• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اخبار وزارت علوم تحقیقات و فناوری

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
BlueDot.gif
معاون وزير علوم :
سياست تشويقي وزارت علوم براي اعضاي هيات علمي متقاضي انتقال از تهران
تهران - معاون اداري و مالي و مديريت منابع وزارت علوم، تحقيقات و فناوري اعلام كرد: آن دسته از اعضاي هيات علمي دانشگاه ها و پژوهشگاه ها كه متقاضي انتقال از تهران به شهرستان ها هستند از سياست هاي حمايتي و تشويقي وزارت علوم برخوردار خواهند شد.
T30093807-725754.jpg
'علي اكبر متكان' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگي ايرنا افزود: جزييات حمايت و سياست هاي تشويقي وزارت علوم از اعضاي هيات علمي متقاضي انتقال از تهران به شهرستان ها، هفته جاري در كميته ويژه اي كه به همين منظور راه اندازي شده، مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
وي با تاكيد براينكه هيچ يك از دانشگاه هاي تهران به خارج از اين شهر، منتقل نخواهند شد توضيح داد: جابجايي مراكز دانشگاهي از تهران در برنامه وزارت علوم نيست اما پژوهشگاه ها و موسسات پژوهشي به تدريج پس از مكان يابي و ايجاد زيرساخت هاي لازم به ديگر استان ها انتقال خواهند يافت.
به گفته متكان، انتقال پژوهشگاه ها از تهران به استان هاي مختلف براساس طرح آمايش سرزمين و با توجه به نياز و توانمندي هاي موجود در اين مناطق صورت خواهد گرفت.
وي اظهار داشت: بسياري از استان هاي كشور براي استقرار مراكز پژوهشي و پژوهشگاه ها اعلام آمادگي كرده اند و تقاضاي زيادي در اين رابطه وجود دارد.
معاون وزيرعلوم دررابطه با انتقال سه سازمان زيرمجموعه وزارت علوم به خارج از تهران، تصريح كردكه مطابق تصميمات انجام گرفته، سازمان سنجش آموزش كشور به استان البرز، موسسه پژوهش و برنامه ريزي آموزش عالي به يكي از دو استان مركزي يا سمنان و سازمان پژوهش هاي علمي و صنعتي نيز احتمالا به ساوه انتقال خواهند يافت.
براساس مصوبه كارگروه انتقال كاركنان دولت از تهران و به استناد اصل يكصد و بيست و هفتم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، وزارت علوم، ‌تحقيقات و فناوري از سوي دولت، موظف شده است نسبت به انتقال 25 پژوهشكده و سه سازمان از تهران و ارائه گزارش تكميلي به دبيرخانه اين كارگروه اقدام كند.
فراهنگ**1055**1588
 

GFX

Registered User
تاریخ عضویت
28 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,705
لایک‌ها
747
محل سکونت
TH
آخرین آزمون مدرک معادل ارشد فردا برگزار می‌شود/ توزیع کارت تا امروز
معاون اجرایی سازمان سنجش با بیان اینکه کارت شرکت در آزمون مدرک معادل کارشناسی ارشد سال 1389 تا پایان امروز و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترسی است، گفت: آخرین آزمون مدرک معادل کارشناسی ارشد فردا پنجشنبه 9 دی ماه برگزار می شود.
حسین توکلی افزود: داوطلبان برای گرفتن پرینت کارت شرکت در آزمون، باید تا پایان امروز 8 دی ماه به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شامل شماره پرونده و کد رهگیری و یا نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی خود نسبت به پرینت آن اقدام کنند.
معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان این آزمون پس از مراجعه به سایت و تهیه یک نسخه پرینت از کارت خود باید براساس توضیحات ذیل کارت که در سایت سازمان مشخص شده است مندرجات کارت را با اطلاعات شناسنامه ای و آزمون خود تطبیق دهند.
وی افزود: داوطلبان موظف هستند قبل از حضور در جلسه آزمون، در محل مخصوص بر روی پرینت کارت شخصاً اثر انگشت گذاشته و امضاء کنند.
توکلی گفت: داوطلبان برای ورود به حوزه امتحانی مربوطه و شرکت در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون باید اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار خود را به همراه داشته باشند در غیر اینصورت از ورود آنها به حوزه امتحانی و شرکت در آزمون جلوگیری بعمل خواهد آمد.
وی بیان اینکه این آخرین دوره برگزاری آزمون مدرک معادل ارشد است، اظهار داشت: چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس باشد و عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر بودن، واضح نبودن و ... ‌باشد لازم است از تا ساعت 18 امروز با به همراه داشتن دو قطعه عکس 3*4 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.
وی گفت: سومین آزمون دارندگان مدرک معادل کارشناسی ارشد سال 1389 راس ساعت 30/8 صبح روز پنجشنبه 9 دی ماه منحصراً در شهرستان تهران برگزار می شود.
 

bepariiii

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آگوست 2011
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
mer30..faghat ye soal man mikham mehman besham be daneshgahi ke toye hamon shahrie ke man daram dars mikhonam..mopshkeliiii niiist..?
 

bepariiii

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آگوست 2011
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
دراین تاپیک اخبار مرتبط با وزرات علوم وتحقیقات وفناوری ارائه می شود.:party:

برای شکایت یک تخلف دانشگاه غیر انتفاعی باید چه کار کنم؟
مشکلم اینکه توی هیچ دانشگاهی از نظر علمی درست نیست که همهی درس های طرح معماری را به اجبار یک استاد تا آخرین ترم با همان استاد باشیم
 

hamedesf

Registered User
تاریخ عضویت
21 فوریه 2012
نوشته‌ها
654
لایک‌ها
117
محل سکونت
esfahan
سلام دوستان من واسه تمدید انتقالیم باید 10تومان انلاین بریزم واسه سایت
Msrt.ir
اما همش برگشت میخوره تو حسابم و شماره پیگیری نمیده چیکار کنم لطفا هرچه زودتر کمکم کنید تا فردا وقت داره انگار
:-(

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
بالا