• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

juve1900

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2008
نوشته‌ها
97
لایک‌ها
168
محل سکونت
sin city
با سلام و تبریک سال نو به دوستان این فروم و طرفدارن پرو پا قرص یووه بزرگ. یه نفس راحت موقع قرعه کشی کشیدیم به نظر من بهترین قرعه برای یوونتوس افتاد امیدوارم تو مرحله یک چارم حریفو دست کم نگیرن و برو بچ یووه بخصوص دکتر کلینی سوتی موتی ندن به امید سال خوش همراه با موفقیت یرای شما دوستان و یووه کبیرمان
 

chukar

Registered User
تاریخ عضویت
25 فوریه 2011
نوشته‌ها
286
لایک‌ها
51
هنوز کاری نکردیم...
صبر کنید ببینید با دفاع محکم موناکو چه میشه...
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم توز چه گلی زد و چه گلی نزد :دی

سه امتیازی دیگر در راه اسکودتو ( یوونتوس 1 - 0 جنوا )
JuiR1427032833bojwcl.jpg
یک پیروزی یک بر صفر دیگر برای یوونتوسی ها در بیست و هشتمین هفته از رقابت های سری آ به دست آمد و بانوی پیر سه امتیاز اررشمند دیگر را به اندوخته های خود اضافه کرد.
الگری تیم خود را با ترکیب اولیه ی بوفون - بارتزالی - بونوچی - کیه لینی - لختشتاینر - ویدال - مارکیزیو - پریرا - پادوین - توز و یورنته به میدان فرستاده است.
نیمکت ذخیره های یوونتوس هم تشکیل شده از استوراری - روبینو - اوگبونا - اورا - استورارو - په په - ویتاله - کومن و متری
در دو دقیقه ی ابتدایی هر دو تیم شانس های خوبی را برای گلزنی به دست آوردند اما ضربات آخر بسیار بی دقت زده شد.
یورنته مهاجم اسپانیایی تیم یوونتوس در دهمین دقیقه از بازی یک شانس بسیار خوب را برای گلزنی به دست آورد اما با عملکردی ضعیف و نا امید کننده این موقعیت را به راحتی از دست داد.
بازی در ده دقیقه ی ابتدایی در اختیار تیم یوونتوس بوده و جنوا تنها در دو صحنه به جلوتر هجوم آورد.
از بعد از دقیقه ی 15 بازی به تعادل نسبی رسید و جنوا با نفرات بیشتری در زمین یووه حضور پیدا کرد و شانس های خوبی را برای کلزنی به دست آورد.
شانزدهمین گل کارلوس توز در بیست و پنجمین دقیقه از بازی به زیباترین شکل ممکن وارد دروازه ی حریف شد تا یووه به حق خود برسد.
بازی به دقیقه ی 30 رسید و یوونتوسی ها همچنان تیم برتر میدان هستند و جنوا نیز در تلاش است تا راهی برای رسیدن به دروازه ی یووه پیدا کند.
در پانزده دقیقه ی بعدی نیز اتفاق خاصی رخ نداد و یوونتوسی ها بیشتر بازی را کنترل کردند و جنوا نیز توانایی انجام کار خاصی را نداشت.
یوونتوسی ها در آخرین دقیقه ی نیمه اول می توانستند دروازه ی حریف را برای دومین بار فرو بریزند اما ضربه ی بیانکونری ها به تیرک دروازه برخورد کرد و بازی با همان یک گل به پایان رسید.
سوت آغاز بازی در نیمه ی دوم توسط داور مسابقه

در ده دقیقه ی ابتدایی نیمه ی دوم بازی ارام تری را نسبت به نیمه ی اول شاهد بودیم و اتفاق خاص و مثال زدنی را شاهد نبوده ایم.
شصت دقیقه از زمان بازی گذشته بود که مدافع تیم جنوا با خطا بر روی پریرا وی را در محوطه ی جریمه سرنگون کرد و داور ضربه ی پنالتی را اعلام کرد.
دروازه بان جدید جنوا که به جای پرین به میدان آمده بود در این صحنه بسیار درخشان ظاهر شد و ضربه ی پنالتی توز را مهار کرد و بازی با همان یک گل دنبال می شود.
یورنته هم در حمله ی بعدی می توانست دروازه ی حریف را باز کند اما ضربه ی وی توسط مدافعان حریف دفع شد.
بازی به دقیقه ی 70 رسید و سیمونه په په اماده ی ورود به میدان می شود.
الگری در اقدامی جالب دو بازیکن خود به نام های متری - په په را به میدان فرستاد و لختشتاینر و یورنته از زمین بازی خارج کرد تا یووه با نیرویی جدید بازی را ادامه دهد.
متری می توانست در بدو ورود به میدان دروازه ی حریف را با ضربه ی سر باز کند اما ضربه ی وی به ارامی در اختیار دروازه بان حریف قرار کرفت.
جنوا در دقیقه ی هشتاد صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما بارتزالی مانع از گلزنی بازیکن حریف شد.
تنها 5 دقیقه تا پایان بازی در نیمه دوم باقی مانده است
آخرین تعویض یوونتوس با ورود استورارو و خروج ویدال صورت پذیرفت.
سه دقیقه زمان تلف شده برای نیمه ی دوم این بازی
سوت پایان بازی و یک پیروزی دیگر برای بانوی پیر
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

گویا خبرای خوبی توی راه هستند و بلاخره حق به حقدار می رسه ^_^


ویژه : آخرین نتایج دادگاه کالچوپولی
JuiR1427365997divoeg.jpg
آخرین دادگاه پرونده ی جنجالی و عجیب کالچوپولی روز سوم فروردین ماه برگزار شد و همانطور که پیش بینی می شود اتفاق خاصی در این میان رخ نداد و در ادامه خلاصه ی نتایج این دادگاه را به اطلاع شما می رسانیم:

- موجی و جیرائودو از اتهام فساد ورزشی + تغییر نتایج بازیها + رشوه به داورا تبرئه شدند

- تمام داورهای مشکوک به گاوبندی تبرئه شدند به جز 1 نفر ( ده سانتیس ) آن هم به خاطر این بازی ==> یووه 0-1 اینتر در 2004-5

- این یعنی ضمن تایید یافته های دادگاه ناپل، بخشی اعظمی از پروندۀ ساخته شده برای یووه که منجر به کاهش امتیاز، سقوط و گرفتن اسکودتوها شد ، بر پایۀ شایعات و استنباطات بوده است.

- داونفوریو وکیل موجی در این باره گفت: حالا یووه می تواند درخواست بازگشت اسکودتوهایی که در زمین برد را بکند. یکی باید به فکر این موارد باشد و کار را آغاز کند

- ریپابلیکا ( پرفروش ترین روزنامۀ ایتالیا ) : یوونتوس درخواست یک پروسه بازبینی را با استفاده از بند 39 می دهد تا اسکودتوهای خود را باز پس گیرد.

- بند 39 قانون عدل ورزشی، بندی که این امکان را می دهد که پرونده های بسته شده، تحت شرایط خاصی مثل مدارک جدید یا قبلا حذف شده، باز شوند.

- یوونتوس بعد از دادگاه 11 فروردین که قرار است به درخواست غرامت یووه رسیدگی کند، ثبت خواهد کرد !

- گاتزتا : فدراسیون درخواست غرامت یووه را رد می کند ولی در مورد دو اسکودتوی گرفته شده از یووه ، با هم توافق می کنند

همانطور که پیش بینی می شد، فدراسیون بین ورشکستگی کامل خود و دعواهای طولانی مدت حقوقی و 2 اسکودتو، بالاخره یکی را انتخاب کرده و با این حساب یوونتوس بی خیال غرامت 443 میلیون یورویی خواهد شد، در صورتی که فدراسیون 2 اسکودتوی یوونتوس را به این تیم پس بدهد.
 

Benchmarker

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2011
نوشته‌ها
5,573
لایک‌ها
31,849
محل سکونت
Sin City
اصلا افشایه کالچوپولی اون هم به این وسعت و با این جزئیات که حتی کوچکترین تماسهایه تلفنی هم شنود شد یکی از خریتهایه فدراسیون فوتبال ایتالیا بود که باعث نابود شدن تیمهایه ایتالیایی شد :general602:

بیش از یک دهه از اقتدار سری آ و تیمهایه ایتالیایی میگذره :general505:
 

Ali502

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2013
نوشته‌ها
131
لایک‌ها
148
به گزارش football-italia گتوزو که در لیگ قهرمانان سابقه بسیار خوبی دارد و با تیم میلان دو بار به قهرمانی این رقابت ها رسیده اند و یک بار نیز نایب قهرمان شده اند معتقد است که یوونتوس در این فصل شانس قهرمانی در این رقابت ها را دارد.

گتوزو در مصاحبه خود گفت :"آلگری پیشرفت زیادی داشته است، او مربی آرامی است و هیچ وقت شکایت نمی کند. اما راز اصلی آن ها بازیکنان تیم است. آن ها می خواهند ثابت کنند که بازیکنان بزرگی هستند و حتی بدون کونته می توانند موفق باشند. بنابراین آن ها جدیت بیشتری دارند."

او در ادامه گفت :"یوونتوس می تواند در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد، اما آن ها به کمی شانس نیاز دارند. من این مسئله را به خوبی درک می کنم، به عنوان مثال ما در سال 2003 برابر آژاکس با گل دقیقه 94 به برتری رسیده بودیم. آن ها باید مراقب موناکو باشند و این تیم را دست کم نگیرند. موناکو تیم آماده آرسنال را از رقابت ها حذف کرده است."
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
یوونتوس 2 - 0 امپولی ( نیمه دوم )
JuiR1428174289lxsgfi.jpg
یوونتوس در یک بازی سخت و فشرده موفق شد تیم شایسته ی امپولی را شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول سری آ مستحکم تر کند. یوونتوسی ها انتظار یک بازی آسان و معمولی را داشتند اما تیم امپولی با جرات فراوان به این مسابقه پا گذاشته بود و بازیکنان این تیم با شایستگی این مسابقه را واگذار کردندو
الگری تیم خود را با ترکیب بوفون - بارتزالی - بونوچی - اوگبونا - لختشتاینر - استورارو - پادوین - ویدال - اورا - توز و یورنته به میدان فرستاده بود.

امپولی در ده دقیقه ی ابتدایی یک بازی برابر را با تیم یوونتوس انجام داده و هر دو تیم یک موقعیت گلزنی به دست آورده اند.
رفته رفته یوونتوسی ها توانستند حاکمیت بازی را به دست بگیرند و با تعداد نفرات بیشتری به سمت دروازه ی حریف حمله ور شوند که در این میان دو موقعیت بسیار خوب نصیب بازیکنان یووه شد اما این توپ ها با بد شانسی وارد دروازه ی امپولی نشد.
در بیست دقیقه ی ابتدایی یوونتوس 2 شوت در چارچوب و 2 شوت در خارج چارچوب داشته است.
در دقایق پایانی نیمه ی اول، مدافعان امپولی پاس رو به عقبی را برای دروازه بان خود ارسال کردند و همین موضوع سبب شد تا داور یک ضربه ی برای یووه اعلام کند و کارلوس توز با ضربه ای وحشتناک موفق شد دروازه ی حریف را باز کند.
سرانجام سوت پایان بازی در نیمه ی اول به صدا در امد و یوونتوس موفق شد با تنها گل توز این بازی را به سود خود به پایان برساند.
امپولی در نیمه ی اول یک تیم شایسته و قابل احترام نشان داد و شایستگی های خود را به اثبات رساند.

نیمه ی دوم بازی با سوت داور دیدار آغاز شد.
امپولی موفق شد اولین موقعیت بازی در نیمه ی دوم را خلق کند که ضربه ی مهاجم این تیم در اختیار جیجی بوفون قرار گرفت.
بوفون یک بار دیگر در پنجاه و یکمین دقیقه از بازی، ناجی دروازه یووه شد و ضربه ی مهاجم حریف را به کرنر فرستاد.
شصت دقیقه از زمان بازی سپری شد و تیم امپولی تیم برتر میدان بوده و به راحتی خود را به نیمه ی محوطه ی جریمه ی یووه می رساند.
یوونتوس در نیمه ی دوم اصلا نتوانسته نمایش خوبی داشته باشد و تعداد پاس های اشتباه از سوی بازیکنان یووه در این نیمه بیش از حد استاندارد بوده است.
فرناندو یورنته که نمایش ضعیفی که از خود بر جای گذاشته بود از زمین بازی خارج شد و موارتا وارد میدان شد.
در دقایق بعدی تیم یوونتوس کمی بهتر از گذشته بازی کرد اما باز هم خبری از کارهای تاکتیکی و حرکات انفرادی نبود.
تیم میزبان با انگیزه ی زیادی برای این مسابقه حاضر شده اند و در دقایق زیادی از بازی یوونتوس را تحت فشار قرار داده اند.
بدون شک کارلوس توز بهترین بازیکن یوونتوس در این مسابقه بوده و بارها با حرکات تکنیکی خود، باعث تحرک در بازی یووه شده است.
تعویض بعدی یووه به این شکل انجام گرفت که استورارو از زمین بازی خارج شد و پریرا وارد میدان شد.
ویدال بعد از مدت ها در این مسابقه یک موقعیت گلزنی برای یووه به دست آورد اما ضربه ی این بازیکن به بیرون دروازه رفت و یووه باز هم ناکام ماند.
به پنج دقیقه ی پایانی بازی در نیمه ی دوم رسیده ایم.
ویدال آخرین بازیکن تعویضی یووه می باشد که از زمین بازی خارج شد و سیمونه په په به جای وی وارد میدان شد.
پنج دقیقه زمان تلف شده از سوی داور مسابقه برای نیمه ی دوم این مسابقه اعلام می شود.
در آخرین دقیقه از وقت های تلف شده، پریرا بازیکن تعویضی تیم یوونتوس موفق شد دروازه ی حریف را باز کند و حالا یووه به یک پیروزی دیگر در سری آ دست پیدا می کند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم یعنی من که اصلا فکرشم نمی کردم تیم امشب با نبود توز بتونه انقدر خوب بازی کنه واقعا تیم عالی بود ^_^
فقط تعویض آخر الگری صدای من که هوادار یووه هستم رو که هیچ صدای خیابانی رو رو هم درآورد :دی

کلاه خود را به احترام الگری بردارید ( فیورنتینا 0 - 3 یوونتوس )
JuiR1428429325xrvftg.jpg
شاید حالا تعداد هواداران الگری سرمربی تیم یوونتوس نسبت به ابتدای فصل بیشتر شده باشد و این مربی با با اتخاذ سیستم های مناسب در این فصل، نتایج خوبی را برای بانوی پیر به دست آورده و حالا یوونتوس به فینال رقابت های کوپا ایتالیا رسیده و در یک قدمی اسکودتو نیز می باشد.
یوونتوس در این بازی با ترکیب استوراری - لختشتاینر - بونوچی - کیلینی - اورا - ویدال - مارکیزیو - استورارو - پریرا - ماتری - موراتا به میدان آمد و نفراتی چون بوفون - روبینهو - بارتزالی - اوگبونا - مارونه - دچلیه - پادوین - په په - کومن - یورنته از روی نیمکت بازی را دنبال کردند.

در نیمه ی اول شاهد یک بازی سریع و فوق العاده از تیم یوونتوس بودیم که تمامی بازیکنان از انگیره ی زیادی برای این مسابقه برخوردار بودند و تاکتیک های اتخاذ شده از سوی الگری به خوبی در نیمه ی اول به کار گرفته شد.
یوونتوس در دقیقه ی 21 و بر روی یک حرکت تیمی موفق شدند دروازه ی فیورنتینا را توسط متری باز کنند و همین گل باعث شد تا فیورنتینا احساس خطر کند.
بعد از این گل باز هم یوونتوس شانس هایی برای گلزنی به دست آورد اما این موقعیت ها چندان جدی نبودند و فیورنتینا نیز دو بار دروازه ی یوونتوس را باز کرد اما یکی از این گل ها خطا و دیگری افساید بود که به درستی از سوی داور مسابقه اعلام گردید.
بازی به دقایق پایانی خود در نیمه ی اول نزدیک می شد که پریرا مهاجم آرژانتینی یوونتوس موفق شد در یک ریباند به زیبایی دروازه ی بنفش پوشان را برای دومین بار فرو بریزد و ورزشگاه در سکوت فرو رفت.
در مجموع نمایش یوونتوس در نیمه ی اول قابل قبول بود و شاگردان الگری نمره ی بالایی را در این نیمه دریافت کردند و همه در انتظار وقت دوم هستند.

در نیمه ی دوم هم یوونتوس تیم برتر میدان بود و به خوبی حاکمیت بازی را در دست گرفت تا بتواند باز هم دروازه ی حریف را باز کند و خیال خود را از صعود به مرحله ی بعدی راحت کند.
فیورنتینا نیز در ابتدای نیمه ی دوم تلاش زیادی کرد تا بتواند توپ و میدان را در دست بگیرد و حملاتی را به سمت دروازه ی یووه ترتیب دهد اما سیستم بازی یوونتوس در این مسابقه به گونه ای بود که بازی شاگردان مونتلا شکل نگرفت و یووه تیم برتر میدان بود.
گل بونوچی در دقیقه ی 60 بازی تیر خلاصی بود بر امیدهای بنفش پوشان در ورزشگاه خانگی و یووه از همان دقیقه خود را در فینال رقابت ها می دید زیرا تیم میزبان برای صعود باید سه گل وارد دروازه ی استوراری می کرد.
شاید تنها نکته ی منفی در این بازی برای یوونتوسی ها را می توان اخراج موارتا در آخرین دقایق بازی قلمداد کرد که موجب شد یووه در دقایق پایانی بازی را ده نفره دنبال کند.
حرکات یوونتوس در این مسابقه بسیار حساب شده و با برنامه ی از پیش تعیین شده صورت گرفت و شاگردان الگری به خوبی برنامه های این مربی را در زمین پیاده کردند و موفق شدند به فینال رقابت ها صعود کنند.
 

juve1900

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2008
نوشته‌ها
97
لایک‌ها
168
محل سکونت
sin city
سلام به دوستان بازی یک هیچ بردیم اما هیچی در مورد گل نزدنها وهدر رفتن موقعیتها نگم بهتره امشب خیلی رو اعصاب بودن به امید صعود به دور بعد
 

hp_i3

Registered User
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
567
لایک‌ها
20
محل سکونت
تهران
سلام به دوستان بازی یک هیچ بردیم اما هیچی در مورد گل نزدنها وهدر رفتن موقعیتها نگم بهتره امشب خیلی رو اعصاب بودن به امید صعود به دور بعد
واقعا به یه بازیکن که تمام کندگیش عالی باشه نیاز داریم پاس های پیرلو مثل یه نعمته هر محاجمی رو تنبل می کنه
 

Benchmarker

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2011
نوشته‌ها
5,573
لایک‌ها
31,849
محل سکونت
Sin City
چقدر فرصت خراب کردن o_O موراتا پیش دروازه توپو میزنه تو کهکشان راه شیری :general509: توز و و مخصوصا ویدا چه فرصتیو از دست دادن امیدورام تو بازی برگشت حسرت این فرصتا رو نخورن
اما به هر حال نتیجه خوبی بود همین که یووه برد و گل هم نخورد نتیجه خوبیه :general601:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم بازم یک پیروزی دلچسب و حساب شده دیگه ^_^
به نظر من این تیم به راحتی تمام بازی برگشت مقابل موناکو رو برگذار می کنه ^_^


پیولی در مقابل الگری تعظیم کرد ( یوونتوس 2 - 0 لازیو )
JuiR1429387108byfmno.jpg
دو گل در نیمه ی اول کافی بود تا یوونتوس با خیالی راحت سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کند و شاگردان الگری نمایشی قابل قبول را در دیدار مقابل لازیو از خود بر جای بگذارند و برترین تیم سری آ در نیم فصل دوم را به راحتی با شکست بدرقه کنند.

یوونتوس در ابتدا با ترکیب بوفون - بارتزالی - بونوچی - کیه لینی - پادوین - ویدال - پیرلو - مارکیزیو - اورا - توز - متری به میدان آمده بود و حضور متری در این مسابقه بسیار قابل توجه بود.

نیمه ی اول را یوونتوس بسیار خوب پشت سر گذاشت و توز مهاجم ارزشمند تیم یوونتوس در دقیقه ی 17 موفق شد به زیبایی دروازه ی حریف را باز کند تا امیدهای لازیو برای کسب امتیاز در ورزشگاه یووه کمرنگ شود.
در ادامه یوونتوس توپ را در اختیار لازیو قرار داده بود و سعی در مدیریت بازی داشت و به خوبی این کار را انجام داد تا بونوچی مدفع یوونتوس به قلب خط دفاعی لازیو برند و برای دومین بار دروازه ی میهمان را باز کند.
سبک بازی یوونتوس در این مسابقه به گونه ای بود که انرژی زیادی از یووه صرف نشد و بازیکنان تمامی دستورات سرمربی را به صورت کامل اجرا کردند.

در نیمه ی دوم لازیو تلاش زیادی انجام داد تا بتواند راهی برای رسیدن به دروازه ی یووه پیدا کند اما برنامه های پیولی از وزن کافی برای برابری با اندیشه های الگری برخوردار نبود و تمامی نقشه های وی با شکست رو به رو شد.
یوونتوس نیز بسیار با برنامه و منطقی در وقت دوم بازی را کنترل کرد و در دقایق زیادی با تعداد نفرات بیشتری در ر زمین لازیو، بازی را مدیریت کرد و چند موقعیت خطرناک را خلق کرد.
یوونتوس با هدایت الگری یک مسابقه ی بزرگ دیگر را با پیروزی و کسب سه امتیاز به پایان رساند و حالا صدای اسکودتو برای یوونتوسی ها به گوش می رسد و بانوی پیر فاصله ی زیادی تا قهرمان شدنی دوباره در این رقابت ها ندارد.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان
تبریک می گم دوستان بعد از چند سال دوباره یووه رو داریم کم کم در اوج می بینیم ^_^
جای بچه های یووه ای که این سالها توی تاپیک یووه فعالیت داشتند خالیه البته برای جشن قهرمانی در آینده نه چندان دور امیدوارم دوباره به تاپیک سر بزنند ^_^

برای ما دنیا سیاه و سفید شد ( موناکو 0 - 0 یوونتوس )
JuiR1429728394orkija.jpg
یک تساوی ارزشمند برای یوونتوسی ها در زمین تیم سخت کوش موناکو کافی بود تا بانوی پیر با شایستکی کامل به چهار تیم برتر اروپا راه پیدا کند و حالا در انتظار مشخص شدن رقیب خود در مرحله ی نیمه نهایی می باشد.
 

hamedovic5405

Registered User
تاریخ عضویت
28 ژانویه 2013
نوشته‌ها
6,687
لایک‌ها
11,593
محل سکونت
جادوغ آباد سفلی
امیدوارم یووه ای ها ناراحت نشن! ولی گرفتن لیگ با این بازیکنها کار شاقی نیست!!!
توی چمپیونز که رسما هیچ بود!!! از گروهش بالا نیومد با این همه ادعا!!!
حالا به نظر خودت با 2 امتیاز قهرمان شدن و دوگانه چمپیونز گرفتن یا اصلاً رسیدن به مراحل پایانیش بهتره یا لیگ رو با 200 امتیاز گرفتن!!؟؟؟؟ اونم برای این یوونتوس!!!
اگر یه مربی درست حسابی بود این تیم با این خط هافبک و دفاع رو حد اقلتا 4 تا میاورد! نه اینکه از گروهی بالا نیاد بعد طرفدارهاش به یورو راضی باشن و اونجا هم نیمه نهایی از تیمی که خودش هم قهرمان نمیشه حذف بشن!
یوونتوس الان به رکورد 102 امتیاز و 120 امتیاز نیازی نداره! قدرش رو در ایتالیا همه قبول دارن، نیاز داره خودش رو دوباهر جزو قدرت های اروپا جا کنه، که با کنته تا 30 سال دیگه هم نمیشدن!!!
ولی مربی جذاب و با جذبه ای هست کنته!!!یا بهتره بگیم بود!! دقیقاً برعکس الگری!!!
آمار بد الگری هم به بازیکنهاش مربوطه! دیگه خودت میلان فن هستی و میدونی!
@عمو بنچمارکر
3 بازی دیگر تا رسیدن به حرف من باقی مونده عامو!
:D:D:D
 

عمو بنچمارکر

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 جولای 2014
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
238
سن
42
@عمو بنچمارکر
3 بازی دیگر تا رسیدن به حرف من باقی مونده عامو!
:D:D:D
عمولی من خودم تا حدودی شگفت زده شدم از نتایج یووه در اروپا :general707:
اما همونطور که خودمم فکر میکردم تو لیگ از کنته بهتر عمل نمیکنه که نکرد
اما نتایجش تو اروپا شگفت انگیز بود فکر نمیکردم همچین نتیجه ایی بگیره اون کنته با سیستم مسخره 352 حرفی برا گفتن تو اروپا نداشت اما الگری با عوض کردنه سیستم یووه رو برا اروپا اماده کرد
به هر حال الگری با یووه خیلی خوب تویه اروپا نتیجه گرفته :general601:

اینم پست خودم :
منم میدونم 102 امتیاز گرفتن وقتی همه تیمای ایتالیا ترکیدن هنر نیست منم میدونم صعود نکردن یووه از گروهش یه افتضاحه اما تو میگی: قول میدم الگری بهتر از کونته نتیجه میگیره!!!
منم میگم عمرا 102 امتیاز بگیره
که 102 امتیاز هم نگرفت اما انتظار نداشتم تو اروپا موفق بشه که شد :general705:
 

hamedovic5405

Registered User
تاریخ عضویت
28 ژانویه 2013
نوشته‌ها
6,687
لایک‌ها
11,593
محل سکونت
جادوغ آباد سفلی
عمولی من خودم تا حدودی شگفت زده شدم از نتایج یووه در اروپا :general707:
اما همونطور که خودمم فکر میکردم تو لیگ از کنته بهتر عمل نمیکنه که نکرد
اما نتایجش تو اروپا شگفت انگیز بود فکر نمیکردم همچین نتیجه ایی بگیره اون کنته با سیستم مسخره 352 حرفی برا گفتن تو اروپا نداشت اما الگری با عوض کردنه سیستم یووه رو برا اروپا اماده کرد
به هر حال الگری با یووه خیلی خوب تویه اروپا نتیجه گرفته :general601:

اینم پست خودم :
که 102 امتیاز هم نگرفت اما انتظار نداشتم تو اروپا موفق بشه که شد :general705:
تنهایی فکر کردی 102 امتیاز نمیگیره؟:D
بنظر من همین که رئال فکر میکنه قرعه راحتیه بزرگترین خریت دنیاست و میتونه به نفع یووه باشه!
با اینکه اصلاً کاریزمای کنته رو نداره ولی بهتر نتیجه گرفته! هم لیگ رو گرفته! هم فینال کوپایه که طبیعتاً شانس بالایی داره! هم نیمه نهایی چمپیونزه و بنظرم شانس بالاتری داره برای رفتن به فینال نسبت به رئال! :D
 
بالا