• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اخباردنیای خودرو ...

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,902
لایک‌ها
15,991
محل سکونت
@takhfif_100
اینم از لامبورگینی , بلد نیستن یه خودروی ایمن بسازن که بعد از تصادف سرنشین آسیب نبینه. باید یه دوره ایمنی پیش کمپانی سایپا و خط تولید پراید بگذرونن تا بفهمن وقتی تصادف میشه ایمنی سرنشین یعنی چی !!


اتفاقا اگه الان پراید بود با بیست میلیون اوشلوق میشد سرش و هم اورد
 

AM1N

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 ژوئن 2010
نوشته‌ها
2,316
لایک‌ها
4,574
یکی از خودروها به کلی در آتش سوخت و دو خودروی دیگر نیز با اطفای بموقع حریق توسط آتش‌نشانان با خسارات بسیاری در دست تعمیر قرار دارند.
فک کنم منظورش این بوده دوتاشون کامل سوختن یکیشون در دست تعمیره چون عکس گویای چیز دیگه ایه
 

Exporter

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
13 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,063
لایک‌ها
5,176
سن
36
محل سکونت
UAE
تفاوت ورژنهای مختلفش تنها در کیسه هوا و گرمکن و راهنماشه؟
اطلاعات دقیقی در مورد تفاوت شرکتیا ندارم ولی میدونم اینایی که توسط وارد کننده های متفرقه میاد هر کدومش یه جوریه. بعضیاش کروز کنترل فابریک داره بعضیاش نداره. مانیتور و سیستمهای صوتیشونم فرق میکنه
یه سریاشو میگن سفارش عمانه و فول ترین نوعه. نمیدونم والا. یخورده گیج کنندس
فقط هر چی خواستین بخرین چک کنین که آپشنای مورد نظرتونو داشته باشه. چون بعضی وقتا ماشین کم آپشنو به اسم فول آپشن و به قیمت فول آپشن میخوان بفروشن.
ولی در مورد اینایی که شرکتی و گارانتی دار هستن، میتونین با خود آسان موتور تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن



به نظر دوستان خريد اين ماشين منطقي تره يا مزدا ٣ نيو و يا اي ٣٠ جديد ؟ چون تقريبا تو يه رنج قيمتن


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
از نظر اینکه کدومش به نسبت قیمتش ارزشمند تر باشه نمیدونم ولی نظر من به مزدا 3 نزدیکتر است.



دیگه نبود مطلع؟
d200712201547021324.gif
 

فمارا

Registered User
تاریخ عضویت
16 آپریل 2012
نوشته‌ها
1,356
لایک‌ها
1,418
محل سکونت
يا ميم يا ب
اطلاعات دقیقی در مورد تفاوت شرکتیا ندارم ولی میدونم اینایی که توسط وارد کننده های متفرقه میاد هر کدومش یه جوریه. بعضیاش کروز کنترل فابریک داره بعضیاش نداره. مانیتور و سیستمهای صوتیشونم فرق میکنه
یه سریاشو میگن سفارش عمانه و فول ترین نوعه. نمیدونم والا. یخورده گیج کنندس
فقط هر چی خواستین بخرین چک کنین که آپشنای مورد نظرتونو داشته باشه. چون بعضی وقتا ماشین کم آپشنو به اسم فول آپشن و به قیمت فول آپشن میخوان بفروشن.
ولی در مورد اینایی که شرکتی و گارانتی دار هستن، میتونین با خود آسان موتور تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن




از نظر اینکه کدومش به نسبت قیمتش ارزشمند تر باشه نمیدونم ولی نظر من به مزدا 3 نزدیکتر است.




d200712201547021324.gif

با آسان موتور تماس گرفتم تحویل 60 روزه 105 میلیونه که ظاهرا 6 کیسه هوا داره اما مونیتورش کوچکه و البته گارانتی
وارداتی ها 2 ایربگ با مونیتور بزرگ و بدون گارانتی و خوب به قیمت 88 تا 90 میلیون با بیمه و پلاک و تحویل هم آنی
 

Exporter

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
13 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,063
لایک‌ها
5,176
سن
36
محل سکونت
UAE
با آسان موتور تماس گرفتم تحویل 60 روزه 105 میلیونه که ظاهرا 6 کیسه هوا داره اما مونیتورش کوچکه و البته گارانتی
وارداتی ها 2 ایربگ با مونیتور بزرگ و بدون گارانتی و خوب به قیمت 88 تا 90 میلیون با بیمه و پلاک و تحویل هم آنی
ایربگ هر چی کمتر بهتر
مانیتور هر چی بزرگتر بهتر
تحویل هر چی زودتر بهتر
قیمت هر چی پایینتر بهتر
نتیجه میگیریم آسان موتور سابیده به الک


اختلاف قیمت 16 الی 17 میلیونی ارزش داره آدم به نبود گارانتی زیاد اهمیت نده
اگه وارداتیا کروز کنترلشون اوکی باشه و گیر و گور نداشته باشه نظر من به نظر شما نزدیکتر است
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,177
لایک‌ها
2,778
محل سکونت
خیابان شهید جورج فلوید

fanoseshab

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
466
لایک‌ها
312
دقیقاً چهل سال پیش بیوک، مدل رگال خود را به عنوان یک خودروی متوسط لوکس برای آمریکای شمالی معرفی کرد. از آن زمان به بعد، به جز شکافی پنج ساله که بعد از سال ۲۰۰۰ و مربوط به تولید انحصاری در چین بود، رگال بدون وقفه و در طول پنج نسل، در خط تولید بیوک قرار گرفت. عنوان رگال اولین بار در مدل سال ۱۹۷۳ بیوک سنچوری رگال به کار رفت. این خودرو، مدلی سطح بالا از خط تولید خودروهای این شرکت به شمار می‌رفت و در واقع، اولین خودروی شخصی لوکس تولید جنرال موتورز بود.
1975 Buick Regal Coupe


رگال با موتور ۵/۷ لیتری V8 عرضه شد و برنامه‌های زیادی برای حرکت به سمت جلو داشت، امّا در همان ابتدا مجبور شد تا با مسائلی مانند تحریم بزرگ نفتی اعراب در دهه هفتاد میلادی دست و پنجه نرم کند. بنابراین، شرکت سازنده مجبور شد تا از موتور V8 به V6 سوئیچ کند و این وضعیت برای سال‌ها ادامه یافت. تا این‌که بیوک وارد عرصه موتورهای توربوشارژ شد و از رگال ۱۹۷۸ تا به حال، این تکنولوژی را در این مدل خودرو به کار برده است. ولی برگردیم به بیوک رگال ۱۹۷۳ و ببینیم که هر کدام از پنج نسل بیوک رگال چه دستاوردی برای دنیای اتومبیل با خود داشته‌اند:
نسل اول: ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۷

1975 Buick Regal 1973 Buick Regal 1975 Buick Regal


اولین رگال با بدنه‌ای کشیده و شیشه‌های بزرگ و بسیاری از ویژگی‌های خودروهای لوکس آن زمان ارائه شد. رگال کوپه ۷۳ به تعداد ۹۱۵۵۷ دستگاه فروخته شد و رکورد فروش بیوک را از سال ‍۱۹۵۵ شکست. رگال ۱۹۷۵ تنها خودروی متوسط در ایالات متحده محسوب می‌شد که با موتور V-6 کار می‌کرد. نسل دوم: ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۷

1983 Buick Regal 1984 Buick Regal 1986 Buick Regal


نسل جدید نسبت به نسل قبل کوچکتر شده بود و رگال ۱۹۷۸ با موتور ۳/۸ لیتری V6 توربوشارژ به بازار آمد. در عین‌حال، اولین خودروی بیوک با موتور توربو به شمار می‌آمد و سرآغازی برای خودروهای دهه ۸۰ بیوک مانند گرند نشنال و GNX شد. نسل سوم: ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۶

1992 Buick Regal 1995 Buick Regal 1992 Buick Regal


کوچک‌شدن خودروهای تولیدی در امریکا ادامه یافت و نسل سوم رگال نیز از این قضیه بی‌نصیب نبود. رگال تغییرات عمده فنی را در این نسل تجربه کرد و از یک خوروی دیفرانسیل عقب به یک دیفرانسیا جلو تبدیل شد. نیرومحرکه نیز توسط موتورهای شش‌سیلندر از جمله موتور ۳/۸ لیتری V6 تأمین می‌شد. نسل چهارم: ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۴

2001 Buick Regal 2001 Buick Regal 1997 Buick Regal
1997 Buick Regal 2004 Buick Regal 2004 Buick Regal


مانند مدل سال ۱۹۷۳، رگال ۱۹۹۷ نیز یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بیوک شد. بیوک رگال GS مدل ۱۹۹۷ با اولین موتور V6 سوپرشارژر ساخت خودروساز به بازار آمد. این موتور، ۲۴۰ اسب‌بخار قدرت داشت و گشتاوری برابر ۳۷۹ نیوتن‌متر تولید می‌کرد. نسل پنجم: ۲۰۰۹ تا کنون

2005 Buick Regal 2005 Buick Regal 2005 Buick Regal


بعد از یک دوره‌ی پنج ساله که بیوک، مدل رگال خود را فقط برای کشور چین تولید می‌کرد، نسل پنجم رگال، ابتدا در سال ۲۰۰۹ در چین عرضه و یک‌سال پس از آن در بازارهای امریکا عرضه شد. طراحی این نسل بر پایه اوپل اینسیگنیا بود. همچنین، رگال در سال ۲۰۱۲ مدل GS خود را با عملکرد بالا معرفی کرد. 2014 Buick Regal


مدل سال ۲۰۱۴ نیز در همین امسال ارائه شده که استفاده از سیستم دو دیفرانسیل را برای مشتریان پیشنهاد می‌کند. مدل کنونی رگال، از قدرتمندترین موتور استاندارد دنیای اتومبیل‌سازی استفاده می‌کند: موتور ۲ لیتری توربو چهار سیلندر. این موتور با قدرت ۲۵۹ اسب‌بخار، می‌تواند گشتاوری به اندازه ۴۰۰ نیوتن‌متر تولید کند.
2014 Buick Regal 2014 Buick Regal 2013 Buick Regal
2013 Buick Regal 2014 Buick Regal 2014 Buick Regal
 

fanoseshab

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
466
لایک‌ها
312
اولین تصاویر رسمی از مدل های 2014 بی ام و M3 و M4 منتشر شد و در همه جای اینترنت بصورت کاملا قریب الوقوع بخش شد.


2014 BMW M3

همه ی M3 های سدان با یک فاسیای جلو جسورانه با جلوپنجره ی کاملا سیاه، دو ورودی هوا برای جلو و کاپوت دورباه طراحی شده عرضه خواهند شد که عظمت و قدرتمندی خودرو را به رخ می کشند. این تصاویر رسمی شایعه استفاده از سقف فیبرکربنی را تایید می کند. ویژگی های برجسته دیگر این خودرو عبارت انداز: رینگ های 5 پره دوتایی آلیاژی خاکستری، آینه های جانبی آیرودینامیکی و کالیپر های طلایی ترمز.


2014 BMW M3

با حرکت به سوی عقب M3، یک سپر جدید با دیفیوزر دوباره طراحی شده که چهار لوله اگزوز را پشتیبانی می کند را می بینیم.


2014 BMW M4

اما خودروی دوم. M4 کوپه بسیار شبیه به نسخه کانسپت آن که در گرده همایی پابل بیچ رونمایی شده بود است و تمام ویژگی های آن را حفظ کرده است مخصوصا رنگ بدنه و دیگر خصوصیات. داخل آن هم کاملا شبیه به مدل کانسپت از پیش معرفی شده می باشد. تقریبا ویژگی های ظاهری این خودرو با M3 سدان یکسان است.


2014 BMW M4

تقریبا چند ساعت بعد از انتشار عکس ها، مشخصات این دو خودرو نیز منتشر شد.
با توجه به Autobild هر دو این خودروها از یک موتور 3 لیتری توئین پاور توربو شش سیلندر استفاده می کنند که قدرت و گشتاور آن به ترتیب 431 اسب بخار و 550 نیوتن متر است.
این موتور M4 1497 کیلوگرمی کوپه را قادر می سازد که صفرتاصد کیلومتر را ظرف 4.1 ثانیه طی کند و حداکثر می تواند بصورت محدود شده تا 250 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. اما اگر پکیج M Driver روی خودرو نصب شده باشد آن وقت M4 می تواند سرعتش را تا مرز 280 کیلومتر بر ساعت بالا ببرد.
جالب است بدانید عملکرد M3 سدان با وجود وزن 1520 کیلوگرمی اش با M4 یکسان است.
مصرف سوخت هر دو خودرو به طور متوسط 8.3 لیتری در هر 100 کیلومتر است و هر دو 194 گرم گاز CO2 در هر کیلومتر منتشر می کنند.











با این حال قیمت M3 و M4 به ترتیب 70,000 و 72,200 یورو می باشد.
 

fanoseshab

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
466
لایک‌ها
312
ماه آینده در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی شاهد معرفی یک کوپه جذاب از ولوو خواهیم بود که رسم و راه معماری محصولات آینده این شرکت را به ما نشان می دهد. این خودرو دومین محصول مفهومی از سه کانسپتی است که ولوو برای نشان دادن آینده خود ساخته است.


Volvo concept XC coupe

کوپه مفهومی XC تحت مدیریت طراح جدید ولوو یعنی Thomas Ingenlath و با نگاهی به معماری و سبک زندگی مردمان اسکاندیناوی با یک معماری یکپارچه و جدید طراحی شده است.


فعلا تنها تعدادی عکس و یک تیزر از این خودرو منتشر شده و برای اطلاعات بیشتر شاید باید تا 8 ژانویه منتظر بمانیم.[دانلود ویدئو]

 

fanoseshab

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
466
لایک‌ها
312
رودسترهای ب ام و Z4 بیش از هر خودروی دیگر این کمپانی دچار افت قیمت می شوند و به راحتی می توان در بازار دست دوم، با قیمت مناسب یکی از آنها را خریداری کرد. اما این دلیلی نیست که توانایی های این خودرو و قابلیتهای آن زیر سوال رود. هر چند از سال 2009 تاکنون تغییر خاصی در قیافه آن به وجود نیامده باشد.



BMW Z4 Individual MB

شرکت آلمانی MB بر خلاف نامش که مخفف مرسدس بنز است، به سراغ Z4 از ب ام و آمده و یک پکیج ویژه به تعداد محدود 25 دستگاه را تدارک دیده است. این پکیج برای سری E89 Z4 35is فراهم شده و شامل اسپویلر لبه جلوی سپر، جلو پنجره کلیه ای شکل، دامن کناری، روکش آینه ها، ضربه گیرها، گلگیر عقب و حتی نشان ب ام و می شود که همگی از جنس فیبر کربن ساخته شده اند. این مجموعه برای بدنه حدود 5500 دلار خرج بر می دارد.







یک سیستم تعلیق اسپرت ساخت KW و اگزوزهای با عملکرد بالا و رینگهای 19 اینچی با تایرهای کانتیننتال، بخش دیگری از تغییرات قابل سفارش اند. در داخل کابین، باز هم حضور آشکار فیبر کربن در پانل های داشبورد و رو درها و کنسول و میله رول بار مشاهده می شود.

 

fanoseshab

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
466
لایک‌ها
312
در ژوئن 1990، نلسون ماندلا پس از 27 سال از زندان آزاد شد. بسیاری از مردم هیچ وقت او را ندیده بودند، ولی تقریباً همه نام او و مبارزات بین‌المللی معروف او بر علیه آپارتاید را می شناحتند، کل کشور پر از سرور و شادی بود، احساسی از امید و غرور. آن‌ها می‌خواستند به خاطر فداکاری‌های وی با دادن یک هدیه از او حمایت کنند.


یک S کلاس خیلی خاص، برای یک **** خیلی خاص.


برای کارگران جدید عضو اتحادیه در کارخانه‌ی مرسدس بنز در شرق آفریقای جنوبی، او یک نماد فوق‌العاده آشکار بود. آن‌ها می‌خواستند برای مادیبا – نام قبیله‌ ای ماندلا – یک اتومبیل مرسدس بنز تولید کنند. پس از یک جلسه‌ ملاقات بین مدیریت کارخانه و کارگران، توافق شد که کارخانه قطعات مورد نیاز را تأمین خواهد کرد و کارگران به صورت رایگان برای ساخت آن کار خواهند کرد. پرچم آفریقای جنوبی و نام ماندلا بر روی شاسی اتومبیل حک شده بود، و بدین ترتیب W126 وارد خط تولید کارخانه شد.




در طول مسیر، مردم کف زدند، رقصیدند و آواز خواندند، زیرا آن‌ها توانسته بودند در پیدایش این اتومبیل نقشی داشته باشند. خود ماندلا در مورد اتومبیل گفت: یک حرکت فوق‌العاده که شاهدی قانع کننده بر این می‌باشد که در آفریقای جنوبی، مردم بسیاری وجود دارند که با همکاری با یکدیگر و فداکاری، حاضرند تا کشور و سرزمین خود را آباد کنند. Philip Groom، کسی که در ساخت اتومبیل بسیار کمک کرده بود، وظیفه‌ی خطیر تحویل کلید اتومبیل به ماندلا را در جولای 1990 بر عهده داشت، S500 قرمز روشن را کار عشق نامید.

مرسدس مادیبا اکنون در موزه‌ آپارتاید قرار دارد، و پس از سال 1998 دیگر از آن استفاده نمی‌شود. ویدیوی ساخت آن را تماشا کنید و ببینید که چگونه کارگرانی از نژادهای مختلف دور یکدیگر جمع شدند تا چیزی خاص را بسازند. نمونه ای کوچک از آن چه که نلسون ماندلای فقید برای آفریقای جنوبی انجام داد و هر کسی نمی‌تواند به آن دست پیدا کند. [دانلود ویدئو]
 

masod2000

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2012
نوشته‌ها
670
لایک‌ها
314
دوست من یه ix 35 بدون گارانتی گرفته واقعا فرف 25 میلیونی با شرکتی هاش نداره گارانتی معمولا بازم تاکید دارم معمولا تو زمان نو بودن ماشین صفر استفاده خاصی نداره من الان آوانته دارم وماشین حدوده 100 تا راه رفته و تازه داره یه سری خورده خرج که زیادم مهم نیست رو دستم می زاره معمولا باسه گارانتی شرکت رو حساب کیفیت ماشین جوری ماشین رو گارانتی میکنه که تو اون زمان مجبور نشه هزینه خاصی بده
شما هم میتونی علاوه بر النترا به ماشین ها ی دست 2 زیادی مثل سوناتا سراتو هیوندا توسان اسپرتیچ و ... فکر کنی
 

فمارا

Registered User
تاریخ عضویت
16 آپریل 2012
نوشته‌ها
1,356
لایک‌ها
1,418
محل سکونت
يا ميم يا ب
دوست من یه ix 35 بدون گارانتی گرفته واقعا فرف 25 میلیونی با شرکتی هاش نداره گارانتی معمولا بازم تاکید دارم معمولا تو زمان نو بودن ماشین صفر استفاده خاصی نداره من الان آوانته دارم وماشین حدوده 100 تا راه رفته و تازه داره یه سری خورده خرج که زیادم مهم نیست رو دستم می زاره معمولا باسه گارانتی شرکت رو حساب کیفیت ماشین جوری ماشین رو گارانتی میکنه که تو اون زمان مجبور نشه هزینه خاصی بده
شما هم میتونی علاوه بر النترا به ماشین ها ی دست 2 زیادی مثل سوناتا سراتو هیوندا توسان اسپرتیچ و ... فکر کنی

ماشین صفر یا شبه صفر! خوبیش همون خرج نداشتنشه
و خوب ایرادهای کوچک هم به اندازه ماشین دست دو مثل صداهای اضافه در و بدنه و ایراد لنت و کمک فنر و چراغها و...رو نداره
احتمال ایراد اساسی هم کمتره
 

Benchmarker

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2011
نوشته‌ها
5,573
لایک‌ها
31,853
محل سکونت
Sin City
امریکایی فقط دهه 70 :heart:
 

ToxCity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2013
نوشته‌ها
931
لایک‌ها
596
محل سکونت
E:\Program Files\karaj.exe
استارترت خاک توسگ ت با این کپی پیست کردنت! حداقل مرتب هم نمیتونی بچینی!


دوما رگال 7نسل داره(شاید هم بیشتر) بین سال های 75تا78 هم چند مدل دیگه بودن که تولید انبوه نشدن فقط


امریکایی فقط دهه 70
heart.gif

بروکی...

دهه 80تا90 یه ماشین هایی داره عجوبـــــــــــه ما ایرانی های عقب مونده ندیدیمشون باوووو اگه الانم مثل قبل انقلوب آمریکایی وارد میشد این حرف رو نمیزدی
 
بالا