• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اخباردنیای خودرو ...

MAS✪UD

Registered User
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
523
لایک‌ها
245
عزیز آخه اکثر ماشینا نمایندگی انحصاری دارن ، هر چقدر خودشون خواستن میکشن روش ...
مثلا شما هیچ وقت نمیتونی هیوندای کیا بنز بی ام و و ... در حالت عادی وارد کنی ، چون نمایندگی انحصاری دارن.

کی گفته نمیشه هیوندای رو وارد کنی؟ کی جلوتو میگیره؟ ربطی نداره
تو ایران هم نمایندگی وجود نداره همش الکیه اینا همین وارد کننده هان که مجبورشون میکنن خدمات پس از فروش ارائه بدن تا بتونن به صورت عمده وارد کنن
بله اگه بخوای عمده وارد کنی باید خدمات پس از فروشش هم ارائه بدی
 

disturb

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2013
نوشته‌ها
625
لایک‌ها
410
محل سکونت
Tehran
کی گفته نمیشه هیوندای رو وارد کنی؟ کی جلوتو میگیره؟ ربطی نداره

عزیز چون نمایندگی انحصاری داره ،
تا اونجا که من میدونم باید یه پولی هم به نمایندگیش داد ...
حالا نمیدونم، شاید طور دیگه ای باشه ...
 

ToxCity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2013
نوشته‌ها
931
لایک‌ها
596
محل سکونت
E:\Program Files\karaj.exe
چیزی ب نام نمایندگی در ایران وجود نداره...اکثر ماشین های دنیا گارانتی هزاران کیلومتر و چندساله دارن ولی هیچ خبری از اون گارانتی ها تو ایران نیست.تعویض درجا قطعه و رایگان که بازم خبری از این مسائل تو ایران نیست...

قدیم یه تاپیکی هم در مورد این نمایندگی های دروغین زده بودم..


یه عده اشخاص دولتی جمع شدن دورهم میگن اینو وارد کنیم..یه ملک هم بسازیم نماش رو هم شبیه این نمایندگی های تو امارات یا اربیل در بیاریم
 

behroya

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2013
نوشته‌ها
999
لایک‌ها
265
محل سکونت
neyshabur
نماینده انحصاری مرسدس بنز در ایران از آغاز مکاتبات این شرکت برای ورود به بازار ایران خبرداد و گفت: خودروسازان خارجی در راه ورود مجدد به بازار ایران هستند و به زودی خبرهای خوشی در این زمینه منتشر می شود.
سید رضا حسینی در نشست خبری از ارایه طرحی به دولت برای ساماندهی واردات خودرو به کشور خبرداد و گفت: هم اکنون واردات خودرو از طریق افراد متعدد صورت می گیرد که مشکلاتی را بوجود آورده است، در حالی که با پیگیری متوجه می شویم که بازار واردات خودرو در ایران تنها در دست 5 تا 6 نفر است.

وی افزود: هم اکنون واردات خودرو در ایران مافیایی است در حالی که در طرحی که شرکت بنز به دولت داشته، پیشنهاد شده است که واردات خودرو از سوی نمایندگی کمپانی های رسمی خودروسازان بزرگ در ایران، انحصاری شود و تنها این نمایندگان حق واردات خودرو داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این طرح به صراحت به دولت اعلام شده است که در صورت انحصاري شدن واردات خودرو توسط نمايندگي هاي رسمي خودروهاي خارجي، شاهد افزايش درآمدهاي گمركي دولت از محل واردات خودرو و همچنين جلوگيري از ورود خودروهاي بي كيفيت و فاقد گارانتي خواهيم بود.

به گفته حسینی، در صورت اجرايي شدن اين طرح بازار خودروهاي وارداتي در كشور ساماندهي خواهد شد، علاوه بر اين درآمد دولت از محل واردات خودرو افزايش خواهد يافت و وضعيت خدمات پس از فروش خودروهاي وارداتي نيز ارتقا خواهد يافت.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه با درايت دولت، زمينه رفع تدريجي تحريمها فراهم شود، گفت: در اين صورت شاهد همكاري هرچه بيشتر خودروسازان خارجي با خودروسازان داخلي خواهيم بود كه در نهايت اين وضعيت به ارتقاي ميزان رضايت مردم از خودروهايي كه خريداري مي كنند منجر خواهد شد.

حسینی از تمایل بنز برای همکاری با ایران و شرکت ایران خودرو خبرداد و گفت: در این زمینه پیشنهاداتی مطرح شده است.

وی با بيان اينكه بازار خودروي ايران بازار جذابي براي خودروسازان خارجي است، گفت: به عنوان مثال شركت مرسدس بنز ايران تمايل زيادي به حضور در بازار ايران دارد و در همين راستا مكاتباتي نيز با اين شركت انجام شده و از نمايندگان شركت بنز براي حضور در همايشی که آذر ماه امسال در تهران و با حضور خودروسازان بزرگ دنیا طراحی شده، دعوت شده است.

حسيني افزود: در حال حاضر حدود 9 هزار دستگاه انواع خودروی بنز در كشور وجود دارد كه پنج هزار دستگاه از اين تعداد در تهران تردد دارند که اميدواريم با فعال سازي دوباره نمايندگي‌هاي بنز، وضعيت فروش و خدمات پس از فروش اين برند آلماني را در ايران بهبود یابد.

وي گفت: همچنين طرحي در دست بررسي و اجرا داريم كه در صورت نهايي شدن آن، كليه خودروهاي بنز موجود در كشور مي‌توانند با پرداخت مبلغي دفترچه گارانتي ستاره ايران را دریافت کنند.

حسيني همچنين از برنامه واردات انواع مرسدس بنز سواری به ايران در سال 2014 میلادی خبر داد و گفت: هم اكنون مکاتباتی با شركت بنز را آغاز کرده ایم و آنها نيز مشتاق به فعاليت هرچه بيشتر در ايران هستند. به زودي نيز اخبار خوبي درباره حضور خودروسازان خارجي در ايران به ويژه بنز خواهيم شنيد.
 

gheysar.

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
5 فوریه 2012
نوشته‌ها
2,975
لایک‌ها
4,507
محل سکونت
Ambushed area
روچه حسابی میخاد با ایرانخودرو همکاری کنه؟:blink:
نکنه میخاد تو ایران خط تولید راه بندازه؟
 

omidhat1

Registered User
تاریخ عضویت
13 آپریل 2013
نوشته‌ها
3,155
لایک‌ها
242
محل سکونت
Usa
جالبش اینجاس وانت گرفتی باید خرج پژو رو روش بکنی!
نخواسته از رقیب جابمونه
سایپا که خودروی مفهومیشو داد بیرون!
اینام خواستن کم نیارن
دم خرو بستن به خاطر!!
جالب اینجاس نتونستن جای ارم کاپوتو درست کنن :D
 

ali_sum

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2013
نوشته‌ها
460
لایک‌ها
82
سلام من 1 سال نیم هست گواهینامه ب1 گرفتم میخواستم ب2 بگیرم گفتند باید 2 سال از تاریخ صدور ب1 گذشته باشه حالا راهی نیست که من الان ب2 بگیرم؟
 

ansar313

Registered User
تاریخ عضویت
14 اکتبر 2013
نوشته‌ها
419
لایک‌ها
291
هر چه نگاه می کنم از زیباییش سیر نمی شوم.
بنازم به قدرت مهندسی ایرانی
 

saeedtz

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2011
نوشته‌ها
4,554
لایک‌ها
6,804
هر چه نگاه می کنم از زیباییش سیر نمی شوم.
بنازم به قدرت مهندسی ایرانی

خوب دل سیر نگاش کن چون تولیدد نمیشه دلت تنگ میشه واسش :D
ولش کن این حرفا ماشینو سی کن حیف:D

Sent from my Awesome LG P713
 

parsaweb

Registered User
تاریخ عضویت
17 اکتبر 2010
نوشته‌ها
3,150
لایک‌ها
7,760
عجب چیز توپیه :rolleyes:
ما می توانیم :p
 

ToxCity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2013
نوشته‌ها
931
لایک‌ها
596
محل سکونت
E:\Program Files\karaj.exe
سامولیکم.
هوندا سیویک ۲۰۱۲، فروشی خارق‌العاده داشت و پیروزی بزرگی برای کمپانی هوندا محسوب می‌شد. تعداد ۳۳۱۸۷۲ دستگاه خودرو هوندا سیویک جدید در سال ۲۰۱۲ به فروش رفت و پرفروش‌ترین خودرو در کلاس خود لقب گرفت. به‌نظر می‌رسد که بسیاری از خریداران از خودروی خود راضی بوده‌اند. بر این اساس، هوندا، نسخه ۲۰۱۳ این خودرو را برای ورود به بازار آماده است. در هوندا سیویک ۲۰۱۳، طراحی ظاهری، فضای داخلی، جلوبندی وسیستم فرمان و کنترل، بهینه شده‌اند.​

2013 Honda Civic EX-L​
طراحی جدید در جلو و عقب خودرو، ظاهری شبیه به یک لبخند پیروزمندانه نسبت حالت غمگین گذشته، به هوندا سیویک بخشیده است. به گفته هوندا، نوع این طراحی تا حدودی، «احساسی» و «جوان‌پسند» بوده است. به هر حال، ظاهر جدید، فوق‌العاده است.​

2013 Honda Civic EX-L Interior​
هوندا، طراحی داخلی را نیز دوباره انجام داده و حس و حال رسمی بیشتری در آن به کار برده است.​
هوندا جلوبندی سیویک را نیز برای قبولی در تست‌های جدید تصادف تغییر داده است؛ چیزی که باعث شده تا ۲۲/۶۸ کیلوگرم به وزن خودرو اضافه شود. همچنین تجهیزات دیگری از جمله دوربین نمای عقب، به صورت استاندارد به هوندا سیویک اضافه شده‌اند و وزن هوندا سیویک ۲۰۱۳ به ۱۳۰۴ کیلوگرم رسیده است. این وزن، ۵۶/۷ کیلوگرم بالاتر از وزن هوندا سیویک سال ۲۰۱۲ است. با این حال و با وجود این اضافه وزن، چابکی خودرو تغییری نکرده است. فورد فوکوس در این کلاس بهترین عملکرد را در شتاب دارد و پس از او هوندا سیویک با اختلافی در حدود یک ثانیه، دوم است. هوندا، پیشرانه سیویک را تغییر نداده و موتور ۱/۸ لیتری آن توان تولید ۱۴۰ اسب‌إخار قدرت را دارد و دارای پنج دنده سرعت اتوماتیک است.​

2013 Honda Civic EX-L​
هوندا سیستم تعلیق فرمان را بهبود بخشیده و با کمک میله‌های ضدّ چرخش ۰/۹ اینچی در جلو و ۰/۲ اینچی در عقب، کمک‌فنرهای با سختی بیشتر (افزایش سختی ۱۵ درصدی در جلو و ۱۸ درصدی در عقب) و جذب نیروی بهتر، کنترل خودرو، راحت‌تر انجام می‌گیرد. همچنین واکنش فرمان در این مدل سریعتر شده و از 16.1:1 به 14.9:1 یافته است. این موضوع باعث می‌شود تا هنگام راندن سیویک احساس سبکی و کم‌حجم بودن داشته باشیم.​



مشخصات:


  • [*=center]نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل جلو، ۵ سرنشین، چهار در سدان.
    [*=center]قیمت مدل تست: ۲۴۵۵۵ دلار دلار (قیمت پایه: ۲۳۷۶ دلار).
    [*=center]نوع موتور: DOHC 16-valve inline-4، بدنهٔ و رویه آلومینیومی، سوخت‌رسانی انژکتوری.
    [*=center]گنجایش: ۱۷۹۹ سی‌سی.
    [*=center]قدرت: ۱۴۰ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه.
    [*=center]گشتاور: ۱۷۳/۵۴ نیوتن متر در ۴۳۰۰ دور در دقیقه.
    [*=center]گیربکس: ۵ دنده اتوماتیک.
ابعاد:


  • [*=center]فاصله دو محور چرخ‌ها: ۲/۶۷ متر.
    [*=center]طول ماشین: ۴/۵۵ متر.
    [*=center]عرض: ۱/۷۵ متر.
    [*=center]ارتفاع: ۱/۴۳ متر.
    [*=center]وزن کلی: ۱۳۰۴ کیلوگرم.
تست‌های سرعت:


  • [*=center]صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۹/۱ ثانیه.
    [*=center]صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۲۵/۵ ثانیه.
    [*=center]صفر تا ۱۹۳/۱ کیلومتر بر ساعت: ۳۷/۶ ثانیه.
    [*=center]استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۹/۵ ثانیه.
    [*=center]عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۷ ثانیه با سرعت ۱۳۳/۵۷ کیلومتر بر ساعت
    [*=center]سرعت نهایی (با محدودیت دراگ) : ۱۹۹/۵۶ کیلومتر بر ساعت.
    [*=center]مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵۰/۹ متر.
مصرف سوخت:


  • [*=center]سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا : ۴/۴۴ لیتر در بزرگراه و ۶/۱۹ لیتر در شهر
    [*=center]مصرف سوخت در تست: ۶/۴۲ لیتر در صد کیلومتر
 

ToxCity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2013
نوشته‌ها
931
لایک‌ها
596
محل سکونت
E:\Program Files\karaj.exe
سامولیکم..

محمد رضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، قیمت خودروهای داخلی را کف قیمت اعلام کرد تا بدین ترتیب از گرانی آن‌ها دفاع کرده باشد. خودروهای ارزانی که جناب وزیر از آن‌ها صحبت می‌کند و افزایش اندک قیمت آن‌ها را هم جایز می‌داند، همان خودروهای قدیمی، بی کیفیت، نا امن، پر مصرف و پر هزینه ای هستند که حتی با احتساب ارز آزاد، در بازارهای جهانی کسی به آن‌ها نگاهی نخواهد کرد .خودروهایی که 20سال است همچنان مونتاژ میشوند و از ساده ترین استاندارد ها به دور هستن وفقط رکورد سرانه مصرف سوخت و تلفات جاده ای را بهبود میبخشن.رکوردی که با همین خودروهای داخلی نصیب کشور عزیزمان شد


دفاع از گرانی خودرو

ارز آزاد، توجیه یا دستمایه گرانی.
متهم شماره یک تمام گرانی‌های این چند سال اخیر، گرانی ارز ناشی از تحریم‌ها بوده است. اما وقتی بانک مرکزی به صورت علنی و رسمی جلوی کاهش قیمت ارز را می‌گیرد، دفاع از گرانی همه کالاها در مورد صنعت خودرو نیز توجیه می‌شود. گفته می‌شود که خودروسازان تاکنون از ارز مبادله ای سهم کمی دریافت کرده‌اند و نیازهای وارداتی خود را بیشتر با ارز آزاد تأمین می‌کنند. این در حالیست که شورای رقابت برای تعیین فرمول قیمت گذاری خودرو، مبنا را ارز مبادله ای در نظر گرفته است. وقتی چانه زنی‌ها برای خارج کردن شورای رقابت از گود قیمت گذاری موثر نشد، یک راه جدید باز شد. با ساست جدید وزارتخانه صنعت، بهانه از شورای رقابت نیز گرفته شده و باید فرمول خود را با ارز آزاد اصلاح کند.
شورای رقابت، ارزان می‌شود، گران شود.
از ابتدای ورود شورای رقابت به بازی قیمت گذاری خودرو، رئیس و اعضای این شورا با مصاحبه‌هایی آتشین قیمت خودروهای داخلی را بسیار گران توصیف می‌کردند و گاهی از کاهش 50 درصدی قیمت‌ها نیز خبر می‌دادند. این صحبت‌ها در جامعه و بازار به التهابی انجامید که در انتهای سال 91 بازار خودرو را در رکودی بی سابقه فرو برد و این انتظار در جامعه به وجود آمد که شورای رقابت، ترمز قیمت خودروها را کشیده و افسار را برگرداند! اما چیزی که در عمل و پس از ماه‌ها تأخیر اتفاق افتاد، نرمش پله به پله شورای رقابت با خودروسازان و وزارت بود تا آنجا که قیمتهای این شورا دست کمی از قیمتهای خود خودروسازان نداشت و حتی از قیمت‌های بازار آزاد نیز فراتر می‌رفت! ظاهراً شورای رقابت برای ماندن در جایگاه قیمت گذاری خودرو، به دست و پا زدن افتاده و سعی دارد دل خودروسازان را به هر نحوی بدست آورد. اما این ضعف باعث نشده تا خودروسازان و وزارت صنعت، برای کندن این موی دماغ تلاش نکنند.
قیمت‌ها چقدر گران می‌شوند.
جمشید پژویان، رئیس شورای رقابت بر افزایش قیمت خودروها مهر تایید زده و گفته که این افزایش قیمت، جزئی خواهد بود. وی با بیان اینکه ارز آزاد و مبادله ای در حال حاضر تفاوت اندکی با هم دارند، پیش بینی افزایش اندک در قیمت ها را کرده است.​
جمشید پژویان: با توجه به گفته وزیر صنعت، از خودروسازان خواسته‌ایم آنالیز قیمت محصولات خود را بر حسب ارز آزاد، به ما اعلام کنند و اگر وزارت صنعت، بر این آنالیز صحه بگذارد، مبنای قیمت‌گذاری از ارز مبادله‌ای به ارز آزاد تغییر خواهد کرد.​
دبیر انجمن خودروسازان نیز از زیان 4 هزار میلیارد تومانی این شرکت‌ها به دلیل سیاست‌های دولت قبل خبر داد. محمد رضا نعمت بخش افزایش 10 تا 15 درصدی قیمت خودروها را اجتناب ناپذیر می‌داند.​
نعمت بخش: شورای رقابت باید علاوه بر اعمال نرخ آزاد ارز در فرمول قیمت‌گذاری، تورم سه ماهه و 6 ماهه امسال را نیز حساب کند.​
نعمت زاده: ضرب و تقسیم وزارت صنعت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، نشان می‌دهد قیمت‌های جاری خودرو، کف قیمت است و مردم منتظر کاهش قیمت خودرو نباشند، زیرا از این پس قیمت با ارز آزاد محاسبه خواهد شد.​
به قول یکی از خوانندگان پدال، خدا این «نعمت‌ها» را از صنعت خودروسازی ایران نگیرد!​


تلاش همه جانبه برای افزایش قیمتها

شیب کاهشی قیمت خودرو با تلاشهای بی وقفه خودروسازان، شورای رقابت، انجمن خودروسازان، وزارت صنعت و سایر دوستان و وابستگان، به سمت بالا خواهد رفت. اما سؤال بزرگ اینجاست که آیا این خودروها ارزش بهای تعیین شده را دارند؟ اگر خودروسازان ما قادر به تولید خودرویی روزآمد و در حد خودروهای متوسط دنیا و با قیمتی در حد آن‌ها نیستند، چه لزومی به اجبار مردم برای خرید چنین محصولات بنجل، قدیمی و گرانی وجود دارد؟ آیا مصرف کنندگان می توانند در برابر این اتحاد همه جانبه برای افزایش قیمت ها، مقاومت کنند؟
 
Last edited:

ToxCity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2013
نوشته‌ها
931
لایک‌ها
596
محل سکونت
E:\Program Files\karaj.exe
در واقع اکثر ماشین های خارجی زیر 2500 سی سی قیمت جهانیشون رو 20 الی 22هزار تا میچرخه.. آکوردی که 2400 سی سی ش تو ایران 180 تموم میشه نمونه V6 ش احتمالا با این تعرفه 400تومن خواهد شد!
 

ToxCity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2013
نوشته‌ها
931
لایک‌ها
596
محل سکونت
E:\Program Files\karaj.exe
کافیه بازاری ها بشنون...وای چه شیر تو شیری بشه..شیر تو شیرم اونورتر لبنیاتی میشه ب نظرم
 

-mey3am-

Registered User
تاریخ عضویت
13 آپریل 2013
نوشته‌ها
5,637
لایک‌ها
2,939
محل سکونت
rasht
k.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-2.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-4.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-5.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-6.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-7.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-8.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-9.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-10.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-11.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-12.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-13.jpg




Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-14.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-15.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-16.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-17.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-18.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-19.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-20.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-21.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-22.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-23.jpg


Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_2012-24.jpg

 

ToxCity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2013
نوشته‌ها
931
لایک‌ها
596
محل سکونت
E:\Program Files\karaj.exe
ماکه قدرت خرید پراید هم نداریم چه برسه به این خودروهای گران قیمت و لوکس داخلی

پراید جزو مفاخر خودروسازی دنیاست ها!!! بیش از 22میلیون بار مونتاژ شده توسط ارگان داخلی :D کم حرفی نیستا این تعداد تیراژ!!!

patteerr

کولن اکو سیستم کشور همینه..اون دست آخری یعنی همون مشتری باید تقاض همه چی رو پَس بده ..و اونی که داراست داراتر میشه و اونی که نداره ندار تر
 
بالا