برگزیده های پرشین تولز

اخبار كوتاه فوتبال

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
تیم فوتبال هامبورگ آلمان امروز دوشنبه با عقد قراردادی " رومئو کاستلن " بازیکن هلندی تیم فاینورد را به خدمت گرفت .

این بازیکن هلندی امروز پس از شرکت در آزمایش‌های پزشکی هامبورگ ، قراردادی چهار ساله با این تیم منعقد کرد. این بازیکن در ازای دریافت ‪ ۳‬میلیون یورو قرارداد خود را منعقد کرد تا در کنار رافائل وان دار وارت ، نایجل دی یونگ و یوریس ماتیجسن دیگر بازیکنان هلندی برای تیم هامبورگ کند.
هاب استیونس که هدایت تیم هامبورگ را برعهده دارد ، هلندی است.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
کاپیتان تیم فوتبال عراق گفت از ترس اینکه مبادا در عراق کشته شود به کشورش بازنخواهد گشت.
به گزارش لوموند، یونس محمود در دیدار با عربستان گل برتری تیم فوتبال عراق را به ثمر رساند تا این تیم برای نخستین بار به عنوان قهرمانی در رقابت های جام ملت های آسیا دست پیدا کند. بازیکن 24 ساله تیم ملی عراق گفت برای برپایی جشن قهرمانی تیم ملی کشورش به عراق برنمی گردد.
بر پایه این گزارش، وی گفت: نمی خواهم مردم عراق از دستم عصبانی شوند اما اگر به همراه تیم ملی کشورم به عراق بازگردم، هرکسی می تواند مرا بکشد و یا به من صدمه بزند. یکی از نزدیک ترین دوستان من برای یک سال توسط مقامات عراق دستگیر شد و نه من و نه خانواده اش نمی دانستیم کجا بود.
محمود در ادامه گفت: می خواهم آمریکایی ها به خانه شان بازگردند. امروز، فردا یا پس فردا اما در هرصورت بروند. می خواهم آمریکایی ها از تجاوز به عراق دست بکشند و به زودی زود به خانه شان بازگردند.
یونس محمود به طور مستقیم از اندونزی راهی قطر می شود. او در عضویت تیم فوتبال الغرافه این کشور است.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
حسام غالي بازيکن بيست و پنج ساله مصري که فصل گذشته در تيم تاتنهام انگليس بازي مي کرد با تيم بيرمنگهام ديگر تيم انگليسي قرارداد سه ساله امضا کرد .
به گزارش پايگاه اينترنتي الکره حسام غالي در ازاي سه ميليون پوند به تيم بيرمنگهام پيوست. استيو بروس سرمربي تيم فوتبال بيرمنگهام با اشاره به توانائيهاي حسام غالي تاکيد کرد غالي مي تواند خلا استيو کلمنس را که اخيرا از اين تيم رفته است در خط مياني به خوبي پر کند . وي افزود امضاي قرارداد با حسام غالي بسيار باارزش است .
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
در پي قهرماني تيم ملي فوتبال عراق در جام ملت هاي اسيا مجلس نمايندگان اين کشور با اهداي چهارصد متر مربع زمين به هر يک از اعضاي اين تيم در شهر بغداد موافقت کرد.
به گزارش شبکه العربيه، تيم ملي فوتبال عراق روز يکشنبه در بازي نهايي جام ملت هاي اسيا در اندونزي باپيروزي بر عربستان براي اولين بار جام قهرماني اسيا را از ان خود کرد.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
کارلوس کروش سرمربي اسبق تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا و دستيار فعلي الکس فرگوسن سرمربي تيم منچستريونايتد انگليس گفت رئال مادريد چهار سال قبل از امضاي قرارداد با پپ مدافع برزيلي در ازاي فقط دو ميليون يورو مخالفت کرده بود اما امسال او را در ازاي پرداخت سي ميليون يورو به تيم پورتو خريداري کرد. به گزارش پايگاه اينترنتي الکره کارلوس کروش افزود هنگام حضور در رئال مادريد از خورخه بالدانو مدير فني پيشين رئال مادريد و فلورنتينو پرز رئيس سابق اين تيم خواسته است با پپ که ان زمان بيست سال داشت قرارداد امضا کنند اما اين دو با اين پيشنهاد مخالفت کردند چون سياست باشگاه ان زمان امضاي قرارداد با مهاجمان بزرگ براي اهداف تبليغاتي و تجاري بود .
 

nemessisor

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 جولای 2007
نوشته‌ها
485
لایک‌ها
4
سن
31
تيم‌هاي سپاهان اصفهان و سايپا تهران كه در رقابت‌هاي جام حذفي و ليگ 85 به قهرماني دست پيدا كرده‌اند، تكليف سوپرجام باشگاه‌هاي ايران را مشخص خواهند كرد.
به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ براساس برنامه‌اي كه سازمان ليگ برتر اعلام كرده، اين 2 تيم روز 19 مردادماه در ورزشگاه آزادي و تنها طي يك بازي رودرروي يكديگر به ميدان خواهند رفت و تيم پيروز به عنوان قهرمان سوپرجام باشگاه‌هاي ايران شناخته مي‌شود.

IMAGE633214055336765829.jpg
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
صفايي فراهاني به عضويت كميته‌ي فني فيفا درآمد
رييس كميته‌ي انتقالي، نايب رييس كميته‌ي مسابقات AFC شد

محسن صفايي فراهاني به عنوان يكي از دو نماينده كنفدراسيون فوتبال آسيا به عضويت كميته‌ي فني فيفا درآمد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، صفايي فراهاني كه چندي پيش در انتخابات AFC به عنوان عضو كميته اجرايي كنفدراسيون فوتبال آسيا انتخاب شد، در تازه‌ترين تصميم فيفا به عنوان يكي از دو كرسي آسيا به عضويت كميته‌ي فني فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) كه زير مجموعه هيات رييسه فيفا محسوب مي‌شود، درآمد.

اين براي نخستين بار است كه فردي ايراني، اين كرسي مهم را در اختيار مي‌گيرد.

پيش از اين تنها دكتر محمد خبيري عضو كميته اساس نامه‌هاي فيفا بود و سمت جديد صفايي فراهاني بالاترين مقام يك ايراني در فدراسيون جهاني فوتبال است.

همچنين پيش از جلسه اخير كميته اجرايي كنفدراسيون فوتبال آسيا در جاكارتا، صفايي فراهاني به عنوان نايب رييس كميته مسابقات AFC برگزيده شد.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
خوزه انتونيو ريس مهاجم اسپانيايي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا سرانجام به تيم اتلتيکو مادريد پيوست .
به گزارش پايگاه اينترنتي الکره تيم اتلتيکو مادريد با اين بازيکن که فصل پيش به طور قرضي از تيم ارسنال انگليس به رئال مادريد آمده بود قرارداد چهار ساله امضا کرد. گفته مي شود تيم اتلتيکو مادريد
دوازده ميليون يورو به تيم آرسنال باشگاه اصلي ريس پرداخت خواهد کرد .
خوزه انتونيو ريس فصل پيش در قهرماني رئال مادريد در لاليگا نقش زيادي ايفا کرده بود و دو گل از سه گل اين تيم را در بازي مقابل رئال مايورکا که اخرين بازي دو تيم در لاليگا بود به ثمر رساند .
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
تيم فوتبال بنفيکا پرتغال با فردي ادو يکي از پديدههاي فوتبال آمريکا قرارداد امضا کرد .
به گزارش پايگاه اينترنتي الکره فردي ادو هجده ساله عضو تيم جوانان امريکا است و تيم بنفيکا براي جذب وي دو ميليون يورو به تيم رئال سولت ليگ آمريکا پرداخت کرده است .ادو متولد کشور غنا است .شماري از تيمهاي بزرگ اروپايي از جمله منچستريونايتد و آث ميلان خواهان جذب اين بازيکن هجده ساله بودند .
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
باشگاه هرتابرلين المان امروز سه شنبه اعلام کرد اين باشگاه در استانه انتقال سه بازيکن خود به تيم هاي ديگر قرار دارد.
به گزارش خبرگزاري المان از برلين ، کريستين گيمنز Christian Gimenez مهاجم ارژانتيني تيم فوتبال هرتابرلين که فصل گذشته دوازده گل براي اين تيم به ثمر رساند و دومين گلزن برتر هرتابرلين بود به منظور بحث و گفتگو در خصوص قراردادي سه ساله با باشگاه ديپورتيوو تولوکا عازم مکزيک شده است.
گزارش ها حاکي از ان است باشگاه ديپورتيوو تولوکا امادگي دارد دو ميليون و دويست هزار يورو معادل سه ميليون دلار براي به خدمت گرفتن اين مهاجم سي و دو ساله بپردازد.
کوين پرينس بواتينگ و ژروم بواتينگ Jerome Boateng در استانه ترک باشگاه هرتابرلين قرار دارند.
گفته مي شود کوين پرينس بواتينگ بازيکن تيم ملي فوتبال زير بيست و يک سال المان در پي توافق در خصوص قراردادي پنج ساله با باشگاه تاتنهام در استانه انتقال به ليگ برتر انگليس قرار دارد.
وي روز گذشته ازمايشات پزشکي را با موفقيت پشت سر گذاشت و باشگاه تاتنهام توافق کرده است در ازاي انتقال اين بازيکن هفت ميليون و چهارصد هزار يورو بپردازد.
باشگاه هامبورگ نيز پيشنهاد خود را براي انتقال ژروم بواتينگ بازيکن تيم ملي زير نوزده سال المان افزايش داده است ولي به نظر مي رسد باشگاه هرتابرلين بدنبال پيشنهاد بهتري است
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
درخشش آرش برهاني در بازي دوستانه استقلال در برابر کونيا اسپور باعث شد تا اين تيم ترکيه اي خواهد عقد قرارداد با مهاجم استقلال شود 0
به گزارش واحد مركزي خبر ، آرش برهاني دربازي تدارکاتي استقلال مقابل گونيا اسپور يکي از بهترين بازيکنان استقلال بود كه علاوه بر گل زدن در اين ديدار در به ثمر رسيدن گل ديگراستقلال نيز تاثير گذار بود.
درخشش برهاني در اين بازي موجب شد تا مسئولان باشگاه گونيا اسپور براي عقد قرارداد با وي راغب شوند و حتي پيشنهاد خود را نيز به فتح الله زاده ارائه کرده اند.
مديرعامل باشگاه استقلال تاکنون از پاسخ گويي به مديران باشگاه گونيا اسپور خودداري کرده است و بعيد به نظر مي رسد با خواسته آنان موافقت کند.
برهاني ازچند باشگاه ديگر اروپايي ازجمله يک تيم دسته برتري بلژيک پيشنهاد دارد که با آنان وارد مذاکره نشده است.
 

nemessisor

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 جولای 2007
نوشته‌ها
485
لایک‌ها
4
سن
31
اتحاديه‌ي فوتبال استراليا و كره‌ي جنوبي به ژوروان ويرا سرمربي موفق عراق پيشنهاد دادند.

ويرا كه ناباورانه عراق را در جام ملت‌هاي آسيا قهرمان كرد، در اين باره گفت:« من تلفني با نمايندگان استراليا و كره‌ي جنوبي كه به من ابراز علاقه كرده‌اند حرف زدم. هنوز اظهار نظر كردن در اين مورد زود است، پيش از هر چيزي به تعطيلات نياز دارم.»

استراليا عضو تازه وارد كنفدراسيون فوتبال آسيا در جام ملت‌ها نمايش نااميد كننده‌اي داشت. اكنون سران اتحاديه‌ي فوتبال اين كشور به دنبال مربي خارجي براي جانشيني گراهام آرنولد هستند.

پيم فربيك سرمربي هلندي كره‌ي جنوبي هم پس از پيروزي در ديدار رده‌بندي جام ملت‌ها استعفا كرد.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
على دایى اسطوره فوتبال ایران، به عنوان یکى از اعضاى کمیته فوتبال فدراسیون بین المللى فوتبال (فیفا) انتخاب شده است.

114304_c1d1ca55.jpg
براساس گزارش سایت فدراسیون بین المللى فوتبال (فیفا)، ریاست این کمیته را که متشکل از ۲۸ عضو از کشورهاى سراسر دنیاست، فرانس بکن باوئر از آلمان بر عهده دارد.
نایب رییس کمیته فوتبال فیفا نیز آنوما ژاک از ساحل عاج است.
در همین راستا محسن صفایى فراهانى نیز به عضویت کمیته فنى و توسعه فیفا در آمده است.
کمیته فنى و توسعه فوتبال هم به ریاست تمارى رینالد از تاهیتى، ۲۸ عضو دارد.
نایب رییس این کمیته دکتر آدامو آموس از نیجریه است.
فدراسیون بین المللى فوتبال ۲۵ کمیته دائمى و دو هیأت قضایى به نام کمیته انضباطى و کمیته تجدید نظر دارد که با تصمیم گیرى در مورد چگونگى برگزارى مسابقات و به طور کلى توسعه فوتبال، نقش مهمى بر عهده دارند.
تصمیماتى که توسط کمیته هاى فوتبال گرفته مى شود سپس باید به تصویب کمیته اجرایى فیفا برسد.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در دیداری دوستانه مقابل تیم فوتبال هانوفر آلمان سه برصفر مغلوب شد .

114300_919b0dc7.jpg
به گزارش پایگاه اینترنتی الکره گلهای تیم فوتبال هانوفر را هوسزتی ،تاروالدسون و لاوث به ثمر رساندند .تیم فوتبال رئال مادرید روز جمعه در دیدار دوستانه مقابل تیم استوک سیتی انگلیس دو بر صفر با گلهای گونزالس و سولدادو به پیروزی رسیده بود .
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
فدراسیون فوتبال قطر با جورج فوساتی از اروگوئه برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال این کشور قرارداد امضا کرد .

به گزارش پایگاه اینترنتی الکره فوساتی جانشین جمال الدین موسوویچ که قراردادش با تیم ملی فوتبال قطر با پایان یافتن جام ملتهای آسیا پایان یافته است می شود .
فدراسیون فوتبال قطر با فوساتی قرارداد سه ساله امضا کرد و راه یابی به جام جهانی دو هزار و ده مهمترین هدف این مربی جدید خواهد بود .فوساتی در گذشته سرمربی تیم ملی فوتبال اروگوئه بود علاوه بر آنکه وی به مدت سه سال درتیم فوتبال السد قطر سرمربیگری کرد .
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
تورنمنت چهار جابه ال جي به ميزباني آزاكش آمستردام هلند با حضو تيمهاي آرسنال ، اتلتيكو مادريد و لاتزيو از فردا 2 آگوست اغاز خواهد شد در اولين بازي آرسنال در ساعت 17:30 به وقت لندن به مساف لاتزيو مي رود و و در ساعت 7:45 دقيقه هم آژاكس با اتلتيكو پيكار مي كنند. همچنين در 4 آگوست لاتزيو با اتلتيكو و آژاكس با آرسنال مصاف مي كنند.

amsterdam_tournament2007.jpg


منبع : سايت رسمي باشگاه آرسنال​
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
سایت باشگاه اوساسونا از انتخاب جواد نکونام به عنوان بازیکن سال 2006 فوتبال ایران خبر داد.
سایت باشگاه اوساسونا ضمن اعلام این خبر آورده است: مسئولان اوساسونا به نکونام اجازه داده اند تا پس از اینکه جوایز خود را در تهران دریافت کرد در تاریخ 9 اوت به تمرینات پیش فصل این تیم بازگردد. جواد نکونام در رقابت های جام ملت های آسیا 2007 یکی از معدود بازیکنان تیم ملی ایران بود که بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت و به نظر می رسد که عملکرد قابل قبول او در مسابقات فصل گذشته لالیگا به همراه اوساسونا دلیل اصلی این انتخاب بوده است.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
مهاجم عراقی فصل تیم فوتبال سپاهان برای حضور دوباره در این تیم، با مسئولان این باشگاه اصفهانی به توافق رسید.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، عماد محمدرضا که صبح امروز از عراق وارد ایران شد ساعتی دیگر در اصفهان، با مسئولان سپاهان این تیم به گفت‌وگو می‌ نشیند.
براساس گفته مسئولان باشگاه سپاهان اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، مهاجم عراقی با حضور در هیئت‌ فوتبال اصفهان، قرارداد جدیدش را با سپاهان ثبت خواهد کرد.
برهمین اساس مسئولان باشگاه پیروزی نیز که درصدد جذب عماد رضا بودند از تصمیم‌شان منصرف شده‌اند.
سرخپوشان برای تقویت خط حمله در نظر داشتند تا مذاکراتی با عماد رضا انجام دهند اما توقعات مالی این بازیکن بالا بود
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
"آرمن تیگرانیان" عضو تیم ملی ارمنستان با عقد قراردادی دوساله به تیم فوتبال بزرگسالان ذوب‌آهن پیوست
تیگرانیان در فصل آتی با تشخیص و تایید کادر فنی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پست‌های تخصصی خویش - هافبک دفاعی و دفاع وسط - به بازی گرفته خواهد شد.
 

nemessisor

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 جولای 2007
نوشته‌ها
485
لایک‌ها
4
سن
31
محمد حسن انصاري فرد به عنوان مديرعامل جديد باشگاه راه‌آهن تهران انتخاب شد.

پس از آن كه ده روز قبل بيژن شيري از سمت مديرعاملي باشگاه راه‌آهن استعفا كرده بود امروز ساعت 8 صبح جلسه‌ي هيات مديره‌ي اين باشگاه به رياست موسوي‌نژاد رييس هيات مديره راه‌آهن برگزار شد و مهم‌ترين مصوبه‌ي آن انتخاب محمد انصاري‌فرد به عنوان مديرعامل جديد باشگاه راه‌آهن بود.

انصاري‌فرد سال گذشته مديرعامل باشگاه پرسپوليس بود كه پس از كشمكش‌هاي فراوان مجبور به كناره‌گيري از اين سمت شد.

راه‌آهن امسال سومين فصل حضورش در ليگ برتر است
 
بالا