• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اخباردنیای خودرو ...

ToxCity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2013
نوشته‌ها
931
لایک‌ها
596
محل سکونت
E:\Program Files\karaj.exe
171 هزار چه جوری شده 1700 میلیون!!!!!؟

همونطوری که یه ماشین کره ای 21هزار دلاری میشه 180 میلیون

تو کل دنیا این افتخار فقط نصیب ملت ایران شده که یه ماشین رو 7تا9 برابره قیمت واقعی ش و جهانی ش بخرن ..این نشون میده که فرهنگ ما چقدر غنـــــــــی ـــــه و ملت ثروتمند

85%گمرکی داریم فقط که پولش مستقیم میره تو جیب دولت و در قبالش هیچ کاری نمیکنه یعنی هر کشور دیگه ای جای ما بود فقط با پول گمرک سالی 4تا استادیوم میساخت..حالا پول نفت و گاز و منابع طبیعی مون بماند

مافیای خودرویی که تو ایران هست هیچ جای دنیا نیست به جرات میگم ..یا مجبورت میکنن پراید بخری یا اگه گردن کلفتی باید 7تا8برابره قیمت واقعی بخری


در ضمن اون بنز اس 500 هم که حرفشو میزنید 1میلیاردو 700 نی 2میلیارد هست
.1700 برای واردکننده ست 2 بره فروشنده


ywzywkr3rk7djccaws6w.jpg


(مدل های اسپشیالش 170هزار تاست در حالی که مدلهایی که وارد شده مدل های استاندارد هستن و 15هزار دلار ارزونتر )



 
Last edited:

خدای اسپاگتی

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2013
نوشته‌ها
202
لایک‌ها
111
خدا لعنتشون کنه که ۲۵ سال ملت رو با این تابوت هاشون به کام مرگ میفرستن
 

mondert

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2011
نوشته‌ها
833
لایک‌ها
1,425
171 هزار دلار با دلار 3000 تومانی میشه 510 میلیون
دو برابر هم عوارض و مالیات و مخلفاتش تعلق بگیره میشه 1 میلیارد و 20 میلیون
خوب چجوری میشه 1 میلیارد و 700 میلیون؟ این 680 میلیون بقیش واسه چیه؟
 

خدای اسپاگتی

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2013
نوشته‌ها
202
لایک‌ها
111
171 هزار دلار با دلار 3000 تومانی میشه 510 میلیون
دو برابر هم عوارض و مالیات و مخلفاتش تعلق بگیره میشه 1 میلیارد و 20 میلیون
خوب چجوری میشه 1 میلیارد و 700 میلیون؟ این 680 میلیون بقیش واسه چیه؟

حوزه علمیه و مخارج بیت *****
 

mercedes62

کاربر حرفه ای سیستم عامل
تاریخ عضویت
5 فوریه 2011
نوشته‌ها
2,001
لایک‌ها
941
محل سکونت
TEH RUN
معرفی کامیون مرسدس-بنز یونیماگ 2013
1.jpg



به تازگی، کامیون مرسدس-بنز یونیماگ که از آن به عنوان قهرمان باابهت دنیای خودروهای سنگین آف‌رود یاد می‌شود، مورد بازنگری اساسی قرار گرفته است. به‌طور کلی 10 مدل مختلف از این کامیون با ویژگی‌ها و کاربری‌های مختلف به ویژه در جابجایی و خاک‌برداری وجود دارد. کابین‌های پانوراما، دید بسیار خوبی از اطراف در اختیار راننده می‌گذارند.


هم‌چنین، غربیلک فرمان چندمنظوره، پنل‌های کنترلی تعبیه شده بر روی داشبورد، HVAC ارتقاء داده شده، و سیستم کنترل فشار تایر از دیگر ویژگی‌های منحصر به فردی است که در این کامیون به چشم می‌خورد. از نمای بیرونی می‌توان به خصیصه‌هایی اعم از چراغ‌های جلوی LED، چراغ‌های حرکت در روز (DRL) در سپر جلو، برف پاک‌کن‌های تعبیه شده در لبه سقف کابین، و دوربین جلو اشاره کرد.

2.jpg


موتور جدید یونیماگ به حجم 5.1 لیتر از استاندارد Euro VI پیروی می‌کند و در دو مدل BlueEfficiency چهار سیلندر و شش سیلندر با امکان تولید 156 تا 354 اسب بخار نیرو قابل سفارش است. سیستم موتوری این کامیون به‌صورت کاملاً بهینه‌سازی شده طراحی شده است و گذشته از آن باید به قطعات شاسی اشاره کرد که با اندکی اعمال تغییر در ساخت آن‌ها، باعث شده‌اند موتور کمی پایین‌تر و عقب‌تر برود. با وجود این، اگرچه مرکز جرم این کامیون پرتوان پایین‌تر آمده است، اما خصیصه آف‌رود بودن آن هم‌چنان به قوت خود باقی است. جای جدید موتور یونیماگ باعث شده است فضای کابین بازتر و متعاقباً فاصله بین دو محور جلو و عقب کوتاه‌تر شود. گفتنی است، اگرچه زاویه چرخش این کامیون نسبت به مدل قبلی بیش‌تر شده است، اما شعاع گردش کوچک‌تری را بدست آورده است.

3.jpg



مدل‌های U4023 و U5023 با داشتن یک موتور توربودیزل چهار سیلندر می‌توانند 230 اسب‌بخار نیرو و 900 نیوتن‌متر گشتاور تولید کنند. گفتنی است، در این کامیون هم‌چنان از یک گیربکس 8 سرعته به سمت جلو و 6 سرعته به سمت عقب استفاده می‌شود که به انعطاف‌پذیری هر چه بیش‌تر یونیماگ کمک می‌کند. نکته جالب توجه این است که مدل‌های مجهر به موتور توربودیزل 6 سیلندر خطی به حجم 7.7 لیتر نیز قابل سفارش می‌باشند که می‌توانند 270 تا 295 اسب‌بخار نیرو و حداکثر تا 1,200 نیوتن‌متر گشتاور تولید کنند. در یونیماگ‌های سری U4000 و U4000، موتور کامیون به میزان 1 متر به عقب رفته است که این امر باعث ایجاد فضای بیش‌تر برای کابین و متعاقباً جای نشستن بیش‌تر برای راننده و سرنشین شده است.

4.jpg


یونیماگ‌های سری U216 و U218 هر دو با داشتن یک موتور توربودیزل 4 سیلندر به ترتیب می‌توانند 154 و 174 اسب‌بخار نیرو تولید کنند. بنا به گفته کمپانی مرسدس-بنز، حداکثر مقدار گشتاور برای مدل پایه U216، بسیار قابل ملاحظه و چیزی در حدود 650 نیوتن‌متر است. یونیماگ‌های سری U400 ،U300، و U500 هم دارای موتور 4 سیلندر و هم دارای موتور 6 سیلندر هستند که در سرعت‌های حداکثر تا 50 کیلومتر بر ساعت به راننده این اجازه را می‌دهند که بتواند بین حالت رانندگی دستی و هیدرواستاتیک تعویض کند.
5.jpg



آن‌چه در این کامیون سختکوش بیش‌تر به چشم می‌خورد، فاصله مناسب آن تا سطح زمین، گشتاور فوق‌العاده بالای آن حتی بیش‌تر از سوپرخودروها، و شاسی بسیار محکم و نیرومند آن است که این یونیماگ را در میان سایر رقبا به ویژه در کاربری‌های جنگلی، امور عمرانی، و ارتش سربلند کرده است.

6.jpg

به نقل از1Car :: معرفی کامیون مرسدس-بنز یونیماگ 2013
 
Last edited:

ToxCity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2013
نوشته‌ها
931
لایک‌ها
596
محل سکونت
E:\Program Files\karaj.exe

تازه گازی و گازوئیلیش کردن باوووو چرا خودرو سازی مملکت رو خراب میکنی:D
رنگ شیری هم زدن
(همون رنگ #یری خودمون :دی)


فک کنم وانت PU1 بیاد ..رکورد جوایز رو بزنه و اولین باشه تو خاور میانه :D


 

ToxCity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2013
نوشته‌ها
931
لایک‌ها
596
محل سکونت
E:\Program Files\karaj.exe
Ford Mustang + Shelby+Dodge کوشن پَ؟! ( خودم تو مجله ماشین خوندم با کمترین بودجه بهترین رفرنس رو دارن این 3تا )


j8pi9jtndl7y6c4rc5no.jpg

amibqi36djasbh4sfamg.jpg
تازه جَگوار و استون مارتین هم هستن

====================================

باوووو خوب اونا 24هزار دلار میدن کامارو رو میکنن ماشین پلیس (اصن چه کاریه نفت رو میدن آمریکا آمریکا در قبالش-غبالش-Gheballesh کلی ماشین خوب میده . ما نفت رو میدیم به کی چیپس میشه خدا داند) تاریخ گفته تیکه کردن و دل بستن فقط و فقط به نفت مملکت رو ب گاج خواهد داد همانطور که رفتیم


این زانتیا سال96 از 5ستاره ایمنی فقط 1نیم ستاره ایمنی کسب کرد! خط تولیدش 1سال بعد جمع شد .چیپس جوریه این سرطان در خدمت راهنمایی رانندگی ـــــــه؟!



ماده عربی هم نشدیم GSX سوار بشیم:(

941prgplhfr0ddw4r791.jpg


ببین چقد اینکارست که سره پیچ با موتور 1000سی سی نیم کلاج گرفته! یگان ویژه ماهم پالس220 مییاره جلو استادیوم پسره هنوز نمیدونست دنده ش یکی پایین 4تا بالاست! همه رو میخواست بالا بزن ـه! ZAAArt
 

Eddiy

Registered User
تاریخ عضویت
20 جولای 2013
نوشته‌ها
584
لایک‌ها
505
گودزیلای ژاپنی برای شکست همه حریفان قدر خود، نیرو و توانایی کافی ذخیره کرده است اما آیا چهره آن هم همان قدر قوی و با شکوه است؟ با اینکه قضاوت درباره طراحی ظاهری خودرو یک امر سلیقه ای است، اما در مقایسه ای پهلو به پهلو بین رقبای عمدتاً اروپایی و نیسان جی تی آر، ضعف طراحی آن مشهود می‌گردد.

رندر نیسان GT-R مدل 2016


حالا تیم طراحی مجله تاپ اسپید دست روی این خودرو گذاشته و طرحی را برای نسل بعدی جی تی آر پیشنهاد داده است. در طراحی این خودرو به تکامل ظاهری این سوپر اسپرت توجه شده و زبان طراحی محصولات نیسان مخصوصاً المانهای جدید محصولات کانسپت نیز در نظر گرفته شده است. چراغهای بومرنگی و جلوپنجره آشنای نیسان، هواکشهای جانبی مشابه شورولت کوروت، خطوط بدنه ملایم و سقف شیب دار و شناور گونه و اسپویلر بزرگ عقب و از همه بهتر چراغهای نوآورانه عقب در مجموع چهره ای تهاجمی و در عین حال شیک و امروزی به نیسان بخشیده‌اند.



نسل آینده نیسان GT-R قرار است پیش از پایان سال 2015 و به عنوان مدل 2016 به بازار بیاید. گفته می‌شود تکنولوژی‌های مورد استفاده در آن سیستم غیر فعال کردن سیلندرها و همچنین سیستم حرکت/توقف و حتی سیستم هیبریدی ویلیامز برای تطبیق بیشتر با استانداردهای محیط زیست و مصرف سوخت، خواهند بود.
 

Eddiy

Registered User
تاریخ عضویت
20 جولای 2013
نوشته‌ها
584
لایک‌ها
505
عدد جادویی برای سباستین فتل 5 است زیرا او در مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک در ژاپن به پنجمین پیروزی پیاپی خود دست یافت. پیش از این تنها مایکل شوماخر، نایجل مانسل و چند راننده افسانه ای دیگر توانسته بودند به پنج پیروزی متوالی برسند. اما امروز فرناندو آلونسو از فراری با مقام چهارمی خود جلوی قهرمانی زودهنگام فصل را برای فتل گرفت. حالا 5 امتیاز دیگر باقیست تا فتل با کسب آن در یکی از مسابقات هندوستان، ابوظبی، آمریکا و برزیل، چهارمین قهرمانی خود را نیز جشن بگیرد.
پنجمین پیروزی متوالی سباستین فتل از تیم ردبول


مارک وبر هم تیمی فتل نیز که در تعیین خط جایگاه اول را در اختیار داشت در رقابتی تنگاتنگ با رومن گروژوان از لوتوس دوم شد. آلونسو هم که چهارم شد و گرچه روی کاغذ هنوز شانس قهرمانی دارد، اما خود نیز این را رویایی بیش نمی‌داند.

 

Eddiy

Registered User
تاریخ عضویت
20 جولای 2013
نوشته‌ها
584
لایک‌ها
505
ب ام و سری 4 کانورتیبل بعد از فاش شدن تصاویر و اطلاعات آن، چیز زیادی برای نمایش ندارد. حتی چهره آن هم هیچ سورپرایزی در طراحی به همراه ندارد. حالا یک ماه مانده به نمایشگاه لس آنجلس و رونمایی رسمی از این خودرو، این شرکت باواریایی از تصاویر و مشخصات این خودرو روباز، پرده برداشت.


BMW 4-Series Convertible 2014

اولین برتری سری 4 کانورتیبل نسبت به سری 3 روباز قدیمی که جانشین آن شده، سقف سه تکه سخت آن است که جانشین سقف نرم سابق شده و علاوه بر طراحی مهندسی پیشرفته و با کلاس، 2 دسیبل هم صدای زوزه باد را کاهش داده است. تنها با فشار یک دکمه و ظرف 20 ثانیه، این خودرو تبدیل به یک کانورتیبل و یا برعکس تبدیل به یک کوپه می‌شود.



با وجودی که انتظار می‌رود فضای صندوق توسط این نوع سقف به شدت کاهش یافته باشد، اما هنوز نسبت به سری 3 کانورتیبل 20 لیتر حجم بیشتری دارد. یعنی زمانی که سقف بسته است 370 لیتر و زمانی که سقف را باز کرده‌اید، 220 لیتر گنجایش صندوق عقب است. در حالت کوپه ضریب مقاومت در برابر هوا 0.28 می‌باشد در حالی که با سقف باز این رقم به علت ایجاد جریانهای گردابی تا 0.33 افزایش می‌یابد. با این وجود ب ام و توانسته به خوبی روی جریان هوا و آیرودینامیک این خودرو مدیریت کند.



در ایالات متحده، این خودرو با موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربو 240 اسبی و 345 نیوتن متری ارائه می‌شود که شتاب صفر تا صد 6.2 ثانیه و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت را تقدیم می‌کند. یک موتور بزرگ‌تر شش سیلندر 3.0 لیتری توربو با توان 300 اسب بخار و گشتاور 406 نیوتن متر نیز قابل انتخاب است که شتاب آن 5.5 ثانیه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر است ولی سرعت نهایی آن همچنان روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است.



گیربکس هشت سرعته خودکار به صورت استاندارد به این موتورها جفت می‌شود. در حالی که سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ xDrive اختیاری است.



مشتریان اروپایی از یک موتور دیزلی 2.0 لیتری توربو 181 اسبی نیز در فهرست انتخاب‌هایشان سود می‌برند. این موتور به صورت استاندارد با یک گیربکس شش سرعته دستی ارائه می‌شود و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک برای آن قابل سفارش است. برای دیدن موتورهای قوی‌تر نیز باید در انتظار مدلهای M این سری بمانیم.





سری چهار کوپه و کانورتیبل قرار است چهره ای لوکس و اسپرت را در کنار هم تداعی کند. قرار است از سه ماهه اول سال 2014 این خودروها وارد بازار شوند. در حالی که قیمت پایه آن‌ها 49675 دلار برای مدلهای 4 سیلندر و 55825 دلار برای مدلهای شش سیلندر خواهد بود.
 

silva14

Registered User
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,192
لایک‌ها
454
محل سکونت
earth
سلام دوستان

تو این تاپیک میخوایم شخصیت راننده ها رو از خودرو هاشون حدس بزنیم!! می دونم شاید برا جمع درست نباشه ولی صرفا تجربیات خودتون رو بگید !

به شخصه از راننده پراید ها متنفرم چون خیلی بی شخصیت و قانون گریزن! و اصلا رعایت سایر ماشین هارو نمی کنن و خودشون رو همه جا می چپونن!! برسی چندین مورد در دوسال ! البته تو هر موردی استثناهایی هم موجوده مثلا 10 درصد!

راننده پیکان و ماشین های مدل پایین هم خیلی متواضعن و ادعایی ندارن!

الباقی با شما
 

fanoseshab

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
466
لایک‌ها
312
در مدل های 2014 توسان چه اتفاقی افتاده؟ اندکی تغییر در ظاهر خودرو و افزوده شدن یک پیشرانه جدید به آن . . .
2014 Hyundai Tucson

بعد از معرفی کیا اسپورتیج 2014 باید به سراغ برادرش یعنی توسان رفت که مدل 2014 آن برای نخستین بار در نمایشگاه ژنو 2013 http://www.pedal.ir/هیوندای/فیس-لیفت-ix35/رونمایی شد. از ظاهر خودرو شروع کنیم؛ در فیس لیفت 2014 شاهد طراحی مجدد رینگ های 17 اینچی (18 اینچ سفارشی)، جلوپنجره ای نسبتا جدید و نهایتا چراغ هایی هستیم که حالا به LED مجهز شده اند؛ قاب چراغ های عقب هم تغییر کرده و مشتریان می توانند آنرا با LED نیز سفارش دهند.






مهم ترین مشخصات فنی در ix35 جدید:

  • پیشرانه جدید 2.0 لیتری برای تیپ GLS.
  • حذف پیشرانه های MPI و استفاده از پیشرانه 2.4 لیتری GDI.
  • امکان سفارش ix35 با سیستم محرکه AWD برای تیپ GLS.
  • سیستم Active ECO یا مدیریت مصرف سوخت بصورت استاندارد.
سایر ویژگی های مهم ix35 جدید:

  • نمایشگر 4.3 اینچی لمسی.
  • نسل سوم سیستم راهیابی با نمایشگر 7 اینچی لمسی به همراه رادیوی HD و دوربین عقب بصورت استاندارد برای تیپ لیمیتد.
  • رادیوپخش 160 واتی (360 واتی سفارشی) با 6 اسپیکر برای تیپ SE و GLS.
  • سیستم هندزفری تلفن و بلوتوث بصورت استاندارد.
  • فرمان تلسکوپی قابل تنظیم با دکمه های کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل.
  • سیستم کنترل پایداری (ESC) و توزیع کننده نیروی ترمز (EBD).
  • پشت سری های فعال به همراه کمربندهای پیش کشنده.
  • افزوده شدن تریم بژ و قهوه ای برای کابین.








همانطور که گفته شد بزرگترین ویژگی ix35 مدل 2014 استفاده از پیشرانه 2.0 لیتری جدیدی است که 164 اسب بخار قدرت در دور 6200 و 205 نیوتن متر گشتاور در دور 4000 تولید می کند. مصرف سوخت این پیشرانه نیز 10.2 لیتر در سیکل شهری است.
اما آنهایی که بدنبال قدرت بیشتر هستند حتما پیشرانه 2.4 لیتری Theta II GDI را سفارش می دهند؛ همان پیشرانه ای که قبل از این بر روی سوناتا و سانتافه اسپرت هم تست شده بود. ix35 با این پیشرانه 182 اسب بخار و 240 نیوتن متر گشتاور داشته و می تواند بیش از 900 کیلوگرم بار را به دوش بکشد! مصرف ترکیبی این پیشرانه نیز 9.8 لیتر اعلام شده است.
 

fanoseshab

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
466
لایک‌ها
312
کمپانی رنو، روز چهارشنبه در نمایشگاه بین‌المللی موتور ژوهانسبورگ (JIMS 2013) از مدل جدید داستر دیتور کانسپت رونمایی کرد. این ماشین قرار است راه ماشین‌های شاسی بلند رنو را به بازار افریقای جنوبی باز کند.

Renault Duster Detour


طبق منابع رنو، طراحی داستر دیتور کانسپت از مدل‌های مد مکس، ترمیناتور و داکار داست (ماشین شاسی بلندی که در رقابت‌های رالی داکار شرکت می‌کند)، الهام گرفته شده است. رنگ‌آمیزی خودرو از دو بخش خاکستری و نارنجی تشکیل شده است. شیشهٔ پنجره‌ها، دودی است. این خودرو، همچنین از چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی بهره می‌برد و تایرهای عریض‌تری دارد. سپر و محل قرارگیری LED ها نیز بهبود یافته است و LED های عقب، اندکی کم‌نور تر هستند. رنو، همچنین چرخ‌های داستر دیتور را به صورت سفارشی، با رنگ خاکستری تیره تولید کرده که لبه‌های به رنگ نارنجی آن‌ها، با رنگ کلی ماشین هم خوانی دارد. از دیگر ویژگی‌های این ماشین، می‌توان به دو لوله خروجی اگزوز اشاره کرد. Renault Duster Detour


این خودرو در حال حاضر، در مرحله نمایش است و هنوز برنامه‌ای برای تولید انبوه آن در دستور کار رنو قرار ندارد. بنابراین، این معرفی بیشتر به ظاهر ماشین توجه کرده و مواردی نظیر نوع موتور و قدرت و گشتاور تولیدی مورد توجه قرار نگرفته است. با این حال، اگر واکنش‌ها نسبت به آن مثبت باشد، نسخه‌ای ویژه از آن، ممکن است در آینده‌ای نزدیک برای تولید، مدّنظر قرار گیرد. Renault Duster Detour
 

fanoseshab

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
466
لایک‌ها
312
Vorsteiner آمریکایی به تازگی تصاویر جدیدی از فراری 599 با کیت VX منتشر کرده است.

Ferrari 599VX by Vorsteiner

در آپریل سال 2012 بود که این شرکت آمریکایی از کیت VX برای فراری 599 رونمایی کرد . حالا آن ها دوباره این کیت زیبا را ارتقا بخشیدند . در میان تغییرات متعددی که اعمال شده می توان به اسپلیتر ، هود و دریچه های اضافی هوا در قسمت جلو اشاره کرد که از فیبر- کربن ساخته شده اند . همچنین رکاب های جانبی جدید و دیفیوزر عقب به منظور افزایش نیروی رو به پایین که از جنس فیبر – کربن هستند و سپر عقب که همچون مدل افسانه ای 599XX خروجی های اگزوز دوقلو را در مرکز خود جای داده از دیگر بخش های قابل توجه این کیت ارتقا یافته است .



از تمام این موارد که بگذریم نباید رینگ های یک تکه فورج کاری شده که اختصاصا برای این خودرو طراحی شده است را فراموش کرد . تنها تغییری که دربخش فنی صورت گرفته تعویض سیستم اگزوز با نسخه ای از جنس تیتانیوم و یا فولاد ضد زنگ هست .
 
بالا