• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اخباردنیای خودرو ...

bankeniazmandiha

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2012
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
1
ديدن مشخصات خودرو

سلام دوست عزيز براي اينكه بتوني مشخصات خودروي مورد نظرتو با ساير خودرو ها مقايسه كني
مي توني به اين صفحه بري
بانک نیازمندی ها :: Search Page
عاشقش مي شي دوست دارهي همش سرچ كني
 
Last edited:

vamp!re

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2009
نوشته‌ها
83
لایک‌ها
54
bb1qevhz7ntiwgobe2f.jpg
 

baris manco

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2011
نوشته‌ها
825
لایک‌ها
115
محل سکونت
iN thE Fu**iNg Hell
وایییییییییییی!!کورسا اونم ابی...حرفنداری داش(صاحب کورسا)(الان فک کنم 12-15تومن فی میخوره ماشین ت)
امیدوارم خجالت بکشن کسایی که از محصولات ایران فرغون عکس میذارن

اینم یه عکس هنری از آینه بقل آکورد ما.(مایعنی داداشم:دی)
HONDA: POWER OF DREAM......


اگر بند انگشتی نمیذارید لااقل آزاده باشید..
 

pooria-ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2011
نوشته‌ها
6,492
لایک‌ها
2,424
محل سکونت
Tehran

امیدوارم خجالت بکشن کسایی که از محصولات ایران فرغون عکس میذارن








..


اگه اون ریو شاهه پس این کامارو ی 8 سیل LT 75 ما رو چی روش اسم میزارید؟؟؟؟ هان!!!!!!!




این رفتار ما ایرانیا جالب نیست ....
به سلایق و علایق همدیگه احترام بزاریم،منم خیلی ماشین آمریکایی و آلمانی قدیمی دوست دارم و تو ذهنم هست که بعدا پولام رو جمع کنم و یه بنز دانشجویی بخرم

اما شماها خیلی بهتر از ما میدونین که این ماشینا وقت بسیاری میخواد برا اینکه بیان رو پا،من فعلا این زمان رو ندارم،به خاطر همینم اقدامی نکردم
و نکته بعدی اینکه،شاید حتی یه پراید،برای صاحبش خیلی عزیز باشه،پس دلیل نمیشه شما بیای بگی ریو فلان و ....
این ماشین برا من خیلی عزیزه،خیلی بیشتر از چیزی که فکرش رو بکنی،هیچ ربطیم به ارزونی و گرونیش نداره،من با این ماشین کلی زندگی کردم کلی خدمت کرده بهم،که شاید اصلا برا شما و هرکسی جز خودم قابل درک نباشه

کامارو شما برا شما شاه،منم خیلی دوسش دارم :)
و ماشین منم برا من ماشین عزیز و شاه

بحثم فقط سر ماشین نیستا،کلا ما ایرانیا خیلی دوست داریم داشته های همدیگه رو تحقیر کنیم و بگیم مال من بهتره ... !
این خیلی زشت و بده،اگر نمیتونیم از داشته های دیگران تعریف کنیم حداقل نکوبونیمشون

مرسی دوستان ;)
 

javadyazdani

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2012
نوشته‌ها
5,465
لایک‌ها
10,633
این رفتار ما ایرانیا جالب نیست ....
به سلایق و علایق همدیگه احترام بزاریم،منم خیلی ماشین آمریکایی و آلمانی قدیمی دوست دارم و تو ذهنم هست که بعدا پولام رو جمع کنم و یه بنز دانشجویی بخرم

اما شماها خیلی بهتر از ما میدونین که این ماشینا وقت بسیاری میخواد برا اینکه بیان رو پا،من فعلا این زمان رو ندارم،به خاطر همینم اقدامی نکردم
و نکته بعدی اینکه،شاید حتی یه پراید،برای صاحبش خیلی عزیز باشه،پس دلیل نمیشه شما بیای بگی ریو فلان و ....
این ماشین برا من خیلی عزیزه،خیلی بیشتر از چیزی که فکرش رو بکنی،هیچ ربطیم به ارزونی و گرونیش نداره،من با این ماشین کلی زندگی کردم کلی خدمت کرده بهم،که شاید اصلا برا شما و هرکسی جز خودم قابل درک نباشه

کامارو شما برا شما شاه،منم خیلی دوسش دارم :)
و ماشین منم برا من ماشین عزیز و شاه

بحثم فقط سر ماشین نیستا،کلا ما ایرانیا خیلی دوست داریم داشته های همدیگه رو تحقیر کنیم و بگیم مال من بهتره ... !
این خیلی زشت و بده،اگر نمیتونیم از داشته های دیگران تعریف کنیم حداقل نکوبونیمشون

مرسی دوستان ;)

Take it easy...
 

baris manco

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2011
نوشته‌ها
825
لایک‌ها
115
محل سکونت
iN thE Fu**iNg Hell
کلا ما ایرانی ها همینیم:D
راست میگن دیگه داوووش شاه چیه بره ریو ب کار میبری؟..هر کاریش کنی همونیه که همه بهش فک میکنن:Dحالا هی افکت و رینگ و پولیش و....چییزی رو خوب جلوه نمیده:rolleyes:
 

baris manco

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2011
نوشته‌ها
825
لایک‌ها
115
محل سکونت
iN thE Fu**iNg Hell
تازه 2گانه سوزهاش 22تموم میشه
فک کنم این کدها XL..LX..LE.XXL-.XXL-HD..XXL3Dرو از رو ماهپایه ور میدارن
 

IBraHiM.f

Registered User
تاریخ عضویت
20 جولای 2007
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
699
محل سکونت
Near You
خیلی رودارن اینا.میخان ده الی بیست درصد ارزون کنن ماشین.صدوبیست درصد گرون کردن ده درصد میخان ارزون کنن انگشت میکنن تو چشم مردم.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
 

Doom

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژوئن 2007
نوشته‌ها
4,961
لایک‌ها
789
من وقتى ميخوام پشت فرمون پرايد بشينم با غرور پشت فرمون ميشينم

Sent From My HTC EVO 3D Using Tapatalk
 

behrad22

Registered User
تاریخ عضویت
18 آپریل 2010
نوشته‌ها
1,290
لایک‌ها
26
محل سکونت
______ کرج-فردیس _______
این رفتار ما ایرانیا جالب نیست ....
به سلایق و علایق همدیگه احترام بزاریم،منم خیلی ماشین آمریکایی و آلمانی قدیمی دوست دارم و تو ذهنم هست که بعدا پولام رو جمع کنم و یه بنز دانشجویی بخرم

اما شماها خیلی بهتر از ما میدونین که این ماشینا وقت بسیاری میخواد برا اینکه بیان رو پا،من فعلا این زمان رو ندارم،به خاطر همینم اقدامی نکردم
و نکته بعدی اینکه،شاید حتی یه پراید،برای صاحبش خیلی عزیز باشه،پس دلیل نمیشه شما بیای بگی ریو فلان و ....
این ماشین برا من خیلی عزیزه،خیلی بیشتر از چیزی که فکرش رو بکنی،هیچ ربطیم به ارزونی و گرونیش نداره،من با این ماشین کلی زندگی کردم کلی خدمت کرده بهم،که شاید اصلا برا شما و هرکسی جز خودم قابل درک نباشه

کامارو شما برا شما شاه،منم خیلی دوسش دارم :)
و ماشین منم برا من ماشین عزیز و شاه

بحثم فقط سر ماشین نیستا،کلا ما ایرانیا خیلی دوست داریم داشته های همدیگه رو تحقیر کنیم و بگیم مال من بهتره ... !
این خیلی زشت و بده،اگر نمیتونیم از داشته های دیگران تعریف کنیم حداقل نکوبونیمشون

مرسی دوستان ;)

دوست خوبم...
بنده اصلا قصد جسارت نداشتم خدمت شما...
منظوری از بابت عنوانم نداشتم ...
اتفاقا موقعی که برای فروش گذاشته بودید برادرم خیلی جذب و طلبش شده بود ولی امان از بی پولی در هر حال شرمنده
 

Benchmarker

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2011
نوشته‌ها
5,573
لایک‌ها
31,853
محل سکونت
Sin City
خوبه اسم تاپیک عکس خودرو اعضاء سایت هستش اونوقت رفتین عکس کامارو گذاشتین ؟ :blink: عکس ماشین خودتون رو بذارین

دلمون اب شد:( من هر وقت ماشین امریکایی قدیمی میبینم اشک تو چشام جمع میشه :( مخصوصا اگه کامارو پونتیاک یا مونت کارلو باشه :(:(
 

e.m

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2007
نوشته‌ها
2,770
لایک‌ها
199
محل سکونت
Z∀ᖈIHS
خیلی رودارن اینا.میخان ده الی بیست درصد ارزون کنن ماشین.صدوبیست درصد گرون کردن ده درصد میخان ارزون کنن انگشت میکنن تو چشم مردم.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

بازی بیش نیست
200% گرون کردن حالا میخوان بیستــــــــــــــــــــــــــــــــــت درصــــــــــــــــــــــــد توجه کنید بیستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت درصــــــــــــــــــــــــد ارزون کنند
 

pooria-ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2011
نوشته‌ها
6,492
لایک‌ها
2,424
محل سکونت
Tehran
کلا ما ایرانی ها همینیم:D
راست میگن دیگه داوووش شاه چیه بره ریو ب کار میبری؟..هر کاریش کنی همونیه که همه بهش فک میکنن:Dحالا هی افکت و رینگ و پولیش و....چییزی رو خوب جلوه نمیده:rolleyes:

اصلا بحث ریو،پژو و اینا نیست...اینا همه آهنن و ما آدم.نباید تعصب روشون داشت
نمیدونم چجور منظورمو برسونم
بحثم سره اخلاق کلی ماهاست که به علایق هم احترام نمیزاریم
لطفا دیگه ادامه ندىم بحثو که تاپیک هم به بیراهه نره



Sent from my WT19i using Tapatalk 2
 

vamp!re

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2009
نوشته‌ها
83
لایک‌ها
54
آن دستگاه به شدت توجه فردیناند را به خود جلب کرد و صاحب کارخانه وقتی کنجکاوی پسرک را دید اصول الکتریسته را به زبان ساده برایش تشریح کرد. از آن پس فردیناند نوجوان شروع به تحقیق کرد و توانست خانواده‌اش را از نعمت برق بهره منده کند. خانه پورشه نخستین و تنها خانه روستا بود که چراغ برق داشت.
منابع: هفته نامه فوربس،ویکی پدیا
مترجم: مریم جعفری
271481_170.jpg

عصرایران -
"فردیناند پورشه" سوم ماه سپتامبر ۱۸۷۵ در روستای "مفرزدرف" در جمهوری چک در خانواده‌ای آلمانی زبان چشم به جهان گشود.
پدرش "آنتن" آهنگری ساده‌ای بود که وقتی فرزند بزرگترش در تصادفی کشته شد، چشم به فردیناند دوخت و انتظار داشت او برای تامین مخارج زندگی کار کند.

فردیناند نوجوان چون علاقه‌ای به آهنگری نداشت و نمی‌توانست انتظارات پدر را برآورده کند، بیشتر برای رساندن پیغامی یا دریافت سفارشی به شهرک‌های اطراف فرستاده می‌شد؛ روزی که او برای رساندن پیغامی به یکی از شهرک‌های همسایه رفته بود، یک دستگاه برقی دید که کارخانه را به کار می‌انداخت.

آن دستگاه به شدت توجه فردیناند را به خود جلب کرد و صاحب کارخانه وقتی کنجکاوی پسرک را دید اصول الکتریسته را به زبان ساده برایش تشریح کرد. از آن پس فردیناند نوجوان شروع به تحقیق کرد و توانست خانواده‌اش را از نعمت برق بهره منده کند. خانه پورشه نخستین و تنها خانه روستا بود که چراغ برق داشت.

او با اصرار زیاد توانست خانواده‌اش را متقاعد کند که به مدرسه فنی برود و وقتی تنها ۱۶ سال داشت، خانه و خانواده خود را ترک کرد و برای تحصیل به شهر "ریچن برگ" رفت که فاصله‌ای زیادی با محل اقامت خانواده‌اش داشت. او بعد از مدتی به عنوان کارگر در شرکت الکتریکی "ایگر" مشغول به کار شد.

پورشه جوان برای تامین مخارج تحصیل مجبور بود کار کند و به همین دلیل مدتی به عنوان دفتردار به کار خود ادامه داد. او بعد از اتمام مدرسه فنی هرگاه فرصتی داشت به طور مخفیانه به دانشگاه فنی در شهر "وین" می‌رفت و سر کلاس‌های فنی آن دانشگاه می‌نشست. هرچند که او هرگز نتوانست مدرک مهندسی از آن دانشگاه بگیرد، اما با مباحث مهندسی به طور کامل آشنا شد و بعدها دکترای افتخاری مکانیک را کسب کرد.

فردیناند هنگام کار در شرکت ایگر با دختری به نام "لویس" آشنا شد و با او ازدواج کرد. این ازدواج به دلیل استعداد و پشتکار او و همسرش باعث پیشرفت کار پورشه جوان شد.
علاقه شدید او به دنیای اتومبیل باعث شد که در سال ۱۸۹۸ به عنوان طراح اتومبیل‌های جدید به کار گرفته شود و چندی بعد توانست دو اتومبیل قابل توجه را طراحی کند.

او در سال ۱۹۰۲ به خدمت سربازی فراخوانده شد و خدمت **** وظیفه را به عنوان راننده افسران درجه بالای ارتش پشت سر گذاشت و پس از آن برای گذارندن زندگی به شرکت Aufro-Daimler رفت و بعد از ۱۱ سال کار به عنوان مدیر فنی انتخاب شد.

پورشه در ادامه کارش به طراحی موتورهای گازوئیلی پرداخت و نخستین طرحی که به بازار فرستاد، ماشینی شبیه کالسکه بود که به وسیله دو موتور الکتریکی با چرخ‌های جلویی به حرکت در می‌آمد و به وسیله باطری روشن می‌شد. سرعت ماشین ۱۴۰ کیلومتر در ساعت بود و به همین دلیل با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه شد.





صاحبان صنعت اتومبیل سازی در آن زمان اقرار کردند که هیچ کس نمی‌توانست ماشینی با چنین سرعت بالای را حتی رویای خود تصور کند. آن ماشین در نمایشگاه جهانی پاریس در معرض دید عموم قرار گرفت و اگر چه هنوز دنده‌هایش قابل اطمینان و اتصالات آن از ایمنی کافی برخوردار نبود، اما بیش از ۳۰۰ نمونه‌اش به فروش رسید و فردیناند به عنوان برجسته‌ترین مهندس فاقد مدرک اتومبیل شناخته شد و جایزه‌ای ویژه دریافت کرد.

فردیناند پورشه اتومبیل‌های مسابقه جدیدی نیز طراحی کرد که مجهز به سوپر شارژ بود و در ۴۳ مسابقه از ۵۳ مسابقه رالی، اتومبیل‌های او تنها پیروز میدان بودند.
در همین زمان و به دنبال موفقیت‌های چشمگیری در دنیای صنعت، عنوان دکترای افتخاری به فردیناند داده شد. اما مدتی بعد به علت بحران اقتصادی وحشتناکی که بر جهان حاکم بود، شرکتی که پورشه در آن مشغول بود، ورشکسته شد و دوران بیکاری شروع شد.

در آوریل سال ۱۹۳۱ پورشه شکست ناپذیر، شرکت کوچکی راه اندازی کرد و با انرژی و امید فراوان چند همکار قدیمی و همچنین پسرش را در آنجا به کار گماشت.
او که همیشه به طراحی ماشین کوچک و ساده با مدلی معمولی برای خانواده‌های متوسط می‌اندیشید، در نخستین پروژه‌اش بر ساخت چنین اتومبیلی متمرکز شد.

پورشه در 22 ژوئن ۱۹۴۳ قراردادی با صنایع اتومبیل سازی منعقد کرد، اما قبل تولید انبوه ماشین مورد علاقه‌اش، جنگ جهانی دوم پایان یافت و خودرو طراحی شده او، به نمونه‌ای برای توسعه خودروی آبی-خاکی تبدیل شد.
در سال ۱۹۴۴ پورشه تصمیم گرفت اتومبیل‌های ورزشی جدیدی طراحی کند و چون دولت آلمان قرارداد او را برای تولید ماشین فسخ کرده بود، او روی مدلی سبک و چهار سیلندر با بدنه‌ای آلومینیومی کار کرد و آن ماشین را با نام "۳۵۶" به بازار فرستاد.

فردیناند پورشه در سال ۱۹۴۵ به دلیل مسائل مالی ، توسط دولت فرانسه دستگیر شد و ۲۲ ماه در زندان‌های مختلف سپری کرد اما حضور در زندان نیز باعث نشد که او اندیشه طراحی و ساخت ماشین‌های مسابقه‌ای را کنار بگذارد.
در غیبت او، پسرش "فری" با سعی فراوان زحمت‌های شبانه روزی پدر را وسعت بخشید و جایگاه اتومبیل‌های او را در بازار همچنان بی‌رقیب نگه داشت.
پورشه کوچک قراردادی در غیاب پدرش برای ساخت ماشین‌های مسابقه‌ای مدل ۳۶۰ امضا کرد و اگر چه هرگز آن مدل وارد مسابقات نشد اما پول حاصل از فروش برای آزادی پورشه پدر از زندان هزینه شد.

با آزادی فردیناند پورشه، شرکت دوباره رونق گرفت و طرح‌های جدید بر روی کاغذ به تصویر کشیده شد. "پورشه ۳۵۶" نخستین اتومبیلی بود که با نام تجاری پورشه به بازار آمد.
اما از‌ آنجا که هیچ بانکی به فردیناند وام نمی‌داد، او مجبور شد برای تولید و سفارش بیشتر به دلالان روی بیاورد. با تلاش‌های شبانه روزی پدر و پسر بالاخره مدل ۳۵۶ پورشه به تولید انبوه رسید و تولید آن 17 سال ادامه یافت و تا مارس ۱۹۵۱ بالغ بر ۵۰۰ اتومبیل ورزشی جدید با مارک تجاری پورشه به فروش رسید.

فردیناند در سال 1952 به دلیل حمله مغزی درگذشت اما پورشه جوان برای تجارت و ادامه راه پدرش کاملا آماده بود. در نتیجه پورشه به تولید انبوه اتومبیل‌های مسابقه‌ای ادامه داد و در سال ۱۹۶۴سری کلاسیک مدل ۹۱۱ پورشه تولید و به سرعت به سمبلی از شخصیت اجتماعی تبدیل شد. مدتی بعد فروش اتومبیل‌های پورشه به بیش از ۵۰ هزار اتومبیل‌های مسابقه‌ای در سال رسید و سال ۱۹۸۰ اتومبیل‌های گران قیمت و پر سرعت پورشه قله محبوبیت جهانی را فتح کرد و پورشه به عنوان یکی از برندهای تولید خودروهای لوکس ، جای خود را در بازار خودرو تثبیت کرد.

جدی‌ترین رقبای پورشه در آلمان ب ام و و مرسدس بنز و آئودی و در خارج از آلمان لوتوس ٬ جگوار و شورلت کوروت هستند. مدل های گرانقیمت پورشه نیز رقیب محصولات فراری ٬ لامبورگینی و بوگاتی اند.


1948 Porsche 356



1963 Porsche 901



1993 Porsche 911 Carrera 2 Cabrio



2001 Porsche 911 Carrera 4 Cabriolet



2003 Porsche Boxster S



2006 Porsche 911 Carrera Cabriolet



2008 Porsche 911 Carrera



2009 Porsche Boxster S



2010 Porsche Panamera



2012 Porsche Panamera Sport Turismo Concept



2013 Porsche 911 GT3 Cup



2014 Porsche Cayman



 

saeed engine

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
11 دسامبر 2011
نوشته‌ها
1,357
لایک‌ها
300
تا چند وقت دیگه گاری هم نمیتونیم سوار بشیم حال شما هی نق بزنین پراید قوطی حلبی شد 20 میلیون

به درک که نمیتونیم سوار بشیم
خدا بهمون پا که داده
وسایل نقلیه عمومی رو هم ازمون نگرفتن
 

Blaugrana

Registered User
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2002
نوشته‌ها
742
لایک‌ها
794
یعنی فک می کنید نخریم ارزون میشه؟:lol:
تو بازار ایران همه چی انحصاری هست و خودروسازها اصلا براشون مهم نیست تیراژ کم بشه فوقش درامد اومد پایین تعدیل نیرو میکنن و کارگرهای بدبخت را اخراج میکنن:eek:
 
بالا