• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

10 نکته درباره نتایج غنی گوگل (اپیزود اول)

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
Schema.org_-700x600.png

به نقل از سایت سئو :

در پست های قبلی با هم صحبت کردیم که تمامی قابلیت ها و ترکیب های نتایج جستجوهای گوگل با نام " نتایج غنی " شناخته خواهند شد.

در ادامه قصد داریم به بررسی نکات ویژه درباره نتایج غنی در سال 2018 بپردازیم.

1_ اطلاعات و دادهای ترکیبی - ساختاری برای فراهم کردن نتایج غنی استفاده می شوند :

این اطلاعات در مارک آپ های صفحه کد شده اند و استفاده می شوند تا اطلاعات درباره صفحه و محتوای آن ارائه دهند. هم چنین به گوگل کمک می شود که بهتر محتوای صفحه ، اطلاعات ساختاری و ... را متوجه شود.

اما بدانید و آگاه باشید که همه داده های ترکیبی - ساختاری منجر به نتایج غنی نمی شوند. ترکیب محتوا با مارک آپ های Schema شانس کسب یک نتیجه غنی را در صفحه نتایج جستجو بیشتر می کند.


ابزارهای کمکی :

Structured Data Testing Tool _ Structured Data Markup Helper _ Schema Generator for SEO


2_ گوگل فرمت JSON-LD را برای داده های ساختاری - ترکیبی ترجیح می دهد :

گوگل 3 فرمت را درباره این نوع اطلاعات پشتیبانی می کند :

میکرودیتا ، JSON-LD و RDFa که فرمت پیشنهادی JSON-LD است. این فرمت اطلاعات صفحه شما بدون آن که به نوع مشاهده کاربر آسیبی بزند نمایش می دهد.


3_ روشی برای گارانتی و پشتوانه نتایج غنی وجود ندارد :

به این نکات توجه کنید :

_ استفاده از اطلاعات و داده های ساختاری حضور یک قابلیت را فعال می کند اما پشتوانه ایی برای حضور آن نمی دهد.

_ این انوع داده ها نمایانگر محتوای اصلی صفحه نیستند.


قسمت دوم این پست به زودی منتشر می شود.

سئو را دنبال کنید.

.

.

.
 
بالا