9zar
Registered User
- تاریخ عضویت
- 22 اکتبر 2011
- نوشتهها
- 159
- لایکها
- 3

به نقل از سایت سئو :
در پست های قبلی با هم صحبت کردیم که تمامی قابلیت ها و ترکیب های نتایج جستجوهای گوگل با نام " نتایج غنی " شناخته خواهند شد.
در ادامه قصد داریم به بررسی نکات ویژه درباره نتایج غنی در سال 2018 بپردازیم.
1_ اطلاعات و دادهای ترکیبی - ساختاری برای فراهم کردن نتایج غنی استفاده می شوند :
این اطلاعات در مارک آپ های صفحه کد شده اند و استفاده می شوند تا اطلاعات درباره صفحه و محتوای آن ارائه دهند. هم چنین به گوگل کمک می شود که بهتر محتوای صفحه ، اطلاعات ساختاری و ... را متوجه شود.
اما بدانید و آگاه باشید که همه داده های ترکیبی - ساختاری منجر به نتایج غنی نمی شوند. ترکیب محتوا با مارک آپ های Schema شانس کسب یک نتیجه غنی را در صفحه نتایج جستجو بیشتر می کند.
ابزارهای کمکی :
Structured Data Testing Tool _ Structured Data Markup Helper _ Schema Generator for SEO
2_ گوگل فرمت JSON-LD را برای داده های ساختاری - ترکیبی ترجیح می دهد :
گوگل 3 فرمت را درباره این نوع اطلاعات پشتیبانی می کند :
میکرودیتا ، JSON-LD و RDFa که فرمت پیشنهادی JSON-LD است. این فرمت اطلاعات صفحه شما بدون آن که به نوع مشاهده کاربر آسیبی بزند نمایش می دهد.
3_ روشی برای گارانتی و پشتوانه نتایج غنی وجود ندارد :
به این نکات توجه کنید :
_ استفاده از اطلاعات و داده های ساختاری حضور یک قابلیت را فعال می کند اما پشتوانه ایی برای حضور آن نمی دهد.
_ این انوع داده ها نمایانگر محتوای اصلی صفحه نیستند.
قسمت دوم این پست به زودی منتشر می شود.
سئو را دنبال کنید.
.
.
.