خرید بک لینک

10 نکته درباره نتایج غنی گوگل (اپیزود اول)

شروع موضوع توسط 9zar ‏25 فوریه 2018 در انجمن موتور های جستجو و مبانی سئو

  1. 9zar

    9zar Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏22 اکتبر 2011
    نوشته ها:
    159
    تشکر شده:
    3
    Schema.org_-700x600.png

    به نقل از سایت سئو :

    در پست های قبلی با هم صحبت کردیم که تمامی قابلیت ها و ترکیب های نتایج جستجوهای گوگل با نام " نتایج غنی " شناخته خواهند شد.

    در ادامه قصد داریم به بررسی نکات ویژه درباره نتایج غنی در سال 2018 بپردازیم.

    1_ اطلاعات و دادهای ترکیبی - ساختاری برای فراهم کردن نتایج غنی استفاده می شوند :

    این اطلاعات در مارک آپ های صفحه کد شده اند و استفاده می شوند تا اطلاعات درباره صفحه و محتوای آن ارائه دهند. هم چنین به گوگل کمک می شود که بهتر محتوای صفحه ، اطلاعات ساختاری و ... را متوجه شود.

    اما بدانید و آگاه باشید که همه داده های ترکیبی - ساختاری منجر به نتایج غنی نمی شوند. ترکیب محتوا با مارک آپ های Schema شانس کسب یک نتیجه غنی را در صفحه نتایج جستجو بیشتر می کند.


    ابزارهای کمکی :

    Structured Data Testing Tool _ Structured Data Markup Helper _ Schema Generator for SEO


    2_ گوگل فرمت JSON-LD را برای داده های ساختاری - ترکیبی ترجیح می دهد :

    گوگل 3 فرمت را درباره این نوع اطلاعات پشتیبانی می کند :

    میکرودیتا ، JSON-LD و RDFa که فرمت پیشنهادی JSON-LD است. این فرمت اطلاعات صفحه شما بدون آن که به نوع مشاهده کاربر آسیبی بزند نمایش می دهد.


    3_ روشی برای گارانتی و پشتوانه نتایج غنی وجود ندارد :

    به این نکات توجه کنید :

    _ استفاده از اطلاعات و داده های ساختاری حضور یک قابلیت را فعال می کند اما پشتوانه ایی برای حضور آن نمی دهد.

    _ این انوع داده ها نمایانگر محتوای اصلی صفحه نیستند.


    قسمت دوم این پست به زودی منتشر می شود.

    سئو را دنبال کنید.

    .

    .

    .
     
  2. بازدیدیار - افزایش بازدید سایت و سیگنال های برندخرید بک لینک
عسل طبیعی و گرده گل ایرانیخدمات پی پال، وسترن یونیون