cordless
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 19 اکتبر 2007
- نوشتهها
- 114
- لایکها
- 0
دوست عزیز و دقیق
برای مباحث مطرح شده در این فروم و سایر فرومهای مرتبط با توجه به بار اطلاعاتی و فنی و درک مشلات کاربران ارزش زیادی قائلیم و خواستار ادامه و مشاهده این روش هستیم .
در مواردی مطمئنا حق با شما و سایر مشترکیینی که اعلام نا رضایتی کرده اند میباشد که خود واقفیم به این که راه زیادی تا تکامل سرویسهای اینترنتی با توجه به امکانات موجود در ایران هستیم ولی در چند مورد پاسخهای ما را نیز پذیرا باشید.
بله کاملا درست است و افتخار می کنیم که از معدود شرکتهایی باشیم که واقعیات را با مشترکینمان در میان می گذاریم. دوست خوب هزینه پهنای باند در ایران بالاست و قیمت خرید یک مگابیت پهنای باند در ایران حداقل و در بالاترین رنج به قیمت حدود پانصد هزار تومان می رسد. شما این رقم را با هزینه لینکهای بین مراکز توسط مخابرات اجاره فضا و برق و سایر هزینه ها و سرمایه گذاریها جمع نموده و خود رقم فروش را تعیین بفرمائید. قیمت یک سرویس 256 اختصاصی که در هیچ ساعتی از شبانه روز کاهش نداشته باشد و توسط مخابرات ارائه می گردد. رقمی حدود 440000 تومان را شامل می گردد. و اینجا رسما برای مرضی خاطر شما اعلام میگردد در رنج قیمتهای ارائه شده
سرویسهای ADSL تنها سرویسهای اشتراکی ارائه می گردد که در بعضی ساعتهای شبانه روز حداکثر سرعت را به شما نخواهد داد. حال با توجه به این که مایل به شرکت در بحث مفایسه با سایر شرکتها نیستیم ولی سیاست پلنهای محدود با سرعت بالا را در خور مشتریان ADSL نمی دانیم چرا که با توجه به سود ده تر بودن اینگونه سرویسها و اجبار مشتریان به پرداخت هزینه های خرید حجمی ما شعار اصلی خود را ارائه سرویس برای رفع محدودیتها می دانیم و امیدواریم روزی بتوانیم احجامی مشابه سایر کشورها را در اختیار شما قرار دهیم و خوشحالیم که با این روش توانسته ایم بیشتر مشترکین حرفه ای و آگاه را داشته باشیم که باعث افتخار کل مجموعه ما هستند . این را برای خود افتخار می دانیم که دوست نسبتا ناراضی چون شما توانسته با سرویس 256 ظرف یکماه ه حجم ترانسفر 18.272 گیگ را از سرویس ما داشته باشد در صورتی که شما با استفاده از سایر سرویسها برای مثال مجبور به پرداخت مبلغی بین 114000 تا 171000 تومان ا می بودید و از سرعت بالای این شبکه نیز تمجید می کردید.
قطعی سرویس جزولا ینفک سرویس هست و تمام سعی ما کاهش این مدت زمان در دفعات و زمان است و متاسفیم که شما مجبور به تماسهای متعدد شده اید ولی خوشحالیم که به قول خود مبنی بر جبران دو برابری قطعیها عمل نموده ایم.
دوست خوب این حق را به ما بدهید که یک سری مقررات برای حفظ نظم و اجتناب از تداخل کاری و جلوگیری از درهم ریختگی مالی داشته باشیم . قاعده این شرکت تماس با شما از ده روز قبل از قطعی سرویس هست و اینکار قطعا انجام می پذیرد. سرویس پیک رایگان برای شما طبق زمانبندی در دسترس بوده و هست . سرویس پرداخت بانکی و آنلاین نیز جزو انتخابهای شما می تواند باشد . پس اجازه بدهید که حداقل ساعات اداری را برای کارهای اداری اختصاص داده و حق را به ما بدهید که نیروهای اداری را بصورت 24 ساعته در شرکت برای شارژ احتمالی دوستانی که ظرف 10 روز اینکار را انجام نداده اند نگهداری نکنیم.
حق با شماست خرابیها سرویس به چند فقره محدود می گردد.
1- قطعی لینک اصلی از مخابرات
2- قطعی ارتباط بین مراکز
3- قطعی خط مشترک نظیر کابل یرکردان یا سوختگی فیوز
4- تغییرات در شبکه که محدود به یک بار در ماه بطور متوسط می گردد.
این کل واقعیتی است که می توان با مشترک صادقانه ارائه نمود.
بهیچ عنوان مایل به از دست دادن دوستانی چون شما نیستیم ولی خوشحالیم که در شهری زندگی می کنیم که تنوع سرویس دهنده کاملترین شکل خود را طی می کند و سرویسهای با سرعتهای بالاتر و حجم های کمتر بصورت کاملا متنوع و با اشکال مختلف ارائه می گردد و برای دوستانی که از مصارف غیر حرفه ای استفاده می نمایند توجیه اقتصادی و فنی نیز داشته باشد و ما خوشبختانه به هیچ عنوان قصد رقابت با اینگونه سرویسها را نداریم.
در این مورد حق با شماست و ما خود را بازائ هر یک ریال دریافتی از شما مجاب به ارائه سرویس در خور می دانیم و در این مورد تذکر کتبی داده شد.
بهیچ عنوان بحث اعتبار مطرح نبوده و کلیه مشترکین از یک اعتبار 48 ساعته اظطراری در هر دوره برای حل مشکلات پیش آمده امکان برخوردارند ولی باز هم تاکید می شود امور شارژ - مالی - قطعیها - نغییرات در سرویس - رفع خرابیهای مخابراتی فقط در ساعات اداری انجام می پذیرد و پشتیبانی همانگونه که از نامش مشخص است تنها به پیگیری مشکلات فنی و همکاری با شما برای پی بردن به مسائل و مشکلات پیش آمده در مسیر سرویس قرارداده شده و سایر امور شرکت بعهده بخشهای دیگر می باشد.
بهر حال خوشحالیم که نقد منصفانه و کاملا واقع گرایانه و بدون هر گونه زیاد و کمی ارائه می نمائید و خوشحال می شویم که این مسیر را کماکان در کنار شماادامه دهیم.
البته بخش اول اینکه شما گفتید 18 گیگابایت درماه با خط 256 دیگر وضعیت سرویس شما را مشخص کرد چون با 256 شاتل در یک ماه می شه تقریباً 45 گیگابایت هم دانلود کرد البته محدودیت حجمی 20 گیگابایت داره ولی به هر حال از رکورد 18 گیگابایتی شما بهتر هست لااقل می دانی که 20 گیگابایت در ماه برایت کنار گذاشته شده فقط باید حواست جمع باشه که بالاتر از 20 نری همین..
پس در عمل شما با دیگران تفاوتی ندارید شما محدودیت ها را با قطع و وصل و کم کردن سرعت اعمال می کنید دیگران صادقانه می گویند که 20 گیگابایت مجاز هستید ... خوب پس دیگران نسبت به شما (شبدیز) برتری دارند چون که لااقل شعار نامحدود بودن را سر نمی دهند و حداقل همیشه اتصال دائم دارند .. من حتی با سرویس های هوشمند شبدیز هم مشکل دارم نکنه آن ها هم پهنای باند کم می آرن؟! شما خودتان میتوانید سرویس هوشمند شبدیز را با پارس آنلاین مقایسه کیند هوشمند شاتل حتی پورت SQL Server را هم بسته ! و P2P ها خیلی سخت کانکت می شوند.. و... منو باش فکر کردم واقعاً نامحدود ارائه می دید...