• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اخباردنیای خودرو ...

LambOfChips

Registered User
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,484
لایک‌ها
1,757
محل سکونت
IslamicSh1tPublic
حال و هوای زمستان، همه‌جا را فرا گرفته و وقت آن رسیده است تا وضعیت خودروها دوباره بررسی شود. سرویس دوباره، چک کردن روغن موتور و فشار باد لاستیک‌ها، از جمله کارهایی است که می‌توان برای ایمنی و سلامت در جاده‌ها انجام داد.



Jeep Wrangler Polar Edition 2014

در این وضعیت، دور از انتظار نیست که کمپانی‌های مختلف خودرو نیز برای ساخت وسایل نقلیه متناسب با شرایط آب و هوایی و جاده‌ای سخت، اقدام کنند. جیپ رنگلر پولار ادیشن، یکی از این وسایل نقلیه است.


Jeep Wrangler Polar Edition 2014

برای کسانی که با جیپ رنگلر آشنایی دارند، باید گفت که پولار ادیشن آخرین نسخه از این مدل خودرو است که بر پایه جیپ رنگلر ساهارا طراحی و ساخته شده است. پولار ادیشن که برای رانندگی در گرمای طاقت‌فرسای کویر تا سرمای سوزان قطب ساخته شده، برای شروع فصل زمستان در امریکای شمالی همراه با مقادیر قابل‌توجهی تغییر و بهینه‌سازی، وارد بازار می‌شود.


Jeep Wrangler Polar Edition 2014 interior

این خودرو در دو فرمت ۲ در و ۴ در ارائه می‌شود که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن، رنگ بسیار زیبای آبی هیدرو در بدنه است. در واقع، عامل مهم جذابیت این مدل از جیپ رنگلر، همین رنگ بدنه است. البته، رنگ‌های دیگری مانند نقره‌ای چیلی بیلت و یا سفید براق نیز می‌توان برای آن انتخاب کرد. نکته دیگر در طراحی بیرونی، بخش سیاه رنگ بالای چرخ‌های ۱۸ اینچی است که جلوه‌ای خاص در طراحی ایجاد کرده است.



اگر در زیر کاپوت نگاهی بیندازید، متوجه خواهید که طراحی فوق‌العاده در بیرون، با عملکرد داخلی خودرو نیز هماهنگ است. دیفرانسیل عقب الکترونیکی و ضدّ چرخش، به شما کمک خواهد کرد تا در جاده به بهترین شکل به جلو حرکت کنید. این دیفرانسیل در کنار محور عقب «دانا ۴۰» و محور جلوی «دانا ۳۰»، شرایط را برای حرکت فراهم خواهد کرد.






در مورد موتور و نیرومحرکه، این خودرو از موتور V6 پنتا استار ۳/۶ لیتری برای تاختن و جلو رفتن در جاده‌ها استفاده می‌کند. این موتور، در نهایت، پیشرانه‌ای برابر ۲۸۵ اسب‌بخار تولید می‌کند. همچنین گشتاور تولید برابر ۳۵۲/۵ نیوتن‌متر خواهد. چه سیستم گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک انتخاب شود و چه سیستم شش دنده دستی، این مدل خودرو، انتخابی مناسب برای افرادی است که می‌خواهند در زمستان نیز عملکرد خوبی از خودرویشان داشته باشند. بنابراین اگر به دنبال خرید یک خودروی جدید هستید، چیزی بخرید که در روزهای سخت زمستانی پیش‌رو نیز کارایی لازم را داشته باشد و البته مدلی که پیشنهاد می‌شود، جیپ رنگلر پولار ادیشن است.
 

differentboy1994

کاربر فعال موبایل و اسمارت فون ها
کاربر فعال
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
4,184
لایک‌ها
2,260
محل سکونت
اصفهان
560 تا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با اون سرعت از رو زمین بلند میشه
یا خدا.
تهران تا اصفهان با سرعت 552 فقط 45 دقیقه!!!!!!!!!!!
البته با این جاده ها محاله
 

Soroush-S

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
940
لایک‌ها
523
محل سکونت
Guilan
قیمت کادیلاک که توسط جنرال موتورز ایران تولید شده 197 هزار و 486 تومان بوده است.
***
13-11-27-104139kadi.jpg
 

LambOfChips

Registered User
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,484
لایک‌ها
1,757
محل سکونت
IslamicSh1tPublic
m3c8a1q81v314oqu5.jpg

i13bc3zvljk8hyy5lcxr.jpg



r77sqsu6fbndcswodde.jpg
ycm3esd4hex2vk74a1c5.jpg
ctavya0yujx6beocpeg7.jpg




اینا هم کاتالوگ انحصاری شوی برای ایران بوده: تصاویر همش تو ایران ثبت شده(البته اون موقع Pershia زده بودن! صفحات فارسی ش هم معلوم نی اون زمان کیا کش رفتن!)

ph6z1hu5xkamwddedu3i.jpg
yz425zy5fnkwmcfpoc1r.jpg


k69gskq509tyis3j72nw.jpg
8orvdaejgitzfbskjt9.jpg
5ykbgruygft6vapbfhz1.jpg







2دیقه وقت بذارید اینارو بخونید بَدَک نی..ببینید اون موقع چی بودیم ماها
sadsmiley.gif
بالای 10مدل شورولت فقط تولید میکردیم + 5 مدل کادیلاک!(اینا تولیدی بود وارداتی ها بماند! که جمعا میشه بالای 40مدل) !!!! خعلی از کشور ها آرزو داشتن م3 ما بشن

حتی اسکای لارک هم داشته خط تولیدش میومده
sadsmiley.gif




جنرال موتورز 40 سال پیش چگونه به ایران آمد؟

سابقه حضور جنرال‌موتورز در ایران به حدود 40 سال پیش می‌رسد. این خودروساز پیش از انقلاب در اوایل دهه 50 با درخواست جعفر اخوان به ایران آمد. اخوان که پیش از ورود جنرال‌موتورز با دیگر خودروسازان آمریکایی فعالیت می‌کرد در شرکت پارس خودرو فعلی، محصولاتی چون جیپ آهو، وانت سیمرغ، آریا، شاهین و جیپ لندرور را به تولید می‌رساند. با بالا رفتن تقاضا او جنرال‌موتورز را برای ادامه همکاری برگزید و شرکت جنرال‌موتورز ایران را در سال 1353 بنیانگذاری کرد. این شرکت ابتدا خودرو «اپل کومودور» را با نام «شورولت رویال2500 و2800» در ایران مونتاژ کرد و در سال نخست تولید بیش از هفت هزار دستگاه از آن را به فروش رساند. استقبال از محصولات جنرال‌موتورز سبب شد در سال 1355 تولید شورولت رویال پایان یابد و اخوان که 45 درصد سهام شرکت جنرال‌موتورز ایران را در اختیار خود داشت، با همکاری دیگر شرکای خود (جنرال‌موتورز و بنیاد پهلوی) تولید «شورولت نوا» و «بیوک اسکای لارک» (بیوک ایران) را شروع کرد. این دو خودرو دارای موتورهای شش و هشت سیلندر بودند و سیستم تهویه مطبوع، فرمان هیدرولیک، شیشه‌بالابرهای برقی و گیربکس اتوماتیک داشتند. حالا اخوان به تولید‌کننده خودرویی لوکس در ایران معروف شده بود از خیامی‌هایی که پیکان ارزان را به تولید می‌رساندند، هراسی نداشت و با هراس کمتری از رقبا به تولید خود ادامه می‌داد. او در مقطعی به این نتیجه رسید بازار کشش تولید خودرو لوکس‌تری را دارد و از این رو سراغ تولید محصول پر‌زرق و برقی رفت که به عنوان لوکس‌ترین خودرو آمریکایی ساخته‌شده در ایران نام گرفت. کادیلاک سویل (کادیلاک ایران) که به طور مستقیم با محصولات لوکس بنز رقابت می‌کرد، تولیدی کمتر از 500 دستگاه در سال داشت. تولید این خودرو در ایران از آن جهت حائز اهمیت بود که کادیلاک تا پیش از این هیچ‌گاه اجازه مونتاژ محصولاتش در خارج از آمریکا را نداده بود و ایران نخستین کشوری بود که کادیلاک را خارج از خاک این کشور به تولید می‌رساند. در سال 1356 هم شورولت به جمع خودروهای تولیدی این شرکت پیوست تا در مجموع هفت مدل مختلف خودرو به صورت همزمان از سوی جنرال‌موتورز ایران به تولید رسیده و عرضه شود.
75-79_Chevrolet_Nova_sedan-way2pay-92-05-13.jpg
شورلت نوا
buick-skylark-way2pay-92-05-13.jpg
بیوک اسکایلارک
ماشین‌بازی ایران و آمریکا بعد از انقلاب

با به ثمر رسیدن انقلاب مردم ایران در سال 57، ادامه حضور آمریکایی‌ها در کشور غیر‌ممکن شد. از یک طرف مصادره‌ها نام اخوان و پهلوی‌ها را از سهامداری شرکت جنرال‌موتورز ایران پاک کرد و از طرف دیگر هم با توجه به قطع رسمی روابط دیپلماتیک بین ایران آمریکا همکاری بزرگ‌ترین خودروساز ایالات متحده با کشورمان به حالت تعلیق درآمده بود. در آبان‌ماه سال59 نام شرکتی که اخوان بنیانگذاری کرده بود ابتدا به شرکت خودروسازی ایران و در دی‌ماه همان سال به پارس‌خودرو تغییر کرد. اولین محصولی که پس از انقلاب در این شرکت به تولید رسید جیپ توسن (جیپ فرماندهی) نام داشت که با همکاری شرکت ماهیندرای هند مونتاژ می‌شد. در سال 1363، تولید مجدد خودروهای جنرال‌موتورز در ایران آغاز شد. این شرکت آمریکایی با ورود قطعات برای تولید 7200 دستگاه شورولت و بیوک موافقت کرد و این محموله آخرین محموله‌ای بود که از سوی جنرال‌موتورز وارد ایران می‌شد. از این پس نیز پارس خودرو فعالیت خود را با بزرگ‌ترین خودروساز آمریکا قطع کرد و نیسان را به عنوان شریک تجاری جدید خود برگزید تا خودرو نیسان پاترول در سال 1365 در این شرکت به تولید برسد.
Cadillac-eldorado-way2pay-92-05-13.jpg
کادیلاک الدورادو
امید به همکاری در دولت اصلاحات

با روی کار آمدن سید‌محمد خاتمی و پیش گرفتن سیاست تعامل با دنیا، قطعه‌سازان بخش خصوصی توانستند با شرکت جیپ آمریکا برای تولید خودرو در ایران به نتیجه برسند. قرارداد این همکاری صنعتی در حضور رئیس دولت اصلاحات در وین اتریش به امضای طرفین رسید تا همکاری ایران با آمریکا در عرصه صنعت خودرو از سر گرفته شود. این کارخانه که قرار بود در رودهن احداث شود کلیه مجوزهای صنعتی و زیست‌محیطی خود را گرفته و حتی بانک ملی نیز به عنوان بانک عامل طرح انتخاب و اقدامات خود را برای باز کردن ال‌سی انجام داده بود، اما با توجه به مخالفت‌هایی که صورت گرفت هرگز این قرارداد به مرحله اجرا نرسید تا نخستین قرارداد خودرویی ایران و آمریکا پس از انقلاب ناکام بماند. رفع تحریم یا فتح بازار؟

حال دقیقاً در روزهایی که از یک سو پژو به عنوان بزرگ‌ترین شریک استراتژیک صنعت خودرو ایران با فشار آمریکایی‌ها بازار جذاب و پردرآمد خود را ترک کرده و ایران‌خودرو را تنها گذاشته و خبر قطع همکاری شرکت رنو با دولت ایران و توقف قرارداد ال90 منتشر شده و از سوی خودروسازان کره‌ای و ژاپنی (به غیر از سوزوکی) از ایران رفته‌اند و خودروسازان کشور بدون شریک تجاری مانده‌اند، خبر می‌رسد بزرگ‌ترین شرکت خودرو‌سازی آمریکا قصد کرده نمایندگی رسمی خود را در ایران افتتاح کند و خودروهای خود را روانه استراتژیک‌ترین کشور خاور‌میانه کند. سوال اینجاست آیا در چنین شرایطی می‌توان باور کرد مقامات دو کشور از شروع این همکاری معنا‌دار بی‌خبر باشند؟ و سوال دیگر اینکه چرا آمریکا که در تحریم‌های سوم جولای انگشت خود را روی صنعت خودرو و بخش حمل و نقل ایران گذاشت و هر‌گونه همکاری در راستای تولید خودرو با کشورمان را قطع کرد، در چرخشی با ایجاد نمایندگی جنرال‌موتورز در ایران موافقت کرده است؟ این تصمیم با توجه به تحریم‌های موجود حاوی چه پیامی است؟ به راحتی نمی‌توان پاسخ این پرسش را یافت اما می‌شود با نگاهی به تحریم‌های صورت‌گرفته به این نتیجه رسید که شاید هدف آمریکایی‌ها از تحریم خروج رقبای قدرتمند آسیایی و اروپایی بوده تا زمینه حضور شرکت‌های خود را در ایران فراهم آورد.


ما میتوانیم:D

wt77gjcftdkmgt7vg5w.jpg
 

Soroush-S

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
940
لایک‌ها
523
محل سکونت
Guilan
موتوشکرم! همه این ماشینا یه طرف پراید یطرف:D
 

MehdiWol2

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2013
نوشته‌ها
123
لایک‌ها
436
داداش یه تاپیک زدی با یه عکس خوش مغز تا ماتحتانیش رو درآورد ....
 

Benchmarker

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2011
نوشته‌ها
5,573
لایک‌ها
31,853
محل سکونت
Sin City
از دهه 1320 که خودروهای آلمانی، انگلیسی و آمریکایی به خدمت شهربانی کل کشور درآمدند تا امروز که از بنز، پژو و زانتیا برای کارهای مربوطه استفاده می‌شود.
شاید کمتر کسی به نوع خودروها و تجهیزات به کار رفته در آنها توجه کرده باشد ولی آنچه مسلم است اینکه صرف‌نظر از قدمت طولانی استفاده از خودرو در این بخش تنها ظرف چند سال اخیر شاهد ارتقای تجهیزات در این خودروها بوده‌ایم به عبارت دیگر خودروهای پلیس شاید بیش از 60 سال جز به چراغ‌های گردان، بی‌سیم و بلندگو به چیز دیگری مجهز نبوده‌اند اما امروز به سیستم‌هایی نظیر دوربین‌های خودکار، دستگاه‌های GPS، لوازم تشخیص مصرف نوشابه‌های الکلی توسط رانندگان، امکانات ماهواره ای، رایانه‌ای و ... تجهیز شده‌اند. در ادامه به سیر تحول این خودروها اشاره می‌کنیم.



دهه ۱۳۲۰

115872_204.jpg
مدلی از بنز قدیمی، حدود ۶۷ سال پیش یعنی در سال ۱۹۴۰ میلادی ساخته و برای به کارگیری در شهربانی روانه تهران شد. در آن روزگار هنوز خودروهای پلیس به چرا‌غ‌های گردان، بی‌سیم و بلندگو مجهز نشده بودند.


دهه ۱۳۳۰

115873_880.jpg
فولکس‌واگن قورباغه‌ای شکل با دو رنگ مشکی و سفید که به یک چراغ‌گردان آبی‌رنگ و یک دستگاه بی‌سیم با برد محدود مجهز شده بود از جمله وسایل نقلیه مورد استفاده پلیس راهنمایی و رانندگی در آن زمان بود. این خودرو هم‌اکنون در پارکینگ نیروی انتظامی خاک می‌خورد.

115874_306.jpg
خودرو دیگری که در این دهه به کار گرفته شد، بنز بود. در این دو دهه شهربانی کل کشور تقریباً تمام دوران حکومت پهلوی اول و ابتدای دوره پهلوی دوم را با خودروهای آلمانی سپری کرد.

دهه ۱۳۴۰

115875_692.jpg
دهه ۱۳۴۰ را باید تقریباً آغاز دوباره ورود خودروهای آمریکایی به این عرصه دانست دوج‌های کرنت شش‌سیلندر ساخت کشور آمریکا با پلاک‌های سه‌رقمی دست‌نویس که حداکثر سرعت آنها به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسید از سال ۱۳۴۶ تا ۱۳۵۴ مورد استفاده قرار گرفتند. دوج کرنت دارای یک بلندگوی کوچک بود که بر روی گلگیر جلو و کنار کاپوت نصب می‌شد و مجهز به یک بی‌سیم دستی، چند پروژکتور و یک چراغ گردان ثابت بود.

دهه ۴۰ همان دهه‌ای است که افسران زن با موتورسیکلت در سطح شهر تهران تردد می‌کردند (سال ۱۳۴۶) و ضمن راهنمایی خودروها بعضاً آنها را جریمه نیز می‌کردند.

دهه ۱۳۵۰

115877_125.jpg
در تمام دهه ۱۳۵۰ در کنار لندرور انگلیسی خودروهای آمریکایی بیوک، شورولت رویال و بنز۲۳۰ به کار گرفته شدند.بنز۲۳۰ با چراغ‌های جلو عمودی شش‌سیلندر بودند و حداکثر سرعت آنها برای این کار ۲۲۰ کیلومتر در ساعت تنظیم شده بود این خودروهای آلمانی از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۵۶ در شهربانی ایران خدمت کردند.

بنزهای ۲۳۰ پلیس بر روی سقف خود و در وسط آن دارای یک بلندگو بودند که با اهرمی از داخل اتاق به سمت چپ و راست حرکت می‌کرد. پلاک این خودروها نیز دست‌نویس و چهاررقمی بودند. این خودرو هم همچون دوج کرنت از یک بی‌سیم بلندگو و بی‌سیم موتورلا آمریکایی بهره می‌جست.

115876_687.jpg
از رنجرور انگلیسی که دارای هشت‌سیلندر و توان حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت بود از سال ۱۳۵۴ تا سال ۱۳۵۹ در مناطق کوهستانی و برف‌گیر استفاده شد رنجرورها مجهز به کولرهای سقفی بودند ولی در همان سال‌ها یک دستورالعمل قانونی در حال تبدیل‌کردن خودروهای پلیس به شورولت رویال بود.

براساس آن دستورالعمل دستگاه‌های دولتی و نظامی ملزم شده بودند از کالاهای ساخت داخل استفاده کنند و از آنجا که شورولت آمریکایی در ایران مونتاژ می‌شد بنابراین از سال ۱۳۵۶ تا سال ۱۳۶۲ از این خودرو شش‌سیلندر با توان رسیدن به سرعت ۲۲۰ کیلومتر در ساعت استفاده شد.


دهه ۱۳۶۰

115878_232.jpg
بنز ۲۵۰ هم از جمله خودروهایی بود که در دهه‌های ۵۰ تا ۷۰ مورد استفاده پلیس قرار گرفت. این خودرو آلمانی شش سیلندر بود و با چراغ‌های افقی قادر بود ۲۰۰ کیلومتر در ساعت را بپیماید.

بنزهای ۲۵۰ که اول به صورت دنده فرمان (دنده رول) بودند بعدها انواع گیربکسی آن هم وارد کشور شد و مورد استفاده قرار گرفت.


دهه ۱۳۷۰

115879_119.jpg
اما دهه ۱۳۷۰ را باید زمان ورود خودروهای شرقی به ناوگان پلیس دانست به طوری که کم‌کم سروکله تویوتا کریسیدا ژاپنی هم پیدا شد این خودرو چهارسیلندر بود و قادر بود ۲۰۰ کیلومتر مسافت را طی یک ساعت بپیماید.

از تویوتا کریسیدا بین سال‌های ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۹ استفاده شد.اواسط دهه ۷۰ یعنی از سال ۱۳۷۴ به بعد پاجرو هم آمد و مورد استفاده پلیس راه کشور قرار گرفت. پاجرو ژاپنی شش‌سیلندر بود و ۲۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت می‌گرفت.

دهه ۱۳۸۰

115880_717.jpg
دهه ۱۳۸۰ عصر به کارگیری خودروهای سمند، زانتیا، پژو۲۰۶ و بنز۲۴۰E.خودروهایی که به ایربگ، سیستم‌های ترمزABS و بی‌سیم‌های دوربرد و بلندگوهای پیشرفته آمریکایی، رایانه و امکانات ماهواره‌ای مجهز شده‌اند.
 

fanoseshab

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
466
لایک‌ها
312
آخرین دستگاه از لامبورگینی گایاردو LP570-4 اسپایدر تولیدی این سوپر اسپرت ساز ایتالیایی به عنوان حسن ختام ده سال تاخت و تاز، طی مراسمی از کارخانه سنت آگاتا خارج شد. 14022 دستگاه گایاردو در طول این مدت یعنی از سال 2003 تا 2013 تولید شده است.
Last Gallardo and Assembly Line – Lamborghini Team


گایاردو که در ایران آن را با نام گالاردو می‌شناسیم، مابین سوپراسپرتهای رده پایین مورچیه لاگو و رده بالای آونتادور قرار می‌گیرد و نقشی عمده در موفقیت لامبورگینی در توسعه و فروش محصولات در طول این سال‌ها داشته است. آخرین لامبورگینی گایاردوی تولیدی


این ستاره ده سیلندر با خودرویی جدیدتر به نام کابررا (Cabrera) جایگزین خواهد شد. خودرویی که با مشارکت آئودی و با اشتراکات بسیار با آئودی R8 جدید ساخته خواهد شد. کابررا احتمالاً از موتور 5.2 لیتری V10 با قدرت بیشتر و سیستم انتقال نیروی هفت سرعته S Tronic و کلاچ دوگانه و وزن کمتر با استفاده از آلومینیوم و فیبر کربن سود می‌جوید. شتاب کابررا باید زیر 4 ثانیه و نهایت سرعت آن نیز بیش از 320 کیلومتر بر ساعت باشد.
 

patteerr

Registered User
تاریخ عضویت
27 مارس 2009
نوشته‌ها
4,016
لایک‌ها
3,140
این 10 سال ساخت متوقف کرد . پراید صدسال دیگه هم بسازه باز متوقف نمیکنه !!!
 

fanoseshab

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
466
لایک‌ها
312
شاید 1 میلیون دلار هزینه‌ای بسیار زیاد برای یک خودرو به نظر بیاید، اما نسبت به قیمت خودروهای موجود در این لیست این مبلغ ناچیز به نظر می رسد.

مرسدس بنز یکی از بهترین تولید کنندگان خودرو در جهان می باشد ، این شرکت چندین دهه است که در سطح جهانی به تولید خودروهای درجه یک پرداخته است.

در این گزارش نگاهی داریم به تعدادی از گران ترین خودروهای مرسدس در جهان .
این خودروها به دلایل مختلفی همچون طراحی ، سابقه درخشان ، موتوری قدرتمند و دلایل بسیار دیگری به قیمت های بسیار بالایی خرید و فروش می شوند.

مک‌لارن SLR، طراحی اف ای بی

105741_376.jpg


این خودرو که به دلیل قیمت 1.43 میلیون دلاری اش در این فهرست قرار گرفته ، به موتور قدرتمند 5.4 لیتری مجهز است که می تواند 750 اسب بخار قدرت تولید کند . حداکثر سرعت ا ین خودرو 310 کیلومتر در ساعت بوده و می تواند در 3.6 ثانیه به سرعنت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

مکلارن SLR تیونینگ منصوری

105742_560.jpg


این خودروی تولید سال 2008 با قیمتی 1.5 میلیون دلاری توانسته در جایگاه نهم این فهرست قرار گیرد. این خودرو حداکثر سرعتی معادل 340 کیلیومتر در ساعت دارد و می تواند در 3 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر در ساعت برسد. این خودرو به یک موتور وی شکل 5.5 لیتری مجهز است.

مرسدس کانسپت اس

105743_467.jpg


اصلی ترین دلیل قیمت 2 میلیون دلاری این خودرو ، ازمایشی و کانسپت بودن آن است. با موتور وی شکل 4.7 لیتری و 455 اسب بخار قدرت این مرسدس می تواند از سرعت 0 کیلومتر در 4.8 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت برسد.

ویژن SLR کانسپت (1999)

105744_283.jpg


این خودرو نیز همانند کانسپت اس به دلیل تک بودن در این لیست قرار گرفته است . با صفر تا صد 4.1 ثانیه ای و حداکثر سرعت 320 کیلومتر در ساعت این خودرو 2 میلیون دلار ارزش دارد.

CLK GTR تیونینگ ای‌ام‌جی

105745_726.jpg


به گزارش بازار خبر، این خودرو با نامی طولانی و ظاهری کشیده همانند نامش به موتور قدرتمند 7.3 لیتری وی شکل 12 سیلندر مجهز است که می تواند به حداکثر سرعت 335 کیلومتر در ساعت دست یابد و 664 اسب بخار قدرت تولید کند. صفر تا 100 این خودرو 3.4 ثانیه است که در میان خودروهای این لیست بسیار جالب و قابل توجه است . ارزش کنونی این خودرو 3 میلیون دلار است.

CLK GTR سوپر اسپرت

105746_872.jpg


همانند مدل قبلی این فهرست این خودرو نیز به یک موتور بسیار قدرتمند وی شکل 7.3 لیتری 12 سیلندر مجهز است که حداکثر سرعت 346 کیلومتر در ساعت را برای این خودرو فراهم می کند و توانایی تولید 720 اسب بخار قدرت را دارا است . قیمت کنونی این خودرو 3.3 میلیون دلار است.

CLK GTR تیونینگ ای‌ام‌جی با مجوز حضور در خیابان

105747_543.jpg


این خودرو بسیار گران قیمت به دلیل کمیاب بودنش توانسته به قیمت 3.5 میلیون دلار دست پیدا کند. این خودرو که در سال 2002 تولید شده است به موتور وی شکل 12 سیلندری مجهز است که می تواند حداکثر سرعت 320 کیلومتر در ساعت را برای این خودرو فراهم کند. این خودرو می تواند در 3.8 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر در ساعت برسد.


مرسدس سی 112 کانسپت

105748_226.jpg


این خودروی تولید شده در سال 1991 قوی ترین کانسپت قدیمی موجود در بازار است که ارزشی معادل 4 میلیون دلار دارد. این خودرو در زمان خودش از قوی ترین خودروها بوده و امروزه نیز در میان قوی ترین ها است. این خودرو یک موتور وی شکل 12 سیلندری دارد که می تواند در عرض 4.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. این عدد در سال 1991 بسیار شگفت انگیز بوده و حتی امروزه نیز بسیار جالب توجه است.


مک لارن SLR قرمز ، طلایی رویا

105749_925.jpg


این مرسدس بنز سال 2011 برچسب قیمت غیر قابل باور 10 میلیون دلاری را به همراه دارد. این خودرو به هرچیز گران قیمتی که فکرش را کنید مجهز است. رینگ هایی از طلا ، طاحی داخلی طلایی و 999 اسب بخار قدرت.تمامی طراحی داخلی این خودرو و رینگ ها ی آن با طلا پوشانده شده اند. این خودرو با موتوری قدرتمند یکی از قوی ترین مرسدس ها است و می تواند در زمان کوتاه 3 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر در ساعت برسد.


مرسدس فرمول یک 1954

105750_670.jpg


این خودروی مسابقه ای فرمول یک گران ترین خودروی مرسدس موجود در جهان است ، نه تنها به این دلیل که از معدود خودروهای فرمول یک قدیمی است بلکه به این دلیل که راننده معروف مسابقات فرمول یک " فانگیو" رکورد جدیدی را در آن به ثبت رساند

منبع: پرشین خودرو
 

saeedtz

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2011
نوشته‌ها
4,554
لایک‌ها
6,804
چقدر این ماشین خوشگله چقققققدرررر
شاید دنیا ریخت بهم و یه روز اومد زیر پای من یکیش

Sent from my Awesome LG P713
 

LambOfChips

Registered User
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,484
لایک‌ها
1,757
محل سکونت
IslamicSh1tPublic
ناقص ـــــه!


اواخر دهه 30تا سال 1356 بیوک + ایمپالا + کاپریس و ....هم بودن (الان هم تو مناطق آزاد ماشین پلیس ها تراورس و کروز و...هستن)

39szgq1azhvzlm56xo1r.jpg

 

radical2boy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 نوامبر 2013
نوشته‌ها
213
لایک‌ها
125
چه فایده
آمریکایی نیست شادمغز قبولش نداره
 

takesh

Registered User
تاریخ عضویت
4 مارس 2012
نوشته‌ها
5,312
لایک‌ها
4,325
محل سکونت
جَـفَـنـگِـــستــانــ...... . . . . .
چقدر این ماشین خوشگله چقققققدرررر
شاید دنیا ریخت بهم و یه روز اومد زیر پای من یکیش

Sent from my Awesome LG P713

در اینکه دنیا میریزه بهم شک نکن ! حالا اون اگه نیومد زیر تو احتمال اینکه تو بری زیر اون هم خعلی زیادتره:lol:
 

LambOfChips

Registered User
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,484
لایک‌ها
1,757
محل سکونت
IslamicSh1tPublic
واگذاری ب اولین مشتری:(

d6rl9mpoq1bnftjyk00.jpg



یدونه بره این جاپونی ـــــــــه یدونه هم بره این خانم ـــــــه 288تای دیگه ش نصیب چه کسی خواهد شد! ؟ هم اکنون در قرعه کشی رب تبرک شرکت کونید:D شاید یک هم شوما باشید

cgdqjpcsp1l3jpg217i.jpg
pimkac5bu056lgqb3db.jpg

 
بالا