دوست عزیز و دقیق
برای مباحث مطرح شده در این فروم و سایر فرومهای مرتبط با توجه به بار اطلاعاتی و فنی و درک مشلات کاربران ارزش زیادی قائلیم و خواستار ادامه و مشاهده این روش هستیم .
در مواردی مطمئنا حق با شما و سایر مشترکیینی که اعلام نا رضایتی کرده اند میباشد که خود واقفیم به این که راه زیادی تا تکامل سرویسهای اینترنتی با توجه به امکانات موجود در ایران هستیم ولی در چند مورد پاسخهای ما را نیز پذیرا باشید.
- سرویس :
سرویس شما همیشه در یک ٪ ضرب میشه. یعنی چی ؟ یعنی اگر شما ۱۲۸ بگیرید ، اندازه ۶۰ - ۷۰ ... اگر ۲۵۶ بگیرید ، اندازه ۱۲۸ و اگر ۳۸۴ بگیرید اندازه ۲۵۶ به شما سرویس میدن. من هر ۳ اینهارو داشتم. موقعی که ۱۲۸ داشتم ، در بهترین حالت ۱۴ تا دانلود میکردم ... و میانگین رو ۱۰ - ۱۲ بود ... الان که ۲۵۶ دارم ، در بهترین حالت ۲۵ تا ... و میانگین ۱۵ - ۱۶ ... و وقتی ۳۸۴ داشتم هم میانگین ۳۰ - ۳۲ kb دانلود داشتم.
بله کاملا درست است و افتخار می کنیم که از معدود شرکتهایی باشیم که واقعیات را با مشترکینمان در میان می گذاریم. دوست خوب هزینه پهنای باند در ایران بالاست و قیمت خرید یک مگابیت پهنای باند در ایران حداقل و در بالاترین رنج به قیمت حدود پانصد هزار تومان می رسد. شما این رقم را با هزینه لینکهای بین مراکز توسط مخابرات اجاره فضا و برق و سایر هزینه ها و سرمایه گذاریها جمع نموده و خود رقم فروش را تعیین بفرمائید. قیمت یک سرویس 256 اختصاصی که در هیچ ساعتی از شبانه روز کاهش نداشته باشد و توسط مخابرات ارائه می گردد. رقمی حدود 440000 تومان را شامل می گردد. و اینجا رسما برای مرضی خاطر شما اعلام میگردد در رنج قیمتهای ارائه شده
سرویسهای ADSL تنها سرویسهای اشتراکی ارائه می گردد که در بعضی ساعتهای شبانه روز حداکثر سرعت را به شما نخواهد داد. حال با توجه به این که مایل به شرکت در بحث مفایسه با سایر شرکتها نیستیم ولی سیاست پلنهای محدود با سرعت بالا را در خور مشتریان ADSL نمی دانیم چرا که با توجه به سود ده تر بودن اینگونه سرویسها و اجبار مشتریان به پرداخت هزینه های خرید حجمی ما شعار اصلی خود را ارائه سرویس برای رفع محدودیتها می دانیم و امیدواریم روزی بتوانیم احجامی مشابه سایر کشورها را در اختیار شما قرار دهیم و خوشحالیم که با این روش توانسته ایم بیشتر مشترکین حرفه ای و آگاه را داشته باشیم که باعث افتخار کل مجموعه ما هستند . این را برای خود افتخار می دانیم که دوست نسبتا ناراضی چون شما توانسته با سرویس 256 ظرف یکماه ه حجم ترانسفر 18.272 گیگ را از سرویس ما داشته باشد در صورتی که شما با استفاده از سایر سرویسها برای مثال مجبور به پرداخت مبلغی بین 114000 تا 171000 تومان ا می بودید و از سرعت بالای این شبکه نیز تمجید می کردید.
قطعی سرویس به شدت بالاست ! در طول چند ماهی که سرویس میگیرم ، هر ماه حدود ۱-۳ روز قطع کامل دارید ! و دوبرابر این روزهایی هست که قطع مقطعی دارید !
برای این قعطی ها به شما میگن که ۲ برابر سرویس شما به شما داده میشه. مثلا برای ماه گذشته که من ۳۸۴ داشتم ، خودشون حساب کردن ۴ روز باید به من بدن و برای این ۸۰۰۰ تومنی که خودشون حساب کردن ، فکر کنم ۱۰،۰۰۰ تومن پول موبایل دادم انقدر زنگ زدم گفتن نمیشه و دیر گفتی و ... مسئول نیست و خلاصه یه روزی همه دست به دست هم دادن و مشکل حل شد !
قطعی سرویس جزولا ینفک سرویس هست و تمام سعی ما کاهش این مدت زمان در دفعات و زمان است و متاسفیم که شما مجبور به تماسهای متعدد شده اید ولی خوشحالیم که به قول خود مبنی بر جبران دو برابری قطعیها عمل نموده ایم.
- اولا شما اگر ۱ سال هم مشتری این شرکت باشید ، اگر سرویس شما در روز ۵ ام هر ماه قطع بشه ، حتی اگر پول ریخته باشید و مثلا دیر ریخته باشید یا دیر اعلام کنید ( یا نریخته باشید ) ، پشتیبانی هیچ جوره حساب شما رو تا فردا صبح شارژ نمیکنه ! و میگه ما دسترسی نداریم ! به نوعی اصلا مهم نیست شما کی هستید ! این شرکت حتی ۱۰۰۰ تومن هم به شما اعتبار نمیده در مواقع اضطراری ! تا وقتی شما اون ۱۰۰۰ تومن رو نداده باشید !
دوست خوب این حق را به ما بدهید که یک سری مقررات برای حفظ نظم و اجتناب از تداخل کاری و جلوگیری از درهم ریختگی مالی داشته باشیم . قاعده این شرکت تماس با شما از ده روز قبل از قطعی سرویس هست و اینکار قطعا انجام می پذیرد. سرویس پیک رایگان برای شما طبق زمانبندی در دسترس بوده و هست . سرویس پرداخت بانکی و آنلاین نیز جزو انتخابهای شما می تواند باشد . پس اجازه بدهید که حداقل ساعات اداری را برای کارهای اداری اختصاص داده و حق را به ما بدهید که نیروهای اداری را بصورت 24 ساعته در شرکت برای شارژ احتمالی دوستانی که ظرف 10 روز اینکار را انجام نداده اند نگهداری نکنیم.
دو : هیچ وقت از پشتیبانی این شرکت نمیشنوید که سرویس ها مشکل داره ! هیچ وقت ! یعنی امکان نداره ! با این همه مشکل و قطع و وصل و غیره ... همیشه دو چیز میشنوید :
۱. مخابرات منطقه شما مشکل داره
۲. دیتا از تهران قطع شده.
حق با شماست خرابیها سرویس به چند فقره محدود می گردد.
1- قطعی لینک اصلی از مخابرات
2- قطعی ارتباط بین مراکز
3- قطعی خط مشترک نظیر کابل یرکردان یا سوختگی فیوز
4- تغییرات در شبکه که محدود به یک بار در ماه بطور متوسط می گردد.
این کل واقعیتی است که می توان با مشترک صادقانه ارائه نمود.
این استدلال پشتیبانی ، برای سرعت پائین شما هست !
و میگن اگر شما جای بهتری سراغ داری ، برو !!!!! این هم مشتری مداری این شرکت هست !
بهیچ عنوان مایل به از دست دادن دوستانی چون شما نیستیم ولی خوشحالیم که در شهری زندگی می کنیم که تنوع سرویس دهنده کاملترین شکل خود را طی می کند و سرویسهای با سرعتهای بالاتر و حجم های کمتر بصورت کاملا متنوع و با اشکال مختلف ارائه می گردد و برای دوستانی که از مصارف غیر حرفه ای استفاده می نمایند توجیه اقتصادی و فنی نیز داشته باشد و ما خوشبختانه به هیچ عنوان قصد رقابت با اینگونه سرویسها را نداریم.
. برخورد پشتیبانی ! یعنی برخورد طبلکارانه پشتیبانی ! انگار اونها به من پول دادن و از من سرویس میخوان !
در این مورد حق با شماست و ما خود را بازائ هر یک ریال دریافتی از شما مجاب به ارائه سرویس در خور می دانیم و در این مورد تذکر کتبی داده شد.
اولا شما اگر ۱ سال هم مشتری این شرکت باشید ، اگر سرویس شما در روز ۵ ام هر ماه قطع بشه ، حتی اگر پول ریخته باشید و مثلا دیر ریخته باشید یا دیر اعلام کنید ( یا نریخته باشید ) ، پشتیبانی هیچ جوره حساب شما رو تا فردا صبح شارژ نمیکنه ! و میگه ما دسترسی نداریم ! به نوعی اصلا مهم نیست شما کی هستید ! این شرکت حتی ۱۰۰۰ تومن هم به شما اعتبار نمیده در مواقع اضطراری ! تا وقتی شما اون ۱۰۰۰ تومن رو نداده باشید !
بهیچ عنوان بحث اعتبار مطرح نبوده و کلیه مشترکین از یک اعتبار 48 ساعته اظطراری در هر دوره برای حل مشکلات پیش آمده امکان برخوردارند ولی باز هم تاکید می شود امور شارژ - مالی - قطعیها - نغییرات در سرویس - رفع خرابیهای مخابراتی فقط در ساعات اداری انجام می پذیرد و پشتیبانی همانگونه که از نامش مشخص است تنها به پیگیری مشکلات فنی و همکاری با شما برای پی بردن به مسائل و مشکلات پیش آمده در مسیر سرویس قرارداده شده و سایر امور شرکت بعهده بخشهای دیگر می باشد.
بهر حال خوشحالیم که نقد منصفانه و کاملا واقع گرایانه و بدون هر گونه زیاد و کمی ارائه می نمائید و خوشحال می شویم که این مسیر را کماکان در کنار شماادامه دهیم.