• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

✅ بحث و گفتگو بین وبمسترها

Arash365

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2014
نوشته‌ها
861
لایک‌ها
2,434
سن
124
محل سکونت
Goodbye P.T
چرا سایت های تورنت مدام پسوند عوض میکنن ؟
kickass.so :|
.to که قشنگ تر بود

برای اینکه دوست ما ایرانیان هست :دی :general606:

مشکلات قانونی + فیلتر دارن . اگه دقت کنی پسوندهاش هم درب و داغونه . یه پسوندی پیدا میکنه که از دسترس عمریکا دور باشه

مشکلات به حدی هست که سایتی مثل pirate bay فایل .torrent برای دانلود نمیده . فقط Magnet link میده که بگه ما هیچی نداریم این تو :D


.so مال سومالی هست :general509::general509::general509:
 

LordShadows

Registered User
تاریخ عضویت
30 نوامبر 2012
نوشته‌ها
572
لایک‌ها
843
محل سکونت
Tabriz
سلام خدمت دوستان وقت همگی بخیر
دوستان من یه موضوعی ایجاد کرده ام اما چون الان گشتم دیدم اینجا هم تقریبا مرتبط به موضوع من هست بد نیست بنویسم . هم تجربه هامو میگم و هم ایده هامو . البته چون حرف هام زیاد هستن متن موضوعی رو که نوشتمو کپی میکنم :
http://forum.persiantools.com/threads/نظرسنجی-بهترین-روش-های-موفقیت-برای-وبمستران-حتما-شرکت-کنید.640862/

سلام و درود بر تمامی دوستان و همکاران عزیز وقت بخیر .

دوستان عزیز از عنوان معلوم هست که موضوع بحث در رابطه با چه چیزی می باشد .
خب حالا بریم بحث رو یکم معرفی کنم و سپس شروع کنیم :
در ابتدا برای شروع لازم میدانم از تجربیات و موفقیت ها و شکست های خودم به شما بگویم و اینکه چه چیزی باعث شده است تا این بحث را شروع کنم ! ابتدا بد نیست از سوابق خودم بنویسم :
بنده 6 سال هست که در دنیای نت فعال هستم و هر آزمون خطایی که باشد را پشت سر گذاشته ام و تابحال بهترین موفقیت ها و بدترین شکست ها را نیز در دفتر تجربیات خود ثبت کرده ام . فوق دیپلم کامپیوتر و لیسانس مدیریت و دانشجوی mba هستم . هم اکنون به همراه خواهرم که در ترکیه ساکن هست یک فروشگاه اینترنتی داریم ( البته بنده در ایران هستم ) و فعال هستیم که خواهرم به همراه شوهرش به خدمات و ارسال محصولات به مشتریان فعال هستند و من هم به امنیت و مدیریت این کارمون مشغول هستم که جالب هست اینم بدونین که با عشق هکر بودن رشته ی کامپیوتر رو انتخاب کردم و به همین دلیل هم در در امنیت - شبکه - هک بیشتر از هر کاری زبردستم اما دیگه بلک هت بودن رو توبه کرده ام و وایت هت هستم... خلاصه از بحث دور نشم ... الان هم بجز فروشگاه و تحصیلات مشغله ی دیگه ای ندارم و سعی دارم وقت خالی خودم رو به مطالعات بیشتر در نت بپردازم.
تا حدی که لازم به بیان بود از سوابق خودم نوشتم و حال برسیم به علت اینکه چرا خواستم در این انجمن عضو بشم و این بحث رو شروع کنم ! یک کتابی میخوندم که خیلی جالب بود و نوشته بود که :
(( کسانی که فکر میکنند اگر ایده ی خود را پیش شخص دیگری فاش کنند دیگر آن ایده از دستش دزیده میشه و افراد دیگری اون ایده رو شروع به بهره برداری و اجرا میکنند در حالی که چنین نیست هر ایده ای که توسط هر شخصی در ذهن او ساخته می شود تنها آن شخص قادر به اجرا و پیشرفت در آن ایده خواهد بود و دیگران راه پیشرفت وی خواهند بود ... ))
و همین متن بالایی باعث شده است که الان می خواهم چندتا ایده های خودم را که واقعا هم سرمایه های بزرگی برای پیشرفت خودم هستند را با شما در جریان خواهم گذاشت . اول سه تا از ایده های خودم رو که شاید بنظر شما مدرن نیستند اما هر چه باشند ایده های من هستند . اول اینهارو بگم بعد به ادامه ی بحث بپردازم و اینکه هر کسی که این ایده ها رو اجرا کنه و بهره برداری کنه نوش جونش از شیر مادرشم حلال تره . در ضمن هر کدومش رو مختصر توضیح میدهم تا مطالبی که اینجا مینویسم بیشتر نباشند.
1 - ایده ی اولی :‌ شبکه جستجوی حرفه ای : بزارین خیلی راحت بگم تا خوب منظورم رو از این شبکه ی جستجو بهتون برسونم . خیلی از سایت ها هستند که در واقع خبرخوان به حساب میاند مثل شهر خبر و ... و این سایت ها خودتون میدونین که چجور کار میکنند .... اما فرق ایده ی من با این سایت ها در این است : مثلا اگه تو وردپرس بخواهید یه مطلبی بنویسید میتونید تعریف کنید که این مطلب در موتورهای جستجو با چه عنوان و توضیحی نمایش داده شود ! خب بعد اینکه دوسدارید که این مطلبی که نوشتید بجای ایندکس شدن بعد از چند روز یا چند ساعت دیگه در عرض کمتر از چند دقیقه در موتورهای جستجو ایندکس بشه !!!! خب شما میایید در این شبکه ابتدا عنوان و توضیحات و دسته بندی های مرتبط به مطلب خودتون رو تکمیل میکنید و ادرس مطلب خودتون رو ثبت میکنید ...( این خیلی طولانی هست میخام زیاد واردش بشم ) خلاصه این مطلبی که در شبکه ثبت کردید بنام سایت خودتون بعد از چند ثانیه در موتورهای جستجو ایندکس میشه و حتی کاربری که میخاد اون لینک رو کلیک کنه مستقیم وارد سایت شما میشه ! حالا میگید این چه سودی به شبکه جستجو داره و این حرفا ؟‌ خب اول اینکه هر کاربری که به اون سایت میره اولا یه بازدید هم به شبکه ی جستجو حساب میشه ( در واقع پل ارتباط ) و بعد اینکه عین گوگل ادسنس اما متفاوت با اون شما کار میکنید . چجوری ؟ وقتی وبمستر اومد فرم مربوط به مطلبش رو تکمیل کرد و دسته بندی اینا کرد یه گزینه ای خواهد بود که آیا میخواهید در مطالب شما تبلیغات درج شود ؟‌ که شما میتونید تبلیغات متنی اما 100٪ هدفمند انجام بدید . چجوری ؟ اون کاربر میاد کد شبکه ی جستجو رو در سایت خودش قرار میده و هر مطلبی که مینویسه مرتبط با اون مطلب یک تبلیغ متنی با کاراکتر های کم در بالا یا جایی که نه ظاهر مطلب و سایت رو به هم بزنه و نه جایی که تو چشم نباشه! یعنی در جایی از مطلب قرار میگیره که هم کاربر بتونه مشاهده کنه و ... و به ازای هر کلیک هم 50٪ کل مبلغی که شبکه ی جستجو از تبلیغ دهندگان دریافت میکنه به وبمستر نمایش دهنده پرداخت میشه ...... دیگه بیشتر توضیح نمیدم خودتون اگه از اول یبارم بخونین کلا میتونین تجسم کنین که ایده ام چه هستش .... ( بازم دارم میگم هر کدام از دوستان که این ایده های منو اجرا و بهره برداری کنن از شیر مادرشون حلال تره چون شما شاید این ایده ی بنده اجرا و بهره برداری کنید و به سود برسید اما نمیدانید که با این کارتون دارید هزار برابر سودی که از این ایده دریافت میکنید رو به من می رسونید که اینم روش خودشو داره که چجوری سود به من میرسه ! بزارید راه اینم بگم : ایده رو شما اجرا کنید من سعی خواهم کرد ایده ای بهتر و قویتر و برتر از این ایده رو بسازم ! )
بزارید دومین ایده ام رو هم بگم دیگه حرفامو تموم کنم تا به نتیجه برسیم:
2 - ایده دومی :‌ ویدیو بلاگ : این دیگه چیه ؟‌ خب شما میایید یک سیستم وبلاگدهی ایجاد میکنید اما کاربران بجای مطلب نوشتن در وبلاگ های خودشون میان کلیپ و ویدیو و فیلم و ... میزارن .... اینو توضیح نمیدم فقط برین بهش فکر کنین ببینین چه سودی توش هست بزارین راحت بهتون بگم اینکه حساب کنید بعد از اینکه این سیستم وبلاگدهی آماده سرویس دهی شد هیچی نباشه در سه ماهه ی اول حداقل بالای 50هزار کاربر جذب میکنه ؟‌ درسته ؟‌حداقلشو میگما ! این 50 هزار نفر هر ماه کدوم بازم هیچی نباشه 6 تا کلیپ بزارن میشه 300 هزار کلیپ ! یعنی ده هزار کلیپ در روز ! ( این فقط توسط 50هزار کاربر ناچیز هستا ! ) یعنی قبول دارین که این سیستم در سه ماهه ی دوم یعنی بعد از شش ماه سرویس دهی آپاراتی که رتبه الکسای 5 ایران هست رو تو جیب پشتش میزاره ؟ حالا بیایین به کاربران امکانات بدین و این حرفا دیگه میشین زیر 100 جهان و یه مشتری ناز دارین به اسم گوگل که یک دو سه باهاتون تماس میگیره و قیمت های پیشنهادی میلیارد دلاری !!!!! خودشو میگه ....

حالا میگید این داره ایده هاشو میگه چرا خودش اجرا نمیکنه ؟؟؟؟؟ میخام اول اینو ثابت کنم که بیایین ما با هم در کنار هم بهترین ها باشیم ! از گفتن ایده های خودمون به دیگران نترسیم ! خودتون متوجه شدین که اگه همین فردا یکی این ایده های منو اجرا کنه من چه سودی به جیب میزنم ! پس نترسید دوستان ! به هم دیگه کمک کنیم و مشوق هم باشیم ... در دنیایی که زمان لازم برای قرارگرفتن در لیست 100 نفر برتر دنیا ( از همه لحاظ اقتصادی سیاسی قدرتی و ... ) تنها کمتر از 10 روز هست ! چرا ما نتونیم ؟‌ میتونیم فقط با یه روش ! چه روشی ؟‌ اینکه فکر ضربه زدن به هم نوع رو از ذهن خود بندازیم بیرون ! به یکی کمک کنیم تا پیشرفت کنه ده نفر کمکون میکنه تا پیشرفت کنیم .... نمیخام علامه بازی در بیارم ... اما برین رو حرفام فکر کنید تا دست به دست بدیم ....
من اینم بگم که این دوتا ایده های بالا که چیزی نیستن هزاران ایده دارم اما میخواهم زمان بزارم تا از اتلاف زمان های آینده دور باشم . تا اخر شهریور 94 بر روی ایده هام سرمایه گذاری از نوع صرف زمان خواهم کرد و انشالا اخر شهریور 94 بهترین ایده ی خودم رو اجرا میکنم و همین اینجا عرض میکنم خودتون هم شاهد خواهید بود که بعد از شش ماه یعنی قبل از عید 95 ! سایت یا بهتره بگم ایده ی من ! از نظر الکسا بگین میشه زیر 50 دنیا ! از نظرات دیگه بگین میشه جز برترین های دنیا !

حرف ها زیاد هستن انشالا که در نظراتی که دوستان اعلام خواهند کرد همراه با اونها اعلام میکنم .
البته حرف ها و ایده های بنده در مقابل این همه وبمستری که نمونه اش در همین انجمن تشریف دارند چیزی نیست و مطمن هستم ایده های شما شاید بهتر از من هم باشند . باز هم عرض میکنم از ابراز ایده ها و مشورت خواهی دوری نکنیم ... اصلا شاید ایده ای داشته باشید که ده سال زحمت کشیده اید تا به ان ایده برسید ! باز هم ان ایده رو به همه بگید نترسید اصلا اون ایده رو یکی دیگه هم بسازه و استفاده کنه و حتی سودشو ببره اول اینکه یک پیشرفت هزار برابری برای شما خواهد بود تا ایده ی خود رو تقویت کنید و خیلی چیزا ...

امیدوارم توانسته باشم یک همکاری قوی و دوستانه در بین همه ی اعضای محترم شروع کرده باشم تا همگی شاهد بهترین ها باشیم ...

بزارید حرف آخرم رو هم با زبان دوستانه بگم :

تشنه ی نظرات باحالتون هستم حتی اگه تونستین حرف های منو مسخره کنید باز هم نوکرتون هستم اصلا هر چی به ذهنتون میاد بگید باشه ؟ خاکتونم با مراما

دوستان رو حرف هام خوب فکر کنید اگه تونستید صد بار بخونین تا تو ذهنتون حک بشه اگه صد بار بخونین میتونین صدبار ازم اشکال بگیرید و بیشتر نظر بدین

موفق و سربلند باشید ./
http://forum.persiantools.com/threads/نظرسنجی-بهترین-روش-های-موفقیت-برای-وبمستران-حتما-شرکت-کنید.640862/

با تشکر از دوست عزیز sashi24
خلاصه
 

ACUN

Registered User
تاریخ عضویت
27 اکتبر 2014
نوشته‌ها
301
لایک‌ها
253
سن
33
هنوز از دست سايت هاي اسپم راحت نشده وبلاگ هاي اسپم شروع به كار كردن :general306:

رتبه 450 الكسا ايران رو داره اين وبلاگ http://www.alexa.com/siteinfo/downloadahanga.blogsky.com

فكر كنم اينطوري پيش بره گوگل ايران رو ول ميكنه به امون خودش
 

Watch171

Registered User
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
829
لایک‌ها
166
سن
31
محل سکونت
ایران
طراح قالب وردپرس خوب معرفی میکنید ؟؟ واقعا حرفه ای باشه ؟ ( خودم فرهادینا رو قبول دارم زنگ زدم ایمیل زدم جواب نداد 3 4 روزه !! )
 

ACUN

Registered User
تاریخ عضویت
27 اکتبر 2014
نوشته‌ها
301
لایک‌ها
253
سن
33

Watch171

Registered User
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
829
لایک‌ها
166
سن
31
محل سکونت
ایران
میشناسمشون اما من سایت فلت میخوام ( که از عکس تو طراحی کمتر استفاده بشه )
عرفانیکس گرافیکش خوبه و این مزیتشه !
که بدرد من نمیخوره متاسفانه
واسه معرفی ممنونم
 

R_e_z_a

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
2,646
لایک‌ها
1,803
اسکریپت خرید گروهی رایگان ؟(ترجیحا خارجی) چی پیشنهاد میدین ؟
 

miladgraph

همکاربازنشسته
تاریخ عضویت
13 فوریه 2013
نوشته‌ها
3,781
لایک‌ها
6,018
محل سکونت
0098

tissit

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,867
لایک‌ها
1,190
محل سکونت
PazhoheshKade.Ir
دلیل اصلیش اینه ، وبمسترها مون دانش کافی ندارن .
بله.اما گاها از بزرگان هم که دارند چندین سال فعالیت می کنند،چیز هایی می بینیم عجیب...

خدا رو شکر که من یکی وبمستر نیستم:D
سیاوش خان...:دی
ما هم نیستیم فقط وب مستر ها رو دوست داریم
 

Quen

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
10 دسامبر 2009
نوشته‌ها
2,319
لایک‌ها
3,806
محل سکونت
شهر گناه
دوستانی که میخوان نماد بگیرن هزینه هاش به این شکل هست:

35 تومن تاییدیه آدرس (هنوز برا من هیچ نامه ای نیومده و مشخصات ارسال هم نزده! چه موقع میاد معلوم نیست!!)
13 تومن گواهی امضا
5 تومن هزینه پست
2 تومن هزینه کپی برابر اصل و ...

تا حالا 55 تومن شده حدودا... فکر نکنم هزینه دیگه ای داشته باشه
--------------------
یک درگاه پرداخت هم راه انداختم (با استفاده از اسکریپت حساس کامپیوتر) فعلا فقط مونده اتمام کارهای بانکیش و گرفتن رمز !!!!
http://www.civilcalculator.ir/payment/
------------
یک خط اختصاصی 5000 هم خریداری کردم برای سامانه پیامکی سایت و منشی پیامکی و غیره
 
Last edited:

k-boy

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2012
نوشته‌ها
5,616
لایک‌ها
7,060
محل سکونت
جنگل آسفالت
دامنه هایی ک نیاز ب مجوز فرهنگ و ارشاد دارن چطوری باید ثبتشون کرد؟
باید رفت وزارت فرهنگ و ارشاد مجوز گرفت؟
 

MihanV

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
29 جولای 2010
نوشته‌ها
11,979
لایک‌ها
30,423
محل سکونت
کرج
دامنه هایی ک نیاز ب مجوز فرهنگ و ارشاد دارن چطوری باید ثبتشون کرد؟
باید رفت وزارت فرهنگ و ارشاد مجوز گرفت؟

همینجوری مجوز نمیدن که ...
شرایط مجوز هر کار فرق میکنه و معمولا خیلی سخت هست مجوز از ارشاد گرفتن
 

rezatak6

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2014
نوشته‌ها
3,311
لایک‌ها
1,906
سلام
نظرتون در مورد 50 كليك 1 دلار براي آي پي ايران چيه؟
خوبه؟
يا بدرد نميخوره؟
 
بالا