منتخب بازارچه

10 نکته درباره نتایج غنی گوگل (اپیزود اول)

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
Schema.org_-700x600.png

به نقل از سایت سئو :

در پست های قبلی با هم صحبت کردیم که تمامی قابلیت ها و ترکیب های نتایج جستجوهای گوگل با نام " نتایج غنی " شناخته خواهند شد.

در ادامه قصد داریم به بررسی نکات ویژه درباره نتایج غنی در سال 2018 بپردازیم.

1_ اطلاعات و دادهای ترکیبی - ساختاری برای فراهم کردن نتایج غنی استفاده می شوند :

این اطلاعات در مارک آپ های صفحه کد شده اند و استفاده می شوند تا اطلاعات درباره صفحه و محتوای آن ارائه دهند. هم چنین به گوگل کمک می شود که بهتر محتوای صفحه ، اطلاعات ساختاری و ... را متوجه شود.

اما بدانید و آگاه باشید که همه داده های ترکیبی - ساختاری منجر به نتایج غنی نمی شوند. ترکیب محتوا با مارک آپ های Schema شانس کسب یک نتیجه غنی را در صفحه نتایج جستجو بیشتر می کند.


ابزارهای کمکی :

Structured Data Testing Tool _ Structured Data Markup Helper _ Schema Generator for SEO


2_ گوگل فرمت JSON-LD را برای داده های ساختاری - ترکیبی ترجیح می دهد :

گوگل 3 فرمت را درباره این نوع اطلاعات پشتیبانی می کند :

میکرودیتا ، JSON-LD و RDFa که فرمت پیشنهادی JSON-LD است. این فرمت اطلاعات صفحه شما بدون آن که به نوع مشاهده کاربر آسیبی بزند نمایش می دهد.


3_ روشی برای گارانتی و پشتوانه نتایج غنی وجود ندارد :

به این نکات توجه کنید :

_ استفاده از اطلاعات و داده های ساختاری حضور یک قابلیت را فعال می کند اما پشتوانه ایی برای حضور آن نمی دهد.

_ این انوع داده ها نمایانگر محتوای اصلی صفحه نیستند.


قسمت دوم این پست به زودی منتشر می شود.

سئو را دنبال کنید.

.

.

.
 
بالا