تالیا نیوز- بر اساس تحقیقاتی جدیدی که از سوی MarketStar صورت گرفته است ، مشتریان و استفاده کنندگان از تلفن های همراه هنوز متقاعد نشده اند که باید گوشيهای خود را به یک تلفن همراه هوشمند ارتقا دهند.
از طرف دیگر كاربران تلفن های همراه بر این باورند که متخصصان تلفن همراه هنوز دستگاه کاملی را به آنان معرفی نکرده اند.
موسسه مذکور اخیرا بیش از 300 مشترك تلفن همراه هوشمند را مورد نظر سنجی قرار داده و به این نکته پی برده است که 4 درصد از استفاده کنندگان بیشتر مایل هستند که گوشی های تلفن همراه خود را از فروشگاه های وابسته به اپراتورها و شرکت های سرویس دهنده خود خریداری کنند و این درحالی است که فقط 3 درصد از مصرف کنندگان مایل هستند که متخصصان و مشاوران مربوطه با آنان در خصوص دستگاه های پیشرفته و هوشمند مشاوره کنند.
بر اساس این گزارش ، 15 درصد از استفاده کنندگان تلفن همراه با دستگاه های پیشرفته و سیستم های عامل و یا پلتفورم های مرتبط آشنایی داشتند.
به گفته مدیر موسسه مذکور، استفاده کنندگان از تلفن همراه باید به خدمات ارزش افزوده که از طریق گوشی های پیشرفته ارائه می شود و حتی نسبت به خود گوشی های مذکور اطلاعات کافی و دقیقی داشته باشند.
بر اساس این گزارش ، نقش مشاورین فروش بطور اخص بسیار مهم تلقی می شود به خصوص زمانیکه بدانیم 72 درصد از استفاده کنندگان دستگاه های پیشرفته قبل از خرید دستگاه خود هیچ مطالعه وتحقیقی را به عمل نیاورده اند.
از طرف دیگر كاربران تلفن های همراه بر این باورند که متخصصان تلفن همراه هنوز دستگاه کاملی را به آنان معرفی نکرده اند.
موسسه مذکور اخیرا بیش از 300 مشترك تلفن همراه هوشمند را مورد نظر سنجی قرار داده و به این نکته پی برده است که 4 درصد از استفاده کنندگان بیشتر مایل هستند که گوشی های تلفن همراه خود را از فروشگاه های وابسته به اپراتورها و شرکت های سرویس دهنده خود خریداری کنند و این درحالی است که فقط 3 درصد از مصرف کنندگان مایل هستند که متخصصان و مشاوران مربوطه با آنان در خصوص دستگاه های پیشرفته و هوشمند مشاوره کنند.
بر اساس این گزارش ، 15 درصد از استفاده کنندگان تلفن همراه با دستگاه های پیشرفته و سیستم های عامل و یا پلتفورم های مرتبط آشنایی داشتند.
به گفته مدیر موسسه مذکور، استفاده کنندگان از تلفن همراه باید به خدمات ارزش افزوده که از طریق گوشی های پیشرفته ارائه می شود و حتی نسبت به خود گوشی های مذکور اطلاعات کافی و دقیقی داشته باشند.
بر اساس این گزارش ، نقش مشاورین فروش بطور اخص بسیار مهم تلقی می شود به خصوص زمانیکه بدانیم 72 درصد از استفاده کنندگان دستگاه های پیشرفته قبل از خرید دستگاه خود هیچ مطالعه وتحقیقی را به عمل نیاورده اند.