برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران استقلال

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,173
لایک‌ها
2,724
طارق همام در آستانه جدایی از استقلال

طارق همام، هافبک عراقی استقلال ابتدای فصل با قراردادی 3 ساله به این تیم پیوست، اما ظاهرا خیلی زود قصد جدایی از این تیم را دارد.
به گزارش فارس، طارق همام پیش از بازی با الدحیل توسط فرهاد مجیدی از تیم کنار گذاشته شد. وی به دلیل اینکه نتوانسته مطالباتش را از آبی پوشان بگیرد ناراحت است و به همین دلیل در آستانه فسخ قرارداد با استقلال قرار دارد. احتمالا وی اولین بازیکنی خواهد بود که از استقلال جدا خواهد شد.
 
Last edited:

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,173
لایک‌ها
2,724
معاون باشگاه استقلال: 40 درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده

معاون باشگاه استقلال گفت: اگر می‌بینید 40 درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده و حق و حقوق شفر داده شده است، از همین درآمدزایی‌های ما صورت گرفته، البته همه پول انتقال صیادمنش را به ما ندادند.

هادی مباشری در خصوص مشکلاتی که برای بازیکنان در محل تمرین به وجود آمده و اینکه چرا باشگاه استقلال مطالبات آنها را پرداخت نکرده است،‌گفت: متأسفانه ما با شرکت مجری اسپانسرمان دچار مشکل شده‌ایم. آنها قبل از سال اعلام کردند که تا ابتدای اردیبهشت ماه صبر کنیم و برایمان اسناد آوردند و ما هم این کار را انجام دادیم.در ادامه به بازیکنان قول دادیم که اول اردیبهشت مطالبات‌شان را می‌دهیم ولی این کار صورت نگرفت چون مجری اسپانسر باشگاه بدقولی کرد و 24 روز از وعده ما به بازیکنان گذشته و آنها حق دارند، الان هم که با شما صحبت می‌کنم بحث قضایی را باز کرده‌ایم و از شرکتی که مجری اسپانسر باشگاه است، شکایت کرده و اظهارنامه هم آماده ارائه شده است. چون این شرکت هم اردوی ما را در نیم‌فصل به هم زد و هم با بازیکنان ما به صورت غیرقانونی تماس گرفت و در خارج از اصول قراردادی‌اش رفتار کرده است.

وی تأکید کرد: البته ما با شرکت ایرانسل مشکلی نداریم و آنها تا پایان سال گذشته به قرارداد خود عمل کرده‌اند ولی شرکتی که مجری کارهای اسپانسر ما است یک قرارداد دو ساله با باشگاه امضاء کرده بود که متأسفانه 4 ماه از این قرارداد باقی مانده است. آنها یک ماه است ما را سر کار گذاشته‌اند و دیگر نمی‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم.

معاون باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که تکلیف پول صیادمنش چه شد، زیرا خلیل‌زاده رسماً‌ اعلام کرد باشگاه این پول را دریافت کرده،‌گفت: اگر می‌بینید 40 درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده و حق و حقوقشفر داده شده است، از همین درآمدزایی‌های ما صورت گرفته البته همه پول صیادمنش را به ما ندادند و این را هم بگویم نمی‌دانم که آقای خلیل‌زاده دقیقاً در مورد نحوه انتقال این بازیکن چه گفته، ولی ما هم به دنبال دریافت پول کامل صیادمنش و هم طلبی که بابت مجید حسینی داریم هستیم.

وی تصریح کرد:‌این را هم بگویم در تلاش هستیم حتی شده پول قرض کنیم که مطالبات بازیکنان را بدهیم.می‌توانیم همین حالا قرارداد با شرکت مجری اسپانسر را لغو کرده و یک قرارداد جدید ببندیم اما همه این‌ها در آینده استقلال تأثیرگذار است، خود خلیل‌زاده و فتحی در تلاش هستند که مشکلات را حل کنند همین حالا هم که با شما صحبت می‌کنم این شرکت 50 میلیون تومان به ما و پرسپولیس از سال گذشته بدهکار است.

وی در خصوص اینکه تکلیف علی خطیر برای حضور در کمیته اخلاق چه شد، گفت: من از این موضوع اطلاع ندارم و شاید مستقیماً‌ مسئولان فدراسیون با خود وی و مدیرعامل باشگاه در ارتباط هستند.

مباشری در ادامه گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که آیا تمرین فردای آبی‌پوشان برگزار می‌شود چون شایعه شده استقلالی‌ها مقابل سپیدرود بازی نمی‌کنند، گفت: همه چیز دست خدا است ما واقعاً 15 روز است که درگیر هستیم که بتوانیم مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.رقم طلب بازیکنان هم کم نیست و با 5 درصد و 10 درصد نمی‌شود گره کار را باز کرد. آنها حدود 60 درصد طلب دارند و باید مطالبات بازیکنان را پرداخت کرد.

معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه با این همه مشکلات مالی باشگاه چگونه با نفراتی مثل پیمان رنجبری که آقای گل لیگ یک و مهاجم گل‌گهر سیرجان است مذاکره کرده، گفت:من دیروز از صبح تا شب در باشگاه حضور داشته‌ام و اگر کسی قرار باشد به باشگاه بیاید باید از جلوی اتاق من رد شود عکس حضور این بازیکن را هم در فضای مجازی دیدم، ولی تا آنجا که می‌دانم مسئولیت مذاکره با بازیکنان به عهده آقای خطیر است ولی من کسی را در باشگاه ندیدم.
منبع: فارس
 
Last edited:

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,173
لایک‌ها
2,724
پدر اللهیار صیادمنش :پسرم تمایلی به رفتن از استقلال نداشت / آقایان فتحی و خطیر موافق رفتن صیادمنش بودند

اختصاصی آوای استقلال با پدر صیادمنش – دریا صادقی : انتقال اللهیار صیادمنش به ترکیه و صحبت هایی ضد و نقیض باشگاه استقلال ما را بر آن داشت تا گفتگویی با پدر این بازیکن داشته باشیم تا از صحت ماجرا آگاه شویم. در زیر گفتگوی خبرنگار ما را با ایشان می خوانید تا هواداران بدانند چه کسانی باعث رفتن این ستاره استقلال شدند .

آیا با توجه به خبرهای اخیر وتناقض در بعضی صحبتها پیرامون انتقال اللهیار ،فروش پسرتان به فنر باغچه ترکیه قطعی شده؟
باشگاه استقلال وفنر باغچه بین هم یک قرارداد منعقد کرده اند ولی چون پسر من هنوز به سن قانونی نرسیده آن قرارداد را امضا نکرده،اما تیرماه امسال با تمام شدن ۱۸ سالش وامضا قرارداد رفتنش قطعی میشود .

آیا رفتن اللهیار خواسته قلبی خودش بود یا باشگاه ؟
پسرم خودش اصلا تمایلی به رفتن نداشت،مسئولان باشگاه خودشان با هماهنگی هم اینکار را انجام دادند،من هم راضی به اینکار نبودم اللهیار خودش دوست داشت یکسال دیگر در استقلال بماند،ولی مسئولان باشگاه قبول نکردند،حقیقتا وقتی مخالفت آنها را با ماندن پسرم دیدم ترسیدم برایش مشکل بوجود بیاید وحاشیه درست شودوبا خودم گفتم وقتی باشگاه تمایلی به ماندن اللهیار ندارد،بهتراست برود،خودم بیشتر اصرار به ماندنش داشتم ولی وقتی با ،باشگاه قرارداد داشت از دست من هم کاری برنیامد،احتمال دادم برایش حاشیه درست کنند وخودتان میدانید حاشیه برای یک جوان خوب نیست،آنها رعایت شفر که مربی باشگاه بود را نکردند پسر من ازشفر که بالاتر نبود،بنابراین علی رغم میلمان قبول کردیم .

اولین بار چه کسی پیشنهاد انتقال اللهیار را به ترکیه داد؟
از دوسال پیش باشگاه بشیکتاش وگالاتاسرای مرتب به پسرم پیشنهاد میدادندولی من موافقت نمیکردم،امسال فنرباغچه هم پیشنهاد داد ،آنها با خودم هم تماس گرفتندکه به آنها گفتم تا یکسال دیگر پسرم باید بماند،فعلا اجازه نمیدهم،به همین جهت چون من موافقت نکردم آنها با خود باشگاه تماس گرفتند وپیشنهادشان را مطرح کردن واز طریق باشگاه قضیه خریدن اللهیار را پیگیری کردندوفعلا یک قرارداد بین دوباشگاه بسته شده .

از طرف باشگاه استقلال چه کسی پیشنهاد داد پسرتان به باشگاه ترکیه ای برود؟
اسم آن شخص را بعدها خواهم گفت،فعلا میگویم آقای فتحی وخطیر در این کار نقش داشتندوموافق رفتن پسرم بودند .

مصدومیت اللهیار خوب شده است یا نه؟
نه اللهیار هنوز مصدوم است،آسیب دیدگی او در محل کشاله ران وهمسترینگ است وچون اللهیار بازیکن سرعتی هست،این قسمت مهمترین قسمت پا برای یک فوتبالیست است واگر خوب وقوی نباشد هرلحظه امکان آسیب مجدد آن هست،تازه امروز بعداز مراجعه به ام آرآی مشخص شده که خوب شده ولی عضلاتش کمی ضعیف شده وباید تقویت شودتا بتواند برای تیم بازی کندوهیچ منع دیگری برای بازی کردن ندارد .

آیا بعدازکامل برطرف شدن مصدومیت میتواند برای تیم بازی کند ،مانعی نیست ؟
بله هیچ مشکلی ندارد واینکه میگویند به خاطر فنرباغچه بازی نمیکند ویا آنها منع کرده اند اصلا صحت ندارد وشایعه هست

تاریخ رفتن قطعی اللهیار چه زمانی هست ؟
بعداز اتمام لیگ وتیرماه که ۱۸ سالش تمام شود.

آیا انتخاب استقلال خواسته خود اللهیار بود یا نظر شما ؟
آن زمان آقای توفیقی خیلی اصرار به آمدن اللهیار به استقلال داشت،از گالاتاسرای وپرسپولیس هم پیشنهاد داشت،در نتیجه بعداز مشورت با من تصمیم گرفت به استقلال بیاید ،اما خودش قلبا استقلال را دوست داشت،چون بعداز شنیدن نظر من خوشحال شدوگفت خودم هم استقلال را دوست داشتم.

آیا این صحبت که گفته شده شفر دوست داشت اللهیار بماند تا اورا با خود به آلمان ببرد صحت دارد؟
خیر اصلا چنین چیزی نیست آقای شفر هیچوقت چنین صحبتی مطرح نکردوچنین نیتی هم نداشت،تمام این صحبتها دروغ است وواقعیت ندارد،ولی آقای خطیر وفتحی عنوان کردند که شفر فقط در مورد پسر من بزرگنمایی کرده ومثل پسرمن در آکادمی زیاداست!!!!از همین جا خواستم به آنها بگویم که آنها دراشتباهند وآینده وزمان این امررا به آنها وهمه ثابت خواهد کرد.

نظر اللهیار در مورد شفر چی بود ؟
شفر مربی خوبی بود واگر اجازه میدادند بماند وفضا وامکانات بهش میدادند میتوانست تیم خوبی بسازد وجوانهای خوبی مثل پسر من تحویل باشگاه دهد ،ولی اجازه ندادند.

آیا اللهیار به تنهایی در ترکیه اقامت خواهد کرد؟یا با خانواده؟
خیر،اجازه نمیدهم پسرم دریک کشور غریب به تنهایی اقامت کندو یکی ازافراد خانواده که باتجربه ومطمئن هست اورا درآنجا همراهی خواهد کردتا تنها زندگی نکند.

پسر شما ۵ سال با فنرباغچه قرارداد دارد،آیا بعداز آن زمان برنامه بازگشت به اینجا دارد یا نه؟
نمیدانم در آینده چه اتفاقاتی بیفتد باید دید شرایط چگونه هست،اما با اللهیار که صحبت کردم گفت حتما روزی به تیم محبوبم برمیگردم ودوباره در استقلال بازی میکنم،هرجای دنیا که بروم همیشه یک استقلالی خواهم بودو اگر روزی خواستم برگردم جایی غیراز استقلال نمیروم ، مطمئنا فوتبالم را در استقلال به اتمام خواهم رساند ودر تیم محبوبم از دنیای فوتبال خداحافظی خواهم کرد.
با سپاس از شما که وقت تان را در اختیار ما قرار دادید.
ممنون از شما.

+
یادآوری :

داورزنی (معاون وزیر ورزش) در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه ها حاضرند 7 میلیارد تومان برای یک بازیکن (تیام) بپردازند می‌گوید: «وقتی سقف بودجه یک فصل برای کل بازیکنان و کادر فنی بزرگسالان و جوانان یک باشگاه حداکثر 30 الی 40 میلیارد تومان است چگونه چنین چیزی ممکن است؟ ضمن اینکه پرداخت بالا به یک بازیکن (تیام) روی عملکرد سایرین هم ممکن است تاثیر بگذارد و روحیه تیمی را دچار مشکل کند. توصیه من به مدیران این است که به جوانان اعتماد کنند. استقلال در مقطعی دچار مشکل شد و با همین جوانان خودش را بالا کشید. هرجا ریسک روی جوانان کردیم برنده بودیم و پاسخ این اعتماد را گرفتیم.»
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,173
لایک‌ها
2,724
هم تیام رو پروندن و هم اللهیار رو فروختن :rolleyes:
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,173
لایک‌ها
2,724
به دلیل پرداخت نشدن مطالبات، بازیکنان استقلال به اردوی پیش از بازی با سپیدرود نرفتند

اعضای تیم فوتبال استقلال در واکنش به پرداخت نشدن مطالباتشان توسط باشگاه بعد از تمرین راهی منازل خود شدند.

اعضای تیم فوتبال استقلال که امروز با وساطت فرهاد مجیدی تمرین کردند بعد از پایان تمرین راضی به حضور در هتل نشدند.
آبی پوشان در حالی که باید بعد از بازی در اردوی پیش از مسابقه با سپیدرود شرکت می کردند در تصمیمی اعتراضی راهی منازل خود شدند تا اینگونه اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند.
این اتفاق در حالی رخ داده که امروز کامران منزوی، اعلام کرد که شکل مالی بازیکنان تا چند ساعت آتی حل خواهد شد.
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,173
لایک‌ها
2,724
5 ماه پیش یکی میگفت : چند بازیکن استقلال صد درصد پول و به تازگی ماشین گرفته‌اند! این را می‌دانم. بعد می‌گویند دست‌مان به دهان‌مان می‌رسد و نگران بازیکنان جوان هستیم. بازیکن جوان شما بیشتر از ما پول گرفته است. :cool:
 

Benyaminj

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آگوست 2005
نوشته‌ها
4,530
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
Tehran
یه سوال دارم کسی میتونه جواب بده؟ الان همه جا پر شده ( حتی ورزش 3 ) سهمیه اسیایی استقلال قطعی شده ولی من هنوز قطعی نمی دونم..اگر فردا استقلال به سپیدرود ببازه یا مساوی کنه که بازی بسیار مهمی برای سپید رود هست چون برای بقا می جنگه و داماش گیلان هم قهرمان جام حذفی بشه و پدیده باریش رو فردا ببره ( که بسیار محتمل) پدیده میاد بالای استقلال و از اونجایی که سهمیه 2 + 2 هست تو لیگ اسیا...قهرمان جام حذفی و سه تیم برتر لیگ..به همین راحتی سهمیه از دست میره..پرسپولیس سپاهان پدیده به همراه داماش میرن لیگ اسیا و ماهم هیچی
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,173
لایک‌ها
2,724
قلعه‌نویی: همه فهمیدند یک چیزهایی هست!
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
آی اسپورت – امیر قلعه‌نویی در نشست خبری خود قبل از بازی فردا شب تیمش مقابل استقلال خوزستان در لفافه مدعی وجود دست‌های پشت پرده شد. او گفت: «امسال از نظر بودجه پنجم بودیم و کم‌لطفی نیز نسبت به ما شد و که اگر نبود با اختلاف صدرنشین بودیم و در بازی گذشته برای همه مردم مشخص شد که واقعاً یک چیزهایی هست و این برای ما مهم بود.» اشاره او به پنالتی اشتباهی است که علیرضا فغانی برای پدیده در مقابل سپاهان گرفت. قلعه‌نویی البته مدعی است که اگر این اتفاقات نبود تیم او با اختلاف صدرنشین لیگ برتر بود! او همچنین یک بار دیگر مدعی شد که سپاهان از نظر هزینه تیم پنجم ایران در این فصل است.
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,173
لایک‌ها
2,724
استقلال 2-1 سپیدرود
سهمیه رو گرفتیم !
سهرابیان مدافع قابل اطمینانی نیست اما چون ارزونه زودتر از همه باهاش تمدید کردن !!
امیدوارم پاتوسی رو مثل جپاروف و تیام فراری ندن ...
 
Last edited:

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,173
لایک‌ها
2,724
سید حسین حسینی: پول برای جپاروف و تیام بود اما به آنها ندادند که بمانند؛ در نیم فصل به دنبال معاوضه من بودند

سید حسین حسینی در پایان بازی استقلال و سپیدرود اظهار داشت: فصلی سختی را پشت سر گذاشتیم و از همان اردوی تریکه مشخص بود. در اردوی ترکیه هیچ چیز مشخص نبود و هرکسی دنبال اهداف خودش بود.قطعا اگر در چند بازی داوری اذیت‌مان نمی کرد، مسلما شاید امروز ما قهرمان بودیم.

وی در مورد اینکه آیا معتقدید حضور شفر در برنامه تلویزیونی به استقلال ضربه زد، گفت: نمی خواهم بحث را زیاد باز کنم اما در اردوی ترکیه یکی به فکر این بود که تیم را به آلمان ببرد و بازی برگزار کند و پولی بگیرد. فقط در همین حد می‌گویم.

دروازه بان استقلال در مورد اینکه از شفر ناراحت است یا خیر، گفت: نه مشکلی با نداشته و ندارم. آن زمان دنبال این بودند که تیم را به آلمان ببرند و پولی به جیب بزنند. آن زمان مدیرعامل تغییر کرده بود و پول هم بود، اما به تیام و جباروف ندادند که بمانند.

وی در مورد داوری ها گفت: ما نمی‌خواهیم همه چیز را گردن داوری بیندازیم اما مسلما در بازی‌های حساس از داوری ضربه خوردیم. حتی گلی که در دیدار با سپیدرود هم که خوردیم آفساید بود. پرسپولیس با چند امتیاز اختلاف قهرمان شدیم، 3، 4 امتیاز. اگر 4 امتیاز ما بیشتر می‌گرفتیم قهرمان بودیم.

حسینی عنوان کرد: برای خودم خیلی خوشحالم. به آن کسانی که اسم شان را نمی‌برم در نیم فصل دنبال معاوضه من بودند درس ایستادگی به آنها دادم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد شاید رحمتی خداحافظی کند، گفت: ما چیزی نشنیدیم و شایعه بود.

دروازه بان استقلال در مورد اینکه فصل بعد در این تیم می‌ماند یا خیر، گفت: هنوز پیشنهاد رسمی به من نداده‌اند. 2، 3 پیشنهاد خوب دارم اما اولویت اول من استقلال است چون دوستش دارم.

وی در مورد اینکه انتقاد زیادی به استقلالی شده بود مبنی بر اینکه در روز خداحافظی حیدری اعتصاب کرده‌اند، عنوان کرد: اعتصاب فقط به یک دلیل بود، چون احترام لازم را نگذاشتند. اگر یک نفر آمده و مانند ماه‌های قبل گفته بود پول نیست، شاید قبول می‌کردیم. درست که اعتصاب کار خوبی نبود، اما فکر کردیم بی احترامی شده است. بعد از تمرین تصمیم گرفتیم که اردو نیاییم و همه با هم این تصمیم را گرفتیم.

حسینی در مورد اینکه آیا مجیدی در اردو بود یا خیر، گفت: روز گذشته فقط به خاطر مجیدی تمرین کردیم، اما بعد از آن صحبت کردیم که به اردو نرویم.

وی در مورد اینکه از سوی معاون باشگاه هم تهدید شدید، تصریح کرد: تهدیدی در کار نبود و شایعه است.

دروازه بان استقلال در مورد اینکه مجیدی گفته است بازیکنان ابتدا باید با هواداران قرارداد ببندند، تاکید کرد: می‌دانیم که هواداران استقلال خیلی با ارزش هستند . اول باری آنها بازی می‌کنیم و هدف‌مان خوشحالی آنهاست.
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,173
لایک‌ها
2,724
فرهاد مجیدی: قاطعانه می‌گویم که شخصیت سابق را به استقلال برمی‌گردانم

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل سپیدرود رشت در هفته سی‌ام لیگ برتر اظهار داشت:
این قهرمانی را به پرسپولیس و هوادارانش تبریک می گویم. میخواهم یک دقیقه در مورد باشگاه صحبت کنم. فکر می‌کردم که چه بگویم، دیدم بهترین کار این است که با واقعیت با مردم صحبت کنم. من خوشبختی را در استقلال خیلی زود تجربه کردم، ستاره بودم و میلیون‌ها نفر دوستم داشتند.

به نقل از فارس، مجیدی افزود:
حرفی که می‌زنم نمی‌خواهم با اعتبار خودم بازی کنم. آجر به آجر این باشگاه را می‌شناسم فرزند این باشگاه هستم و همه اتفاقاتی که می‌افتد و شیطنت‌هایی که می‌شود را به خوبی درک می‌کنم اما هر وقت استقلال را ترک می‌کنم و برمی‌گردم می‌بینم یک آجر هم در باشگاه جابه‌جا نشده است.

سرمربی استقلال تصریح کرد:‌
همیشه قراردادهای میلیاردی بسته شده و هیچ نتیجه‌ای هم حاصل نشده است. موضوع تلخ این است که شخصیت استقلال در دهه‌های گذشته داشته از بین رفته است. فوتبالیست‌های ما همه بچه‌های خوبی هستند اما اگر می‌خواهیم شخصیت فوتبالی را به بازیکنان منتقل کنیم باید ساختار باشگاه درست شود.

وی گفت:
خیلی قاطع و محکم به هواداران می‌گویم که این شخصیت را به هواداران و باشگاه برمی‌گردانم. امروز هم در جلسه فنی به بازیکنان گفتم هر بازیکنی که پیراهن استقلال را می‌پوشد اول با هواداران قرارداد می‌بندد، بعد با باشگاه. هر کسی ناراحت است می‌تواند برود. بازیکن استقلال باید بداند به هوادارش تعصب داشته باشد. با تمام مشکلاتی که بود فصل به پایان رسید.

سرمربی استقلال عنوان کرد:
اگر به سه چهار روز قبل برگردیم شاید آن صحبت‌ها را درباره عراقچی انجام ندهم به هر حال او هم می‌تواند تیم محبوبش را دوست داشته باشد. اما ما تحت فشار بودیم و صحبت‌هایی کردیم اما به هواداران استقلال می‌گویم که خیال‌شان راحت باشد. این تیم را از نو می‌سازیم و تیمی را وارد می‌کنیم در فصل آینده که در خور نام و شخصیت استقلال بازی کند.
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,173
لایک‌ها
2,724
منظورش چیه ؟؟ نکنه قراره سرمربی فصل بعد باشه ؟؟
 

madman2011

Registered User
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2011
نوشته‌ها
3,191
لایک‌ها
2,724
سن
31
منظورش چیه ؟؟ نکنه قراره سرمربی فصل بعد باشه ؟؟

ینی اگه بدید تیم رو با افتخار قبول می کنم !

که امیدوارم تیم ندن بهش چون ما استقلالی ها اسطوره سوزهای خوبی هستیم ، تو پیجشم نوشتم اینایی که الان اینجا حمایت حمایت راه انداختن دو روز دیگه نتیجه نگیری حیا کن رها کن راه می ندازن
تیم از نو ساختن حداقل یه فصل شناخت از بازیکن دوری از قهرمانی و رتبه های اول داره ، اگه یادمون نرفته باشه وقتی همین برانکو تیم تحویل گرفت چندم بودن ، تا ته جدول هم سقوط کردن که برای کری خوندن عکسو چپه کردیم که پرسپولیس از آخر اوله ، ولی اونا تحمل کردن اون روزا رو ، ولی ما تحملو صبر نداریم ، فقط نتیجه و قهرمانی می خوایم که این بجز با صبر و یه فصل پایین بودن از کورس قهرمانی ممکن نیست
پس چرا فرهاد مجیدی خودشو این وسط قربانی کنه نه مثل منصوریان بلکه بدتر از اون ، فقط فقط حیاکن رها کن مجیدی رو نشنیدیم که اونم ب زودی شاهد، خواهیم بود...
 

madman2011

Registered User
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2011
نوشته‌ها
3,191
لایک‌ها
2,724
سن
31
جالبه ی قهرمانی رو راحت از دست دادیم ، با احتساب امتیازهای نیم فصل دوم ، استقلال قهرمان بود
اگه کمی تو نیم فصل اول امتیاز ذخیره میکردیم یا تو نیم فصل دوم چندتا بازی رو می بردیم الان قهرمان بودیم جدول لیگ نیم فصل دوم:
 

فایل های ضمیمه

  • ۲۰۱۹۰۵۱۷_۰۷۴۳۱۷.jpg
    ۲۰۱۹۰۵۱۷_۰۷۴۳۱۷.jpg
    272.1 KB · نمایش ها: 7

kyle

مدیر بورس و بانکداری
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
10,434
لایک‌ها
23,201
محل سکونت
SHomal SarSabZ
فصل بعد هم همینه
بازیکن و مربی میخرن ،تیم به کل تغییر میکنه ،نیم فصل اول امتیاز از دست میدن .
صیادمنش و خسرو ک رفتن،
محسن کریمی ، زکی پور، ایسما ، منشا ، رحمتی ، چشمی ، طارق.اقاخان.
تکلیف اون چپ و راست - تیموری و محمدی مهر مشخص کنن ک میخان بازی بدن بهشون یا بندازن بیرون باکیفیت تر بخرن .
واقعا دفاع چپ خیلی خوب نیاز داریم.
عظیم گوک و قرضی دادن ملوان برش گردونن روش سرمایه گذاری کنن بهتر از این سهرابیان و دانشگر میشه برامون.

با بازیکنای خوب تمدید نکردن
وریا ،علی کریمی و...
تیم دستخوش کلی تغییر بشه.و نیم فصل اول همون آشو همون کاسه .
 

saeed_taj

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 جولای 2011
نوشته‌ها
4,239
لایک‌ها
5,787
اعلام آمادگی فرهاد برای سرمربیگری فصل بعد استقلال
مربی جوان استقلال در پایان لیگ هجدهم با قاطعیت خاصی به هواداران این تیم گفت که استقلال را از نو می سازد و به نوعی برای قبول هدایت این تیم در فصل آینده اعلام آمادگی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی که به دلیل محرومیت در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپیدرود حضور نداشت، در جمع خبرنگاران گفت: خیلی فکر کردم چه بگویم، دیدم بهترین کار این است که با مردم با واقعیت صحبت کنم. من خوشبختی را در استقلال خیلی زود تجربه کردم. ستاره بودم و میلیون ها نفر هم دوستم داشتند. پس حرفی که الان میزنم، این نیست که بخواهم با اعتبارم بازی کنم. من آجر به آجر این باشگاه را می شناسم و فرزند این باشگاه هستم. همه اتفاقاتی که در این باشگاه می افتد، شیطنت هایی که می شود، حرکت های مافیا گرانه و همه را به خوبی درک می کنم ولی هر موقع که استقلال را ترک می کنم و برمی گردم، می بینم که یک آجر در این باشگاه جابجا نشده است. همیشه قراردادهای میلیاردی بسته شده و هیچ نتیجه ای هم حاصل نشده است. حرف تلخی که امروز می خواهم بگویم و در استقلال می بینم، این است که شخصیت فوتبالی استقلال که در دهه های گذشته وجود داشته، از بین رفته است. فوتبالیست های ما همه بچه های خوب و باشخصیتی هستند. اگر بخواهیم شخصیت فوتبالی را به بچه ها منتقل کنیم، باید ساختار باشگاه درست باشد. من خیلی قاطع و محکم به هواداران استقلال می گویم: من این شخصیت را به تیم استقلال برمی گردانم.

او افزود: امروز هم در جلسه فنی به بازیکنان گفتم که هر بازیکنی پیراهن استقلال را می پوشد، اول با هواداران قرارداد می بندد و بعد با باشگاه. هرکس ناراحت است، می تواند به خانه برود. همین امروز در جلسه فنی گفتم. بازیکن استقلال باید بداند که به هوادارش تعهد دارد. همه بچه ها زحمت کشیدند. دست همه شان درد نکند.

مجیدی در ادامه گفت: اگر برگردم به سه چهار روز پیش، شاید آن صحبت ها را درباره آقای عراقچی انجام ندهم. یک سیاستمدار هم می تواند تیم محبوبش را دوست داشته باشد. تحت فشار بودیم و یک صحبت هایی کردیم ولی در پایان می خواهم بگویم هواداران استقلال خیالشان راحت باشد. ما این تیم را از نو می سازیم و تیمی فصل بعد راهی میدان می کنیم که درخور نام استقلال باشد.

مجیدی که از روزهای ابتدایی سرمربیگری موقتش در استقلال، دست به اقدامات خاصی زده بود و پالس هایی به نشانه تمایل برای هدایت دائمی آبی ها از خود بروز داده بود، امشب روراست تر و مستقیم تر از هر زمانی اعلام کرد که می خواهد و البته می تواند استقلال را به روزهای اوج برساند.

در شرایطی که مدیران باشگاه استقلال صحبت های مختلفی مبنی بر مذاکره با گزینه های گوناگون برای سرمربیگری فصل آینده این تیم مطرح کرده اند، مجیدی علنا می گوید که دوست دارد سرمربی فصل بعدی تیم محبوب خود باشد و انگیزه های فراوانی نیز به منظور ساختن یک استقلال رویایی دارد.

مجیدی دقایقی پیش حرف های محکم داخل استادیومش را در اینستاگرام هم تکرار کرد تا احدی از هواداران استقلال نباشد که اعلام موضع قاطع او را در آخرین شب از لیگ هجدهم از دست بدهد.

حال باید دید عزم راسخ فرهاد برای تداوم سرمربیگری در استقلال، مدیران این باشگاه را، آن هم در روزهایی که تحت فشار هستند، متقاعد می کند یا آنها در نهایت ترجیح خواهند داد سکان هدایت استقلال را به یک سرمربی دیگر بدهند.

فرستاده شده از MI 8 Liteِ من با Tapatalk
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,173
لایک‌ها
2,724
من خیلی آقای فتحی رو قبول دارم سال ها بود همچین مدیر عامل یا کلاس و فهیمی نداشتیم
هم برای تیم خوب خرج کرد هم تصمیماتش بجا بوده
هم من ندیدم حرف الکی بزنه یا وعده وعید بی خودی بده
حالا که فصل تموم شده یه یادآوری کنم بهت :p
این بابایی که جای افتخاری اومده تو فضای مجازی که خیلی ازش بد میگن
میگن افتخاری جلوی این در حد پرز بوده ... این خیلی تعطیله و دسته یک نریم این فصل صلوات
 

dooste.man83

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2008
نوشته‌ها
6,370
لایک‌ها
7,353
حالا که فصل تموم شده یه یادآوری کنم بهت :p
بسیار جای خوشحالیه که اینقدر وقت میزاری دنبال پست های من میگردی:general404:
بنده اول نوشتم که در فضای مجازی میگن !!! یعنی گفته ی بنده نیست و گفته کانال های استقلالی هست که اینجا نقل قول شده
و در ابتدا که اومده بود و شناختی ازش نبود گفته شده بوده

نوشته ی دوم هم نظر شخص بنده هست بعد از اینکه کارکرد ایشون رو در استقلال دیدیم ..

این دو تا چه ربطی به هم داشته ؟
حداقل نوشته ی خودتون رو یکبار بخونین ببینین چی دارین اینجا میزارین !!!
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,173
لایک‌ها
2,724
بسیار جای خوشحالیه که اینقدر وقت میزاری دنبال پست های من میگردی:general404:
در جستجویی که برای یک موضوع داشتم به چشمم خورد :rolleyes:
از نظر من استقلال وقتی جام نمیگیره دیگه مهم نیست چندم بشه چون توی لیگ قهرمانان هم عملا تیم های ایرانی هیچ شانسی ندارن و تفریحی شرکت میکنن
ضمنا برای هر استقلالی-ای خیلی خیلی مهمه که تیمش در لیگ قهرمانان فصل بعد هم حضور داشته باشه :)
 
بالا