برگزیده های پرشین تولز

گفتگوی فروشگاه های اینترنتی ایران

F B I

Registered User
تاریخ عضویت
3 نوامبر 2012
نوشته‌ها
174
لایک‌ها
885
محل سکونت
☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐
نظر در مورد داروخانه آنلاین مثبت سبز
دیشب خرید انجام دادم 1400/01/31 امروز حدود ساعت 12 ظهر پیکشون کالا رو تحویل داد.
فقط بسته بندی (کارتون ) ضعیف هست که اگه دوستان شهرستانی بخوان خرید کنن و پست بخواد براشون بفرسته
به احتمال صدی به نود با اون وحشی بازی های اداره پست ، کارتون بسته پاره میشه
ضمناً یه گزینه بسته بندی محرمانه هم دارن که بهتره این گزینه رو دوستان شهرستانی انتخاب کنن .
تهرانی ها هم که پیک خودشون میاره .
پ.ن: دوستان لطف کنید در مورد خریدهاتون نظر بدید تا بهتر و با اطمینان خرید داشته باشیم.
 

the boy

ستاره پاتوق
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2010
نوشته‌ها
3,211
لایک‌ها
7,248
سلام کسی تا حالا با تاپین کار کرده؟ بسته ها رو مرتب میان دم منزل تحویل می گیرند؟
پست ارسال این بسته ها رو مثل پرداخت در محل دیرتر ارسال میکنه؟ (نسبت به بسته هایی که از دفتر خدماتی ارسال میشه)
یا نه فرقی نداره
 

mohsen2223

Registered User
تاریخ عضویت
2 مارس 2012
نوشته‌ها
749
لایک‌ها
155
سن
36
محل سکونت
زنجان
ممنون این مگه هزینه ارسالو از مشتری نمیگیره یکبارم از ما میگره ؟
دی جی کالا هزینه ارسال برا ۲۰۰ هزار تومن به بالا رایگانه حالا هرچی که باشه از گوشی بگیر تا زیرپایی ماشین
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,215
لایک‌ها
20,093
محل سکونت
اوهایو - دیتون

Mostafa313

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
482
لایک‌ها
638
من فقط یک بار ازش خرید کردم1 سال پیش حدودا , دو عدد تیشرت سفارش دادم یکی از تیشرت ها اوکی بود اما اون یکی خیلی با عکسش فرق داشت , جوری که با خودت میگفتی چه قدر تو تنم خوب باشه , اما وقتی رسید دیدم یه جوریه , طرح همون طرح داخل عکس بود اما انگار یکی 30 بار تنش کرده انداخته تو ماشین لباسشویی و باز درآورده :rolleyes: منم نه زنگ زدم پشتیبانی نه چیزی , چون فروشگاهی که حتی یک بار هم سوتی بده به درد نمیخوره , فروشگاهی فروشگاهه که همیشه بی عیب و نقص باشه:D
همچین فروشگاهی وجود نداره حتی تو بازار
 

Mostafa313

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
482
لایک‌ها
638
چرا از دیجی کالا خرید نکنیم ؟ چرا اکانت دیجی پلاس نخریم ؟

دیجی پلاس کلاهبرداری جدید دیجی کالا !

دیروز 7 شهریور به خاطر عجله داشتن سفارشی در دیجی کالا ثبت کردم فقط به خاطر اینکه با خرید اشتراک دیجی پلاس میشد کالا رو یک روزه تحویل گرفت ! یعنی امروز 8 شهریور
امروز که کالا تحویل نشد هیچی , پشتیبانی انلاین برای بررسی موضوع 40 دقیقه معطل کرده منو و اخر سر هم جواب نداده مجبور شدم دوباره بهش پیام بدم که اینه جوابش !

8ht_124412.png



بعد از این موضوع من زنگ زدم به شماره تماس پشتیبانی , به بنده میگن مشکل رو ارجاع کردیم به بخش مربوطه 24 الی 48 ساعته دیگه با شما تماس میگیرن ! میگم سفارش رو لغو کنیم مبلغ کی برمیگرده میگن 24 الی 48 ساعت ( با توجه به تجربه مرجوعی کالا این زمان و برگردوندن مبلغ زیر یک هفته نیست )
یعنی من برای سفارش فوری یک هزینه اضافی اکانت دیجی پلاس دادم که از بین رفت , دو روز هم باید وقتم گرفته بشه که تازه مشخص بشه جنسی به دست ما میره یا خیر, پولمون رو هم پس بخواییم باید یک هفته حداقل صبر کنیم , کالا رو هم بخوایم مشخص هم نیست کی کالا به دست من برسه اصلا برسه ؟! منم که هر روز خونه نیستم بخوام هر وقت دیجی کالا دوست داشت کالا رو بفرسته !

در هر دو صورت این هزینه خرید اکانت دیجی پلاس چی میشه این وسط ؟ من برای ارسال فوری پول این اشتراک رو دادم ! وقتی شما نمیتونید جنس رو توی موعد مقرر تحویل بدید خیلی بیجا میکنید از مردم پول میگیرید و اشتراک دروغی میفروشید , هیچ سازمان و ارگانی هم نیست نظارت بکنه
نزدیک به 10 میلیون پول من و هزاران سفارش دیگه به همین صورت یک هفته توی حساب دیجی کالا بخوابه یه سودی هم روش بیاد استفاده شو هم ببرن بعد با منت برگردونن اخرش ام بگن عذرمیخوام ! عذرخواهی شد جواب ؟

اگر اعصابتون براتون ارزش داره , اگر وقتتون براتون ارزشمنده , اگر نمیخوایید از شما هم دزدی بشه کالا رو از بیرون بخرید ولی از دیجیکالا کلاهبردار خرید نکنید

دوستان به چه صورت میتونم به اینماد یا مراجع دیگه شکایت کنم از دیجی کالا ؟ الان هزینه ای رو برای ارسال فوری دریافت کردن و کالایی ارسال نشده معلوم هم نیست کی ارسال بشه , به فرض ام تا 48 ساعت اینده ارسال بشه پوله هزینه ارسل فوریش چی میشه ! راهنمایی بفرمایید
فروشگاه آنلاین یک تولید کننده یا یک فروشنده با یه مارکت پلیس مثل دیجی کالا فرق داره
شما باید ببینید اگر کالا ثبت شده در انبار دیجی کالا وتوسط دیجی کالا ارسال میشه سفارش بدین و این موارد تقریبا مشکلی نداشتم
اما سفارشاتی که قراره توسط فروشنده ارسال بشه یا در چند روزاینده گاهی به مشکل خوردم
هر کاری هم بکنید امکان رخ دادن این مشکلات در مارکت پلیس ها هست
 

Mostafa313

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
482
لایک‌ها
638
برای بقیه شکایت میاد ولی اینجا دیگه طرف نفهم هم باشه میدونه از دیجی کالا خرید کرده طرف حسابش من نیستم
ریسک و تهدید شکایت صفر میشه . بقیه سیستم همکاری در فروش حتی مواردی بودی که پول مشتری رو خودم پس دادم :mad:
https://forum.persiantools.com/threads/سوال-در-مورد-همکاری-در-فروش-شکایت-مشتری-❌.947755/
شما الان همکاری در فروش دیجی کالا کار میکنید؟ چطوره؟
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,750
لایک‌ها
14,019
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
شما الان همکاری در فروش دیجی کالا کار میکنید؟ چطوره؟
نه
حتی اگه یه سایت دیگه به همون بزرگی دیجی کالا درست بشه همکاری در فروش بزنه طرفش نمیرم
دیگه با هیچ سایتی که ایرانی باشه کار نمیکنم
همون چند تا دونه سایت کوچیک و با سابقه که خوش حساب بودن همونا برام کافیه
 

AmirHossein.M

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2014
نوشته‌ها
754
لایک‌ها
710
محل سکونت
تهران
فروشگاه آنلاین یک تولید کننده یا یک فروشنده با یه مارکت پلیس مثل دیجی کالا فرق داره
شما باید ببینید اگر کالا ثبت شده در انبار دیجی کالا وتوسط دیجی کالا ارسال میشه سفارش بدین و این موارد تقریبا مشکلی نداشتم
اما سفارشاتی که قراره توسط فروشنده ارسال بشه یا در چند روزاینده گاهی به مشکل خوردم
هر کاری هم بکنید امکان رخ دادن این مشکلات در مارکت پلیس ها هست

فروشنده کالا خود دیجی کالا بود و اصلا این کالا توی بازار موجود نبود ! وگرنه به هیچ وجه از دیجی کالا سفارش نمیدادم ؛ این موضوع ارسال توسط فروشنده ام اصلا اون موقع نبود
، اصل قضیه این بود که ، دیجی کالا برای ارسال 1 روزه پول بیشتر گرفته بود که اکانت دیجی پلاس بفروشه ، ما هم اکانت رو تهیه کردیم اما کالا یک هفته بعد اومد و یه کلاه گشادی به اسم دیجی پلاس گذاشتن سرما اخر هم پول ارسال فوری رو عودت نکردن ، به ای نماد هم شکایت کردم خریدار و فروشنده رو مقابل هم قرار میدن و هیچ رسیدگی وجود نداره ! بعد از خرید کالا هم متوجه شدم گارانتی خود دیجی کالاس و گارانتی گوشی از 6 ماه قبل شروع شده ! وقتی با یک دست هزار هندونه برداری و نتونی مدیریت کنی میشی دیجی کالا ! بدتر از همه اینکه ایده کارای قوی رو هم میدزده ! یه شرکتی هست واردکننده زیورالات از ایتالیاس با دیجی کالا کار میکرد , بعد یه مدت دیجی کالا این شرکتو دور زد خودش رفت مستقیم این محصولات رو وارد کرد :))) خدا میدونه چندتا شرکت و بیزینس دیگه رو اینجوری زمین زده
 

A_M_D

Registered User
تاریخ عضویت
24 آگوست 2014
نوشته‌ها
599
لایک‌ها
288
سن
52
امکان جدید خرید امن شیپور جالبه با تعرفه خیلی کمتر حدود 1 چهارم ایسام
 

soheyl_ir89

Registered User
تاریخ عضویت
1 مارس 2012
نوشته‌ها
862
لایک‌ها
292
محل سکونت
ایران عزیز
سلام دوستان

فروشگاه اینترنتی از ابتدای امسال راه اندازی شده
لباس زنانه، ساعت مچی، کیف لوازم آرایش، زیورآلات، شال و روسری و چند لوازم و ظروف آشپزخانه بیشترین محصولات فروشگاهه.
اپلیکیشن داره و داخل کافه بازار منتشر شده، سایت هم هست و کانال تلگرام و اینستا.

چه طور فروشو بالا ببریم؟
 

MOHAMMAD026_1

مدیر بخش ویژه وب مستر
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2014
نوشته‌ها
5,059
لایک‌ها
8,688
محل سکونت
ROOT
سلام دوستان

فروشگاه اینترنتی از ابتدای امسال راه اندازی شده
لباس زنانه، ساعت مچی، کیف لوازم آرایش، زیورآلات، شال و روسری و چند لوازم و ظروف آشپزخانه بیشترین محصولات فروشگاهه.
اپلیکیشن داره و داخل کافه بازار منتشر شده، سایت هم هست و کانال تلگرام و اینستا.

چه طور فروشو بالا ببریم؟
تبلیغ اینستاگرامی توی این موضوعات که فرمودید بسیار تاثیر میزاره
تو بحث اعتماد سازی هم تا میتونید کار کنید.
 

soheyl_ir89

Registered User
تاریخ عضویت
1 مارس 2012
نوشته‌ها
862
لایک‌ها
292
محل سکونت
ایران عزیز
تبلیغ اینستاگرامی توی این موضوعات که فرمودید بسیار تاثیر میزاره
تو بحث اعتماد سازی هم تا میتونید کار کنید.
خیلی ممنون از شما
توی بحث اعتمادسازی که اشاره کردید و خیلی هم مهم هست؛ تصور کنید خودتون یا عموم کاربران که شاید کاربر حرفه ای نباشن و بیشتر خانم هستن مخاطب این فروشگاه؛ سایت رو باز می کنن، یا اپ رو نصب می کنن روی گوشیشون؛؛؛ اعتماد سازی چه طور باید انجام بشه؟ چه طور اعتماد کاربر جذب میشه؟
با تشکر
 

MOHAMMAD026_1

مدیر بخش ویژه وب مستر
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2014
نوشته‌ها
5,059
لایک‌ها
8,688
محل سکونت
ROOT
خیلی ممنون از شما
توی بحث اعتمادسازی که اشاره کردید و خیلی هم مهم هست؛ تصور کنید خودتون یا عموم کاربران که شاید کاربر حرفه ای نباشن و بیشتر خانم هستن مخاطب این فروشگاه؛ سایت رو باز می کنن، یا اپ رو نصب می کنن روی گوشیشون؛؛؛ اعتماد سازی چه طور باید انجام بشه؟ چه طور اعتماد کاربر جذب میشه؟
با تشکر
خواهش میکنم
اول قبل از بحث اعتماد سازی، اینو بگم من مثلا به عنوان کاربر اگر تبلیغ روی اینستاگرام ببینم، به ترتیب ترجیح میدم مقصد تبلیغ اول پیج باشه، بعد سایت، بعد اگر هیچکدوم ازینا نشد، اپلیکیشن. پیچ اینستاگرام توی خود محیط این برنامه، دم دس تره. همچنین بحث کامنت و ری اکشن کاربرا و در کنارش هایلایت های معرفی محصول و پست های مرتبط به راحتی قابل دسترسه. حتما یه سایت هم در کنارش پیج باشه که همه محصولات با دسته بندی و توضیحات کاملتر و قیمت روز وجود داشته باشه که نیاز نباشه کاربر دایرکت بده و قیمت بپرسه(این پروسه قیمت گیری تو دایرکت هم کلا وقت گیر و مشتری پرونه)
خود پیج هم چون دنبال کننده جذب میکنه، بهتره مرتب حداقل 2 3 روز یکبار استوری داشته باشه
پس بهتره موقع تبلیغ اینستاگرامی، پیجتون رو تبلیغ کنید. بعد از اونجا کاربر رو به سمت سایت و بعد اپلیکیشن هدایت کنید (الان کم پیش میاد مردم اپلیکیشن نصب کنن. بهتره تمرکزتون روی سایت باشه)
تو بحث اعتماد سازی، در پیج های اینستاگرام معمولا اسکرین شات از چت مشتری با فیش واریز میزارن. همچنین عکس از کاغذ رسید مرسوله های ارسال شده توسط پست هم میزارن.
این موضوع اعتماد سازی توی سایت یا اپلیکیشن یکم محدود تره. مرسومش اینه که نماد اعتماد میزارن. ولی شما میتونید در کنارش، کاربر رو به پیج اینستاگرام هدایت کنید که توش یه هایلایت مخصوص اعتماد سازی با محتوا فیش واریز، اسکرین شات از نظر مشتری (و حتی پاسخ شما بهش) و همچنین رسید ارسال مرسوله پستی نیز باشه
 

arespay

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2015
نوشته‌ها
151
لایک‌ها
41
سن
36
با توجه واقعی به کاربر اعتماد سازی ایجاد میشه.حالا به این فکر کنین که توجه واقعی به کاربر یعنی چی؟
جوابتون رو پیدا میکنین
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,215
لایک‌ها
20,093
محل سکونت
اوهایو - دیتون
سلام دوستان

فروشگاه اینترنتی از ابتدای امسال راه اندازی شده
لباس زنانه، ساعت مچی، کیف لوازم آرایش، زیورآلات، شال و روسری و چند لوازم و ظروف آشپزخانه بیشترین محصولات فروشگاهه.
اپلیکیشن داره و داخل کافه بازار منتشر شده، سایت هم هست و کانال تلگرام و اینستا.

چه طور فروشو بالا ببریم؟
تبلیغات در شبکه های اجتماعی خیلی کار سازه و بعدش موتورهای سرچ
 
بالا