• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
تبریک بابت بردهای اخیر و دعا می کنم که قهرمانی این فصل مال ما باشه. خیلی خوبه که میلان بارسا رو بزنه تا میلان همچنان گرفتار جام باشگاهها باشه و مجبور باشه در دو جبهه بجنگه :دی ضمن اینکه با برد میلان بعد از مدتها باشگاهای ایتالیا هم رنگی به خودشون خواهند گرفت.

راستی یک سوال از دوستان خصوصا جوادهای دل پیرویی :دی: راسته که قراره آله برای فصل بعد قرارداد سفید امضا کنه و در باشگاه بمونه ؟

شاد و پیروز باشید
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود بر ساسان خان گرامی

آقا راستش اینها چیزهایی هست که در حد شایعه و گمانه زنی هست.
بعد از اعلام اول فصل از جانب مدیران که فصل اخر الکس هست تا الان هر روز جریانهایی تازه راه افتاده. از بازی ندادن به الکس تا بایکوت شدن و بعد حسادت ظاهری کونته!! و بعد پیشنهادهایی در رسانه ها از فرانسه و انگلیس و امریکا و .. ////////همش هی خبرهایی هست که اتفاق افتادن هیچ کدوم مورد نظر نیست ولی هیچ کدومش رو هم نمیشه رد کرد.

الانم جوی که راه افتاده این هست که فشار روی مدیران یووه باشه تا الکس حفظ بشه. حتی روز اول عید بود که خبرهایی اومد از اینکه رسانه ها از پراندلی خواسته بودن حتی به تیم ملی هم برده بشه! // حالا این فشار تا کجا ادامه پیدا کنه و اینکه جواب بده یا نه مشخص نیست و باید صبر کرد.

خود دلپیرو هم که هیچی نمیگه :دی
از طرفی مدیران همچنان بدنبال مهاجم هستند. الان باز جوینکو رو بورس هست و چند تا گزینه خوب مثل سوارز و .. که همش در حد خرف هست و می ماند!

این سفید امضا کردن هم همون سیاستی هست که الکس اول همین فصل هم بخرج داد تا بگه بخاطر پول نمیخواد بمونه و یا بره! حالا باید دید این فصل چی بشه. من خودم فکر میکنم تا روز اخر بگه اگر نمیخواهیدم میرم ولی اخرین ساعات اگر باشگاه کوتاه نیومده بود باز یه همچین حرکتی بزنه و بمونه .
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

ساسان جان من هم امیدوارم امسال جام رو بالای دستان الکس ببینیم و الکس بمونه و این شماره بزرگ به دست کسی مثل جوینکو نرسه , قبلا از بازیش خوشم می آمد ولی الان دیگه دوست ندارم تو یووه ببینمش :دی

جواد جان من هم امیدوارم واقعا این روزها الکس با بازیهاش داره مدیریت تیم رو کیش می کنه و امیدوارم آخر فصل مدیریت برابر اله مات بشه :rolleyes:

این هم یک خبر رسمی , امیدوارم برای کاپیتان هم این خبر رو بشنویم :happy:
--------------

رسمی : تمدید قراداد بونوچی و متری تا سال 2017
matri-bonucci.jpg

بر اساس اعلام رسمی باشگاه یوونتوس امروز قراداد دو بازیکن باشگاه یوونتوس به نام های الساندرو متری و لئوناردو بونوچی تا سال 2017 میلادی تمدید شد.

یوونتوسی ها که طی روزهای اخیر دست به تمدید قرارداد با ستارگان خود زده اندچند روز پیش با پائولو ده چلیه تمدید کردند و امروز نیز قرارداد دو بازیکن دیگر خود را تمدید کردند.

گفتنی است لئوناردو بونوچی در سال 2010 از تیم باری راهی یوونتوس و در این مدت 59 بار پیراهن بانوی پیر را بر تن کرده است.

الساندرو متری در سال 2011 از تیم کالیاری به یوونتوس پیوست و موفق شده در 41 دیدار 19 گل به ثمر برساند.
 

gorbebaz

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 آپریل 2012
نوشته‌ها
68
لایک‌ها
19
یوونتوس یه لقبی هم داره که به خاطر پرچم سیاه سفیدش میدن کسی دقیقشو میدونه ؟
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

خب اول از همه اینکه حذف میلان از اروپا برای ما هم بد شد دقیقا به همون دلیل که آقا ساسان گفتند. حالا دیگه تمام تمرکز میلان رو لیگ هست و بس. مصدومهاشون داره میرسه و این یعنی دقیقا اگر ما تا اخر فصل اشتباه نکنیم هم ممکنه اول نشیم چه برسه که اشتباه هم بکنیم! :دی بنابراین کونته و یووه باید همه حواشی رو کنار بذارند وفقط به موفقیت تیم فکر کنند نه به خواسته های فردی.

شانس خوبی داریم که جام حذفی رو بگیریم و تو لیگ هم شانس خوبی داریم اگرچه همه چیز دست خودمون نیست ولی بازیهای سخت رو انجام دادیم تقریبا و حالا باید از پس تیمهای کوچیکتر بر بیایم تا موفق بشیم. الان من خوش بینم به تیم ولی اگر باز همه رو وهم و غرور بگیره بازم به بن بست میخوریم. میتونیم واقعا موفق بشیم اگر خودمون به خودمون ضربه نزنیم

یوونتوس یه لقبی هم داره که به خاطر پرچم سیاه سفیدش میدن کسی دقیقشو میدونه ؟

bianconeri بیانکونری یعنی سیاه و سفید. تو ایتالیا همه از این لقب ها دارند. همه یعنی هفت خواهر ها. جالاروسی/روسونری/نراتزوری و...
موفق باشید.

////// خب چند تا خبر کوچولو هم بریم

الیا میخواد بره!
خب بازی بهش نرسیده و میخواد بره چون داره تیم ملیش رو هم از دست میده.
من امیدوارم رضایت ندهند که بره چون تو یورو خواهد درخشید و پشیمون میشیم.
مهم نیست که بازی بهش کم میرسه مهم اینه که تواناییش از بالاست و از یکی دو تا از اونهایی که بازی میکنند بهتره. بهرحال تیم بزرگی اومده و باید پی نیمکت رو هم به جون بگیره!
---------------------------------

کاپتان هم یه متنی نوشته همش تقریبا تشکره ! :دی
تو نور چشمی کاپتان تشکر لازم نیست وظیفه امت بوده /
خیلی تشکر کردند از حمایت تیفوسی ها و اینکه برای آینده خودش نگران هستند قدردانی کرده و گفته به آینده در آینده میپردازیم. امروز باید برای موفقیت یوونتوس متحد بود و باید به پالرمو فکر کنیم. شبهای زیبایی برابر اینتر و ناپولی داشتیم و باید ادامه دهیم.
اشاره ای هم به اخر فصل نکرده و همه چیز رو به آینده موکول کرده.
--------------------------------------------
ماروتا یکی از اعضای کمیته اش رو فرستاده بوده لندن. بازی دیشب چلسی و بنفیکا
ظاهرا داوید لوئز و رائول میرلز و هافبک بنفیکا بنام Nicolas Gaitan و مهاجمشون رودریگو مورنو رو زیر نظر داشته و با مدیران برنامه هاشون تماس گرفته. همین! :دی
پ.ن: بی نهایت آرزو دارم ماروتا در پایان ژوئن از تیم بره.
-------------------------------------------------
خب در آستانه بازی شنبه با پارلرمو ، میکولی به الکس پیام داده که بیا در کنار هم بازی کنیم / میخوام افتخار داشته باشم که پیراهن شماره ده رو به تو بدهم!
عجب گیری کردیمها :دی
خیلی ایشون فرمایشات محترمانه ای داشتند و نهایت اینکه گفته قرارداد من تمام میشود امسال و هنوز با مدیر صحبتی نکرده ام . تمایل دارم که بمانم و فکر میکنم مشکلی نباشد. از دلپیرو دعوت میکنم تا در کنار هم بازی کنیم و پیراهن شماره ده را در اینجا برتن کند.
-----------------------------------------------
و یه نطق دوازده دقیقه ای در ابتدای تمرین از کونته برای انگیزه دادن برای بازیهای باقیمانده که خیلی بازتاب گسترده ای داشته.



“Milan will have to spit blood until the very end to win the championship,” the former midfielder allegedly stated.

“People are flooding us with praise right now, but that sends shivers through me. Why? Because I have fear, I have fear, I have fear that someone here will start to relax.

“There is applause and a consensus, but what is the reality? The reality is the pitch, the reality is sweat, the reality is sacrifice.

“That is what has led us to this point of the championship and we still haven’t done anything yet…

“Let’s look at who we have in front of us now because we are mature enough to fight until the very end.

“As I said before, they will have to spit blood until the last game.”

و ترجمه:
هافبک سابق یووه گفت: میلان اگر هم قهرمان شود باید خون از دهانش تف کند و به این عنوان برسد.
مردم این روزها ما را ستایش میکنند و این من را میلرزاند . می ترسم/ میترسم بخاطر اینکه نکند کسی اینجا به خود استراحت بدهد و ریلکس شود.
تشویق وجود دارد اما انچه اهمیت دارد این است : بجنگید عرق بریزید و قربانی کنید
این همان چیزی است که ما را به اینجا رسانده اما هنوز هیچ کاری انجام نشده است
بگذارید به جلو نگاه کنیم و انقدر بالغ هستیم که تا پایان مبارزه کنیم
همانطور که قبلا گفتم، آنها باید تا آخرین بازی خون بالا بیاورند تا موفق شوند.

//خب صحبتها خیلی روحیه بخش هست و اینکه واقعا اگر ما بتونیم تا بازی آخر میلان رو تحت فشار بذاریم من شک ندارم که میتونیم قبل بازی اخر موفقیت رو بدست آورده باشیم ولی مشکل ما همون شل گرفتن بازیهای ساده هست که امیدوارم اینبار خوب بریم جلو/

موفق باشید دوستان. یونتوسمون هم موفق باشه :)



ادیت:
اون چیزهایی که شما میفرمایید هم معنی اون لقیب نیست.
بانوی پیر

قوانین رو هم رعایت کنید لطفا
 
Last edited:

Erfan_Buffon

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,191
لایک‌ها
10,255
محل سکونت
labe marz
قرارداد 35 ميليوني جيپ با يوونتوس
به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، از ابتدای فصل 13-2012 تبلیغ جیپ بر روی پیراهن باشگاه یوونتوس دیده خواهد شد. قراردادی که سودی 35 میلیون یورویی برای بانوی پیر ایتالیا در پی خواهد داشت.

بر اساس این قرارداد، تبلیغ جیپ روی پیراهن یوونتوس در تمامی مسابقه‌ها دیده که این موضوع شامل پیراهن تیم جوانان باشگاه نیز خواهد شد. از این پس تردد بازیکنان یوونتوس نیز به عهده جیپ است.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

اول یک تبریک بگم برای تغییر نام کاربری بوفون عزیز :happy:

و اما امروز آنیلی در جلسه ای چند مورد ناراحت کننده رو بهش اشاره کرده و یکی از بدترین آنها موندن ماروتا هستش :eek:

اخبار پیرامون باشگاه :
--------------

هدف مشخص است، فقط مقصد مانده
alex11.jpg


سال های گذشته زمانی که به ماه مارس می رسیدیم منتظر شنیدم یک خبر بودیم، خبری که می توانست ما را برای یک سال دیگر مطمئن و راحت کند. خبری حاکی از تمدید قرارداد یک اسطوره اما امسال خیلی زودتر از رسیدن به این ماه اینده پرچم دارمان از سوی مدیر مشخص شد تا هیچ منتظر فرارسیدن ماه مارس نباشیم.

اینکه الساندرو دل پیرو در شرایط سنی ای نیست که بتواند همانند جوانی سریع و قدرتمند پا به توپ پیش رود شکی نیست اما اینکه یک فوتبالیست مانند او در تاریخ حیات یوونتوس وجود دارد و بازیکنی شد که با افتخار می توان از او یاد کرد برای هواداران یوونتوس کبیر از اهمیت بالایی برخوردار است.

مطمئنا بسیاری از دوست داران اله و یووه دوست داشتند که با کاپیتان بزرگ شان رفتاری شایسته صورت گیرد و با او چنان برخورد شود که شایسته یک اسطوره است.

بسیاری در جامعه فوتبال و بازیکنان و مربیان ایتالیایی نیز معتقدند باید با بازیکنانی مانند دل پیرو طوری برخورد شود که احترام انان به جا بماند اما این بار سران یووه همان اشتباهی را کردند که پیش از این با مهره هایی نظیر ترزگه و ندود و حتی باجو کرده بودند.

اما با انچه که در دیدارهای ماه های گذشته به ویژه بازی یوونتوس برابر بولونیا دیدیم به احتمال قبلی که انتونیو کونته عامل اصلی برای رسیدن الکس به پایان زندگی بیانکونری است را بیشتر از پیش بپذیریم.


به هر حال این رفتار موجب شد تا دل پیرو در این فصل کمتر به بازی گرفته شود تا زمینه برای خداحافظی با او هموارتر شود اما از سویی این مسئله سبب شد تا اینده الکس بیشتر از قبل مد نظر قرار گیرد و حالا تیم هایی که می توانند حضور او را تجربه کنند.

رسانه ها از تمایل پاری سن ژرمن و ارسنال در کنار تیم های ژاپنی، امریکایی و سوئیسی برای جذب دل پیرو می نویسند، مدتی می گذرد ناپولی و سیه نا هم به این گروه اضافه می شوند.

در این میان استفانو دل پیرو، برادر و مدیر برنامه های این کاپیتان دوست داشتنی تاکید دارد که هیچ اتفاقی روی نداده و هیچ تصمیمی گرفته نشده اما همه درها برای اینده اله باز است.

بنابر این با وجود اینکه از مقصد اینده پینتوریکیو بی اطلاع ایم اما می دانیم که هدف او چیست. اله قصد توقف ندارد و همچنان انگیزه و قدرت لازم را برای حضور و ادامه دوران بازیگری در چند سال اینده دارد.

حالا نه تنها ماه مارس تمام شده بلکه پنجمین روز ماه اوریل را هم سپری می کنیم و هیچ خبری از تمدید نیست تا هر روز عکس های منتاژ شده الکس را با پیراهن باشگاه هایی که به جذب این اسطوره علاقه مند را شاهد باشیم و بدانیم خداحافظی نزدیک است.


کنفرانس مهم خبری مدیر یوونتوس برگزار شد
andrea3.jpg

کنفرانس خبری اندره ا انیلی، مدیر یوونتوس برگزار شد. کنفرانسی که در ان به مسائل باشگاه از جمله فینال کوپاایتالیا، نقش مربیان و خرید ستاره ها اشاره شد و هیچ کلامی از الساندرو دل پیرو زده نشد تا ثابت شود یوونتوس و مدیرانش قصد تغییر تصمیمات شان را ندارند.

" روز به خیر، خیلی خوشحالم و از شما ممنونم که در این ساعت از صبح به اینجا امدید. می خواهم در سه بخش با شما صحبت کنم.

فینال کوپا ایتالیا
راهی فینال کوپا در رم شدیم، از این مسئله با ارامش صحبت می شود. من و مدیر دلائورنتیس می خواهیم که فینال بزرگی در رم برگزار شود و ان تیمی که بهتر است قهرمان می شود. به هر حال ما می خواهیم دررم جشن قهرمانی به پا کنیم. باید برای پیروزی به میدان قدم بگذاریم.

ویدال
ویدال یک بازیکن خوب است و که از هوش خوبی هم برخوردار است. در تمام دیدارهای وظایفی که مربی به او ملحق کرده را به خوبی انجام می دهد.

اسپانسر، جیپ
از کودکی موافق ورود این مارک در فوتبال بودم. این بخشی از اسپانسری ما را انجام خواهد داد. به هر حال اسپانسرهای نخست ما جیپ و نایک خواهند بود. به دنبال اسپانسرهای دیگری هم هستیم. برای استادیوم و همچنین برای فعالیت های دیگرمان.

اسکودتو
انگیزه غرورانگیزی که برای فتح اسکودتو مبارزه می کنیم. بدون شک میلان از شانس بیشتری برخوردار است. اما شایستگی یووه در این فصل از ان کونته است که این طور تیم را اماده کرد. با جدیت و برنامه بازی می کنیم و در همه بازی ها به دنبال یک هدف هستیم. به هر حال اسکودتو رویایی ست که می خواهیم به حقیقت بپیوندد. در ماه های ابتدایی چهار تیم بودند که با ما مقابله می کردند اما حالا تنها ما هستیم و این ارزش ما را نشان می دهد.

ستاره سوم
حقیقت این است که در لیگ شایسته فتح اسکودتو هستیم و کسب ستاره عادت یوونتوس است. ما برای ان حمله می کنیم و همیشه جدی هستیم.

تقویم برنامه ها
روز گذشته برنامه هفته های پایانی لیگ و ساعات ان اعلام شد. مطمئنا برنامه ما برای اهدافی که داریم تغییرنکرده و یووه همچنان جدی ست و با هدف پیش می رود.

بازیکن تاپ، ستاره
ما باید رویاهای مان را به نحوه متفاوتی عملی کنیم. تفاوت این تیم که کونته ان را ***** می کند در این فصل این است. یک تیم اررزشمند که حالا ما را در میان ده تیم برتر جهان قرار داده. حالا کونته و ماروتا می توانند بهتر به دنبال بهترین های دنیا باشند.

یوونتوس
من همیشه هوادار یوونتوس هستم، یک تیفوسی و با کمال میل به استادیوم می روم. یووه را از زمانی که 5 سال داشتم شناختم و بازی های ان را دنبال کردم. یوونتوس قدرتش را برای غلبه کردن و پیشرفت مقابل بحران ها اموخت و بازیافت. او برگشت به پیروز شدن و بهترین در میان تمام تیم ها.


شب زیبای پایانی فصل
stadio3.jpg

مطمئنا دیدار پایانی فصل برای جامعه بیانکونری ارزش و اهمیت زیادی دارد. دیداری که خوشبختانه به میزبانی استادیوم یوونتوس برگزار خواهد شد. اخرین بازی یووه در فصل رویایی همراه با وداع با اسطوره تمام نشدنی دنیای فوتبال.

حالا این بازی از هر جهت اهمیت دارد، نوع برگزاری، نتیجه ان، سرنوشت نهایی و حتی ساعت برگزاری ان برای باشکوه تر شدن ان.

امروز مسولین برگزار کننده رقابت های فوتبال رسما اعلام کردند که دیدار یوونتوس برابر اتالانتا در ساعت پایانی یعنی (23:15 به وقت ایران ) روز 24 اردیبهشت برگزار خواهد شد و این مطمئنا به شکوه برنامه وداع و اخرین دیدار فصل می افزاید.

طبق این اعلام، دیدارهای یووه مقابل لاتزیو – رم – لچه و اتالانتا در ساعت 23:15 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

تاتنهام به دنبال کونته
conte7.jpg




image.php
 

Erfan_Buffon

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,191
لایک‌ها
10,255
محل سکونت
labe marz
ممنون جواد جان!!!
در مورد اله فکر کنم اگه این فشارهای رسانه ای ادامه دار باشه خیلی موثر باشه البته اگه کونته هم بره دیگه احتمال زیاد میمونه اما کنته هم اگه با اله میساخت خیلی خوب بود چون کونته هم مربیه توانایی نشون داده تقریبا
در ضمن فکر کنم حضور 10 دقیقه ای الکس از حضور 180 دقیقه ای این بوریلو برای تیم خیلیی موثر تره
پس الکس باید بمونه!!!
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
ممنون جواد جان!!!
در مورد اله فکر کنم اگه این فشارهای رسانه ای ادامه دار باشه خیلی موثر باشه البته اگه کونته هم بره دیگه احتمال زیاد میمونه اما کنته هم اگه با اله میساخت خیلی خوب بود چون کونته هم مربیه توانایی نشون داده تقریبا
در ضمن فکر کنم حضور 10 دقیقه ای الکس از حضور 180 دقیقه ای این بوریلو برای تیم خیلیی موثر تره
پس الکس باید بمونه!!!

:blush:
فکر نکنم کونته به این زودی ها باشگاه رو ترک کنه البته من با مربی های بزرگتر از کونته مثل کاپلو و گاس و خیلی مربی های بهتر موافقم اما با این نتایجی که برای باشگاه گرفته شاید خودش هم یک مربی بزرگی بشه و آینده یووه را بسازه , اما در مورد الکس واقعا نمی دونم اگه از تیم بره چه طوری می تونم دوریش رو تحمل کنم :(

واقعا الکس قابل تکرار نیست و تا سالیان سال کسی مثل الکس رو یووه نمی تونه پیدا کنه , بوریلو رو که من موندم اصلا توی ترکیب 24 نفره یووه چه می کنه چه برسه به داخل زمین :hmm:
در کل امید زیادی به تیم هست حتی من احساس می کنم میلان بعد از حذف در جام باشگاههای اروپا در سری آ هم ناکام خواهد ماند :D

به امید قهرمانی یووه:happy:
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود

من فکر کنم مشکل موندن الکس کونته نیست. حتی فکر کنم کونته هم مشکلی از این حیث نداره. یعنی کدوم مربی ای هست که از داشتن همچین بازیکنی ناراضی باشه. فوقش میخواد کم بازی بده دیگه! / مشکل از جایی در باشگاه هست و خصوصا تیم ماروتا و بلان و .. یه ذره میشه به آنیلی امیدوار بود. بهرحال اون خودنویس که الکس باهاش قرارداد امضا کرد دو ساله که به عنوان قلمی که آخرین قرارداد کاپتان باهاش امضا شده میره تو موزه و شاید برای یه بار دیگه هم این امضا باهاش ثبت بشه. من شخصا خیلی بابت این قضیه ناراحتم و نگران ولی هنوز امیدوارم یه نقشه دیگه پس ذهن کاپتان باشه و کل اعضای باشگاه رو شوکه کنه. گاهی فکر میکنم اگر رئال رئول رو نگه میداشت الان وضع رفتن الکس به این راحتی بازگو نمیشد. انگار اون جدایی راه رو برای سایر جدایی های اینگونه باز کرد. ولی بهرحال امیدوارم اینطور نشه.

این لیستدیروز که رفتن تو اردو تیم ولی 18 نفره لیستش نبود!
Juventus squad to face Palermo: 1 Buffon, 3 Chiellini, 4 Caceres, 7 Pepe, 8 Marchisio, 10 Del Piero, 11 De Ceglie, 13 Manninger, 14 Vucinic, 15 Barzagli, 18 Quagliarella, 19 Bonucci, 20 Padoin, 21 Pirlo, 22 Vidal, 23 Borriello, 24 Giaccherini, 26 Lichtsteiner, 28 Estigarribia, 30 Storari, 32 Matri, 34 Marrone
اینم احتمالا ترکیب اصلی:
بوفون/بونوچی/بارتزالی/جورجو/کاسرس/پیرلو/ ویدال/مارکیزیو/دچیلیه/فابیو/میرکو

--------------------
قرارداد جبپ هم 35 میلیون هست برای یک سال / پیرهن تیم اصلی و تیم امید و جوانان. ظاهرا وظیفه ایاب و ذهاب بازیکن ها رو هم تقبل کرده یا چیزی شبیه این.

-------------------
خب مربی پالرمو خیلی امیدوار هست !
غایب هاشون اینها هستد: Matias Silvestre, Matias Aguirregaray and Federico Balzaretti,
دو تا مصدوم هاشون هم رسیدن با این حال
گفته شده که ما میتونیم فقط از یک سیستم متمرکز استفاده کنیم و خیلی بسته اما این باعث نمیشه که راههامون برای ضربه زدن به حریف بدون شکست کم باشه. حتی اگر فقط از یک جناح قوی باشیم.
گفته این لحظه ای بزرگ در فصل خواهد بود. ما به بلوغ رسیده ایم و میتوانیم اولین بار آنها را در این فصل دست خالی بگذاریم (کلا خیلی اشاره کرده به بی شکست بودن ما و این انگار کار روانی ایشون هست :دی)
خیلی به دفاعشون بالیده و گفته حتی با بازیکن زیر بیست سال هم این دفاع درجه یک هست و بازی با بولونیا یه حادثه بود. انگار اونو سه یک باختن.
------------
راستی بازی فکر کنم ساعت 21 هست نه یازده .
------------
اینم صحبتهای کونته:

انتونیو کونته سرمربی یووه در ابتدای مصاحبه ی خود پیش از دیدار مقابل پالرمو اعلام کرد فابیو کوالیارلا مهاجم این تیم فردا در ترکیب ثابت بیانکونری ها به میدان خواهد رفت.

کونته که بعد از مصاحبه ی مطبوعاتی اندره ا انیلی رئیس ارشد یوونتوس در مقابل خبرنگاران قرار گرفت افزود: "شاید تیم من فردا با دو مهاجم بازی خواهم کند که کوالیارلا یکی از آنها خواهد بود."

"ما در سه بازی آینده به مصاف پالرمو - لاتزیو و چزه نا با فاصله ی زمانی کم به میدان خواهیم رفت و من باید ترکیب های خود را بر اساس آمادگی بازیکنانم اعلام کنم واحتمال می دهم از سیستم چرخشی استفاده کنم."

کونته سپس به جلسه ی 12 دقیقه به همراه بازیکنان در تمرینات روز گذشته اشاره کرد و گفت: "من بسیار نا امید شدم که خبرنگاران توانستند صحبت های من را جمع کنند و شاید دفعه ی بعد باید زرنگ تر باشم."

"برتری برای میلان است و آنها بازی های آسان تری به نسبت ما در پیش دارند اما تیم من هم در مسیر صحیحی قرار گرفته و قطعا باید این مسیر را ادامه دهیم و منتظر اشتباه قدم برداشتن میلان در 8 هفته ی آینده باشیم."

اسم انتونیو کونته در پرونده جنجالی تیم های بازی سیه نا مطرح شده، دیداری که ماسلیو مدافع باری عمدا دروازه ی تیم خود را باز کرده بود اما کونته در پاسخ به این اتهام گفت:

"من نیازی به دفاع کردم از خود در برابر هیچ چیزی را ندارم. این حرفا همه الکی است و هیچ پیام و تماسی در کار نبوده. اگر فکر می کنید این فریب باعث می شود که خود و تیمم اسکودتو را به میلان هدیه کنیم سخت در اشتباه هستید."

"میلانی ها دو امتیاز از ما پیش هستند اما هنوز 8 هفته باقی مانده و ما فرصت داریم تا در صورت لغزش میلان دوباره صدر جدول را به دست آورده و مسیر خود را با موفقیت به پایان برسانیم."

"ما تا اخرین لحظه تلاش خواهیم کرد تا در پایان فصل جایی برای افسوس وجود نداشته باشد و دیدار برابر پالرمو شروع دور پایانی بازی هاست."

image.php

53707745149231799813.png

41607992571567824205.gif
41607992571567824205.gif
41607992571567824205.gif
 

gorbebaz

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 آپریل 2012
نوشته‌ها
68
لایک‌ها
19
همین چندلحظه پیش آث میلان گل دقایق آخری بدی از فیورنتینا خورد باخت (چیزی به پایان بازی نمونده)
امشب فرصت خوبیه که یووه با یه برد خارج از خانه میلانو جا بگذاره و صدرنشین شه
به امید پیروزی یووه (تو ایتالیا طرفدار یوونتوسم)
 

Erfan_Buffon

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,191
لایک‌ها
10,255
محل سکونت
labe marz
میلانم که باخت امشب میریم واسه صدر نشینی!!!
پالرمو هم این چند بازی آخر رو فرم نبوده اما در جدول بازی های خانگی چهارمه پس یه خورده باید مواظب باشیم
 

rms

Registered User
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
7,919
محل سکونت
اهواز
آمائوری گلی زد که شاید سرنوشت این فصل رو تعیین کنه،با اینکه یکم در یوونتوس بهش بی مهری شد اما گل خوبی به سود یووه زد،امیدوارم یووه امسال قهرمان بشه و به همون یوونتوس فوق العاده قدیم برگرده
 

shams03

Registered User
تاریخ عضویت
11 آپریل 2005
نوشته‌ها
833
لایک‌ها
512
محل سکونت
تهران
روی هات برد کدوم کانال فیری نشون می ده ؟
آنلاین بازی رو کجا می شه بدون قطعی دید با سرعت 1 مگ ؟
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خب الان همه چیز دست خودمون هست. فقط امیدوارم لج بازی نبینیم و قدر این فرصت رو بدونیم که شاید دیگه تکرار نشه.


روی هات برد کدوم کانال فیری نشون می ده ؟
آنلاین بازی رو کجا می شه بدون قطعی دید با سرعت 1 مگ ؟

بازی رو فقط این شبکه فری نشون میده. معمولا روی هاتبرد کد میشه البته ولی ترک نه/ اگر کرد شد کدش یکی در میون یک و دو هست یعنی هرچی جا داشت 12 بزنید :دی
Untitled.jpg

از اینترنت هم میشه دید
HahaSport.com - Watch Live Sports Online - Haha Sport
FirstRow Free Live Sports Streams on your PC, Live Football Stream, Myp2p, Live MLB, Live NBA, Live NHL and more...
Watch Football Online - FromSport - SportLemon.tv

یه خورده استرس گرفتم :دی
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
به امید برد در این بازی ....

!!!! بازی تموم شده هورا اومدیم صدر به امید قهرمانی تیم محبوبم.
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
بازی بعدی هم با لاتزیو رو تی وی خودمون نشون میده چهارشنبه 23:15 . برای بازیهای آینده هم قهرمانی دست خودمونه 7 بازی ... اسکودتو برای ماست.
 
بالا