• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

وضعیت اینترنت پرسرعت و ADSL در کرج

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,814
لایک‌ها
9
منم در مورد شاتل بگم
سرعت اتصال سرویس 128 حدود 168 کیلو بیت هستش
سرعت دانلود 17
قیمت نسبت به سایر isp ها واقعا بالا!
پشتیبانی صفر! یعنی ده تا قسمت دارند از این قسمت به اون قسمت هی پاسکاریتون میکنن!
پینگ نسبتا خوبه
قطعی زیاد نداره
سیستم پرداختش درهم برهمه! یک روز پیک میفرستن یک روز میگن خودتون بریزین بانک فرداش دوباره فیش میفرستن خلاصه از لحاظ بی نظمی تکن!
محدودیت حجمی هم دارن ولی زیاد به چشم نمیاد! یعنی اگر دانلودر حرفه ای نباشین براتون کافیه
عالی بود .. منون. من هم یه کم ادیت کنم پست خودم رو در مورد شبدیز ... قطعی و پینگ رو ننوشتم ...
 

cordless

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2007
نوشته‌ها
114
لایک‌ها
0
عالی بود .. منون. من هم یه کم ادیت کنم پست خودم رو در مورد شبدیز ... قطعی و پینگ رو ننوشتم ...

وضعیت شاتل هم می شه مقایسه کرد با همان شبدیز البته به نحوی دیگر مثلاً:

1. نصب حداقل 23 روز زمان خواهد برد حتی با پارتی بازی.

2. یک لات بالاتر سرویس می بنده مثلاً 256 را 288 می بنده ولی سرعت 256 از 29 کیلوبیت در ثانیه به هیچ قیمت بالاتر نمی ره ولی خوشبختانه در طول روز و شب ثابت هست.

3. پشتیبانی فنی بطور کلی بسیار کند عمل می کند یعنی اگر شما صبح مشکلی برایتان پیش بیاد تقریباً 1 روز طول می کشه تا حلش کنند.

4. مدیر فنی ها شما و پورت شما را با دیگران اشتباه می گیرد و امکان قطع سرویس شما بی دلیل وجود دارد!

5. ولی قطع و وصل تقریباً خیلی کمه و این بسیار شگفت انگیز هست.

6. محدودیت حجمی اکیداً با سیستم کتنور های جدید در online.shatel.ir لحاظ می شود ولی برخی از افراد متوجه شده اند که حجم را زیاد اعلام می کند و پشتیبان فنی می گوید این به خاطر اتصال پینگ های توکار مودم هست و آن هم ترافیک محسوب می شود.

7. قیمت ها بالاست و در صورت استفاده از ترافیک فاکتور نجومی برای شما صادر خواهد شد یکی از فاکتور های من برای سرویس 256 تقریباً 123000 تومان بود چون از ترافیک مازاد استفاده کرده بودم!

8. کلاً بخش مالی به شما اجازه نمی دهد که شارژ شما به تاخیر بیافتد 5 روز قبل از ماه بطور مداوم با موبایل و تلفن های شما تماس می گیرد و از این جهت مانع از قطع سرویس شما مانند شبدیز می شود.

9. هر گونه مساله فنی درگیر کننده قطعاً از مودم شماست.

10. پینگ ها کمتر از 350 میلی ثانیه هستند( قابل توجه گیم بازها)
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,814
لایک‌ها
9
خب پس تا اینجا چیزی که از شبدیز فهمیدم ، سرعت دانلود خوب و پشتیبانی بد هست !

خوب حداقل یه امیدی بهش هست ! شبدیز که سرعت بد و پشتیبانی بدتر داره ! ( یعنی بودن و نبودن پشتیبانی اصلا فرقی نمیکنه ! ) فقط یه خوبی داره ! کسی که مسئول حضور در مخابرات هست و مسئول رانژه کردن خط و غیره .... اون یه نفر ، در شبدیز اندازه کل ISP کار میکنه فکر کنم ! یعنی کارش عالیه ! ... فقط حیف که کلا شما یک بار بیشتر کارتون گیر این فرد نیست ! و اون هم همون اول و موقع رانژه خط هست ... مگر اینکه این وسط مشکلی در مخابرات برای خط شما پیش بیاد که این اقا دنبال میکنه و انصافا هم شدیدا پیگیر هست ! وگرنه مشکلات خود ADSL رو ... حضور داشتن یا نداشتن پشتیبانی اصلا هیچ فرقی نمیکنه ... شما میتونید خودتون یه جمله‌هایی رو با خودتون تکرار کنید ... به جای اینکه زنگ بزنید .... ( مثل : مشکل از مخابراته ... یا دیتا از تهران قطع شده و یا مشکل از خود شماست و اینجا مشکلی نیست .... )
 

Asef

Registered User
تاریخ عضویت
9 اکتبر 2004
نوشته‌ها
1,228
لایک‌ها
21
شایان جان این وضعیه 5 روزه من با شبدیزه
http://************/files/y2hd74i7s8xqza2jv7bp.png

یسره هم میگن مشکلی نیست! من نمیدونم مشکل چیه پس!!!
یعنی همینقدر مونده که برم شرکت رو سرشون خراب کنم ...
برای همین پست هم یه ساعت معطل شدم. به نظرم دیگه این شرکت فایده نداره
یه روز خوبه یه هفته افتضاخ
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,814
لایک‌ها
9
8. کلاً بخش مالی به شما اجازه نمی دهد که شارژ شما به تاخیر بیافتد 5 روز قبل از ماه بطور مداوم با موبایل و تلفن های شما تماس می گیرد و از این جهت مانع از قطع سرویس شما مانند شبدیز می شود.

اتفاقا شبدیز هم این کار رو میکنه ! :D چند روز مونده ... یه بار موبایل شما رو میگیره ... و موبایل هم که معمولا آنتن نمیده ! ... دیگه redial نمیزنه :D ... من در طول مدت استفاده از شبدیز ( حدود یک سال ) کلا یه بار با اون خانم صحبت کردم ... :D


5. ولی قطع و وصل تقریباً خیلی کمه و این بسیار شگفت انگیز هست.

پس این دو تا جای امید ! (‌ نسبت به شبدیز ! ) چون شبدیز قطعی کوتاه مدت رو اگه بگم هر روز ... دروغ گفتم .... ولی ۱۵ روز در ماه رو ۱۰۰٪ دارید ... از ۱۰ - ۱۵ دقیقه .... تا ۱-۲ ساعت .... قطعی های زیاد هم که ۵،۶ ساعته و بیشتر هستند هم که در ماه ۱-۳ روز دیگه عادی هست ... ناگفته نماند ... بلا استثنا ... تمام این ها ( چه کم ، چه زیاد ) یا مشکل مخابرات منطقه هست ( با شبدیز لج کرده فکر کنم ... :D ) یا پهنای باند از تهران مشکل داره ... و خدای نکردن اگر فکر کنید یک درصد کوتاهی از شبدیز است ، ناراحت میشم ! :D

چون شبدیز اصلا نمیتونه هزینه کنه و پهنای باند backup بگیره ... برای مواقع قطعی پهنای باند اصلی ... و کلا طوری به شما پاسخ میدن که انگار همه همین هستند !
نمیدونم ISP های دیگه قعطی اونها در ماه شاید ۱ ساعت هم نیست ، پهنای باندشون رو از آسمون میگیرن و یا خودشون اینترنت تولید میکنن ... که شبدیز نمیتونه :D

تازه یه مدت ping رو هم بسته بودند ! به این دلیل که میگفتن یه سری افراد بد ، ping میذارن همینطوری ... و پهنای باند رو مصرف میکنن ! :D راه حل هم این هست که ping بسته بشه.

درضمن ... از squid برای کش سرور استفاده میکنند ( و احتمالا برای محدود کردن و کار های دیگه ) که تا جایی که بنده خبر دارم ، استفاده از این برنامه در ISP های بزرگ مدتهاست که منسوخ شده ! حالا در مورد مسائل جزئیه فنی صحبت نکنیم چون ممکنه بحث بشه و یه سری بیان بگن این برنامه فلان هست و فلان نیست و غیره ...
 

Asef

Registered User
تاریخ عضویت
9 اکتبر 2004
نوشته‌ها
1,228
لایک‌ها
21
راحتی در حساب و کتاب ماهانه : سخت !!! پیک درب منزل نمیاد ! مگر درخواست کنید که اون هم معمولا قبول نمیکنن. فاکتور براتون نمیاد ! نه ایمیل ، نه در خونه . پرداخت اینترنتی موجوده. ولی اتوماتیک نیست و حساب شما شارژ نمیشه ! باید صبر کنید تا روز بعد که بخش حسابداری بیاد ! ( پشتیبانی کاری از دستش برنماید ) و عملا سریعترین راه اینه که خودتون برید دفتر شبدیز.
البته من از این جهت مشکی نداشتم. هر ماه پیک میاد درب منزل و مبلغ رو دریافت میکنه ...
شبدیز کلا از نظر نظم و انظباط توی پول گرفتن به موقع حرف نداره :D
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,814
لایک‌ها
9
شایان جان این وضعیه 5 روزه من با شبدیزه
http://************/files/y2hd74i7s8xqza2jv7bp.png

یسره هم میگن مشکلی نیست! من نمیدونم مشکل چیه پس!!!
یعنی همینقدر مونده که برم شرکت رو سرشون خراب کنم ...
برای همین پست هم یه ساعت معطل شدم. به نظرم دیگه این شرکت فایده نداره
یه روز خوبه یه هفته افتضاخ
اقا این چه حرفیه میزنید ؟! کسی که گوشی رو اونجا بر میداره ، فکر کنم خودش از شاتل ... صبانت ... یا جای دیگه ADSL داره ! :D :D میگه اینجا مشکلی نیست .... حالا دیگه ************** شما که مشکل دارید !!! یعنی دقیقا منظورش همینه ! فقط یه کم خجالت اجازه گفتن جمله مستقیم رو نمیده !
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,814
لایک‌ها
9
البته من از این جهت مشکی نداشتم. هر ماه پیک میاد درب منزل و مبلغ رو دریافت میکنه ...
شبدیز کلا از نظر نظم و انظباط توی پول گرفتن به موقع حرف نداره :D
پیک میاد ؟!؟!‌ :O :O :O شما چه سرویسی داری که پیک میاد ؟! من هر بار مصیبتی دارم سر پول دادن ! تا به حال یک بار هم نیومده پیک ! ۲،۳ باری که خودم مجبور شدم حضوری برم اونجا پول بدم ... ۲،۳ بار حتی گفتم پیک بفرستید ، هزینه رو من میدم ! گفتن نداریم ! من با آژانس پول رو فرستادم ! و چند ماهی هم هست که دیگه شماره حساب میگیرم میریزم ... دیدم دردسرش کمتره .... البته اونم باید صبر کنم اونی که حساب به اسمش هست بیاد و حساب رو چک کنه ... خصلاصه اسمش پرداخته آنلاینه ... ولی تنها چیزی که نیست ، آنلاینه ! :D یعنی شما هر وقت بریزی ، باید صبر کنی تا ساعت اداری اونجا همه باشن و خلاصه کارت انجام بشه ...
 

shabdiznet

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 فوریه 2007
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
0
محل سکونت
کرج - خیابان شهید بهشتی - خیابان ادهم - پلاک 63
دوست عزیز و دقیق

برای مباحث مطرح شده در این فروم و سایر فرومهای مرتبط با توجه به بار اطلاعاتی و فنی و درک مشلات کاربران ارزش زیادی قائلیم و خواستار ادامه و مشاهده این روش هستیم .
در مواردی مطمئنا حق با شما و سایر مشترکیینی که اعلام نا رضایتی کرده اند میباشد که خود واقفیم به این که راه زیادی تا تکامل سرویسهای اینترنتی با توجه به امکانات موجود در ایران هستیم ولی در چند مورد پاسخهای ما را نیز پذیرا باشید.
- سرویس :

سرویس شما همیشه در یک ٪ ضرب میشه. یعنی چی ؟ یعنی اگر شما ۱۲۸ بگیرید ، اندازه ۶۰ - ۷۰ ... اگر ۲۵۶ بگیرید ، اندازه ۱۲۸ و اگر ۳۸۴ بگیرید اندازه ۲۵۶ به شما سرویس میدن. من هر ۳ اینهارو داشتم. موقعی که ۱۲۸ داشتم ، در بهترین حالت ۱۴ تا دانلود میکردم ... و میانگین رو ۱۰ - ۱۲ بود ... الان که ۲۵۶ دارم ، در بهترین حالت ۲۵ تا ... و میانگین ۱۵ - ۱۶ ... و وقتی ۳۸۴ داشتم هم میانگین ۳۰ - ۳۲ kb دانلود داشتم.

بله کاملا درست است و افتخار می کنیم که از معدود شرکتهایی باشیم که واقعیات را با مشترکینمان در میان می گذاریم. دوست خوب هزینه پهنای باند در ایران بالاست و قیمت خرید یک مگابیت پهنای باند در ایران حداقل و در بالاترین رنج به قیمت حدود پانصد هزار تومان می رسد. شما این رقم را با هزینه لینکهای بین مراکز توسط مخابرات اجاره فضا و برق و سایر هزینه ها و سرمایه گذاریها جمع نموده و خود رقم فروش را تعیین بفرمائید. قیمت یک سرویس 256 اختصاصی که در هیچ ساعتی از شبانه روز کاهش نداشته باشد و توسط مخابرات ارائه می گردد. رقمی حدود 440000 تومان را شامل می گردد. و اینجا رسما برای مرضی خاطر شما اعلام میگردد در رنج قیمتهای ارائه شده
سرویسهای ADSL تنها سرویسهای اشتراکی ارائه می گردد که در بعضی ساعتهای شبانه روز حداکثر سرعت را به شما نخواهد داد. حال با توجه به این که مایل به شرکت در بحث مفایسه با سایر شرکتها نیستیم ولی سیاست پلنهای محدود با سرعت بالا را در خور مشتریان ADSL نمی دانیم چرا که با توجه به سود ده تر بودن اینگونه سرویسها و اجبار مشتریان به پرداخت هزینه های خرید حجمی ما شعار اصلی خود را ارائه سرویس برای رفع محدودیتها می دانیم و امیدواریم روزی بتوانیم احجامی مشابه سایر کشورها را در اختیار شما قرار دهیم و خوشحالیم که با این روش توانسته ایم بیشتر مشترکین حرفه ای و آگاه را داشته باشیم که باعث افتخار کل مجموعه ما هستند . این را برای خود افتخار می دانیم که دوست نسبتا ناراضی چون شما توانسته با سرویس 256 ظرف یکماه ه حجم ترانسفر 18.272 گیگ را از سرویس ما داشته باشد در صورتی که شما با استفاده از سایر سرویسها برای مثال مجبور به پرداخت مبلغی بین 114000 تا 171000 تومان ا می بودید و از سرعت بالای این شبکه نیز تمجید می کردید.
قطعی سرویس به شدت بالاست ! در طول چند ماهی که سرویس میگیرم ، هر ماه حدود ۱-۳ روز قطع کامل دارید ! و دوبرابر این روزهایی هست که قطع مقطعی دارید !
برای این قعطی ها به شما میگن که ۲ برابر سرویس شما به شما داده میشه. مثلا برای ماه گذشته که من ۳۸۴ داشتم ، خودشون حساب کردن ۴ روز باید به من بدن و برای این ۸۰۰۰ تومنی که خودشون حساب کردن ، فکر کنم ۱۰،۰۰۰ تومن پول موبایل دادم انقدر زنگ زدم گفتن نمیشه و دیر گفتی و ... مسئول نیست و خلاصه یه روزی همه دست به دست هم دادن و مشکل حل شد !
قطعی سرویس جزولا ینفک سرویس هست و تمام سعی ما کاهش این مدت زمان در دفعات و زمان است و متاسفیم که شما مجبور به تماسهای متعدد شده اید ولی خوشحالیم که به قول خود مبنی بر جبران دو برابری قطعیها عمل نموده ایم.
- اولا شما اگر ۱ سال هم مشتری این شرکت باشید ، اگر سرویس شما در روز ۵ ام هر ماه قطع بشه ، حتی اگر پول ریخته باشید و مثلا دیر ریخته باشید یا دیر اعلام کنید ( یا نریخته باشید ) ، پشتیبانی هیچ جوره حساب شما رو تا فردا صبح شارژ نمیکنه ! و میگه ما دسترسی نداریم ! به نوعی اصلا مهم نیست شما کی هستید ! این شرکت حتی ۱۰۰۰ تومن هم به شما اعتبار نمیده در مواقع اضطراری ! تا وقتی شما اون ۱۰۰۰ تومن رو نداده باشید !
دوست خوب این حق را به ما بدهید که یک سری مقررات برای حفظ نظم و اجتناب از تداخل کاری و جلوگیری از درهم ریختگی مالی داشته باشیم . قاعده این شرکت تماس با شما از ده روز قبل از قطعی سرویس هست و اینکار قطعا انجام می پذیرد. سرویس پیک رایگان برای شما طبق زمانبندی در دسترس بوده و هست . سرویس پرداخت بانکی و آنلاین نیز جزو انتخابهای شما می تواند باشد . پس اجازه بدهید که حداقل ساعات اداری را برای کارهای اداری اختصاص داده و حق را به ما بدهید که نیروهای اداری را بصورت 24 ساعته در شرکت برای شارژ احتمالی دوستانی که ظرف 10 روز اینکار را انجام نداده اند نگهداری نکنیم.
دو : هیچ وقت از پشتیبانی این شرکت نمیشنوید که سرویس ها مشکل داره ! هیچ وقت ! یعنی امکان نداره ! با این همه مشکل و قطع و وصل و غیره ... همیشه دو چیز میشنوید :

۱. مخابرات منطقه شما مشکل داره
۲. دیتا از تهران قطع شده.
حق با شماست خرابیها سرویس به چند فقره محدود می گردد.
1- قطعی لینک اصلی از مخابرات
2- قطعی ارتباط بین مراکز
3- قطعی خط مشترک نظیر کابل یرکردان یا سوختگی فیوز
4- تغییرات در شبکه که محدود به یک بار در ماه بطور متوسط می گردد.
این کل واقعیتی است که می توان با مشترک صادقانه ارائه نمود.
این استدلال پشتیبانی ، برای سرعت پائین شما هست !
و میگن اگر شما جای بهتری سراغ داری ، برو !!!!! این هم مشتری مداری این شرکت هست !
بهیچ عنوان مایل به از دست دادن دوستانی چون شما نیستیم ولی خوشحالیم که در شهری زندگی می کنیم که تنوع سرویس دهنده کاملترین شکل خود را طی می کند و سرویسهای با سرعتهای بالاتر و حجم های کمتر بصورت کاملا متنوع و با اشکال مختلف ارائه می گردد و برای دوستانی که از مصارف غیر حرفه ای استفاده می نمایند توجیه اقتصادی و فنی نیز داشته باشد و ما خوشبختانه به هیچ عنوان قصد رقابت با اینگونه سرویسها را نداریم.
. برخورد پشتیبانی ! یعنی برخورد طبلکارانه پشتیبانی ! انگار اونها به من پول دادن و از من سرویس میخوان !
در این مورد حق با شماست و ما خود را بازائ هر یک ریال دریافتی از شما مجاب به ارائه سرویس در خور می دانیم و در این مورد تذکر کتبی داده شد.
اولا شما اگر ۱ سال هم مشتری این شرکت باشید ، اگر سرویس شما در روز ۵ ام هر ماه قطع بشه ، حتی اگر پول ریخته باشید و مثلا دیر ریخته باشید یا دیر اعلام کنید ( یا نریخته باشید ) ، پشتیبانی هیچ جوره حساب شما رو تا فردا صبح شارژ نمیکنه ! و میگه ما دسترسی نداریم ! به نوعی اصلا مهم نیست شما کی هستید ! این شرکت حتی ۱۰۰۰ تومن هم به شما اعتبار نمیده در مواقع اضطراری ! تا وقتی شما اون ۱۰۰۰ تومن رو نداده باشید !
بهیچ عنوان بحث اعتبار مطرح نبوده و کلیه مشترکین از یک اعتبار 48 ساعته اظطراری در هر دوره برای حل مشکلات پیش آمده امکان برخوردارند ولی باز هم تاکید می شود امور شارژ - مالی - قطعیها - نغییرات در سرویس - رفع خرابیهای مخابراتی فقط در ساعات اداری انجام می پذیرد و پشتیبانی همانگونه که از نامش مشخص است تنها به پیگیری مشکلات فنی و همکاری با شما برای پی بردن به مسائل و مشکلات پیش آمده در مسیر سرویس قرارداده شده و سایر امور شرکت بعهده بخشهای دیگر می باشد.
بهر حال خوشحالیم که نقد منصفانه و کاملا واقع گرایانه و بدون هر گونه زیاد و کمی ارائه می نمائید و خوشحال می شویم که این مسیر را کماکان در کنار شماادامه دهیم.
 

Asef

Registered User
تاریخ عضویت
9 اکتبر 2004
نوشته‌ها
1,228
لایک‌ها
21
پیک میاد ؟!؟!‌ :O :O :O شما چه سرویسی داری که پیک میاد ؟! من هر بار مصیبتی دارم سر پول دادن ! تا به حال یک بار هم نیومده پیک ! ۲،۳ باری که خودم مجبور شدم حضوری برم اونجا پول بدم ... ۲،۳ بار حتی گفتم پیک بفرستید ، هزینه رو من میدم ! گفتن نداریم ! من با آژانس پول رو فرستادم ! و چند ماهی هم هست که دیگه شماره حساب میگیرم میریزم ... دیدم دردسرش کمتره .... البته اونم باید صبر کنم اونی که حساب به اسمش هست بیاد و حساب رو چک کنه ... خصلاصه اسمش پرداخته آنلاینه ... ولی تنها چیزی که نیست ، آنلاینه ! :D یعنی شما هر وقت بریزی ، باید صبر کنی تا ساعت اداری اونجا همه باشن و خلاصه کارت انجام بشه ...


نمیدونم ... من از روز اول پیک میومد در خونمون ولی فکر کنم جدیدا واسه کاربرهای جدید اینو حذف کردن
همچین بفهمی نفهمی یه دنگ اونجا واسه منه بخاطر قدیمی بودن :happy:
اگه به نتیجه قطعی ای رسیدی بگو تا ما هم از اینجا کوچ کنیم شاید بشیم یوزر قدیمی آریاتک یا ... :wacko:
 

saba3

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 دسامبر 2007
نوشته‌ها
41
لایک‌ها
0
پارسي نت زوري بهت مودم ميده.

من اول از اونجا خواستم بگيرم ولي گفتن ما نمي تونيم بدونه مودم سرويس بديم بهتون بايد از ما بخرين. :blink:

دوست عزيز نمي دونم چرا بهت اين حرف رو زدن؟؟؟؟؟؟؟؟
يكي از دوستاي من حدود 1 ماه پيش از پارسي نت سرويس گرفت ولي مودم رو خودش تهيه كرد (يعني با خودم رفتيم مودم گرفتيم) يعني مطمئن هستم كه مودم رو از پارسي نت نگرفت

ممنون
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,814
لایک‌ها
9
جناب شبدیز ( شرمنده چون اسم شما رو نمیدونم ، از اسم شرکت استفاده میکنم و حمل بر بی احترامی نشه )

بله کاملا درست است و افتخار می کنیم که از معدود شرکتهایی باشیم که واقعیات را با مشترکینمان در میان می گذاریم. دوست خوب هزینه پهنای باند در ایران بالاست و قیمت خرید یک مگابیت پهنای باند در ایران حداقل و در بالاترین رنج به قیمت حدود پانصد هزار تومان می رسد. شما این رقم را با هزینه لینکهای بین مراکز توسط مخابرات اجاره فضا و برق و سایر هزینه ها و سرمایه گذاریها جمع نموده و خود رقم فروش را تعیین بفرمائید. قیمت یک سرویس 256 اختصاصی که در هیچ ساعتی از شبانه روز کاهش نداشته باشد و توسط مخابرات ارائه می گردد. رقمی حدود 440000 تومان را شامل می گردد. و اینجا رسما برای مرضی خاطر شما اعلام میگردد در رنج قیمتهای ارائه شده
سرویسهای ADSL تنها سرویسهای اشتراکی ارائه می گردد که در بعضی ساعتهای شبانه روز حداکثر سرعت را به شما نخواهد داد. حال با توجه به این که مایل به شرکت در بحث مفایسه با سایر شرکتها نیستیم ولی سیاست پلنهای محدود با سرعت بالا را در خور مشتریان ADSL نمی دانیم چرا که با توجه به سود ده تر بودن اینگونه سرویسها و اجبار مشتریان به پرداخت هزینه های خرید حجمی ما شعار اصلی خود را ارائه سرویس برای رفع محدودیتها می دانیم و امیدواریم روزی بتوانیم احجامی مشابه سایر کشورها را در اختیار شما قرار دهیم و خوشحالیم که با این روش توانسته ایم بیشتر مشترکین حرفه ای و آگاه را داشته باشیم که باعث افتخار کل مجموعه ما هستند . این را برای خود افتخار می دانیم که دوست نسبتا ناراضی چون شما توانسته با سرویس 256 ظرف یکماه ه حجم ترانسفر 18.272 گیگ را از سرویس ما داشته باشد در صورتی که شما با استفاده از سایر سرویسها برای مثال مجبور به پرداخت مبلغی بین 114000 تا 171000 تومان ا می بودید و از سرعت بالای این شبکه نیز تمجید می کردید.

تمام صحبت های شما صحیح . پهنای باند در ایران گرون ! هزینه ها بالا !

فقط یک سوال. شرکت های همکار شما که پهنای باند واقعی ( چیزی که اعلام میشه ، همون هم ارائه میشه )‌ میدن ، چه کار میکنند که شما نمیتونید بکنید ؟

همین شاتل ! همین صبا نت .... یا دیگر ISP ها ! ( چیزی که من نمیگم و در همین تاپیک میبینید که یکی دو نفر هم نیستند که استفاده میکنند ) چه کاری میکنند که میتونن سرویس ۱۲۸ رو به طور منظم در کل روز ، حتی بالاتر از 16KB ارائه میکنند ؟ غیر از این هست که پهنای باند خودشون رو بیشتر میکنند ؟ غیر از این هست که OverSell نمیکنند ؟

یعنی این دوستان از جیب خودشون خرج میکنند و ضرر میدند ؟!؟!؟ یا از سود کم میکنند ؟

قطعی سرویس جزولا ینفک سرویس هست و تمام سعی ما کاهش این مدت زمان در دفعات و زمان است و متاسفیم که شما مجبور به تماسهای متعدد شده اید ولی خوشحالیم که به قول خود مبنی بر جبران دو برابری قطعیها عمل نموده ایم.

این مورد هم مثل مورد بالا ! قطعی سرویس هست. ولی راهی ندارد ؟!؟! غیر از این هست که اگر شما از ۲ جای مختلف پهنای باند داشته باشید ، یکی اصلی و دیگری backup این قطعی ها کمتر میشود ؟ اگر ۲ تا هست ، ۳ تا بشه ! انقدر کار بشه روش تا حد ممکن کم بشه ؟ یا اصلا پهنای باند از جایی تهیه باشه که stable تر باشه ؟ هر چند با هزینه بیشتر ! این از پهنای باند.

مشکل مخابرات. مگر مخابرات با شبدیز مشکل شخصی دارد ؟ چرا این مشکلات مخابراتی انقدر برای کاربران شبدیز اتفاق میافته ؟ چطور دیگر ISP ها انقدر قطعی ندارند ؟ مگر اونها هم از همین مخابرات ها استفاده نمیکنند ؟

فقط نفرمائید قطعی در همه ISP ها این میزان هست یا همه پهنای باند مشکل دارند ! چون گفته کاربران ISP های دیگر چیز دیگری رو نشون میده .... البته ISP بد هم هست ولی خوب هم زیاد هست !


در مورد این قسمت :

بهیچ عنوان بحث اعتبار مطرح نبوده و کلیه مشترکین از یک اعتبار 48 ساعته اظطراری در هر دوره برای حل مشکلات پیش آمده امکان برخوردارند ولی باز هم تاکید می شود امور شارژ - مالی - قطعیها - نغییرات در سرویس - رفع خرابیهای مخابراتی فقط در ساعات اداری انجام می پذیرد و پشتیبانی همانگونه که از نامش مشخص است تنها به پیگیری مشکلات فنی و همکاری با شما برای پی بردن به مسائل و مشکلات پیش آمده در مسیر سرویس قرارداده شده و سایر امور شرکت بعهده بخشهای دیگر می باشد.

و این قسمت :

بهیچ عنوان بحث اعتبار مطرح نبوده و کلیه مشترکین از یک اعتبار 48 ساعته اظطراری در هر دوره برای حل مشکلات پیش آمده امکان برخوردارند ولی باز هم تاکید می شود امور شارژ - مالی - قطعیها - نغییرات در سرویس - رفع خرابیهای مخابراتی فقط در ساعات اداری انجام می پذیرد و پشتیبانی همانگونه که از نامش مشخص است تنها به پیگیری مشکلات فنی و همکاری با شما برای پی بردن به مسائل و مشکلات پیش آمده در مسیر سرویس قرارداده شده و سایر امور شرکت بعهده بخشهای دیگر می باشد.

من واقعا متوجه نمیشم. منی که مثلا به هر دلیل ساعت ۱۲ شب سرویس من قطع شده. یا ۱۲ شب نه ! ۷ شب ! مشکل پیدا کردم ! و کار واجبی هم دارم ( نمیخوام چت کنم یا وبلاگ بنویسم ! )‌ سرویس ۲۵۶ یا ۳۸۴ هم دارم ! تا بحال حدود یکسال به شرکت شما پرداخت داشتم ! یعنی پشتیبان نمیتونه برای ۱۲ ساعت ! حداقل یه سرویس 64 به من بده تا صبح که حسابداری بیاد ؟! این نظر شخصی هست ! ولی به نظر من پشتیبانی که این کار رو نتونه بکنه ، اصلا بودن یا نبودنش برای بنده فرقی نداره ! چون اینکه وقتی سرویس من قطع شده ،‌پشتبانی به من بگه مشکل از مخابراته یا از جای دیگه هست و اینها که مشکل من رو حل نمیکنه ! فقط تو این موارد اضطراری میتونه کمک کنه که میگه نمیکنم ! خب اگر اینطور هست اصلا برای چی ۲۴ ساعته پشتیبانی اونجاست ؟ شما میتونید یک سری سوال و جواب آماده درست کنید و دوستان هم شب ها به خواب خودشون برسند ... چون عملا کاری انجام نمیدهند و فقط پاسخ های آماده ای دارند برای سوالات مشتریان !



حق با شماست خرابیها سرویس به چند فقره محدود می گردد.
1- قطعی لینک اصلی از مخابرات
2- قطعی ارتباط بین مراکز
3- قطعی خط مشترک نظیر کابل یرکردان یا سوختگی فیوز
4- تغییرات در شبکه که محدود به یک بار در ماه بطور متوسط می گردد.
این کل واقعیتی است که می توان با مشترک صادقانه ارائه نمود.

بالاتر ذکر شد. کدوم یک از اینها حل شدنیست ( با هزینه کردن بیشتر ) ؟
اونهایی که دست شما نیست مثل « قطعی خط مشترک نظیر کابل یرکردان یا سوختگی فیوز » یا مشکلات دیگه ... چرا برای مشترکان شما زیاد هست ؟ یا شاید انقدر نیست و زیاد اعلام میشه ؟



بهیچ عنوان مایل به از دست دادن دوستانی چون شما نیستیم ولی خوشحالیم که در شهری زندگی می کنیم که تنوع سرویس دهنده کاملترین شکل خود را طی می کند و سرویسهای با سرعتهای بالاتر و حجم های کمتر بصورت کاملا متنوع و با اشکال مختلف ارائه می گردد و برای دوستانی که از مصارف غیر حرفه ای استفاده می نمایند توجیه اقتصادی و فنی نیز داشته باشد و ما خوشبختانه به هیچ عنوان قصد رقابت با اینگونه سرویسها را نداریم.

بله ! تنوع زیاد هست ! ولی به خاطر ندارم حتی موقع خرید « ماست » هم فروشنده به من گفته باشه اگر جای بهتری سراغ داری برو !!! حداقل عنوان این جمله بسیار جالب و جای تقدیر از پشتیبانان شما داره.


در این مورد حق با شماست و ما خود را بازائ هر یک ریال دریافتی از شما مجاب به ارائه سرویس در خور می دانیم و در این مورد تذکر کتبی داده شد.

این مورد بار اول نبود و ۲ یا ۳ روز پیش ( که ۴،۵ ساعت سرویس قطع بود ) برخورد ایشون هم دقیقا همینطور بود . ساعت حدود ۳-۴ بعد از ظهر ...


در کل . این بار اولی نیست که من کل این موارد رو مطرح میکنم ... و تغییر کلی اتفاق نیافتاد و کلا به این نتیجه رسیدم که سیاست کار شبدیز این هست و دو راه هست ! یا باید کنار اومد ، یا تغییر سرویس داد که من راه دوم رو انتخاب کردم.
 

saba3

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 دسامبر 2007
نوشته‌ها
41
لایک‌ها
0
لطفا براي شاتل بنويسيد «زمان اوليه براي نصب خيلي زياد حداقل 1 ماه»
البته اميدوارم بيشتر نشه چون چند روز ديگه 1 ماه براي من تموم ميشه ولي تا حالا كه نصب نكردن كه اگه بيشتر بشه ميرم با دعوا و مرافه هم كه شده فسخ ميكنم بعد احتمال زياد با پارسي نت يا آريا تك قرارداد ميبندم چون ظاهرا اونا بدك نيستن يا حداقل از بقيه يه ذره بهترن
 

saba3

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 دسامبر 2007
نوشته‌ها
41
لایک‌ها
0
و همچنین پارسی نت و دنیانت هم یکی هستند ظاهرا و نماینده صبانت ... درسته ؟

لطفا در مورد هر ISP یه توضیح مختصر بدید ... از مجموع گفته ها ، یه جمع بندی برای هر ISP میکنیم و ( اونهایی که خودشون استفاده کردند ) بعد همه رو من تو یه پست ، میذارم پست اول .

شايان عزيز اگه اين كار رو كني كه خيلي عاليه(البته سعي كن مثلا پارسي نت و دنيانت رو جدا مقايسه كن چون درسته كه هردو نماينده صبانت هستن ولي خيلي با هم فرق دارن)
البته ميدونم كه وقتت رو ميگيره ولي خيلي كار خوبيه برا كساني كه ميخوان برن ADSL بگيرن
من كه فعلا درگير شاتل شدم :wacko:
در هر صورت خدا خيرت بده

ممنون
 

Sony_B

Registered User
تاریخ عضویت
21 آپریل 2007
نوشته‌ها
293
لایک‌ها
44
لطفا براي شاتل بنويسيد «زمان اوليه براي نصب خيلي زياد حداقل 1 ماه»
البته اميدوارم بيشتر نشه چون چند روز ديگه 1 ماه براي من تموم ميشه ولي تا حالا كه نصب نكردن كه اگه بيشتر بشه ميرم با دعوا و مرافه هم كه شده فسخ ميكنم بعد احتمال زياد با پارسي نت يا آريا تك قرارداد ميبندم چون ظاهرا اونا بدك نيستن يا حداقل از بقيه يه ذره بهترن


يعني واقعا شما حدود 30 روزه كه منتظريد ...!!!
راستش معلوم نيست اين مهندسين خفنشون چيكار مي كنن كه ...!(احتمالا تو اين مدت با كارمنداي مخابرات آپولو هوا مي كنن:D)

حالا خوبه من همه هزينه رو پيش پيش متقبل شدم گفتم عجله دارم... ولي هنوز كه خبري نشده!
 

hsmid123

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2005
نوشته‌ها
378
لایک‌ها
3
سن
37
محل سکونت
کرج
پارسي نت زوري بهت مودم ميده.

من اول از اونجا خواستم بگيرم ولي گفتن ما نمي تونيم بدونه مودم سرويس بديم بهتون بايد از ما بخرين. :blink:

ولي آرياتك گفت ميخواين از ما بخرين يا نه ؟ منم ديدم فهميده هستن از خودشون خريدم:دي

ولي روسمو كشيدن واسه وصل كردن. هنوز بعده 16 روز هنوز هيچ خبري نيست. :wacko:

كي آريا تك استفاده كرده بگه خوبه يا نه ؟؟؟؟؟؟؟

من 2 3 ماه پیش یه یک ماهی استفاده کردم اما برای من 3 روزه اومدن نصب جدی می گی 16 روز:blink:؟
منو باش که می خواستم برگردم دوباره آریاتک
والا زمانی که من استفاده می کردم سرعت دانلود 128 تقریباً 12 13 بود پینگش یه ذره مشکل داشت که اونم می گفت فقط رجائی شهرمون یه همچین مشکلی داره و اونم درست می شه. یه منشی با تربیتم داشتن که اگر مشکلی پیش میومد خداییش پیگیر می شد . در کل راضی بودم از نمره 20 بش 17 می دم:p ولی به این دنیانتا از 20 بش 10 می دم به شاتلم که ازش استفاده کردم البته 2 سال پیش 13 می دم به پارس آن لاین هم 16 می دم. :happy:
 

hsmid123

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2005
نوشته‌ها
378
لایک‌ها
3
سن
37
محل سکونت
کرج
دوست عزيز نمي دونم چرا بهت اين حرف رو زدن؟؟؟؟؟؟؟؟
يكي از دوستاي من حدود 1 ماه پيش از پارسي نت سرويس گرفت ولي مودم رو خودش تهيه كرد (يعني با خودم رفتيم مودم گرفتيم) يعني مطمئن هستم كه مودم رو از پارسي نت نگرفت

ممنون

حالا ببینم این دوست شما راضی هست . سرعت دانلودش چقدره ؟ چند روزه براش رانژه کردن؟ پینگش چطوره؟
 

hsmid123

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2005
نوشته‌ها
378
لایک‌ها
3
سن
37
محل سکونت
کرج
مجید جان ببینم شما هنوز با این اکانت صبح دنیانت مشکل پیدا نکردی ؟
من از هر سروری که دانلود می کنم بالای 10 نمیاد سرعت.

در ضمن اگر کسی خواست با دنیانت قرارداد ببنده و بش گفتن که اشکال نداره درسته که ما محدودیت 2 گیگ می دیم ولی 3-7 صبح می تونید راحت دانلوداتون رو انجام بدید بگید اونجای آدم خالی بند:p
اکانت صبح دو تا مشکل داره که 1- 1 ساعت به 1 ساعت DC می شه یعنی باید قید خواب از ساعت 3-7 صبح رو بزنید
2- سرعت دانلود بالای 10 نمیاد تو این تایم
 

Majid_sp2007

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 فوریه 2007
نوشته‌ها
197
لایک‌ها
5
آقا منم یه توضیحی در مورد دنیانت بدم که الآن دارم ازش استفاده می کنم

مزایا : فقط سرعت بالا

معایب : محدودیت حجمی بسیار بالا - هزینه نصب بالا (25 هزار تومان) - عدم فروش ترافیک اضافه بر سرویس

الآن 2 هفته ست که دارم استفاده می کنم سرعت واقعا خوبه ولی با محدودیت حجمی ماهانه 2 گیگ فقط به درد وی گردی می خوره مثلا صفحات وب خیلی سریع باز میشه ولی من جرات نمی کنم حتی یه فایل 10 مگی دانلود کنم تا مبادا حجمم تموم بشه چون ترافیک اضافه هم نمی دن و اگر حجمت تموم بشه سرویس قطع میشه یا باید دوباره هزینه اون ماه رو کامل بدی تا 2 گیگ دیگر بگیری

از عواقب این ترس هم اینه که باید هی بری از تو سایت ترافیکت رو چک کنی تا مبادا امروز زیاده روی کرده باشه تقریبا اگر هر روز 65 مگ مصرف کنی می تونی سرویست رو تا آخر ماه داشته باشی دقت کنید فقط 65 مگ

این جملرو به یک کاربر نمی گم آمریکایی یا اروپایی همین بقل خودمون ترکیه و آذربایجان بله این جمله روزی فقط 65 مگ رو به یک کاربر ترکیه ای یا آذربایجانی بگی گریه می کنه برات از این محدودیت ها

راستی در مورد مصرف رایگان 3 تا 7 صبح راستش من تو این 2 هفته فقط 2 بار استفاده کردم که مشکلی نداشت تا 50 دانلود داشت ولی به خاطر شفاف سازی موضوع فردا حتما امتحان می کنم ببینم سرعت دانلود چقدره در ضمن سیاست هر یک ساعت یک DC مربوط به صبانت هست و دنیانت هیچ دخالتی نمی تونه در موارد سرویس دهی بکنه نه دنیا نت بلکه تمام نماینده های صبانت
 

hsmid123

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2005
نوشته‌ها
378
لایک‌ها
3
سن
37
محل سکونت
کرج
آقا منم یه توضیحی در مورد دنیانت بدم که الآن دارم ازش استفاده می کنم

مزایا : فقط سرعت بالا

معایب : محدودیت حجمی بسیار بالا - هزینه نصب بالا (25 هزار تومان) - عدم فروش ترافیک اضافه بر سرویس

الآن 2 هفته ست که دارم استفاده می کنم سرعت واقعا خوبه ولی با محدودیت حجمی ماهانه 2 گیگ فقط به درد وی گردی می خوره مثلا صفحات وب خیلی سریع باز میشه ولی من جرات نمی کنم حتی یه فایل 10 مگی دانلود کنم تا مبادا حجمم تموم بشه چون ترافیک اضافه هم نمی دن و اگر حجمت تموم بشه سرویس قطع میشه یا باید دوباره هزینه اون ماه رو کامل بدی تا 2 گیگ دیگر بگیری

از عواقب این ترس هم اینه که باید هی بری از تو سایت ترافیکت رو چک کنی تا مبادا امروز زیاده روی کرده باشه تقریبا اگر هر روز 65 مگ مصرف کنی می تونی سرویست رو تا آخر ماه داشته باشی دقت کنید فقط 65 مگ

این جملرو به یک کاربر نمی گم آمریکایی یا اروپایی همین بقل خودمون ترکیه و آذربایجان بله این جمله روزی فقط 65 مگ رو به یک کاربر ترکیه ای یا آذربایجانی بگی گریه می کنه برات از این محدودیت ها

راستی در مورد مصرف رایگان 3 تا 7 صبح راستش من تو این 2 هفته فقط 2 بار استفاده کردم که مشکلی نداشت تا 50 دانلود داشت ولی به خاطر شفاف سازی موضوع فردا حتما امتحان می کنم ببینم سرعت دانلود چقدره در ضمن سیاست هر یک ساعت یک DC مربوط به صبانت هست و دنیانت هیچ دخالتی نمی تونه در موارد سرویس دهی بکنه نه دنیا نت بلکه تمام نماینده های صبانت

اولاً که ممنون از اینکه فردا این موضوع رو چک می کنید ثانیاً بنده هم منظورم صرف دنیانت نبود کلاً سیاست کاریه شرکت نداگستر یا همون صبانت خراب شده رو عرض کردم:p
ثالثاً اینو خوب اومدی خوداییش منم همین طورم یک سره همش در حال ترس و وحشتم دائم می رم تو سایت چک می کنم چقدر استفاده کردم . بابا ما نخواستیم ADSL که آدم همش تو حول و هراس باشه نمی خوایم
 
بالا