• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

فروش ارزون ترین گوشی های آکبند در کل پرشین تولز از جمله اس3

وضعیت
موضوع بسته شده است.

jaCsaf

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژوئن 2012
نوشته‌ها
2,371
لایک‌ها
298
داداشم من كه تماس كرفتم باهاتون بلخره كاريه كه شده جوادم نميدونسته تعميريه بلخره راه بيا و بفرست براش تا ختم به خير بشه

شمارو به زحمت انداختیم این وسط من شرمندتم واقعا :(
مشکل اینه که ایشون میگه دارم میرم مسافرت
اخه 5 شنبه به من گفت رفته مسافرت امروز زنگ زدم به همکارشون گفن جواد رفته مسافرت الان باز به شما میگه دارم میرم مسافرت و ....
من گوشی رو هم ارسال کنم مشکلی نیست بابت ارسال اما تا کی باید بشینم تا پول رو برگردونند ؟
پول منم نبود برای مادر خانومم بوده ابرومون رفت کلا جلوشون
اون روز موقع گرفتن سفارش به 2 دقیقه نرسید پول تو حسابشون بوده حالا برای پس گرفتن من باید گوشی رو اول بفرستم و امتیاز پاک کنم و ... کلا 7 خان رستم بگذرونم و بعد تازه اخرشم معلوم نیست کی برگشت بزنند !!!
مشکل من اینه اولم عرض کرئم مورد عجله ای هست نمیتونم معطل شم برای این موضوع به هیچ وجه به خصوص با این پاسخ هایی که ایشون امشب به من دادند بیشتر منو بردن به یه سمت که بر خلاف میلم از طریقی دیگه عمل کنم
 

mego

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژانویه 2012
نوشته‌ها
3,867
لایک‌ها
255
آقا جواد کار این بنده خدا رو راه بندازید.از طرفی هم اقا جواد عزیز شما هیچ حقی برای تهدید ایشون ندارید.گناه که نکرده شما گفتید گوشی در حد اک بدون مشکل.72 ساعت هم مهلت تست دادید.حالا اگه بعد اتمام مهلت تست اطلاع میدادند یه چیزی ولی الان حق کاملا با ایشونه.

خطاب به خریدار:حق کاملا با شماست ولی کمی نرم تر صحبت کنید.تجربه نشون داده با لحن تند صحبت کردن فقط باعث پیچیده تر شدن مشکلات میشه.

فروشنده:شما باید گوشی رو از ایشون پس بگیرید.خیلی روشنه.هیچ چیز مبهمی این وسط وجود نداره.حالا که میبینید ایشون اینقدر حساس هستند اگر زنگ زدند با احترام تمام جوابشون رو بدید چون ایشون از شما طلبکارن نه شما از ایشون

ایشالا که مشکل به خوبی حل بشه.هم خریدار و هم فروشنده سابقه خوبی در فروم دارند پس به هم اعتماد کنید.
 

naviddj

Registered User
تاریخ عضویت
18 آگوست 2005
نوشته‌ها
243
لایک‌ها
78
محل سکونت
شیراز
من هم بر خلاف میلم می خوام بگم که یه مشکلی با آقا جواد 2،3 ماه قبل پیش اومد و ایشون 10 روز منو اذیت کردند تا پول رو به حساب من ریختند و من هم از دستشون خیلی ناراحت شدم.ترجیح میدم گرونتر بخرم ولی استرس و ناراحتی تو زندگیم پیش نیاد.همیشه به دلم مونده بود که مطرح کنم..انشاالله مشکلتون حل بشه دوست عزیز
 

h_boghrati

Registered User
تاریخ عضویت
28 ژوئن 2010
نوشته‌ها
888
لایک‌ها
36
البته ما دفاعیات آقا جواد رو نشنیدیم ولی به نظرم حق با jaCsaf هست.
دو طرف ماجرا آدمای با سابقه ای هستن و فسخ معامله رو هم قبول دارن فقط مهمه که کی زودتر کوتاه بیاد، تا ماجرا ختم به خیر بشه.
تو این جور مواقع آدمای حرفه ای زودتر کوتاه میان.
 

SILENT_66A

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2012
نوشته‌ها
5,745
لایک‌ها
2,923
محل سکونت
IN SILENT
منم همين حرف هايه علي اقا رو به دو طرف كفتم حالا بلخره اتفاقيه كه افتاده بايد با هم بسازيد جوادم كفته بس ميكيرم كوشي رو مشكل نداره بحث اعتماده خريدار هست برايه بس فرستادن كه من ميكم بفرسته كوشي رو تا جواد بده به كسي كه خريده بول شمارم بده
 

jaCsaf

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژوئن 2012
نوشته‌ها
2,371
لایک‌ها
298
آقا جواد کار این بنده خدا رو راه بندازید.از طرفی هم اقا جواد عزیز شما هیچ حقی برای تهدید ایشون ندارید.گناه که نکرده شما گفتید گوشی در حد اک بدون مشکل.72 ساعت هم مهلت تست دادید.حالا اگه بعد اتمام مهلت تست اطلاع میدادند یه چیزی ولی الان حق کاملا با ایشونه.

خطاب به خریدار:حق کاملا با شماست ولی کمی نرم تر صحبت کنید.تجربه نشون داده با لحن تند صحبت کردن فقط باعث پیچیده تر شدن مشکلات میشه.

فروشنده:شما باید گوشی رو از ایشون پس بگیرید.خیلی روشنه.هیچ چیز مبهمی این وسط وجود نداره.حالا که میبینید ایشون اینقدر حساس هستند اگر زنگ زدند با احترام تمام جوابشون رو بدید چون ایشون از شما طلبکارن نه شما از ایشون

ایشالا که مشکل به خوبی حل بشه.هم خریدار و هم فروشنده سابقه خوبی در فروم دارند پس به هم اعتماد کنید.


ممنونم از توجهتون دوست عزیز شرمنده وقت شما ها رو هم دارم میگیرم من. واقعا شرمندم
بخدا باعث ابرو ریزی شد برام امروز این گوشی
حداقل 150-160 تا فروش و کمی خرید فقط تو پرشین تولز داشتم که حدود 70-80 مورد ثبت امتیاز هم شده دوستان میشناسند منو اصلا سخت گیر و یا تند نیستم ولی این موضوع برام خیلی مهم بود همون اول هم عرض کردم این رو و گرون هم تموم شده الان برام
ایشون پاسخ من رو این روز ها ندادند و امشب میگفتند مسافرت بودم گوشی همرام نبود در حالی که این مدت پاسخ سایر دوستان رو میدادند و ... ازین دست موارد زیاد هست که باعث شده حس خوبی نداشته باشم دیگه به ایشون و به صحبت هاشون
حالا هم که پاسخ دادند ابتدا شرط و شروط تعیین کردند بعد گفتند حتما اول باید گوشی رو ارسال کنید و ....
اولا من به ایشون الان اصلا اعتماد ندارم
بعداشم اعتماد سازی هم بشه من نهایت تا 72 ساعت دیگه باید یا به این پول برسم و یا یه گوشی دیگه تهیه کنم
من 4 تا راه به دهنم میرسه برای حل موضوع
1 - ایشون میتونند یه اس 4 اک برام بفرستند و من ما به التفاوت رو میدم خدمتشون و این گوشی رو هم بی کم و کثری پس میفرستم
2- من همین گوشی رو ببرم تعمیر کنم و ایشون هزینه ی تعمیر + هزینه ی افت قیمت گوشی رو برگردونند
3- مبلغ رو کامل برگردونند و گوشی رو به همین صورت که به من دادند بی کم و کثری تحویل بگیرند
4- از طریق قانون و مراجع قانونی با توجه به مدارک و شهودی که دارم اقدام کنم
من راه دیگه به ذهنم نمیرسه شما اگه راهی میدونید خوشحال میشم در میون بزارید با من
سپاس
 

abas.karami68

Registered User
تاریخ عضویت
8 دسامبر 2012
نوشته‌ها
362
لایک‌ها
6
دوستان این آقا هم حق داره کلی پول داده این وسط و حقش هست و اصلا هم تند نمیره وقتی گوشی این وضعو داره فروشنده به هر دلیلی حتی مشغله و اعصاب خوردی از جای دیگه حق همچین برخوردیو و گذاشتن این شرایط برای پس گرفتن گوشیو ندارن باید سریع پاسخگو باشن و مشکل رو حل کنن نه اینکه سر بدوونن
 

Hosien009

Registered User
تاریخ عضویت
30 می 2012
نوشته‌ها
1,944
لایک‌ها
270
محل سکونت
غرب طهران
دوستان این آقا هم حق داره کلی پول داده این وسط و حقش هست و اصلا هم تند نمیره وقتی گوشی این وضعو داره فروشنده به هر دلیلی حتی مشغله و اعصاب خوردی از جای دیگه حق همچین برخوردیو و گذاشتن این شرایط برای پس گرفتن گوشیو ندارن باید سریع پاسخگو باشن و مشکل رو حل کنن نه اینکه سر بدوونن

100% ادم وقتی 2 تومن پول میده مطمنا ناراحت میشه که خراب باشه
دیگه چه برسه به خزیدار که اگه بدرفتاری کنه
بنظرم یکی از دوستان که با ایشون نزدیک ترن(جواب S مارو برای خرید گوشی که ندادن) یه زنگ بزنن بیاد پا نت از خودش دفاع کنه اگر نه با توجه به شواهد الان جواد 101% مقصره اولا برای گوشی دوما که اگر اثبات بشه برای مسولیت پذیر نبودن

ممنونم از توجهتون دوست عزیز شرمنده وقت شما ها رو هم دارم میگیرم من. واقعا شرمندم
بخدا باعث ابرو ریزی شد برام امروز این گوشی
حداقل 150-160 تا فروش و کمی خرید فقط تو پرشین تولز داشتم که حدود 70-80 مورد ثبت امتیاز هم شده دوستان میشناسند منو اصلا سخت گیر و یا تند نیستم ولی این موضوع برام خیلی مهم بود همون اول هم عرض کردم این رو و گرون هم تموم شده الان برام
ایشون پاسخ من رو این روز ها ندادند و امشب میگفتند مسافرت بودم گوشی همرام نبود در حالی که این مدت پاسخ سایر دوستان رو میدادند و ... ازین دست موارد زیاد هست که باعث شده حس خوبی نداشته باشم دیگه به ایشون و به صحبت هاشون
حالا هم که پاسخ دادند ابتدا شرط و شروط تعیین کردند بعد گفتند حتما اول باید گوشی رو ارسال کنید و ....
اولا من به ایشون الان اصلا اعتماد ندارم
بعداشم اعتماد سازی هم بشه من نهایت تا 72 ساعت دیگه باید یا به این پول برسم و یا یه گوشی دیگه تهیه کنم
من 4 تا راه به دهنم میرسه برای حل موضوع
1 - ایشون میتونند یه اس 4 اک برام بفرستند و من ما به التفاوت رو میدم خدمتشون و این گوشی رو هم بی کم و کثری پس میفرستم
2- من همین گوشی رو ببرم تعمیر کنم و ایشون هزینه ی تعمیر + هزینه ی افت قیمت گوشی رو برگردونند
3- مبلغ رو کامل برگردونند و گوشی رو به همین صورت که به من دادند بی کم و کثری تحویل بگیرند
4- از طریق قانون و مراجع قانونی با توجه به مدارک و شهودی که دارم اقدام کنم
من راه دیگه به ذهنم نمیرسه شما اگه راهی میدونید خوشحال میشم در میون بزارید با من
سپاس

دوست عزیز تا اینجا کاملا حق با شماست اما یکم صبر کن میدونم سخته (الان یه کابل 25 خریدم مشکل داره اعصابم خورده چه یرسه به 2 میلیون) اما یکم صبر کن شاید با مسالمت حل شد
 

jaCsaf

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژوئن 2012
نوشته‌ها
2,371
لایک‌ها
298
100% ادم وقتی 2 تومن پول میده مطمنا ناراحت میشه که خراب باشه
دیگه چه برسه به خزیدار که اگه بدرفتاری کنه
بنظرم یکی از دوستان که با ایشون نزدیک ترن(جواب S مارو برای خرید گوشی که ندادن) یه زنگ بزنن بیاد پا نت از خودش دفاع کنه اگر نه با توجه به شواهد الان جواد 101% مقصره اولا برای گوشی دوما که اگر اثبات بشه برای مسولیت پذیر نبودن


من هم استقبال میکنم از این که بیان صحبت هاشون رو بکنند و تکلیف من و خودشون هم مشخص شه
هرچند تو اس ام اس گفتند : هرکاری میخوای بکن !!!
 

abas.karami68

Registered User
تاریخ عضویت
8 دسامبر 2012
نوشته‌ها
362
لایک‌ها
6
من هم استقبال میکنم از این که بیان صحبت هاشون رو بکنند و تکلیف من و خودشون هم مشخص شه
هرچند تو اس ام اس گفتند : هرکاری میخوای بکن !!!
واقعا شما تا اینجا هم خیلی صبر کردیدو مسالمت به خرج دادید.با این لحن صحبت ایشون شما قانونی اقدام کن به نطر من.
 

PERSIA 84

Registered User
تاریخ عضویت
16 مارس 2012
نوشته‌ها
309
لایک‌ها
13
محل سکونت
Mashhad
به
jaCsaf پخ شد ...
جهت رایزنی برای حل مشکل..
انشالله مشکل حل میشه ..
 

jaCsaf

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژوئن 2012
نوشته‌ها
2,371
لایک‌ها
298
واقعا شما تا اینجا هم خیلی صبر کردیدو مسالمت به خرج دادید.با این لحن صحبت ایشون شما قانونی اقدام کن به نطر من.

اخه ارزش نداره برای 2 ت پول بخوایی مجرای قانون رو در پیش بگیریو و پرونده درست شه واسه دوستمون
هرچند من مسلما از طریق قانونی پیگیر خواهم شد فردا که در اون صورت قید پس دادن گوشی رو میزنم و فقط به نتیجه از طریق قانون فکر میکنم ولی دوست داشتم و تلاش کردم مسالمت امیز برطرف شه
حتما روند شکایت در این تاپیک اطلاع رسانی میشه تا دوستمون بدونند به همین راحتی ها نیست که گوشی خراب بفروشند و برای پس گرفتن با تهدید و شرط و شروط بخوان پیش برند .
 

رسول.م

Registered User
تاریخ عضویت
10 می 2011
نوشته‌ها
1,797
لایک‌ها
236
محل سکونت
mazandaran/sari-malaysia
E eeee
JaCSaf شما پيش همون كسي ك تحويل ميگرفتين بازش كردين و تست كردين؟اون بابا ديد مشكل داره دسگاه؟
اگر جدا اين حرف ك هر كاري ميخواي بكن راس باشه عدم تعهد نسبت به جنس رو آشكار ميكنه و درقبال ٧٢ ساعت تست

حدودا چن روزه مشكل واستون پيش اومده؟
ظرف چن مدت بهشون خبر خرابي رو دادين؟
چن روزه ديگه از مسافرت بر ميگردن؟

از نظر من معنا نميده ك شما اول جنس رو بفرستي؟!
+
تمام كارات رديف شد اونوقت به نظرم باز تصميم با خودته ك منفي،نوشته ها و... رو پاك كني(به هر حال اين پستهاي شما يه جورايي كارنامه ي آقا جواده)

اگر ديدي اوضاع خيلي پيچ در پيچه نهايت مجبوري شكايت كني

اميدوارم بخوبي حل بشه
 

Farhad07

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2008
نوشته‌ها
139
لایک‌ها
9
محل سکونت
ارومیه
اخه ارزش نداره برای 2 ت پول بخوایی مجرای قانون رو در پیش بگیریو و پرونده درست شه واسه دوستمون
هرچند من مسلما از طریق قانونی پیگیر خواهم شد فردا که در اون صورت قید پس دادن گوشی رو میزنم و فقط به نتیجه از طریق قانون فکر میکنم ولی دوست داشتم و تلاش کردم مسالمت امیز برطرف شه
حتما روند شکایت در این تاپیک اطلاع رسانی میشه تا دوستمون بدونند به همین راحتی ها نیست که گوشی خراب بفروشند و برای پس گرفتن با تهدید و شرط و شروط بخوان پیش برند .

میگم خوبه من مشکل شما رو نداشتم هم زمانم فرستادن ماله مارو الان فک میکنم اگه ماله من مشکلی داشت الان تو چه وضعی بودم اما بنظرم بازم صبر کن بزار از شیراز برگرده.
 

jaCsaf

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژوئن 2012
نوشته‌ها
2,371
لایک‌ها
298
E eeee
JaCSaf شما پيش همون كسي ك تحويل ميگرفتين بازش كردين و تست كردين؟اون بابا ديد مشكل داره دسگاه؟
اگر جدا اين حرف ك هر كاري ميخواي بكن راس باشه عدم تعهد نسبت به جنس رو آشكار ميكنه و درقبال ٧٢ ساعت تست

حدودا چن روزه مشكل واستون پيش اومده؟
ظرف چن مدت بهشون خبر خرابي رو دادين؟
چن روزه ديگه از مسافرت بر ميگردن؟

از نظر من معنا نميده ك شما اول جنس رو بفرستي؟!
+
تمام كارات رديف شد اونوقت به نظرم باز تصميم با خودته ك منفي،نوشته ها و... رو پاك كني(به هر حال اين پستهاي شما يه جورايي كارنامه ي آقا جواده)

اگر ديدي اوضاع خيلي پيچ در پيچه نهايت مجبوري شكايت كني

اميدوارم بخوبي حل بشه


من چون خرید و فروش اینترنتی زیاد میکنم به خصوص برای گجت ها یاد گرفتم که موقع تحویل مرسوله جلوی مامور پست یا تیپاکس یا پیک و ... باز کنم بسته رو و جلوشون تست کنم و اگر ای موقعیت نباشه موقع باز کردن بسته از تمامی مراحل با دوربین فیلم میگیرم تا اگه مثل امروز به مشکگل برخوردم با مستندات و شاهد بتونم صحبت کنم
گوشی امروز صبح ساعت 10 به من تحویل داده شد و من بعد تست کردن گوشی و نشون دادن به 2 موبایل فروش حدود ساعت 11 خراب بودن گوشی رو خدمتشون عرض کردم اما پاسخی دریافت نکردم
یعنی از زمان تحویل تا اعلام خرابی به 60 دقیقه هم نرسید چه برسه به 72 ساعت
والا مسافرت بودن یا نبودنش با خودشونه اما اینجور که معلومه دارند پشت هم این بهانه ی مسفارت رو تمدید میکنند همونجور که امشب هم فرمودند دارند میرند مسافرت در حالی که عصری که با همکارشون صحبت کردم فرمودند جواد مسافرته
اگه مشکل رو حل کنند خب امتیاز منفی و پست ها و تاپیک شکایت برداشته میشه چون نشون میده به اون 72 ساعت مهلت تست پایبند بودند ولی در حال حاضر ایشون دست پیش رو گرفتند که پس نیفتند وقتی میگند :
اول امتیاز منفی رو پاک کنم
بعد تاپیک شکایت رو پاک کنم
بعد ازشون عدر خوذاهی کنم و بگم سوئ تفاهم بوده
بعد گوشی رو بفرستم
تازه ایشون بخوان متقبل شند هزینه رو !!!!
 

دلفین

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
16 اکتبر 2009
نوشته‌ها
1,677
لایک‌ها
161
من کل پستها رو نخوندم کامل ولی با این شرایط باید اول مبلغ واریز و بعد گوشی پس فرستاده بشه
ولی یه توصیه دوستانه به عزیزان بکنم به هیچ عنوان به هیچ عنوان قبول نکنید که با باربری فرستاده بشه حتما حتما با پست اگه نمیتونن قید خرید رو بزنید شاید گوشی تو راه مشکلی براش پیش بیاد و داستانهای بعدی
+
من یک گوشی از ایشون خریدم تا دستم رسید هزار فحش دادم خودم رو و دست اخر 30تومن پول نجس و حروم باربری پام افتاد
 

jaCsaf

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژوئن 2012
نوشته‌ها
2,371
لایک‌ها
298
میگم خوبه من مشکل شما رو نداشتم هم زمانم فرستادن ماله مارو الان فک میکنم اگه ماله من مشکلی داشت الان تو چه وضعی بودم اما بنظرم بازم صبر کن بزار از شیراز برگرده.


امیدوارم چنین مشکلاتی هیچ موقع برای کسی پیش نیاد ولی خب هنوز رسم معامله در فضای مجازی برای خیلی ها تداعی نشده
بیشتر چون هزینه ی گوشی متعلق به خانواده ی همسرم بوده در این حد ناراحت کننده شده برام وگرنه برای خودم بود شاید به طور دیگه به جل مشکل میپرداختم .
 

peyman133

Registered User
تاریخ عضویت
13 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
794
لایک‌ها
5
ممنونم از توجهتون دوست عزیز شرمنده وقت شما ها رو هم دارم میگیرم من. واقعا شرمندم
بخدا باعث ابرو ریزی شد برام امروز این گوشی
حداقل 150-160 تا فروش و کمی خرید فقط تو پرشین تولز داشتم که حدود 70-80 مورد ثبت امتیاز هم شده دوستان میشناسند منو اصلا سخت گیر و یا تند نیستم ولی این موضوع برام خیلی مهم بود همون اول هم عرض کردم این رو و گرون هم تموم شده الان برام
ایشون پاسخ من رو این روز ها ندادند و امشب میگفتند مسافرت بودم گوشی همرام نبود در حالی که این مدت پاسخ سایر دوستان رو میدادند و ... ازین دست موارد زیاد هست که باعث شده حس خوبی نداشته باشم دیگه به ایشون و به صحبت هاشون
حالا هم که پاسخ دادند ابتدا شرط و شروط تعیین کردند بعد گفتند حتما اول باید گوشی رو ارسال کنید و ....
اولا من به ایشون الان اصلا اعتماد ندارم
بعداشم اعتماد سازی هم بشه من نهایت تا 72 ساعت دیگه باید یا به این پول برسم و یا یه گوشی دیگه تهیه کنم
من 4 تا راه به دهنم میرسه برای حل موضوع
1 - ایشون میتونند یه اس 4 اک برام بفرستند و من ما به التفاوت رو میدم خدمتشون و این گوشی رو هم بی کم و کثری پس میفرستم
2- من همین گوشی رو ببرم تعمیر کنم و ایشون هزینه ی تعمیر + هزینه ی افت قیمت گوشی رو برگردونند
3- مبلغ رو کامل برگردونند و گوشی رو به همین صورت که به من دادند بی کم و کثری تحویل بگیرند
4- از طریق قانون و مراجع قانونی با توجه به مدارک و شهودی که دارم اقدام کنم
من راه دیگه به ذهنم نمیرسه شما اگه راهی میدونید خوشحال میشم در میون بزارید با من
سپاس

اوه اوه الان جواد مياد ميبينه چه قيامتي شده تو تايپيك اقاي خريدار شماحق داري ولي اجازه بده خودش ازسفر بياد مطمينم مشكلتو حل ميكنه .ادم حلال خوريه . اگه مصلحت ميدوني شكايت نكن براش پرونده درست ميشه بزار بياد خودش اگه رسيدگي نكرد اونوقت پيگير شو. ببخشيد اگه تو مشكلتون دخالت كردم.
 

رسول.م

Registered User
تاریخ عضویت
10 می 2011
نوشته‌ها
1,797
لایک‌ها
236
محل سکونت
mazandaran/sari-malaysia
من چون خرید و فروش اینترنتی زیاد میکنم به خصوص برای گجت ها یاد گرفتم که موقع تحویل مرسوله جلوی مامور پست یا تیپاکس یا پیک و ... باز کنم بسته رو و جلوشون تست کنم و اگر ای موقعیت نباشه موقع باز کردن بسته از تمامی مراحل با دوربین فیلم میگیرم تا اگه مثل امروز به مشکگل برخوردم با مستندات و شاهد بتونم صحبت کنم
گوشی امروز صبح ساعت 10 به من تحویل داده شد و من بعد تست کردن گوشی و نشون دادن به 2 موبایل فروش حدود ساعت 11 خراب بودن گوشی رو خدمتشون عرض کردم اما پاسخی دریافت نکردم
یعنی از زمان تحویل تا اعلام خرابی به 60 دقیقه هم نرسید چه برسه به 72 ساعت
والا مسافرت بودن یا نبودنش با خودشونه اما اینجور که معلومه دارند پشت هم این بهانه ی مسفارت رو تمدید میکنند همونجور که امشب هم فرمودند دارند میرند مسافرت در حالی که عصری که با همکارشون صحبت کردم فرمودند جواد مسافرته
اگه مشکل رو حل کنند خب امتیاز منفی و پست ها و تاپیک شکایت برداشته میشه چون نشون میده به اون 72 ساعت مهلت تست پایبند بودند ولی در حال حاضر ایشون دست پیش رو گرفتند که پس نیفتند وقتی میگند :
اول امتیاز منفی رو پاک کنم
بعد تاپیک شکایت رو پاک کنم
بعد ازشون عدر خوذاهی کنم و بگم سوئ تفاهم بوده
بعد گوشی رو بفرستم
تازه ایشون بخوان متقبل شند هزینه رو !!!!

همون اول كارم ك گفتين خواست يه جوري بپيچونه يا حرف خاصي هم مبني بر پس گرفتن گوشي زدن؟
بازم ميگم معني نميده ك بخواين بگين سو تفاوت بوده و اين حرفا!
زمان دقيقي بهتون ندادن كي برميگردن؟

آخه فك نميكنم مسافرت ربطي به پس دادن پولتون داشته باشه خب مسافرت باشه شما هم ك قبل ٧٢ ساعت خبر خرابي رو دادين پس دليلي نداره ك موقع برگشت به شهرشون پولتونو بدن!برسي زيادي هم نميخواد آخه!
فك كنم نهايت هر چي هم مشكل باشه توي ٤٨ ساعت هم ميشه موضو رو بررسي كرد و وجه رو واريز كرد!

شما ميتوني تا فردا بهشون مهلت بدي شايد بتونين كنار بياين؟

بنظرم بهتره حداقل يكم زمان بدي بهشون حداقل ديگه قبول نكرد خيال خودتم راحته ك خودش زير بار نرفت!
+
گفتين همكارش ميدونست لحيم كاريه؟
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا