• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

✅ بحث و گفتگو بین وبمسترها

aalireza439

کاربر فعال وب مسترها
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2009
نوشته‌ها
3,563
لایک‌ها
7,670
محل سکونت
Golestan
واقعا مزخرفترین وب مستر هارو تو ایران داریم...(قصد بی احترامی به کسی ندارم)
یعنی حاضرن آدم بکشن تا سایتشون به در آمد برسه یا رنکش فلان بشه...
طرف اومده 1 ساعت وقت مارو گرفته (به عنوان نویسنده) که بانک اطلاعاتی مطالب مارو رو برای سایت خودش برداره...
یا تو همین فروم همه منتظرن که یکی ادرس سایتش رو بده سریع ریپورت کنن.که چی آخرش؟!
واقعا آدم بعضی وقتا خسته می شه و حالش از کار کردن تو وب به هم می خوره...
دلیل اصلیش اینه ، وبمسترها مون دانش کافی ندارن .
 

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,902
لایک‌ها
15,990
محل سکونت
@takhfif_100
در مورد خروجی اکسل، فایل txt رو تو یکی از این سامانه های پیامک ایمپورت کن، بعدش از شماره ها خروجی اکسل بگیر!! :D
سامانه دمو دار سراغ دارید ؟
 

janjalha

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2014
نوشته‌ها
58
لایک‌ها
7
سن
29
سلام بچه ها ... خوب هستید؟
نویسنده برای سایت تفریحی - خبری میخوام
تعداد پست در حدود 5 - 10 تا هست و پستی 200 تومن
و پست ها کپی با کمی تغییر هستند و پست های دائم همه روزه هم باید گذاشته بشه مثلا فال روزانه ، عناوین روزنامه های روز ، نرخ ارز و...
 

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,902
لایک‌ها
15,990
محل سکونت
@takhfif_100
دوستان اسکریپت ندارید که شماره ها رو بهش بدیم و بخودش جلوی تگ TEL;CELL بزاره شماره ها رو ؟

fn رو هم به ترتیب بیاره مثلا javad1 , javad 2 و ...

BEGIN:VCARD
FN:javad
TEL;CELL: 0936
END:VCARD
 

Hooayra

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2013
نوشته‌ها
82
لایک‌ها
35
چرا سایت های تورنت مدام پسوند عوض میکنن ؟
kickass.so :|
.to که قشنگ تر بود
 

haftir

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2011
نوشته‌ها
1,100
لایک‌ها
470
برادران وبمستر ، گیر یک عدید سایت دانلود مستند خارجی با کیفیت مطلوب هستم .:D با تشکر
 

aalireza439

کاربر فعال وب مسترها
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2009
نوشته‌ها
3,563
لایک‌ها
7,670
محل سکونت
Golestan
چرا سایت های تورنت مدام پسوند عوض میکنن ؟
kickass.so :|
.to که قشنگ تر بود
به خاطر اینکه توسط ISP های مختلف به خاطر قانون کپی رایت بلاک میشن (مثل همون فیلتر خودمون).
گوگل هم اونها رو از نتایج حذف میکنه . (بینگ کمتر حساسه)
 

aalireza439

کاربر فعال وب مسترها
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2009
نوشته‌ها
3,563
لایک‌ها
7,670
محل سکونت
Golestan

AhangCity.CoM

Registered User
تاریخ عضویت
16 آگوست 2012
نوشته‌ها
2,446
لایک‌ها
1,907
محل سکونت
Las Vegas
عکس + واتر مارک
تگ مناسب
افزونه ی سئو
آپلود
پست اختصاصی
پس وی پی اس برا چی هست نمی خواد که خودش اپلود کنه
بعدشم هنوز نیو یوزری مشخصه قیمت دستت نیست اینجا از این خبرا نیست :general602::general601:
 

originalfile

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2014
نوشته‌ها
138
لایک‌ها
19
سن
61
پس وی پی اس برا چی هست نمی خواد که خودش اپلود کنه
بعدشم هنوز نیو یوزری مشخصه قیمت دستت نیست اینجا از این خبرا نیست :general602::general601:
:D
بعد شما فکر کن این یوزر چندممه !
 

originalfile

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2014
نوشته‌ها
138
لایک‌ها
19
سن
61
یه چندتا یوزر شبیه همین دیدم ولی حالا یوزر 20تم هم که باشه قیمت دستت نیست :|
عزیز من مجبورت نکردم که سفارش بدی
قیمت پرسیدی قیمت دادم
هستن بچه دبیرستانی هایی که از روی بیکاری میان مینویسن
ولی اگه دنبال نویسنده ی خوب باشی نرخش اینه
 

polad alemdar

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2014
نوشته‌ها
75
لایک‌ها
88
محل سکونت
insanlarin kalbi
سلام خدمت دوستان وقت همگی بخیر
دوستان من یه موضوعی ایجاد کرده ام اما چون الان گشتم دیدم اینجا هم تقریبا مرتبط به موضوع من هست بد نیست بنویسم . هم تجربه هامو میگم و هم ایده هامو . البته چون حرف هام زیاد هستن متن موضوعی رو که نوشتمو کپی میکنم :
http://forum.persiantools.com/threa...ی-موفقیت-برای-وبمستران-حتما-شرکت-کنید.640862/

سلام و درود بر تمامی دوستان و همکاران عزیز وقت بخیر .

دوستان عزیز از عنوان معلوم هست که موضوع بحث در رابطه با چه چیزی می باشد .
خب حالا بریم بحث رو یکم معرفی کنم و سپس شروع کنیم :
در ابتدا برای شروع لازم میدانم از تجربیات و موفقیت ها و شکست های خودم به شما بگویم و اینکه چه چیزی باعث شده است تا این بحث را شروع کنم ! ابتدا بد نیست از سوابق خودم بنویسم :
بنده 6 سال هست که در دنیای نت فعال هستم و هر آزمون خطایی که باشد را پشت سر گذاشته ام و تابحال بهترین موفقیت ها و بدترین شکست ها را نیز در دفتر تجربیات خود ثبت کرده ام . فوق دیپلم کامپیوتر و لیسانس مدیریت و دانشجوی mba هستم . هم اکنون به همراه خواهرم که در ترکیه ساکن هست یک فروشگاه اینترنتی داریم ( البته بنده در ایران هستم ) و فعال هستیم که خواهرم به همراه شوهرش به خدمات و ارسال محصولات به مشتریان فعال هستند و من هم به امنیت و مدیریت این کارمون مشغول هستم که جالب هست اینم بدونین که با عشق هکر بودن رشته ی کامپیوتر رو انتخاب کردم و به همین دلیل هم در در امنیت - شبکه - هک بیشتر از هر کاری زبردستم اما دیگه بلک هت بودن رو توبه کرده ام و وایت هت هستم... خلاصه از بحث دور نشم ... الان هم بجز فروشگاه و تحصیلات مشغله ی دیگه ای ندارم و سعی دارم وقت خالی خودم رو به مطالعات بیشتر در نت بپردازم.
تا حدی که لازم به بیان بود از سوابق خودم نوشتم و حال برسیم به علت اینکه چرا خواستم در این انجمن عضو بشم و این بحث رو شروع کنم ! یک کتابی میخوندم که خیلی جالب بود و نوشته بود که :
(( کسانی که فکر میکنند اگر ایده ی خود را پیش شخص دیگری فاش کنند دیگر آن ایده از دستش دزیده میشه و افراد دیگری اون ایده رو شروع به بهره برداری و اجرا میکنند در حالی که چنین نیست هر ایده ای که توسط هر شخصی در ذهن او ساخته می شود تنها آن شخص قادر به اجرا و پیشرفت در آن ایده خواهد بود و دیگران راه پیشرفت وی خواهند بود ... ))
و همین متن بالایی باعث شده است که الان می خواهم چندتا ایده های خودم را که واقعا هم سرمایه های بزرگی برای پیشرفت خودم هستند را با شما در جریان خواهم گذاشت . اول سه تا از ایده های خودم رو که شاید بنظر شما مدرن نیستند اما هر چه باشند ایده های من هستند . اول اینهارو بگم بعد به ادامه ی بحث بپردازم و اینکه هر کسی که این ایده ها رو اجرا کنه و بهره برداری کنه نوش جونش از شیر مادرشم حلال تره . در ضمن هر کدومش رو مختصر توضیح میدهم تا مطالبی که اینجا مینویسم بیشتر نباشند.
1 - ایده ی اولی :‌ شبکه جستجوی حرفه ای : بزارین خیلی راحت بگم تا خوب منظورم رو از این شبکه ی جستجو بهتون برسونم . خیلی از سایت ها هستند که در واقع خبرخوان به حساب میاند مثل شهر خبر و ... و این سایت ها خودتون میدونین که چجور کار میکنند .... اما فرق ایده ی من با این سایت ها در این است : مثلا اگه تو وردپرس بخواهید یه مطلبی بنویسید میتونید تعریف کنید که این مطلب در موتورهای جستجو با چه عنوان و توضیحی نمایش داده شود ! خب بعد اینکه دوسدارید که این مطلبی که نوشتید بجای ایندکس شدن بعد از چند روز یا چند ساعت دیگه در عرض کمتر از چند دقیقه در موتورهای جستجو ایندکس بشه !!!! خب شما میایید در این شبکه ابتدا عنوان و توضیحات و دسته بندی های مرتبط به مطلب خودتون رو تکمیل میکنید و ادرس مطلب خودتون رو ثبت میکنید ...( این خیلی طولانی هست میخام زیاد واردش بشم ) خلاصه این مطلبی که در شبکه ثبت کردید بنام سایت خودتون بعد از چند ثانیه در موتورهای جستجو ایندکس میشه و حتی کاربری که میخاد اون لینک رو کلیک کنه مستقیم وارد سایت شما میشه ! حالا میگید این چه سودی به شبکه جستجو داره و این حرفا ؟‌ خب اول اینکه هر کاربری که به اون سایت میره اولا یه بازدید هم به شبکه ی جستجو حساب میشه ( در واقع پل ارتباط ) و بعد اینکه عین گوگل ادسنس اما متفاوت با اون شما کار میکنید . چجوری ؟ وقتی وبمستر اومد فرم مربوط به مطلبش رو تکمیل کرد و دسته بندی اینا کرد یه گزینه ای خواهد بود که آیا میخواهید در مطالب شما تبلیغات درج شود ؟‌ که شما میتونید تبلیغات متنی اما 100٪ هدفمند انجام بدید . چجوری ؟ اون کاربر میاد کد شبکه ی جستجو رو در سایت خودش قرار میده و هر مطلبی که مینویسه مرتبط با اون مطلب یک تبلیغ متنی با کاراکتر های کم در بالا یا جایی که نه ظاهر مطلب و سایت رو به هم بزنه و نه جایی که تو چشم نباشه! یعنی در جایی از مطلب قرار میگیره که هم کاربر بتونه مشاهده کنه و ... و به ازای هر کلیک هم 50٪ کل مبلغی که شبکه ی جستجو از تبلیغ دهندگان دریافت میکنه به وبمستر نمایش دهنده پرداخت میشه ...... دیگه بیشتر توضیح نمیدم خودتون اگه از اول یبارم بخونین کلا میتونین تجسم کنین که ایده ام چه هستش .... ( بازم دارم میگم هر کدام از دوستان که این ایده های منو اجرا و بهره برداری کنن از شیر مادرشون حلال تره چون شما شاید این ایده ی بنده اجرا و بهره برداری کنید و به سود برسید اما نمیدانید که با این کارتون دارید هزار برابر سودی که از این ایده دریافت میکنید رو به من می رسونید که اینم روش خودشو داره که چجوری سود به من میرسه ! بزارید راه اینم بگم : ایده رو شما اجرا کنید من سعی خواهم کرد ایده ای بهتر و قویتر و برتر از این ایده رو بسازم ! )
بزارید دومین ایده ام رو هم بگم دیگه حرفامو تموم کنم تا به نتیجه برسیم:
2 - ایده دومی :‌ ویدیو بلاگ : این دیگه چیه ؟‌ خب شما میایید یک سیستم وبلاگدهی ایجاد میکنید اما کاربران بجای مطلب نوشتن در وبلاگ های خودشون میان کلیپ و ویدیو و فیلم و ... میزارن .... اینو توضیح نمیدم فقط برین بهش فکر کنین ببینین چه سودی توش هست بزارین راحت بهتون بگم اینکه حساب کنید بعد از اینکه این سیستم وبلاگدهی آماده سرویس دهی شد هیچی نباشه در سه ماهه ی اول حداقل بالای 50هزار کاربر جذب میکنه ؟‌ درسته ؟‌حداقلشو میگما ! این 50 هزار نفر هر ماه کدوم بازم هیچی نباشه 6 تا کلیپ بزارن میشه 300 هزار کلیپ ! یعنی ده هزار کلیپ در روز ! ( این فقط توسط 50هزار کاربر ناچیز هستا ! ) یعنی قبول دارین که این سیستم در سه ماهه ی دوم یعنی بعد از شش ماه سرویس دهی آپاراتی که رتبه الکسای 5 ایران هست رو تو جیب پشتش میزاره ؟ حالا بیایین به کاربران امکانات بدین و این حرفا دیگه میشین زیر 100 جهان و یه مشتری ناز دارین به اسم گوگل که یک دو سه باهاتون تماس میگیره و قیمت های پیشنهادی میلیارد دلاری !!!!! خودشو میگه ....

حالا میگید این داره ایده هاشو میگه چرا خودش اجرا نمیکنه ؟؟؟؟؟ میخام اول اینو ثابت کنم که بیایین ما با هم در کنار هم بهترین ها باشیم ! از گفتن ایده های خودمون به دیگران نترسیم ! خودتون متوجه شدین که اگه همین فردا یکی این ایده های منو اجرا کنه من چه سودی به جیب میزنم ! پس نترسید دوستان ! به هم دیگه کمک کنیم و مشوق هم باشیم ... در دنیایی که زمان لازم برای قرارگرفتن در لیست 100 نفر برتر دنیا ( از همه لحاظ اقتصادی سیاسی قدرتی و ... ) تنها کمتر از 10 روز هست ! چرا ما نتونیم ؟‌ میتونیم فقط با یه روش ! چه روشی ؟‌ اینکه فکر ضربه زدن به هم نوع رو از ذهن خود بندازیم بیرون ! به یکی کمک کنیم تا پیشرفت کنه ده نفر کمکون میکنه تا پیشرفت کنیم .... نمیخام علامه بازی در بیارم ... اما برین رو حرفام فکر کنید تا دست به دست بدیم ....
من اینم بگم که این دوتا ایده های بالا که چیزی نیستن هزاران ایده دارم اما میخواهم زمان بزارم تا از اتلاف زمان های آینده دور باشم . تا اخر شهریور 94 بر روی ایده هام سرمایه گذاری از نوع صرف زمان خواهم کرد و انشالا اخر شهریور 94 بهترین ایده ی خودم رو اجرا میکنم و همین اینجا عرض میکنم خودتون هم شاهد خواهید بود که بعد از شش ماه یعنی قبل از عید 95 ! سایت یا بهتره بگم ایده ی من ! از نظر الکسا بگین میشه زیر 50 دنیا ! از نظرات دیگه بگین میشه جز برترین های دنیا !

حرف ها زیاد هستن انشالا که در نظراتی که دوستان اعلام خواهند کرد همراه با اونها اعلام میکنم .
البته حرف ها و ایده های بنده در مقابل این همه وبمستری که نمونه اش در همین انجمن تشریف دارند چیزی نیست و مطمن هستم ایده های شما شاید بهتر از من هم باشند . باز هم عرض میکنم از ابراز ایده ها و مشورت خواهی دوری نکنیم ... اصلا شاید ایده ای داشته باشید که ده سال زحمت کشیده اید تا به ان ایده برسید ! باز هم ان ایده رو به همه بگید نترسید اصلا اون ایده رو یکی دیگه هم بسازه و استفاده کنه و حتی سودشو ببره اول اینکه یک پیشرفت هزار برابری برای شما خواهد بود تا ایده ی خود رو تقویت کنید و خیلی چیزا ...

امیدوارم توانسته باشم یک همکاری قوی و دوستانه در بین همه ی اعضای محترم شروع کرده باشم تا همگی شاهد بهترین ها باشیم ...

بزارید حرف آخرم رو هم با زبان دوستانه بگم :

تشنه ی نظرات باحالتون هستم حتی اگه تونستین حرف های منو مسخره کنید باز هم نوکرتون هستم اصلا هر چی به ذهنتون میاد بگید باشه ؟ خاکتونم با مراما

دوستان رو حرف هام خوب فکر کنید اگه تونستید صد بار بخونین تا تو ذهنتون حک بشه اگه صد بار بخونین میتونین صدبار ازم اشکال بگیرید و بیشتر نظر بدین

موفق و سربلند باشید ./
http://forum.persiantools.com/threa...ی-موفقیت-برای-وبمستران-حتما-شرکت-کنید.640862/

با تشکر از دوست عزیز sashi24
 

siavashx

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2014
نوشته‌ها
3,759
لایک‌ها
6,667
محل سکونت
خورآسان
واقعا مزخرفترین وب مستر هارو تو ایران داریم...(قصد بی احترامی به کسی ندارم)
یعنی حاضرن آدم بکشن تا سایتشون به در آمد برسه یا رنکش فلان بشه...
طرف اومده 1 ساعت وقت مارو گرفته (به عنوان نویسنده) که بانک اطلاعاتی مطالب مارو رو برای سایت خودش برداره...
یا تو همین فروم همه منتظرن که یکی ادرس سایتش رو بده سریع ریپورت کنن.که چی آخرش؟!
واقعا آدم بعضی وقتا خسته می شه و حالش از کار کردن تو وب به هم می خوره...
خدا رو شکر که من یکی وبمستر نیستم:D
 

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,902
لایک‌ها
15,990
محل سکونت
@takhfif_100
اقا این ارور پدرسگ مربوط به یاهو چطور حل میشه ؟؟
Checking virtual IP servers...
[VIP Raw] Connecting to Virtual IP server 66.196.120.43... [PASSED]
[VIP Raw] Sending HTTP request to the server... [PASSED]
[VIP Raw] Receiving response... [PASSED]
[VIP Raw] Checking HTTP response code... [PASSED]
[VIP Raw] Parsing connection server IP address... [PASSED]
[VIP Raw] Connecting to Virtual IP server 66.196.112.212... [PASSED]
[VIP Raw] Sending HTTP request to the server... [PASSED]
[VIP Raw] Receiving response... [PASSED]
[VIP Raw] Checking HTTP response code... [PASSED]
[VIP Raw] Parsing connection server IP address... [PASSED]
[VIP Raw] PASSED *** 66.196.114.116 ***

Checking connection servers...
[CS Raw] Connecting to connection server port '5050'... [FAILED]
*** 'COMPONENT_TYPE_YCP' YCPError: 'FND.0203' ***
[CS Raw] Connecting to connection server port '80'... [PASSED]
[CS Raw] Sending port check command... [FAILED]
*** 'COMPONENT_TYPE_YCP' YCPError: 'FND.0000' ***
[CS Raw] Connecting to connection server port '23'... [FAILED]
*** 'COMPONENT_TYPE_YCP' YCPError: 'FND.0203' ***
[CS Raw] FAILED
*** 'COMPONENT_TYPE_YCP' YCPError: 'PortSelector::AllPortsFailed' ***


Checking HTTP virtual IP servers...
[VIP Http] Connecting to HTTP Virtual IP server 66.196.112.223... [PASSED]
[VIP Http] Sending HTTP request to the server... [PASSED]
[VIP Http] Receiving response... [PASSED]
[VIP Http] Checking HTTP response code... [PASSED]
[VIP Http] Parsing HTTP connection server IP address... [PASSED]
[VIP Http] Connecting to HTTP Virtual IP server 66.196.112.223... [PASSED]
[VIP Http] Sending HTTP request to the server... [PASSED]
[VIP Http] Receiving response... [PASSED]
[VIP Http] Checking HTTP response code... [PASSED]
[VIP Http] Parsing HTTP connection server IP address... [PASSED]
[VIP Http] PASSED *** 66.196.114.230 ***

Checking HTTP connection servers...
[CS Http] Resolving host name 66.196.114.230... [PASSED]
[CS Http] Connecting to HTTP connection server 66.196.114.230... [PASSED]
[CS Http] Sending HTTP request to the server... [PASSED]
[CS Http] Receiving response...
 
بالا