• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اخباردنیای خودرو ...

jujushow

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2007
نوشته‌ها
2,465
لایک‌ها
1,108
لامصب ماشینای این شرکت خیلی غولند . اصن یه ابهتی دارند ، اون از مورانو ، اون از همون ماکسیماهای قدیمی که هنوزم تو خیابون میبینمشون ذوق میکنم ، از اون ماشینهای لوکسی بود که خز نشد . خدا نصیبم کنه
 

javadyazdani

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2012
نوشته‌ها
5,465
لایک‌ها
10,633
سلام دوستان!

فعلا بیخیال ماشین ژاپنی و امریکایی :D ، به نظرتون ایمن ترین خودروی تولید داخل کدومه؟
چرا؟

سمند؟
پرشیا؟
۴۰۵؟
۲۰۶؟
ال ۹۰؟
پراید :D ؟

اگر گزینه دیگری هم هست بفرمایید
البته تا سقف ۳۰-۴۰ تومن
 

ToxCity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2013
نوشته‌ها
931
لایک‌ها
596
محل سکونت
E:\Program Files\karaj.exe
اینا هیچ کدوم ایمنی ندارن...

سمند رو میشه بین اینا ایمن دونست به خاطربدنه الکی سنگینش :D
 

Eddiy

Registered User
تاریخ عضویت
20 جولای 2013
نوشته‌ها
584
لایک‌ها
505
شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرد که حدود 200 هزار دستگاه اس یو وی هیبریدی خود را در سطح جهان از جمله لکسوس AX400 را به دلیل نقص در مبدل سیستم هیبرید فرا می‌خواند.
به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، این خودروساز ژاپنی اعلام کرد که به طور جداگانه در حال فراخوان 169 هزار دستگاه خودرو از جمله لکسوس GS350 و IS350 به دلیل مشکل در مونتاژ موتورو خودرو است.
شینو یامادا سخنگوی تویوتا اعلام کرد که تاکنون هیچ گونه تصادف یا تلفات جانی به دلیل این مشکلات فنی گزارش نشده است.
تویوتا همچنین حدود 141 هزار دستگاه خودرو را به دلیل مشکل مبدل سیستم هیبرید در آمریکای شمالی، 37 هزار دستگاه در اروپا و 15 هزار دستگاه خودرو را در ژاپن فرا می‌خواند.
این فراخوان شامل لکسوس‌های اس.یو.وی RX400 در فاصله مارس 2005 تا ژوئن 2011 تولید شده اند و همچنین اس یو وی‌ های هایلندر تولیدی بین فوریه 2005 تا می 2007 می‌شود.
لکسوس برند لوکس کمپانی تویوتا است.
تویوتا در بیانیه‌ای اعلام کرد: ترانزیستور استفاده شده در مبدل سیستم هیبرید این خودروها به دلیل حرارت بالا دچار نقص شده و باعث می شود توقف خودرو شود.
این شرکت اعلام کرد که یک قطعه در داخل مبدل را به طور رایگان تعویض خواهد کرد که سه یا چهار ساعت به طول می‌انجامد.
همچنین تویوتا به دلیل نقص در مونتاژ موتور در حال فراخوان خودروهای لوکس GS350 که بین ژوئیه 2005 تا 2011 تولید شده‌اند و همچنین لکسوس IS350 تولیدی بین اوت 2005 تا ژوئن 2011 و لکسوس IS350C تولیدی بین ژوئن 2010 تا ژوئیه 2011 است.
تویوتا به دلیل این نقص 106 هزار دستگاه خودرو را در آمریکای شمالی و 59 هزار دستگاه خودرو را در ژاپن فرا می خواند.
 

ToxCity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2013
نوشته‌ها
931
لایک‌ها
596
محل سکونت
E:\Program Files\karaj.exe
بیش از 90 میلیون مشتری آمریکایی خریدار خودرو با سن زیر سی سال، هدف شورولت برای ساخت خودروهای اسپرت هیجان انگیز جدیدیست که در نمایشگاه دیترویت رونمایی شدند. گرچه کامارو و کوروت پرچمدار محصولات این شرکت هستند اما محصولات ظریفتری برای جوانترها هم باید تدارک دیده می شد.


Code 130R
Code 130R یک کوپه دیفرانسیل عقب جمع و جور است که شباهتهایی هم با برادر بزرگتر خود، شورولت کامارو دارد. مخصوصا در قسمت گلگیرها ولی چراغها و جلوپنجره آن کاملا متفاوت طراحی شده اند. اندازه این ماشین در حد یک BMW سری 1 و کمی بزرگتر از سوبارو BRZ می باشد. موتور چهار سیلندر 1.4 لیتری توربوی این خودرو می تواند قدرت 150 اسب بخار را از طریق یک گیربکس شش سرعته به چرخهای 20 اینچی آن منتقل نماید.

Code 130R​
Tru 140S با داشتن چهار صندلی و بصورت کوپه هاچ بک تولید خواهد شد و احتمالا نمونه هایبریدی آن نیز تولید خواهد شد. این خودروی دیفرانسیل جلو را می توان ترکیبی از میتسوبیشی اکلیپس و کادیلاک CTS کوپه دانست که روی پلاتفرمی شبیه شورولت کروز و شورلت ولت ساخته خواهد شد. موتور چهار سیلندر این مدل هم با کوپه قبلی یکسان می باشد اما اندازه چرخها بزرگتر و 21 اینچ می باشند.​

Tru 140S​
گفته می شود قیمت این خودروها حدود 19 تا 20 هزار دلار خواهد بود تا جوانان و دانشجویان بتوانند بدون دغدغه آن را خریداری کنند!​
 

ToxCity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2013
نوشته‌ها
931
لایک‌ها
596
محل سکونت
E:\Program Files\karaj.exe
بعد از گذشت 60 سال دیگر می توان گفت که کوروت بخشی از فرهنگ آمریکاست ب طور دقیق مسئولین شرکت امروز ، 60 امین سالگرد ورود اولین کوروت به خط تولید در فلینت ، میشیگان را جشن گرفتند .



در این عکس شاهد حضور 7نسل از کوروت در تولد 60مین سال کوروت هستیم


j0c611s775nlgkc7c5o.jpg





dbnryjjgyr8bwp3m3c94.jpg





Happy Birth Day


 

ToxCity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2013
نوشته‌ها
931
لایک‌ها
596
محل سکونت
E:\Program Files\karaj.exe

موتور ترند:تصمیم گرفتیم بدون درنظر گرفتن کلاس خودروها یا مشخصه فنی آنها، چهار دستگاه از برترین سوپراسپرت‌های جهان را در یک گروه قرار داده و با هم مقایسه کنیم. خودروهایی که برای این منظور انتخاب شد را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید: مرسدس‌بنز SL65 AMG سری سیاه، لامبورگینی مورچیه‌لاگو LP640 ، شورولت کوروت ZR1 و دوج وایپر SRT10.


SL65 AMG Blakseries vs. Corvette ZR1 vs. Murcielago LP640 vs. vaiper SRT10

به جز سری سیاه مرسدس که به عنوان مدل 2010 حضور داشت، مابقی خودروها مدل 2009 میلادی بودند. هدف ما یافتن این نکته بود که نسبت به هزینه پرداختی، کدام خودرو بیشترین امکانات را در اختیار مالکش قرار می‌دهد. با ما همراه این تست زیبا بمانید تا همه چیز را به چالش بکشیم!



SL65 AMG Blakseries vs. Corvette ZR1 vs. Murcielago LP640 vs. vaiper SRT10

**** مقام چهارم: دوج وایپر SRT10 مدل 2009 ****


نسل سوم دوج وایپر از سال 2003 به صورت رودستر و مدل کوپه آن نیز از سال 2006 راهی بازار شد. سال 2008 میلادی کرایسلر فاز دوم نسل سوم آنرا آغاز نمود. در فاز دوم، حجم پیشرانه‌ V10 آن از 8.3 لیتری به 8.4 لیتر افزایش یافت. سپس سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها نیز برای اولین‌بار به وایپر افزوده شد. سایر بهبودهای صورت گرفته بر روی این خودرو کرایسلر را بر آن داشت تا فاز دوم نسل سوم وایپر را به عنوان نسل چهارم معرفی کند.


2009Dodge Viper SRT10
در وایپر SRT10 نیز که برپایه نسل چهارم بهبود یافته، قدرت 500 اسبی نسل گذشته وایپر به 600 اسب‌بخار افزایش یافت. همچنین گیربکس Tremec خودرو از مدل T56 به مدل T6060 تغییر کرد تا شتاب صفرتاصد آن به کمتر از 3.4 ثانیه و حداکثر سرعتش نیز به 325 کیلومتر برساعت برسد. سیستم تعلیق و نوع تایرها نیز تغییر یافتند.


2009 Dodge Viper SRT10​
یکی از مهم‌ترین تغییرات صورت گرفته در نسل چهارم وایپر عدم استفاده از خروجی‌های ماتریسی سیستم اگزوز سابق بود که دمای کابین را به صورت خنده‌داری افزایش می‌داد! در سیستم اگزوز نسل چهارم وایپر هرچند این مشکل برطرف شده اما بازهم در پیمودن مسافت‌های طولانی گرمای کابین حس می‌شد که میل ما را به روشن‌کردن کولر خودرو بیشتر می‌کرد. افزودن کنترل‌کننده گشتاور دیفرانسیل GKN نیز پایداری خودرو را بیشتر از گذشته نشان می‌داد.


2009 Dodge Viper SRT10​
SRT10 در هنگام تست توانست در زمان رسیدن به سرعت صد پابه پای کوروتZR1 و مرسدس SL65 حرکت کند اما در ادامه مسیر و برای رسیدن به یک‌چهارم مایل بخت تنها با او یار بود چرا که با اختلافی در حدود 0.1 ثانیه، زودتر از بقیه به انتهای این مسیر رسید. در میزان تحمل شتاب جانبی، SRT10 از میان چهار خودروی موجود، با ثبت عدد 1.02g به رتبه دوم دست یافت. وایپر همچنین 18.1 لیتر بنزین در شهر و 10.7 لیتر در جاده سوزاند که به لحاظ پرمصرف‌ترین عضو گروه می‌توان آنرا بعد از مورچیه‌لاگو LP640 قرار داد.


2009 Dodge Viper SRT10​
درحالیکه مدل‌های استاندراد وایپر با حدود قیمتی 64,000 دلار آغاز می‌شوند، مدل SRT10 موجود در تست بیش از 98,000 دلار قیمت داشت اما با این حال ارزان‌ترین عضو گروه ما بود. SRT10 با کاپوت بسیار کشیده خود، کابینی کوچک، رنگ قرمز بدنه و همچنین وجود دو نوار سفید رنگ به قیمت 3000 دلار، اگرچه بیشتر از آمریکایی دیگر گروه یعنی ZR1، در زمان انجام تست جلب توجه می‌کرد اما با این حال به رتبه‌ای بهتر از چهارم دست نیافت.


2009 Dodge Viper SRT10​
شاید بپرسید چرا؟ چیدمان اجزای کابین SRT10 فوق‌العاده ساده و بدون هیچ هیجانی بود. سوار و پیاده‌شدن از آن نیز تمرکز ذهن بالایی می‌خواهد؛ چرا که فضای موجود مابین فرمان و صندلی و سقف کوتاه آن به هیچ‌وجه در تناسب با قامت اکثر افراد روی کره زمین نیست! و اگر بی‌تعارف بگوییم، در آن احساس راحتی نمی‌کنید. گرمای کابین SRT10 که ناشی از سیستم اگزوز آن بود، در کنار تلاش‌های مداوم ما برای فهمیدن اینکه سیستم راهیبای خودرو بالاخره چگونه کار می‌کند، همگی مزیدی بر علت شده بودند تا ما در نزدیک‌ترین پارکینگ از دست این مار خطرناک خلاص شویم!


2009 Dodge Viper SRT10​
جمع‌بندی: وایپر حقیقتا یک موجود خشن بود، رانندگی با آن کار هرکسی نیست و صبر و تحمل بالایی می‌خواهد، با داشتن صندوق‌باری که حدود 424 لیتر حجم داشت اگرچه بیشترین فضای بار از میان چهار خودروی موجود به خود اختصاص داد اما به‌نظر می‌رسید که بیشتر برای ماجراجویی آختر هفته‌ها در حوالی تگزاس مناسب است.

**** مقام سوم: مرسدس بنز SL65 AMG سری سیاه مدل 2010 ****

همیشه با شنیدن نام AMG ناخودآگاه تصویر خودرویی اسپرت از مرسدس بنز در ذهنمان نقش می‌بندد. اما وقتی صحبت از سری سیاه (black series) می‌شود همه‌جای ذهنمان تیره‌وتار شده و دیگر چیزی نمایان نیست . . .


2010 Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series
سری سیاه برای نخستین‌بار با مدل SLK55 AMG معرفی شد. سپس با مدل CLK55 AMG که بیش از 140 هزار دلار قیمت داشت در اواخر سال 2007 آمد. حال نوبت به سومین سری سیاه رسید که همین SL65 AMG موجود در تست ماست. از SL65 سری سیاه، دقیقا 350 دستگاه تولید شد .


2010 Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series​
قوی‌ترین عضو گروه ما کسی جز SL65 نبود. مهندسان AMG در این خودرو علاوه‌بر فیبرکربن، از پلاستیک‌های تقویت‌شده نیز برای سپر جلو، کاپوت، صندوق عقب و از همه مهم‌تر در سقف ثابت این خودرو که جایگزین نمونه‌های هاردتاپ سابق شده، استفاده کرده‌اند. SL65 دارای پیشرانه‌ای V12 به حجم 6 لیتر است که استفاده از دو توربوی بزرگ، قدرت آنرا به مرز 661 اسب‌بخار می‌رساند. دیسک‌های ترمز جلویی آن 15.4 اینچ و در عقب 14.2 اینچ بود که برای مهار عصبانی‌ترین عضو گروه ما کاملا منطقی به نظر می‌رسید.


Mercedes-Benz SL65 AMG Blackseries 2010​
رینگ‌های آلومینیومی SL65 نیز در جلو 19 اینچ و در عقب 20 اینچی بودند که به ترتیب با تایرهای 265 میلی‌متری و 325 میلی‌متری دانلوپ پوشانده شده‌اند. گیربکس پنج سرعته تیپ‌ترونیک SL65 دارای چهار حالت مختلف است؛ دستی M1، دستی M2 که تعویض‌ها را 20 درصد سریعتر از M1 انجام می‌دهد، Comfort و Sport. درحالت دستی تعویض‌دنده‌ها به کندی صورت می‌گرفت؛ درست مثل فرمان و پدال ترمز که حساسیت قابل قبولی نداشتند.


Mercedes-Benz SL65 AMG Blackseries 2010​
درحالیکه در مابقی SLها سیستم کنترل پایداری تنها دو حالت روشن/خاموش را داراست در SL65 این سیستم در صورت روشن بودن به حالت sport نیز مجهز شده تا اندکی بیشتر از حالت استاندارد اجازه انجام حرکات خطرناک را به راننده خودرو بدهد. باله عقبی خودرو نیز به محض عبور از سرعت 120 تا حدود 12cm جابجا می‌شد تا پایداری این مرسدس 1914 کیلوگرمی که سنگین‌ترین عضو گروه بوده را افزایش دهد.


2010 Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series​
SL65 خودرویی است که مرسدس برای رانده‌نشدن آنرا ساخته! درحالیکه SL65 AMG به صورت استاندراد قیمتی در حدود 198,000 دلار دارد، افزودن پسوند BlackSeries ناگهان قیمت آنرا تا 100,000 دلار افزایش می‌دهد بگونه‌ای که نمونه موجود در تست بیش از 304,000 دلار می‌ارزید. اما سوال اینجاست آیا تغییرات داده شده ارزش این بهای اضافی را داشت؟ متاسفانه خیر.

**** مقام دوم: لامبورگینی مورچیه‌لاگو LP640 مدل 2009 ****


مورچیه‌لاگو مدت زمان بیشتری نسبت به دوج وایپر در خط تولید قرار داشته پس احتمالا تجربیات بیشتری باخود دارد! این خودرو اگرچه از سال 2001 مهمان بازارهای جهانی است اما اصل و نسب آنرا باید در کنتاچ‌های 1974 میلادی جست‌وجو نمود. لامبورگینی در سال 2007 برای نخستین‌بار نسخه‌های LP آنرا روانه بازار کرد و اولین مدل تولیدی نیز LP640 نام گرفت که موتوری 6.5 لیتری V12 با قدرت 632 اسب‌بخار داشت.


2009 Lamborghini Murciélago LP640​
سواری چندین ساعته‌ با LP640 به ما نشان داد که همیشه علم بهتر از ثروت نیست! برخلاف سه خودروی دیگر، وقتی به آهستگی LP640 را در خیابان‌ می‌رانید، خواهید دید که سرنشینان خودروها و علی‌الخصوص عابران ناخودآگاه لنز دوربین موبایل‌هایشان را به سمت شما می‌گیرند؛ حتی آنهایی که دوربینی دم‌دستشان نیست هم با گفتن « خدای من ! » به خودشان اعتماد به نفسی کاذب می‌دهند!


2009 Lamborghini Murciélago LP640​
نشستن درون LP640 درست مثل پوشیدن یک کاپشن تمام چرم ایتالیایی است؛ مهم نیست که این کاپشن واقعا شما را گرم می‌کند یا نه؛ مهم‌ این است که همه زیرچشمی شما را به یکدیگر نشان می‌دهند.


2009 Lamborghini Murciélago LP640​
LP640 در زمان تست توانست پس از پیمودن 50.6m از سرعت 70 مایل (112km/h) به حالت سکون برسد. این لامبو در شهر مصرفی در حدود 23.5 لیتر داشت که حریص‌ترین خودروی گروه ما در خالی‌کردن هرچه زودتر جیب مالک ثوتمندش بود. شنیدن صدای آن به تنهایی ارزش سه خودروی دیگر گروه را داشت! صدای عجیبی که از دور 3000 آغاز شده و تا رسیدن به 8500rpm نیز دست بردار شما نیست.


2009 Lamborghini Murciélago LP640​
LP640 پس از SL65 ، سنگین‌ترین خودروی گروه بود که توانست شتاب جانبی 1.0g را در پیچ‌ها تحمل کند. البته با درنظر گرفتن دودیفرانسیل بودن آن چنین عددی غافلگیرمان نکرد. حال نوبت جواب‌دادن به طرفداران لامبوست؛ چرا LP640 به مقام دوم رسید؟ ساده است، چون نمونه موجود در تست بیش از 440,000 دلار قیمت داشت و اصلا نباید به این تست می‌آمد!

**** مقام نخست: شورولت کوروت ZR1 مدل 2009 ****


کوروت ZR1 اواخر 2008 و به عنوان مدل 2009 راهی بازار شد. ZR1 به محض عرضه خود لقب گرانترین و سریعترین کوروت ساخته شده تا آن زمان را به خود اختصاص داد. بدنه‌ای فیبرکربنی، ترمزهای گران‌قیمت کربن/سرامیکی و پیشرانه small-block جنرال‌موتورز، همه‌چیز را برای یک شروع خوب آماده کردند. موتور این آمریکایی 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ از سری LS9 شورولت و با قدرت خروجی 648 اسب‌بخار است.


2009 Chevrolet Corvette ZR1​
ZR1 با تحمل 1.07g بیشترین شتاب جانبی گروه را از آن خود کرد که موجب تعجب ما شد. همچنین توانست با طی مسافت 43m از سرعت 70 مایل (112km/h) به سرعت صفر برسد که این مقدار 3.5m کوتاه‌تر از SL65 است. ZR1 همچنین کم اشتهاترین خودروی گروه در میزان مصرف سوخت بود بگونه‌ای که با سوزاندن 12.8 لیتر در سیکل شهری همه را خوشحال کرد!


2009 Chevrolet Corvette ZR1
اگر با ZR1 سپربه سپر LP640 حرکت کنید، صدای سیستم اگزوز اسپرت کوروت براحتی در نعره‌های لامبو گم می‌شود اما بازهم نباید از فشردن پدال گاز هراسی داشته باشید چرا که در تست ما، ZR1 به لطف بهترین نسبت قدرت به وزن، توانست با ثبت رکورد 14 ثانیه، زودتر از سه خودروی دیگر از حال سکون به سرعت 140 مایل برساعت (225km/h) برسد.​
گیربکس دستی شش سرعته خودرو در هنگام تعویض‌ها بسیار سریع عمل می‌کرد و پاسخ‌های آن اگرچه به سرعت گیربکس نیمه اتومات LP640 نبود اما بازهم با هر تعویض در صندلی‌ها فشرده می‌شوید!


2009 Chevrolet Corvette ZR1​
ZR1 یک سوپراسپرت شهری است که برخلاف LP640 و SL65 و SRT10 ، برای استفاده روزانه بیشتر از همه انعطاف‌پذیر بود. قیمت پایه‌ای شورولت کوروت ZR1 حدود 110,000 دلار است یعنی حدودا دو برابر کوروت‌های معمولی. اما نمونه موجود در تست بیش 123,000 دلار قیمت داشت. نکته جالب‌تر آنکه بازار نمونه‌های دست‌دوم آن بسیار پر رونق است بگونه‌ای که معمولا کمتر از 70,000 دلار خریدوفروش نمی‌شود.


2009 Chevrolet Corvette ZR1
و سخن آخر: جنرال‌موتورز با ساخت ZR1 نشان داد که با قیمتی به مراتب پایین‌تر از اکثر برندهای اروپایی می‌توان خودرویی بسیار خاص و با توانایی‌های بیشتر را تولید کرد. اگر با شکل و شمایل این خودرو که هیچ خشونتی در او موج نمی‌زند مشکلی ندارید، شورولت کوروت ZR1 بهترین انتخاب شما به لحاظ توانایی‌های فنی در برابر هزینه پرداختی ازمیان سه مدل دیگر است.​


 

ToxCity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2013
نوشته‌ها
931
لایک‌ها
596
محل سکونت
E:\Program Files\karaj.exe
اختصاصی از نمایشگاه نیویورک: آقای Fred Diaz از مدیران کرایسلر و سرپرست زیرمجموعه دوج، در هنگام معرفی دوج رم 1500 بیان نمود که خودروی جدید نسبت به مدل‌های سابق، سبک‌تر، قوی‌تر، دارای یک شاسی محکم‌تر و همچنین با مصرف سوخت بهینه‌تر است؛ خودرویی که اقبال زیادی برای گرفتن لقب « بهترین وانت آمریکا » در سال آینده میلادی را دارد . . .


Dodge Ram 1500​
دوج پیشرانه‌های 3.7 لیتری V6 و 4.7 لیتری V8 سابق را کنار گذاشته تا مدل‌های جدید رم با موتورهای 3.6 لیتری V6 و همچنین 5.7 لیتری V8 از نوع Hemi راهی بازار شوند. گیربکس‌های استاندارد خودرو نیز همان شش دنده دستی سابق هستند اما سفارش گیربکس هشت دنده اتوماتیک نیز میسر است.​
پیشرانه V6 این خودرو قادر به تولید 305 اسب‌بخار قدرت در دور 6,400 و همچنین بیش از 364 نیوتن‌متر گشتاور در دور 4,175 است. شتاب صفرتاصد خودرو نیز با این پیشرانه جدید در حدود 3.0 ثانیه سریع‌تر از موتور V6 سابق بوده و همچنین قابلیت استفاده از سوخت اتانول استاندراد (E85) را نیز دارد. اما پیشرانه V8 جدید دوج رم نیز می‌تواند 395 اسب‌بخار را در دور موتور 5,600 و بیش از 551 نیوتن‌متر گشتاور را در دور 3,950 تولید کند.​
مصرف سوخت دوج رم1500 نیز در مدل‌های V6 حدودا 20% و در مدل‌های V8 در حدود 10% کاهش یافته است. دوج رم همچنین توانایی کشش 1,417 کیلوگرم در کمترین حالت را دارد که این میزان در نسخه‌های ویژه رم که با نام Ram 1500 Tradesman Heavy Duty عرضه خواهند شد، تا 5,216 کیلوگرم افزایش می‌یابد.




 

ToxCity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2013
نوشته‌ها
931
لایک‌ها
596
محل سکونت
E:\Program Files\karaj.exe

سدان لوکس سایز متوسط لینکلن که در نیویورک 2013 رونمایی شد؛ رسما وارد بازار شد


2013
lincoln MKZ

زمانیکه کادیلاک سدان لوکس ATS خود را رونمایی کرد چندی بعد نیز لینکلن به معرفیMKZ دست زد؛ از این‌رو گفته می‌شود که سدان‌های ATS و MKZ بهانه‌ی خوبی برای ازسر گیری دعواهای همیشگی جنرال‌موتورز و فورد -به عنوان شرکت‌های صاحب امتیازشان- بعد از رکود اقتصادی ایالات‌متحده است.

نکته‌ای دیگری که باید به آن دقت کرد آقای مکس ولف (Max Wolff) است! سرپرست ارشد گروه طراحی MKZ که همچنین مدیر سابق گروه طراحی کادیلاک نیز بوده است.​
پیشرانه‌های قابل دسترس نیز شامل موتور 2.0 لیتری هیبریدی، 2.0 لیتری اکوبوست با قدرت 240 اسب‌بخار و مصرف سوخت 7.1 لیتر در جاده و همچنین یک موتور 3.7 لیتری شش سیلندر.



 

ToxCity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2013
نوشته‌ها
931
لایک‌ها
596
محل سکونت
E:\Program Files\karaj.exe
موتور ترند:فروش نسخه ۲۰۱۳ فورد فلکس، از بهار ۲۰۱۲ آغاز خواهد شد. نسل جدید این خودرو دارای چهره‌ای جذاب‌تر، قدرت و امکانات رفاهی/ایمنی بیشتر است.



Ford 2013 Flex

بر روی این مکعب فلزی، موتوری ۳/۵ لیتری با تکنولوژی Ti-VCT برای زمان‌بندی متغییر سوپاپ‌ها قرار گرفته است؛ نتیجه این‌کار را می‌توان در افزایش قدرت از ۲۶۲ اسب به ۲۸۵ اسب‌بخار، افزایش ۸ واحدی میزان گشتاور تولیدی و نهایتا بالارفتن ردلاین موتور از دور ۶۷۰۰ به ۷۰۰۰ مشاهده نمود.​
مصرف سوخت این مدل (دیفرانسیل جلو) نیز در شهر به حدود ۱۳ لیتر و در جاده‌ها به ۹/۴ لیتر خواهد رسید. نمونه‌های دودیفرانسیل نیز همانند گذشته دارای پیشرانه‌ای ۳/۵ لیتری اکوبوست با توان ۳۵۵ اسب‌بخار هستند.​
فورد فلکس با بهره‌گیری از سه ردیف صندلی، کاملا می‌تواند جوابگوی اکثر نیازهای خانواده‌های آمریکایی باشد. برای این مدل آپشن‌هایی مانند کروز کنترل و ایربگ‌های مخفی‌شده در کمربندهای ایمنی – فقط برای ردیف دوم صندلی‌ها – نیز قابل سفارش است. موارد دیگری همچون رینگ‌های ۲۰ اینچی، سنسور باران، استارت دکمه‌ای و سیستم چندرسانه‌ای MyFord بصورت استاندارد بر روی این خودرو وجود خواهند داشت.



Ford 2013 Flex​


Ford 2013 Flex​
 

ToxCity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2013
نوشته‌ها
931
لایک‌ها
596
محل سکونت
E:\Program Files\karaj.exe

پس از انتشار تعدادی آگهی طنز گونه از فورد در هند، این شرکت مجبور به انتشار بیانیه و عذرخواهی برای این ماجرا شد. آنچه که در این آگهی ها دیده می شود، تاکید بر فضای بزرگ بار خودروی فورد فیگو با جمله تبلیغی «نگرانی های خود را پشت سر بگذارید» است. در عوض در کنار این شعار تصاویری بکار گرفته شده که به دور از حرفه ای گری به نظر می رسد.


آگهی چاپی فورد فیگو: نگرانی هایتان را پشت سر بگذارید


در یکی از این تبلیغ ها، مایکل شوماخر در پشت فرمان قرار گرفته و رقبای او یعنی سباستین فتل، فرناندو آلونسو و لوئیس همیلتون را با دهان و دست بسته در صندوق پشت جای داده است. بدین ترتیب مفهوم پشت سر گذاشتن نگرانی هم به نمایش گذاشته می شود.
آگهی دوم نشان دهنده سیلویو برلوسکونی است که تعدادی از زنان مانکن را در صندوق اسیر کرده و اشاره به رسوایی های اخلاقی این سیاستمدار پولدار ایتالیایی دارد. در آگهی سوم نیز پاریس هیلتون را در وضعیتی مشابه و با پوزخندی بر لب نشان می دهد که خواهران کارداشیان را با دست و دهان بسته پشت سر گذاشته و دیگر نگرانی ندارد!
فورد هند از این آگهی ها که توسط یک آژانس محلی طراحی و منتشر شده، عمیقاً ابراز تأسف کرده و آن را با استانداردهای حرفه ای و نجابت قابل انتظار از فورد در یک راستا نمی داند. گرچه این آگهی ها بسیار هوشمندانه و طنز به نظر می رسند اما مخصوصاً در هند که با مشکلات اخیر مربوط به جرم و جنایات جنسی درگیر است، نباید منتشر می شدند. ظاهراً فورد قول داده که بعد از این کنترل و نظارت بیشتری بروی فرآیندهای تبلیغی خود برای حصول اطمینان از عدم تکرار چنین مواردی به خرج دهد.
 

ToxCity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2013
نوشته‌ها
931
لایک‌ها
596
محل سکونت
E:\Program Files\karaj.exe

[h=1][/h]
سال 2013 یکی از بهترین و باشکوهترین خودروهای فورد سری F با نشان Super Duty Platinum با پیکره بندی انحصاری تولید خواهد شد.


Ford F-Series Super Duty Platinum 2013​
فورد F سوپردوتی را باید یک پیک آپ بسیار بزرگ یا یک کامیونت پرتوان دانست که شامل ویژگی هایی در ظاهر و باطن خودرو است که در سریهای F-250 ، F-350 و F-450 ارائه خواهد شد. استفاده وسیع از کروم، چرخهای 20 اینچی جلا داده شده، گلگیرها و ضربه گیرها و رکاب جدید در برون خودرو کاملا بوضوح تغییرات را نشان می دهند.


Ford F-Series Super Duty Platinum 2013​
در داخل کابین وسیع با انبوهی از تجهیزات و لوازم زینت یافته با چرم و چوب مواجه خواهید شد. سیستم لمسی نمایشگر مجهز به GPS و بازکن درب پارکینگ و پدالهای قابل تنظیم و شارژر 12 ولت نیز از مواردیست که توجه خریدار را جلب خواهد کرد.​

Ford F-Series Super Duty Platinum 2013​


Ford F-Series Super Duty Platinum 2013​
در زیر کاپوت با موتورهای پر قدرتی سروکار خواهید داشت. موتور قابل انتخاب اول، 6.7 لیتر حجم دارد و دیزلی می باشد. این موتور قادر به تولید 400 اسب بخار نیرو و 800 پوند فوت گشتاور است. درحالی که موتور هشت سیلندر 6.2 لیتری بنزینی می تواند 385 اسب بخار قدرت و 405 پوند فوت گشتاور تولید کند.​


Ford F-Series Super Duty Platinum 2013​
قیمت سری پلاتینیوم22 هزار دلار خواهد بود

 

mercedes62

کاربر حرفه ای سیستم عامل
تاریخ عضویت
5 فوریه 2011
نوشته‌ها
2,001
لایک‌ها
941
محل سکونت
TEH RUN
شکل کمری تویوتاست. و کلا شکل ماشینای ژاپنی و کره ای
قبلا ژاپن از آمریکا کپی میزد حالا برعکس شده:cool:
 

payamb

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,348
لایک‌ها
434
محل سکونت
تهران..زیر سایه شما
ماشین قشنگیه..ولی هنوز مثل ما ایرانیا یاد نگرفتن پراید قشنگ تولید کنن..خیلی از تکنولوژی انقلابی ما عقب تر هستن..
 
بالا