برگزیده های پرشین تولز

کلوپ هواداران لیورپول

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
ورونين فصل آينده به ليورپول مي‌رود



ايپنا - آندري ورونين، مهاجم بايرلوركوزن با امضاي يك پيش قرارداد با ليورپول براي فصل آينده موافقت كرده است‌‌.
ورونين 27 ساله در شكست يك بر صفر تيمش مقابل‌هانوفر در يكي از ديدارهاي شنبه شب بوندس ليگا بازي كرد و درست پس از پايان اين بازي گزارش شد كه اين مهاجم اوكرايني بايرلوركوزن ممكن است در پايان فصل جاري و براساس قراردادي 4 ساله كه گفته مي‌شود مورد توافق طرفين نيز واقع شده به سرخپوشان آنفيلد بپيوندد‌‌.
ورونين كه در 20 بازي اش براي لوركوزن در اين فصل 6 گل به ثمر رسانده تيم‌ملي اوكراين را در جام جهاني آلمان همراهي كرد تا اين تيم به مرحله يك چهارم نهايي اين رقابت‌ها راه پيدا كند‌‌. چنانچه ورونين با مقامات ليورپول قرارداد قطعي امضا كند، اين قرارداد نخستين قراردادي خواهد بود كه تحت مالكيت، سهامداران جديد آنفيلد يعني جورج جيلت و تام هيكس به امضا رسيده است
 

Radiohead

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
10 جولای 2006
نوشته‌ها
3,856
لایک‌ها
184
عجب کار بزرگی کرد لیورپول! تبریک میگم!

509254_biglandscape.jpg
 

lj_banamak

Registered User
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2007
نوشته‌ها
460
لایک‌ها
2
واقعاً هم لیورپول شگفتی آفرید !!! بردن یاران رایکارد توی نیوکمپ کاره هر تیمی نبود . ولی به نظر من اگه پیتر کراچ رو زودتر به بازی می اورد بازی روند بهتری پیدا می کرد.
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
شاید لیورپول تنها تیم مورد علاقه اروپایی من باشه!!:happy:

کلا به خاطر حذف بزرگانه;)
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
این هم برنامه بازیها



18 Mar, 2007 Aston Villa Barclays Premiership A 13:35 Y N Y -
31 Mar, 2007 Arsenal Barclays Premiership H 12:45 Y N Y -
07 Apr, 2007 Reading Barclays Premiership A 15:00 Y N Y -
09 Apr, 2007 Middlesbrough Barclays Premiership H 15:00 Y N Y -
14 Apr, 2007 Manchester City Barclays Premiership A 15:00 Y N Y -
21 Apr, 2007 Wigan Athletic Barclays Premiership H 15:00 Y N Y -
28 Apr, 2007 Portsmouth Barclays Premiership A 15:00 Y N Y -
05 May, 2007 Fulham Barclays Premiership A 15:00 Y N Y -
13 May, 2007 Charlton Athletic Barclays Premiership H 15:00 Y N Y -
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
این تاپیک چرا سوتو کوره !!!!!! صاحب تاپیک کجا در رفت!!!!!!!





خوب یکم از جرارد بگیم !! بیشترین رکورد بازیها رو با لیور پول داره یحتمل بالای 260 تایی میشه !!

بعد از اون هم دیوید مکمنه من (( اوه یادش سبز )) بود با حدود زیر 240 بازی !!

و بدون ترتیب مایکل اوون ! رابی فاولر ! دیوید جیمز ! دیدمار هامان ! سامی هوپیا !

___________________________________________________________


زندگی‌نامهٔ شخصی

جرارد در ویستون، مرسی‌ساید متولد شد و در هویتون، مرسی‌ساید بزرگ شد. او در وست‌دربی، لیورپول به دبیرستان کاتولیک کاردینال هینان می‌رفت.

بر خلاف بسیاری از اسطوره‌های تیم لیورپول همچون رابی فاولر، مایکل اوون و جیمی کاراگر، جرارد از زمان کودکی طرفدار لیورپول بود. تصادفا یکی از اقوام کم‌سن‌وسال‌تر او به نام آنتونی جرارد فوتبالیستی حرفه‌ای است که کار را با اورتون (رقیب سنتی لیورپول) آغاز کرد و اکنون در لیگ دستهٔ دوم انگلستان برای والسال بازی می‌کند.

جرارد در حال حاضر با الکساندرا کوران (Alexandra Curran) از مرسی‌ساید نامزد کرده‌است. او از سال ۲۰۰۲ با الکساندر رابطه داشت و از ۲۰۰۴ با او نامزد کرد. آن‌ها صاحب دو فرزند هستند و قرار است در تابستان ۲۰۰۷ ازدواج کنند. فرزندان استیون و الکساندر، لیلی-الا(Lilly-Ella) (زادهٔ ۲۳ فوریهٔ ۲۰۰۴) و لکسی(Lexie) (زادهٔ ۹ مه ‌۲۰۰۶) نام دارند
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
زندگی ورزشی

[ویرایش]
وضعیت کنونی :

جرارد معمولا به عنوان هافبک میانی بازی می‌کند گرچه در فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۶ بیشتر به عنوان هافبک راست به میدان آمد. او گاها به عنوان دفاع راست نیز بازی کرده‌ است که معروف‌ترین مثال آن وقت‌های اضافهٔ فینال جام باشگاه‌های اروپای ۲۰۰۵ است.

جرارد تمام عمر ورزشی خود را در لیورپول گذرانده‌است. او در ردهٔ زیرسن از سال ۱۹۸۹ (۹ سالگی) تا سال ۹۸ برای تیم‌های پایهٔ لیورپول بازی می‌کرد و از سال ۹۸ نیز برای تیم بزرگسالان لیورپول بازی می‌کند. او در حال حاضر شمارهٔ ۸ این تیم را به تن دارد و کاپیتان آن است. از سال ۹۸ تا بحال مجموعا در 341 بازی لیورپول حاضر بوده و 64 گل به ثمر رسانده‌است. (این آمار تنها آمار لیگ داخلی را دربر می‌گیرد و تا 5 سپتامبر ۲۰۰۶ به‌روز شده‌است).

جرارد در تیم ملی انگلستان شمارهٔ ۴ را به تن می‌کند . او از سال ۲۰۰۰ در این تیم بازی می‌کند و تا بحال در 49 بازی ملی حاضر بوده و 10 گل به ثمر رسانده‌است. (این آمار تا ۵ سپتامبر ۲۰۰۶ به روز شده‌است). در حال حاضر استیون کاپیتان دوم تیم ملی انگلستان است.

[ویرایش]
تاریخچهٔ بازی

جرارد برای اولین بار در ۳۰ نوامبر ۱۹۹۸ برای لیورپول به میدان آمد. او در نیمهٔ دوم بازی مقابل بلک‌برن با وگارد هگم تعویض شد. اولین ۹۰ دقیقهٔ او در جام یوفا و بازی مقابل سلتاویگو بود و با این‌که لیورپول در آن شب شکست خورد، جرارد ۱۸ ساله نام خود را مطرح کرد. او در ۵ دسامبر ۱۹۹۹ در بازی مقابل شفیلد ونزدی اولین گل خود را بری لیورپول به ثمر رساند.

در سال ۲۰۰۱ او به عنوان بازی‌کن جوان سال در انگلستان از سوی «انجمن بازی‌کنان حرفه‌ای» انتخاب شد. در همان فصل او به همراه لیورپول به فینال سه جام راه یافت و در همهٔ آن‌ها بازی کرد. در فینال جام یوفا مقابل آلاوز گل دوم را به ثمر رساند.

در سپتامبر ۲۰۰۱ او در بازی معروف انگلستان مقابل آلمان (در مسابقات راه‌یابی به جام جهانی) یک گل به ثمر رساند و این اولین گل او برای تیم ملی انگلستان بود. انگلستان در آن بازی در خانهٔ حریف با نتیجهٔ پنج بر یک پیروز شد.

اما جرارد به علت مصدومیت نتوانست در جام جهانی ۲۰۰۲ حضور یابد. در تابستان ۲۰۰۴ چلسی وارد مذاکره برای خرید او شد اما نهایتا جرارد ماندن در لیورپول را ترجیح داد. دلایل این ماندن متفاوت و قابل بحث هستند. بعضی می‌گویند او می‌خواست پیش دوستان و خانواده‌اش بماند، بعضی می‌گویند مربی جدید لیورپولی‌ها، رافائل بنیتز، علت این انتخاب بود و بعضی می‌گویند طرفداران لیورپول او را به مرگ تهدید کرده بودند.

او در ۲۰ سپتامبر ۲۰۰۴ مقابل منچستر یونایتد مصدوم شد و این مصدومیت تا نوامبر آن سال او را از بازی محرم کرد.

در آخرین بازی مرحلهٔ گروهی جام باشگاه‌های اروپای همان سال جرارد از فاصلهٔ بیست و پنج یارد گلی حیاتی مقابل المپیاکوس یونان به ثمر رساند. لیورپول در آن بازی برای صعود نیاز به پیروزی با دو گل داشت و جرارد با به ثمر رساندن گل سوم صعود را تضمین کرد. خود جرارد آن گل را بهترین گلش برای لیورپول می‌داند.

از دیگر گل‌های معروف او گلی است که در فینال جام باشگاه‌ةای همان سال در ۲۵ می‌۲۰۰۵ در استانبول مقابل آث میلان به ثمر رساند. در آن هنگام آث میلان ۳ بر ۰ از لیورپول جلو بود و گل جرارد که با ضربهٔ سر به ثمر رسید آغاز بازی طوفانی لیورپولی‌ها بود. چند دقیقه بعد ولادیمیر اسمیچر گل دوم لیورپول را زد. سپس گنارو گاتوزو در یکی از حملات جرارد در محوطهٔ جریمه روی او خطا کرد، داور اعلام پنالتی کرد و ژابی آلونسو توپ را در دو ضرب به گل تبدیل کرد تا لیورپول ۳-۳ مساوی کند و نهایتا جام را فتح کند. فینال آن جام را کلا می‌توان اوج دورهٔ ورزشی جرارد دانست، خود او در مورد آن بازی گفته‌است:«چگونه می‌توانم پس از شبی مثل این، (لیورپول را) ترک کنم؟» او در آن مسابقات به عنوان باارزش‌ترین بازیکن فصل نیز انتخاب شد.

جرارد در فینال جام حذفی مقابل وست‌هام نیز به عنوان کاپیتان به میدان آمد و دو گل به ثمر رساند. گل دوم او در وقت‌های تلف‌شدهٔ نیمهٔ دوم به ثمر رسید و باعث به تساوی رسیدن بازی شد. جرارد از ۳۵ یاردی دروازهٔ شاکا هیسلوپ را باز کرد. گل او از طرف برنامهٔ مشهور «بازی روز» به عنوان گل فصل انتخاب شد و از بهترین گل‌های تاریخ جام حذفی انگلستان است. طبق محاسبات توپ او در یک ثانیه ۳۵ یارد را طی کرد و این بدین معنی است که حدود ۶۸ مایل در ساعت سرعت داشته‌است. در ضمن با این گل جرارد به افتخار بزرگی نایل آمد. او به عنوان یک هافبک در فینال چهار جام بزرگ گل زده بود. یعنی جام حذفی (۲۰۰۶ مقابل وست‌هام)، جام اتحادیه (۲۰۰۳ مقابل منچستر یونایتد)، جام یوفا (۲۰۰۱ مقابل آلاوز)، و جام باشگاه‌های اروپا (۲۰۰۵ مثابل آث میلان).

در ۸ ژولای ۲۰۰۵ پس از ماجراهایی جرارد نهایتا پیشنهاد چلسی را کنار زد و به همراه جیمی کاراگر قراردادش را به مدت چهار سال تمدید کرد.

در پایان فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۶ او از طرف «انجمن بازی‌کنان حرفه‌ای» به عنوان بازی‌کن سال انگلستان انتخاب شد. از زمان جان بارنس در ۱۹۸۸ هیچ کس از لیورپول به چنین افتخاری نایل نیامده بود.

بعدها بنیتو فلورو، مدیر رئال مادرید، نیز برای خرید او وارد مذاکره شد اما جرارد با رد هرگونه پیشنهاد اعلام کرد:«تا وقتی که کسی بگوید مرا نمی‌خواهد، این‌جا می‌مانم!»

جرارد در نزدیکی‌های جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان مصدومیت کوتاهی داشت و گفته می‌شد که شاید اولین بازی انگلستان را از دست بدهد. اما او به بازی آمد و به همراه تیمش پاراگوئه را یک بر صفر شکست دادند. این اولین حضور او در جام جهانی بود که یک کارت زرد نیز برایش به ارمغان داشت. جرارد در بازی دوم انگلستان مقابل ترینیداد و توباگو نیز به میدان آمد. در آن بازی انگلستان با گل پیتر کراوچ یک بر صفر جلو افتاد و سپس در دقیقهٔ ۹۱ جرارد گل دوم را به ثمر رساند تا صعود انگلستان مسجل شود. جالب است که این گل نیز مقابل شاکا هیسلوپ به ثمر رسید، یعنی همان دروازه‌بانی که در فینال جام حذفی از ۳۵ یاردی از جرارد گل خورده بود.

جرارد در بازی سوم مقابل سوئد استراحت داده شد تا کارت دیگری دریافت نکند و از بازی بعدی محروم نشود اما به عنوان ذخیره به میدان آمد و دروازهٔ سوئد را باز کرد. جرارد در یک هشتم نهایی مقابل اکوادور نیز به میدان آمد و در پیروزی انگلستان نفش داشت. در یک چهارم نهایی انگلستان مقابل پرتغال ابتدا به تساوی صفر بر صفر رسید و کار به پنالتی کشیده شد. در پنالتی‌ها جرارد و دو هم تیمی اش پنالتی‌هاشان را گل نکردند تا انگلستان از جام حذف شود.

[ویرایش]
افتخارات

[ویرایش]
با لیورپولقهرمانی جام یوفا، جام حذفی و جام اتحادیه در فصل ۲۰۰۰-۲۰۰۱
قهرمانی جام خیریه و سوپرکاپ اروپا و نایب قهرمانی لیگ برتر در فصل ۲۰۰۱-۲۰۰۲
قهرمانی جام اتحادیه و نایب قهرمانی جام خیریه در فصل ۲۰۰۲-۲۰۰۳
قهرمانی جام قهرمانان اروپا و نایب قهرمانی جام اتحادیه در فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۵
قهرمانی جام حذفی و سوپرکاپ اروپا و نایب قهرمانی جام باشگاه‌های جهان در فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۶
قهرمانی جام خیریه ۲۰۰۶
:cool:


[ویرایش]
جوایز شخصیبازیکن جوان سال انگلستان در سال ۲۰۰۱ (از سوی انجمن بازی‌کنان حرفه‌ای)
باارزش‌ترین بازیکن فصل جام باشگاه‌های اروپا در فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۵
بازیکن سال انگلستان در سال ۲۰۰۶ (از سوی انجمن بازی‌کنان حرفه‌ای)


این هم کپی رایتش برای ویکی بود!
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
فقط بگم بازی امروز با استون ویلا ساعت 5پ!!!
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
عجب بازی بود!!! حالمان خراب تر هم شد!!


صفر _ صفر


دیگه چیزی نگیم ازش بهتره!!
 

fireboy_171

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 مارس 2007
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
0
آقا من وضعیت فعلی تیم لیورپول از قبیل بازیکنان ذخیره و بازی کننده و کارت زردی ها و......... می خوام
لطفا راهنمایی بفرمایید
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
1. Jerzy Dudek_______Rafael Benitez - Manager
2. Alvaro Arbeloa ________Pako Ayestaran - Assistant Manager
3. Steve Finnan _____Alex Miller - First Team Coach
4. Sami Hyypia Gary___ Ablett - Reserve Team Manager
5. Daniel Agger ___Hughie McAuley - Reserve Team Coach
6. John Arne Riise ____Jose Ochotorena - Goalkeeping Coach
7. Harry Kewell ____Frank McParland - Joint Chief Scout
8. Steven Gerrard MBE ____Eduardo Macia - Joint Chief Scout
9. Robbie Fowler ___Mark Waller - Club Doctor
10. Luis Garcia ___Rob Price - Senior Physiotherapist
11. Mark Gonzalez _____Louise Fawcett - Physiotherapist
12. Fabio Aurelio __Chris Morgan - Physiotherapist
14. Xabi Alonso__ Victor Salinas - Physiotherapist
15. Peter Crouch __Antonio Gomez - Fitness Coach
16. Jermaine Pennant__ Paul Small - Masseur
17. Craig Bellamy ___Graham Carter - Kit Manager
18. Dirk Kuyt ___John Wright - Kit Man
20. Javier Mascherano Dave McDonough - Technical Analyst
22. Momo Sissoko
23. Jamie Carragher
25. Pepe Reina
26. Paul Anderson
29. Gabriel Paletta
30. Daniele Padelli
32. Boudewijn Zenden
34. Miki Roque
35. Danny Guthrie
37. Lee Peltier
38. Craig Lindfield
39. Stephen Darby
40. David Martin
42. Nabil El Zhar
- Florent Sinama Pongolle
- James Smith
- Jordy Brouwer
- Emiliano Insua
- Francisco Manuel Duran
- Ronald Huth
- Ryan Flynn
- David Roberts
- Robbie Threlfall
- Danny O'Donnell
- Djibril Cisse
- Scott Carson
- Besian Idrizaj
- Adam Hammill
- Jack Hobbs
- Anthony Le Tallec
- Godwin Antwi
 

lj_banamak

Registered User
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2007
نوشته‌ها
460
لایک‌ها
2
من مدیر این تاپیک هستم! واقعاً عذر می خوام من دیدم کسی طرفدار این تیم نیست برای همین ادامه ندادم
دوباره برگشتم و ادامه می دم
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
من مدیر این تاپیک هستم! واقعاً عذر می خوام من دیدم کسی طرفدار این تیم نیست برای همین ادامه ندادم
دوباره برگشتم و ادامه می دم
اگه وقت کنم من هم! تک تک بازیکن ها یه ریویو ازشون بزاریم!!!!
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
profile.jpg

Date of Birth: 23/03/1973
Height: 6' 2
Weight: 13 st 1
1st team games: 184
1st team goals: 0
International caps: 58
International goals: 0
Former clubs: Sokol Tychy, Feyenoord
Birth Place: Rybnik, Poland
 

lj_banamak

Registered User
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2007
نوشته‌ها
460
لایک‌ها
2
خب خودمون داریم میبینیم که لیورپول ترکونده و به احتمال زیاد قهرمان میشه!
 

Majid_4553

کاربر برنزی تالار فوتبال - فروشنده معتبر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 فوریه 2007
نوشته‌ها
4,241
لایک‌ها
653
سن
35
محل سکونت
ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴
با غلبه بر چلسي و رسيدن به ديدار نهايي
جرارد: مي‌توانيم قهرمان اروپا شويم

كاپيتان تيم فوتبال ليورپول انگليس عنوان كرد اين تيم توانايي قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را دارد.


A0244896.jpg


به گزارش خبرگزاري فارس، استيون جرارد بار ديگر ديدگاه اين تيم را مبني بر اينكه در بازي هفته جاري در نيمه نهايي ليگ قهرمانان مي تواند از پس چلسي برآمده و به ديدار نهايي برسند را تكرار كرد. اين در حالي است كه اين تيم بر آن است با حضور در اين بازي در آتن و پيروزي در آن، ششمين جام اروپايي را براي خود به ارمغان آورد.
تيم رافائل بنيتس روز چهارشنبه به استمفوردبريج خواهد رفت تا در مرحله رفت نيمه نهايي برابر تيم خوزه مورينييو قرار گيرد.
اين مصاف، تكرار بازي است كه دو سال پيش در اين مقطع به مصاف هم رفتند كه در آن زمان گل جنجالي لوئيس گارسيا در آنفليد، ليورپول را راهي بازي پاياني در استانبول كرد.
ليورپول به دليل اينكه مي‌داند در ليگ برتر به جامي دست نمي‌يابد، تمامي تمركز خود را روي ليگ قهرمانان گذاشته تا براي دومين بار در فصل، اين جام معتبر را از آن خود كند.
جرارد گفت: فكر مي كنم در اين فصل بايد شاهد دستاوردهاي جدي براي ليورپول باشيم. اين قدرت را در خود مي بينيم كه در بازي برگشت در آنفليد در ماه مه كار را يكسره كنيم و به بازي پاياني ليگ قهرمانان برسيم.
وي ادامه داد: اكنون چلسي تمامي بازيكنان مورد نياز خود را در تمامي پست‌ها اختيار دارد و اين دست مربي را باز مي‌گذارد. تازه توانسته ايم به تيم مطلوب خود دست پيدا كنيم و تمام بازيكنان مي خواهند در بازي هاي بزرگ نقش داشته باشند.
جرمي پنانت كه در بازي برابر ميدلزبورو از جمله بازيكنان تاثير گذار ليورپول بود، در بازي رفت برابر چلسي ممكن است در جناح راست جانشين جرارد شود.
كرگ بلامي كه در بازي برابر آيندهوون از ناحيه رباط پا دچار آسيب‌ديدگي شده بود، انتظار مي رود در بازي برابر ويگان به ميدان رود.
 

SoheilStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2005
نوشته‌ها
2,849
لایک‌ها
34
سن
40
محل سکونت
Karaj
لیورپولیا مبارک باشه تیمتون رفت فینال.
 

Dong Fang BuBai

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2006
نوشته‌ها
886
لایک‌ها
13
تبریک.....بعد مدتها یاد بایرن مونیخ هیتزفیلد 99 افتادم که دهن هر تیمی رو تو دفاع صاف میکرد!
 
بالا