

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
45
لایک‌ها
6
برای ثبت در تاریخ و برای عبرت دیگران می نویسم.
23 مهر زنگ زدم به پشتیبانی و درخواست قطع سرویسم را تلفنی اعلام كردم. خانم محترم پشتیبانی پرسیدند می شه دلیلش را هم بدونم؟ گفتم بله. كیفیت افتضاح سرویس های شاتل. گفتند 7 تا 10 روز جمع آوری سرویس زمان می برد. گفتم باشه مهم نیست برام ثبت كرد.

بعد از 7 روز تماس گرفتم كه سرویس شاتل از روی تلفن من هنوز جمع نشده یك خانم محترم پشتیبانی دیگه گفت باید با بخش فروش تماس بگیری.
با بخش فروش تماس گرفتم گفت زمانی كه به شما گفته اند 7 تا 10 روز كاری است نه 7 تا 10 روز. گفتم باشه. باز نشستم رو تقویم 7 تا 10 روز كاری را محاسبه كردم سر روز هفتم كاری زنگ زدم بخش پشتیبانی فروش میگه شما قطع كنید من كنترل میكنم باهاتون تماس میگیرم.
میگم باشه. تماس نمیگیره تا فردا. دوباره زنگ میزنم كه دیروز اینطوری شد امروز چكار كنم؟ میگه بگذارید كنترل كنم. رفت كه كنترل كنه حالا اومده میگه درخواست شما مراحل مالیش طی شده درخواست هم ارسال شده ولی هنوز تایید نشده. میگم باشه.
باز فرداش زنگ میزنم با بخش فروش میگم خانم محترم من یه مشتری ناراضی هستم ولم كنید بذارید برم. چرا اینقدر اذیت میكنید؟ بابا من شاتل نمیخوام كی رو باید ببینم. ولم كنید. گوشی را روم قطع میكنه.
بعد از چندین و چند تماس دیگه میبینم كه انگار دیگه شماره من را جواب نمیدن. با موبایل همسرم (چون موبایل خودم را داشتند تو سیستم) زنگ میزنم میبینم عه رفت تو تلفن گویا در صورتی كه از تلفن خونه حتا به گویا هم وصل نمیشد. انگار رفته باشم تو لیست سیاهشون. یه همچین حالتی. خلاصه زنگ زدم بخش پشتیبانی گفتم بخش فروشتون تلفن را رو من قطع كرده. میگه من وصلتون میكنم. باز میرم تو صف انتظار و باز قطع میشم.
زنگ میزنم به تلفن مركزی تهرانشون (چون من مال بخش اسلامشهر هستم تا حالا تمام تماس هام تو بخش اسلامشهر بوده كه تعریف كردم) میره رو تلفن گویا میرم رو بخش كارشناسان فروش میگه اگه مشترك فعلی هستی تلفن را وارد كن. تلفن را وارد میكنم میگه اشتباهه. با تشكر از تماس شما خداحافظ. باز زنگ میزنم این بار میرم رو مشتركین جدید میگم خانم قطع نكن قضیه داره براش توضیح میدم میگه فایل شما واسه ما بستس با فلان شماره زنگ بزن. بخش شهرستانها
با همون فلان زنگ میزنم باز میره رو گویا میگه با همون قبلی زنگ بزن. میفتم تو یه دایره باطل.
خلاصه سرتونو درد نیارم آخر میرسم به یه كارشناس فروش شهرستان.
میگه چرا نامه كتبی ندادی میگم كسی نگفته باید نامه كتبی بدم میگه بله باید درخواست كتبی میدادی 72 ساعت هم كمتر زمان میبره. میگم اون خانمه گفت 7 روز میگه نه اگه درخواست كتبی بدی اینطوریه. میگم به كجا بدم؟ میگه همونجا كه ثبت نام كردی.
آقا میرم همون جا كه ثبت نام كردم میگم میخوام درخواست كتبی بدم میگه درخواست كتبی دیگه چیه من اولین باره میشنوم. میگم تو تلفن به من اینطوری گفتن و داستان را براش تعریف میكنم میگه نه اینطوری نباید باشه. یه تلفن میزنه و شماره منو كنترل میكنه میگه آقا سرویس شما همین الان جمع شده برو هر سرویسی میخوای بگیر. خط شما الان تخلیه ست.
میگم مطمئن؟ میگه مطمئن.
میرم اداره مخابرات درخواست ای دی اس ال میدم خانمه رو سیستم میزنه شماره تلفنمو میگه این كه هنوز سرویس قبلیش جمع نشده. تازه تو انتظاره.

حالا هركی دوس داره باز بره شاتل بگیره.
من كمترین كاری كه میتونم بكنم اینه كه به این صورت با نشتن این شرح ماجرا انتقام خودم را از این شركت دزد بگیرم. كه نه سرویس با كیفیت به مشتریش میده و نه حتا مشتری كه میخواد بره را ول میكنه كه بره.
بابا انصافتو شكر.
 

khmusic

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2009
نوشته‌ها
246
لایک‌ها
25
محل سکونت
MaShHaD
من چهار سال از شاتل اشتراک داشتم بالاخره از شرش راحت شدم
ولی یه نکته رو باید بگم بهترین پشتیابی رو شاتل داره خداییش
 

chemx

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 می 2014
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
43
به طور کامل افتضاح بود. الان که سرويسم رو عوض کردم میفهمم که چقدر دزد بود اين شاتل. سرويس 2 مگ داشتم که رکورد دانلودش 128 هم نمی رسيد.
 

chemx

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 می 2014
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
43
من چهار سال از شاتل اشتراک داشتم بالاخره از شرش راحت شدم
ولی یه نکته رو باید بگم بهترین پشتیابی رو شاتل داره خداییش
پشتيبانيش به درد عمش می خورد
 

amin8speed

Registered User
تاریخ عضویت
23 آپریل 2013
نوشته‌ها
316
لایک‌ها
110
محل سکونت
شهربابک
واقعا دزده الکی الکی ترافیک میدزده
 

H@3!N

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2014
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
2
سن
34
نمیخوام از شاتل طرفداری کنم ولی به نظرم کیفیت ADSL شاتل شهر به شهر و منطقه به منطقه فرق میکنه .
توی مناطق و شهرهایی کیفیتش عالیه و جای دیگه مضخرفه .
در کل بستگی به تراکم جمعیت داره .
افراد زیادی را دیدم که از شاتل کاملا راضی بودن و شبانه هم با سرعت خیلی عالی دانلود میکنن .
در مورد پارس آنلاین هم همینطوره . یکی از دوستانم توی کرج از پارس خیلی راضیه و چندین ساله استفاده میکنه و شبانه هم بیشتر از 7 گیگ میتونه بگیره یکی دیگه توی کرمان اصلا از پارس راضی نیست و شبی 1 گیگ هم بزور میتونه بگیره .
باید تست کنید ببینید کدوم توی منطقه ی شما بهتر هستن .
 

enimonte

Registered User
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
1,337
لایک‌ها
1,311
محل سکونت
فعلا تهران
من تقریبا یک ساله که دارم و راضیم.پشتیبانیش هم خیلی خوبه مشکلی داشته باشیم سریع رفع میکنند.باید پشتیبانی شرکت قبلی رو میدیدید که وایرلس با قیمت خون باباش میداد ولی هر مشکلی پیش میومد میگفت مشکل از شماست.
 

mohammad.2016

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2013
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
39
من الان پارس انلاین دارم
میخوام به خاطر سرعت گندش بیام شاتل!
الان موندم چیکار کنم
 

H@3!N

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2014
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
2
سن
34
من الان پارس انلاین دارم
میخوام به خاطر سرعت گندش بیام شاتل!
الان موندم چیکار کنم
دوست عزیز به نظر من اگر کسی توی منطقه ی شما از شاتل داره بهتره ازش بپرسی راضی هست یا خیر .
اصلا نمیشه گفت منطقه ی شما شاتل خوبه یا بد . اتفاقا دوستان من که پارس دارن خیلی راضی بودن .
سرعت توی هر شهر و خیابونی فرق داره و فقط باید امتحان کنید ...
 

666Watts

Registered User
تاریخ عضویت
27 فوریه 2012
نوشته‌ها
246
لایک‌ها
48
محل سکونت
teh
والا ما که از شاتل خیلی راضیم
سرعت 1مگ / سرعت ثابت 270 کیلو بایت
قیمت حجم اضافه هم 3600 هر گیگ
جالبه سرعت ساعات رایگان هم همون 270 هست.
:rolleyes:
 

mohammad.2016

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2013
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
39
چرا برای بعضی ها سرعتشون رو محدود میکنن؟
و برای بعضی ها محدود نمیکنن؟
چیکار کنیم شاتل سرعت شبانه رو محدود نکنه؟
دوست عزیز به نظر من اگر کسی توی منطقه ی شما از شاتل داره بهتره ازش بپرسی راضی هست یا خیر .
اصلا نمیشه گفت منطقه ی شما شاتل خوبه یا بد . اتفاقا دوستان من که پارس دارن خیلی راضی بودن .
سرعت توی هر شهر و خیابونی فرق داره و فقط باید امتحان کنید ...
اره فقط باید امتحان کرد ولی هر شرکتی که بخوای برای باید 15 تومن برای راه اندازی بدی
:general607:
 

H@3!N

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2014
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
2
سن
34
والا ما که از شاتل خیلی راضیم
سرعت 1مگ / سرعت ثابت 270 کیلو بایت
قیمت حجم اضافه هم 3600 هر گیگ
جالبه سرعت ساعات رایگان هم همون 270 هست.
:rolleyes:

یله دقیقا منم همین وضعیت را دارم وبسیار راضیم .

چرا برای بعضی ها سرعتشون رو محدود میکنن؟
و برای بعضی ها محدود نمیکنن؟
چیکار کنیم شاتل سرعت شبانه رو محدود نکنه؟

اره فقط باید امتحان کرد ولی هر شرکتی که بخوای برای باید 15 تومن برای راه اندازی بدی
:general607:

بستگی به منطقه داره . ممکنه منطقه ی شما شلوغ باشه و کاربرای زیادی استفاده کنن که باعث میشه کیفیت پایین بیاد.
این تقصیر isp ها هست که با افزایش کاربران کیفیتشون را هم باید بالا ببرن که این کار را نمیکنن .
باید مصرفتون را کنترل کنید و راهی نیست این محدودیت را دور زد .ولی یک نفر را میشناسم که محدودیت را دور زده و میگفت با خرید یک server و تعویض dns این کار را کرده و اطلاعاتی بهم نداد و از روی همون سرور اکانت درست کرده بود و میفروخت .
میگفت هر کس از اون اکانت ها استفاده کنه دیگه محدودیت نداره و میتونه دانلود کنه .البته قیمت اکانت هاش گرون بود .
در کل محدود شدنتون برمیگرده به اینکه باز چقدر منطقه ی شما مشترک داره و هرچقدر کمتر باشن مصرف شما میتونه بیشتر باشه .
 

hamed_0101

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 مارس 2013
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
3
شاتل رو باید تحریم کرد.
سلام عزیز.من نماینده فروش آسیاتک هستم.وبه کل ایران اشتراک میدم!!! هر سوالی دارین در خدمتم
سرویسهای جدید برای کاربران جدید
3ماه-3گیگ-6000تومان
1ماه-4گیگ-4500تومان
3ماه-6گیگ-14500تومان
1ماه-6گیگ-9500تومان
2ماه-8گیگ-15000تومان
3ماه-12گیگ-27000تومان
6ماه-6گیگ-17000تومان
6ماه-12گیگ-37000تومان

سرعت سرویسهای فوق کمتر از 400 کیلوبایت نیستش و در بعضی مواقع به 800 و 900 هم میرسد دانلود شبانه این سرویها به صورت نیم بها حساب میشود
 

Alainmoton

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 جولای 2014
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
37
سلام من 1 سال نیمه مشتری شاتم با همه جوره محدودیاتش کنار اومدم و تا تونستم دور زدم ولی الان 8 روزه سرعت روزانه ی منو هم محدود کردن سرویس 2 مگ من توی روز هم بالاتر 30 کیلوبایت سرعت نداره زنگ زدم بع از کلی ناز و افاده گفتن چون شما دانلود شبانت زیاد بوده محدود شدی
میگم شبانه رو که هر خری میدونه
چرا رازانه من اینجوری شده
میگه باید صبر کنی رفع میشه
ولی زهی خیال باطل
تنها نکته مثبت اینه 10 مرداد سروریسم تموم میشه
البته زودتر میخوام درخواست جمع اوری بدم و از دست این دزد های مدرن خلاص بشم
بی ناموسا
 

desiner_web

Registered User
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2013
نوشته‌ها
534
لایک‌ها
97
بهترین سرویس دهنده مخابرات است و خواهد بود و بهترین پشتیبان رفع مشکلات هم خود شرکت مخابرات است
 

kamran2005mf

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
29
الان دو ماه هست اینترنت من هر 14 دقیقه یک بار قطع میشه هر چی پیگیری کردم مشکل حل نشد مودم عوض کردم سیم کشی داخلی رو برقکار آوردم چک کرد ،، سرخط چک کردیم و ... حتی با پرداخت هزینه 135 هزار تومانی خط رانژه رو هم عوض کردم ولی بی فایده آش همون آش!!! آخرش گفتند مشکل از بستر مخابرات هست و به ما ربط نداره نزدیک دو میلیون پول سرویس یک سال دادم ، بی ارزش بی ارزش مزخرف خدا شاتل رو نابود کنه . با مخابرات مشکل داره و زورش به مخابرات نمیرسه ، رو سر کاربر خالی میکنه!!!!!
 
بالا