برگزیده های پرشین تولز

اخبار كوتاه فوتبال

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
یونس محمود کاپیتان تیم فوتبال عراق عنوان بهترین بازیکن چهاردهمین دوره رقابت های جام ملتهای آسیا را از آن خود کرد.
کاپیتان تیم فوتبال عراق که با گل دقیقه 72 خود در دیدار نهایی چهاردهمین دوره جام ملتهای آسیا، تیم کشورش را برای اولین مرتبه به عنوان قهرمانی این مسابقات رساند، از سوی مسئولین برگزار کننده جام ملتها به عنوان بهترین بازیکن جام چهاردهم انتخاب شد. یونس محمود همچنین با چهار گل زده در کنار یاسر القحطانی مهاجم عربستان و نائوهیرو تاکاهارا در صدر جدول گلزنان رقابت های چهاردهمین دوره جام ملتهای آسیا قرار گرفت.
دیدار نهایی رقابت های جام ملتهای آسیا که درکشور اندونزی برگزار شد، ساعتی پیش با پیروزی یک بر صفر عراق برابر عربستان به پایان رسید.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
"محمد بن همام" رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت : تغییراتی در جهت بهبود برگزاری رقابتهای جام ملتهای آسیا ‪ ۲۰۱۱‬در قطر انجام خواهد شد.

کشور کوچک قطر بعد از انصراف ایران و هند از ارایه پیشنهاد میزبانی ، روز یکشنبه رسما به عنوان میزبان پانزدهمین دوره رقابتهای جام ملتهای آسیا در سال ‪ ۲۰۱۱‬معرفی شد. این رقابتها در ماه ژانویه درقطر برگزار خواهد شد. ژانویه، ژوئیه و اوت تنها تاریخ‌هایی هستند که فدراسیون بین‌المللی فوتبال برای برگزاری رقابتهای بین‌المللی درنظر گرفته و باتوجه به گرمای شدید هوا در ژوئیه و اوت، ماه اول زمستان مناسب‌ترین زمان در این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس است.
بن همام اظهارداشت : با توجه به اینکه ژانویه در تقویم فدراسیون بین المللی فوتبال به عنوان تاریخ برگزاری رقابتهای بین‌المللی تعیین شده، دلیلی نمی‌بیند که مشکلی بین باشگاهها و تیم‌های ملی ایجاد شود.
وی گفت: ژوئیه ماه بسیار گرمی در قطر است و برگزاری مسابقات در این زمان امکان‌پذیر نیست بنابراین در ژانویه برگزار خواهد شد که مورد حمایت و تایید تقویم بین‌المللی نیز هست.
قطر در ماه دسامبر ‪ ۲۰۰۶‬بازی‌های آسیایی را در دوحه به صورت کاملا موفقیت آمیز برگزار کرد و آخرین بار در سال ‪ ۱۹۸۸‬میزبان جام ملتها بود که با قهرمانی عربستان خاتمه یافت.
یکی از نگرانی‌ها در مورد میزبانی قطر این است که آیا مسابقات مورد استقبال تماشاگران قرار خواهد گرفت یا همانند بازی‌های آسیایی، بیشتر سالن‌ها خالی خواهد ماند.
به گفته بن همام، ای.اف.سی به این موضوع توجه کافی دارد اما "قطر با اینکه کشور کوچکی است، در همسایگی کشورهایی قرار دارد که پرجمعیت هستند و سفر به دوحه نیز با مسیرهای زمینی و صدها پرواز در روز امکان‌پذیر است."
وی تاکید کرد: این موضوع یکی از دغدغه‌های ماست که بر آن غلبه خواهیم کرد.
رقابتهای جاری جام ملتها که امروز خاتمه می‌یابد و در چهار کشور اندونزی، مالزی، تایلند و ویتنام برگزارشد، ای.اف.سی را با مشکلات متعدد مواجه ساخت درحالیکه انتظار نمی‌رود چنین مشکلاتی در قطر وجود داشته باشد.
بن همام گفت: به شما قول می‌دهم رقابتهای جام ملتهای آسیا در آینده از نظر برگزاری، محبوبیت و کیفیت مسابقات، متفاوت با تمام دوره‌های گذشته خواهد بود.
وی ادامه داد: زیرساخت‌های ورزشی و میزبانی موجود در قطر عالی است و فکر نمی‌کنم از این نظر مشکلی داشته باشیم. فقط باید به ارتقای سطح مسابقات و حرفه‌ای تر کردن کیفیت برگزاری و میزبانی بپردازیم.
رییس قطری ای.اف.سی تصریح کرد به‌رغم مشکلات اولیه در میزبانی مشترک جام ملتها، اکنون آن را موفقیت آمیز می‌بیند که با ثبت رکوردهای تازه از نظر بینندگان تلویزیونی و استقبال بی‌نظیر رسانه‌های جمعی همراه بوده است.
وی گفت: بیش از همه سالهای گذشته پوشش رسانه‌ای در داخل و خارج از مسابقات داشتیم که شاید سه یا چهار برابر افزایش نشان می‌دهد. همچنین به رقم ‪ ۲۲‬هزار و ‪ ۵۰۰‬تماشاگر در هر مسابقه تا مرحله یک چهارم نهایی دست یافتیم. به گفته تحلیلگران بیش از یک میلیارد بیننده در چین، استرالیا، ژاپن، کره و ... از این مسابقات دیدن کردند.
چهاردهمین دوره رقابتهای جام ملتهای آسیا، امروز با دیدار عراق - عربستان در شهر جاکارتا اندونزی خاتمه می‌یابد.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
متن گفتگوی نامحترمانه خوزه مورینیو و رومن آبراموویچ در کتابی که بتازگی منتشر شده است فاش شد.
ر کتابی که بتازگی توسط لوییز لورنکو دوست نزدیک خوزه مورینیو به نگارش درآمده، گفتگوی مالک و سرمربی چلسی با لحنی خصمانه به چاپ رسیده که از اختلاف این دو در خصوص خرید ستاره های بزرگ دنیای فوتبال حکایت می کند. بر پایه این گزارش به نقل از "نیوز آو ذ ورلد" ، گفتگوی این دو در بخشی از کتاب به شرح زیر است:
آبراموویچ: می خواهم رونالدینیو را بخرم نظرت چیه؟
مورینیو: نه
آبراموویچ: می خواهم زیدان را بخرم.
مورینیو: نه.
آبراموویچ: دیوید بکهام؟
مورینیو: نه.
آبراموویچ: می خواهم بازیکنی را بخرم که نتوانی مخالفت کنی و او آندری شوچنکو است.
مورینیو: نه ، نه ، نه
آبراموویچ: مثل اینکه تو چیزی از فوتبال نمی فهمی. من می خواهم بزرگ ترین ستارگان جهان را برایت خریداری کنم.
مورینیو: آنکه نمی فهمد تویی. تو در تیمت فقط به یک ستاره نیاز داری که آن هم من هستم.


این گفتگو مربوط به گذشته این دو شخص است چراکه آنها اخیرا روابط بسیار حسنه ای با یکدیگر دارند.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
تیم فوتبال آرسنال انگلیس قهرمان رقابتهای فوتبال جام امارات در لندن شد .

به گزارش پایگاه اینترنتی الکره تیم آرسنال در آخرین دیدار خود دیشب دو بریک تیم اینترمیلان ایتالیا را مغلوب کرد و با دو پیروزی اول شد.
آارسنال در این رقابتها همچنین پاری سن ژرمن فرانسه را دو بر یک مغلوب کرد .
پس از تیم ارسنال تیم های والنسیا اسپانیا ،پاری سن ژرمن و اینترمیلان به ترتیب در رده دوم تا چهارم قرار گرفتند .
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
تیم فوتبال الاهلی مصر در دیداری دوستانه موفق شد تیم بنفیکا پرتغال را در قاهره مغلوب کند .

به گزارش پایگاه اینترنتی الکره تیم الاهلی در این دیدار دو بر یک مهمان خود را مغلوب کرد . این بازی به مناسبت صدمین سال تاسیس باشگاه الاهلی برگزار شد .
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
"احمد آل نعمه" مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال اهواز به تیم فولاد خوزستان پیوست.

این بازیکن دیشب با حضور درکمیته نقل وانتقالات هیات فوتبال خوزستان برای مدت دو فصل قرارداد خود را با باشگاه فولاد خوزستان به ثبت رساند. آل نعمه سومین بازیکن فصل گذشته تیم استقلال اهواز است که به تیم فولاد خوزستان ملحق می‌شود .
پیش ازاین علی بداوی و جلال کاملی مفرد به تیم فولاد خوزستان پیوسته بودند.
به گزارش خبرنگارما همچنین " سعید شادمانی " بازیکن جدا شده تیم استقلال اهواز امشب باحضور در کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان رضایتنامه خود را به ثبت رساند.
شادمانی به خبرنگارما گفت: قصد دارد به تیم سایپای تهران برود.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
تیم فوتبال جوانان ایران که برای شرکت در یک رقابت‌هایی درچین بسر می برد، روز یکشنبه و در دومین بازی خود برابر تیم " استرالیا " با نتیجه ‪۴‬ بر یک شکست خورد.



تیم ایران در مسابقه قبلی خود نیز دربرابر تیم شاندونگ چین با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرده بود. " محمود بیداریان " مدیر تیم‌های فوتبال پایه ایران روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در پکن درباره دلایل شکست در برابر تیم استرالیا گفت : بازیکنان ما نسبت به فوتبالیست ‌های استرالیایی از نظر تکنیک برتر بودند اما از نظر فیزیک بدنی ، جثه و قد و قامت ، ملی‌پوشان استرالیایی نسبت به بازیکنان ما بهتر بودند.
بیداریان گفت : تنها گل تیم ایران را " بختیار رحمانی " در دقیقه ‪۵۵‬ وارد دروازه استرالیا کرد ، اما بعد از دقایقی ( در دقیقه ‪ ( ۶۰‬رحمانی به دلیل خطا روی بازیکن تیم استرالیا ، از بازی اخراج شد.
وی ، از نحوه داوری در این مسابقه انتقاد کرد و گفت:رحمانی نمی‌بایست اخراج شود.
مدیر تیم‌های فوتبال پایه‌ایران، یکی دیگر از دلایل شکست مقابل تیم " شاندونگ چین " را نبود ‪ ۴‬نفر از بازیکنان اصلی تیم دانست.
بیداریان گفت : چهار بازیکن تیم سپاهان به نامهای سیدرضا طلبه ، احسان حاج صفی، ابوالحسن جعفری و جلال علی محمدی بااین تیم در اردوی ترکیه به سر می‌برند و در حالی که بازیهای تیم ملی‌ازارجحیت واهمیت بیشتری برخوردار است ، باشگاه سپاهان بدون هماهنگی با کادر فنی تیم جوانان، بازیکنانش را در اختیار ما قرار نداد.
وی با بیان این مطلب که " مسوولان باشگاه سپاهان نسبت به تیم ملی کم لطفی کردند" اظهار داشت : همه تیم‌ها در این تورنمنت ، با اکیپ کامل حضور دارند اما تیم ایران تنها با ‪ ۱۶‬بازیکن در این رقابت‌ها حضور دارد.
بیداریان درخصوص بازی با کره‌جنوبی گفت:کره‌جنوبی نیزهمانند تیم ایران ، دوبازی گذشته خود را باخته و ما امیدواریم بتوانیم در برابر کره جنوبی به برتری دست یابیم.
وی گفت:بازیکنان در مسابقه مقابل تیم کره جنوبی راحت تر بازی خواهند کرد و امیدوارم تیم پیروز این مسابقه باشیم .
یادآور می‌شود،تیم فوتبال جوانان ایران ، ساعت ‪ ۱۰‬صبح سه‌شنبه هفته جاری به مصاف تیم کره جنوبی می‌رود.
دراین رقابت‌ها شش تیم‌از کشورهای ایران،استرالیا ، ازبکستان،کره جنوبی، چین ( تیم ملی چین و تیم شاندونگ چین ) باهم به رقابت می‌پردازند.
این رقابت‌ها در شهر " چینگ دائو " در شرق چین برگزار می‌شود.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
سرمربی جدید تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: این باشگاه هنوز امید خود را برای جذب بازیکن صاحب نامی مانند "کاکا" از دست نداده است.

"برند شوستر" در گفت و گو با شبکه تلویزیونی ‪ ZDF‬آلمان اظهار داشت: رئال مادرید چند ماه قبل به دنبال جذب "کریستیانو رونالدو" از منچستریونایتد بود، بعد کاکا را مد نظر قرار داد و ‪ ۸۰‬میلیون یورو برای جذب وی پیشنهاد کرد. این پیشنهاد هنوز به قوت خود پابرجاست. وی افزود: ما یک چمدان پر از پول آماده کرده‌ایم و قطعا یک یا دو بازیکن به این تیم خواهند آمد اما جدا کردن بازیکنان مطرح از
باشگاه‌هایشان سخت است.
قهرمان فصل گذشته لیگ باشگاه‌های اسپانیا قبل از این چهار بازیکن از جمله "په‌په" را در ازای ‪ ۳۰‬میلیون یورو از پورتو برای تقویت ترکیب خود برای مسابقات فصل آینده به خدمت گرفته است.
اما سه بازیکن دیگر یعنی "کریستوف متزلدر" مدافع آلمانی، "یرسی دودک" دروازه‌بان لهستانی و "خاویر ساویولا" مهاجم آرژانتینی بر اساس یک نقل و انتقال آزاد به این تیم آمده‌اند و هیچ‌کدام نیز خواسته‌های هواداران رئال برای فصل آینده را تامین نکرده‌اند.
کاکا از زمان انتخاب "رامون کالدرون" در ژوییه ‪ ۲۰۰۶‬به عنوان رییس باشگاه رئال مادرید، مورد توجه این باشگاه است.
کالدرون در وعده‌های انتخاباتی خود قول داد که این بازیکن برزیلی را جذب کند.
اما ماه گذشته با توجه به تلاش باشگاه برای خرید کاکا، وی از تعهد خود به آث میلان خبر داد که تا سال ‪ ۲۰۱۱‬با آن قرارداد دارد.
کاکا گفت، راهی برای رفتن از این باشگاه ایتالیایی وجود ندارد مگر اینکه آث میلان تصمیم به فروش او بگیرد.
یکی دیگر از بازیکنان مورد توجه رئال "سسک فابرگاس" هافبک آرسنال بود که وی نیز رفتن به پایتخت اسپانیا را رد کرد.
با وجود این رئال مادرید معتقد است که امضای قرارداد با "آرین روبن" بازیکن هلندی چلسی نزدیک شده است.
بر اساس گزارش‌های منتشره آنها پیشنهادی ‪ ۳۱‬میلیون یورویی را برای جذب وی مطرح کرده‌اند اگرچه چلسی تا کنون این پیشنهاد را نپذیرفته است.
رسانه‌های اسپانیا گزارش داده‌اند که روبن و "رویستون درنته" از فاینورد هفته آینده به رئال مادرید خواهند پیوست.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
هواداران فوتبال عربستان تاسف و ناامیدی ناشی از شکست تیم خود در فینال جام ملت‌های آسیا را به دست فراموشی سپرده و رسیدن جام ملت‌ها به یک کشور عرب دیگر، مایه تسلی خاطر آنها شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از ریاض ، بسیاری از هواداران سعودی که چهره‌های خود را به رنگ پرچم ملی عربستان در آورده بودند، در حال تماشای بازی فینال جام ملت‌ها در جاکارتا ، از صفحات بزرگ تلویزیون‌هایی بودند که در قهوه‌خانه‌های سراسر کشور نصب شده بود.
یک هوادار جوان که شاهد شکست یک بر صفر تیم ملی کشورش بود گفت: عنوان قهرمانی آسیا به یک کشور برادر عرب رسیده است.
طلال الشیخ یک مفسر ورزشی تلویزیون گفت: "این یک فینال بزرگ عربی بود.
تیم عراق سزاوار این پیروزی بود."
وی افزود: "تیم سعودی در سطح بازی‌های قبلی خود در این دوره از مسابقات بویژه بازی در برابر ژاپن و شکست دادن این تیم در مرحله نیمه نهایی بازی نکرد."
منصور الجبارتی یک مفسر دیگر گفت: "این تیم عربستان یک تیم جوان و خوش آتیه سعودی است."
سعودیها سه بار در سال‌های ‪ ۱۹۸۸ ،۱۹۸۴‬و ‪ ۱۹۹۶‬قهرمان فوتبال آسیا شده‌اند در حالیکه این نخستین قهرمانی عراق در طول تاریخ جام ملت‌ها بود.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
وینسه گرلا" بازیکن تیم ملی فوتبال استرالیا از بازی جوانمردانه و فریبکاری حریفان این تیم و داوری در مسابقات جام ملت‌های آسیا انتقاد کرد و آن را ننگ آور خواند.
این هافبک که در ایتالیا بازی می‌کند در جریان دیدار تیم ملی استرالیا مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم جام ملت‌های آسیا، با دریافت کارت قرمز اخراج شد. وی گفت: هیچ‌کس ارزشی برای تیم ملی استرالیا که برای اولین بار بود در جام ملت‌های آسیا بازی می‌کرد، قائل نبود.
گرلا در مورد خطای "نائوهیرو تاکاهارا" روی او در دقیقه ‪ ۷۶‬که موجب اخراجش شد هم به روزنامه "سان هرالد" اظهار داشت: ما به همه حریفان خود احترام می‌گذاشتیم اما آنها هیچ احترامی برای ما قائل نبودند. بازیکنان تیم‌های حریف برای تحریک ما زیاده روی می‌کردند. همه آنها رفتار بدی با ما داشتند. من بازی برخی از بازیکنان تیم‌های عمان، عراق، تایلند و ژاپن را به خاطر سپرده‌ام و اگر دوباره با آنها روبه‌رو شوم تلافی خواهم کرد.
نمی‌دانم چرا همه آنها علیه ما بودند .
وی افزود: بازیکنان عراق در جریان شکست ‪ ۳‬بر یک به ما گل زدند، مانند کانگورو می‌پریدند و بازیکنان عمان زمانی که یک گل به ما زدند، جلوی هواداران تیم ما شروع به خوشحالی کردند که شرم آور است. ژاپن قبل از مسابقه، ما را یک مشت کشتی‌گیر خواند. مردم این کشور به عنوان ملتی شریف باید از رفتار بازیکنان تیم ملی خود شرمنده باشند. این کاملا غیر قابل قبول و ننگ آور است.
این بازیکن ادامه داد: آنها با حرفهایشان مرا دیوانه کردند. حتی قبل از شروع مسابقه می‌خواستم آنها را بکشم. رفتار آنها دور از روح فوتبال است. ما بازیکنانی در بهترین لیگ‌های دنیا داریم ولی من حتی نام نیمی از بازیکنان تیم‌های حریف را نمی‌دانم اما هرگز نگفتم که آنها یک مشت بازیکنان بی اسم و رسم هستند.
گرلا معتقد است که او قربانی رفتار بد تاکاهارا و داوری ضعیف شده است.
وی گفت: برخورد من با او خیلی کم بود اما تاکاهارا جوری خود را روی زمین انداخت که انگار پایش شکسته است. خنده‌دار است. من بیشتر از ‪ ۱۰۰۰‬بار چنین برخوردی را داشته‌ام اما یکبار هم کارت قرمز نگرفتم. البته احساس مسوولیت می‌کنم چون این اتفاق چیزی جز اینکه مسابقه به ضربات پنالتی کشیده شود، نداشت. با وجود این احساس می‌کنم که تاکاهارا داور را ترسانده بود.
به اعتقاد گرلا، داوران این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا نامطمئن قضاوت می‌کردند و ظاهرا چشمان خود را روی برخی از تخلفات از جمله شیرجه زدن بازیکنان بسته بودند. همه ما بازوبند بازی جوانمردانه روی
پیراهن‌هایمان داشتیم اما این موضوع کمتر در زمین دیده شد. ما از تصمیمات ناآگانه در این مسابقات به ستوه آمدیم. آسیایی‌ها به ما مثل آدم‌های خودخواه نگاه می‌کردند اما ما فقط می‌خواستیم قوانین ورزش را رعایت کنیم.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا انتظار اینکه ترکیب استثنایی "ساموئل اتوئو"، "رونالدینیو"، "لیونل مسی" و یار تازه وارد آنها یعنی "تیه‌ری هانری" بتواند تمامی عناوین فصل آینده را از آن این تیم کند، بی‌مورد خواند.
فرانک ریکارد گفت: روی کاغذ ما تیم بزرگی هستیم اما باید این را درون زمین هم ثابت کنیم. وی در گفت و گو با روزنامه ورزشی مارکا اظهار داشت: همه چیز با سخت- کوشی و فقط بعد از اینکه توانایی‌ها به بازی گرفته شوند، شروع می‌شود. آنچه اهمیت دارد، تلاش، تواضع و فدارکاری است.
بارسلونا فصل گذشته با ناکامی در کسب سومین عنوان قهرمانی خود در مسابقات لالیگا هم امتیاز با رئال مادرید ، در مکان دوم این رقابت‌ها ایستاد.
این تیم با به خدمت گرفتن هانری فرانسوی در ازای ‪ ۶۵‬میلیون یورو، "یایا توره" هافبک ساحل عاجی، "اریک آبیدال" فرانسوی و "گابرلی میلیتو" آرژانتینی سعی کرده ترکیب خود را برای مسابقات فصل آینده تقویت کند.
با وجود این ریکارد هلندی افزود: همانطور که خیلی از هواداران می‌خواهند، سعی می‌کنم اتوئو، رونالدینیو، مسی و هانری را همزمان با هم به زمین بفرستم. فشارها مرا اذیت نمی‌کند. همه هواداران می‌خواهند بازیکنان بزرگ را در زمین ببینند اما این بستگی به تصمیم من دارد. فکر می‌کنم همه این بازیکنان می‌توانند با هم بازی کنند اما این امر بستگی به توازن تیم هم دارد.
وی ادامه داد: این فصل بسیار طولانی است. همه در مسابقات بازی کرده و شانس خود را امتحان خواهند کرد.
رسانه‌ها در مورد اینکه این باشگاه چگونه با بازیکنان مطرح خود در صورتی که بر اساس سیاست چرخشی مجبور باشد یک یا چند نفر آنها نیمکت‌نشین کند کنار می‌آید، اظهار نظرهای مختلفی کرده‌اند.
بسیاری دلایل ناکامی بارسلونا در کسب عناوین قهرمانی را اختلاف در بین بازیکنان صاحب نام، غرور و نبود تعهد بیان کردند.
با وجود این ریکارد معتقد است که بازیکنان جدید بارسلونا به جای ایجاد دردسرهای جدید به تازه شدن این تیم کمک خواهد کرد.
وی گفت: بازیکنان جدید، امید تازه با خود به همراه می‌آورند و ایجاد تغییرات، بازیکنان را به اثبات توانایی‌های خود وادار می‌کند.
"ایکر کاسیاس" دروازه‌بان رئال مادرید هفته گذشته گفته بود که مشکلات باشگاه بارسلونا همانند مشکلاتی است که موجب افت تیم "کهکشانی" رئال در زمان ریاست "فلورنتینو پرز" شد.
اما ریکارد خاطر نشان کرد: من از بابت این پیام از رئال ممنونم.
احمقانه است که همان اشتباه آنها را تکرار کنیم. فکر می‌کنم می‌دانیم چه کاری انجام می‌دهیم.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
شکست ناباورانه تیم ملی فوتبال عربستان سعودی مقابل عراق در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا مردم این کشور را به‌شدت حیرت زده کرد .


بسیاری از مردم این کشور انتظار داشتند تیم ملی فوتبال کشورشان در دیدار پایانی چهاردهمین دوره جام ملت‌های آسیا با کسب چهارمین جام قهرمانی ،این دوره از مسابقات را پشت سر بگذارد . اکنون ریاض پایتخت و دیگر شهرهای مهم این کشور از جمله شهر بندری جده ، و " الدمام " لحظات آرام وبدون جنب و جوشی را می‌گذرانند و هنوز دوستداران فوتبال این کشور نتوانسته‌اند شکست تیمشان را درمقابل تیمی همچون عراق جنگ زده باور کنند .
برخی از جوانان علاقه‌مند به فوتبال این کشور ضمن ستایش بازی خوب تیم ملی عراق اظهار نظر دقیقی در خصوص تیم ملی کشورشان نکردند .
هر چند برخی از آنان نیز اعتقاد داشتند که پیروزی تیم ملی عراق پیروزی کل جهان عرب است .
یک شهروند سعودی در ریاض در همین زمینه تاکید کرد : افتخار ما این است که دو تیم عربی توانستند به مرحله نهایی این مسابقات راه یابند و پیروزی هر یک برای ما افتخار آمیزبود .
به‌گفته این شهروند سعودی تیم عراق در مرحله نهایی این مسابقات بازی موثر و خوبی از خود به نمایش گذاشت و مستحق پیروزی بود .
برخی دیگر تیم عربستان را در آخرین دیدار این بازی‌ها، تیمی خسته و بدون انگیزه کافی توصیف کردند و مربی این تیم رامسوول شکست این تیم دانستند .
البته نباید فراموش کرد که تیم ملی عربستان نتوانست برغم‌ارایه بازیهای خوبی که در دور مقدماتی این مسابقات از خود به نمایش گذاشت در برابر بازی تهاجمی تیم ملی فوتبال عراق حرفی برای گفتن داشته باشد .
تیم عراق برای اولین بار توانست با غلبه بر تیم ملی فوتبال عربستان عنوان قهرمانی این رقابتها را از آن خود نماید.
در حال حاضر تیم‌های ملی فوتبال ایران ،ژاپن و عربستان سعودی با کسب سه بار قهرمانی این مسابقات هنوز در صدر بهترین‌های این رقابتها قرار دارند .
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
هافبك فصل پيش باشگاه استقلال تهران گفت : با هدف مذاکره با فتح الله زاده و تمديد قرار داد با تيم استقلال به تهران بازگشتم0
به گزراش واحد مركزي خبر / مجتبي جباري افزود :الويت نخست من تيم استقلال است و قصد دارم در نخستين فرصت به ديدار فتح الله زاده رفته و شرايط تمديد قراردادم را با اين تيم بررسي کنم .
وي همچنين افزود : استقلال خانه من است و من خود را مديون تيم استقلال و اين باشگاه مي دانم.
وي ادامه داد : در باره پيوستن به تيم پيروزي پيشنهادي به من نشده است فقط از طريق واسطه ها با خبر شدم که آنان براي به خدمت گرفتن من ابراز تمايل کرده اند اما همانطور که بارها اعلام کرده ام الويت اصلي من براي بازي در ايران تيم استقلال است و اميدوارم وضعيت به نحوي ميها شود تا بتوانم به زودي قراردادم را با تيم محبوبم تمديد کنم.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
نايب قهرمان ششمين دوره مسابقه هاي فوتبال دسته برتر باشگاههاي ايران مغلوب تيم راه اهن تهران شد0
به گزارش واحد مركزي خبر، تيم استقلال اهواز كه در اردوي اماده سازي تهران به سر مي برد دقايقي قبل در ديداري تدارکاتي كه در ورزشگاه راه اهن تهران برگزار شد با دو گل مغلوب ميزبان خود تيم راه اهن شد0
سهراب انتظاري زننده هر دو گل اين ديدار بود 0
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
هافبک تیم ملی کشورمان برای مذاکره با مسئولان باشگاه الشارجه امشب به امارات سفر می کند.
مسعود شجاعی که قراداد یک ساله اش با باشگاه الشارجه به پایان رسیده است، امشب به امارات می رود تا مذاکرات خود را با این باشگاه اماراتی برای عقد قرارداد جدید امضا کند. البته این بازیکن اعلام کرده که در صورت موافقت نکردن مسئولان باشگاه الشارجه با پیشنهاد مالی او، فصل آینده در این تیم بازی نخواهد کرد.
شجاعی پیشنهادی هم از یکی از تیم های آلمانی دارد که در صورت حل مشکلات موجود برای انجام آزمون پزشکی و عقد قراداد رسمی به این کشور سفر می کند.
هافبک تیم ملی کشورمان اعلام کرد در حال حاضر قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد، به همین دلیل صحبت هایی که در خصوص پیوستنش به پرسپولیس مطرح شده، صحت ندارد.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیش از دیدار با کاوازاکی فورنتال ژاپن، در دیداری دوستانه مقابل صدرنشین لیگ تایلند قرار می گیرد.
شاگردان بوناچیچ در راستای برنامه آماده سازی خود برای حضور در هفتمین دوره لیگ برتر و مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با تیم اف سی چونبوری تایلند دیدار می کنند. برپایه این گزارش، طبق برنامه ریزی انجام شده، تیم فوتبال سپاهان در روز پانزدهم مردادماه در اصفهان برابر حریف تایلندی خود به میدان می رود.
پیش از این قرار بود این تیم اصفهانی با بانکوک یونیورسیتی تایلند که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم کاوازاکی فورنتال ژاپن همگروه است، دیدار کند اما در نهایت اف سی چونبوری به عنوان حریف تدارکاتی این تیم انتخاب شد.
اف سی چونبوری تایلند در حال حاضر با 25 امتیاز از 13 بازی انجام داده در صدرجدول شانزده تیمی لیگ تایلند قرار گرفته است و دو تیم توباکو و بک تروساسانا با دو امتیاز کمتر در رده های بعدی قرار گرفته اند.
از سوی دیگر چهار روز پس از این دیدار دوستانه، تیم فوتبال سپاهان اصفهان قهرمان جام حذفی در دیدار فینال جام اتحادیه که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، برابر سایپا قهرمان لیگ برتر صف آرایی می کند.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان قرارداد خود را با تیم فوتبال استیل آذین ثبت کرد .
ابراهیم میرزاپوردروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال اهواز عصر امروز با حضور درمحل هیئت فوتبال تهران با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال استیل آذین پیوست. با پیوستن میرزاپور به استیل آذین کادربازیکنان فصل جاری تیم فوتبال استیل آذین کامل شد.

میرزاپورپیش ازبازیهای جام ملتهای آسیا پس از مذاکره با علی پروین و توافقات نهایی با تیم استیل آذین قرارداد داخلی امضا کرده بود. تیم استیل آذین نخستین فصل حضور خود در رقابتهای لیگ برتر را تجربه می کند که هدایت این تیم را تئودویونگ هلندی برعهده دارد.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
بازیکن جدید تیم فوتبال پیروزی تهران در تمرین صبح امروز این تیم حضور یافت.

به گزارش واحد مرکزی خبر / در تمرینات صبح امروز عباس آقایی و فرهاد خیرخواه در کنار دیگر بازیکنان حضور پیدا کردند.
تمرینات امروز به کارهای تاکتیکی اختصاص داشت.
در تمرین امروز صبح پرویز کماسی، مربی بدنساز تیم که همراه تیم ملی به مالزی رفته بود، برای اولین بار حضور یافت.
محمد نصرتی، مدافع ملی پوش این تیم هم از بعدازظهر امروز در تمرین این تیم شرکت خواهد کرد و میثم ******* نیز به گفته اعضای کادر فنی از هفته آینده تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
نائب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران گفت : کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر محرومیت مسعود مرادی و رضا سخندان دو داور کشورمان را تکذیب کرده است.
محمود ******* در گفتگوی تلفنی با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود:در تماس تلفنی که با مسئولان کمیته داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم / مسئولان این کمیته خبر محرومیت دو داور فوتبال کشورمان را رد کردند.
وی گفت : مسئولان کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند هنوز گزارشی از نحوه عملکرد داوران در چهاردهمین دوره بازیهای فوتبال جام ملت های آسیا به این کمیته
نرسیده و هیچ تصمیمی هم درباره محرومیت یا تشویق داوران گرفته نشده است.
******* ادامه داد : مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برگزاری جام ملتهای آسیا در نشستهایی که دارند درباره موارد مختلف از جمله قضاوت داوران تصمیم گیری می کنند که تا کنون چنین جلسه ای تشکیل نشده است.
نائب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال افزود: در صورت محرومیت داور یا بازیکنی / مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی این محرومیت را به فدراسیون فوتبال کشور مربوط گزارش می کنند که درباره مرادی و سخندان تاکنون چنین مکاتبه ای صورت نگرفته است.
******* در پایان گفت : مسعود عنایت رئیس کمیته داوران ایران که در مسابقات جام ملتهای آسیا نیز عضو کمیته نظارت بر عملکرد داوران بود عصر فردا به کشور بازخواهد گشت و در این باره به صورت شفاف به خبرنگاران رسانه های گروهی پاسخ خواهد داد.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
تیم فوتبال استیل آذین به منظور برپایی اردویی تدارکاتی 17 مردادماه جاری عازم شهر مادرید اسپانیا خواهد شد.
تیم استیل آذین با 33 بازیکن وهمراه روز 17مرداد ازطریق ترکیه عازم اسپانیا خواهد شد تا اردوی آماده سازی خود را درکمپ رئال مادرید برپا کند. قرار است تیم استیل آذین درطول اردوی 10 روزه خود در اسپانیا دو دیدارتدارکاتی با تیم های لیگ دسته اول اسپانیا برگزارکند.

به گفته علی فهیمی راد مدیراجرایی تیم فوتبال استیل آذین این تیم پس ازبازگشت از اردوی اسپانیا درتورنمنت 6 جانبه که درسوریه برگزارمی شود، شرکت خواهد کرد. قهرمان این تورنمنت 100 هزار دلارپاداش نقدی دریافت خواهد کرد.

تیم استیل آذین با ثبت قرارداد میرزاپور لیست بازیکنان فصل آینده خود را کامل کرد.
 
بالا