• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

juve1900

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2008
نوشته‌ها
97
لایک‌ها
168
محل سکونت
sin city
فوق ستاره خط حمله باشگاه یوونتوس از حساسیت دیدار شنبه شب دو تیم یوونتوس و آ ث میلان سخن می گوید.
060wtcdll99ctfkjsmfj.jpg

کارلوس توز مهاجم آرژانتینی و برترین گلزن دو فصل اخیر باشگاه یوونتوس در آستانه دیدار شنبه شب شاگردان مکس آلگری با تیم بحران زده آ ث میلان در صحبت هایی از حساسیت های همیشگی این مسابقه علی رغم نتایج ضعیف شاگردان پیپو اینزاگی در بازی های اخیر سخن گفت.
"درست است که میلانی ها در بهترین شرایط خود قرار ندارند، اما هنوز هم این مسابقه یک جدال کلاسیک و تمام عیار در فوتبال ایتالیا به شمار می رود. سرنوشت این بازی مسلما هیچ ارتباطی به نتایج گذشته دو تیم ندارد و ما برای پیروزی باید نهایت توان خود را در زمین مسابقه به کار ببریم."
وی سپس پیرامون گل برتری بخش خود در جریان دیدار سال گذشته دو تیم در استادیوم سن سیرو نیز گفت: "آن گل خوشحالی فوق العاده ای را برایم به ارمغان آورد، اما اعتقاد دارم که بهترین گل خود با پیراهن یووه را در بازی برابر پارما به ثمر رساندم. ترکیب مورد علاقه؟ در سیستم 2 - 1 - 3 -4 آزادی بیشتری دارم و بیشتر از گذشته می توانم از فضاهای خالی دفاع حریف استفاده کنم.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

بازم تبریک یک برد خوب دیگه بعد از مساوی ناامید کننده قبلی ^_^
راستی توی این بازی هرچی دنبال بازیکنی گشتم که خوب نباشه پیداش نکردم :D
روسونری بی نام و نشان تر از همیشه ( یوونتوس 3 - 1 میلان )
JuiR1423338423yfdwhv.jpg
یوونتوسی ها یک بار دیگر قدرت خود در سری آ ایتالیا را به خوبی نشان دادند و در مقابل تیم میلان که با تمامی مهره هایش به زمین امده بود تیم برتر میدان بودند و سه امتیاز دیگر را به مجموع امتیازات خود اضافه کردند
یوونتوس در این مسابقه با ترکیب بوفون - پادوین - بونوچی - کیه لینی - اورا - مارکیزیو - پیرلو - پیرلو - ویدال - پوگبا - توز و موراتا به میدان رفته بود.
همانطور که انتظار می رفت یوونتوس بازی را با سرعت فوق العاده بالایی آغاز کرده و ویدال - توز می توانستند یووه را در همان دقایق ابتدایی صاحب اولین گل مسابقه کنند اما ضربات نهایی آنها جالب توجه نبود.
فرار زیبای توز در پشت مدافعان حریف باعث شد تا این بازیکن آرژانتینی در موقعیتی مناسب قرار گیرد و در مصافی تک به تک دروازه ی حریف را به زیبایی باز کند.
در ادامه یوونتوس باز هم حملات متعددی را بر روی دروازه ی حریف ترتیب داد اما باز هم در مرحله ی نهایی با مشکل رو به رو بودند و نتوانستند فاصله را به 2 گل افزایش دهند.
میلانی ها نیز نیم نگاهی به دروازه ی یووه داشتند و در یک ضربه ی کرنر که نقطه ضعف یووه به حساب می آیند موفق شدند دروازه ی بوفون را فرو بریزند و بازی را به تساوی بکشانند.
یوونتوس خیلی زود این گل را جبران کرد و بونوچی مدافع پیش تاخته ی یووه موفق شد به زیبایی دروازه ی میلانی را باز کند تا یووه دوباره تیم پیروز میدان باشد.
بازی به صورت کامل در اختیار یووه می باشد اما میلانی ها در ضد حملات بسیار خطرناک هستند و یکی دو موقعیت دیگر را برای گلزنی به دست آورده اند.
دو دقیقه زمان تلف شده برای نیمه ی اول این مسابقه اعلام می شود.
زمان اول این مسابقه با برتری 2 - 1 یوونتوسی ها به پایان رسید و دو تیم برای استراحت 15 دقیقه ای به رختکن رفتند.

در ابتدای نیمه ی دوم میلانی ها خیلی زود به سمت دروازه ی یووه حمله ور شدند ولی جیجی آنها را ناکام گذاشت ولی این موضوع نوید یک بازی تهاجمی را می داد.
سوپر جیجی در 54 دقیقه از بازی یک بار دیگر ناجی دروازه ی یووه شد و ضربه ی پاتزینی را به زیبایی دفع کرد تا یووه باز هم مدیون این بازیکن تمام نشدنی باشد.
یوونتوسی ها نیز در ده دقیقه ی ابتدایی نیمه ی دوم صاحب دو ضربه ی آزاد شدند که در هر دو صحنه توپ به راحتی از دست رفت و پیرلو نتوانست هنر خود را به نمایش بگذارد.
در حوالی دقیقه ی 60، تعداد پاس های اشتباه از سوی بازیکنان یووه به بالاترین حد خود در این مسابقه رسیده بود و این موضوع تاثیر زیادی بر کیفیت بازی گذاشته بود.
تیرک دروازه در ابتدا اجازه نداد تا ضربه ی فوق العاده مارکیزیو راهی به دروازه پیدا کند اما موراتا با جاگیزی بسیار مناسب از برگشت این توپ بهترین استفاده را برد و دروازه ی میلانی ها را برای سومین بار فرو ریخت.
یوونتوس همچنان با عطش زیادی بر روی دروازه ی حریف حمله ور می شود و میلانی ها نیز توان مقابله با بازی یووه در این دقایق را ندارند.
موارتا یک بار دیگر دروازه ی میلانی ها را باز کرد اما داور دیدار به درستی افساید وی را اعلام کرد.
پوگبا در این مسابقه فروغ همیشگی را نداشته و یک بازی معمولی و عادی را از خود به نمایش گذاشته و در چند صحنه نیز به راحتی توپ های خود را به راحتی از دست داد.
یووه می توانست در دقایق 81 و 83 تعداد گل های خود را افزایش دهد اما مارکیزیو و موراتا در زدن ضربات نهایی بسیار بی دقت عمل کردند.
مارکیزیو در 84 دقیقه از زمین بازی خارج شد و اوگبونا به جای وی وارد میدان شد تا سیستم بازی یووه نیز تغییر پیدا کند.
بازی به دقایق پایانی خود رسیده و میلانی ها در تلاش برای کاهش اختلاف و یووه نیز سعی در کنترل بازی و چشم به ضد حملات دارد.
توز به دلیل کارت زردی که در این مسابقه دریافت کرد از مسابقه بعدی یووه مقابل چزنا محروم شد.
سه دقیقه زمان تلف شده برای نیمه ی دوم این مسابقه اعلام شد.
توز سرانجام از زمین بازی خارج می شود و یورنته برای دقایق بسیار اندک وارد میدان می شود.
در نهایت سوت پایان بازی به صدا در امد و یوونتوسی ها در یک شب به یادماندنی موفق شدند رقیب دیرینه ی خود را شکست دهند و در انتظار دیدار بعدی در این رقابت ها باشند.
 

::..::..::..::

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2012
نوشته‌ها
107
لایک‌ها
37
چه برد لذت بخشی بود (البته یوونتوس همیشه لذت بخشه :general504:
میلان اگر ضعیف ترین تیم تاریخش هم باشه باز هم شکستش لذت داره ! :D

تبریک به همه بیانکونری عزیز :general406:
 

juve1900

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2008
نوشته‌ها
97
لایک‌ها
168
محل سکونت
sin city
سلام دوستان محترم
یکی از بدترین تساویهای یووه که تا حالا دیدم متاسفانه بازی مقابل چزنا تیم سردر گم وگیج بود نیمه دوم که فاجعه به تمام معنا دفاع رو نگم بهتره چقدر راحت میزارن مهاجما ضربه سر بزنن مثل باقلوا پشت محوطه خطا انجام میدن فرض کنین بجای شماره 18چزنا ابراهیموویچ بود چکارانمیکرد دست گل آخر هم ویدال داد از همون اولش که کج پشت توپ وایساده بود معلوم بود توپ کجا میزنه باید جزءکج ترین پنالتی جهان قرار بگیره در آخر امشب ازاین بازی واقعا ناراحتم که تیم مقابل دست کم میگیریم و مهمتر امتیاز باارزش تو هفته ای که رم امتیاز ازدست داده به فنا میدیم و امیدوارم تو روزها بعدی بخصوص لیگ قهرمانان تیم فاجعه بزرگتری بوجود نیاره
 

juve1900

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2008
نوشته‌ها
97
لایک‌ها
168
محل سکونت
sin city
بوفون: مقصر تساوی خودمان بودیم
جيجي بوفون، کاپيتان يوونتوس عنوان کرد که مقصر تساوي مقابل چزنا، بازيکنان يووه بودند و به انتقاد از عملکرد ضعيف هم تيمي هايش پرداخت.

f8aqrjh34508wky1tpfd.jpg

بوفون در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" فاصله در صدر تغییری نکرد و این چیزی بود که امیدوار بودیم بتوانیم تغییری در آن ایجاد کنیم. با این حال، مشخص است که پس از تساوی رم، امیدوار بودیم بتوانیم فاصله را بیشتر کنیم. عملکردمان غیرقابل قبول بود، مخصوصا در 20 دقیقه اول که موقعیت‌های زیادی از دست دادیم. با تمام احترامی که برای چزنا قائلم و امشب خیلی خوب بازی کردند، این تقصیر ما بود که 3 امتیاز از دستمان رفت. روحیمان از ابتدا درست نبود و همه ی این ها باید توسط کاپیتان رفع شود. این وظیفه ی من است که به بازیکنان انگیزه بدهم و در رختکن و زمین آنها را متمرکز کنم. در این وظیفه ام ناموفق عمل کردم. بعضی بازیکنان کم تجربه تر باید متوجه شوند که هیچکس اسکودتو را به ما نخواهد داد. باید هر هفته سعی کنیم خودمان آن را به دست آوریم. در واقع، برای این که یوونتوس هستیم، باید با 15 امتیاز اختلاف یا بیشتر آن را به دست آوریم.
 

chukar

Registered User
تاریخ عضویت
25 فوریه 2011
نوشته‌ها
286
لایک‌ها
51
اگر یووه از دورتمند حذف بشه احتمال زیاد پیرلو باعث و بانی اش شده....
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

این دو بازی 100% بازیکنها تحت تاثیر بازی با دورتموند بودند و به نظر من اگه یووه بازی اول با دورتموند رو خوب از آب دربیاره هم اعتماد به نفصش بر می گرده هم می تونه به مراحل بالاتر صعود کنه ^_^

راستی تبریک بلاخره بردیم :D
پیرلو هم یک گل زیبا زد که بازی قبلشو جبران کرد ^_^
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
پیرلو: نباید مقابل دورتموند گل بخوریم

آندره آ پيرلو، هافبک باتجربه يوونتوس، معتقد است که تيمش براي پيروزي مقابل آتالانتا حسابي به ‏زحمت افتاد.‏
01003913.jpg

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار دیشب که با پیروزی 2-1 یوونتوس به پایان رسید، ابتدا آتالانتا با گل ‏جیلیو میلیاکیو پیش افتاد اما گل های فرناندو یورنته و پیرلو، سه امتیاز بازی را نصیب یوونتوسی ها کرد.‏
او به خبرنگاران گفت:" تنها هدف ما در این دیدار کسب سه امتیاز و ارائه یک نمایش خوب بعد از دیدار ‏هفته گذشته مقابل چزنا بود. دیدار آسانی نبود.‏‎ ‎‏ ما عقب افتادیم اما با تلاش زیاد، توانستیم به نتیجه لازم ‏برسیم."‏
پیرلو معقد است که گلزنی یورنته، می تواند اعتماد به نفس او را برای دیدارهای پیش رو بیشتر کند:" ‏فرناندو نیاز به اعتماد به نفس داشت و امیدوارم از این به بعد گلزنی هایش آغاز شود."‏
یوونتوس این هفته باید در چمپیونزلیگ مقابل دورتموند قرار بگیرد و پیرلو مصمم است که مانع گلزنی ‏حریف آلمانی در تورین شوند:" بسیار مهم است که بدون دریافت گل به پیروزی برسیم. ما توجهی به ‏جایگاهی آنها در جدول بوندس لیگا نداریم بلکه به نتایج آنها در چمپیونزلیگ نگاه می کنیم. از فردا ‏خودمان را برای دیدار مقابل دورتموند آماده خواهیم کرد."‏
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

احتمال زیاد یووه حذف میشه

تا قبل از بازی هر احتمالی وجود داره و بعد از بازی می شه با توجه به بازیمون احتمالات رو با درصدش پیش بینی کرد :دی
چی گفتم :D
 

HEk2

Registered User
تاریخ عضویت
22 مارس 2013
نوشته‌ها
1,450
لایک‌ها
400
محل سکونت
طهرانپارس
امیدوارم بانوی پیر بتونه به مرحله بعد صعود کنه:general406:
 

Erfan_Buffon

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,191
لایک‌ها
10,255
محل سکونت
labe marz
دوستان این دوتا ویدیو رو سایت طرفداری با زیر نویس گذاشته کل کل رویس و بوفونه خیلی جالبه!!!
تیکه آخرش رویس به بوفون میگه به نطرت بهترین دروازبان تاریخ کیه میگه اولی رو همه میدونن دومی رو بپرس!!! خیلی عالی بود...
حتما ببینید!!!

Untitled-2.jpg

قسمت اول
قسمت دوم
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

بازی بدی نبود و یووه برتری نصبی به حریف داشت و اگه اشتباه کلینی نبود شاید برتری یووه برای بازی برگشت بهتر هم می شد که نشد :دی

حالا باید منتظر بازی برگشت باشیم تا ببینیم یووه در خانه حریف هم می تونه دورتموند رو زیر فشار بگذاره و با یک برد خفیف 1-0 یا یک تساوی به مرحله بعد صعود کنه ( شده مثل کارتون فوتبالیستا که وسط دو نیمه تموم می شد و در قسمت بعدی باید نتیجه رو دنبال می کردیم خخخخخخ )
 
بالا