• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اخباردنیای خودرو ...

Gt.Planet

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 آگوست 2013
نوشته‌ها
179
لایک‌ها
152
محل سکونت
فی مَقَر
اطلاعات کم بود لطفا لینک بزارید

قصد خرید داری؟:D......

چه اطلاعاتی میخوای دقیقا؟ فقط تو سایت های خارجی موجود میباشد

هر 6 تا تصویر معلومه؟

اینجارو هم خواستی نیگاه کن...(فقط آکورد 2لیتری و سیویک وارد ایران میشه)

http://familymotor.ir/
 

mohamadreza-23

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2013
نوشته‌ها
646
لایک‌ها
411
اینو من هفته پیش تو نوادا سوار شدم دستم رو فرمون بود دیدم داره میسوزه بلند شدم دیدم دستم رفته تو چایی که ننم برام آورده بود:|
 

helijoop

Registered User
تاریخ عضویت
21 نوامبر 2005
نوشته‌ها
1,788
لایک‌ها
969
محل سکونت
IRAN,Tehran
در راستای نوآوریهایی که در سال جدید ارائه شده، اینک جدیدترین محصول ایران خودرو معرفی شد !



باشگاه خبرنگاران: ميرجواد سليماني قائم مقام محصول و كيفيت ايران خودرو با بيان اين مطلب، گفت: اين وانت بر روي پلاتفرم 405 و با هدف نوآوري و تامين نياز بازار طراحي و توليد شده است.

وي برخورداري از موتور او. اچ. وي.جي. 2،استاندارد يورو 4 و نصب مخازن گاز در كف را از جمله ويژگي هاي اين وانت اعلام كرد و افزود: اين ويژگي موجب مي شود فضاي بزرگ‌تري براي بار اختصاص يابد.

سليماني اظهار داشت: دو مخزن 35 ليتري گاز در اين خودرو نصب شده كه از طريق دريچه اي از كف اتاق بار در دسترس راننده است.

قائم مقام محصول و كيفيت ايران خودرو رفع كاستي هاي وانت باردو را از جمله اولويت هاي ايران خودرو در عرضه وانت جديد بيان كرد و گفت:‌ اين محصول، در بخش كابين بار بزرگ‌تر بوده و داراي امكانات داخلي مانند ايربگ، كولر و سيستم هاي جديد مانند اي. بي. اس. است. وي ادامه داد: براي تامين استاندارد يورو 4 نيز تغييرات سخت افزاري و نرم افزاري بر روي اي. ام. اس. و كاتاليست خودرو ايجاد شده است. سليماني ؛ طراحي وانت در ايران را کاملا جديد و اختلاف فني و تكنيكي از لحاظ طراحي محصول بين وانت پي. يو. وان. با وانت باردو را عمده دانست و گفت: اين محصول در دو نوع بنزيني و پايه گاز سوز با گنجايش بار 700 و 600 كيلوگرم توليد مي شود.

چرخ هاي اين وانت نيز براساس گنجايش بار طراحي شده و با چرخ سواري متفاوت است.

قائم مقام محصول و كيفيت ايران خودرو اظهار داشت : بيشترين تغييرات اين محصول نسبت به خودروي پايه در حوزه قطعات پرسي بدنه است كه به صورت كامل با تلاش سازندگان داخلي انجام شده است.

وي افزود: اتاق بار اين وانت با پيچ به شاسي وصل شده كه با توجه به نياز مشتري قابل تغيير است.

سليماني افزود: قالب‌هاي بدنه در شركت‌هاي قالب‌هاي صنعتي و قالب‌هاي پيشرفته ايران خودرو و جيگ‌ها در شرکت تام ايران خودرو طراحي شده و در دست ساخت است كه بر اساس برنامه زمان‌بندي تا آبان 70 درصد اين پروژه به اتمام خواهد رسيد.

همچنين برخي از قطعات مانند كف اتاق بار و رکاب نيز در مرحله ريخته‌گري قرار دارد.

سليماني از تجهيز خط مونتاژ سايت ايران خودرو تبريز براي توليد وانت پي.يو.وان خبر داد و گفت: قطعات اصلي بدنه پس از مونتاژ در خط بدنه شش و رنگ آميزي در سالن رنگ شماره يك، براي مونتاژ نهايي به ايران خودرو تبريز ارسال خواهد شد. وي افزود: به منظور كاهش هزينه‌هاي توليد، ازمجموعه‌هاي قطعات بدنه توليد شده در ساير خطوط مانند بدنه سازي دو و چهار و همچنين شركت همگام نيز استفاده خواهد شد.

يک نمونه وانت پي يو وان ساخته شده و آزمون هاي مهندسي بر روي عملكرد سيستم هاي مختلف آن درحال انجام است.
 

gheysar.

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
5 فوریه 2012
نوشته‌ها
2,975
لایک‌ها
4,507
محل سکونت
Ambushed area
در راستای نوآوریهایی که در سال جدید ارائه شده، اینک جدیدترین محصول ایران خودرو معرفی شد !



باشگاه خبرنگاران: ميرجواد سليماني قائم مقام محصول و كيفيت ايران خودرو با بيان اين مطلب، گفت: اين وانت بر روي پلاتفرم 405 و با هدف نوآوري و تامين نياز بازار طراحي و توليد شده است.

وي برخورداري از موتور او. اچ. وي.جي. 2،استاندارد يورو 4 و نصب مخازن گاز در كف را از جمله ويژگي هاي اين وانت اعلام كرد و افزود: اين ويژگي موجب مي شود فضاي بزرگ‌تري براي بار اختصاص يابد.

سليماني اظهار داشت: دو مخزن 35 ليتري گاز در اين خودرو نصب شده كه از طريق دريچه اي از كف اتاق بار در دسترس راننده است.

قائم مقام محصول و كيفيت ايران خودرو رفع كاستي هاي وانت باردو را از جمله اولويت هاي ايران خودرو در عرضه وانت جديد بيان كرد و گفت:‌ اين محصول، در بخش كابين بار بزرگ‌تر بوده و داراي امكانات داخلي مانند ايربگ، كولر و سيستم هاي جديد مانند اي. بي. اس. است. وي ادامه داد: براي تامين استاندارد يورو 4 نيز تغييرات سخت افزاري و نرم افزاري بر روي اي. ام. اس. و كاتاليست خودرو ايجاد شده است. سليماني ؛ طراحي وانت در ايران را کاملا جديد و اختلاف فني و تكنيكي از لحاظ طراحي محصول بين وانت پي. يو. وان. با وانت باردو را عمده دانست و گفت: اين محصول در دو نوع بنزيني و پايه گاز سوز با گنجايش بار 700 و 600 كيلوگرم توليد مي شود.

چرخ هاي اين وانت نيز براساس گنجايش بار طراحي شده و با چرخ سواري متفاوت است.

قائم مقام محصول و كيفيت ايران خودرو اظهار داشت : بيشترين تغييرات اين محصول نسبت به خودروي پايه در حوزه قطعات پرسي بدنه است كه به صورت كامل با تلاش سازندگان داخلي انجام شده است.

وي افزود: اتاق بار اين وانت با پيچ به شاسي وصل شده كه با توجه به نياز مشتري قابل تغيير است.

سليماني افزود: قالب‌هاي بدنه در شركت‌هاي قالب‌هاي صنعتي و قالب‌هاي پيشرفته ايران خودرو و جيگ‌ها در شرکت تام ايران خودرو طراحي شده و در دست ساخت است كه بر اساس برنامه زمان‌بندي تا آبان 70 درصد اين پروژه به اتمام خواهد رسيد.

همچنين برخي از قطعات مانند كف اتاق بار و رکاب نيز در مرحله ريخته‌گري قرار دارد.

سليماني از تجهيز خط مونتاژ سايت ايران خودرو تبريز براي توليد وانت پي.يو.وان خبر داد و گفت: قطعات اصلي بدنه پس از مونتاژ در خط بدنه شش و رنگ آميزي در سالن رنگ شماره يك، براي مونتاژ نهايي به ايران خودرو تبريز ارسال خواهد شد. وي افزود: به منظور كاهش هزينه‌هاي توليد، ازمجموعه‌هاي قطعات بدنه توليد شده در ساير خطوط مانند بدنه سازي دو و چهار و همچنين شركت همگام نيز استفاده خواهد شد.

يک نمونه وانت پي يو وان ساخته شده و آزمون هاي مهندسي بر روي عملكرد سيستم هاي مختلف آن درحال انجام است.

چقدر ارزشش هست حالا این؟!
 

_Amir_

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,585
لایک‌ها
554
محل سکونت
Nezami.Net
دادا این عکسا که گذاشتی مال فروم همسایه TT هستش...
تو قسمت طراحی دوستان عکسارو اینشکلی میکنن و بعضی سایت ها , خبر بی سند و مدرک میدن دست مردم...
 

helijoop

Registered User
تاریخ عضویت
21 نوامبر 2005
نوشته‌ها
1,788
لایک‌ها
969
محل سکونت
IRAN,Tehran
دادا این عکسا که گذاشتی مال فروم همسایه TT هستش...
تو قسمت طراحی دوستان عکسارو اینشکلی میکنن و بعضی سایت ها , خبر بی سند و مدرک میدن دست مردم...
سلام
منبع خبر ویلاگ یا سایت درپیت نیست! سایت خبری فردا هست! برای گذاشتن یه خبر که نمیشه کل اینترنت گشت دید خبرگزاری از کجا خبر برداشته!
خبرگزاری و سایت خبر یا معتبره یا نیست، اگر معتبر باشه که این هست دیگه جای شک نداره! حالا اگر این سایت خبری معتبر دزدی کرده و عکس و خبر
از خودش در آورده یا از جایی بی اجازه کش رفته به من خواننده خبر ارتباطی نداره مسئولیت حقوقی-اخلاقی پای خودشه! من بیننده میتونم به اعتبار
اون سایت خبری با نقل منبع خبر هرجا که بخوام بذارم.

تشکر
 

_Amir_

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,585
لایک‌ها
554
محل سکونت
Nezami.Net
سلام
منبع خبر ویلاگ یا سایت درپیت نیست! سایت خبری فردا هست! برای گذاشتن یه خبر که نمیشه کل اینترنت گشت دید خبرگزاری از کجا خبر برداشته!
خبرگزاری و سایت خبر یا معتبره یا نیست، اگر معتبر باشه که این هست دیگه جای شک نداره! حالا اگر این سایت خبری معتبر دزدی کرده و عکس و خبر
از خودش در آورده یا از جایی بی اجازه کش رفته به من خواننده خبر ارتباطی نداره مسئولیت حقوقی-اخلاقی پای خودشه! من بیننده میتونم به اعتبار
اون سایت خبری با نقل منبع خبر هرجا که بخوام بذارم.

تشکر

داداش پژو رو نمیگم :دی
اونو من خودم از نزدیک دیدم :دی

پست استارتر رو میگم اوم 2 تا عکس.
 

helijoop

Registered User
تاریخ عضویت
21 نوامبر 2005
نوشته‌ها
1,788
لایک‌ها
969
محل سکونت
IRAN,Tehran
داداش پژو رو نمیگم :دی
اونو من خودم از نزدیک دیدم :دی

پست استارتر رو میگم اوم 2 تا عکس.
خب بابا جان اشاره میکردید کدوم مطلب تا یدفه ما فکر نکنیم کار اشتباه کردیم و دلیل و مدرک سند بذاریم
شرمنده سوء تفاهم شده بود ولی خب سبب خیر شدید که منبع خبر هم اعلام بشه ...

تشکر و سپاس
 

Gt.Planet

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 آگوست 2013
نوشته‌ها
179
لایک‌ها
152
محل سکونت
فی مَقَر
سامولیکم..

پژو از ایران رفت..............


اوایل سال گذشته درحالی که هنوز تحریم‌های جدی غرب علیه صنعت خودرو ایران آغاز نشده بود یار فرانسوی و قدیمی بزرگ‌ترین خودروساز کشور تحت تاثیر شریک آمریکایی اش سازجدایی را کوک کرد.​
به این ترتیب اوایل سال گذشته میلادی بود که «پژو» پس از بیست و چهار سال شراکت با ایرانی‌ها کشور را ترک کرد تا بخش قابل‌توجهی از تیراژ ایران خودرو را نیز با خود ببرد. در این میان هرچند قطع ارتباط پژو با ایران، کاهش چشمگیر تولید محصولات این شرکت فرانسوی را در جاده مخصوص به دنبال داشت، اما پژو هم در این بازی بازنده بود زیرا مجبور به تحمل زیان‌های چشمگیر مالی در پی از دست دادن بازار هنوز تشنه ایران شد. در واقع جدایی پژو از یار قدیمی‌اش برای خود فرانسوی‌ها هم از اهمیت زیادی برخوردار است،
طبق آماری که لوموند ارائه کرده، میزان صادارات پژو به ایران طی یک سال و نیم گذشته (از زمان شروع تحریم صنعت خودروی ایران از سوی پژو) از دو میلیارد یورو به 800 میلیون یورو رسیده است. این سقوط آزاد صادرات پژو به ایران در حالی است که خودروساز فرانسوی مدتی است در وضعیت مناسبی از نظر فروش قرار ندارد و حتی مجبور به تعدیل گسترده نیرو در کارخانه‌های مختلف خود و همچنین تعطیلی برخی از آنها شده است. همچنین اتحادیه کارگری فرانسه نیز تاکید کرده بود که پژو نباید در این شرایط بد اقتصادی، بازار ایران را به راحتی از دست می داد. آنها معتقدند پژو با تحریم ایران خودرو در واقع یکی از بازارهای بزرگ و اصلی خود را از دست داده است.​
اما فرانسوی ها از قطع رابطه درس نگرفته اند و به دنبال پژو ، رنو نیز تحت فشار تحریم‌های شدید آمریکا ناچار شد از ماه گذشته صادرات قطعات خودرو به ایران را متوقف کند.​
این شرکت یکی از آخرین خودروسازان بزرگ اروپایی بود که همچنان در ایران فعال بود و خروج از بازار کشور، ضربه بزرگی برای این شرکت به حساب آمد. با 1783 دستگاه خودرویی که سال گذشته در ایران فروخته شد، ایران از نظر میزان فروش هشتمین بازار بزرگ جهانی رنو بود و از نظر میزان فروش از بازارهای اروپایی این شرکت شامل ایتالیا و اسپانیا نیز بالاتر قرار داشت. سهم این خودروساز فرانسوی از بازار خودروی ایران در سال 2012 به 10 درصد رسید. رنو با شراکت ایران خودرو و پارس خودرو، مدل‌های لوگان و مگان را در ایران تولید کرد.​
یک سخنگوی رنو به «اتوموتیو نیوز یوروپ» اظهار کرد که این خودروساز منتظر است تا تحریم‌های ایران رفع شوند یا وضعیت سیاسی تغییر کند تا بتواند صادرات مجدد قطعات به این کشور را از سر بگیرد اما در مورد اینکه چه زمانی ممکن است این امر اتفاق بیفتد، تصوری ندارد. این سخنگو گفت: تولید خودروهای رنو در ایران هنگامی که قطعات ارسال شده به این کشور در هفته‌های آتی به پایان برسد، به تدریج ضعیف می‌شود اما زیرساخت تولید در ایران که برای تولید خودروهای رنو مورد استفاده قرار گرفته، قطعا به قوت خود باقی خواهد ماند. رنو به دلیل هزینه متحمل شده از تحریم‌های ایران و خروج از بازار کشور، 512 میلیون یورو در سه ماهه دوم ضرر کرد. صادرات قطعات خودرو از سوی این شرکت به ایران طی نیمه اول سال میلادی جاری، 48 درصد کاهش یافت و به 28 هزار و 82 قطعه رسید.​
منبع : ایسنا – روزنامه ی دنیای اقتصاد


البته تو تموم این 25سال همش 405 و 206 مونتاژ کردیم!


ته نوشت: امیدوارم هر چه زود تر این دو گاری ساز نابود بشن...
 

gheysar.

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
5 فوریه 2012
نوشته‌ها
2,975
لایک‌ها
4,507
محل سکونت
Ambushed area
ته نوشت: امیدوارم هر چه زود تر این دو گاری ساز نابود بشن...
دلت میاد به رنو میگی گاری ساز؟؟؟
سوار کشنده رنو شدی؟ ترمز دیسکی .باهر سرعتی که حرکت کنه هرجا اراده کنه وسط جاده میخکوب میشه.
پژوی فرانسوی هم برای ما ایرانی ها خیلی ماشین خوبیه.البته فرانسوی
 

Gt.Planet

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 آگوست 2013
نوشته‌ها
179
لایک‌ها
152
محل سکونت
فی مَقَر

باوو منظورم ایران فرغون و سایپا ست :D......

پژو ک رفته میشه گفت ایران فرغون تعطیل خواهد شد..چون فقط 405 و 206 و پرشیا و سمند و اینا میزنن ک همشونم پژو هست...........


رنو هم داره میره عمو..................

رنو فقط کشنده هاشو تو ایران دیدیم..هیچ خبری از کوپه هاش .هاچ بَک هاش مینی کار هاش نبود تو ایران


البته هیچ وقت پژو و رنو موفق نشدن برن ب بازار آمریکا..تو اروپا یکم بازار دارن فقط بره خودشون .........برند های معتبری تری هست ک اروپایی و آمریکایی ها میرن سمتش اما پژو و رنو زیاد جایی تو قلب مردم اونجا ندارن
 

patteerr

Registered User
تاریخ عضویت
27 مارس 2009
نوشته‌ها
4,016
لایک‌ها
3,140
این اخبار مسخره رو کی درمیاره منتشر میکنه تو اینترنت . مثل همین اخبار صدا سیماست . هر روز میگه امریکا داره ورشسکت میشه و مردمش بدبخت تر میشن و اقتصادش فلج شده و اله و بله .
 

Gt.Planet

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 آگوست 2013
نوشته‌ها
179
لایک‌ها
152
محل سکونت
فی مَقَر
این اخبار مسخره رو کی درمیاره منتشر میکنه تو اینترنت . مثل همین اخبار صدا سیماست . هر روز میگه امریکا داره ورشسکت میشه و مردمش بدبخت تر میشن و اقتصادش فلج شده و اله و بله .

چه ربطی ب آمریکا و اقتصادش داره!!!

پژو ایران رو تحریم کرده و بیلاخ نشون داده ب ایران ..اصن متن خبر رو میخونی؟...مسخره هم نیست تو هفته نامه خودرو و مجله ماشین هم خبرش هست. پژو از سال قبل گفته ک دیگر با ایران همکاری نخواهیم کرد
 

patteerr

Registered User
تاریخ عضویت
27 مارس 2009
نوشته‌ها
4,016
لایک‌ها
3,140
چه ربطی ب آمریکا و اقتصادش داره!!!

پژو ایران رو تحریم کرده و بیلاخ نشون داده ب ایران ..اصن متن خبر رو میخونی؟...مسخره هم نیست تو هفته نامه خودرو و مجله ماشین هم خبرش هست. پژو از سال قبل گفته ک دیگر با ایران همکاری نخواهیم کرد

عزیزم اینو میدونم . منظورم من این بود که گفتید داره ورشسکت میشه و کارخونه هاشو چون دیگه تو ایران کار نمیکنه تو کشورهای دیگه تعدیل کرده و بازارش خراب شده و ورشکست میشه رو عرض میکنم فدات شم .
 

ya30n

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
14 آپریل 2007
نوشته‌ها
5,200
لایک‌ها
5,471
محل سکونت
امارات متحده عربی
ته نوشت: امیدوارم هر چه زود تر این دو گاری ساز نابود بشن...

اينجا ايرانه داداش !

چند وقت پيش يادتون هست ييهو گفتن پيكان ميخوان دوباره توليد كنن ! بعد گفتن نه شايعست !
بعد يه عكس منتشر شد
پيكان جديد با نمايي ديگه !

وقتي دو كارخونه به قول شما گاري ساز تو مملكت باشه نبايد توقع ديگه اي داشته باشيم ...

كاش 1000 تا نه ! ولي 100 تا .... صد تا هم حالا نه ! ولي كاش 10 تا خودروساز ميداشتيم
اون وقت ميديدين رقابت چه ميكنه !

حيف ... حيف
كه اينجا ايرانه !
و كشور فقط مال يه عده خاص هست و بس !:eh:
 

Gt.Planet

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 آگوست 2013
نوشته‌ها
179
لایک‌ها
152
محل سکونت
فی مَقَر
عزیزم اینو میدونم . منظورم من این بود که گفتید داره ورشسکت میشه و کارخونه هاشو چون دیگه تو ایران کار نمیکنه تو کشورهای دیگه تعدیل کرده و بازارش خراب شده و ورشکست میشه رو عرض میکنم فدات شم .

نگران ورشکستگی اونا نباش...پژو اگه با قطع همکاریش با ایران بخواد ورشکست بشه ک دیگه ادرار تو اون پژو :D..... همچین همکاری ای هم نبوده فقط 25سال 405 و 206 مونتاژ کردیم...بقیه محصولات رو ک ندیدیم........

پژو هم مثل خیلی های دیگه تو کشورایی مثل هند-تایلند-ویتنام و چند تا کشور آفریقایی و اینا خط تولید داره..ولی برو نیگاه کن اونا چه پژوهایی سوار میشن و ما چه پژوهایی سوار میشیم(میشدیم) 206 پلاس رو جای 207 خودمون میکردیم تو پاچه ی خودمون!

user-online.png


البته ما هیچ وقت خودروساز نبودیم و نخواهیم بود......

نمیدونم چرا اینقدر اسرار-اصرار-Esrar داریم ک حتما باید یه لوگو خارجی روش باشه و مونتاژ ب دست ما!...چون براشون ارزون در مییاد و میتونن گرون بفروشن ب ملت.....

نمیدونم چرا مثل خیلی از کشورهای درجه 3 ک مثل ما هستن نمییایم با یه شرکتی مثل تویوتا همکاری کنیم و خط تولید تویوتا داشته باشیم اون موقع تاکسی ها میشه کرولا و کمری و وانت پیکان میشه هایلوکس..

باور کن همه ی کشورهای درجه 3 دارن همینکارو میکنن.ولی ما......

الان هند خط تولید آئودی هم داره!
 
Last edited:
بالا