دوست من زیاد نگران نباش ... شاتل امروز با من تماس گرفت گفت می آیم نصب می کنیم مثل اینکه مشکلشون حل شد...و تیم نصبشون رفتند مخابرات منطقه برای سیم کشی.. همه را با هم می کشند
چند روز از قرار دادت می گذره؟و کدام منطقه هستی.. آشنا دارم سفارشت را بکنم...
من تو منطقه مخابراتي رجايي كرج هستم
يه سوالي كه برام مطرحه اينه كه احتمال ميدم خطي رو كه دادم برا رانژه PCM باشه.
چون تا اون موقع در باره PCM خيلي اطلاعات نداشتم.ميگن اگه سرعتت با دايال آپ بيشتر از 33.6 نياد اون خط PCM هست منم اين خطم همين طوره.
ولي يه چند روزيه كه يه خط جديد گرفتيم با اون سرعتم با دايال آپ حتي 48 هم بوده
يه شكي هم كه به تاخيرهاي شاتل دارم اينه كه قاعدتا بايد ظرف 3-4 روز اول حداقل مشخص بشه كه آيا خط PCM هست يا نه؟
اگه PCM هست كه بايد فسخ كرد و اگه نيست حالا بايد برن دنبال رانژه كردنش.
يعني شاتل اصلا درباره PCM بودن يا نبودن خطم چيزي به من نگفته.
ممنون