برگزیده های پرشین تولز

ریویو - وقتی قیصر پاشنه ی وی جی ایش پایین بود -

manuelcalavera

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2007
نوشته‌ها
2,834
لایک‌ها
8
سلام دوستان ...
در ابتدا باید بگم که این ریویو بهترین ریویوی موجود در نت برای دوستان پی تی بود چون نه خلاصه بود و نه مثل موبایل ریویو ویندوز موبایلش رو هم مرور کرده بود ...
اون توی پرانتزی ها چرت و پرت های خودمه ، از مرورگرش به دل نگیرین
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4u4nwr4.png

مشخصات :
ابعاد :112x59x19
دیسپلی : 65 هزار رنگ ، کیو وی جی ای ( 240در320) ، 2.8 اینچ
رم 128 ، رام 256
سی پی یو : Qualcomm MSM7200 400 Mhz
بلوتوث 2
یو اس بی 2
دوربین 3 مگاپیکسلی
جی پی اس
190 گرم وزن

تجهیزات درون جعبه :
خود دستگاه
باتری 1350 میلی آمپر در ساعت
دفترچه راهنما
شارژر
سی دی 1 : اکتیو سینک و اوتلوک
سی دی 2 : تام تام و SPB GPRS Monitor
کابل یو اس بی
هدست استریو
کیف چرمی



همونطور که به نظر میاد در حال حاضر ( و نه آینده ) ، HTC داره با دستگاه هاش بازار رو در دست میگیره . بی انصافی نیست اگر بگیم اچ تی سی به تنهایی داره ویژگی ها و کارامدی های یک دستگاه رو سریع تر از خود مایکروسافت پیش میبره . و حالا این اچ تی سی با دستگاه جدیدش با نام TYTN II همه چیز رو به سوی اهداف خاصی پیش میبره – تنها چیزی که اینجا فراموش شده در این دستگاه قرار بگیره سینک ظرفشوییه !!! ( الان باید بخندیم ! )


66otoau.jpg

به طور مثال ما اینجا جی پی اس رو داریم که به شما اجازه میده با برنامه ی مخصوص و دلخواهتون بدون اینکه با بلوتوث به رسیور خارجی متصل بشید ، از طریق ماهواره مسیریابی کنید . با این دستگاه میتونید جی پی اس بلوتوث دارتون رو در Ebay ( منظورش بازارچه پی تیه ) بفروشید و اتلافی از هر جهت یا شارژ کردن ها و نگرانی برای نگه داشتن دو دستگاه نداشته باشید . اچ تی سی تایتن 2 که با نامهای اچ تی سی P4550 یا Kaiser یا همون قیصر خودمون براستی دستگاهی همه کاره هست . باور ندارید ؟ خب بقیه ش رو بخون . ( بخدا اینارو مرورگره نوشته )

68a4k5l.jpg


دستگاهی که تست میشه دستگاه نهایی است . این دستگاه SIM-Free است ، به این معنا که قابلیت پذیرش هر نتورک و اپراتوری را داراست . آرم اچ تی سی در بالا و سمت راست قیصر قرار دارد و جای سیم کارت نیز راحت الوصول است ، یعنی پشت صفحه ی دیسپلی .

5ymnde1.jpg



4pdiakg.jpg



5xgqj5s.jpg



و حالا میرسیم به مشخصات ، خوب سر جاهاتون بشینید !! در ابتدا با دوربین ویدئو کالینک قسمت روبرویی مواجه میشیم که وی جی ای هست ، که وضوحا" به معنای 3G بودن دستگاهه . اما این دستگاه دارای HSPDA یا همون 3.5G هست و همینطور HSUPA که حتی از قبلی ها هم سریع تره . و البته سیستم های معمولی GPRS & EDGE هم که وجود داره . ( واسه اونا دیگه هویج محسوب میشه ) . اگه اینا کافی نیست ، وای فای و بلوتوث 2 هم توی این دستگاه گنجونده شده . در پشت قیصر! دوربین اوتوفوکوس دار 3 مگاپیکسلی رو میبینیم که بسیار عالی جواب میده . Scroll-wheel یا همون چرخ گردونشم اون کناره . جای مموری کارتشم در پایین دستگاهه که از نوع میکرو اس دی هست . البته مموری داخلی هم کم نذاشته ، 256 تا رام داره و 128 رم داره . ( این دومی زیادمونم هست ) . دستگاه توسط ویدوز موبایل 06 لود میشه و از Qualcomm MSM7200 CPU at 400Mhz بهره میبره . ( دستشم درد نکنه )

اوه ! نگفتم سیستم لغزش و سرش صفحه ی اتوماتیکم داره ؟! تازه شیب هم میگره غیر از سر خوردن . ( معنیش اینه که علاوه بر اینکه کیبوردش مثل دستگاه های دیگه مثل تایتن و ویزارد میاد بیرون ، با زاویه ای مخصوص شیب هم میگیره ) چرا دستمون رو اذیت کنیم و تکونش بدیم وقتی صفحه میتونه به هر زاویه ای که ما دید داریم بچرخه ؟ این ویژکی خیلی خوبه و باعث ایجاد جذابیت دستگاه میشه . و این چیزیه که سازنده بدنبالشه یعنی پیشتازی و نو آور بودن . ال جی با دکمه های حساسش ، موتورولا با نازکی RAZR هاش ، آیفون با اینترفیس رونش و حالا اچ تی سی هم با این صفحه ی شیبدارش . ( تو رو خدا ببین طرف چیارو مثال زده )
جسجار رو تصور بکنین که یکم وزن کم کرده و رژیمه ، دوربینش مخوف شده و کلی کارا بلد شده .

ظاهر دستگاه ...
حالا دستگاه رو از نزدیک ببینیم .

2m2grj9.jpg

روبروی دستگاه از آلمینیوم صاف و فرچه خورده ی توسی رنگیست ، که برای طراحی خروجی صدای تلفنش از شیاری خشن استفاده شده . درون این شیار چراغ های LED هست که نشانگرهایی واسه ی اپراتور ، باتری و بلوتوث هست . زیر اسکرین 2.8 اینچی هم دکمه هایی براق شده قرار گرفته که بصورت ساعت گرد عبارتند از : جواب گویی به تلفن ، تماس های حاصله ، تایید و ویندوز . که بسیار دسترسی آسانی دارند و اشتباه ناپذیرند .

6h5uvdd.jpg


در میان این دکمه های براق ، دکمه های خاکستری رنگی قرار گرفته که عملگر های سافت کیز هستند برای انجام فعالیت ها و دستوراتی که در زیر دیسپلی پیشنهاد میشه . زیر این دو دکمه ، شورتکات هایی جهت دسترسی به اینترنت اکسپلورر و مسیجینگ تعبیه شده ( که مسلما" قابل تغییر هستند ) . در وسط این دکمه ها هم دکمه ی براقیست از جنس دکمه های خارجی که عمل تایید یا OK را انجام میدهد .

در انتهای دستگاه پورت همیشه آشنای مینی یو اس بی دیده میشه . در کنار این پورت دکمه ی ریست و همینطور حفره ی میکروفون قرار داره . و همونطور که قبلا هم گفتم ورودی مموری کارت میکرو اس دی نیز همینجاست که توسط لاستیک جابجا شونده ای محافظت میشه . وقتی به بخش تحتانی دستگاه نگاه میکنیم ( دستگاه رو در زاویه ای ببینید که ورودی مموری و پورت یو اس بی داره ) میبینیم که قسمت بالایی پولیش خورده و قسمت پایینی دنده دنده و لاستیکی ماننده که این عامل موثری در بهینه به دست گرفتن دستگاهه ( چه از نظر اینکه لیز نخوره و چه اینکه اثر انگشت نمونه و فینگر پرینت نباشه )

4lhdimh.jpg



4ucwfbl.jpg


همونطور که میبینید استایلوس و قلم قیصر در قسمت پایین سمت راست قرار داره و مخصوصا" برای کسانی که ویزارد دارن ( کیوتک 9100 و ک-جم ) براحتی با این مسئله کنار اومدن . ( نمیدونم چرا اچ تی سی از این مسئله درس نگرفت ، چون ویزارد ها مشهور شدن به لق شدن استایلوس ، به این دلیل که با توجه به نگه داشته شدن دستگاه ، بخش سنگین و انتهایی استایلوس به سمت پایینه و جاذبه بسیار به شل شدنش کمک میکنه و این بعد از مدتی آزار دهنده میشه ، فکر نکنم اچ تی سی تونسته بر قوانین عظیم عالم هستی فائق اومده باشه ) . و البته باید بدونید که کیبورد بجای اینکه از سمت چپ بیاد بیرون از سمت راست میاد بیرون .

6cdl349.jpg


حالا سمت راست دستگاه رو ببینیم . به همون مسئله ی تفاوت جنس در رویه و زیر دستگاه دقت کنید . دکمه ی دوربین همینجاست . البته این دکمه کمی برآمده تر از دکمه ی روشن/خاموش هست و اونم به این دلیله که دارای قابلیت اوتوفوکوس هست . کمی این دکمه را فشار دهید تا اوتوفوکوس کند ، حالا تا آخر فشار دهید و تصویر گرفته شده . به همین راحتی . همونطور که الان گفتم دکمه ی روشن/خاموش هم همینجاست . فراموش نکنیم که چون دکمه ی دوربین در بالا سمت راست هست – مثل دوربین های عادی – پس صفحه باید معکوس بشه ، بنابراین آیکن ها در سمت راست قرار میگیرن .


4lzvu3q.jpg


اینجا استایلوسم هست ، استایلوسی با اندازه ی کامل ( یعنی تلسکوپی نیست ) . پایین سمت راست وقتی کیبورد داخله و پایین سمت چپ وقتی کیبورد بیرونه . کمی طول میکشه تا بهش عادت کنید . مخصوصا برای راست دستها وقتی میخوان بذارن سمت چپش ( وقتی کیبورد بازه و شما پی پی سی رو در دست دارید جای استایلوس در سمت چپ قرار میگیره )

بالای دستگاه هیچی نیست نه پورت و ورودی ، نه دکمه یا خرجی . در سمت چپ Voice Dial رو داریم که اگه فشار بدیم و نگهش داریم میره توی One Note . اینجا همون سمتیه که Scroll-Wheel هم داره و میشه بین لیست ها و منوها و مسیج ها بالا پایین کرد و با فشار دادنش تایید کنیم ، پس اینجا یه دکمه ی ok هم داریم.


4p3trf9.jpg



قسمت پلاستیکی طویلی که در کنار دکمه ی ok قرار داره ، در واقع اسلات سیم کارت هست .


5z24ku9.jpg


من این دستگاه رو در کنار تایتن گذاشتم . هم.نطور که میبینیم قیصر مانند تایتن وقتی که کیبورد رو بیرون میاریم و اسکرین باز میشه ، تعادلش رو از دست نمیده و برنمیگرده به سمت اسکرینی که سنگینی کرده .


359z8lf.jpg



اون لولاهای نقره ای رو در بالای کی بورد میبینید ؟ اونها اسکرین رو بالا نگه میدارن ، اون ها باعث میشن که اسکرینی رو که شما در وضعیت دلخواهتون ست کردین رو به بهترین نحو ثابت نگه دارن . هیچ گونه سستی حس نمیشه و به نظر میاد که لولاها توانایی کامل رو در نگه داشتن زاویه اخذ شده دارا هستن . شما برای اینکه بتونین شیب بدین به اسکرین باید اول اونو به نقطه حضور اون لولاها برسونید


4v66ipj.jpg



این جا آخرین حدیه که اسکرین شیب دار میشه و البته باید بدونید که فشار دادن دکمه های سافت کی روی کیبورد ، وقتی اسکرین شیبدار شده بسیار سخته . حالا ببینیم پشتش چه خبره .


4kf5pq1.jpg


وقتی از پشت به اسکرین نگاه میکنیم لولا ها بسیار بهتر دیده میشن و جای سیم کارت هم واضحه . بذارین یکم بیشتر بر رسیش کنیم . جای سیمکارت با یه سوئیچ باز و بسته میشه . با باز کردن این جایگاه دستگاه خاموش میشه و همونطور هم که گفتیم به علت آنلاک بودن این دستگاه هر سیم کارتی رو میپذیره .


52d3ig7.jpg


بسیاری دوست دارند که تایتن با قیصر برادر کوچیکترش مقایسه بشه . ابعادش شبیه همه فقط با اینکه قیصر اون لولاهارو داره و جی پی اس و مزایا ، بازم باریک تره .


523f3b4.jpg



4lh321j.jpg


هیچ آزادکننده ی قاب باتری وجود نداره چون این قاب فقط با یه فشار و بعد کشیدن بیرون میاد .

( مقایسه ای میان برادر تایتن و داداش قیصر . )

4kbx27m.jpg


کیبورد بسیار شبیه P4350 هست ... در این دو مدل از دکمه های لاستیکی مانند استفاده شده . دو چراغ سفید رنگ ( البته ما که هر چی نگاه کردیم نارنجی دیدیم ) روی کیبورد تعبیه شدند که معرف FN و CAPS هستند و باعث میشه به ما بگن که اوضاع از چه قراره .


(عکسها اضافه شدند )
2h7h0eb.jpg
-
2w23jhf.jpg


( مقایسه ای هردمبیل )

4qs6vdf.jpg


دوربین ...
دوربین این دستگاه 3 مگاپیکسلیست با قابلیت اوتوفوکوس که باعث میشه موقعیت تصویر دیده شده رو تشخیص بده و زوم مخصوص رو در موردش انجام بده . برای دیدن کیفیت عکس روی لینک ها کلیک کنین

لینک1
لینک2
لینک3
لینک4
لینک5

GPS ...
همونطور که قبلا هم گفتم جی پی اس این دستگاه با برنامه ای سبک وارد شده اما من برای اینکه این عکس رو بگیرم وارد حیاط شدم . جی پی اس روی COM 4 نصبه و با سرعت ترنزمیت 57600 کار میکنه . واقعا نکته ی ناجوری درمورد جی پی اس این دستگاه وجود نداره . چون واقعا بی نقص کار میکنه .
موقعی که توی حیاط بودم به خوبی همه چیز رو نشون میداد و همینطور بهم میگفت که با چه سرعتی دارم حرکت میکنم .

67dpg20.jpg
با داشتن جی پی اس روی دستگاه دیگه نیازی به حمل دستگاه دیگه ای نیست یا اینکه جی پی اس اکسترنال بلوتوث داری رو همراهمون همه جا از جمله توی ماشین ببریم . مخصوصا اینگه اگه نرم افزارهایی مثل Tom Tom رو روش نصب کنیم میشه موقع پیاده روی و دویدن و هایکینگ هم ازش استفاده کرد .


6aqtp1e.jpg
[/CENTER
]
من تام تام رو روی قیصر نصب کردم که به خوبی نصب شد و در "پورت های دیگر" با رنت "57600" و "COM 4" قرار گرفت . به سرعت ماهواره رو پیدا کرد و جای من رو تشخیص داد . تصاویری ازش گذاشتم . میشه صفحه رو چرخوند و در رانندگی ازش استفاده کرد . صفحه ی شیبدارش توی ماشین جالبه .

در پشت دستگاه هم برامدگی آنتن هوایی جی پی اس هست که با باز کردن در باتری – که کل پشت رو شامل میشه – میشه از اونور فشارش داد و بیرونش آورد تا اگه قراره به کارکیتی وصل بشه این اتفاق بیافته .


6fyqx79.jpg
در اینجا دوربین رو هم میبینیم که آینه ای در کنارش نداره ، بجاش اسپیکر قرار داره .


درون ...
در درون این دستگاه ویندوز موبایل 6 هست که تمامی مزیت های آفیسش هم همراهش هست . به سرعت پاسخگوست و با باز کردن چندین برنامه و مولتی تسکینگ هیچ مشکلی نداره . اگر حجم بالایی از برنامه ها رو لود کنید ، از اینکه دستگاه کم نمیاره بسیار خوشحال میشید . ترکیبی بسیار خوب از فضای حافظه ی زیاد و سی پی یوی مناسب صورت گرفته .
تغییر موقعیت اسکرین از پورتره به لنداسکیپ بسیار خوب صورت میگیره و اسکرول ویل بین اینترنت اکسپلورر و کانتکت لیست ها عالی جواب میده .

اختتامیه ...
بذارید اول معایب رو مطرح کنیم . بله این دستگاه سنگین هست و شما در فشار داد سافت کی ها وقتی که اسکرین شیبداره به مشکل خواهید خورد . کمی ایرادگیر هستم اما این نباید شما رو از دستگاهی که بسیاری از امکانات روز رو در خودش جای داده ، زده کنه .

در ابتدا جی پی اس ، پکیج اضافه شده ی بسیار مناسبیست و حتی اگر حس کنید که بهش احتیاج ندارید ، با ریختن گوگل مپز ، مطمئنا نظرتون تغییر میکنه .در خانه یا کار از امکانات وایرلسش استفاده میکنین و البته شما امکان استفاده از VoIP و Skype رو هم برای تماسهایی ارزون خواهید داشت . و وقتی از نقطه ی حساسی دور هستید ، هر گونه امکانات اتصالی برای شما مهیاست و فقط وابسته به خدمات اپراتورتون خواهد بود .

استفاده از کی بورد بسیار ساده هست و فضای زیاد حافظه کمک بسیاری به شما خواهد کرد گویی که سی پی یو نیز شما رو همراهی میکنه تا بیشتر لذت ببرید

ذاتا" دستگاه سریع هست و تعویض صفحات به سرعت صورت میگیره . برای یوزر های حرفه ای این مسئله ی خوبیه که برنامه ها آنا" باز میشه – حتی وقتی دارین از جی پی اس استفاده میکنین و بلوتوث میفرستید – همینطور که HTC Network Wizard تمام ویژگی های اپراتورتون رو تشخیص میده تا شما از حداکثر امکانات از جمبه MMS و Internet Calling استفاده کنید .

این دستگاهیست قدرتمند ، شما هیچ گاه نیازی به حمل دستگاه دیگری پیدا نمیکنید . با این دستگاه به رئیستون زنگ میزنید ، مسیرتون رو تا خونه چک میکنید ، با بلوتوث توی ماشین تماس میگیرید ، به حساب های ارزیتون وصل میشید ، اسناد آفیستون رو ادیت کنین ، عکس میگیرین و و و ...

اگه نمیتونید با کار کیت و جی پی اس خارجی کنار بیاید این دستگاه رو بگیرید ...

منبع

=-=-=-=-=-=-=-=
نظر شخصیمو میگم که شما هم بگید :
اینترفیس دستگاه رو که هممون حفظیم فقط یه پلاگین اچ تی سی هوم واسه بعضی ها غیر آشناس که اونم قابل اضافه شدنه . پس در مورد او اس حرفی ندارم چون چیزی که هست فقط سریع تره .
اما بخوبی میشه حدس زد که این دستگاه کیفیت ساخت مناسبی رو داره و برای هر چیزی غیر از سافت کی ها چاره ای رو اندیشیدند .
اما جدا" نبود وی جی ای در این دوره زمونه که E-book ها بسیار مفیدند بحث بر انگیزه که بارها هم راجبش صحبت شده
هر چقدر هم این دستگاه کامل باشه ، نداشتن وی جی ای میتونه نظر افرادی مثل من رو از خریدش برگردونه


-------- عکس های مفیدی از موبایل ریویو ------------
4po43dd.png

4rc9zcm.jpg

52aty74.jpg

4utvequ.jpg

4p4hgdg.jpg

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
شرمنده ی همه ی دوستان ، درسته که خواب بودمو نفهمیدم چی آپ کردم ، اما نظرتونو در مورد خود ریویو هم غیر از قیصر جان بگید​
 

saeid.z

Registered User
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2005
نوشته‌ها
2,073
لایک‌ها
3
محل سکونت
آمستردام
manuelcalavera جان قیصر جان که خیلی خوبه من کیف کردم ولی رویوی شما هم خیلی عالی بود باعث شد همش رو بخونم اگه پرانتزهات نبود خسته میشدم زحمت کشیدی ولی حال دادی موفق و موید باشی
 

_Hamed_

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 جولای 2007
نوشته‌ها
904
لایک‌ها
6
محل سکونت
Tehran
جالب بود...

ممنون
72.gif
72.gif
72.gif
.
 

kelark

Pocket PC کاربر فعال- فروشنده معتبر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2006
نوشته‌ها
829
لایک‌ها
16
محل سکونت
Kent farm , Smallville , Shiraz
دوست عزیز تبریک میگم ریویوی خیلی عالی نوشته بودید من که از اول تا اخرش رو خوندم خسته نشدم . ولی در عوض به فکر تعویض اتم افتادم :D ( نه با این وضع مالی وخیم فعلا از این خبرا نیست )

اگر در پایان ریویو قیمت های مختلف این دستگاه رو در بازار تهران و دوبی بزارید خیلی دیگه تکمیل میشه . با تشکر .
 

_Hamed_

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 جولای 2007
نوشته‌ها
904
لایک‌ها
6
محل سکونت
Tehran
سلام
اگر در پایان ریویو قیمت های مختلف این دستگاه رو در بازار تهران و دوبی بزارید خیلی دیگه تکمیل میشه . با تشکر .
دبي 800، تهران - پايتخت 990.
 

mojtaba2741

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 دسامبر 2005
نوشته‌ها
1,792
لایک‌ها
17
سن
42
محل سکونت
Tehran
عالی بود پارسا جان؛
امیدوارم شاهد رویوهای دیگری ازت باشیم؛
در ضمن اگر دوستانی هستند که قیصر دارند؛(مثل علی)بیان و نظراتشون رو بگن تا نظرات یه کاربر ایرانی رو هم بدونیم؛
موفق باشید.
 

athlon64x2

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2005
نوشته‌ها
299
لایک‌ها
23
محل سکونت
تهران
تشکر ميکنم از شما بخاطر ريويوي عالي
انتخابي هوشمندانه که موجز و کامل هست در کنار ترجمه شيوا و روان شما مطلبي در خور توجه فراهم آورده . بنده که استفاده فراوان و بسي لذت بردم.
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
خيلي خيلي جالب بود و استفاده برديم...
مرسي
 

amirmw

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2005
نوشته‌ها
608
لایک‌ها
71
مانوئل جان ممنون از بابت ریویوی عالیی که دادی ...
منم یه چیزی بهش اضافه کنم اگه اشکال نداره ...
چیپست GPS این دستگاه gpsONE ـه و با دستگاه هایی مثل Asus P535 که از چیپ SiRFstarIII استفاده می کنند فرق داره ...
این چیپست (gpsONE) ماله Qualcomm ـه که تو اکثر دستگاه های HTC که از GPS بهره می برند استفاده شده ... به قدرت و سرعت بالای SiRFstarIII نمی رسه ولی چیزی کم هم نداره از اون ...
تازه مزیتش اینه که پروتوکل NMEA 0183 رو هم ساپورت می کنه (این بند آخر سخن یکی از اساتید بود) ...
اینجــــــــــا مقایسه ی این 2 تا چیپست رو انجام داده که عکس های جالبی هم داره و نمودار مقایسش هم خوبه ...
در کل قیصر رو من هم دستگاه خوبی می بینم ... فقط باید دعا کنیم کیفیت قطعاتش مثل همه محصولات HTC از جمله HTC Prophet نباشه ...
موفق باشید ...

لینک مقایسه دو چیپست SiRFstarIII و Qualcomm gpsONE
 

A.GH.N

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2007
نوشته‌ها
558
لایک‌ها
115
محل سکونت
USENET
ممنون آقا. واقعا لذت بردم!
282.gif
انتخاب رويو، تحليل، ترجمه و ... همه عالي بودن. خسته نباشيد! (فقط انگار اين بابا تا حالا جي‌پي‌اس نديده بود!)
33.gif

آخ كه چقدذ من scroll wheel دوست دارم!
43.gif

كار كردن با يه صفحه ي qvga 2.8 اينچي واقعا" اعصاب خورد كنه!
23.gif

خوش بحال كسايي كه مي تونن تهيه كنند و از امكاناتش استفاده كنن!(مثلا GPS تو ايران فقط خرج اضافه هست! باقي امكانات شبكه هم، اول از همه يه اپراتور درست و حسابي مي خوات!)
amirmw, ممنون از توضيح.
 

coloredpencil

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 آگوست 2005
نوشته‌ها
1,327
لایک‌ها
7
سن
42
محل سکونت
SKY
مانوئل جان ممنون از بابت ریویوی عالیی که دادی ...
منم یه چیزی بهش اضافه کنم اگه اشکال نداره ...
چیپست GPS این دستگاه gpsONE ـه و با دستگاه هایی مثل Asus P535 که از چیپ SiRFstarIII استفاده می کنند فرق داره ...
این چیپست (gpsONE) ماله Qualcomm ـه که تو اکثر دستگاه های HTC که از GPS بهره می برند استفاده شده ... به قدرت و سرعت بالای SiRFstarIII نمی رسه ولی چیزی کم هم نداره از اون ...

لینک مقایسه دو چیپست SiRFstarIII و Qualcomm gpsONE

حدود 10 ثانیه تفاوت زمانی در واسه برقراری ارتباط ...Asus P535 حدود 30 ثانیه و کایزر 40 ... در کل به نظر میاد دقت SiRFstarIII بهتر هست :)
 

bahrain

Pocket PC کاربر فعال موبایل و
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 آپریل 2005
نوشته‌ها
3,371
لایک‌ها
15
سن
36
محل سکونت
Kindoom Of BAHRAIN Mobile Pho
دستت درد نکنه ریووتون عالی بود .... ببینم خودتون این ریوو رو تهیه کردید یا از جایی اوردید ؟ گوشی خودتونه ؟
 

imate_pda2k

PocketPC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 دسامبر 2005
نوشته‌ها
1,957
لایک‌ها
18
سن
37
محل سکونت
در آينه my name is : مهرداد
دستت طلا پارسا جان عالي بود فكر كنم اگه تمام گوشي ها رو چنين كاري واسش كنيم عالي ميشه

:happy:قربونت
 

manuelcalavera

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2007
نوشته‌ها
2,834
لایک‌ها
8
از لطف همه ی دوستان ممنونم ، اگه بازم تعریف کنید ازم هر چی پی پی سی قابل بحثه رو این بلا رو سرشون میارم :D

جناب بحرین من عدد تهیه ی ریویو نیستم ... ترجمه بود این متن با کمی اضافات شخصی
 

siavash78

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2007
نوشته‌ها
1,162
لایک‌ها
3
محل سکونت
آبادان
ممنون پارسا جان... معلومه كه وقت گذاشتي... خسته نباشي. لطفا به ريويو دادن ادامه بده.
اما من هر چي فكر كردم اصلا انگيزه اي واسه تعويض تايتن 1 به قيصر پيدا نكردم. بيشترين تلاش رو واسه طراحي خاص و كيبرد آنچناني زده كه تازه من ديدم اين كيبرد واسه يكي مثل من كاربردي نداره. اين كه اسلايد كيبردش هم از راست باز ميشه خيلي حال گيريه! دكتر هم بلايي سرمون اورد كه ديگه هيچ اسكريني جز وي جي اي رو نميتونم تحمل كنم!
 

bahrain

Pocket PC کاربر فعال موبایل و
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 آپریل 2005
نوشته‌ها
3,371
لایک‌ها
15
سن
36
محل سکونت
Kindoom Of BAHRAIN Mobile Pho
از لطف همه ی دوستان ممنونم ، اگه بازم تعریف کنید ازم هر چی پی پی سی قابل بحثه رو این بلا رو سرشون میارم :D

جناب بحرین من عدد تهیه ی ریویو نیستم ... ترجمه بود این متن با کمی اضافات شخصی

خواهش ميكنم شكست نفسي نفرماييد ، به هر حال خيلي زحمت كشيديد و اين قابل تقديره .

راستي بجه ها امروز وقتي كه داشتن خبر دفن قيصر امين پور رو توي اخبار ميكَفتند ياد TYTN II افتادم .

براي شادي روحش صلوات
 

FrankenStein

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
29 جولای 2005
نوشته‌ها
6,285
لایک‌ها
20
سن
41
محل سکونت
iran-tehran
پارسا جان زحمت گشیدی:)

موفق باشی
tulips.gif
 

manuelcalavera

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2007
نوشته‌ها
2,834
لایک‌ها
8
من متعلق به همه ی مردم هستم :D
 
بالا