در بخش تولید محتوا، سئو از اول هم یه راهکار بود برای راحت کردن کار ربات های جستجوگر قدیمی که فقط می تونستن سورس صفحات رو بخونند. حالا که موتورهای جستجوگر بزرگ به الگوریتم و روش های پیشرفته تری از آنالیز صفحات دست پیدا کردن، دیگه حتی نیازی به اصولی بودن سورس صفحات هم نمی بینن.رتبه های سایتتون رو چک کنید، همین امشب گوگل یه آپدیت داد...
در مورد به کارگیری الگوریتم هایی که منجربه خرید بیشتر تبلیغات بشه هم ممکنه نظر شما درست باشه.
قدیما هرچند سرچ گوگل پر بود از سایت های اسپم ولی حداقل 4تا جایگاه به سایت های جدید هم میداد. اما الآن، به نظر میرسه گوگل سایت های جدید رو کلاً کنار گذاشته و هر وقت خود سایت تونست تبدیل به برند بشه، اونوقت اونو میاره داخل سرچ. خب اگه یه سایت خودش میتونست برند بشه دیگه چه نیازی به بالا اومدن تو موتورهای جستجو داشت! به قول یکی از کاربران اینجا، گوگل کار خودشو انجام میده و منافع سایت ها اولویتش نبوده و نیست.