• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

✅ بحث و گفتگو بین وبمسترها

MR-S

Registered User
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2013
نوشته‌ها
4,438
لایک‌ها
7,680
کسی میتونه این قالب رو رسپانسیو کنه؟ مربوط به یک اسکریپت هست.
هزینه رو پ.خ کنید.
 

فایل های ضمیمه

  • theme.zip
    81.3 KB · نمایش ها: 40

MR-S

Registered User
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2013
نوشته‌ها
4,438
لایک‌ها
7,680
کسی میتونه این قالب رو رسپانسیو کنه؟ مربوط به یک اسکریپت هست.
هزینه رو پ.خ کنید.
آهای 16 نفری که اینو دانلود کردید یکیتون نمیتونه این بی صاحابو ریسپانسیو کنه؟:D
 

فلک زده

Registered User
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2014
نوشته‌ها
587
لایک‌ها
2,917
سن
42
ای روزگار ... کاش من یه چند میلیون دستم بود یه سایتی میزدم ایران رو میترکوندم میزاشتم کنار ... چه وضعشه آخه این همه سایت کپی کاری از روی هم دیگه !
 

Ehsan_king99

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2011
نوشته‌ها
2,569
لایک‌ها
6,516
محل سکونت
هرمزگان
ای روزگار ... کاش من یه چند میلیون دستم بود یه سایتی میزدم ایران رو میترکوندم میزاشتم کنار ... چه وضعشه آخه این همه سایت کپی کاری از روی هم دیگه !
خیلیا مثه شما فکر کردن و اتفاقن چندین میلیون داشتن و خرج کردن . نتیجه ش هم شد از دست دادن پولشون . همینجور الکی نیست که:general509:


--------------------------------


پکیج برنامه نویسی آندروید نیک آندروید دوستانی که میخوان پ.خ بدن(قیمت کل90ت) . درحال حاضر 4نفریم .:android06:
 
Last edited:

rizak

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2014
نوشته‌ها
855
لایک‌ها
704
سن
34
یه مشت دروغ؟
میشه بیشتر توضیح بدی؟
خودت میدونی دیگه چرا میپرسی؟
میخوای بحث کنی اما شرمنده هرکسی نظر خودشو داره و از نظر من اینا همش خرافاته و دروغ برای سو استفاده از مردم شریف ایران :)
 

rizak

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2014
نوشته‌ها
855
لایک‌ها
704
سن
34
ای روزگار ... کاش من یه چند میلیون دستم بود یه سایتی میزدم ایران رو میترکوندم میزاشتم کنار ... چه وضعشه آخه این همه سایت کپی کاری از روی هم دیگه !
چند میلیون مثلا؟
 

rizak

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2014
نوشته‌ها
855
لایک‌ها
704
سن
34
خیلیا مثه شما فکر مردن و اتفاقن چندین میلیون داشتن و خرج کردن . نتیجه ش هم شد از دست دادن پولشون . همینجور الکی نیست که:general509:


--------------------------------


پکیج برنامه نویسی آندروید نیک آندروید دوستانی که میخوان پ.خ بدن(قیمت کل90ت) . درحال حاضر 4نفریم .:android06:
خیلی ها هم رسیدن به موفقیت
اتفاقا اینترنت ایران با بقیه نقاط دنیا فرق داره و کاملا الکی هست فقط کافیه پول داشته باشی تا موفق بشی
 

modireayandeh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
7
سن
45
گفتگو با علی رضایی آشتیانی مدیر بازاریابی دیجی‌ کالا



دیجی‌کالا یکی از موفق‌ترین کسب و کارهای اینترنتی است که در کشورمان فعالیت می‌کند و بیشتر ما از این فروشگاه خرید کرده‌ایم و یا از مطالب آن برای انتخاب گجت‌های الکترونیکی استفاده کرده‌ایم. همین موفقیت دیجی‌کالا بهانه‌ای شد تا با «علی رضایی آشتیانی»، مدیر ارتباطات و بازاریابی دیجی‌کالا در مورد رمز و راز موفقیت این وب‌سایت به صحبت بنشینیم.

آشتیانی، فوق لیسانس MBE‌ از دانشگاه امیرکبیر و مدرک MBA از دانشگاه برلین دارد و در حال حاضر مدیر ارتباطات و بازاریابی دیجی‌کالا است.

۱) آقای رضایی آشتیانی شما به عنوان مدیر بازاریابی دیجی‌کالا، این شرکت را چگونه معرفی می‌کنید؟
دیجی‌کالا با هدف ایجاد و گسترش خرید با هوش، انتخاب‌های متنوع و خدمات به روز، تلاش می‌کند تجربه لذت‌بخشی از خرید آنلاین را برای مشتریان ایجاد کند.

۲) دیجی‌کالا یکی از نمونه‌های موفق تجارت الکترونیک وطنی است، از نظر بازاریابی چه چیزی را عامل این موفقیت می‌بینید؟
تولید محتوای تخصصی با کیفیت و استاندارد بالا، به شکل‌های مختلف متن، عکس و ویدئو از راهبردهای اصلی تیم دیجی‌کالا است. راهبرد دیگر ما توانمندسازی مشتری و مشتری‌مداری است که تلاش می‌کنیم با خلق ارزش‌هایی مانند خلاقیت و نوآوری، کار گروهی، جذب نیروی شایسته و سخت‌کوشی به این هدف نائل شویم.

۳)به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت دیجی‌کالا تمرکز بر بازاریابی محتوایی است، به نظر شما محتوا در موفقیت فروشگاه اینترنتی شما تا چه حد اهمیت دارد؟

اولین گام‌های دیجی‌کالا در طراحی مدل تجاری، بیشتر به تولید محتوای غنی و مفید و به زبان فارسی پرداختیم که باعث جذب هرچه بیشتر بازدیدکنندگان سایت شد. شاید بتوان گفت تولید محتوای تخصصی و بی‌طرفانه که مورد استقبال کاربران قرار گرفت، مهم‌ترین عاملی بود که دیجی‌کالا را به شرایط موفق امروزی نزدیک کرد. ما همچنان بر روی کیفیت محتوای وب‌سایت تأکید می‌کنیم و این هدف را ادامه می‌دهیم.

۴) آقای آشتیانی در مورد روش‌های تبلیغاتی دیجی‌کالا کمی توضیح دهید، با توجه به اینکه این روزها شاهد تبلیغات محیطی دیجی‌کالا نیز هستیم این سوال پیش می آید که اصولا یک فروشگاه اینترنتی چه نیازی به تبلیغات محیطی دارد؟
ما در حال حاضر با توجه به گسترش گروه‌های محصولی جدید و حجم فعالیت‌ها، قصد داریم علاوه بر اطلاع‌رسانی به کاربران اینترنتی درباره افزایش تنوع کالاها، به سایر افراد نیز این خدمات را معرفی کنیم. تلاشمان این است که تمامی افرادی که خرید سنتی هم دارند یک‌بار با خرید اینترنتی مواجه شوند و با داشتن تجربه خرید و کاربری دل‌پذیر از دیجی‌کالا به‌صورت مداوم از خدمات ما استفاده کنند.

۵) قیمت‌گذاری یکی از عوامل مهمی است که مشتری حساسیت بالایی روی آن نشان می‌دهد، سیاست‌های قیمت‌گذاری دیجی‌کالا چگونه است؟
ما با توجه به درک نگرش و نیاز مشتریان، حساسیت زیادی در انتخاب کالاها داریم و شاخص‌هایی مانند اصل بودن کالا، واردکننده و گارانتی معتبر کالا و میزان تقاضا را برای انتخاب کالاها مدنظر قرار می‌دهیم. علاوه بر این‌ها از خدماتی مانند ضمانت هفت روز تعویض کالا، تحویل رایگان کالاها در شهرهای تهران اصفهان گیلان مازندران (و به‌زودی سایر شهرها) هم برای مشتری در نظر گرفته‌ایم. با تمامی این خدمات، بخشی به نام «تضمین بهترین قیمت» نیز در نظر گرفته‌ایم؛ در این بخش اگر پس از خرید از دیجی‌کالا، مشتری با فروشگاهی مواجه شد که همان کالا را با شرایط یکسان و قیمتی پایین‌تر ارائه می‌دهد، می‌تواند درخواست استفاده از «ضمانت بهترین قیمت» را ارسال و در صورت تائید، اختلاف قیمت آن را به‌طور کامل از ما دریافت کند.

۶) یکی از سوالاتی که در مورد دیجی‌کالا مطرح است برنامه توسعه محصولات دیجی‌کالاست؛ اصولا چیزی که از نام دیجی‌کالا به ذهن متبادر می‌شود فروشگاه محصولات دیجیتالی است، ولی دیجی‌کالا محصولات متنوعی مثل کتاب و وسایل ورزشی هم در سبد خود دارد، چه چیزی باعث این نوع تنوع محصول شده است؟
دیجی‌کالا در ابتدا با فروش کالاهای دیجیتال (موبایل و دوربین) شروع به کار کرد و پس‌ازآن، گروه‌های جدید محصولات دیجیتال را به سبد کالاهای عرضه‌شده اضافه کرد تا اینکه توانست تمام کالاهای دیجیتال را پوشش دهد. س‍پس در سیاست‌گذاری جدید و با توجه به اهداف فروش، از فروش کالاهای دیجیتال به فروش اینترنتی و دیجیتال کالاها تغییر شیوه داد. ما قصد داریم تمامی کالاهایی که امکان عرضه آنلاین دارند را تا آخر امسال به دسته‌های محصولی خود اضافه کنیم و به‌طور متوسط در هرماه یک یا دودسته را معرفی خواهیم کرد.

صمیمانه از اینکه در این گفتگو با ما همراه بودید متشکریم، امیدواریم سایت دیجی کالا در عرصه جهانی نیز موفقیت های چشم گیری کسب کند و مایه افتخار ایرانیان باشد.
 

ehsanina

Registered User
تاریخ عضویت
9 جولای 2013
نوشته‌ها
902
لایک‌ها
335
گفتگو با علی رضایی آشتیانی مدیر بازاریابی دیجی‌ کالا



دیجی‌کالا یکی از موفق‌ترین کسب و کارهای اینترنتی است که در کشورمان فعالیت می‌کند و بیشتر ما از این فروشگاه خرید کرده‌ایم و یا از مطالب آن برای انتخاب گجت‌های الکترونیکی استفاده کرده‌ایم. همین موفقیت دیجی‌کالا بهانه‌ای شد تا با «علی رضایی آشتیانی»، مدیر ارتباطات و بازاریابی دیجی‌کالا در مورد رمز و راز موفقیت این وب‌سایت به صحبت بنشینیم.

آشتیانی، فوق لیسانس MBE‌ از دانشگاه امیرکبیر و مدرک MBA از دانشگاه برلین دارد و در حال حاضر مدیر ارتباطات و بازاریابی دیجی‌کالا است.

۱) آقای رضایی آشتیانی شما به عنوان مدیر بازاریابی دیجی‌کالا، این شرکت را چگونه معرفی می‌کنید؟
دیجی‌کالا با هدف ایجاد و گسترش خرید با هوش، انتخاب‌های متنوع و خدمات به روز، تلاش می‌کند تجربه لذت‌بخشی از خرید آنلاین را برای مشتریان ایجاد کند.

۲) دیجی‌کالا یکی از نمونه‌های موفق تجارت الکترونیک وطنی است، از نظر بازاریابی چه چیزی را عامل این موفقیت می‌بینید؟
تولید محتوای تخصصی با کیفیت و استاندارد بالا، به شکل‌های مختلف متن، عکس و ویدئو از راهبردهای اصلی تیم دیجی‌کالا است. راهبرد دیگر ما توانمندسازی مشتری و مشتری‌مداری است که تلاش می‌کنیم با خلق ارزش‌هایی مانند خلاقیت و نوآوری، کار گروهی، جذب نیروی شایسته و سخت‌کوشی به این هدف نائل شویم.

۳)به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت دیجی‌کالا تمرکز بر بازاریابی محتوایی است، به نظر شما محتوا در موفقیت فروشگاه اینترنتی شما تا چه حد اهمیت دارد؟

اولین گام‌های دیجی‌کالا در طراحی مدل تجاری، بیشتر به تولید محتوای غنی و مفید و به زبان فارسی پرداختیم که باعث جذب هرچه بیشتر بازدیدکنندگان سایت شد. شاید بتوان گفت تولید محتوای تخصصی و بی‌طرفانه که مورد استقبال کاربران قرار گرفت، مهم‌ترین عاملی بود که دیجی‌کالا را به شرایط موفق امروزی نزدیک کرد. ما همچنان بر روی کیفیت محتوای وب‌سایت تأکید می‌کنیم و این هدف را ادامه می‌دهیم.

۴) آقای آشتیانی در مورد روش‌های تبلیغاتی دیجی‌کالا کمی توضیح دهید، با توجه به اینکه این روزها شاهد تبلیغات محیطی دیجی‌کالا نیز هستیم این سوال پیش می آید که اصولا یک فروشگاه اینترنتی چه نیازی به تبلیغات محیطی دارد؟
ما در حال حاضر با توجه به گسترش گروه‌های محصولی جدید و حجم فعالیت‌ها، قصد داریم علاوه بر اطلاع‌رسانی به کاربران اینترنتی درباره افزایش تنوع کالاها، به سایر افراد نیز این خدمات را معرفی کنیم. تلاشمان این است که تمامی افرادی که خرید سنتی هم دارند یک‌بار با خرید اینترنتی مواجه شوند و با داشتن تجربه خرید و کاربری دل‌پذیر از دیجی‌کالا به‌صورت مداوم از خدمات ما استفاده کنند.

۵) قیمت‌گذاری یکی از عوامل مهمی است که مشتری حساسیت بالایی روی آن نشان می‌دهد، سیاست‌های قیمت‌گذاری دیجی‌کالا چگونه است؟
ما با توجه به درک نگرش و نیاز مشتریان، حساسیت زیادی در انتخاب کالاها داریم و شاخص‌هایی مانند اصل بودن کالا، واردکننده و گارانتی معتبر کالا و میزان تقاضا را برای انتخاب کالاها مدنظر قرار می‌دهیم. علاوه بر این‌ها از خدماتی مانند ضمانت هفت روز تعویض کالا، تحویل رایگان کالاها در شهرهای تهران اصفهان گیلان مازندران (و به‌زودی سایر شهرها) هم برای مشتری در نظر گرفته‌ایم. با تمامی این خدمات، بخشی به نام «تضمین بهترین قیمت» نیز در نظر گرفته‌ایم؛ در این بخش اگر پس از خرید از دیجی‌کالا، مشتری با فروشگاهی مواجه شد که همان کالا را با شرایط یکسان و قیمتی پایین‌تر ارائه می‌دهد، می‌تواند درخواست استفاده از «ضمانت بهترین قیمت» را ارسال و در صورت تائید، اختلاف قیمت آن را به‌طور کامل از ما دریافت کند.

۶) یکی از سوالاتی که در مورد دیجی‌کالا مطرح است برنامه توسعه محصولات دیجی‌کالاست؛ اصولا چیزی که از نام دیجی‌کالا به ذهن متبادر می‌شود فروشگاه محصولات دیجیتالی است، ولی دیجی‌کالا محصولات متنوعی مثل کتاب و وسایل ورزشی هم در سبد خود دارد، چه چیزی باعث این نوع تنوع محصول شده است؟
دیجی‌کالا در ابتدا با فروش کالاهای دیجیتال (موبایل و دوربین) شروع به کار کرد و پس‌ازآن، گروه‌های جدید محصولات دیجیتال را به سبد کالاهای عرضه‌شده اضافه کرد تا اینکه توانست تمام کالاهای دیجیتال را پوشش دهد. س‍پس در سیاست‌گذاری جدید و با توجه به اهداف فروش، از فروش کالاهای دیجیتال به فروش اینترنتی و دیجیتال کالاها تغییر شیوه داد. ما قصد داریم تمامی کالاهایی که امکان عرضه آنلاین دارند را تا آخر امسال به دسته‌های محصولی خود اضافه کنیم و به‌طور متوسط در هرماه یک یا دودسته را معرفی خواهیم کرد.

صمیمانه از اینکه در این گفتگو با ما همراه بودید متشکریم، امیدواریم سایت دیجی کالا در عرصه جهانی نیز موفقیت های چشم گیری کسب کند و مایه افتخار ایرانیان باشد.

سمت راستیه رو کسی میشناسه ؟
 

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,902
لایک‌ها
15,990
محل سکونت
@takhfif_100

afshin313

Registered User
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2012
نوشته‌ها
3,049
لایک‌ها
3,767
محل سکونت
سرزمین اشغالی
گفتگو با علی رضایی آشتیانی مدیر بازاریابی دیجی‌ کالا



دیجی‌کالا یکی از موفق‌ترین کسب و کارهای اینترنتی است که در کشورمان فعالیت می‌کند و بیشتر ما از این فروشگاه خرید کرده‌ایم و یا از مطالب آن برای انتخاب گجت‌های الکترونیکی استفاده کرده‌ایم. همین موفقیت دیجی‌کالا بهانه‌ای شد تا با «علی رضایی آشتیانی»، مدیر ارتباطات و بازاریابی دیجی‌کالا در مورد رمز و راز موفقیت این وب‌سایت به صحبت بنشینیم.

آشتیانی، فوق لیسانس MBE‌ از دانشگاه امیرکبیر و مدرک MBA از دانشگاه برلین دارد و در حال حاضر مدیر ارتباطات و بازاریابی دیجی‌کالا است.

۱) آقای رضایی آشتیانی شما به عنوان مدیر بازاریابی دیجی‌کالا، این شرکت را چگونه معرفی می‌کنید؟
دیجی‌کالا با هدف ایجاد و گسترش خرید با هوش، انتخاب‌های متنوع و خدمات به روز، تلاش می‌کند تجربه لذت‌بخشی از خرید آنلاین را برای مشتریان ایجاد کند.

۲) دیجی‌کالا یکی از نمونه‌های موفق تجارت الکترونیک وطنی است، از نظر بازاریابی چه چیزی را عامل این موفقیت می‌بینید؟
تولید محتوای تخصصی با کیفیت و استاندارد بالا، به شکل‌های مختلف متن، عکس و ویدئو از راهبردهای اصلی تیم دیجی‌کالا است. راهبرد دیگر ما توانمندسازی مشتری و مشتری‌مداری است که تلاش می‌کنیم با خلق ارزش‌هایی مانند خلاقیت و نوآوری، کار گروهی، جذب نیروی شایسته و سخت‌کوشی به این هدف نائل شویم.

۳)به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت دیجی‌کالا تمرکز بر بازاریابی محتوایی است، به نظر شما محتوا در موفقیت فروشگاه اینترنتی شما تا چه حد اهمیت دارد؟

اولین گام‌های دیجی‌کالا در طراحی مدل تجاری، بیشتر به تولید محتوای غنی و مفید و به زبان فارسی پرداختیم که باعث جذب هرچه بیشتر بازدیدکنندگان سایت شد. شاید بتوان گفت تولید محتوای تخصصی و بی‌طرفانه که مورد استقبال کاربران قرار گرفت، مهم‌ترین عاملی بود که دیجی‌کالا را به شرایط موفق امروزی نزدیک کرد. ما همچنان بر روی کیفیت محتوای وب‌سایت تأکید می‌کنیم و این هدف را ادامه می‌دهیم.

۴) آقای آشتیانی در مورد روش‌های تبلیغاتی دیجی‌کالا کمی توضیح دهید، با توجه به اینکه این روزها شاهد تبلیغات محیطی دیجی‌کالا نیز هستیم این سوال پیش می آید که اصولا یک فروشگاه اینترنتی چه نیازی به تبلیغات محیطی دارد؟
ما در حال حاضر با توجه به گسترش گروه‌های محصولی جدید و حجم فعالیت‌ها، قصد داریم علاوه بر اطلاع‌رسانی به کاربران اینترنتی درباره افزایش تنوع کالاها، به سایر افراد نیز این خدمات را معرفی کنیم. تلاشمان این است که تمامی افرادی که خرید سنتی هم دارند یک‌بار با خرید اینترنتی مواجه شوند و با داشتن تجربه خرید و کاربری دل‌پذیر از دیجی‌کالا به‌صورت مداوم از خدمات ما استفاده کنند.

۵) قیمت‌گذاری یکی از عوامل مهمی است که مشتری حساسیت بالایی روی آن نشان می‌دهد، سیاست‌های قیمت‌گذاری دیجی‌کالا چگونه است؟
ما با توجه به درک نگرش و نیاز مشتریان، حساسیت زیادی در انتخاب کالاها داریم و شاخص‌هایی مانند اصل بودن کالا، واردکننده و گارانتی معتبر کالا و میزان تقاضا را برای انتخاب کالاها مدنظر قرار می‌دهیم. علاوه بر این‌ها از خدماتی مانند ضمانت هفت روز تعویض کالا، تحویل رایگان کالاها در شهرهای تهران اصفهان گیلان مازندران (و به‌زودی سایر شهرها) هم برای مشتری در نظر گرفته‌ایم. با تمامی این خدمات، بخشی به نام «تضمین بهترین قیمت» نیز در نظر گرفته‌ایم؛ در این بخش اگر پس از خرید از دیجی‌کالا، مشتری با فروشگاهی مواجه شد که همان کالا را با شرایط یکسان و قیمتی پایین‌تر ارائه می‌دهد، می‌تواند درخواست استفاده از «ضمانت بهترین قیمت» را ارسال و در صورت تائید، اختلاف قیمت آن را به‌طور کامل از ما دریافت کند.

۶) یکی از سوالاتی که در مورد دیجی‌کالا مطرح است برنامه توسعه محصولات دیجی‌کالاست؛ اصولا چیزی که از نام دیجی‌کالا به ذهن متبادر می‌شود فروشگاه محصولات دیجیتالی است، ولی دیجی‌کالا محصولات متنوعی مثل کتاب و وسایل ورزشی هم در سبد خود دارد، چه چیزی باعث این نوع تنوع محصول شده است؟
دیجی‌کالا در ابتدا با فروش کالاهای دیجیتال (موبایل و دوربین) شروع به کار کرد و پس‌ازآن، گروه‌های جدید محصولات دیجیتال را به سبد کالاهای عرضه‌شده اضافه کرد تا اینکه توانست تمام کالاهای دیجیتال را پوشش دهد. س‍پس در سیاست‌گذاری جدید و با توجه به اهداف فروش، از فروش کالاهای دیجیتال به فروش اینترنتی و دیجیتال کالاها تغییر شیوه داد. ما قصد داریم تمامی کالاهایی که امکان عرضه آنلاین دارند را تا آخر امسال به دسته‌های محصولی خود اضافه کنیم و به‌طور متوسط در هرماه یک یا دودسته را معرفی خواهیم کرد.

صمیمانه از اینکه در این گفتگو با ما همراه بودید متشکریم، امیدواریم سایت دیجی کالا در عرصه جهانی نیز موفقیت های چشم گیری کسب کند و مایه افتخار ایرانیان باشد.
خوب؟
بک لینک گرفتی؟حالا برو
 

modireayandeh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
7
سن
45
خیلی ها هم رسیدن به موفقیت
اتفاقا اینترنت ایران با بقیه نقاط دنیا فرق داره و کاملا الکی هست فقط کافیه پول داشته باشی تا موفق بشی

دوستان عزیز اینکه ما در انجام یک کاری چه آنلاین و چه آفلاین موفق بشیم،
اولش باید مهارتهای لازم برای انجام یک کارو حتما بدست بیاریم
در گام بعدی هم انتخاب هدف مناسب برای ارایه خدمات یا محصولات
در گام سوم مهم ترین قسمتی که به دست اغلب وبمسترها آن را به فراموشی می‌سپارند جذب ترافیک هدفمند
و باید هم در این راه صبور باشیم تا بتوانیم به در آمد چشمگیری برسیم
و در این راه هر روز آموزش ببینیم
 

فلک زده

Registered User
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2014
نوشته‌ها
587
لایک‌ها
2,917
سن
42
خیلیا مثه شما فکر کردن و اتفاقن چندین میلیون داشتن و خرج کردن . نتیجه ش هم شد از دست دادن پولشون . همینجور الکی نیست که:general509:

من خودم خاک بازار رو خوردم و از هست و نیست بازار باخبرم کی میخوره زمین کی میره بالا...
این سری بار خودم رو نبندم مطمئنا شکست نمیخورم .



قربون جواتی خودم .. :general609:

چند میلیون مثلا؟

چند تومن دستم دارم چند تومن دیگه در حد 7-6 تومن دیگه نیاز دارم .
 

modireayandeh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
7
سن
45
خوب؟
بک لینک گرفتی؟حالا برو
دوستان عزیز ما چیزی که بلدیم فقط بی احترامی هستش
از این به بعد هم بک لینک نمی خوام تو مطلبی که رو سایت بود کپی کردم تا اینجا هم شما دوستان رویت بفرمایید
بک لینک رو بی خیال تجربیات بپا از دست ندی فقط فکرمون اینه که این مطلب چه نفعی برام داره در شان یک وبمستر نیست
تاثیر کارآمد بر روی یک نفر خیلی ارزشمند هستش همه افراد موفق چیزهایی دارن که منو شما نداریم
 

afshin313

Registered User
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2012
نوشته‌ها
3,049
لایک‌ها
3,767
محل سکونت
سرزمین اشغالی
دوستان عزیز ما چیزی که بلدیم فقط بی احترامی هستش
از این به بعد هم بک لینک نمی خوام تو مطلبی که رو سایت بود کپی کردم تا اینجا هم شما دوستان رویت بفرمایید
بک لینک رو بی خیال تجربیات بپا از دست ندی فقط فکرمون اینه که این مطلب چه نفعی برام داره در شان یک وبمستر نیست
تاثیر کارآمد بر روی یک نفر خیلی ارزشمند هستش همه افراد موفق چیزهایی دارن که منو شما نداریم
وای خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم.
 
بالا